Монголын багш нарын холбооноос Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтийн төсөлд боловсролын талаар оруулах саналыг УИХ-д хүргүүлэх талаар мэдээлэл хийлээ. Мэдээллийг бүрэн эхээр нь хүргэж байна.
© 2003-2024 Sonin.MN - News Agency. Бүх эрх хуулиар хамгаалагдсан.
Сэтгэгдэл0
Монгол улсаараа бараг муу сурдаг болчихсон: гэж сараачсаныг монголоороо ойлгодоггүй дээ. Бараг л бүх монголчууд муу сурдаг болсон гэх гэсэн юм болов уу? Сурвалжлагчдын эх хэлний чадавхи ийм байгаа нь ИЧГҮҮР...
Тиймээ. Монголын бүх хууль, олон улсын гэрээ, шүүхийн шийдвэр,хэвлэл мэдээлэл, УИХ ийм ойлгомжгүй шившигт үг хэллэгээр байгаа шүү. Монгол улсаа сөнөөж бна шүү даа.
Сураад яахаа Мунго байхадо дарга болнаа шоо.
Багш нь мэдэхгүй юмаа зааж бантагнуулаад байхаар улсаараа л муу сурна
Ядуу сэтгэхүйтэй оюуны ядууралтай монголчууд муу сурах нь ойлгомжтой.
500 hyatadaas hamaagui tom asuudal shuu, ulsaaraa muu surval uurhai ch ajiilluulj chadahgui
Сураад яахаа.Есүүтай хирагүй лаа. Мунго авлиго өгаасан байхадо даргаа даньжадо болнаа шоо.
Нэр нэршил нь буруу байж болох ч бодоууштай түмэн асуудал энэ хүрээнд яригдах байх...
Урваач шарваач пялдагууд монголын боловсролыг өөрчлөхгүй ээ. Дарга сайд нарыг дагаж далдайж гүйсэн ичгүүр сонжуургүй энэ нөхдүүдэд хэн итгэх вэ? Ярьж хэлж байгаа нь ямар ч логик алга Лувсандорж багш тэтгэвэртээ суугаачээ. Овоо будлиан хутгадаг нөхдүүд шүү. Мөнхтуяа Бат-Эрдэнэ гээд нэлээн олон хүн байж байгаад талцаад 2 хуваагдсан биз дээ.Санжмятав багшийн дээд төгссөн юм уу? Яагаад ийм нөхдүүд багш нарын холбооны нэр барьж яваад байгаа юм бол доо гайхмаар л юм.
Энэ багш нар тууштай явж байгаа хүмүүс дээ.Нам дагаж, ямар нэгэн байгууллага байгуулаагүй, хандив гуйж багш нарыг ашиглаагүй, одоо багшийн ажлаа хийгээд 40 минутын хичээлээ заагаад явж байгаа жирийн л багш нар юм бна лээ. Харин ч будилуусан хутгадаг, багш нарыг ашигладаг хүмүүс илт ялгарсан бна лээ. Намд элссэн ч байх шиг... Багш нар энэ хэдэн багш нараа сайн л дэмжих хэрэгтэй. Зөв ялгаж салгаж харах хэрэгтэй. Өлсөж цангасан дүр эсгэж, хүмүүсийг шантааж хийж багшийн нэр хүндийг шороотой хургасан нөхдүүдээс хол л байвал
Логик сайтайгаараа чи багш нарын холбоонд ороод багш нарын холбооны нэр бариад гүйгээч!!! Улс орны хувьд боловсролын талаарх бодлого 1рт тавигддаг тэр цагт л улс орон хөгжинө. Тэрнээс мянга түмэн уурхай байгаад ухаад л дуусна, хэдэн мянган тонн нүүрс байгаад түлээд экспортлоод л дуусна. Тэр 76 гээч нь төр бариачид нь одоогоор арай дуусчихаагүй байгаа тэр газар доорх баялагаа хэрхэн яаж хувааж идэхээ бодохоос өөр юм боддог ч юм уу үгүй ч юм уу. Лав л ойрын хэдэн жил боловсролын талаарх бодлого 1рт тавигдахгүй л бхдах
Логик сайтайгаараа чи багш нарын холбоонд ороод багш нарын холбооны нэр бариад гүйгээч!!! Улс орны хувьд боловсролын талаарх бодлого 1рт тавигддаг тэр цагт л улс орон хөгжинө. Тэрнээс мянга түмэн уурхай байгаад ухаад л дуусна, хэдэн мянган тонн нүүрс байгаад түлээд экспортлоод л дуусна. Тэр 76 гээч нь төр бариачид нь одоогоор арай дуусчихаагүй байгаа тэр газар доорх баялагаа хэрхэн яаж хувааж идэхээ бодохоос өөр юм боддог ч юм уу үгүй ч юм уу. Лав л ойрын хэдэн жил боловсролын талаарх бодлого 1рт тавигдахгүй л бхдах
Лувсандорж яаманд байхдаа энэ бүхний эхлэлийг тавьсан
Хууль тодорхой бус учраас багш нар зөв олж харж байна. хууль хэрэгжихэд бэрх ашиг сонирхолын талдаа болсон заалт байна. Зөв багш нар зөв ярина.
Улс орноороо муу сурдаг үнэн үнэн. Монгол улсын хэмжээнд хэдэн дээд сургууль хэдэн их сургууль байдаг билээ. Тэр олон их дээд сургуулиудын хэд нь улсын хэд нь хувийн сургууль вэ??? Хувийн сургуулиуд бол бас л арай шүү. Энэ тэр сургуулийн тэтгэвэртээ гарсан, цөөн цагийн хичээл ордог багш нарыг сургуульдаа багшлуулаад л их сургууль гнсэн ннр зүүгээд байгаа юм шүү дээ. Нэг их сургуулийн багш тэр сургуульдаа л багшилдаг байвал энэ олон чанаргүй боловсрол олгодог хувийн сургуулиуд бараг бүгд хаалгаа барина даа. Багш мэргэжлийг сонгож байгаа хүмүүс нь бас анхаараачээ. Нэг багш 1000н хүн ална гэдэг бхаа. Багш бэлтгэх их сургуулийн оюутнуудын бараг 60 70 гаруй хувь нь муу. 9 10 11р ангийн хүндэвтэр бодлогыг бодох ч чадвар байхгүй. Бодит үнэн нь ийм байхад муу сурахгүй гээд яах юм.
Улс орноороо муу сурдаг үнэн үнэн. Монгол улсын хэмжээнд хэдэн дээд сургууль хэдэн их сургууль байдаг билээ. Тэр олон их дээд сургуулиудын хэд нь улсын хэд нь хувийн сургууль вэ??? Хувийн сургуулиуд бол бас л арай шүү. Энэ тэр сургуулийн тэтгэвэртээ гарсан, цөөн цагийн хичээл ордог багш нарыг сургуульдаа багшлуулаад л их сургууль гнсэн ннр зүүгээд байгаа юм шүү дээ. Нэг их сургуулийн багш тэр сургуульдаа л багшилдаг байвал энэ олон чанаргүй боловсрол олгодог хувийн сургуулиуд бараг бүгд хаалгаа барина даа. Багш мэргэжлийг сонгож байгаа хүмүүс нь бас анхаараачээ. Нэг багш 1000н хүн ална гэдэг бхаа. Багш бэлтгэх их сургуулийн оюутнуудын бараг 60 70 гаруй хувь нь муу. 9 10 11р ангийн хүндэвтэр бодлогыг бодох ч чадвар байхгүй. Бодит үнэн нь ийм байхад муу сурахгүй гээд яах юм.
Улс орноороо муу сурдаг үнэн үнэн. Монгол улсын хэмжээнд хэдэн дээд сургууль хэдэн их сургууль байдаг билээ. Тэр олон их дээд сургуулиудын хэд нь улсын хэд нь хувийн сургууль вэ??? Хувийн сургуулиуд бол бас л арай шүү. Энэ тэр сургуулийн тэтгэвэртээ гарсан, цөөн цагийн хичээл ордог багш нарыг сургуульдаа багшлуулаад л их сургууль гнсэн ннр зүүгээд байгаа юм шүү дээ. Нэг их сургуулийн багш тэр сургуульдаа л багшилдаг байвал энэ олон чанаргүй боловсрол олгодог хувийн сургуулиуд бараг бүгд хаалгаа барина даа. Багш мэргэжлийг сонгож байгаа хүмүүс нь бас анхаараачээ. Нэг багш 1000н хүн ална гэдэг бхаа. Багш бэлтгэх их сургуулийн оюутнуудын бараг 60 70 гаруй хувь нь муу. 9 10 11р ангийн хүндэвтэр бодлогыг бодох ч чадвар байхгүй. Бодит үнэн нь ийм байхад муу сурахгүй гээд яах юм.
Улс орноороо муу сурдаг үнэн үнэн. Монгол улсын хэмжээнд хэдэн дээд сургууль хэдэн их сургууль байдаг билээ. Тэр олон их дээд сургуулиудын хэд нь улсын хэд нь хувийн сургууль вэ??? Хувийн сургуулиуд бол бас л арай шүү. Энэ тэр сургуулийн тэтгэвэртээ гарсан, цөөн цагийн хичээл ордог багш нарыг сургуульдаа багшлуулаад л их сургууль гнсэн ннр зүүгээд байгаа юм шүү дээ. Нэг их сургуулийн багш тэр сургуульдаа л багшилдаг байвал энэ олон чанаргүй боловсрол олгодог хувийн сургуулиуд бараг бүгд хаалгаа барина даа. Багш мэргэжлийг сонгож байгаа хүмүүс нь бас анхаараачээ. Нэг багш 1000н хүн ална гэдэг бхаа. Багш бэлтгэх их сургуулийн оюутнуудын бараг 60 70 гаруй хувь нь муу. 9 10 11р ангийн хүндэвтэр бодлогыг бодох ч чадвар байхгүй. Бодит үнэн нь ийм байхад муу сурахгүй гээд яах юм.
Улс орноороо муу сурдаг үнэн үнэн. Монгол улсын хэмжээнд хэдэн дээд сургууль хэдэн их сургууль байдаг билээ. Тэр олон их дээд сургуулиудын хэд нь улсын хэд нь хувийн сургууль вэ??? Хувийн сургуулиуд бол бас л арай шүү. Энэ тэр сургуулийн тэтгэвэртээ гарсан, цөөн цагийн хичээл ордог багш нарыг сургуульдаа багшлуулаад л их сургууль гнсэн ннр зүүгээд байгаа юм шүү дээ. Нэг их сургуулийн багш тэр сургуульдаа л багшилдаг байвал энэ олон чанаргүй боловсрол олгодог хувийн сургуулиуд бараг бүгд хаалгаа барина даа. Багш мэргэжлийг сонгож байгаа хүмүүс нь бас анхаараачээ. Нэг багш 1000н хүн ална гэдэг бхаа. Багш бэлтгэх их сургуулийн оюутнуудын бараг 60 70 гаруй хувь нь муу. 9 10 11р ангийн хүндэвтэр бодлогыг бодох ч чадвар байхгүй. Бодит үнэн нь ийм байхад муу сурахгүй гээд яах юм.
Улс орноороо муу сурдаг үнэн үнэн. Монгол улсын хэмжээнд хэдэн дээд сургууль хэдэн их сургууль байдаг билээ. Тэр олон их дээд сургуулиудын хэд нь улсын хэд нь хувийн сургууль вэ??? Хувийн сургуулиуд бол бас л арай шүү. Энэ тэр сургуулийн тэтгэвэртээ гарсан, цөөн цагийн хичээл ордог багш нарыг сургуульдаа багшлуулаад л их сургууль гнсэн ннр зүүгээд байгаа юм шүү дээ. Нэг их сургуулийн багш тэр сургуульдаа л багшилдаг байвал энэ олон чанаргүй боловсрол олгодог хувийн сургуулиуд бараг бүгд хаалгаа барина даа. Багш мэргэжлийг сонгож байгаа хүмүүс нь бас анхаараачээ. Нэг багш 1000н хүн ална гэдэг бхаа. Багш бэлтгэх их сургуулийн оюутнуудын бараг 60 70 гаруй хувь нь муу. 9 10 11р ангийн хүндэвтэр бодлогыг бодох ч чадвар байхгүй. Бодит үнэн нь ийм байхад муу сурахгүй гээд яах юм.
Дээрхэн үед онц сурдаг хүн багш болдог байлаа. Одоо дундчууд л багш болж байна. Шавийн эрдэм багшаас ...
1990ээд оны дундуур дунд сургуулийн сайн багш нарыг дахиж боловсролд ирж болохгүй гэж өргөдөл бичүүлээд хэдэн төгрөг өгсөн.Үүнээс хойш боловсрол сөнөлтөндөө орсон түүх эхлэдэг юм.
1990ээд оны дундуур дунд сургуулийн сайн багш нарыг дахиж боловсролд ирж болохгүй гэж өргөдөл бичүүлээд хэдэн төгрөг өгсөн.Үүнээс хойш боловсрол сөнөлтөндөө орсон түүх эхлэдэг юм.
За битгий монголын мянга мянган багш нарыг доромжлоод байгаарай. Бүгдээрээ муу сурна гэж юу байдаг юм. Бүгдээрээ онц сурах ч албагүй. Үгээ олж хуцаарай.
За битгий монголын мянга мянган багш нарыг доромжлоод байгаарай. Бүгдээрээ муу сурна гэж юу байдаг юм. Бүгдээрээ онц сурах ч албагүй. Үгээ олж хуцаарай.
Яг зөв шүү.
Хояаа Ччи ийхо үнаан уугаа айлдасоон баа.Мунго авлиго өгаасан байхода бүдүн далгааа болнаа шоо.
дайны дараа дан орос багш нарын орчуулсан сурах бичиг хэргэлж байв ссср-ийн түүх ссср--ийн эдийн засгийн газар зүй киселевийн алгевра геометр рыбкины геомтр тригонометр перышкины 3 боть физик ларичевын бодлогын хураамж орсын утга зохиол тивүүдийн газар зүй зоологи ургамал судлал бүх сурах бичгийг орчуулсаныг судлаж байсан билээ үүнээс үүдэн 60 70 80 онуудад бүх шинжлэх ухаан техник урлаг утга зохиол хөдөө аа хөнгөн үйлдвэр бүх салбар урлаг соёлын байгууллагууд 20 30 жилийн дотор асар хурдтай хөгжиж амжилт олсон тэр үеийн орчуулсан үг үсэг өөр байсан тэр үеээс хойш алгебра геометр тригонометр физик шугам зураг химийн шинжлэх ухааны томъёо тодорхойлолт бодолт хэвээрээ байна гэтэл жил болгоны өөрчлөгддөг сурах бичиг суурь мэдлэг томёоо бодлого хэвээрээ хэлбэр дүрс нь хэвээрээ харин үг үсэг утга агуулга нь алдагдаж ойлгоход бүр ээдрээтэй холион бантан эрээн мяраан будагтай цаас
дайны дараа дан орос багш нарын орчуулсан сурах бичиг хэргэлж байв ссср-ийн түүх ссср--ийн эдийн засгийн газар зүй киселевийн алгевра геометр рыбкины геомтр тригонометр перышкины 3 боть физик ларичевын бодлогын хураамж орсын утга зохиол тивүүдийн газар зүй зоологи ургамал судлал бүх сурах бичгийг орчуулсаныг судлаж байсан билээ үүнээс үүдэн 60 70 80 онуудад бүх шинжлэх ухаан техник урлаг утга зохиол хөдөө аа хөнгөн үйлдвэр бүх салбар урлаг соёлын байгууллагууд 20 30 жилийн дотор асар хурдтай хөгжиж амжилт олсон тэр үеийн орчуулсан үг үсэг өөр байсан тэр үеээс хойш алгебра геометр тригонометр физик шугам зураг химийн шинжлэх ухааны томъёо тодорхойлолт бодолт хэвээрээ байна гэтэл жил болгоны өөрчлөгддөг сурах бичиг суурь мэдлэг томёоо бодлого хэвээрээ хэлбэр дүрс нь хэвээрээ харин үг үсэг утга агуулга нь алдагдаж ойлгоход бүр ээдрээтэй холион бантан эрээн мяраан будагтай цаас
Тоо физикийн сурахыг жил бүр ө өрчлөх шаардлага байхгүй энд бизнёс явж байна
Бүгдээрээ муу сурдаг нь үнэн байх шүү. Сүүлийн жилүүдийн төгсөж ирж байгаа сэтгэлгүй, биеийн амрыг харсан хичээлээ бэлтгэлгүй зааж байгаа багш нарын шавь нар муу сурах нь араггүй шүү дээ.