8-р сарын 13-нд БНХАУ-ын Алаг уулын ам боомтоор нэвтэрсэн Хятад-Европ чиглэлийн галт тэрэгний нийт тоо 40 мянгыг давжээ.
2011 онд Хятад-Европ чиглэлийн галт тэрэгний анхны цуваа уг боомтоор нэвтэрснээс хойш “Бүс ба Зам”-ыг хамтдаа бүтээн байгуулах зам дагуу орнуудын эдийн засгийн чухал цэг болсон гэнэ.
Хятад-Европ чиглэлийн галт тэрэгний тоо нэмэгдэхийн хэрээр үйл ажиллагааны цар хүрээ ч улмаар тэлэн өргөжиж,Их Британи, Казахстан, Узбекистан зэрэг 21 улсад хүрэх боломжтой болжээ. Мөн тээвэрлэлтийн төрөл зүйлд автомашин болон түүний эд анги, хувцас, өргөн хэрэглээний бүтээгдэхүүн, цахилгаан бараа зэрэг 200 гаруй төрлийг хамарсан гэнэ.
Г.Бямба
Сэтгэгдэл4
manai TZ ug n ene ajild idehtei sanaachagal gargan ajillah bsn , haa holiin 3dagch gej salbaigaad ene 2 hurshuusuu ashigtai EZ.n uguuj avch chadahgui bgaagiin 1 tod ilrel ene ym !
Хоёр хөрш маань бүх түүхийнхээ туршид Монголыг хувааж идэхийг л эрмэлзэж ирсэн болохоос биш хөгжөөсэй дэвжээсэй гэж хэз ээ ч хүсч байгаагүй юмаа ! Эх орныхоо газрын зургийг харахад л энэ ойлгомжтой. Ийм учраас 3 дахь хөрш зайлшгүй чухал л даа !!!
Монгол улс худалдаа наймаа хийж сурах хэрэгтэй. Сайн цагт монголын хуюалдааг уйгарууд хариуцдаг байлаа. Одоо тоо мэддэг толгой сайтай худалдаа наймаа мэдэх хүн ховор байна. Орос, Хятадтай илүү тулж сайн ажиллах хэрэгтэй. Түүхэнд уйгар худалдаачин монголыг тэжээж ирсэн. Бид бол дайчин хүний удамт улс. Гуравдахь хөрш хэмээх хоосон бодлого бидэнд ашиг өгөхгүй.
ulasnbastar beejin cjhihltehihlzorchigch teevriin galt tereg hezee yavah bol