Өнөөдөр буюу 2023.04.06-нд Зам, тээврийн хөгжлийн сайд С.Бямбацогт дээрх чиглэлийн зам ажлыг гүйцэтгэгч аж ахуйн нэгж байгууллагынхантай уулзлаа.
Одоогоос дөрвөн жилийн өмнө Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замын бүтээн байгуулалт төлөвлөгөө ёсоор 2019 онд дуусаж, ашиглалтад орох байсан. Засгийн газраас 2018 онд Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн авто замыг дөрвөн эгнээ бүхий хатуу хучилттай авто зам болгон өргөтгөн шинэчлэх шийдвэр гарсан.
Азийн хөгжлийн банкны санхүүжилтээр өргөтгөн шинэчилж, Европын сэргээн босголт, хөгжлийн банкны хөрөнгө, оруулалтын банкны санхүүжилтээр шинээр нэмж хоёр эгнээ авто зам барьж буй юм. Нийт 204.11 км авто замыг таван багц болгон хуваасан бөгөөд тав дахь жилийнхээ нүүрийг ийнхүү үзэж байна. Энэ жилд багтаан бүрэн дүүрэн хийж дуусгахаар төлөвлөгөөт ажлыг эхлүүллээ. Зам, тээврийн хөгжлийн сайд С.Бямбацогт дээрх чиглэлийн зам ажлыг гүйцэтгэх аж ахуйн нэгж байгууллагынхантай уулзах үеэрээ өмнө жилүүдийн алдааг давтахгүй байх, төлөвлөсөн хугацаандаа ажлаа зөв зохион байгуулалт хийж, үр дүнд хүрч ажиллахыг сануулаад, Улаанбаатар- Дархан чиглэлийн авто замын бүтээн байгуулалтын ажилд ковид цар тахал нөлөөлсөн хэдий ч ажлаа зөв зохион байгуулж чадсан бол ийм байдалд хүрэхгүй байсан. Ковидын үеэр ч бүтээн байгуулалтаа амжилттай урагшлуулах боломж байсан гэдгийг сануулаад, Дарханы замаас болоод АВТОЗАМЧИД МААНЬ зам барьдаг гэж хэлэхээсээ ичдэг болсон, Зам тээврийн яамныхан ард иргэдийн хэл амны ГОЛ БАЙ болж байгааг хэллээ.
Ялангуяа ТЕНДЕР ШАЛГАРУУЛАЛТЫН АЖИЛ эхнээсээ мордохын хазгай болсон бурууг Зам, тээврийн хөгжлийн яамны нийт албан хаагч, замчид үүрч байна. Машин механизм, техник байхгүй, хүн хүч дутагдалтай компаниуд ТЕНДЕРТ ялсан нь ийм байдалд хүргэсэн нь нууц биш. Нэг үхрийн эвэр доргивол мянган үхрийн эвэр доргидог гэж Монгол ардын үг байдаг.
Гэрээ хийсэн туслан гүйцэтгэгч нар нь мөн чадваргүй, үндсэн гүйцэтгэгч нартайгаа мөнгө хөрөнгөнөөс эхлүүлээд янз бүрийн хэрүүл уруултай. Аргаа бараад, Ерөнхий сайд нь ирж үүрэг даалгавар өгдөг, УИХ-ын гишүүд нь ЗАМ ТЭЭВРИЙН ХӨГЖЛИЙН САЙД НЬ үргэлж ИРДЭГ, бүр дэд сайд нь БАЙНГА АМЬДАРЧ, ХЯНАЛТ тавьдаг түвшинд очсон. Хойд зүгт чиглэсэн манай улсын экспорт, Ази-Европыг холбосон транзит урсгал, таван аймгийн иргэд зорчдог, хөдөө аж ахуйн бүтээгдэхүүний гол тээвэр явдаг ЧУХАЛ, СТРАТЕГИЙН ӨНДӨР ач холбогдолтой зам. Энэ замыг дуусгахгүй бол холбогдох этгээдүүдтэй ХАТУУ ХАРИУЦЛАГА тооцох болно.
Сэтгэгдэл0
Ардын намынхны алны нүх амны алд дэлэм зөрөөтэй.Зайл сарлаг хамарласан хулгайч авлигачин
Ардын намынхны алны нүх амны нүх алд дэлэм зөрөөтэй.Зайл чи Ми данжаадын хошного сарлаг хамарласан хулгайч авлигачин
МАН-ын мөнгөө төлж сайд болсон авлигачин хулгайч нараас болж Дарханы зам гацсан гэдгийг сарлаг сдаа яагаад ярихгүй байна?
Дарханы хуулсан зам дээр амиа алдсан хүний тоо аль хэдийн 1000 гараад явсан..Энэ хүмүүсийн үхэлд МАН буруутай.МАН-ыг олон улсын хуулийн байгуулагад өгч хариуцлага хүлээлгэх естой.
Мөнгөөр сайд болж байгаа гэдэг үнэн үү.......... Хэрэв үнэн бол ажил бол үлгэр ..
ростов доноос крым хүртэл хуурай замаар цэрэгг зэвсэг зөөх авто за м хэдхэн сарын дотор дөрвөн зуун км хүрч байна дэлхийд байхгүй хурдан зам тавих төхөөрөмжийг уралд бүтээжээ дон мөрнөөс хоёр зуун км цэвэр усны шугам гурван сарын дотор крым хүрч явна нэг минутанд таван м хөр зам тавьж байна ард түмнийг оростой харилцуулахгүй гэсэн хужаанууд хоролсон шүү дээ МОСКВА хүрдэг төмөр замыг устгасан агаарын онгоц хүртэл байхгүй америк японы эрхэнд орсон
Стратегийн зам. Үнэхээр зөв тодорхойлж дээ.Ингэжл хариуцлага тооцож Сармагчнаас ухаантай чадвартай хүмүүс гэдгийг мэдүүлэх ...
Хаашдаа олон жил сунжирсан одоо чанарт нь л анхаар, хүлээн авахдаа. Бид дараа нь эвдрэлийг нь засах чадал юу билээ. Бороо үерийн ая даахны тэрэнд л анхаар. Нэх шахаал гурилдсан зүйл хийлгэчив.
tsagtaa duusaaguo sh dee ugaasaa. Uridniihtai ni ehleed hariutslagaa tootsol doo chi
заааааа, ЧИ ӨӨРӨӨ ХЭН БЭЭЭЭЭЭЭ??? ХӨӨХ ТӨРӨД АРИЛЖСАН БАЙНА ХИХИХИХИ МУУ ХАР НОВШИЙН БАДАМЖУНАЙ ЭЛБЭГДОРЖ МИЕЭГОМБЫН ЭНХБОЛД ПЯСССДАААА
ХАМЕЛОНУУШКА ЖИНКЭНЭ ХАМЛЕОНШТЭ