сонин mn
Нийслэлийн Лавлагаа, мэдээллийн 1800-1200 тусгай дугаар нь иргэдэд нийслэлийн нутгийн захиргааны байгууллагуудаас иргэн, хуулийн этгээдэд үзүүлж буй төрийн үйлчилгээ, үйл ажиллагаа болон “Ковид 19”-ын цар тахлаас урьдчилан сэргийлэхтэй холбоотой мэдээ, мэдээллийг 24 цагийн турш тасралтгүй өгч, шуурхай үйлчилгээ үзүүлэн ажиллаж байна. Аравдугаар сарын 7-13-ны хооронд дээрх тусгай дугаарт нийт 1795 дуудлагад хариу өгсөн байна. Мөн тус хугацаанд “Нийслэлийн мэдээ” фэйсбүүк хуудасны чатботод 38 иргэн хандаж, 11 иргэн автомат хариулагчаас, 27 иргэн оператор ажилтантай холбогдон мэдээлэл авчээ. Иргэд дархлаажуулалтын болон ковидын шинжилгээний цэгийн байршил, ажиллах цагийн хуваарийн талаарх мэдээллийг 1800-1200 тусгай дугаарын утас, “Нийслэлийн мэдээ” фэйсбүүк хуудасны чатботоос авах боломжтой.
 
Нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төвийн дарга Б.Ууганбаттай ярилцлаа.
 
-Төрийн үйлчилгээг иргэдэд түргэн шуурхай хүргэх зорилгоор танай байгууллагаас ямар арга хэмжээ авч байгаа вэ?
 
-Монгол Улсын Засгийн газрын 2018 оны 259, 2019 оны 149 дүгээр тогтоолын хэрэгжилтийг хангах ажлын хүрээнд төрийн үйлчилгээг хүртээмжтэй, түргэн шуурхай, чирэгдэлгүй, хүнд сурталгүй, ил тод хүргэх зорилгоор төрийн үйлчилгээг цахимжуулах, арга хэмжээг үе шаттайгаар хэрэгжүүлж байна.
 
-Төрийн байгууллагын хэдэн үйлчилгээ цахимжаад байна вэ?
 
-Өнөөдрийн байдлаар нийт 55 байгууллагын 555 үйлчилгээг төрийн үйлчилгээний нэгдсэн цахим систем www.e-mongolia.mn-ээр үзүүлж байгаа. Оператор хэлбэрээр 29 байгууллагын 258 нэр төрлийн төрийн үйлчилгээг иргэн, хуулийн этгээдэд 2020 оны дөрөвдүгээр сарын 1-нээс Нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төвийн зургаан салбараар үзүүлж эхлээд байгаа юм. Үүнээс нийслэлийн нутгийн захиргааны 15 байгууллагын 94 нэр төрлийн төрийн үйлчилгээг үзүүлж байна. Үүнд:
1.Улаанбаатар хотын Захирагчийн ажлын алба-29
2. Нийслэлийн Эрүүл мэндийн газар-8
3. Нийслэлийн Соёл урлагийн газар-6
4. Нийслэлийн Аялал жуулчлалын газар-6
5. Нийслэлийн Авто замын хөгжлийн газар-3
6. Нийслэлийн Байгаль орчны газар-6
7. Нийслэлийн Онцгой байдлын газар-1
8. Нийслэлийн Цагдаагийн удирдах газар-1
9. Нийслэлийн Нийтийн тээврийн үйлчилгээний газар-5
10. Нийслэлийн Замын хөдөлгөөний төлөвлөлт, инженерчлэлийн газар-1
11. Хот байгуулалт, Хөгжлийн газрын-5
12. Нийслэлийн Архивын газар-14
13. Нийслэлийн Замын хөдөлгөөний удирдлагын төв-1
14. Ус сувгийн удирдах газрын-7
15. Хотын стандарт, орчны аюулгүй байдлын хяналт зохицуулалтын газрын 1 үйлчилгээ үзүүлж байна.
 
-Цахим системээр хэдэн иргэнд үйлчилгээ үзүүлсэн бэ?
 
-2021 оны аравдугаар сарын 7-13-ны хооронд Нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвөөс нийт 29.549 үйлчилгээ үзүүлсэн. Үүнээс төрийн үйлчилгээний нэгдсэн цахим систем www.e-mongolia.mn-ээр 986 үйлчилгээг иргэн, хуулийн этгээдэд үзүүлсэн байна.
 
-Аж ахуйн нэгж олон шатлалт үйлчилгээг хэрхэн авах вэ?
 
-Олон шатлалт үйлчилгээг аж ахуйн нэгж нь тоон гарын үсэг уншуулан,  өөрийн мэдээллийг баталгаажуулж эрх бүхий төрийн байгууллагын үйлчилгээг авна. Тоон гарын үсгээ авч, төрийн мэдээлэл солилцооны “Хур” системд аж ахуйн нэгжийн мэдээлэл орсноор үйлчилгээ авах боломжтой болж байгаа юм. Аж ахуйн нэгжүүд тоон гарын үсэг ашиглан үйлчилгээний хүсэлт илгээх шаардлагатай гэсэн мэдээлэлгүйгээс олон дахин ирэх зэрэг хүндрэл үүсэж байна.
 
-Тоон гарын үсэг авах үйлчилгээг хаанаас авах вэ?
 
-Улсын хэмжээнд албан ёсны эрхтэй тоон гарын үсэг олгогч “МонПасс”, “Трейдум кей”,  “Нью компас”, “Ви эс эм” гэсэн дөрвөн байгууллага байгаа бөгөөд нийслэлийн үйлчилгээний нэгдсэн төвийн Дүнжингарав салбарт хоёр, Драгон салбарт нэг тоон гарын үсэг олгогч байгууллага үйлчилгээ үзүүлж байна.