УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан: Б.Хурцыг Элчин сайд болгохоор Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх хоёр УИХ-д оруулж ирлээ

Нийтэлсэн: 2017-11-14 12:57:45

СУРТАЛЧИЛГАА :

20 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН НЭРТЭЙ АРЧААГҮЙ ХУЛГАЙЧ НАР . БАТЗАНДАНГ ДЭМЖИЖ БАЙНА. М.ЭНХБОЛДЫГ ОГЦРУУЛ

    Зочин, 2017-11-14 14:47:27, 202.9.42.134Хариу бичих

  2. Зөвшөөрч дэмжсэн хүн нь жанхуу, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан урвагч дүлзэн ухна 2 шүү дээ... Энэ 2-г нэн тэргүүнд огцруулах хэрэгтэй...

    Зочин, 2017-11-14 17:31:40, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. erunhiilugch arail archaagvi bnaa . bvh yum ni hudlaa . elbegdorjoos ch hol dor bn shvv dee .ingej mongol yaldag yumuu .nuguu sbayr enhsaihan 2iig tatlaa gesen haa bn .opshor shlglaa gesen haa bn .elbegdorjiig barilaa gesen haa bn . 60 terbumiig shalglaal gesen bas vlger bolloo.

    Зочин, 2017-11-14 14:54:16, 139.5.217.252Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. МОНГОЛ ЯЛААГҮЙ ЭЭ ХАРИН НЭГ ХУЛГАЙЧИЙГ НӨГӨӨ ХУЛГАЙЧААР НЬ Л СОЛЬСОН ЮМ ШИГ БАЙНА ДАА.

    Зочин, 2017-11-14 15:01:23, 202.9.42.134Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. яана даа энэ улс орон. м.энхболд элбэгдорж нар одоо болиоч ээ сүйрлээ шүү дээ.

    Зочин, 2017-11-14 15:01:47, 182.160.37.203Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Za Battulga ene tomilgoog zuvsheervel Elbegdorjoos eer hun bish shuu.

    Źzzzzxxxx, 2017-11-14 15:29:06, 112.72.11.104Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Battulga Tarvagas yalgagui novsh m da

    Зочин, 2017-11-14 15:49:02, 223.39.190.109Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Unen ug heleed bga yum bish yy?

    Batzandangiin zuv , 2017-11-14 16:13:44, 202.70.34.70Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Монгол ялаагүй харин далаараа цэвэр тавиулсан ш дээ

    Зочин, 2017-11-14 16:48:16, 122.201.28.10Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Хурцад хушгаа атгуулах хэмжээнд авлига хээл хахууль авсан адгийн шаарнууд ичиж амьдрах хэрэгтэй.

    Хурцад хушгаа атгуулсан хулгайч нар л байна., 2017-11-14 16:59:10, 203.91.115.42Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. 450 тэрбумаар гараа угаасан элбэгдорж цагаан хурц пүрэвсүрэн нарт арга хэмжээ авахгүй бол ард түмэн арга хэмжээгээ авах хэрэгтэй багш нарын цалинг 1,6 сая болгоход энэ 4 хүний зөвхөн хөрөнгийг хураахад л болох юм.

    Зочин, 2017-11-14 17:20:55, 202.21.113.82Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Огцорсон Засгийн газрын шадар сайд нь Ерөнхий сайд болж л байдаг. Энэ хаанахын ёс вэ? Энэ эрүүл ухаан уу!!! Армийн генерал Батын Доржийн гэрийг ухаж хулгайн анхан шатны курсийг төгссөн жанхуу гэх нөхөр Ардчилсан намын бөгөөд оркуудын Ерөнхийлөгч гэдгээ яруу тодоор нотлон харуулаад удаж байна. Монголын ард түмнээр ингэж ч тоглох гэж. Хогийн урвагч дүлзэн ухна пиздецийг хөөж чадахгүй, хогийн кармаааны кхулгайч жанхуугийн атганд орсон ман намд ирээдүй харагдахгүй байна. Ирээдүйн шоронгийн сахиул нийгмийн даатгалын мөнгөөр өөртөө оффис барьсан эрдэнийн тэргүүлсэн ан намд ч мөн адил ирээдүй харагдахгүй байна.

    АРД, 2017-11-14 17:22:00, 202.131.243.162Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Жанхуу хулгайчийн үнэн нүүр царай, зэс нь аль хэдийнэ цухуйгаад эхэлсэн. Дорнодын Халхголд ажлаар очоод машинаасаа бууж чадалгүй ард түмэнд хөөгдөж,төрийн сайдын нэр хүндийг шороотой хутгасан шантаажчин Р.Бурмаа авгайг Үндсэн хуулийн цэцийн гишүүнээр томилоод ард түмний эсэргүүцэлтэй тулгараад арга буюу нэрийг нь татсан. Бакалаврын боловсролгүй байж өш хонзон өвөрлөж өмгөөлөгч балай баасан авгайг АТГ-н олон нийтийн зөвлөлийн даргаар мөн өмгөөлөгч дашпүрэвийг гишүүнээр томилсон. Дээрх 2 нөхөр хоёулаа жанхуугийн чихийг халууцуулж явна. Нэг нь ахмадын ордны өмчийг завшсан хэргээр нөгөөдөх нь монгол ялна багийн гишүүн байж өмхий хужааг өмгөөлж Монгол иргэнийг хохироосон хэргээр Шүүхийн Ерөнхий Зөвлөлийн Мэргэжлийн хариуцлагын хороонд байцагдаж байна. Одоо жанхуугаас хүлээж, найдах, горьдох зүйл юу ч байхгүй. Албан тушаалдаа хайнга хандсан, үндэстний эв нэгдлийг хангаж чадаагүй, ашиг сонирхлын зөрчилтэй иргэнийг албан тушаалд томилсон, хэрэг нь шүүхээр шалгагдаж байгаа иргэнийг төрийн өндөр албан тушаалд томилсон (ҮАБЗ-н даргаар төмөр замын хэргийн сэжигтэн бөгөөд яллагдагч гансүхийг томилсон)хэргээр үтэр түргэн огцруулах хэрэгтэй!!!

    АРД, 2017-11-14 17:30:34, 202.131.243.162Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. УИХ ын гишүүдийн хэн нь хэн бэ гэдэг нь Хурцын томилгооноос харагдана даа Хурцыг дэмжигчидийн нэрийг сайн тогтоож аваарай сонгогчидоо Ингээд 2020 оны сонгуулиар 2021 оны сонгуулиар хариуцлага тооцоорой эрх баригчид ард түмнийг,сонгочдыг мартамхай гэж ярьдаг басамжилдаг шүү ард түмэн мартамхай байж болно түүх мартахгүй шүү

    Зочин, 2017-11-14 18:23:52, 103.57.92.45Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. УИХ нэг луйварчин Б.Хурц гэгчийн өмнө шалчиж байгаа бол гишүүд рүү баас , шээс цацаж болох юм байна. Арчаагүй новшнуудад угаадас цацах нь илүүдсэн хүндлэл болох нь дээ.

    Угаадас цацах нь хүндлэл болох уу., 2017-11-14 19:48:42, 86.136.195.116Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Батзандан минь, одоо нэг л зам байна. 75 гишүүн болгонд Хурцын асуудлаар сонсгол хийх бичигт гарын үсэг зуруулах санаалаа тавиарай, тэгээд гишүүн болгоны өгсөн хариултыг ил болгоё. Баттулга, Хүрэлсүх хоёрыг овоо юм хийх нь гэсэн, үгүй юм байна, одоо болохгүй бол их хурлаа тараая, ерөнхийлөгчөө огцруулаад сонгууль явуулая,байрьцаалагдаагүй арай дээр хүмүүс гарч ирэг.

    Бүх гишүүний хариултыг дэлгэе, 2017-11-14 19:49:47, 103.9.90.229Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. batzandan bol hii demii lsvrjin nohor tsaashaa garaad shal hudlaa l baidag baigvi yu

    zochin , 2017-11-14 21:51:26, 103.229.121.5Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. batzandang demjeed yvahgviee

    zochin, 2017-11-14 21:53:03, 103.229.121.5Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. ENE ZUUND ZORIGIIN HEREG ILREHGUI N DE

    Зочин, 2017-11-15 01:26:18, 103.57.94.202Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. BATTULGAAS ILUU SAIHAN ZUIL GARLAA UY???? HUGIIN HULGAICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALIV NUGUU HURELSUHIIN AMLALT HAACHIV???????????????

    Зочин, 2017-11-15 12:24:17, 107.137.205.36Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: