МАН-ын сүүлчийн найдвар У.Хүрэлсүх

Нийтэлсэн: 2017-11-14 09:59:34

Нэг хүнд оногдох ДНБ-ийн хэмжээ 7500 ам доллар болоход ард иргэд улс төрийг сонирхохоо больж эхэлдэгийг С.Баяр намынхаа залуучуудтай уулзах үеээр хэлж байв. Тэр хүртэл өдий ч байж магадгүй эсвэл бүр дампуурч ч болох. Улс орон эдийн засгийн хувьд дээсэн дээр мод барин тэнцэж ядан явна. Улс төрийн хувьд нэг халтирхад дахиад олон жил хүлээж байж сэхэхээр хэмжээний гүн хавцал руу унахад ойрхон байна. Японы эрдэмтэн дипломатч биднийг хараад та нар өөрсдөө л хямруулаад байгаа юм байна гэж билээ.Үнэндээ Монголын эдийн засгийн хямрал гээч нь улс төрийн тогтворгүй байдал, засаглалын болхи загвараас үүдсэн гэдгийг өдгөө хүн бүр мэдэх болж.
 
Гүйцэтгэх засаглалын тэргүүн намын дарга гэсэн албан тушаал нэг хүнд байж гэмээнэ Засгийн газар улс төрийн хувьд бүрэн дэмжлэгтэй болж ажил хийх боломжтой болдог. Дугуйг ингэж л бүтээсэн. Гэтэл манай улс төрчид дугуйг өөрөөр бүтээх гэж муйхарлан зүтгэсээр улс орныг туйлдуулж орхилоо. АН 2016 оны сонгуульд ялагдсаны хариуцлагыг намын дарга З.Энхболд хүлээсэн үү Засгийн газрын тэргүүн Ч.Сайханбилэг хүлээсэн үү. Хэн нь ч хүлээгээгүй. З.Энхболд өнөөдөр бараг дэд ерөнхийлөгч болон дэвшсэн бол Ч.Сайханбилэгт ямар эрх мэдэл байсан биш дээ гэсэн өнцөгөөр хүмүүс түүнийг буруутгадаггүй. Нэг жишээ санаж байгаа байх. Ч.Сайханбилэг тавантолгойг хөдөлгөнө гэж зурагтаар ярсаны маргааш З.Энхболд УИХ ын даргын өндөр суудлаас “хохь чинь шүү” гэж хэлээд ажлыг нь зогсоож байлаа. Үнэндээ энэ хоёр хүн хариуцлагыг дундаа ацаглаж хэн нь ч хариуцлага хүлээгээгүй юм. Тиймдээ ч АН эрх мэдэл авбал яг энэ загвараараа улс орноор дахин тоглоход бэлэн яваа нам.
 
МАН 28-р их хурлаа хийх гэж байна. Хурлаас гарах гол шийдвэр нь У.Хүрэлсүхийг намын дарга болгох. Угаасаа бодитой өрсөлдөгч түүний өмнө алга. Одоо нэр нь дуулдаж хэвлэлээр янз бүрийн юм бичүүлээд яваа нөхөд бол зүгээр л түр зуур тодорч харагдахыг хүсэгчид. Зарим нь албан тушаалаа хадгалж үлдэх гэсэн бяцхан амбиц тээж сонинд шударга ёс, зарчим гэсэн сүржин ярилцлага өгч явна. Бусад нь бол зүгээр л тохиролцох гэсэн жижиг гарын наймаачид. МАН яаж ч дампуурч дотороо толхилцлоо гээд одоо бол намын дарга ерөнхий сайдын албан тушаалыг нэг хүн хавсарч хийхгүй бол болохгүй гэдгээ мэдэхтэйгээ. Үүнийг өмнөх жишээ баримтаар нотлож болно. МАН-ын 25-р их хурал 2007 онд болсон. Тэр үеийн намын дарга, ерөнхий сайдын албан тушаалыг М.Энхболд хашиж байхад С.Баяр хариуцлага үүрүүлэх гэж байгаа бол эрх мэдэл өг гэж хэлээд намын дарга ерөнхий сайдын албан тушаалыг хоёуланг нь авч байв. Харин энэ удаад У.Хүрэлсүх С.Баяраас ч ширүүхэн дайраад намын даргын суудлыг авах нь тодорхой. Энэ нь ч зөв. Эндээс ганцхан МАН биш Монгол улс хожно.
 
Хэрэв У.Хүрэлсүхээс өөр хүн намын дарга болвол Ж.Эрдэнэбат болон Ч.Сайханбилэг нарын засгийн замаар орно. Дээрх хоёр эрхэм морь унасан толгойгүй хүн буюу хоёул өөрсдөө шийдвэр гаргах эрхгүй ерөнхий сайдууд байлаа. Тиймдээ ч хоёулаа адилхан өөрөөсөө бус өөр хүнээс болж унасан. Тэгэхээр МАН ын 28-р их хурлын төлөөлөгчид өнөөдөр сонголтгүй сонголтын өмнө тулсан гэсэн үг. Тэдэнд ерөнхий сайдаас өөр хүнийг даргаар гаргаж ирж улс орноор тоглох эрх байхгүй. МАН одоо засагаа дахиж хөнтөрвөл 2020 онд үндэсээрээ арчуулна гэдгээ мэдэж байгаа. Ард түмэн ч үүнийг сайн сайханаар хүлээж авахгүй нь тодорхой. Нөгөө сонголт нь У.Хүрэлсүхэд эрх мэдэл өгвөл өгсөн шиг өгөөд галаа унтрааж хамтдаа зүтгэх. Энэ тохиолдолд бас ч гэж боломжууд байна. Хагарч бутарсан улс орныг хатуу гараар зангидаж байсан түүх элбэг дэлбэг. Одоо Монгол улсад ч тэр МАН д ч тэр хатуу гар, сахилга хариуцлага хэрэгтэй байна. Тэр дүрд одоогоор У.Хүрэлсүхээс өөр тохирох хүн үзээд өгье гэсэн ч алга. 
СУРТАЛЧИЛГАА :

50 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. энэ сагсуу эр херогоор сурталчилгаа хийлгээд өөрийгөө их магтуулах ,намынхан ч таарсан амьтаддаа өдрийн хоолноос цааш сэтгэх биш яаж дампууруулж мэднэ

    зочин, 2017-11-14 11:28:03, 202.9.43.40Хариу бичих

  2. Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Хороор хордсон хорчин

    Зочин, 2017-11-14 11:50:54, 122.201.31.166Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Ерөнхий сайд ард түмнийхээ сайн сайхны төлөө зүтгэж чадна гэж бодож байна

    Зочин, 2017-11-14 11:56:08, 149.202.202.78Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Хүрэлсүх намын дарга болохгүй бол Ардын нам 100 настайдаа амьсгаа хураана.

    Зочин, 2017-11-14 11:57:58, 103.26.194.156Хариу бичих

  8. 2020 оны сонгуульд бүрэн ялагдаж 99-тэйдээ нас барна.Намынхаа нэрээр эрх мэдэлд хүрсэн төрөөс төрсөн тэрбумтнууд нь шоронд орно.

    100 ч наслахгүй , 2017-11-14 12:43:43, 203.91.115.42

    Урвагч дүлзэн, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухна, аа чиний нэр хүнд одоо шавартай хутгалдсан. Нэг мөсөн бүгдэнгээс нь татгалз, сэтгүүлч авгай эрүүл мэндийн салбарыг удирдлаа юу? Далдаак пацааны ах эргүү сумьяабазар уул уухайн салбарыг авч явлаа юу? Ингэж байхаар нэг мөсөн чи өөрөө ч гэсэн ерөнхий сайдаас татгалз.....

    Зочин, 2017-11-14 17:13:54, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. khurelsukhed erh medliig n ogchihwol yadaj l hytadaas haraat bna,,,, eh ornooo bodoo ta nar... bitgii sanal suudliin heruul hj bai...

    bold, 2017-11-14 12:00:30, 122.201.20.157Хариу бичих

  10. Хүн болгоныг кхужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна. Эргүү мал аа, бид нүүрсээ зарахгүй өөр юугаа зарах юм? Харин ч нүүрсээ боломжийн үнээр зарж Хятад, Орос гэх 2 агуу хөршөөсөө хоцрохгүй хөгжмөөр байна. өнөөдөр 13-р зуун биш, хятад цэргийн хүчээр эзлэх шаардлага байхгүй. эдийн засгийн хүчээр бүгдийг эзлэнэ. харин гагцхүү тэр эдийн засгийн хүчээр эзлэх гээд байгааг бид зогсоохын тулд 2 их хөрштэйгээ ухаалаг харилцан ашигтай хөгжих гээд байна, чиний бөгс долоогоод байгаа жанхуу шиг оросыг хэт дагаж намирч болохгүй мэдэв үү? жанхуу биш болохоор ойлгосон гэж найдья...

    Зочин, 2017-11-14 17:16:10, 202.131.243.162

    Ийм л тэнэг бодолтой байгаа юм даа дэмжиж байгаа хүмүүс нь. Энэ үгээ тэр Баттулгадаа л хэл.

    Иргэн, 2017-11-14 21:22:18, 202.9.41.20

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. маршал Чойбалсантай тун төстэй харагдаж байх чинь 1940-өөд онд индэрт гараад үг хэлэн зогсож байгаа нэг иймэрхүү зурэг санаанд орж байх юм

    pk, 2017-11-14 12:09:08, 103.57.94.205Хариу бичих

  12. Угуй ээ, яг жанжин сухбаатар бнштэ. Бишээ , яг чингис хаан дурээрээ зогсож бн. Аа мэдлээ, бурхан бууж ирээд ман-д заларчихаж. Бух нийтээрээ мергеед марш!

    Зочин, 2017-11-14 16:28:09, 2.217.103.26

    Агуу маршалтай Урвагч дүлзэн, жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухныг битгий зүйрлэ...

    Зочин, 2017-11-14 17:14:38, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Хүрэлсүх энэ ажлыг хийж чадөхгүй байна. Түүнийгээ ч тодорхой харууллаа. Одоо яг цэргийн дарга хэрэгтэй байна гэж олон түмэн хүсч байгаа ч тэр нь Хүрэлсүх биш болж таарлаа.

    Зочин, 2017-11-14 12:13:06, 73.162.217.93Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Херогийн ээлжит явуулдаг суртчилгаа бололтой.Хүрэлсүхийг намын дарга болгочих ээлжит даан ны уяа нь .Тэгхээр энд хэн хожих вэ.Манай яруу алдарт Женко ерөнхийлөгч хожно.Бодоцгоо доо Ялагдсан АН явж очоод суганд нь нуугдчихсан.Одоо ялсан намын даргаар өөрийн туршуул урвагч Дүлзэн топороо тавиад авахаар монголын улс төр эзэн нь Женко болдог юм бгаабиздээ. Энгээд Женкоогоор удирдуулсан монгол ялах уу ялагдах уу. Ухна Топор үүнийгээ олж хардаг болов уу.МАН-ы гишүүд ч гэсэн

    бсүх, 2017-11-14 12:46:21, 59.153.113.134Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. tulburtei niitlel boliochee

    Зочин, 2017-11-14 13:22:57, 202.131.236.139Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Хүрэлсүх МАН-ын дарга болж МАН сөнөхнээ, баяр хүргэе!!!!

    П, 2017-11-14 13:57:23, 66.181.189.76Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. У.Хүрэлсүх бол хагалан бутаргагч. Бас урвагч. Тэр 90 жилийн настай хуучны МАХН-ыг МАН, МАХН болгож хагалан бутаргасан. Одоо тэрээр МАН-ыг хагалан бутаргахаар үхэн хатан зүтгэж байна. Хүн ардаа, улс төрчдөө болгоомжлогтун!!! Тэр холын Америк, ойрын АН-ын захиалгаар ажиллаж байна.

    Зочин, 2017-11-14 14:45:25, 66.181.181.13Хариу бичих

  22. Ман, махн болж салсан ялыг Хурэлсухээс биш, авилгачин Баяраас асуух нь зов.

    Зочин, 2017-11-15 09:54:36, 66.181.180.37

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Saihanbileg bol saihan balag l baisan!! U ch hiigeegui OToos ih hemjeenii avilga avch neg terbumiin tatvariig choloolson!! Eh oronoosoo urvasan yaltai!!!

    Kk, 2017-11-14 16:24:10, 172.58.140.52Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Дебил царайтай. Яагаад гадаадыхан ухааны доройтолын евчинг монголизм гэж нэрлэж байсныг хурэлсухийн царай, байж байгааг харахад ойлгомжтой болж байна.

    Зочин, 2017-11-14 16:32:05, 2.217.103.26Хариу бичих

  26. Hyrelsyh bol chadna?Malnuud aa!!!orchin yeseg tenegyyd ee!!ta nart taarsan yhaan baihgyi ee!tolgoi chini ali hediin arilsan hoino doo!eneeder heniig geh be?HYrelsyhees eer hen ch baihgyi ,tyyniig hiij byteej zasaglaj baigaag olon hyn demjine!tiimees Hyrelsyh ni darga bolbol zygeer yum dag yy?....

    Hyrelsyh jinnhene syh!!, 2017-11-14 20:07:47, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Хүн болгоныг кхужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна. Урвагч дүлзэн ухна яг цэвэр Монгол байлаа юу? Эдийн засгийн талаар а ч байхгүй эргүү ухна эдийн засгийг босголоо юу? Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2-ын төлөө амиа өгөхөөс буцахгүй оркуудын бүхэл бүтэн арми бий болжээ. Жанхуу, урвагч дүлзэн ухна 2 их юм хийнэ гэж горьдоод байгаа бололтой. Тархины багтаамж нь хүрэхгүй, хулгай луйвар хүчин хийхээс өөр бодол толгойд нь орж чадахгүй 2 пиздец маш богино хугацаанд Монгол улсыг Венесуэль шиг дампууруулах болно. Тэгээд жанхуу ухна 2 ард түмний саналаар огцроход энд дэмжээд байсан оркууд “би энэ мууг огцруул гэж анх хэлж байсан гээд яриад зогсож байхаас сийхгүй. Жанхуу ухна 2-н найруулсан жүжгийн зохиол нь буруу, логикгүй байсныг жирийн иргэн ойлгочихоод байхад өмдөндөө чацга дусаачихаад л миний гаагаа угийн ийм шар өнгөтэй гээд чичрээд байгаа нөхдүүд инээдтэй харагдаж байна. Эрдэнэбатыг огцруулж болно, гэхдээ дараагийн хүн нь урвагч дүлзэн ухна л биш шүү гэж олон хэлсэн. Энэ засгийн газар огцорлоо гэхэд дараагийн засгийн газар удахгүй бас огцрох болно. Урвагч дүлзэн ухна нэг их сайндаа ч ажлаа өгсөн юм биш, ерөнхий сайд болоод өөрийн эзэн болох жанхугийн заавраар улс эх орныг самрах гээд амь нь тэмцэж байсан болохоор ажлаа өгсөн дүр үзүүлж байгаа юм шүү дээ....

    АРД, 2017-11-14 17:16:46, 202.131.243.162Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Засгийн газар танхимаа 100 хувь УИХ-аас бүрдүүлж байгаа мөн чанартаа УИХ-ыг 100 хувь авилгалдаж байгаа маш том АВИЛГАЛ юм .

    Зочин, 2017-11-14 18:14:21, 66.181.181.13Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Засгийн газарт мөнгө, эрх мэдэл хоёрыг өгөх нь өсвөр насны хүүхдэд виски, машины түлхүүр хоёрыг өгөхтэй яг адил. /П.Ж.Рурке/

    Зочин, 2017-11-14 18:14:35, 66.181.181.13Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцорсон Засгийн газрын Шадар сайдыг Монгол улсын Ерөнхий сайдаар томилож байдаг энэ мөн дүүрсэн Их хурлаа!!! Энэ эрүүл ухаан уу? Энэ ёс суртахуун уу? Энэ хууль ёс уу? Энэ ер нь юу вэ?

    Зочин, 2017-11-14 18:14:48, 66.181.181.13Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Сайханбилэг Алтанхуягийнхаа ар нуруу уруу хутга шаагаад Ерөнхий сайд болж л байдаг, одоо Хүрэлсүх Эрдэнэбатынхаа ар нуруу уруу хутга шаагаад Ерөнхий сайд болж л байдаг. Энэ Монгол улсад хууль цааз, шүүх засаглал, шурарга ёс, ёс суртахуун гэж байна уу???

    Зочин, 2017-11-14 18:15:08, 66.181.181.13Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Нэг шинэ том дарга гарч ирээд улс орныг хөгжүүлчихэх юм шиг, жаргуулах юм шиг их л хөөрцөглөх юм. Улс ороны хөгжил дэвшил нь хэн нэг том даргаас бус, ямар нэг том намаас бус, ямар нэг том сонгуулиас бус, ямар нэг том томилолтоос бус харин гагцхүү ард түмний хүмүүжил, ухамсар, ёс суртахуунаас л хамаардаг гэдгийг дэлхийн мянган мянган жилийн түүх бэлхэнээ харуулдаг. Тиймээс ч ямар ард түмэн байна, тийм удирдагчид байна гэж ярьдаг. У.Хүрэлсүх Ерөнхий сайд боллоо гэж мөн ч их л хөөрцөглөх юм. Манай улс төрчид, ард иргэдийн ёс суртахуун, хүмүүжил, ухамсарын цар хэмжээ ямар өчүүхэн болох нь энэ бүхнээс харагдана. Монгол оронд хүмүүжлийн, ухамсарын, ёс суртахууны хувьсгал хийгээгүй цагт энэ байдал цаашдаа ч үргэлжилнэ. Монголчууд улс эх орноо өөрсдөө нурааж байна. Цаашдаа ч улам нураах болно. Тэгээд тусгаар тогтнолоо алдана... Угаасаа АРДЧИЛАЛ бол хүний хүн чанарыг алдагдуулдаг, хүнийг зөвхөн идэж уухаа боддог адуусан амьтан болгодог нууц америк технологи юм.

    Зочин, 2017-11-14 18:15:21, 66.181.181.13Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Боолын сэтгэлгээтэй ард түмэн гагц төр улсын удирдагчийг юмуу системыг өөрчилсөн төдийд уг сэтгэлгээнээс ангижирахгүй. Улс төрийн хүч (нам) төдий зүйлээр ард түмнийг аварна гэдэг нь угтаа аюултай гэнэн сэтгэлгээ бөгөөд иймэрхүү үзэл аль ч үед газар авахдаа тун амархан байдаг. Асар их төлөөс төлж улс орноо өөрчилье гэж зүтгэвч ард түмний сэтгэл өөрчлөгдөж хувирахгүй л бол хувьсал өөрчлөлт барагтай үр дүнгээ өгөхгүй билээ. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-11-14 18:15:40, 66.181.181.13Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Хүн бүр хичээнгүйлэн хөдөлмөрлөж, амьдрах чадавхи, үнэн ч шударга сэтгэлийг алдахгүй байхын хэрээр нийгэм урагш хөгжинө. Харин залхуурах хийгээд амиа бодох муу муухай явдал ард түмний дунд газар авбал нийгэм хагдран унах болно. Хуулийн хүчинд дулдуйдаж энэхүү нийгмийн муу муухайг таслан зогсооё гэж хичнээн хүчин чармайлт гаргалаа ч уг муу муухай дахин зүсээ хувилгаж өөр хэлбэрээр үзэгдэж, газар аван дэлгэрэх нь дамжиггүй юм. Ард түмний, хүн бүрийн аж амьдралын байр байдал хийгээд хүн чанар үндсээрээ өөрчлөгдөж эхэлбэл нийгмийн иймэрхүү муу муухай байдал арилах жамтай. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-11-14 18:15:53, 66.181.181.13Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Ардчилал бол хүнийг ёс суртахуунгүй, мөс чанаргүй зөвхөн идэж уухаа боддог адгуусан амьтан болгох нууц Америк технологи юм. Өөрөөр хэлвэл хүнийг ёс суртахуунгүй, мөс чанаргүй адгуусан амьтан болгон хувиргах технологийг Ардчилал гэнэ. Ёс суртахуунгүй, мөс чанаргүй болсон хүмүүс улс орноо өөрсдөө нураадаг. Бид өнөөдөр Монгол улсаа өөрсдөө нурааж ч байна. Ардчиллыг таягдан хаяхгүй л бол цаашид улам л хурдан улс орноо өөрсдөө нурааж Монгол хүн, Монгол улс дэлхийн тавцангаас үүрд арчигдана.

    Зочин, 2017-11-14 18:16:15, 66.181.181.13Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Ардчилал, даяарчлал, олон ургалч үзэл, олон намын систем, залуу улс төрч, төр муу менежер, сонгуулийн хар машин, гуравдах хөрш, чөлөөт зах зээл, өмч хувьчлал, хувийн өмч, эрх чөлөө, ашигт малтмалын ордын лиценз, лицензийн наймаа, гадаадын хөрөнгө оруулалт энэ бүхэн чинь буурай хөгжилтэй орнуудын газрын хэвлийн болон бусад баялагийг дээрэмдэж авахын тулд гадаадын эдийн засгийн алуурчдын нарийн бодож боловсруулсан, Африк, Латин Америк, Ойрхи дорнодын орнуудад олон жил туршигдаж, хэрэгжсэн нарийн арга, технологи юм. Гадаадын эдийн засгийн алуурчид энэ технологийг 1990 оноос Ардчилал нэрээр Монгол улсад нэвтэрүүлж, амжилттай хэрэгжүүлж эхэлсэн. Энэ бузар технологийг Монгол улсад шууд гардан хэрэгжүүлэгч нь АН юм. Энэ бузар технологийг Хятадууд 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд шууд бут ниргэсэн, харин Оросод Путин гарч ирээд 2000 онд бут ниргэсэн. Гэтэл энэ бузар технологийг АН өнөө хүртэл Монголд хэрэгжүүлсээр байна. Монголчууд сэрэгтүн, ухаарагтун.

    Зочин, 2017-11-14 18:16:32, 66.181.181.13Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Хятадын удирдагчид Ардчилал гэж солиорсон залуучуудынхаа бөөрийг 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд сугалаад хаячихсан. Манай Батмөнх мэтийн аймхай, хулчгар, эр зориггүй удирдагчид 1990 онд Сүхбаатрын талбайд Ардчилал гэж солиорсон Элбэгдорж, Бат-Үүл Зориг, Баабар, халзан Ганболд мэтийн залуучуудад хоёр гараа өргөөд буугаад өгчихсөн. Үр дүнд нь Хятад улс дэлхийн хамгийн хөгжилтэй хүчирхэг гүрэн болж хөгжсөн бөгөөд харин Монгол улс эдийн засгийн хувьд дэлхийн хамгийн ядуу, улс төрчид болон ард иргэд нь боловсрол, оюун ухаан, ёс суртахууны хувьд бүрэн дампуурсан улс болж хувирсан. Энэ бол гашуун боловч үнэн. Ардчилал бол фашизмаас ч илүү аюулт дайсан.

    Зочин, 2017-11-14 18:16:44, 66.181.181.13Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Дэлхийн нэрт эдийн засагчид буурай болон хөгжиж байгаа улс орнуудын хөгжлийн загвар болох Конвергенцийн онолыг боловсруулан гаргасан. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь Адам Смит, Карл Маркс мэтийн дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцын онолоор бол буурай болон хөгжиж байгаа орнууд батлан хамгаалах, эрчим хүч, уул уурхай, боловсрол, эрүүл мэндийн салбараа хувьчилж болохгүй, гадаадын хөрөнгө оруулалт оруулж болохгүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгах ёстой гэж үзсэн. Эс тэгвэл газрын баялагийг нь гадаад, дотоодын эдийн засгийн алуурчид дээрэмддэг, улс төрчид болон хүн ард нь боловролгүй, хүмүүжилгүй, ёс суртахуунгүй зэрлэг, бүдүүлэг, шуналтангууд болж хувирдаг, ард түмэн нь өвчин эмгэгт баригддаг болохыг нэгэнт нотолсон. Монгол орон минь дэлхийн нэрт эдийн засагчдын заасан замаар бус, АН, гадаад дотоодын эдийн засгийн алуурчдын заасан замаар замнаж байна. Болгоомжлогтун, сэрэгтүн.

    Зочин, 2017-11-14 18:17:01, 66.181.181.13Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Хятад улс 1989 онд АРДЧИЛЛЫГ Тэн-Ан-Миний талбайд бут ниргээд конвергенцийн онолын дагуу “НЭГ УЛС-ХОЁР СИСТЕМ” хөгжлийн загвараар амжилттай хөгжиж байна. Орос улс 1990-ээд оны сүүлээр АРДЧИЛЛЫГ бут ниргээд амжилттай хөгжиж байна. Харин Монгол улс 1980-аад оны сүүлээр АРДЧИЛЛЫН хоронд гүн гүнзгий хордсон бөгөөд одоо хүртэл тэр хордлогоос гарч чадахгүй АРДЧИЛАЛ, АРДЧИЛСАН ҮНДСЭН ХУУЛИЙГ магтан дуулсаар ардчиллын хоронд мансуурсан хэвээрээ явна. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцийн онолоор бол байгалийн баялаг, эрчим хүч, боловсрол, эрүүл мэнд, батлан хамгаалах салбаруудыг хувь хүнд, хувийн болон гадаадын компанид өгдөггүй, 100 хувь төрийн өмчид байлгадаг. Харин аж үйлдвэр, хөдөө аж ахуй, зам, барилга, хүнс, хөнгөн үйлдвэрийн гэх мэт эдийн засгийн бусад салбаруудыг хувьчилж, чөлөөт зах зээлийн жамаар нь явуулдаг. Энэ бүхнийг Yндсэн хуулиндаа тусгаж өгдөг.

    Зочин, 2017-11-14 18:17:13, 66.181.181.13Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Монгол орныг эдийн засгийн болон ёс суртахууны гүн гүнзгий хямрал, дампууралд хүргэсэн АН-ын үйл ажиллагааг Дээд шүүхээс нэн даруй хориглох хэрэгтэй. АН бол мөн чанартаа ард олныг ядуурал, өлсгөлөн, өвчлөл, дарангуйлал, айдас, хүчирхийлэл, оюун санаа, ёс суртахууны доройтлоор хомороглон устгадаг орчин үеийн Фашист нам юм.

    Зочин, 2017-11-14 18:17:26, 66.181.181.13Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. У.Хүрэлсүх бол хагалан бутаргагч. Бас урвагч. Тэр 90 жилийн настай хуучны МАХН-ыг МАН, МАХН болгож хагалан бутаргасан. Одоо тэрээр МАН-ыг хагалан бутаргахаар үхэн хатан зүтгэж байна. Хүн ардаа, улс төрчдөө болгоомжлогтун!!! Тэр холын Америк, ойрын АН-ын захиалгаар ажиллаж байна.

    Зочин, 2017-11-14 18:17:43, 66.181.181.13Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Засгийн газар танхимын зарчимаар ажиллаж хамтын хариуцлага хүлээдэг. Бүгдээрээ огцорчихоод нэг (У.Хүрэлсүх) нь Ерөнхий сайд болчихсон явж байдаг. Энэ хүнд (У.Хүрэлсүхэд) бусдаасаа ичих нүүр, ёс суртахуун гэж байна уу. Бурхан минь!!!

    Зочин, 2017-11-14 18:18:48, 66.181.181.13Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Ханилж яваад нөхрөө, унаж яваад морио. (Монгол ардын зүйр цэцэн үг)

    Зочин, 2017-11-14 18:18:58, 66.181.181.13Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Их хүссэн хүнд төрийн жолоог бүү атгуул. (Их эзэн хаан Чингэс)

    Зочин, 2017-11-14 18:19:08, 66.181.181.13Хариу бичих

  62. Ардчилалийн жижиг буурай улсад ханатална өгөөд хөөрөнд нь алалцуул гэдэг бодлого шиг их хүсээд байгаа Хүрэлсүхэд хантал нь бүр хахаж цацтал нь албан тушаал үүрүүлээ. Ингэсэн цагт дараагийн алхам сайхан тод харагдана аавХүрэлсүхийн хойчийн зам мор нь тодроод ирнэ дээ

    ханатлан өгчих өө, 2017-11-14 21:44:44, 139.5.217.188

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Хууль хориглоогүй зүйлийг зарим үед ичих сэтгэл хориглодог. /Сенека/

    Зочин, 2017-11-14 18:19:18, 66.181.181.13Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Засгийн газарт мөнгө, эрх мэдэл хоёрыг өгөх нь өсвөр насны хүүхдэд виски, машины түлхүүр хоёрыг өгөхтэй яг адил. /П.Ж.Рурке/

    Зочин, 2017-11-14 18:19:28, 66.181.181.13Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. МАН, УИХ нь ямар нэг үл мэдэгдэх нууц бүлэглэлийн гарт бүрэн хэмжээгээр орсон байна. Монгол улсыг өнөөдөр УИХ, Засгийн газар, МАН бус ямар нэг нууц бүлэглэл удирдаж байна. Тэр нууц бүлэглэл нь огцорсон засгийн газрын шадар сайдыг (У.Хүрэлсүхийг) Ерөнхий сайдаар томилуулах шахалт, дарамтыг МАН, УИХ-д тулган хүлээлгэсэн.

    Зочин, 2017-11-14 18:20:00, 66.181.181.13Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Ерөнхий сайд нь казино тоглодог тэрбумтан, УИХ-ын дарга нь газрын наймаачин тэрбумтан, Ерөнхийлөгч нь өмч хувьчлалын тэрбумтан. Харин багш, эмч, ард түмэн нь гуйлагчид. Тэрбумтан, гуйлгачин хоёр яаж хэл амаа ололцоно!!! Ганцхан гарц нь зэвсэгт тэмцэл!!! гэж агуу их К.Маркс, В.И.Ленин нар сургасан. Өнөөдөр манай хоёр их хөрш ОХУ, Хятад улсууд агуу их К.Маркс, В.И.Лениний сургаалийг бодитойгоор хэрэгжүүлэн үсрэнгүй хөгжиж байна. Харин агуу их К.Маркс, В.И.Лениний сургаал уруу нулимж, Америк ардчиллын хоронд гүн гүнзгий хордсон Монголчууд эдийн засгийн болон ёс суртахууны бүрэн дампууралд орсон нь гашуун боловч үнэн.

    Зочин, 2017-11-14 18:25:58, 66.181.181.13Хариу бичих

  70. ер нь ортой шүү

    хэ хэ, 2017-11-14 21:46:31, 139.5.217.188

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Munharch baigaa ylas ornyydiin balag ikhe,Manai Mongol ylas zasaglaj chadsangyi ikhe ydlaa!!!tor zasag ni mapjsanaas bolj deed tybsindee tynhelzeg hagarsan bna!ene bol ylas oron yragsaa yabah baisang hois tatsan hereg!tiimees eneegiin baigaa zasagiig jaahan yabah erch hychind ni zam hargyi bol?Yheryyd ee!!!

    tord zasaglah yhaan hairla?..., 2017-11-14 20:12:14, 148.60.92.223Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Хүрэл сүх намын дарга болохын тулд АН ын арга барилыг сайн судалсан байна шүү ккк 1996-2000 оны хооронд АН.-хан намын дарга болохын тулд ерөнхий сайдаа огцруулдаг тэгээд ерөнхий сайд намын дарга байх ёстой гээд л намын даргаа авдаг байвдаа энэ жишгээр намын даргаа авахын тулд өөрийнхөө ажиллаж байсан засгийн газар, мөр зэрэгцэн сууж байсан Эрлэнэбатынхаа араас хутга шааж огцруулж ерөнхий сайд болсондоо их шунасан хүнд эрх мэдэл өгч болохгүй гэдэг дээ

    Зочин, 2017-11-14 20:51:55, 103.57.92.45Хариу бичих

  74. Хөөрхий минь их хүсээд байгаа юм.Бодсоор байгаад сэтгэцийн өвчтэй болчихоод гэнэт нэг өдөр буу шийдэмтэй ирээд гишүүдээ бөндийлгөчихийг хэн байг гэхэв дээ. Их хурц хүн нэг юманд их шунавал хцүү.Эртхэн шиг хүссэн албийг өгчихөө.Өөр өгчихөөр өндөр алба байна уу. Байвал харамгүй өгөөрэй.Дараа нь түүнийг хэрхэх аргийг барга өөрөө хэлээд өгчинө өө .арга нь амархан олдоно.ккк Энхбаяр яалаа даа

    зүгээр зүгээр, 2017-11-14 21:53:39, 139.5.217.188

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. урвагчийг сүүлчийн найдвар болгожил байдаг арайчигдээ үгүй байлгүй дээ

    Хардаа, 2017-11-14 20:58:00, 202.9.41.20Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. ӨВГӨРЧ ҮЖИРСЭН МАН -ЫН АМАНД ӨӨХ ЧИХЭЖ ҮГҮЙ ХИЙХ ХҮН НЬ ЭНЭ ХӨӨРГӨН САГСУУ, ОВЛИГОГГҮЙ, ХУДРАГАГГҮЙ, ЗОДООНЧ, ШУНАЛЫН МИКРОБ МӨНӨӨС МӨН ДӨӨ.

    Зочин, 2017-11-15 07:55:47, 202.9.43.3Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: