Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Б.Хурцыг Солонгост элчин сайдаар томилохыг зөвшөөрчээ

Нийтэлсэн: 2017-11-11 17:55:23

2017 оны 11 сарын 1-нд Монгол улсын Засгийн газар хуралдаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Солонгос Улсад суугаа Элчин сайд Б.Ганболдыг эгүүлэн татаж, түүний оронд ТЕГ-ын даргаар ажиллаж байсан Б.Хурцыг томилохоор болсон билээ. Харин Б.Хурцын оронд Д.Гэрэлийг Тагнуулын ерөнхий газрын даргаар томилсон юм. Улмаар Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх 11 сарын 2-нд Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад  Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Солонгос Улсад суугаа Элчин сайдаар Б.Хурцыг томилох саналаа хүргүүлсэн аж.Харин уг саналыг Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хүлээн зөвшөөрч, 11 сарын 8-нд УИХ-ын дарга М.Энхболдод зөвшилцөх саналыг хүргүүлсэн байна.
Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх нар аль аль нь Ц.Элбэгдорж, С.Баяр тэргүүтний МАНАН бүлэглэлийн эсрэг тэмцэнэ гэдгээ өмнө нь олонтаа илэрхийлж байлаа. Уг бүлэглэлийн хуулийн байгууллагын гол төлөөлөл нь Б.Хурц гэдгийг ч Монгол Улсын Хууль Зүй, Дотоод Хэргийн Сайд Ц.Нямдорж  шуудхан хэлсэн. Харин Б.Хурцыг ТЕГ-ын даргын албан тушаалаас нь төлөөлсөн ч Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Солонгос Улсад суугаа Элчин сайдаар томилох ёстой гэдэг дээр Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ч, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх ч санал нэгдсэн нь сонирхолтой юм.
 
Ч.Явуу
 
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

161 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Б.Хурц хэдийгээр боловсрол мэдлэгээр нимгэн хулгайч, муу толгойтой ч гэсэн булчингаараа ажилладаг нөхдүүдийг толгойгоороо илүүрхэж байгаа юм уу даа. Муу толгой ч булчингаас илүү ажээ.

    Муу толгой булчингаас илүү ажээ., 2017-11-11 19:29:58, 86.136.195.116Хариу бичих

  2. экс базууд шүү дээ

    Зочин, 2017-11-11 19:58:50, 122.201.21.36

    Баттулга голог Зика Гансух мэтийн хулгайчууд нь шоронд сууж байж л Монгол Ялна

    Зочин, 2017-11-11 22:56:06, 98.169.180.19

    Хэхэ үнэн юм уу ? Б. Хурц гадагш гараад л баригдна. Хайран ч Эх Орны нэр ? Б.Хурц ч ядарч байна даа хэ хэ

    Зочин, 2017-11-12 02:39:41, 138.68.142.129

    Элбэгдорж, Мафийн толгойлогч хоёр Эрдэнэбилэгээр дамжин түриййвч нэгтэй болсон. Эрдэнэбилэг Женко-н жолооч байсан. Спиртийн хэрэгтэ ороод Женко хөрөнгөө жолоочдоо үлдээгээд Синга зугатсан. тэр хооронд Эрдэнэбилэг зарим хөрөнгийг нь ЭЛБЭГДОРЖИД өгөн цаадах нь хэргээс мулталсан.

    иргэн, 2017-11-12 03:34:20, 75.65.189.225

    Баттулга Элбэгдоржийн гарын аясаар хөдөлдөг нь батлагдлаа--гэнэ!!! Үнэн болоо явчлаа шүү. Монголд хүний хүн шиг загнаж Монголын баялгийг харамсах юмгүй ЦӨЛМӨСӨН Элбэгдөрж гэх сэжгийн нөхрийг яагаад хамгаалаад байна дааа Баттулга ерөнхийлөгч маань!!! Бид Хулгайч нартай тэмц, та бол Монгол хүн гэж таныг ерөнхийлөгчөөр сонгосноос ийм бузар юмм хий гэж огт сонгоогүй!!! Баттулга ерөнхийлөгчид өөрийн гэсэн толгой байна уу???? Ойр орчмын зөвлөхүүд нь нэгл бишээээ!!! Бузар дээрмийн луйварын хэргүүдийг хаацайлах гэж, сэжгийн гэмт хэрэгтэнд ерөнхийлөгч байсан гээд насаар нь улсын тэтгвээр олгох л гэж сонгогджэээ. Бид алдаа хийжэээ!!! Баттулга маш буруу хүн байж. Хулгайч, дээрэмчдийн бие хамгаалагч байж энэ хүн.

    Зочин, 2017-11-12 12:09:43, 66.181.182.164

    Х.Баттулга аа , бага далдагна пизда ! Ц.Нямдорж С.Зоригийн хэргийг нийтэд ил болгож задалтал Б.Хурц Монголд байж байх естой этгээд. Эхлээд шалгуул ! Францын иргэнийг хулгайлж цааш нь харуулсан , хуурамч хэрэг тохож үүрүүлсэн гээд олон муухай юм наад үхээрд чинь байгаа !

    Зочин, 2017-11-12 14:12:33, 165.227.175.146

    Бүгд бөлдөгдүүлжээ

    Зочин, 2017-11-12 14:37:39, 76.121.230.81

    Оркуудын ерөнхийлөгчийн огцрох хавтас нэг хуудсаар нэмэгдлээ.....

    Зочин, 2017-11-13 04:02:43, 98.234.233.211

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Хурцыг ямарч ажилд томилж болохгүй шүү тэгвэл Баттулга Хүрэлсүх хоёрын нэр хүнд маш их унан даа хохичинээ

    Зочин, 2017-11-11 19:31:34, 66.181.178.175Хариу бичих

  4. хурц дажгүй тагнуул юм бн гэдгийг сүүлийн үед болж өнгөрсөн нилээд олон юмнаас тодорхой ойлголоо. Замбараагүй төр засгийн хар цагаан бүх юман дээр ажиллаж байсан тэрээр яг цагаа тулахаар тэнцвэргүй тулаанд шалдан үзэлцэж бсн жэнко ерөнхийлөгчийн талд,өөрөөр хэлвэл жэнког дэмжиж байсан ард түмний талд ажиллаж түүнийг ялуулахад багагүй хувь нэмэр оруулсан хүн.Өөрөөр хэлвэл монгол тагнуулч маань яг тулаад ирэхээр "дотор хүнээ" чагнаж ажиллажээ.Үүнийхээ төлөө Нямка-д адлагдаж хорхойтой шүдэнд нь зуугдсанч Хүнд Гар Хурц нь хэдийнэ дараагийн алхамаа тооцчихоод,хөнгөхөөн ялаад гарч ирж бн даа. Мата Хари би бээр баяр л хүргэе.ккккккккк

    Z, 2017-11-11 19:56:09, 66.181.178.53

    ккк Баттулгын талд ажилсан гэнэ үү М Энхболдын талд ажиллаж Баттулгыг дэмжиж байсан маш олон хүнийг хилсээх хорьсон шдээ Баттуогын талд ажилсандаа биш С Зоригын хэргийг замхруулсныхаа шагналыг авч байгаа юм

    Зочин, 2017-11-11 21:08:33, 103.57.92.45

    Баттулга голог Зика Гансух мэтийн хулгайчууд нь шоронд сууж байж л Монгол Ялна

    Зочин, 2017-11-11 22:56:16, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Hudlaa medee shvv .shudarga erunhiilugch tiim yum hoihgvi

    Зочин, 2017-11-11 19:57:17, 27.123.214.126Хариу бичих

  6. Оркуудын ерөнхийлөгч ингэж л таарна

    Зочин, 2017-11-12 16:26:18, 202.21.106.154

    Hudlaa bhaa

    Zochin, 2017-11-12 19:57:08, 31.35.91.181

    Taarsan taar shuudainuud . Chadal muutaig shorond hiigeed, evgui huchtei daisan bolohoor nuhudiig gadaadad tsulj baigaa shuu dee. Bayar enkhsaihan Hurts bugd evgui huchtei humuus.bugd gadaad tsulugduj baina. Medeelelees holduulj bna.Erh medeld hursen ni uldsen 2 jil hamag gazar orong chin huvaaj huviarlaj duusna .10 sayaiin unetei umiig sayaar zarj harmaalna. Terniihee 10% l hevlel soning hudaldaad chinii tarhiig ugaana daa.

    Зочин, 2017-11-13 01:14:22, 73.50.45.69

    Mongoliin ylas tor hariuzlaggyi bas ynemsilgyigeeree nertei begeed maptai!!!!jinhene adgiin saaryyd ylas toroos garsan chagt Mongol hegjih sanaatai tylgarna§eneegiin ylas tor bol zygeer neg tabzangiin talbar chagaan baildaan!!!

    tolgoi ni olgoi bolson teneg garyyd!!!, 2017-11-13 18:00:04, 148.60.92.223

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Энэ ойлгомжтой.Хурц анхнаасаа Ми Энхболдын хүн гэдэг.Дараа нь Энхбатыг хулгайлаад баригдсан түүнийг Европын шоронгоос Элбэгдорж авчирч ТЕГ-ын даргаар тавьсан.Женко Элбэгдорж түрийвч нэг гэж хүмүүс ярилцдаг.Энийг Элбэгдорж ч өөрөө ярилцлагандаа "Бид хоёрын дунд ямар ч зөрчил байхгүй" гэж хэлж байсан даа.Худалдаа Хөгжлийн банкны Монголын талаас хувьцааны ихэнхийг Женко эзэмшдэг.Харин энэ банкны лоббиг улс төрчдөд Хурц хийдэг гэж Батзандан ил шууд заралсан. Тэгэхээр Ми Энхболд,Элбэгдорж Женко нэг эрх аъгийн бүлэглэл биш гэж үү.Хүрэлсүхийг Ми овогт төсөв батлахгүй гээд шатаажлаад л дэвшүүлхэд Женко шууд баталлаа,боллоо.МАНАН

    Зочин, 2017-11-11 20:04:18, 202.179.25.134Хариу бичих

  8. Баттулга голог Зика Гансух мэтийн хулгайчууд нь шоронд сууж байж л Монгол Ялна

    Зочин, 2017-11-11 22:56:53, 98.169.180.19

    Hulgaich hulgaichdaa hairtai

    Зочин, 2017-11-12 22:28:00, 73.51.255.57

    Монгол хүн сургаар түйвээнээр дандаа бүлтрэх юм даа. Яаж Энхболдын хүн байх уу. Толгойгоо сайн ажлуул. Улаан хацарт Батбаяр, хотын Билэгт 2-ыг Хурц будаа болгосон доо. Тэгэхээр яасан байх уу хөгшөөн ккк. Худлаа шаагаад юм мэдэхгүй улсын толгойг угаахаа боль заа.

    Зочин, 2017-11-13 11:25:07, 202.131.242.42

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Хулгайч хулгайчдаа хайртай Хутга ишэндээ хайртай

    Зочин, 2017-11-11 20:07:54, 202.70.46.239Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Iljigdorjiin huruu hums bolson muu lalar hulgaichiig ih hural deer unagaaj ulmaar 53 terbumaar barizaalj muugii uzne ee yaasan ih hulgaich Ve mongoliin Tom Tom luivar bolgoniig ARD ene muu lalar hulgaich baidag olon ulsiin shuuhed ogoh heregtei evropiin hunii erhiin boroond gomdol gargan muu hulgaichiig baih estoi gazar Ni hiih heregtei zorigiin hereg geh helmegduuleltiin gardan hiisen muu golog uuniihee laig edlen tolgoi deeguuree deeree nomor

    Зочин, 2017-11-11 20:19:37, 46.125.249.70Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Терийн 3 ендерлегт хандсан баримт бичигт овог нэрийг нь бутэн бичдэг гэдгийг ЗГХЭГ-ынхан мэддэггуй малууд уу

    Зочин, 2017-11-11 20:41:17, 27.123.214.121Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Энэ халтар ерөнхийлөгч Баттулга чинь ийм юмандаа яагаад хориг тавихгүй байна. Шудрага ёс хууль мөрдүүлнэ гээд байсан ухна хүрэлсүх ямар хүнийг томилоод байна аа

    Zochin, 2017-11-11 20:44:26, 66.181.191.213Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Монгол ялагдаж байна Монголчууд дахиад л араараа тавиуллаа даа

    Зочин, 2017-11-11 20:44:41, 182.160.33.16Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Battulga gyai gej bas neg saihan hulhi novsh garch irjee de.Ta nar ard tunnii itgeleer togloj l bai.

    zochin, 2017-11-11 20:51:01, 202.70.46.231Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. арай ч дээ шудрага юм гэж бна уу

    Зочин, 2017-11-11 20:54:01, 121.163.30.17Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Үхэж байсан хулчгарууд.Ядаж чадахгүй бол худлаа бүлтэрхээ больчооч.

    зочин, 2017-11-11 20:59:37, 202.70.46.231Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. manan ingej yaldgiim .hohi chini ta nariin songolt

    Зочин, 2017-11-11 21:13:55, 66.181.182.81Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Пизда энэ улсад ернь бvтэж бгаа юм бна уу!?

    Зочин, 2017-11-11 21:15:35, 150.129.140.28Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Бас л монголоо бодох шив дэ зайлуул монголд гэрэл асах нуу таминээ

    Баяр, 2017-11-11 21:18:22, 174.138.30.122Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. mongol yalna gesen yalj bauna

    zochin, 2017-11-11 21:22:17, 98.228.96.94Хариу бичих

  32. Баттулга голог Зика Гансух мэтийн хулгайчууд нь шоронд сууж байж л Монгол Ялна

    Зочин, 2017-11-11 22:57:34, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. IL TSAGAAN GUTAMSGIG

    Зочин, 2017-11-11 21:37:48, 202.179.31.86Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. hurtc bol enhbayriig darhad tom tus bolson .manand vntei hvn shvv dee.

    Зочин, 2017-11-11 21:41:51, 66.181.182.81Хариу бичих

  36. tiim gedgee notolchihloo erunhiilugchid ug ni ih itgej baisan umsan buur dur gutchihlaaa

    zochin, 2017-11-12 05:24:48, 202.131.250.130

    ta yaj bg um be taniig iim shiidver gargasand maash ih haramsaj bn tand bas l itgej bolohgui um bn daa

    zochin, 2017-11-12 05:32:07, 202.131.250.130

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. muu bn

    zochin, 2017-11-11 22:05:42, 103.26.193.81Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. монголын төр Солонгост байгаа 40000 монголчуудаа тагнуулахаар томилж байна аа тэнд амьдарч ажиллаж байгаа хүмүүс Хурцын шантаажинд олсон хэдээ өгөөд дуусах биз

    Зочин, 2017-11-11 22:10:20, 103.57.92.45Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Хөөрхий Ерөнхиилөгч татна л гэнэ томилно л гэнэ хориглоно л гэнэ цаана нь65 хадны мангаа араа шүдээ арзалзуулаад хүлээж суугаа Тэд л бүхнийг шийднэ Тэдэнд ЕСайд болон Ерөнхийлөгчийн шийдвэр падлийч байхгүйш дээ

    Зочин, 2017-11-11 22:13:01, 202.9.42.179Хариу бичих

  42. Баттулга голог Зика Гансух мэтийн хулгайчууд нь шоронд сууж байж л Монгол Ялна

    Зочин, 2017-11-11 22:57:56, 98.169.180.19

    Баттулга Элбэгдоржийн гарын аясаар хөдөлдөг нь батлагдлаа--гэнэ!!! Үнэн болоо явчлаа шүү. Монголд хүний хүн шиг загнаж Монголын баялгийг харамсах юмгүй ЦӨЛМӨСӨН Элбэгдөрж гэх сэжгийн нөхрийг яагаад хамгаалаад байна дааа Баттулга ерөнхийлөгч маань!!! Бид Хулгайч нартай тэмц, та бол Монгол хүн гэж таныг ерөнхийлөгчөөр сонгосноос ийм бузар юмм хий гэж огт сонгоогүй!!! Баттулга ерөнхийлөгчид өөрийн гэсэн толгой байна уу???? Ойр орчмын зөвлөхүүд нь нэгл бишээээ!!! Бузар дээрмийн луйварын хэргүүдийг хаацайлах гэж, сэжгийн гэмт хэрэгтэнд ерөнхийлөгч байсан гээд насаар нь улсын тэтгвээр олгох л гэж сонгогджэээ. Бид алдаа хийжэээ!!! Баттулга маш буруу хүн байж. Хулгайч, дээрэмчдийн бие хамгаалагч байж энэ хүн.

    Зочин, 2017-11-12 12:10:24, 66.181.182.164

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Тагнуулын газрын даргыг Солонгосын элчинээр Солонгосын элчинг Тагнуулын газрын даргаар томилсон тохиолдолд засгын газрын шинэчилээл явагдаж байна гэж ойлгохуу?

    Зочин, 2017-11-11 22:22:53, 202.21.106.102Хариу бичих

  44. Нэмэгдхууний байрыг солисноор нийлбэрийн чанар яах вэ? гэдгийг манай еронхийлогч мэдэх уу?

    Zochin, 2017-11-12 09:52:52, 27.123.214.121

    тагнуулын газрын дарга бсан хүнийг гадаадад элчингээр суулгаж болдог юмуу.Монголд нууц юм гэж байхгүй юу.

    иргэн, 2017-11-12 18:03:18, 202.9.43.202

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Ялтанууд ямба эдлэхгуй шуу.

    Зочин , 2017-11-11 22:39:33, 103.229.122.54Хариу бичих

  46. yamar atcniih ni mongol yaldag yum . mananl yalsan shvv dee

    Зочин, 2017-11-12 14:43:55, 59.153.112.207

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Инженерийн бэлтгэл /Монгол-Германы хамтарсан/ 68 Нийгмийн ажил 67 Аялал жуулчлалын менежмент 66 Логистик менежмент 65 Жижиг дунд үйлдвэрийн менежмент 61 Хүнсний үйлдвэрийн менежмент 60 Хөнгөн үйлдвэрийн менежмент 59 Тээврийн менежмент 58 Харилцаа холбооны менежмент 57 Нийтийн удирдлага 56 Маркетингийн менежмент 55 Олон улсын бизнесийн менежмент 54 Санхүүгийн менежмент 53 Мэдээллийн системийн менежмент 52 Хүний нөөцийн менежмент 46 Химийн инженерчилэл 48 Арьс ширний боловсруулалтын химийн технологи 49 Хувцасны дизайн 50 Үйлдвэрлэлийн дизайн 51 Компьютерийн график дизайн 47 Нэхмэлийн үйлдвэрлэлийн химийн технологи 42 Нүүрс, газрын тосны боловсруулалтын технологи 44 Химийн технологи 43 Хөргөлтийн технологи ба кондиционерийн систем 42 Сэргээгдэх эрчим хүч 41 Цахилгаан хангамж (Хойд Хятадын Эрчим Хүчний Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 40 Эмбедэд систем 39 Электроник 38 Электрон систем, автоматжуулалт 37 Мэдээллийн сүлжээ 36 Утасгүй холбоо (ОХУ-ын Москвагийн Мэдээлэл Холбооны Техникийн Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 35 Холбооны сүлжээ, холболтын технологи (ОХУ-ын Москвагийн Мэдээлэл Холбооны Техникийн Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 34 Мебель модон эдлэлийн технологи 33 Ой модны үйлдвэрлэлийн техник технологи 32 Текстилийн үйлдвэрлэлийн технологи /ноос ноолуур/ 31 Арьс ширэн бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэлийн технологи 30 Оёдлын үйлдвэрлэлийн технологи 29 Хэвлэлийн үйлдвэрлэлийн технологи 28 Хүнсний чанар аюулгүй байдал 27 Шим тэжээл судлал 26 Хоол үйлдвэрлэл, үйлчилгээний технологи (ОХУ-ын Москвагийн Удирдлага, Технологийн Улсын Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 25 Хүнсний микробиологи 24 Хүнсний биотехнологи 23 Газрын тосны инженер 22 Хайгуулын өрөмдлөгийн техник, технологи 21 Инженер геологи (Аляскын Фэйрбанксын Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 20 Гидрогеологи 19 Геофизик 17 Уул уурхайн ашиглалтын технологи (ХБНГУ-ын Фрайбургын Уул Уурхайн Академитай хамтарсан хөтөлбөр) 18 Геологи 12 Уул уурхайн маркшейдер 15 Геодези (БНХАУ-ын Шандуны ШУТИС-тай хамтарсан хөтөлбөр) 1 Үйлдвэрийн экологийн инженер 2 Үйлдвэрийн экологи 3 Усны нөөц экологи 4 Хаягдал боловсруулах технологи 5 Машины электрон систем 6 Хөнгөн үйлдвэрийн автоматжуулалт 7 Механик системийн загварчлал 8 Барилгын материалын үйлдвэрлэлийн машин, тоног төхөөрөмжийн ашиглалт 9 Үйлдвэрлэлийн механикжуулалт 10 Хөнгөн үйлдвэрийн машин, тоног төхөөрөмж 11 Хүнсний үйлдвэрлэлийн машин аппарат 12 Машин үйлдвэрлэлийн технологи 13 Метал судлал, технологи 14 Геодези

    Зочин, 2017-11-11 22:46:16, 103.26.195.241Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Инженерийн бэлтгэл /Монгол-Германы хамтарсан/ 68 Нийгмийн ажил 67 Аялал жуулчлалын менежмент 66 Логистик менежмент 65 Жижиг дунд үйлдвэрийн менежмент 61 Хүнсний үйлдвэрийн менежмент 60 Хөнгөн үйлдвэрийн менежмент 59 Тээврийн менежмент 58 Харилцаа холбооны менежмент 57 Нийтийн удирдлага 56 Маркетингийн менежмент 55 Олон улсын бизнесийн менежмент 54 Санхүүгийн менежмент 53 Мэдээллийн системийн менежмент 52 Хүний нөөцийн менежмент 46 Химийн инженерчилэл 48 Арьс ширний боловсруулалтын химийн технологи 49 Хувцасны дизайн 50 Үйлдвэрлэлийн дизайн 51 Компьютерийн график дизайн 47 Нэхмэлийн үйлдвэрлэлийн химийн технологи 42 Нүүрс, газрын тосны боловсруулалтын технологи 44 Химийн технологи 43 Хөргөлтийн технологи ба кондиционерийн систем 42 Сэргээгдэх эрчим хүч 41 Цахилгаан хангамж (Хойд Хятадын Эрчим Хүчний Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 40 Эмбедэд систем 39 Электроник 38 Электрон систем, автоматжуулалт 37 Мэдээллийн сүлжээ 36 Утасгүй холбоо (ОХУ-ын Москвагийн Мэдээлэл Холбооны Техникийн Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 35 Холбооны сүлжээ, холболтын технологи (ОХУ-ын Москвагийн Мэдээлэл Холбооны Техникийн Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 34 Мебель модон эдлэлийн технологи 33 Ой модны үйлдвэрлэлийн техник технологи 32 Текстилийн үйлдвэрлэлийн технологи /ноос ноолуур/ 31 Арьс ширэн бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэлийн технологи 30 Оёдлын үйлдвэрлэлийн технологи 29 Хэвлэлийн үйлдвэрлэлийн технологи 28 Хүнсний чанар аюулгүй байдал 27 Шим тэжээл судлал 26 Хоол үйлдвэрлэл, үйлчилгээний технологи (ОХУ-ын Москвагийн Удирдлага, Технологийн Улсын Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 25 Хүнсний микробиологи 24 Хүнсний биотехнологи 23 Газрын тосны инженер 22 Хайгуулын өрөмдлөгийн техник, технологи 21 Инженер геологи (Аляскын Фэйрбанксын Их Сургуультай хамтарсан хөтөлбөр) 20 Гидрогеологи 19 Геофизик 17 Уул уурхайн ашиглалтын технологи (ХБНГУ-ын Фрайбургын Уул Уурхайн Академитай хамтарсан хөтөлбөр) 18 Геологи 12 Уул уурхайн маркшейдер 15 Геодези (БНХАУ-ын Шандуны ШУТИС-тай хамтарсан хөтөлбөр) 1 Үйлдвэрийн экологийн инженер 2 Үйлдвэрийн экологи 3 Усны нөөц экологи 4 Хаягдал боловсруулах технологи 5 Машины электрон систем 6 Хөнгөн үйлдвэрийн автоматжуулалт 7 Механик системийн загварчлал 8 Барилгын материалын үйлдвэрлэлийн машин, тоног төхөөрөмжийн ашиглалт 9 Үйлдвэрлэлийн механикжуулалт 10 Хөнгөн үйлдвэрийн машин, тоног төхөөрөмж 11 Хүнсний үйлдвэрлэлийн машин аппарат 12 Машин үйлдвэрлэлийн технологи 13 Метал судлал, технологи 14 Геодези

    Мэргэжилүүд, 2017-11-11 22:46:41, 103.26.195.241Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Баттулга зугээр хулгайч ш дээ оор хэнч биш

    Зочин, 2017-11-11 22:58:30, 98.169.180.19Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Дэлхийд баригдсан тагнуулыг буудсан сумны хонгио татсан тамхины иштэй адилаар үздэг.бүр мөрийг нь тагнадаг хуультай.манайд эсрэгээр.энхбат үхэх л тавилантай дээрэмчин.гэвч хурцыг хүн хэлмэгдүүлсэнд нь эрүүдэж үхэлийг нь хурдасгасанд гяндлах багадна

    Хэлмэгдүүлэгчид ял, 2017-11-11 23:11:07, 66.181.177.210Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Баттулгыг бас Хурц засаадчихсан нь илэрхий байна

    Зочин, 2017-11-12 00:28:59, 202.9.42.166Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Энэ Хурц гэдэг хүн яасан их татаастай хүн бэ? Бидний итгэж найдсан Ерөнхийлөгч хүртэл зөвшөөрч байхыг бодоход аргагүй томчуудыг бүгдийг нь гартаа оруулсан хүн гэдэг нь харагдаж байна. Одоо Солонгост байгаа монголчууд Их британаас Баярыг хөөдөг шиг хөөгөөд явуулах хэрэгтэй.

    USA, 2017-11-12 00:37:31, 108.219.218.76Хариу бичих

  58. nomer 1 hulgaichid yund ni itgdeg yum .

    Зочин, 2017-11-12 01:11:42, 59.153.113.89

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Магадгүй монголоо цөлмөж дуусгахдаач төрийн тэргүүд минь Бурсаар л байх болно :(

    Очко, 2017-11-12 02:51:22, 203.91.115.35Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Ee sda ed nar bugd asuudaltai, bugsunduu baastai bolohoor boldogduulsen baij taaraa. Ha ha, hulchgar sdakuud

    Зочин, 2017-11-12 03:16:03, 202.9.42.143Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Ерөнхийлөгчийг огцруулах хөдөлгөөн өрнөх шинжтэй шүү гарнасан шийдвэрүүд нь нийгмийн бухимлуулах түвшинд ирээд байгаа юм биш үү

    Зочин, 2017-11-12 08:01:23, 103.57.92.45Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Ард түмээн МАНАН-гаас ерөнхийлөгч сонгосноо одоо мэдэв үү малнуудаа !!!

    Зочин, 2017-11-12 08:21:47, 99.225.142.163Хариу бичих

  66. Mongol yalav sh dee gesen baihgui ee baihgui

    Зочин, 2017-11-12 12:46:38, 103.26.195.224

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Хурцыг 25 жил авах нь гэсэн чинь Баттулга хэ хэ хэ онигоо онигоо

    Зочин, 2017-11-12 08:22:51, 99.225.142.163Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. УИХ-ийг тарааж Ерөнхийлөгчийг огцруулах болжээ.

    Зочин, 2017-11-12 08:26:13, 99.225.142.163Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. УИХ-ийг тарааж Ерөнхийлөгчийг огцруулах болжээ.

    Зочин, 2017-11-12 08:26:22, 99.225.142.163Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. УИХ-ийг тарааж Ерөнхийлөгчийг огцруулах болжээ.

    Зочин, 2017-11-12 08:26:29, 99.225.142.163Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Bayarhuu ediin zasag ch battulgyg songood you ch uurchlugduhgui gej ih helsen dee!!!

    Зочин, 2017-11-12 08:30:04, 99.225.142.163Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Ерөнхийлөгчийг огцруулаад Ганбаатарыг сонгоцгооё!!!

    Зочин, 2017-11-12 08:31:30, 99.225.142.163Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Ерөнхийлөгчийг огцруулаад Ганбаатарыг сонгоцгооё!!!

    Зочин, 2017-11-12 08:31:38, 99.225.142.163Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Тэр оффшор 49 хоног моног бүгд заль онигоо юм байна огцруулцгаая!!!

    Зочин, 2017-11-12 08:33:06, 99.225.142.163Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Тэр оффшор 49 хоног моног бүгд заль онигоо юм байна огцруулцгаая!!!

    Зочин, 2017-11-12 08:33:14, 99.225.142.163Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. хурц мундагаа мундаг төрд шургалсан хулгайч луйварчдын хэргийг мэддэг тэднийг хамгаалахын төлөө төрсөн төрлөхийн авьястан бололтой. түүнд даан ч эх орон, тусгаар тогтнол, ард түмнээ гэсэн сэтгэлийг батаа, долгор хоёр даанч суулаж чадсангүйдээ,

    зочин, 2017-11-12 09:04:09, 49.0.218.195Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Ёоо энэ баттулга ямар мэдлэггүй толгойгүйнь хараглаж бгаз

    Зочин, 2017-11-12 10:14:22, 49.173.71.193Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Онигоо гэхээс өөр юу гэхэв дээ.

    Зочин, 2017-11-12 10:22:09, 202.179.26.72Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Мөнх тэнгэр минь үнэн худлыг дэнсэлээд ялгах болтугай

    зочин, 2017-11-12 10:41:03, 103.10.23.86Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Hurelsuh,Battulga ta 2 hulgaichuudtai yamar tohiroo hiigeed bgn.Huivaldsan l bol tegeed duusaa.ta 2-n zam muhardana.

    zochin, 2017-11-12 11:07:51, 66.181.190.237Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. ерөнхийлөгчийн томилгоо, хоригуудыг хардаа Төр,төрийн өмчийг самарч намаа ялагдуулж гарал үүсэл нь тодорхой биш З Энхболдыг тамгын газрын даргаар ,Бурмааг ҮХ ын цэцийн гишүүнээр ,Гансүхийг ҮАБЗ ын нарийн бичгийн даргаар ,Баасанг Авилгалтай тэмцэх газрын олон нийтийн зөвлөлийн даргаар ,Баянзүрх дүүргийн засаг дарга байхдаа ёс зүйн асуудалд холбогдож ,оршин суугчидадаа нэр хүндгүй болсон Пүрэвдаваа, төрийн нүд чих болсон хүчний байгууллагыг самарч өрсөлдөгч улс төрийн хүчнээ тагнаж чагнаж эрх мэдэлтэнд үйлчилдэг болгосон төдийгүй эрх мэдлээ ашиглан дээрэм хийдэг Хурцыг элчин сайдаар томилж, хууль эрх зүйн үндэслэлгүй шар хэвлэлийн үгээр хориг тавьсан ,С Баяр ,М Энхсайхан нарыг элчин сайдаас нь эргүүлэн татах,офшорчдыг 49 хоногийн дотор мөнгөө оруулж ирхийг үүрэгдсэн сүржин мэдэгдэл зэрэг нь ямар түвшингийн хүн ,хэн бэ гэдгээ харуулав

    Зочин, 2017-11-12 11:20:13, 103.57.92.45Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. МОНГОЛ ЯЛНА.ХЯТАД ЯЛАГДАНА.АМЕРИК ЯЛАГДАНА. ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨ ЭЦСЭЭ ХҮРТЭЛ ДЭМЖИЦГЭЭЕ.

    Зочин, 2017-11-12 11:36:04, 202.179.26.72Хариу бичих

  98. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү орк оо. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү орк оо, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар... аа...

    Зочин, 2017-11-16 13:48:59, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Баттулга Элбэгдоржийн гарын аясаар хөдөлдөг нь батлагдлаа--гэнэ!!! Үнэн болоо явчлаа шүү. Монголд хүний хүн шиг загнаж Монголын баялгийг харамсах юмгүй ЦӨЛМӨСӨН Элбэгдөрж гэх сэжгийн нөхрийг яагаад хамгаалаад байна дааа Баттулга ерөнхийлөгч маань!!! Бид Хулгайч нартай тэмц, та бол Монгол хүн гэж таныг ерөнхийлөгчөөр сонгосноос ийм бузар юмм хий гэж огт сонгоогүй!!! Баттулга ерөнхийлөгчид өөрийн гэсэн толгой байна уу???? Ойр орчмын зөвлөхүүд нь нэгл бишээээ!!! Бузар дээрмийн луйварын хэргүүдийг хаацайлах гэж, сэжгийн гэмт хэрэгтэнд ерөнхийлөгч байсан гээд насаар нь улсын тэтгвээр олгох л гэж сонгогджэээ. Бид алдаа хийжэээ!!! Баттулга маш буруу хүн байж. Хулгайч, дээрэмчдийн бие хамгаалагч байж энэ хүн.

    Баттулга Элбэгдоржийн гарын аясаар хөдөлдөг нь бат, 2017-11-12 12:10:43, 66.181.182.164Хариу бичих

  100. хурц жэнко-ын талд ажиллсн гэсэн чинь хүмүүс итгэсэнгүй.нэгэнт тархи чинь хоосон бол "хиймэл оюун" суулгаа,та минь.artificial intelligence-гэдэг юм.кккк.60 тэрбумын хэрэг,Аархал гэх нэвтрүүлгүүд чинь монгол төрийн чинь эрхийг шууд булаах гсн гэмт.х мөн үү,мөн.түүнийг чинь тагнуул хүн л ур ухаан,чадвар,эх оронч сэтгэл гаргаж байж нам харгалзахгүй илрүүлж чаддаг болхоос монголоид өвчиндөө шимүүлчихсэн,сэг ёг болсон чи бидэн нар илрүүлдэггүй юм.Улстөрчид биш тагнуул,дипломат 2 л улс орныхоо ТУУРГА ТУСГАЙ орших ТУСГААР ТОГТНОЛ-г бодож үхэж чаддаг юм.тэр тусмаа монгол Чингис Их Эзний тагнуул дипломат хоёр БАРЛАГ шиг зүтгэж хоёр сэтгэлгүй ажилладаг юм.

    z, 2017-11-12 12:57:14, 43.242.243.121

    дипломат бэлддэг москва-ын сургуулийг манай 800-д хүн төгсснөөс 50 хүн нь л жинхэнэ дипломат бдг юм.тагнуулын сургуулийг ч мөн адил.аль алин нь мэрэгжлийнхээ онцлогоор тусгай сургалт сургуульд хамрагдна.Хурцыг их хурал "жоолхоон" гацааж магад ч бүлдэгдүүлсэн гэх гэнэнгийн гэнэн гэнэнпил улстөрчид маань түүнийг холдуулж бн гэх богино ухаанаар батлаж л таарна.Ард түмээн,төр улсаа цэвэрлэх,олигархуудыг арчих,монгол баялагыг ард түмэнд нь шингээх,иргэдийг гуйланчлал ядуурлаас салгах гэх мэт том ажил эхлэх гээд хүлээгдэж бн.СЗориг юунаас болж 20 орчим удаа хутгалулж алагдаад өнөөг хүртэл захиалагчид нь илрэхгүй бн???Ийм л амь дүйсэн ажил хүлээгдж бн.Ерөнхийлөгч гансүхийг аюулгүйн зөвлөхөөр тавьсан нь туйлын зөв шийдвэр,ийм хүнд үед урвахгүй шарвахгүй итгэлт хүнээ сонгох нь зөвөө зөв.Эдүгээ ман-ы их хурлыг жаахан хүлээж бх шиг бн.Энэ бас зөв нүүдэлээ.

    z, 2017-11-12 13:27:10, 43.242.243.121

    Хурцын тагнуулч гэж хаашаа харсан вм байна албан тушаалаа баяжих ,эрх мэдэл албах тушаалд ашигласан резитёин гар байна түүхэндОнц бүрэн эрхт оцгой комиссын Намсрайгийн хойд дүрээр бичигдэж үр хүүхэд үр ач нар нь хүний нүүр харж чадахгүй амьтнн болно

    Зочин, 2017-11-12 19:14:36, 103.57.92.45

    Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү орк оо. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү орк оо, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар... аа...

    Зочин, 2017-11-16 13:50:26, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Хурэлсухийн байж байгаа?! Еронхийлогчийн байж байгаа хоер яг таарчээ?! Бас томсогдуулэгсэд юм байна?!

    Иргэн, 2017-11-12 12:43:38, 59.153.113.223Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. ugui bailguide.. uneheer tegsen bol neg teregnii dygyinyyd bolj taarna shude.. hydlaa medeelel bailguidee. Ene hunees uur jinhene bolovsroltoi humuus bgaa shuude.eh orniihoo auylgui bdliig hamgaaqlj chadahgui bga hun ochood ajlaa hiij chadahyy..yavyylj bolohgui bolyy..

    zochin, 2017-11-12 13:34:52, 202.9.43.23Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Setgetsiin gajigtai shuuheer avilgal avsanni togtoogdoj yal avsan Ganbaatariig yum erunhiilugch bolgoh ve dahin iim hudalch hulgaichiig uls turd buu oirtuul mongolchuudaa!

    zochin, 2017-11-12 14:14:31, 27.123.214.82Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Battulga huuramch hun baijee nuguu huuli shuuhiin darga nariig solino gesen yasan be? Ajil avaad uchnuun hugatsaa ungurluu tag baina bodvol ted nariig solihgui heveerni bailgah bololtou . bid yalagdjee

    zochin, 2017-11-12 14:17:49, 27.123.214.82Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Зөв өөө зөв

    Ядмаа, 2017-11-12 15:24:27, 27.123.214.87Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Яг зөв

    Зөв, 2017-11-12 15:25:01, 27.123.214.87Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Yasnii guilgachin . muu hulhi lalar torolhiin luivarchin zayatai iljig mongoliig taraagaad zaisan Odoo neg muu yaarmagiin hog deer osson hogiin hulgaich uhdel hulgaich Oriig avch choniin amnaas nariin amand gegch boloh Ni hulgaich bol hulgaich l baidag yum baina Uhsen aznii Chin mongol yalah mongol yalagdsan heveer ARD tumen yalagdsan heveer baina manan buleg mongoliin tord uurelsen jinhene aimshgiin mafiin gar hol bolson huul yarisan hulgaich hurtig shorond hiih baidal elchin Said hiilgee gej huzaldajv baigaa eronhii Said eronhiilogch gesen nertei Adgiin hulgaich nariin unen nuur zarai ene dee mongolchuudaa bid hezee boltol ene hulgaich nariin Argand orj songood baihiin Be Ganbaatar gedeg ner zever ARD tumnii toloo zurh setgelteidee jinhene mongol hun baisaar baihad zahiin neg muu agentlagiin dargad ami amisgaagaa hamag buzar bulhaigii meddeg teerender boldogduulsen hulgaich songoh gej dee ee haalga buuhai elbegdorjiin bie hamgalagch turuuvch negtei buzariig bid songojee

    Зочин, 2017-11-12 15:41:41, 46.125.249.120Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Lalar hulgaich haltmaagiin battulga muu pizda chi mongoliin ARD tumniig huursniihaa shang hurteh zag irne

    Зочин, 2017-11-12 15:44:45, 46.125.249.120Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Tord shurgalsan hulgaich nar bugd hurz shig baih heregtei chadaj baigaa yumand arga baihgui ulam Sain idej uuj hulgailzgaa. Hen ih hulgai hiij chadsan Ni hojino tertei tergui bugd hulgaichaas hoish yalgaa yun.

    Зочин, 2017-11-12 15:54:10, 46.125.249.120Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Хүзүүгүй хүн хушганаас нь базчихаж.

    Арай ч дээ, 2017-11-12 15:59:20, 103.10.21.25Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Ухсэнийх нь Монгол ялна ичиж ухээсэй хуурнуудээ Далд орвол таарна ! Бугдээрээ

    Hi, 2017-11-12 16:07:40, 76.168.97.136Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Dagvadorj gedeg muhargui teneg lalar mongol yalna gej mon ih huzaj bilee icheesei muhargui teneg haranhuilaad humuus songood nogooduul Ni hulgaich luivarchin boldog neg esondoo ulsiin mongiig yaaj idej hulgailj boldog dambaa toglood tegeed neg ih saihan amilsan targan zatgalan hulgaich nar ineed aldan toriin ordnoor holhildoj baih yum tenger nirgene bii muu uhdel nohoin sheesnuudiig

    Зочин, 2017-11-12 16:23:29, 46.125.249.120Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Үхэр Монголчууд...ёстой ингэж амьдарч байхдаа таарсан үхэрнүүд,Монгол ялна...чшиг...Ямар хүнийг н ь бүгд л мэддэг, гадарладаг байсан ш дээ, Хохь нь гэдгийм.

    зочин, 2017-11-12 16:28:24, 202.9.47.177Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Hulgaich nar ichij uheesei uhehgui l dee yun uheh hulgai luivar buzar bulai bolgoniig hiij baigaa humuus bid nariig arai alaagui baina er Ni ene mayagaar jaahan udval ene an man geh aluurchid yaaj Ch magadgui baina shuu mongolchuudaa

    Зочин, 2017-11-12 16:30:23, 46.125.249.120Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Battulgiig hen shudarga hun gej heleed baigaa yum bol. Tuunii zohion baiguulsan internet PR-iin hulsnii humuusuu. Bid uursduu hudalj, luivarchin hund itgej hulhiduulj hanagui yum daa. Tiimees negent songoson bol bitgii gonshignood bai.

    Зочин, 2017-11-12 16:54:32, 103.212.117.113Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Ямар хүнийг н ь бүгд л мэддэг, гадарладаг байсан ш дээ, Хохь нь гэдгийм.

    Mongol yalna, 2017-11-12 16:55:25, 103.212.117.113Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Zobsoorloo gechijee Jenko ooroo tomiloo bizdee ard tymeniig teneg gej boddog rmyy xaasaa em ix xyral byy bbatal

    Olz, 2017-11-12 17:07:42, 122.201.31.251Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Монгол Америк Хужааг ялна.

    Зочин, 2017-11-12 17:16:06, 202.179.26.72Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Hurz geh mongoliin tord uurelsen mafiin gar hol gedgiig helseer yarisaar notolsoor baihad mongoliin Tor ARD tumniig doromjilj baigaa yum shig elchin sainaar tomilgoonii gedeg jinhene zairchihsan hulgaichiin hiih ajil battulgiig unen nuur zarai il bolj baina huzuugui hulgaichid lav boldogduulsnii gai ene dee bid buruu hun songojee Uhsen aznii Chin mongol yalah hurz bol shorond baih estoi zandalchin

    Зочин, 2017-11-12 17:18:54, 46.125.249.120Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Huuziig nen darui olon ulsiin shuuhed ogoh mon evropiin hunii erhiin hoorond handah heregtei hurzaar daramtluulsan buh mongol humuus orgodloo ih hurald gargah estoi

    Зочин, 2017-11-12 17:21:36, 46.125.249.120Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Ug Ni ih hurald hulgaich naraasaa olon Sain mongol humuus baigaa ted maan ene hurz geh muu buzar huruu humsiig hooj gargah bolno Mongold Sain uil shudarga es ergen irj baina

    Зочин, 2017-11-12 17:25:35, 46.125.249.120Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Шударга гээд байсан улс төрчид нүүр царайгаа харууллаа. Цаашид хориг тавих эрхгүй боллоо. Хэн ч тоохгүй шүү дээ

    Зочин, 2017-11-12 17:40:36, 202.9.40.119Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. 5jil ajil hiij bgui gedgiig medhiin deedeer medej bga bol ene bol ard tumen bidniig huuliig doromjloj bgan shinj.hurts gedeg mahan bie busadiig huulid ul niitseh barimtiig nuutsiig medeed bga bhoor amiig hi bish amiig ni taglaj bga ene

    chuluunbat , 2017-11-12 19:19:14, 202.179.31.83Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Khurelsuh Jenko 2 Khurcad buldugduulchihsen kkkkkk

    Зочин, 2017-11-12 21:18:15, 103.212.118.185Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Аргагүй ээ аргагүй, одоо манан гээчийг ойлгож байгаа биз дээ...

    Зочин, 2017-11-12 21:36:09, 139.5.216.206Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Бөлдөгдүүлж дээ

    Зочин, 2017-11-12 21:51:28, 39.7.54.108Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. HULSUUR BICHDEG ZALUUCHUUDAA! Ta nart ugsun mungiigchin 3 nuglaad ugie. 11 sarin 25 aas gaigui tom khun balbakh sedev bna.

    Зочин, 2017-11-12 23:38:50, 103.57.92.80Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. Estoi neg novshnuud yum da.Lalar bustaad sostializmee baiguuliyaa.Hogiinardchilal hereggui yum bna.Dan hulgaich luivarchinguud deeshee gardag niigem yum bna.

    zochin, 2017-11-13 00:33:20, 66.181.190.237Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. еренхийлөгч шиг байж чадахгүй, ажлын туршлага нь илт дутсан, захын авгай шиг тоо баримтгүй, цуурхалаар дүүрсэн албан бичиг бичдэг, хориг тавихаас өөр хийсэн юмгүй, хагас жил болоод хэрүүлээс өөр гийгүүлсэн зүйлгүй, ажлаа хийхээс илүү гадаадын тэмцээнээр зугаалдаг ийм еренхийлөгчэй байх ч дээ

    сдө, 2017-11-13 03:16:59, 202.21.106.170Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Manaid nuuh yum yuch baihgyi 2horsh nevt medne

    Hurts, 2017-11-13 07:12:35, 70.215.128.145Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. Энэ Баттулгад чинь найдаж байсан чинь харин бүр хөгийн хулгайч уу даа.

    Зочин, 2017-11-13 07:49:22, 99.225.142.163Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. Энэ Баттулгад чинь найдаж байсан чинь харин бүр хөгийн хулгайч уу даа.

    Зочин, 2017-11-13 08:03:22, 99.225.142.163Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. ЭНЭ БАТТУЛГА ЖИНХЭН ЛУЙВАРЧИН ХУЛГААЧ ХҮН ТӨРИЙГ ЭЛБЭГДОРЖИЙН ЗАМНАЛААР ЯВУУЛЖ БАЙНА ӨӨРӨӨ ХУЛГААЧ БОЛХООР БАРИЦААЛАГДСАН ХУЛГААЧ АНХНААСАА С ГАНБААТАРЫГ СОНГОЖ ЖЕНКОД САНАЛ ӨГӨХ ЁСГҮЙ БАЙСАН ЮМ С ГАНБААТАРЫГ ХАСААГҮЙ БАЙСАН БОЛ ЯЛАХ БАЙСАН ТОДОРХОЙ МОНГОЛЧУУД ЯДУУ АМЬДАРАХ ЁСТОЙ ЮМ БАЙНА ХОХИН ӨӨРСДӨНДӨӨ ГОМОД БАТТУЛГА ХУЛГААЧ ХҮҮХЭД БАЙХДАА ЯААРМАГТ АЙЛ УХАЖ БАЙСАН ГЭЖ МАНЫ ЛАЛАРУУД ХЭЛЖ БАЙСАН ШТЭЭ ХОХИН МОНГОЛД ШУДАРГА ЗҮЙЛ ГАНЦ Ч АЛГА УДАХГҮЙ МОНГОЛ ХЯТАДЫН ОРОН БОЛНО ЗГ ТАРААХ ХЭРЭГТЭЙ НИЙТ МОНГОЛЧУУД УХААРАХ БОЛСОН ТЭНЭГҮҮДЭЭ

    ЗОЧИН , 2017-11-13 11:54:48, 122.201.31.151Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. ҮНЭН ТААРААХ ЁСТОЙ ЗГ ШҮҮ

    Зочин, 2017-11-13 11:56:02, 122.201.31.151Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. ЯЛТАНГУУД УЛАМ ТОМРОХ ЮМ ЭЛБЭГДОРЖИЙГ ШОРОНД ХИЙ ХУРЦ ЛАЛАРТАЙН

    Зочин, 2017-11-13 11:56:42, 122.201.31.151Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Бакалаврын боловсролгүй Баасан авгай өмгөөлөгч болж, 4-р ангийн боловсролтой төвд кармааны хулгайч жанхуу Баттулга Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч болсон нь энэ цагийн Монголын топ-онигоо, Монголын мянганы эмгэнэл болох болно. Өмхий дебил АН-уусууд эх орноор минь тоглоод дууслаа. Өнгө мөнгөний төлөө төрсөн үрээ зарахаас буцахгүй, сандал ширээний төлөө төвд кармааны хулгайч жанхуугийн шивэртэй оймсийг долоохоос буцахгүй болсон урвагч дүлзэн, онгироо, сагсуу, ойворгон ухна хүрэлсүх мэт нөхөд Монгол хүний мөс чанарыг байхгүй болгожээ. Тэд Америкийн заавраар эсрэг нам болох МАН-ын лийдрүүдийг хооронд нь алалцуулж хүчийг нь барна. Эдийн засаг шууд эвгүй байдалд орсон баттулга нэг өгүүлбэр хэлээд л Монголын эдийн засгийн хурдыг тал хувиар буурууллаа. Хятадын жимс ногоог хилээр оруулахгүй гэж ганц бодлогогүй өгүүлбэр хэлэхэд л, Хятадын тал Таван толгойн өдөрт хилээр нүүрс ачиж гардаг 3000 машины тоог 400 болгосон нь чадаж байгаа юманд арга байхгүй хэмээх том тохуурхал!!! Ингэж Баттулга монголын эдийн засагт бас дахин чөдөр тушаа болов!!! Монгол хэдийнээ ялагдсан шүү!!! Ард түмэн минь, Амьдрал улам муудна, АН-ынхан улам таргална!!! 4-р ангийн боловсролтой кармааны хулгайчаас төрийн хулгайч болсон төвд гаралтай атигар жанхуу баттулга яг өөртэйгээ таарсан таар шуудайнуудийг зөвлөхөөрөө авсан байна. Монголыг 200 жил дарласан Манжийг дэмжигч чулуун, архи хүүхэн секс 3-г лоозогногч шаймий ээркаа хүүхэн мэтийн эргүү гарууд жанхуутайгаа нийлээд Монгол улсыг маш богино хугацаанд Венесуэль шиг дампууруулах болно!!!

    АРД, 2017-11-13 12:45:31, 202.131.243.162Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. Баттулгаа май салаавч май май лалараа ! Чи еронхийлогч хийж чадахгуй мал Байна битгий эх орныг минь зарчихаарай Луйварчид тайгаа нийлж ална шуу!

    Зочин, 2017-11-13 20:51:22, 66.181.176.198Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. ЗГ ерон огцоруулах естой юм байна Тор бариж ЧАДАХГУЙ Луйварчид татан буулгаж шинэ шударга Тор хэрэгтэй Г сайн харж байна

    Зочин, 2017-11-13 20:52:56, 66.181.176.198Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. mongol yalav!!! hehehehe

    erdene, 2017-11-15 23:09:52, 103.26.195.74Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. За нэг иймэрхүү л юм болох гээд байсан юм дөө, Хурцыг хэн ч дийлэхгүй юм ба, бүгд ав адилхан. Бид ч дүүрчээ

    Зочин, 2017-11-15 23:53:39, 91.183.239.238Хариу бичих

  180. Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. Монголын төр үнэхээр ялзарчээ. Эд бүгд бие биендээ барьцаалагдсан, гишүүд нь ч тэр жанхуу хулгайч ч тэр. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, жоохон ном унш аа...

    Зочин, 2017-11-16 10:43:46, 202.131.243.162Хариу бичих

  182. Таны нэр:

    Тайлбар:

  183. ерөнхийлөгчөө, та яагаад ийм хүнийг элчингээр зөвшөөрч байгаа юм бээ? бас таныг энэ хурцад төмсөгдүүлсэн гэж ярихын , та шударгаар хариу өгнөүү

    Зочин, 2017-11-16 14:06:54, 1.25.117.196Хариу бичих

  184. Таны нэр:

    Тайлбар:

  185. Hurelsehee nuguu huuli huuli bolohgui buhentei temtsene ene ter geed bsan yasan shal hudlaa gar bna daa

    Zochin, 2017-11-17 21:10:36, 66.181.187.44Хариу бичих

  186. Таны нэр:

    Тайлбар:

  187. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:16, 85.248.227.163Хариу бичих

  188. Таны нэр:

    Тайлбар:

  189. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:19, 85.248.227.163Хариу бичих

  190. Таны нэр:

    Тайлбар:

  191. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:21, 85.248.227.163Хариу бичих

  192. Таны нэр:

    Тайлбар:

  193. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:23, 85.248.227.163Хариу бичих

  194. Таны нэр:

    Тайлбар:

  195. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:26, 85.248.227.163Хариу бичих

  196. Таны нэр:

    Тайлбар:

  197. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:28, 85.248.227.163Хариу бичих

  198. Таны нэр:

    Тайлбар:

  199. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:32, 85.248.227.163Хариу бичих

  200. Таны нэр:

    Тайлбар:

  201. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:32, 85.248.227.163Хариу бичих

  202. Таны нэр:

    Тайлбар:

  203. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:37, 85.248.227.163Хариу бичих

  204. Таны нэр:

    Тайлбар:

  205. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:37, 85.248.227.163Хариу бичих

  206. Таны нэр:

    Тайлбар:

  207. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:40, 85.248.227.163Хариу бичих

  208. Таны нэр:

    Тайлбар:

  209. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:42, 85.248.227.163Хариу бичих

  210. Таны нэр:

    Тайлбар:

  211. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:45, 85.248.227.163Хариу бичих

  212. Таны нэр:

    Тайлбар:

  213. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:47, 85.248.227.163Хариу бичих

  214. Таны нэр:

    Тайлбар:

  215. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:49, 85.248.227.163Хариу бичих

  216. Таны нэр:

    Тайлбар:

  217. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:51, 85.248.227.163Хариу бичих

  218. Таны нэр:

    Тайлбар:

  219. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:54, 85.248.227.163Хариу бичих

  220. Таны нэр:

    Тайлбар:

  221. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:56, 85.248.227.163Хариу бичих

  222. Таны нэр:

    Тайлбар:

  223. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:48:58, 85.248.227.163Хариу бичих

  224. Таны нэр:

    Тайлбар:

  225. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:01, 85.248.227.163Хариу бичих

  226. Таны нэр:

    Тайлбар:

  227. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:03, 85.248.227.163Хариу бичих

  228. Таны нэр:

    Тайлбар:

  229. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:06, 85.248.227.163Хариу бичих

  230. Таны нэр:

    Тайлбар:

  231. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:08, 85.248.227.163Хариу бичих

  232. Таны нэр:

    Тайлбар:

  233. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:16, 85.248.227.163Хариу бичих

  234. Таны нэр:

    Тайлбар:

  235. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:19, 85.248.227.163Хариу бичих

  236. Таны нэр:

    Тайлбар:

  237. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:21, 85.248.227.163Хариу бичих

  238. Таны нэр:

    Тайлбар:

  239. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:23, 85.248.227.163Хариу бичих

  240. Таны нэр:

    Тайлбар:

  241. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:26, 85.248.227.163Хариу бичих

  242. Таны нэр:

    Тайлбар:

  243. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:28, 85.248.227.163Хариу бичих

  244. Таны нэр:

    Тайлбар:

  245. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:31, 85.248.227.163Хариу бичих

  246. Таны нэр:

    Тайлбар:

  247. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:31, 85.248.227.163Хариу бичих

  248. Таны нэр:

    Тайлбар:

  249. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:35, 85.248.227.163Хариу бичих

  250. Таны нэр:

    Тайлбар:

  251. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:37, 85.248.227.163Хариу бичих

  252. Таны нэр:

    Тайлбар:

  253. энэ олон хүн бүгд сохрууд биш. энд зөвхөн хөлсний бөгс долоогчид л хурцыг муухай харагдуулах гэж бичиж байна. үүнтэй хатуу тэмцээрээ. ХУРЦ ТА МУНДАГ ХҮН ХӨЛСНИЙ КОММЕНТЧИД БОЛ БҮР ЦААШАА ШҮҮ. ХАХА ГЭЖ ИНЭЭЖ БАЙГААД БҮГДИЙГ НЬ СӨРӨӨД ЗОГС ТАНД ТИЙМ ТЭНХЭЭ ЧАДВАР БАЙГАА НЬ ИЛТ ХАРАГДАЖ БАЙНА. НААД ХЭД ЧИНЬ ТАНИАС АЙГААД ШЭЭС НЬ ГООЖИХ НЬ ...

    Зочин, 2017-11-18 18:49:40, 85.248.227.163Хариу бичих

  254. Таны нэр:

    Тайлбар:

  255. Hurz ih udahgui shorongiin tav bolno tegeed chi mongoliin ard tumniig sorooroi muu hulgaich

    Зочин, 2017-11-19 16:41:11, 46.125.250.124Хариу бичих

  256. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: