С.В.Чемезов Ц.Мөнх-Оргилыг хүлээж аваагүй байна

Нийтэлсэн: 2017-02-15 10:07:36

Гадаад хэргийн сайд Ц.Мөнх-Оргил ОХУ-д айлчлал хийж байгаа билээ. Айлчлалын үеэр Ц.Мөнх-Оргил сайд Эрдэнэт үйлдвэрийн 49 хувийг эзэмшдэг байсан “Ростех” төрийн өмчит корпорацийн ерөнхий захирал С.В.Чемезовтой уулзах хүсэлт гаргасан боловч хүлээн авахаас татгалзжээ.
 
Тэрээр Монгол Улсын Ерөнхий сайдад Эрдэнэт үйлдвэрийн хувьцааг арилжсантай холбоотой тайлбар бичиг ирүүлж байсан билээ. Харин өнөөдөр Гадаад хэргийн сайдтай уулзахаас татгалзсан нь УИХ-аас гаргасан олон улсын гэрээ хэлцэлийг хүчингүй болгож, өмчийг шууд булаасан шийдвэрт сэтгэл дундуур байгаагаа илэрхийлсэн хэрэг болов. Ийнхүү Монгол Улсын нэр хүнд гадаад ертөнцөд унаж, хөрөнгө оруулагчдад эргэлзээ үүсгэж байгааг С.В.Чемезов өөрийн биеэр санууллаа. 
 
Э.Бат
СУРТАЛЧИЛГАА :

88 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ТЭГЭЭ Л ШААГААД БАЙ

    Зочин, 2017-02-15 11:12:18, 5.136.144.200Хариу бичих

  2. Өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэл, Хоолой өвдөх, Ходоодны шарх, Ходоодны Хеликобактери, Элэгний Б, Ц вирус, Цус багадалт, Нойр булчирхайн үрэвсэл, Түрүү булчирхайн үрэвсэл, Нурууны өвчин гэх мэт өвчин эмгэгүүдийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл: healthnewsmn.blogspot.com

    Зочин, 2017-02-15 12:18:45, 66.181.185.201

    ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИ, 2017-02-15 12:53:25, 202.70.44.14

    ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН , 2017-02-15 12:54:49, 202.70.44.14

    Мөнх Оргил тэнэг болохоор нэг компаний захиралтай уулзах гэж очоод хаалга мөргөж доош орж мэдэх хүн. Далай ламыг ахиж урихгүй гэж Хятадуудад далан таваар бууж өгсөн хүн. Одоо бас Орост ингэж доош орох гэж. Монголын нэр хүндийг шороотой хутгалаа.

    Зочин, 2017-02-15 14:17:53, 103.57.93.17

    Бухэл бутэн тусгаар тогтносон улсыг маань ийм ямарч стратег бодлогоггуй тэнэг хун толоолоод гуйлгачин шиг хаалттай хаалга тогшиж гуйлга гуйгаад яваад Байвал энэ улс яааж оодлох вэдээ

    Зочин, 2017-02-15 18:24:10, 79.139.142.86

    Худлаа шааж хун гутгэхгуй юм бол АНы гишуун гэж яваад яах юм. Ер нь АНы мафихан шуналаасаа болж Монголыг $100 саяын оронд оруулах хууль бус гэрээ хийсэн нь илт

    Зочин, 2017-02-15 23:52:51, 67.111.249.66

    Нэг удаа ч гэсэн төр нь төр шиг шийд гаргачихлаа гэж дэлхийн бусад гүрнүүд харж байгаа шүү. Эрдэнэтийн 49 хувийг авсан хэдхэн хүн л эсрэг сурталчилгаа явуулаад бгаам. Ерөнхийлөгч хэдхэн луйварчидтай хамт Эрдэнэтийг авах гэж ямар их улайрваа . Уурлаж бухимдаж бүр загнаж ч үзлээ. Энэ хүн авилгачин найз нараа шалгуулдаггүй бсан нь аргагүй юм бна. Шударга байцгаая гээд байсан нь огт худлаа болсон . Мафийн толгойлогч юм биш үү? Бушуу л салах юмсан.

    Зочин, 2017-02-17 02:55:57, 150.129.140.220

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Сайд сайдтайгаа л уулзана. Компанийн захирал ямар хамаа байна.

    Иргэн, 2017-02-15 11:23:07, 202.21.106.141Хариу бичих

  4. Энэ мэдээ унэн бол ийм арчаагуй сайданцарыг хурдан зайлуулахгуй бол болох оо больж байна. Энэ хужаа чинь хун уу мал юмуу.

    Зочин, 2017-02-15 19:29:09, 139.5.218.67

    Худлаа шааж хун гутгэхгуй юм бол АНы гишуун гэж яваад яах юм. Ер нь АНы мафихан шуналаасаа болж Монголыг $100 саяын оронд оруулах хууль бус гэрээ хийсэн нь унэн

    Зочин, 2017-02-15 23:53:40, 67.111.249.66

    Мэдээ худлаа гэдэг нь тодорхой. Ядаж протоколын дагуу ингэж хэлэхгүй. Сайд хүнийн компаний захирал хүлээж авсангүй гэдэг протокол дэлхийн хаана ч байхгүй.

    ONOM, 2017-02-16 11:15:07, 116.68.148.98

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. НЭГ МУУ КОМПАНИЙ ЗАХИРАЛ ЁСТОЙ ЧИПУХАЙ Л БАЙНА. ТҮЙ МАЙ ГЭЭД ОРХИ

    Зочин, 2017-02-15 11:25:46, 202.180.216.162Хариу бичих

  6. МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА Д, 2017-02-15 12:55:06, 202.70.44.14

    монголын сайд оросын дунд зэргийн компаны захирал, хятадын нэг сумбн даргын зиндаанд байдгаа ухаарах хэрэгтэй дээ үхэр монголчуудаа.

    Зочин, 2017-02-15 14:09:20, 66.181.191.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Өмчийн эзэн асуудал гарвал Орос орны өмч буцаад болно. Иймээс асуудлыг Олон улсын хэмжээнд авч үзэх биз. Монголын нэр хүндийг энэ их хурал алж хялаа даа. Жожиг орон болж дээ.Хойд урд хөршүүдтэйгээ олон зуун жил нөхөрлөж явсан. Одоо монголыг ганцаардуулж байгаад нэг мөсөн Хятадад өгөх төлөвлөгөө байна уу? Хужаа Мөнх-Оргилд.МАН мөрийн хөтөлбөрт.

    Зочин, 2017-02-15 11:33:50, 124.158.109.140Хариу бичих

  8. Сайханбилэгийн засгийн газар Эрдэнэтийн 49 % гэрээг Олон улсын хоригт орсон Ростех-тэй очиж гэрээ хийсэн гэж дэлхийн шившиг болох гэж байна

    Зочин, 2017-02-15 11:48:01, 171.25.193.77

    ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    Зочин, 2017-02-15 12:54:17, 202.70.44.14

    Худлаа шааж хун гутгэхгуй юм бол АНы гишуун гэж яваад яах юм. Ер нь АНы мафихан шуналаасаа болж Монголыг $100 саяын оронд оруулах хууль бус гэрээ хийсэн нь унэн

    Зочин, 2017-02-15 23:54:22, 67.111.249.66

    Одоо дэлхийд Монголын нэр хүнд унаж, хөрөнгө оруулагчид зугтааж эхлэсэн.Их хурлын шийдвэр халгайтай гэдэг нь харагдаж байна.Шүүхийн шийдвэргүйгээр их хурал дангаараа өрөөсгөл шийдвэр гарагчихаад олон улсын шившиг болж байх гэж. Ийм ИХ ХУРАЛТАЙ БАЙЖ БОЛОХ УУ.

    Зочин, 2017-02-20 15:56:07, 124.158.109.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. МУ-вн сайд байж гадны компанийн захиралтай уклзах гэж гуйдаг! Урьд нь Далай ламын асуудлаар яалаа! Монгочуудаа! Энэ новшийг огцруулах ажил хийцгээе!бид Румынээс дор уу?

    Монгол, 2017-02-15 11:34:47, 94.198.111.81Хариу бичих

  10. Юун Румын оорийгоо тоодог байна ш дэ АН байгаа цагт Монгол Мозамбик хавьцаа очвол их юм

    Зочин, 2017-02-15 23:56:21, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Shugeldhiima

    Зочин, 2017-02-15 11:37:38, 27.123.214.121Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. naad 49 huvi chini ene companii umch baisan yum sh dee. tiimees mongoliin tur yamar uchraas bulaah bolsnoo zuvuur oilguulchihad iluudehgui l dee

    unshigch, 2017-02-15 11:41:45, 139.5.217.121Хариу бичих

  14. Mongoliin tor bulaah gej yu yariad soliortsgoogood bgaam.dotroosoo hulgain argaar avaa biz dee.ezen yumaa medej ereg ni usaa hashdag daa.

    Irgen, 2017-02-15 12:10:10, 121.160.147.183

    Худлаа шааж хун гутгэхгуй юм бол АНы гишуун гэж яваад яах юм. Ер нь АНы мафихан шуналаасаа болж Монголыг $100 саяын оронд оруулах хууль бус гэрээ хийсэн нь унэн

    Зочин, 2017-02-15 23:56:44, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ОНИГОО

    Зочин, 2017-02-15 11:47:35, 202.9.40.185Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Hudlaa bitgii aash za yu?

    Dmd, 2017-02-15 11:52:57, 141.168.45.113Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. КОМПАНИЙН ЗАХИРАЛЫГ ГУЙЖ ЯВДАГ ЯМАР САЙД ВЭ??? ТЭГЖ ДООШОО ОРОХ ЯМАР ШААРДЛАГА БАЙНА. ТЭНЭГ САЙД.

    ЗОЧИН, 2017-02-15 11:56:13, 59.153.112.123Хариу бичих

  20. Худлаа шааж хун гутгэхгуй юм бол АНы гишуун гэж яваад яах юм. Ер нь АНы мафихан шуналаасаа болж Монголыг $100 саяын оронд оруулах хууль бус гэрээ хийсэн нь унэн

    Зочин, 2017-02-15 23:57:08, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Шаана биз луйварчдаа. Засгийн мөнгөөр хусчаад шаахаа болиорой. Төр засаг зөв шийдвэр гаргасан шүү

    Зочин, 2017-02-15 11:56:33, 202.9.41.65Хариу бичих

  22. ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИ, 2017-02-15 12:53:50, 202.70.44.14

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. ИНГЭЖ МОНГОЛ УЛСЫГ НҮҮР РҮҮГЭЭ НУЛИМУУЛСАН САЙД ЕР НЬ ОГЦРОХ ӨРӨГДЛӨӨ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ.

    ЗОЧИН, 2017-02-15 11:57:27, 59.153.112.123Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Гадаад хэргийн сайдын биеэ авч явах байдал болон хүний харагдах гадна төрх байдлаас харахад цаанаа л нэг доожоо муутайг харуулах мэт. Иймэрхүү хүн хүмүүст итгэлтэй харагдахгүй байх талтай.Ер нь бол нэг л биш.Монголоо төлөөлөх нүүр дүүрэн хүн олдохгүй л байгаа юм байх даа.

    ЗОЧИН, 2017-02-15 12:04:29, 103.57.95.222Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Байнга худлаа юм бичиж,олон түмнийг бухимдуулж байх юм. Энэ бичиж буй нөхдийн хэн нь ч Мөнх-Оргилын чигчий хуруунд ч хүрэхгүй ээ

    Десси, 2017-02-15 12:05:00, 202.179.31.126Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Монголын төр шийдвэрээ гаргачихсан байхад Мөнх-Оргил тэнд юу хийгээд балайраад яваа юм

    Зочин, 2017-02-15 12:06:38, 182.160.36.51Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Чааваас даа.

    132, 2017-02-15 12:08:30, 202.5.196.34Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Хэрвээ үнэхээр тэгсэн бол ч шившиг болжээ.Гэвч сайханбалаг шиг гадаадад очиж Монгол улсыг худалдах гэрээ хийгээгүй болохоор яамай л гэхээс.

    зочин, 2017-02-15 12:24:14, 66.181.178.68Хариу бичих

  34. ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!! ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИ, 2017-02-15 12:54:01, 202.70.44.14

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Мөнхоргил бол МАНАН-гийн нэг төлөөлөл. Түүнийг МАНАН илгээсэн. Чемизовтой уулзах хүсэлт тавьсан, нөгөөдөх нь татгалзсан дүр эсгэсэн бол нөгөө Элбэгдорж нарын сүрдүүлээд байсан Монголыг ганцаардсан болгож харагдуулах төлөвлөгөөний нэг хэсэг. Элбэгдоржийн хэлсэнчлэн ОХУ-ын Засгийн гаоар хуйвалдаагүй, харин Чемизов нар хуйвалдсан байж болно.

    Зочин, 2017-02-15 12:44:18, 103.229.123.75Хариу бичих

  36. ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН , 2017-02-15 12:54:38, 202.70.44.14

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Мөнх-Оргил их хурлын алдаатай шийдвэрийг хамгаалах гэж очоод духаараа хана мөргөв. Орсууд- аас зай ахуулж, хятадад ойртуулах гэсэн далд бодлого явагдаж байна. Хэзээд ч Монголчууд хөрш Орсуудтай муудалцаж байгаагүй.Түүх гэрчилнэ. МАН-ын сайдууд муудалцуулах бодлогын үндсийг тавилаа даа.

    Зочин, 2017-02-15 12:52:46, 124.158.109.140Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИЙД ӨСЧ БАЙНА!!!! ОРОСУУД, ХЯТАДУУД ТӨР ДАХъ ХУЛГАЙЧУУДАА ЦААЗАЛСАН ХОъРСОН!! ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙ ӨССӨН!!! ОДОО МОНГОЛЧУУД ЛУЙВАРЧДАА ШОРОНД ХИЙХ ЦАГ ИРЛЭЭ!!!! МОНГОЛЫН СЭРГЭН МАНДАЛТ ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ НУГА ДАРСНААР ЭХЭЛЛЭЭ!!!! УРА!!

    ЛУЙВАРЧИДЫГ НАМ ДАРЛАА ГЭЖ МОНГОЛЫН НЭР ХҮНД ДЭЛХИ, 2017-02-15 12:53:32, 202.70.44.14Хариу бичих

  40. Битгий хуц. Коммунис хятад. Энэ орчин үеийн Монгол улс. Үндсэн хуулиндаа Ардчилалын замаар явна гээд тунхагласан байгаа. Өмхий Хятад биш. Тэд шороон түмэн хүнтэйгээрээ цааз хэрэглэдэг юм байгаа биз. Манайх цаазын бодлого байхгүй. Илжиг дааяа минь. Нойрноосоо сэр.

    Зочин, 2017-02-15 13:00:14, 124.158.109.140

    9 сая доллар офшорт нуугаад баригдсан Сэлэнгийн илжиг Баярцогтод одоо хариуцлага хүлээлгэнэ биз.

    Зочин, 2017-02-15 15:30:58, 202.55.191.76

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Монголчуудын заваарсан дотоод хэрэгт оролцохгуй л гэж уулзаагуй байхгуй юу, ойлгож ядаад байх юм алга. Зарлаа, менгее авлаа, авчихсан монголчууд дотроо яана уу хамаагуй штэ.

    Зочин, 2017-02-15 13:01:06, 81.211.8.2Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Мөнх-Оргил их хурлын алдаатай шийдвэрийг хамгаалах гэж очоод духаараа хана мөргөв. Орсууд- аас зай ахуулж, хятадад ойртуулах гэсэн далд бодлого явагдаж байна. Хэзээд ч Монголчууд хөрш Орсуудтай муудалцаж байгаагүй.Түүх гэрчилнэ. МАН-ын сайдууд муудалцуулах бодлогын үндсийг тавилаа даа.

    Зочин, 2017-02-15 13:01:31, 124.158.109.140Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Iim aimshig tsarailsan yumtai hen uulzaxav dee tegeed neg kompanii zaxiral oros orniig tolooloxgui bailgui dee

    Aimshig, 2017-02-15 13:02:58, 50.129.133.20Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Энэ эргүү юу хийгээд яваад байгаа юм Элбэгдоржтой нь хамт зайлуул

    Зочин, 2017-02-15 13:10:28, 202.9.43.117Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. 5 хүн буудаж алах тушаал өгсөн цусан гартай хүнээс хол байцгаах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-02-15 13:20:35, 202.55.191.76Хариу бичих

  50. АНы бузарууд л ардын хуухдуудийг золионд гаргаж дараа нь оорсдоо баяжиж ард тумний хоронго Эрдэнэт мэтийг дээрэмддэг ш дээ

    Зочин, 2017-02-16 00:02:45, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Ene uym bichij baigaa hymyys Monh-Orgil saidiin chigchii huruunii chineend ch hyrch chadahgyishdee. Ta nar ter haana ch ochood shuud albanii hymyystei ni yaj haritsaj baigaag ni haraach. Oros, anliar cholootei. Tiim hyn hir olon baina aa. Toolooch!!!

    zochin, 2017-02-15 13:25:36, 183.81.171.135Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Yaadaj hynii bolovsroliig ni ynelj hardag chadvar baih heregteishdee...

    Hi, 2017-02-15 13:26:46, 183.81.171.135Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Ердийн хэв хэмжээтэй улс оронд бол дипломат протокол мэдэхгүй хүн тѳрийн ямар ч албан тушаал эдлэх эрхгүй байдаг, манайх шиг дампуу тѳрд тэр ёс зүйн зарчим үйлчилдэггүй бололтой, тиймээс л хэдэн заримдагаас болж дэлхий монголыг харан инээж, шоолж байна.

    Зочин, 2017-02-15 13:40:08, 124.158.109.140Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Гадаад хэргийн сайд компаний захиралтай уулзаад байхдаа яахав дээ. Тэр хүн ухаантай учраас сайдыг хүндлээд хүлээж аваагүй байна. Манайхан гадаад харилцаанд төдийгүй дотооддоо ч зиндаагаа мэдэхгүй дэмийрэх юм даа хөөрхийс. Жижигхэн гэхэд дэндүү жижигхэн сэтгэлгээтэй байна даа. Өөр юу гэхэв.

    Зочин, 2017-02-15 14:00:09, 24.56.183.104Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Асуудал гарвал УИХ аас тайлбар хийхэд ОХУ ын удирдлага ойлгоно

    хулгайг дарахад айх зүйл байхгүй, 2017-02-15 14:43:16, 66.181.186.58Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Hudaldaa naimaa Online chigleleer ajilah baraa buteegdehuun borluulah Surtahclah ajiluudiig hiij huitsetgene. Ta doorhi linkeer orj delgerengui medeelel awna uu ? BURTGUULSNII DARAA TANII MAIL RUU /SERTIFICATTAI BONUSTAI BELEG OCHIH BOLNO. • Ажлын байранд тавигдах шаардлага http://Cash4Visits.com/ref.php?refId=345172 энэ линкээр нэвтэрч ороод Register now дарж бүртгүүлсэнээр 2$ таны дансанд орох бөгөөд цаашид таны линкээр зочилсон хүний тоогоор 0,5$ нэмэгдэж орох болно. Хамгийн багадаа 30$ хүрэхэд та мөнгөө авах эрхтэй болох бөгөөд тус веб сайтаас олон улсын карт бэлэглэх бөгөөд Голомтбанк болон Капитрон банк ашиглан мөнгөө авах боломжтой. Одоогоор тус сайтад 380000 гаруй мянган гишүүн бүртгэлтэй байгаа бөгөөд өдөртөө 5-30$ доллар сардаа 150-900$ долларын цалинтай ажиллаж байна. Интернет хандалтын тоогоор тус сайтад интернетийн компаниуд мөнгө төлдөг бөгөөд хичээнгүйгээр линкэн дээрээ хүн элсүүлээд хийгээд үз. Харин үр дүнг гагцхүү та л гаргаж чадна. Мянга сонсохоор нэг үз гэдэг, линкээр ороод үзээрэй. Таниас элдэв бусын нэмэлт зүйл шаардахгүй. Маш амархан шүү. Амжилт.

    CHANCE@XXK, 2017-02-15 14:49:36, 103.10.20.122Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Ene Month orgiliid gadaad ulsuud shorond baikh estoi xyH yagaad end yavj bainaa geed messed bainaa. Neg Myy company zahiral chamaig took hariltsah ugui baina geed l boddoo. MAH gar

    usa, 2017-02-15 15:06:08, 70.199.9.156Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Ugaasaa neeh ner hundtei bish,yamar hamaa bna.Mongoliig haana ch hench dord uzdeg.bie biendee l tomrood baihaas busad orond bol uher shdee

    Huga, 2017-02-15 15:23:42, 71.202.179.200Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Ичиг ичиг! Тусгаар улсын гадаад хэргийн сайд нэг муу компаны эзэнд уулзах хусэлт тавьж байдаг , тэр нь хулээж авдаггуй , онигоо !!! Таарсан таар шуудайнууд гэдэг л энэ байх даа ? Хэлэх ч уг алга даа, " ЭРХЭМ .... " оо !!!!

    Зочин, 2017-02-15 15:57:18, 122.201.21.145Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Мөнх-оргил аль ч талд үйлчлэж магадгүй,сэжигтэй этгээд,Баярын талын нөхөр.Элбэгээтэй найз байж магадгүй.

    Зочин, 2017-02-15 17:15:20, 202.126.89.175Хариу бичих

  70. Мөнх-Оргил угаасаа Элбэгээгийн дотоожны хүн. Энэ оростой уулзаж, МАН-гарууд Эрдэнэтийн 49 хувийг засагт авчлаа. Танайхаас дарамт шахалт үзүүлэх юм юу байна гэж асууж зөвлөгөө авах санаатай очоод нөгөөтөх нь зөвшөөрөхгүй болохоор хөгөө чирээд ирэх нь дээ. Элбэгдорж, Эрдэнэбилэг нар байж суухаа олж байх шиг байна. Ард түмний өмчийг хувийн өмч болгож, насаараа ажил хийхгүй байх санаатай. Хөгийн муу новшнууд. Ариун цагаан хөдөлмөрөөрөө амьдар.

    зочин, 2017-02-15 22:02:13, 182.160.3.234

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Монгол улсын төрийн сайд Оросын дундаж компаний захиралтай уулзая гэж хүсэлт тавиад нөгөөх нь хүлээж авахгүй гэсэн нь үнэн бол Мөнх-оргил хурдан огцор... Далд ор

    Зочин, 2017-02-15 17:41:33, 183.81.171.135Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. төр төртэй харьцдаг байхад манай төр доошоо орж эдийн засгийн алуурчидтай гэрээ хийж солиорох юм

    зочин, 2017-02-15 18:01:04, 202.21.100.210Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Munkhorgil n uulzaya geed guigaad baigaamuu

    Зочин, 2017-02-15 18:09:08, 150.129.140.87Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Москвагын Ждановская метрод байдаг Комсмолын, бошигтын сургууль гэж дээрэмчидийн, луйварчидын сургууль юм байжээ. Энэ сургуулийг төгсөгчид нэг олдох насандаа Монголын улсын төрийг самаргаад л дууслаа шүү дэ. Дандаа хуучины МАХН-н дарга нарын ар, өврийн хаалганы хогнууд. Тэгээд бусдаас онцгой болж чадсан уу? Яг харагдаарай. Нүглийн нүдийг гурилаар хуурна гэж. Ард түмэн бүгдийг харж байгаа. Та нарт дуурсах юм гэж юу байнаа? Өтлөх насанд их юм бодогдоноо гайгүй!

    Зочин, 2017-02-15 18:11:32, 43.228.130.73Хариу бичих

  78. Архиа гударчаа юу ногоорсон АНы илжиг чинь

    Зочин, 2017-02-16 00:00:02, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Шаа шаа.

    Зочин, 2017-02-15 18:12:12, 202.180.220.81Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. МАН оросын өмч 49 хувийг худалдаж авч Монголдоо авчирсан хүнийг төрийн нэрээр дээрэмдлээ Дээрэмдэхийн өмнө Монголчуудын сэтгэл хөөрлөөр тоглож авлаа Ху жаа танкаар айлгаж Монголчуудын сэтгэл хөөрлөөр тоглож төмөр замаас мөнгө идсэн луйварыг хуулсан МАН Женко шиг баригдах цаг ирнэ

    МАН түүхэн үнэнд гүйцэгдэнэ, 2017-02-15 18:36:58, 150.129.143.141Хариу бичих

  82. Худлаа шааж хун гутгэхгуй юм бол АНы гишуун гэж яваад яах юм. Ер нь АНы мафихан шуналаасаа болж Монголыг $100 саяын оронд оруулах хууль бус гэрээ хийсэн нь унэн

    Зочин, 2017-02-15 23:59:03, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Uursduu gemtei uchraas uulzhaas shirveed bn ted hurdan munguu avhiin tuld huviin kampanid ham hum zaraad salsan uls bid buruutai bish

    Зочин, 2017-02-15 18:52:08, 202.9.43.186Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. монголын төр шийдвэрээ гаргасан хойно яах гэж Чемезовтой шаардлага байхгүйг Мөнх -Оргил мэдэхтэйгээ байлгүй дээ 49% хан ингээд худал яриад байвал буцаагаад авчих нь гэж бодоод байгаа юм биш биздээ асуудал үүсгээд байвал ХХБ өөрт нь муу иргэд нэг л өдөр хадгаламжаа татах баых шүү

    Зочин, 2017-02-15 19:14:52, 66.181.189.56Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Медведевд нь тэр Чемезовын булхайг хэлээд ирэх хэрэгтэйшдээ. Энэ мэдээ худлаа байхоо.

    Зочин, 2017-02-15 19:38:24, 27.123.214.104Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. ЭНД СЭТГЭГДЭЛ БИЧИГЧ ДОТОР ОЛИГТОЙ ЮМ НЭГ Ч АЛГА. БҮГД ШАРХАДНЫ ЭМНЭЛГИЙН ӨВЧТӨНГҮҮД БАЙДАГ ЮМ УУ ДАА.

    ЭМЧ, 2017-02-15 19:53:21, 139.5.219.68Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Мөнх-Оргил Чемезовтой уулзах ямарч шаардлага байхгүй Элбэгдорж тэргүүтэй хулгайчууд ихэд сандарч байгаа юм байна ХХБ ныхан ингэж байгаад банзаа унагчих вий дээ иргэд нэг л өдөр хадгаламжаа татах байх шүү ер нь түрүүчээс нь татаж байгаа бөйх

    Зочин, 2017-02-15 20:12:02, 66.181.189.56Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Монгол Оросыг бодвол парламентын засаглалтай ардчилсан улс юм. Орос нэг хүнд төвлөрсөн мафи маягийн улс гэдэг нь Эрдэнэтийн асуудлаар тодорхой болсон.

    Зочин, 2017-02-15 20:30:45, 103.57.92.91Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Цаадах нь хэл аманд ороолдох нь гээд уулзахаас татгалзаа байлгүй дээ. Миний бодлоор оросууд энэ олон жилд Эрдэнэтэд оруулсан хөрөнгө оруулалтаа нөхөөд дээрээс нь зөндөө ашиг олоод сэтгэл ханачихсан байсан юм биш үү. Салахын мөн болж байхад нь манай нөгөө хувийн сонирхолтнууд наймаа яриад завшаан болгосон шиг. Одоо та нар болсоон. Тооцоогоо хийгээд бид юмаа авлаа гэсэн бол оросууд бараг л тэгээ тэг гэхээр байсан ч юм билүү.

    Зочин, 2017-02-15 20:37:23, 66.181.183.42Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Нэг кампаны захиралтай уулзах гэж доош орж очжээ, чи. Тийм байсан бол асуудлыг шийдэхээсээ өмнө уулзах нь яасан юм вэ

    Зочин, 2017-02-15 20:52:48, 202.9.41.123Хариу бичих

  98. Энэ Мөнх-Оргил сайдын зиндаа байхгүй. Дандаа доош орж, бөхөлзөж, уучлалт гуйж, улыг нь долоож, гутлыг нь арчдаг арчаагүй амьтан.

    зочин, 2017-02-15 21:56:55, 182.160.3.234

    Худлаа шааж хун гутгэхгуй юм бол АНы гишуун гэж яваад яах юм. Ер нь АНы мафихан шуналаасаа болж Монголыг $100 саяын оронд оруулах хууль бус гэрээ хийсэн нь унэн

    Зочин, 2017-02-15 23:58:16, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. БАТ-аа чи битгий хуц. Наад Мөнх-Оргил шиг чинь арчаагүй Хятад мэтийн новшнуудаас уучлал гуйж, ард иргэдийнхээ өмнө харуулах нүүргүй болсон хулгайч бэртэгчинтэй хэн уулзахыг хүсэх юм. Царай зүсийг нь ч хар. Турж эцээд, харлаад ямар заваан болсон байна. Өдий насны хүн уг нь цэмбэлзэж явмаар юм. Нүгэл нь биеэр нь гарч байгаа гар даа.

    зочин, 2017-02-15 21:55:51, 182.160.3.234Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. ikh mongol ulsiin doshgin zorigt uvug deedsiin ner gutaaj baigaa saidantsar baigaa yum.guigaad l guugeed l baikh yumaa.dagaj bish surj baij turkhuu olno.dain boloosoi!

    zochin, 2017-02-16 04:13:37, 98.226.83.151Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Чемезов, Чемезов л гээд суржигнэх юм. Тэр нэг орос Монголын хувьд юу юм бэ? Оросын торийн омчит нэг компаний захриплю, бас нэг маараантай л жир этгээд шдээ, нохой долоо

    Уншигч , 2017-02-16 09:30:10, 103.26.195.76Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Munkh-Orgil said yah gej ter kompanii zahiraltai uulzah yostoi gej mongol bayalgaa tur ni medsen yum.Ter orosd yamarch hamaa baihgui ingej hudlaa medeelel taraaj baihaa boli

    Зочин, 2017-02-16 10:14:32, 27.123.214.125Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Шал худлаа мэдээлэл байна Юу боллоо гэж Төрийн сайд Оросын нэг аж ахуйн нэгжийн даргатай уулзах гэж явдаг юм

    Зочин, 2017-02-16 10:51:20, 103.26.195.41Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Энэ үлгэрийг зохиож байгаа хүн бол Эрдэнэтийн хулгайчдын нэг байна Нэг улсын сайд хүн нэг компаны эзэнээс хүлээж авахыг хүсч байдаг юм уу.Энийг уншаад хараал хэлж буй хүн сармагчин төрөлөөсөө ангижрах хэрэгтэй.

    л.Лхагва, 2017-02-16 16:01:46, 202.9.42.52Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Адгын муу хятадад хувийн өмчийг төр нь булаахгүй л байгаа шүүдээ.

    Зочин, 2017-02-20 16:06:01, 124.158.109.140Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. ГХ-ын сайд яахлаараа Оросын компаний захиралтай уулзах ёстой юм. Чемизов л хүлэлт гаргах ёстой биздээ. Битгий ийм хүн үнэмшмээргүй юм бичиж байгаач

    Зочин, 2017-02-21 16:08:01, 202.21.117.230Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: