"...Охин минь ийм хувцастай аавыгаа угтаж болохгүй гээд хэлчихэж болох л байсан

Нийтэлсэн: 2017-09-08 09:37:59

Монголын төр монголчуудаа байтугай дэлхийг дэлдийлгэдэг боллоо. МАН энд самарч байхад манай Ерөнхийлөгч Орост бужигнуулж буй бололтой.
 
Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын Владивосток хотод Ерөнхийлөгч В.Путины санаачилгаар гурав дахь жилдээ болж байгаа Дорнын эдийн засгийн форум оролцож байна. Энэ удаагийн форумд ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путин, БНСУ-ын Ерөнхийлөгч Мүн Жэ Ин, Японы Ерөнхий сайд Шинзо Абэ нарын зэрэг төр, засгийн тэргүүнүүд, БНХАУ, Энэтхэг, Вьетнам, Индонез зэрэг орны албан ёсны төлөөлөгчид, Зүүн хойд Ази, Номхон далайн бүсийн орнууд, АНУ, Канад зэрэг орны бизнесийн 3000 гаруй төлөөлөгч оролцож байгаа юм.
 
Ерөнхийлөгчийг дагалдагсдыг томоохноос нь дурдвал Зам тээврийн хөгжлийн сайд Д.Ганбат, ЕТГ-ын дарга З.Энхболд, Гадаад харилцааны дэд сайд Б.Батцэцэг, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Монгол Улс, ОХУ, БНХАУ-ын гурван талт хамтын ажиллагаа болон эдийн засгийн коридорын асуудал хариуцсан бие төлөөлөгч А.Гансүх нар айлчлалд явж байна. Харин эрхэм гишүүдийг энэ айлчлалд багтаахаас татгалзсан тухай Ерөнхийлөгчийг Владивосток руу нисэнгүүт яригдаад эхэлнэ лээ.
 
Энэ юу ч биш. Ерөнхийлөгч Х.Баттулгыг есдүгээр сарын 4-нд ОХУ-ын Владивосток хотод очиход албаны хүмүүс нисэх онгоцны буудалд угтан авсан байгаа юм. Гэтэл тэдний дундаас Ерөнхийлөгчийн охин цэцэг барьчихсан уранхай жийнстэй гарч ирээд аавдаа үнсүүлжээ. Ийм байдалтай угтагсдын дундаас гэнэт гарч ирж дипломатуудыг цочоосон тухай Монголоор нэг ярьж байна.
 
Маргааш нь Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Находка дахь “Восточный” боомтын үйл ажиллагаатай танилцав. Энэ үеэр ОХУ-ын талаас “...Монгол Улсад тус боомтоос газар өгье. Тус боомт шиг боомт байгуулаад Тавантолгойн нүүрсээ дэлхийн зах зээл рүү гаргах боломжтой” хэмээн санал тавьсан байна.
 
Есдүгээр сарын 6-нд манай Ерөнхийлөгч Монгол, Оросын бизнес форумын нээлтийн үйл ажиллагаанд оролцож үг хэлжээ. Энэ үеэр ёстой шогийн юм болсон байгаа юм. Ерөнхийлөгч монголоор яриад л байдаг. Харин Ерөнхийлөгчийн орчуулагч орчуулах гэж алийг нь алдуулжээ. Манай Ерөнхийлөгчийн үгийг гадаадын нэг ч улсын төлөөлөгч ойлгоогүй байна.
 
 Уг нь Ерөнхийлөгч Х.Баттулга “...Эрхэмсэг хатагтай, ноёд оо. Монгол, Оросын бизнес эрхлэгчид Дорнын эдийн засгийн чуулга уулзалтад оролцогч ажил хэрэгч анд нөхөд өө. Та бүхний энэ өдрийн амгаланг айлтгая” гэж байгаад л нэлээд юм ярьжээ. Харамсалтай нь орчуулагч нь баллаж, нөгөөдүүл нь ойлгоогүй байх.
 
Мөн  өдөр Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад Японы Ерөнхий сайд Ш.Абэ бараалхав. Тэр үеэр Ерөнхийлөгч Х.Баттулга “...ОХУ, Япон улстай хамтарсан аж ахуйн нэгж байгуулж, Тавантолгойн сайн чанарын коксжих нүүрсийг дэлхийн зах зээлд гаргах зорилгоор Алс Дорнодын бүс нутагт боомт байгуулан ажиллая” гэж санал тавьжээ. Дараа нь Ерөнхийлөгч X. Баттулга, БНСУ-ын Ерөнхийлөгч Мүн Жэ Ин нар уулзав. Манай Ерөнхийлөгчийн зүгээс БНСУ-д ажиллаж амьдарч байгаа иргэдийн талаар баримтлах бодлогодоо уян хатан хандахыг хүсээд Монгол Улсын иргэд БНСУ-д зорчих боломжийг илүү нээлттэй болгож, визгүйн хэлэлцээрт анхаарал хандуулахыг хүсэв.
 
Харин өчигдөр Ерөнхийлөгч Х.Баттулга ОХУ-ын Ерөнхийлөгч В.Путинтэй уулзав. Ерөнхийлөгч В.Путин Монгол Улстай хөдөө аж ахуй, тэр дундаа монгол малыг эрүүлжүүлэх болон транзит тээврийн хөнгөлөлттэй тарифын хэлэлцээр, хоёр улсын хувь нийлүүлсэн нийгэмлэг Улаанбаатар төмөр замд шинэчлэл хийх зэрэгт ихээхэн анхаарал хандуулж байгаа гэжээ. Харин Ерөнхийлөгч Х.Баттулга хэд хэдэн санал тавьсан байна. Ерөнхийлөгч X. Баттулга, Ерөнхийлөгч В.Путин нар яриагаа форумын үеэр үргэлжлүүлэхээр болсон юм.
 
Өчигдөр үдээс хойш Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр Дорнын эдийн засгийн III чуулга уулзалтын өргөтгөсөн хуралдаанд оролцож үг хэллээ. Орчуулагч нь яаж гаднынханд хүргэсэн юм бүү мэд. Юутай ч манай Ерөнхийлөгч “...Миний энд ирсэн гол асуудал бол манай хойд хөрш ОХУ-аар Монголын бараа, таваар дамжин өнгөрөхдөө тээврийн хөнгөлөлт авах зорилт агуулсан. Энэ зорилго үндсэндээ биеллээ гэж үзэж байна” гэх зэргээр нэлээд зүйлийг ярьжээ.
 
Ерөнхийлөгчийн анхны айлчлал иймэрхүү байдалтай үргэлжилж байна. Айлчлалын эргэн тойронд Тэргүүн охины уранхай жийнс, орчуулагчийн ур чадварын асуудал гээд сонин хачин ихтэй өрнөж байна. МАН энд урьд хожид байгаагүй бужигнаан хийж байхад манай Ерөнхийлөгч ч Монгол Улсын дөрвөн Ерөнхийлөгчийн гаргаагү» алдааг энэ айлчлалаараа хийв. Гэхдээ дан ганц Ерөнхийлөгч гэхэд хэтийдсэн болох байх. Түүний доор бүхэл бүтэн Тамгын газар бий. Дарга нь УИХ-ын дарга байсан З.Энхболд. Үүнээс гадна ажил үүргийн хувиараараа Ерөнхийлөгчийн айлчлалыг Гадаад харилцааны яам зохион байгуулдаг. Ингэхээр ЕТГ-ын дарга З.Энхболд, Гадаад  харилцааны сайд Ц.Мөнх-Оргил нар хариуцлагагүй байна гэсэн үг. Тэд “...Охин минь ийм хувцастай аавыгаа угтаж болохгүй” гэж хэлж болох л байсан. Бас “...Энэ орчуулагчийг сольё” гээд л шийдчих ёстой байсан юм. Мөн Б.Намуун, тэр нэг орчуулагч гэж ярихгүй Монголын Ерөнхийлөгчийн охин, Монгол Улсын Төрийн тэргүүний орчуулагч гэнэ шүү дээ. Төр төмбөгөр, ёс ёмбогор билээ.
 
 
Б.Дамдин-Очир
Эх сурвалж: "Зууны мэдээ" сонин
СУРТАЛЧИЛГАА :

165 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ЭНЭ ОХИН УХААНТАЙ, БАС ЖААХАН ЮМ УНШДАГ БАЙМААР ЮМ. ЯМАР НАЙЗ ЗАЛУУГАА ТОСОЖ БАЙГАА БИШ. ТӨРИЙН ТОМ ХЭМЖЭЭНИЙ УУЛЗАЛТ. ЦААШИД ААВДАА ТҮШИГ БОЛ. ЯДАЖ МЭДЭЭЖИЙН ЮМАН ДЭЭР БҮҮ ХЭЛ АМНЫ БАЙ БОЛ ГЭЖ ЗАХИМААР БАЙНА

    Зочин, 2017-09-08 11:00:04, 202.9.40.101Хариу бичих

  2. Gehdee ih goe tsamts umssun bn. Dizaintai.Daraa deel umsuud daldaigaaad sogsoj baih heregtei l ium bn.

    Зочин, 2017-09-08 12:03:46, 182.160.36.11

    Aavigaa sanasan ohin ugtaa l biz.tiim ch muuhai huvtsas bish l bna.aliin bolgon setgelee es juram huulind barigdaj yavah yum be?hun setgelee gargaad saihan l bn sh dee.naad sots setgehuigee hayal daa.21-r zuun sh dee.deer ued use urt urguulj bolohgui ene ter gedeg bsan

    Erguu dagznuudad, 2017-09-08 13:13:45, 172.56.39.184

    HUURHUN L HUVTSASALSAN OHIN BAINA. YUM BOLGONIG SHUUMJLEH YUM ENE HUMUUS.

    Зочин, 2017-09-08 14:51:31, 103.57.95.171

    ali ali na bolichson tolgoinuud baina daa. Mongoliin neriig tertei tergui bodokhoo baisan khumuus ajil uil ingej delkhiin davtsand kharagdana. Ter okhin yakhve khuukhed yu ch umssun yadgiin, mongolchuudiin ungutskhun gadana uzemjeer khuutsulddug nu ingeed l ilerch baina. Khamgiin gol utga aguulgaa sanaachee. Oros khel medekhgui tenegiig daguulj taviad yu bodoj suudag bainaa. Shalgadaggui yum uu? Deer uyed bol iim aldaa mun khovor garch baijee. Setguulchid ne ch mun adil yum bichij chadakhgui bichig useg tailagdaagui, televiziin nevtruulegch nar gej mayagnaas uur yumgui yarij chadakhgui jinkhene umbuunuud tavchihkhiin, khuvtsas khunaraar Mongolchuud oroltsokh boloogui, mongol deel khuniig ikh surgui, khugshin bolgodog tiimch ikh urdaa barikh khuvtsas bishee. Kharin khaya yoslslold umsuj baival yakhav. Elbegdorjiig sanakhgui yu ulam sur khuch, khuzuugui bolgodog bailaa. Kharin 80 jil barag khoriotoi baisan na bas ashgaa ugsun shuu. Khuniig khotsrogdloos arai angijruulj baisan bainaa.

    Зочин, 2017-09-08 17:19:29, 79.193.44.91

    Huvi huniihaa huvd hen n uytai heniigee tosno u hamaagui l dee.gehdee ene ger buld turiin protocol gedgiig turiin yosloloos zaah heregtei l bgaa um bish u

    Зочин, 2017-09-08 18:22:00, 59.153.114.229

    АНы лойдоруудын байгаа царайн л энэ шуу дээ. ТЗыг 6 жил гацааж монго тоншихоос оор юуч хийгээгуй хун одоо ТЗ нь Монголын тэргуулэх салбар гээд ярихлээр Путины дотор муухай оригоо биз Путин чинь лойдор мортлоо монго тоншидог новшнуудыг узэз чаддаггуй юм байна лээ. Баттулга мангар нь хэдэн санал тавьсан чинь Путин шууд завсарлага дундуур наадуулыг чинь ярий гэж ундсэндээ дипломат маягаар тавьсан саналууд чинь амьдралд дээр бутэхгуй зуйлууд гэж хариулсан байна

    Баттулга болон АНы лойдоруудын байгаа унэн царай н, 2017-09-08 23:48:50, 67.111.249.66

    ЭНЭ ЦАГ УЕ ЧИНЭ ХЭН ЮУГАА ХЕДЕРНЕ ХЭНД ХАМААТАЙ ГЭЖ. Зевхен Дипломат нэртуудэд хамаатай юмуу. ХОЛ ОЧИОД ХУЦАЦГАА МАЛУУДАА. Та нарын Амь эрэгчуудын МАНЛАЙЛАЛ хэмээгч номлол уу. ХУЦВАА.

    Ондор хогын уугуул, 2017-09-09 00:07:24, 103.57.92.111

    ohin neg yubka umschij boldoggui ee? Uranhai jeans ni ch yuv? Ohin aavtaigaa hoteld ni uulzah heregtei baijee. Jenko huntei gar barij baij ohin ruugaa haraad baih yum... Yana daa. Shivshig shivshig.

    Зочин, 2017-09-09 03:19:37, 192.26.212.210

    Yurunhiilugchiin umd, pidjak yasan ch urchger yum be dee??? Ongots buuh duhuhuur induudsen kostyum soliod umsuj boldoggui ee?

    Зочин, 2017-09-09 03:27:34, 192.26.212.211

    Энэ бичээч өөрөө үг өгүүлбэрээ найруулж чадахгүй байж Ерөнхийлөгчөөс баахан өө хайсан болтой. Уг нь улсын мөнгө хулгайлаад тэрбум тэрбумаар нь оффшорт нуучихсан хүмүүсээс л ичмээр юм. Бага насны хүүхэд орчуулагч хоёр ч ёстой яамай байнаа. Төрд аймаар их хохирол учруулнаа гээд байгаа болтой.

    Зочин, 2017-09-09 14:44:16, 66.181.160.114

    Мал Баттулга

    Зочин, 2017-09-09 21:17:05, 174.205.3.34

    Аа ямар сүртэй юм бэ муусайн амьсгаанууд хужаад уравсан хулгайчуудаа яаж ч чадахгүй байж

    Зочин, 2017-09-10 16:30:06, 66.181.178.202

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Мэдээ бичих ч гэж бас эх хэлээ баллажээ! Юутай ч гэсэн гэж ямар утгатай хэллэг юм ? сүүлийн үеийн сурвалжлагчийн курс төгссөн зөрим нэг хүмүүс өөрийгөө сэтгүүлч гэж нэрлэгчид иймэрхүү буруу үг, хэллжг зохиогоод хэл буүарлаад байдгаа болимоор юм!

    МЯМА, 2017-09-08 11:00:36, 139.5.217.65Хариу бичих

  4. Ямар аймаар юм бэ, ёстой аймаар, аймаар сайн орчуулагчтай болмоор юм, энэ охин ч гэсэн дээ аймаар хувцастай аймаар гүйж гарч ирээд аймаар үнсүүлж гэнэ аймаар аймаар

    MOngol, 2017-09-08 14:59:41, 202.131.242.254

    АНы лойдоруудын байгаа царайн л энэ шуу дээ. ТЗыг 6 жил гацааж монго тоншихоос оор юуч хийгээгуй хун одоо ТЗ нь Монголын тэргуулэх салбар гээд ярихлээр Путины дотор муухай оригоо биз Путин чинь лойдор мортлоо монго тоншидог новшнуудыг узэз чаддаггуй юм байна лээ. Баттулга мангар нь хэдэн санал тавьсан чинь Путин шууд завсарлага дундуур наадуулыг чинь ярий гэж ундсэндээ дипломат маягаар тавьсан саналууд чинь амьдралд дээр бутэхгуй зуйлууд гэж хариулсан байна

    Баттулга болон АНы лойдоруудын байгаа унэн царай н, 2017-09-08 23:50:16, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Ерөнхийлөгчийн анхны айлчлал иймэрхүү байдалтай үргэлжилж байна. Айлчлалын эргэн тойронд Тэргүүн охины уранхай жийнс, орчуулагчийн ур чадварын асуудал гээд сонин хачин ихтэй өрнөж байна. МАН энд урьд хожид байгаагүй бужигнаан хийж байхад манай Ерөнхийлөгч ч Монгол Улсын дөрвөн Ерөнхийлөгчийн гаргаагү» алдааг энэ айлчлалаараа хийв. Гэхдээ дан ганц Ерөнхийлөгч гэхэд хэтийдсэн болох байх. Түүний доор бүхэл бүтэн Тамгын газар бий. Дарга нь УИХ-ын дарга байсан З.Энхболд. Үүнээс гадна ажил үүргийн хувиараараа Ерөнхийлөгчийн айлчлалыг Гадаад харилцааны яам зохион байгуулдаг. Ингэхээр ЕТГ-ын дарга З.Энхболд, Гадаад харилцааны сайд Ц.Мөнх-Оргил нар хариуцлагагүй байна гэсэн үг. Тэд “...Охин минь ийм хувцастай аавыгаа угтаж болохгүй” гэж хэлж болох л байсан. Бас “...Энэ орчуулагчийг сольё” гээд л шийдчих ёстой байсан юм. Мөн Б.Намуун, тэр нэг орчуулагч гэж ярихгүй Монголын Ерөнхийлөгчийн охин, Монгол Улсын Төрийн тэргүүний орчуулагч гэнэ шүү дээ. Төр төмбөгөр, ёс ёмбогор билээ.

    Зочин, 2017-09-08 11:02:27, 202.179.25.115Хариу бичих

  6. Баруун европынхныг шалдан гvйж явахад монголчууд бичгээр харьцдаг байсан юм гэдэг. Vр хvvхдээ ес журам, улмжлалдаа сургацгаая

    Зочин, 2017-09-09 11:33:25, 139.5.217.179

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Юм уншдаг хүн монголд байхгүй болоод 27 жил боллоо.Та нар хаана явна вэ!!!

    Зочин, 2017-09-08 11:09:17, 5.77.28.175Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. "Манай Ерөнхийлөгчийн үгийг гадаадын нэг ч улсын төлөөлөгч ойлгоогүй байна" гэсэн шүүмжлэл ноцтой байна.МАНАН боловсролын 25 жилийн үр дүн: орчуулагч сэтгүүлч нар эх монгол хэлээ алдлаа.Тэдний монголоор орчуулахыг байтугай, олон нийттэй ярихад монголчууд ойлгож ядна. Эх хэлний боловсролыг төрийн бодолгын хэмжээнд тавьж, олон жил ажиллаж байж энэ асуудлыг шийднэ шүү.

    Зочин, 2017-09-08 11:16:39, 139.5.217.151Хариу бичих

  10. Наад мэдээ шиг юм ч хэцүү уншигдаж бна.Чи өөрөө зөв бичээ.Бодлогын ????бодолгын

    Зочин, 2017-09-08 16:29:31, 49.0.214.138

    АНы лойдоруудын байгаа царайн л энэ шуу дээ. ТЗыг 6 жил гацааж монго тоншихоос оор юуч хийгээгуй хун одоо ТЗ нь Монголын тэргуулэх салбар гээд ярихлээр Путины дотор муухай оригоо биз Путин чинь лойдор мортлоо монго тоншидог новшнуудыг узэз чаддаггуй юм байна лээ. Баттулга мангар нь хэдэн санал тавьсан чинь Путин шууд завсарлага дундуур наадуулыг чинь ярий гэж ундсэндээ дипломат маягаар тавьсан саналууд чинь амьдралд дээр бутэхгуй зуйлууд гэж хариулсан байна

    Баттулга болон АНы лойдоруудын байгаа унэн царай н, 2017-09-08 23:51:00, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Тэргүүн охин ядаж Иванка Трампаас үлгэр авч болно.доо. Гэхдээ гол нь албаны улсууд нь хэлж зааж зааварчилж болоогүй юм уу?

    Зочин, 2017-09-08 11:26:53, 107.77.109.34Хариу бичих

  12. Ish yun terend zuvluhteu manaltai shoknoos garaagui uls olon bn.

    Zochin, 2017-09-08 13:06:56, 27.123.214.122

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. За харин энэ үйл явдалд бол төрийн албаа өмөөрнө шүү, ерөнхийлөгчийн охин энд ингэж явах хэн юм бэ, охин нь л юм байгаа биз, хоёр орны хоорондын албан ёсны айлчлал болж байхад, гэртээ ирэхэд нь л угтана биз, өөрийгөө трампын охинтой адилхан болгох гээд байгаа юм биш биз дээ, женкооооо ер нь энэ асуудлаа нэг эргэж хараараа, дураа дургиж болно гэхдээ та төрийн хүн, таны нэр гарахгүй монгол улсын нэр гарна, төрийн тэргүүний албан ёсны айлчлалд таны охин бол эсгий хийх газар собака ненадо шүү

    Soongo, 2017-09-08 11:33:27, 122.201.31.5Хариу бичих

  14. Yag zuv!

    Зочин, 2017-09-08 13:41:44, 43.242.243.123

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Surtei novshnuud ve. Yamarch eronhiilogchiin hiigeegui ajliig mash bogino hugatsaand ur dunteiajillaj baina.

    Зочин, 2017-09-08 11:38:07, 73.215.158.188Хариу бичих

  16. Юу хийсэн юм малаа худлаа бүлт бүлт үсэрч байгаад л ирсэн байна нүдний булай чинь, Путин бүр саналыг нь тоож ч үзээгүй л юм байна лээ.

    Зочин, 2017-09-08 12:17:04, 98.169.180.19

    Харин тийм. Ёс болгож л судлая гэсэн юм байна лээ шдээ.Худлаа сургаар суржигнэж энэ нэг амьтнаа бүр онигоо болгохоо больчихмоор юм энэ долигнуур фенүүд нь

    Зочин, 2017-09-08 13:59:17, 119.40.100.142

    Za ene ohinii asyydal yuch bis!!!ta nar byy alial?Er ni jaahan hyleezgyi l handlaa!!hamgiin syyl hereer ni aabdaa ochood ynsyylj boloh baisan hajuud ni olon diplomat ajiltnyyd baisan biz!gehdee yadag yum!hyzbaa!ternees iluu abilgagch nar gej ene Mongold ymhyyrch dyysdaggyi yldegdelyyd ee l ta nar ad soo yz!!!okey?????

    byy hyzazgaa gelegnyyd ee!!!, 2017-09-08 16:34:40, 148.60.92.227

    АНы лойдоруудын байгаа царайн л энэ шуу дээ. ТЗыг 6 жил гацааж монго тоншихоос оор юуч хийгээгуй хун одоо ТЗ нь Монголын тэргуулэх салбар гээд ярихлээр Путины дотор муухай оригоо биз Путин чинь лойдор мортлоо монго тоншидог новшнуудыг узэз чаддаггуй юм байна лээ. Баттулга мангар нь хэдэн санал тавьсан чинь Путин шууд завсарлага дундуур наадуулыг чинь ярий гэж ундсэндээ дипломат маягаар тавьсан саналууд чинь амьдралд дээр бутэхгуй зуйлууд гэж хариулсан байна

    Зочин, 2017-09-08 23:51:18, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Дэлгэрмаа ямар муухай хужаа царайтай болж байнаа. Орос монголчуудын дунд хаа хөндлөнгийн нэг хужаа зогсож байгаа аятай

    Зочин, 2017-09-08 11:48:21, 202.70.36.242Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Za Mongolchuudaa tor zasagaa muulaad yahav dee?!!! Toroo deedleed yavtsgaaya!!! Saya Erdenebat MAN-han oorsdoo ogtsruuullaa. Odoo bolno. Erhem setguulchidee setguulch Elbegee uls toriig nileen bantan bolgoson. Odoo bolno setguulch naraa. Toroo deedleh hundleh setgel ta nart bh yostoi. Singapur Katar Kuweit zereg ulsuud setguulchguigeer hogjood boljiinoo. Minii sanaa bol: Ev negdeel toroo deedleh/ muu ch bai sain ch bai/ Setguulch nar yos zuitei hir hemjeetei hyazgaartai baimaar bn.

    Зочин, 2017-09-08 11:58:07, 202.179.31.36Хариу бичих

  20. Эхлээд өмөөрөөд байгаа бөх ерөнхийлөгчөө хэмжээ дамжаатай болгочих. Тэгвэл аандаа бүх юм ок болж тэгширнэ шүү дээ.

    Зочин, 2017-09-08 12:03:29, 103.57.92.175

    Хүссэн хүсээгүй энэ ялтан Ерөнхийлөгчтэй 4 жил жанхуу зуурна

    Зочин, 2017-09-08 12:18:40, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. jeans tei chenjiin ohin kk medeej shdee

    Kk, 2017-09-08 12:00:53, 202.21.106.104Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. ter ohin teneg bn shde yamar ayalal zugaalgand yavj bga bish, huvtsas mundsan bish, torin hemjeeni yumand ochij bga bj... zaaval huneer heluulj zaalgah yu bhavde

    zochin, 2017-09-08 12:02:54, 72.196.192.42Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Охин нь яах гэж тэнд очдог байнаа

    иргэн, 2017-09-08 12:07:46, 202.21.116.2Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. er n ailchlal, torin arga hemjeend mergeshsen orchuulagch avch yavah heregtei shde estoi ichij uhmeer bla shu uls orni ner, nuur tsarai bolj bga ulsuud anhaarnaar bn yamar neg muu bohin temtseend orj bga bish!!!!

    zochin, 2017-09-08 12:09:15, 72.196.192.42Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Гадаад яамны ёслолын хэлтэс гэж бна уу, тэр л энэ дэг журмыг танилцуулж монголын нүүр царай болж байгаа хүмүүсийн биеэ авч явах байдалд анхаарлаа хандуулах цаг нэгэнт болжээ. Өнөөдөр монголчуудын уламжлалт соёлын салшгүй нэг хэсэг нь үндэсний хувцас шүү дээ. Тэр бүү хэл манай УИХ-ын эмэгтэй гишүүд солонгост айлчлахдаа нэг нь ч дээл өмсөөгүй бүгд л гэрийнхээ хувцастайгаа явж байх гэрэл зураг түүхэнд үлдсэн.Торго салон, Гоёл гээд монгол үндэсний сүүлийн үеийн загварыг сурталчлаад байгааг яагаад анхаардаггүй төрийн түшээд бнаа? Монголын уламжлалыг дэлхийд авч явах залуу үе өнөөдөр ийм л харагдаж байгаа нь харамсалтайяа.

    зочин, 2017-09-08 12:24:02, 59.153.113.33Хариу бичих

  30. Мань эр уг хэлэх гэж естой бегс улайлгасан шуу. Монголын тер ингэтлээ Африкаас дээрдэхгуй болох гэж

    Зочин, 2017-09-10 09:31:48, 103.26.192.190

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Дипломат ёс мэдэхгүй хүнийг Монголын ард түмэний 33 хувь нь сонгосон нь ямар эмэгнэлтэй вэ. Төрийн протокол гэж байна уу? Ерөнхийлөгч хүртэл зангийгүй, элчин сайд хадагтай үс гэзгээ эмэгтэй хүн шиг янзалж болмоор доо.Үнэхээр эд нараас ичих юмаа, яалтай билээ ард түмэн минээ?

    Зочин, 2017-09-08 12:27:03, 66.181.179.158Хариу бичих

  32. yhryydiin Diplomat iOS medeh gej haashaa harsan um baih ve. mongoliin ali ch eronhiilogch uhaantai hulgaich luivarch aluurchin pizdaakuud tedniig dagaldsan maluud gadaadad ochood bygd aliigaa aldsan shaaruud baidag shyy dee

    unshigch, 2017-09-09 21:42:27, 178.199.118.26

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. охин нь тэнд юугаа хийж очсон юм бол.төрийн албан ёсны орчуулагч гэж байдаггүй юм уу.эсвэл бас нэгэн 8р ангийн боловсоролтон уу

    зочин, 2017-09-08 12:28:40, 202.131.250.130Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Hubtsas bol arai bishee,,iim bj bolohgui shuudee,,oorigo bolon,,eh ornoo,,tsaashlaad aabiigaa hundleh heregtei,

    dogi, 2017-09-08 12:30:12, 43.242.241.249Хариу бичих

  36. uranhai jinstei hyyhed baitugai uranhai huvtsastai eronhiilogch oor ulsad tuuz haichlaad uulzalt ene ter hiigeed yavj l baidag shyy dee. byy syr badruul

    unshigch, 2017-09-09 21:44:47, 178.199.118.26

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Бяр байхад ухаанаар ядаг юм? женко гал халуун сэтгэл байхад боловсрол хэрэггүй гээ биз дээ?

    Зочин, 2017-09-08 12:31:07, 172.58.142.164Хариу бичих

  38. Хахаха

    Зочин, 2017-09-08 23:59:11, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Diplomat alba, yosloliin heltes ajlaa mash muu hiij bn. Mun Battulgiin ohin nas bied hursen hun bn, yagaad hunii Medeh yostoi nd zahiin huvtsaslah, yosiig suraagui bnaa!!!??

    Zochin, 2017-09-08 13:00:14, 66.181.186.172Хариу бичих

  40. Баттулгын бурдуулсэн баг авч явсан АНы хэдэн лойдоруудын унэн царай нь л шуу дээ юундаа гайхсан юм

    Зочин, 2017-09-09 00:00:50, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Орчуулагчийн хувьд баттулгын туслах нар угийг нь урьдчилж огохгуй хариуцлагагуй хандсан байнаа.

    Зочин, 2017-09-08 13:03:34, 122.201.21.44Хариу бичих

  42. Harin tiim, uridchilan ugiig avaad belddeg nomtoi. turshalggui baij bolno, ayandaa surna gehdee iim hemjeenii ailchlald jihnene mergeshsen sinkhron orchuulagchaa yavuulahgui dee. Estoi sonsohod berh, umnuus icheed hetsuu um bolson baina bilee

    Зочин, 2017-09-08 13:46:30, 43.242.243.123

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Энд нэг хятад эмгэн яваад байх юм.

    Зочин, 2017-09-08 13:19:15, 112.72.15.198Хариу бичих

  44. Харин тиймээ.ямар бүдүүлэг халтар нь дэндсэн элчин Дэлгэрмаа.манай гэрийн 2- р зэргийн хятад тогооч шиг.балиаар юмаа

    зочин, 2017-09-09 15:40:45, 103.26.195.155

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙТУГАЙ ХЭР БАРГИЙН НАСАНД ХҮРСЭН ХҮН АЛУУРЧИН ДУУРИАЖ ДАВХИДАГГҮЙ.ХУЖААГ ЯЛНАА АМЕРИКИЙГ АЛНАА ГЭЖ ШУУД ШУУД БУСААР МЕССЕЖДЭЖ ХЭРЭЭ МЭДЭХГҮЙ ДАЛДАГАХГҮЙ.ҮНЭРТДЭГГҮЙ МӨНГӨ БҮХНИЙГ ЯЛНА ГЭЖ БАГААСАА ИТГЭЧИХСЭН ЭХНЭЭСЭЭ ХАР ТАМХИЧИН,ХҮН АМЬТАЙ ОРООЦОЛДОЖ БАЙГАА ЖЕНКОГИЙН АЛБАН АЛБАН БУС ОЛОН ЭХНЭРИЙН ТҮМЭН ХҮҮХДҮҮД МОНГОЛ ТӨРИЙГ ХҮНДЭТГЭЖ ЯГ ХАРАГДААЧ.

    Зочин, 2017-09-08 13:26:53, 202.179.26.19Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Дорноговь аймгийн нийслэл Сайншанд хот гэж ярьж байгаа аавтай юм чинь аргагүй ш дээ

    зочин, 2017-09-08 13:28:38, 103.57.94.57Хариу бичих

  48. zuv shuu dee8aimgiin niislel

    Зочин, 2017-09-08 18:35:01, 122.201.21.44

    122....44 Аймгийн тов гэж дуулж байсан болхоос улсад нэг л нийтлэл бий АНы Илжигээ

    Зочин, 2017-09-09 00:02:41, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Ter tsaana n bgaa hujaa avgai delgermaa.

    Зочин, 2017-09-08 13:36:08, 103.212.117.143Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Hend hamaatai uvm hel

    baagii, 2017-09-08 13:56:08, 202.70.46.236Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. 4-р ангийн боловсролтой Ардчилсан намын ерөнхийлөгч эргүү дебил жанхуугийн охин ингэж Монголын төрийг доромжилж байгаад хариуцлага тооцдог газар гэж байна уу?

    Зочин, 2017-09-08 14:04:14, 202.131.243.162Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Нүүрийг нь сайн хар бүх юм харагдаж байгаа.Одоо онигор монголчууд нүдээ том болгоод Дэлгэрмааг хар! Йим томилгоо болдог юм.

    Зочин, 2017-09-08 14:50:33, 5.77.28.175Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Yum bolgoniig uuluud bai.uursdiiguu hicheevel mongol yalna

    Зочин, 2017-09-08 15:15:03, 89.204.138.131Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. хн,дотоодын асуудалдаа гадны улсын хараат болж хар хятадаас уучлалт гуйж дагаар орсоноос ялгаагүй нэг хятад бодлогыг дэмждэгээ ичгүүр сонжуургүй зарлаж долидогооноогүй л байна,,өмд нь уранхайг яаж мэдэж хараад байгаан,,тэр орчуулагч зориуд тэгсиймуу,,ГХЯ зориуд хийсэн ажил уу,,яаж мэдэдгийн,,харлуулж баалах гэж ядах юм ааа,,тийм л юм бол санаа тавиад зөвлөгөө шаардлага өгөөч тэгээд

    Зочин, 2017-09-08 15:15:50, 202.9.43.200Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. сонгуулийн үед би Баттулгыг дэмжээгүй. Энхболдын төлөө саналаа өгсөн. одоо харж байхад Баттулга нь Монголын төрийг цэвэршүүлэх бодолтой юм шиг байна. тийм учраас бүр үйл ажиллагааг нь дэмжнээ.хажууд нь байгаа тамгын газар, ёслолын алба нь төрийнхөө тэргүүнийг зааж зааварлаж залж яваачээ. олны нүдэн дээр алдаа гаргуулж, муухай харагдуулж болохгүй шүү энэ л та нарын тус шүү. хий гэснийг нь хийгээд л явж байвал хамгийн том тус тэр шүү. зааж зааварлаад толгойг нь эргүүлээд байвал буруу замаар будаа тээнэдээ

    Монгол улсын жирийн иргэн, 2017-09-08 15:26:55, 203.91.118.218Хариу бичих

  62. Чамшиг хуурамч Тугжил Баттулга Доржзодов мэт ээ л шутэж амьдардаг байх

    Зочин, 2017-09-09 00:04:05, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Манай сэтгуулчид цаанаа л нэг хэлбэр хооцолддог юмаа Голдуу эмэгтэйчууд байдаг болоод ч тэр уу Энэ Дамдин Яочир жр бололтой юм уг нь Сонин нь нилээн том сонин биз дээ Шар хэвлэл биш биз дээ Гадаадын хэвлэл энэ айлчлалын талаар яаж бичих байсан гээч Юуны омно Япон Монголоос нуурс худалдаж авах санал тавьсан Монгол Японттой хамтарч нуурс хуурай боловсруулах уйлдвэр барьж 2 жилийн дотор ашиглалтанд оруулах болсон гэх мэт бичих байсан юм Харин шар хэвлэлд бол хувцасллтны тухай бичнээ бичнэ Тэр охинд зовлоход цаашдаа Монголд юу хийх юм тэрэнтэйгээ тааруулан хувцасны имижээ стилисттэй зовлож сонго Мисс охин шиг стиль сонговол бие хаа царай зус байнаа байна Европ ба монгол дээлний загварыг узуулж болно Ажил хэрэгч эмэгтэй стилийг сонгосон ч зохимоор л юм Хор шар байна Имижээ бод

    Зочин, 2017-09-08 15:34:04, 182.160.36.185Хариу бичих

  64. ЁС ЁМБОГОР ТӨР ТӨМБӨГӨР ГЭЖ БАЙДАГ ЮМ. ЖЕНКОГИЙН ОХИН УРАНХАЙ ЖИЙНС ӨМСӨӨД ТӨРИЙН ЁСЛОЛД ГАРХАД ТЭР ААВТАЙГАА ХОХИРОХГҮЙ.МОНГОЛ НЭР ХҮНДЭЭРЭЭ УНАЖ ХОХИРЧ БАЙГАА.

    Зочин, 2017-09-08 15:45:33, 202.179.26.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. НӨГӨӨ ОРОС АВГАЙ НЬ ЯАСАН ЮМ БОЛОО

    Зочин, 2017-09-08 15:58:00, 103.229.120.7Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. uranhai jiins bol moda. enend ichij gutah um baihgyi. orchuulagch muu orchuulsan bol ter togsson surguuliig ni haa. ta nariin oorsdiin chini dyr zurag. omnoh eronhiilogch baisan manuuhai hulgaich aluurchinguudiin duusashgyi payanguud bol gadaadaar dyyren baidag. dagaj yavsan manuuhainuudiin idej uuj booljij margaldsan geh meteer olon zyil bii. hutga seree halbagaa hereglej chadahgyigees ehleed nydnii bulai umnuud baigaa

    unshigch, 2017-09-08 16:13:43, 178.199.118.26Хариу бичих

  68. 178.199.118.26 Нацист Женког дэмжигчид гэхээрээ үнэхээр хоорондоо адилхан хямдхан Оркууд байх юм.Аргагүй дээ. Хужаа Барууныхныг алнаа ялнаа гэж Женко бөхөнцөр хашгирхад л бүгд том толгой гүзээнүүдээрээ газар саваад унаж байгаа юм чинь.

    Зочин, 2017-09-08 17:24:01, 202.179.26.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Шалдан гүйгээд ирээгүйд нь баярлаач.Наад хүн чинь дресскод гэж юмны тухай ойлголтгүй болоод л ингэж байгаа.Хөөрхийд хэлээд өгөх хүн байсангүй л дээ.Тоогүй.

    зочин, 2017-09-08 17:07:59, 103.229.122.213Хариу бичих

  70. Лавров ч мэдэхгүй кодыг манай Намуунаа яаж мэдэх юм.

    munkh, 2017-09-08 19:12:38, 202.21.106.141

    Танай Намуунаа гэж ямар Илжиг байна

    Зочин, 2017-09-09 21:19:12, 174.205.3.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. uneheer orchuulagch nart anhaarah heregtei mongol oros heleer mergejiliin yardag sain meddeg hun baih heregtei Gadaad yamand hel usaa sain meddeg humuus baihgui dee Bugd l darga naryn huuheduudeer shahaany zaluusaar duursen

    Зочин, 2017-09-08 17:29:50, 202.179.24.188Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Barag uuruu uurinhuu yu yarij baigaag oilgosiimuu

    Cvh, 2017-09-08 18:08:23, 194.230.155.211Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Хятадууд бөөн бөөнөөрөө дайрч байна аа

    Зочин, 2017-09-08 18:35:50, 122.201.21.44Хариу бичих

  76. Хэ хэ.Хужаа нарыг алнаа гээд байсан Женко өөрөө хужаа түншүүдтэйг Ми уяачийн нутгийн Оркууд дотроо бол мэдэж л байсан ш дээ.Үзэн яддаг Хужаануудаа тэр хөөж гаргаад хилээ хаалаа юу?

    Зочин, 2017-09-08 19:02:09, 202.179.26.19

    122...44 Монголын хэдэн дебилууд л Баттулгыг дэмжиж байгаа бусад Монголчууд энэ ялтангаас ичиж байна луухан Илжигээ

    Зочин, 2017-09-09 00:06:29, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. ЖЕНКОГИЙН АЛЬ ЭХНЭРЭЭС НЬ ГАРСАН ОХИН ГЭЭД БАЙГАА ЮМ. МОНГОЛ УЛСАА ГУТААН ДОРОМЖИЛСОН БАЙНА. ОГЦРУУЛ.

    ЗОЧИН, 2017-09-08 19:10:10, 202.55.191.102Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. ХУЦ ТАРВАГАА?

    Зочин, 2017-09-08 19:15:57, 203.91.115.39Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Za Lavrov guai ch bas jinstei buuj l baisandaa surteishde.

    Z, 2017-09-08 19:18:16, 202.131.239.106Хариу бичих

  82. Тэр чинь АН-с гарсан гадаад хэргийн сайдын харижцлагагүй байдалтай холбоотой бсн юм!

    Зочин, 2017-09-09 11:36:11, 66.181.191.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Энэ охины дизайнер ээж нь дээр үед дуучин Саоантуяаг цоохор оймстай тайзан гаодаг гээд гоочлоод байсан охиндоо хэлдэггүй юм байх даа

    Зочин, 2017-09-08 19:35:08, 43.228.130.175Хариу бичих

  84. Сараа чинь угаасаа тосгоны "баба" ш дээ

    зочин, 2017-09-09 15:45:55, 103.26.195.155

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Ter tsaana bga danjaad avgaig hezee zailuulj mgl yalah ym be Battulgaa ain...

    Зочин, 2017-09-08 19:43:47, 103.212.117.143Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Neg negnige eldev muu muuhaigar dairah don shugelsen yum shig l hel amaa biluudeh yum a uursdiinhuu amidarliig avaad yvshihad l bolno tend turiin terguun ymar ajil amjuulj yvna ene bugd hunig gutaaha olj ydsan yum yrij suuhaar nineg ajil ch gesen butese gj bod

    zochin, 2017-09-08 19:49:07, 112.72.11.123Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. 60 тэрбумын бүлэглэл захиалгаар хар пиар тарааж өгч байна доо Ерөнхийлөгчийн охин харин ч ухаантай юм биш үү Аавыг нь өдсөн дайснуудаа таних гэж санаатай жинс өмссөн байна Б.Дамдин-Очир ухаалаг охины урхинд орчихлоо шүү дээ Ерөнхийлөгчийн орчуулагч санаатай хорлосон байсан Гадаад харилцааны сайд Ц.Мөнх-Оргил МАН ыг атгасан 60 тэрбум бүлэгэлийн даалгавараар өдсөн хорон ажилалгаа

    Зочин, 2017-09-08 20:03:19, 103.229.123.3Хариу бичих

  90. үхсэн баасны чинь 60 тэрбум ? жанхуу пиздец 280 сая доллар идчихээд одоо Монголын амийг таслах гээд явж байна? арчаагүй бөгс долоогч баасаа идсээр л байна уу:::

    Зочин, 2017-09-08 20:21:09, 202.131.243.162

    60 тэр бум с гэх шиг ялтанг Еронхийлогчоо бологчоод

    Зочин, 2017-09-09 00:07:34, 67.111.249.66

    Аав шигээ хорчин хутгаач гэсэн угуу

    Зочин, 2017-09-10 09:35:59, 103.26.192.190

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Сайн орчуулагч багтаа авахгүй бол гэж оршуулагч нар олон болсон цаг шүү. Путин л лав юу ч ойлгоогүй царайтай харагдсан. Баасан гуай, Сүхжаргалмаа нар гарын шавь нараа бэлдээгүй нь тоогүй. Шинэ залуу хүүхэд томцуулыг биеэ бариад, сандарч тэвдээд паакталсан биз. Хүн сургаж аваагүй Гадаад явдлын яамны Оросыг хариуцсан даргыг огцруулах хэрэгтэй. Тэр муу хүүхдийг халаад д өнгөрнө дөө аягүй бол. Чойжилын Чимэд шиг гайхамшигтай орчуулагч үгүйлэгдэж байна даа.

    Зочин, 2017-09-08 20:06:49, 202.9.43.68Хариу бичих

  92. Тэртэй тэргуй еерее инээдтэй юм ярьсанг яаж ч орчуулсан холион бантан Тэр орос монголоор хольсон зев буруу хэллэгээр онигоотой юм болох шиг болсон миний хувьд

    Зочин, 2017-09-10 09:39:15, 103.26.192.190

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. 4-р ангийн боловсролтой Ардчилсан намын ерөнхийлөгч эргүү дебил жанхуугийн охин ингэж Монголын төрийг доромжилж байгаад хариуцлага тооцдог газар гэж байна уу?

    Зочин, 2017-09-08 20:20:22, 202.131.243.162Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. энэ охин дипломат ёсонд суралцах хэрэгтэй болж харин мэдээллийг бичсэн нөхөр хүн доош хийх гээд өөрийнхөө бичгийн боловсрол тааруугаа илчлэв...

    зочин , 2017-09-08 20:38:31, 202.21.106.154Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Ердийн явдал,яагаад ийм хуацастай угтаж болохгуй гэж.ЯМАР ТЭР АЛБАН ЁСНЫ ТЕЛЕЕЛЕГЧ БИШ биз дээ.

    Зочин, 2017-09-08 21:11:45, 66.181.177.169Хариу бичих

  98. Чи ч бас Орк юм байна.

    Зочин, 2017-09-09 11:29:13, 66.181.191.120

    АНы Орк ч мон доо

    Зочин, 2017-09-09 21:22:03, 174.205.3.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Энэ естой толгой муутай охин доо. Одоо яасан бол боловсрол нь дээшилсэн болов уу хар Намуунаа

    Я, 2017-09-08 21:52:15, 202.9.40.127Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Oros avgaigaa daduulj yavhad yadag yum bol minii ard hucherheg emegtei bga l geed bsan

    zochin, 2017-09-08 21:53:50, 27.123.214.125Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Онигоо болж дээ

    Зочин, 2017-09-08 22:03:17, 202.9.42.27Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Энэ охин юм л аавынхаа дэргэд явдгаа болимоор юм!!!

    Зочин, 2017-09-08 22:14:49, 66.181.191.120Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. bohchinii ohin yum chin argagui shuu dee

    Зочин, 2017-09-08 23:03:20, 202.70.46.207Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Баттулгийг оолж ядах юмаа тэр хэдэн тэр бум хулгайлагсадаа хэлсэн дээр байх оо. Улайм цайм тэнэг юм хийгээд явахын ард иргэдээ тэнэг гээд итгэчизсэн. Еронхийлогчийн охин ч гэсэн заавал хун бурт таалагдах албатай юу оорийнхээрээ л байгаа биз хууль дурэм зорчоогуй биздээ арай л их суржигнэх юмдаа

    Zochin, 2017-09-08 23:34:00, 117.111.2.241Хариу бичих

  110. Ард тумний $7.2 тэр бум долларыг цусалсан АНы луйварчдыг чи яагаад хэлэхгуй байна бодвол АНы боловсролтой дебилууд нэг нь биз

    Зочин, 2017-09-09 00:33:52, 67.111.249.66

    Харин тийм тэгээд л Баттулгад чинь хэлээд байна.

    Зочин, 2017-09-10 09:41:07, 103.26.192.190

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. АНы лойдоруудын байгаа царайн л энэ шуу дээ. ТЗыг 6 жил гацааж монго тоншихоос оор юуч хийгээгуй хун одоо ТЗ нь Монголын тэргуулэх салбар гээд ярихлээр Путины дотор муухай оригоо биз Путин чинь лойдор мортлоо монго тоншидог новшнуудыг узэз чаддаггуй юм байна лээ. Баттулга мангар нь хэдэн санал тавьсан чинь Путин шууд завсарлага дундуур наадуулыг чинь ярий гэж ундсэндээ дипломат маягаар тавьсан саналууд чинь амьдралд дээр бутэхгуй зуйлууд гэж хариулсан байна

    Зочин, 2017-09-09 00:07:46, 67.111.249.66Хариу бичих

  112. 111.249.66 чи үнэхээр тэнэг мал юмаа. Чи ийм юм бичсэнийхээ төлөө хэдийг авдаг вэ. Өрөвдөлтэй амьдралтай амьтан бэ

    Зочин, 2017-09-09 16:39:05, 103.26.193.172

    103..172 Си битгий хуц АНы Оркоо

    Зочин, 2017-09-09 21:26:40, 174.205.3.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. ХҮНИЙ ЭРХ

    иргэн, 2017-09-09 00:31:09, 103.229.123.254Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Toriin hundetgel medehgui bolobsrolgui gudamjnii um eej Enhtuya uum Zuil medehgui um chin tor zurag zurah yalgaatai chuu manguu debil ohin xxx

    Zob, 2017-09-09 01:10:22, 66.181.187.205Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Harahaas um medehgui juldrai ohin tor zurag 2 yalgaatai zindaa ni hurehgui ger horoololiim um

    Зочин, 2017-09-09 01:12:29, 66.181.187.205Хариу бичих

  118. Чи ямар зиндааны вэ. Хэзээ ч ийм байр сууринд хүрч амьдарч чадахгүй байж гэр хороололынх ч гэх шиг. Аав ээжийнхээ буянаар 1 муу шавар тагзанд

    Зочин, 2017-09-09 16:42:00, 103.26.193.172

    Амьдардаг юм биз дээ. Хөөрхий

    Зочин, 2017-09-09 16:42:23, 103.26.193.172

    103...172 АНы боловсролтой Орк битгий хуц

    Зочин, 2017-09-09 21:25:46, 174.205.3.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Охин нь маш ухаантай, их даруухан юм билээ. Үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлчихдэг, ядарсан хүмүүст үргэлж гараа сунгадаг. Өөр олон олон хүнд туслаарай.

    Зочин, 2017-09-09 02:37:20, 103.229.122.85Хариу бичих

  120. энэ ч арай л биш... дипломат ёс торийн хүндэтгэл огт мэдэхгүй бол зүгээр л гэртээ сууж бсан нь дээр

    зочин, 2017-09-13 16:08:06, 203.91.115.40

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Trampiin oxiniig duuraix geed baigaa uym bol yadaxdaa yamar yed yaj xuvtsaslax estoig ni yadaj exleed surchix daa.

    Зочин, 2017-09-09 04:44:36, 216.80.104.76Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. OXIN NI AAVIIGAA DAGAAD SALBAGNAAD BAIDGAA BOLI DOO YAMAR TORD ALBAN TUSHAALTAI BISH DEE

    Зочин, 2017-09-09 04:46:15, 216.80.104.76Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. tцriin tergun jum bol olon ulsad togtson diplomat yosiig hьndetgeh heregtei.tegj baij ццriigцц busdaar hьndluulne shuu.

    Зочин, 2017-09-09 05:26:19, 88.70.209.102Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Soeltoi orond ajliin yariltslagad ch jeanstei oroh esgui duremtei.Aaviinhaa neriig baastaj yavdag teneg huuhen bnda. Erunhiilugchiin ohin nertei haltar chini Uls ornii ner gutaachihlaa

    Teneg huuhend, 2017-09-09 05:46:03, 99.13.71.208Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Хужааг ал Барууныг ял гэж шууд бусаар голдуу уриалдаг нацист үзэлтэй,Алуурчин шүтээнтэй Женко ерөнхийлөгч болсноос хойш Монголд хужаа эрлийз гэж орос монгол хараал холин хашгирсан Оркууд дэндүү олон болон үржиж эхэллээ.Жилийн өмнө гэхэд ийм байгаагүй.Энэ аюултай үзэгдэл.Олон улсад "Арьс өнгө яс үндсээр ялгаварлан үзэн ядах" хүнд гэмт хэрэгт тооцдог.Олон Улсын шүүх ч бий. Женкогийн хамтрагчид хариуцлага хүлээхдээ тулбал хамт хүлээцгээнэ дээ.

    Зочин, 2017-09-09 10:38:59, 202.179.25.212Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Юу ерлож уранхай жинсэн омдтэй явдаг залуус вэ? Эрхэмлэж яваарай гэж итгэж хойч vедээ эрх чолоо, тусгаар тогтнолыг vлдээлээ гэж Чойболсан гуай цусаа урсгасан тvмэндээ хандаж хэлсэн гээд 1950-1970 оныхон холсоо асгаруулан ходолморлосон юмсан. Олсож цангалгуй бvтэн хувцастай яваарай хойч vе маань гэсэндээ л тэр шvv дээ. Харин орчин vед гуйлгачин ядуу хvн дуурайх нь мод юм болов уу. Юугаа ерлож байгаа бол доо...

    Зочин, 2017-09-09 12:01:03, 139.5.217.179Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. ОХИНЫХ НЬ АМБИЦ АРӨЙ Л ИХ ЮМ АА

    Зочин, 2017-09-09 12:41:20, 122.201.22.16Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Баруун европынхныг шалдан гvйж явахад монголчууд бичгээр харьцдаг байсан юм гэдэг. Vр хvvхдээ ес журам, улмжлалдаа сургацгаая. Уранхай хувцас ямар ч үед өмсөж болохгүй, толгойгүй болцгоожээ.

    zochin, 2017-09-09 13:59:54, 75.141.175.182Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Manai darga Narin tom aldaa bol uursduu tom ailchlal hiih gej baigaa bol ehleed orchuulagchtaigaa uulzaad yu yarihaa Helen heregtei mun yariani sedevee bas urdchilaj uguh heregtei shuu dee. Orchuulga hiine gedeg tiim amar bish. Ene zohion baiguulaltig haryn gadaad yam zohion baiguulah estoi

    Зочин, 2017-09-09 16:26:32, 46.125.250.68Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Сайхан амьтан :)

    Зочин, 2017-09-09 16:29:01, 202.179.18.194Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Женкогийн Хятадуудыг(бас Барууны дээрэмчид) яаж янз бүрээр дайран доромжилдогийг тэр битгий хэл энэ нацист ксенофоб үзэл дээрээ тулгуурлан ерөнхийлөгч болсныг Монголчууд мэднэ.Гэхдээ энэ үзэл,түүнийг тараан сурталчлах нь Олон улсын Хүний эрхийн 20-р заалтаар хориотой байдаг. Америкийн хуулиар энэ нь шууд гэмт хэрэгт тооцогддог бол Европын орнуудын хуулинд гэмт хэрэгт тооцож болно гэж заадаг ба тараан сурталчилсан Хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлүүдийн үүрэх хариуцлагыг бас заадаг байна.Энэ төрлийн гэмт хэрэг өдөөгчдийг шийтгэх Олон улсын хуулийн систем анх 1945 онд Нацист Германы гэмт хэрэгтнүүдийг шүүснээр эхэлсэн ба одоо нэгэнт бүрэн хэмжээгээр ажиллаж байгаа.

    Зочин, 2017-09-09 16:49:53, 202.179.27.8Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. bayan ailin bandgar huhen nasaaraa idej uuj gadaad dotoodoor tenchiheed iim naad zahin soyol medehgu.

    bi, 2017-09-09 17:34:54, 59.153.112.181Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. hiih ajilgui tene l yavj bhin yuuun jargatsin.sana zovoh yumgu

    Зочин, 2017-09-09 17:36:09, 59.153.112.181Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Улс төржихгүй сайн орчуулагч аваач ээ

    Зочин, 2017-09-09 19:50:01, 202.9.41.87Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. ӨӨЛӨХ ЮМАА ОЛЖ ДЭЭ, ЖИРИИН НЭГЭН ОХИН Л БАЙНА, ЮУН АТААХУУ ХҮМҮҮС БЭ, ӨӨРЧДИЙН ТОЛГОЙ ДЭЭРХ БУХЛАА ХАРВАЛ ДЭЭР ДЭЭ

    Зочин, 2017-09-09 20:52:54, 202.72.245.198Хариу бичих

  150. Чи АНы боловсролтой Орк нь мон уу

    Зочин, 2017-09-09 21:24:00, 174.205.3.34

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Монголын төрийг самраад, ард түмнээ сонгуульд хахуульдаад, оффшоорт хулгхйн мөнгөө нуусан биш яах вэ! Харин тэр орчуулагчаа солих хэрэгтэй! Охин нь монголын төрийн өмнөөс тоссон биш дээ. Хувиараа л тосоо биз. Энэнд хятадуудад сөгддөг Мөнх-Оргил л буруутай!

    Зочин, 2017-09-09 21:24:17, 202.55.191.102Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. За аа битгий олон юм хуцаад бай. Ямарч хувцастай яьсан яаадгийн. Муу атаархсан арчаагүй юмнууд

    Зочин, 2017-09-09 22:37:37, 103.229.123.173Хариу бичих

  154. Хужааг алж Америкийг ялдаг Женконууд та нар адилхан л даа.Бас болоогүй хадам Оросууд шигээ хуурамч,жүжигчин.Охин нь нээг их цэцэг барьчихсан тосч гүйгээд л.Ямар кино биш.Абэгийн охи цэцэг барьчихсан Японы албаныхантай аавыгаа тоссч хямдхан жүжиг тавибал алваа. Дэлхий Монгол биш.

    Зочин, 2017-09-09 23:49:08, 202.179.27.8

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. Нэгэнт дээл үндэсний хувцас л өмсөөгүй бол, зөв зөв байгаагаараа л дээр өөрт нь зохисон байна, бас Монгол чинь энэ элдэв нүүр амаа халхалсан ч юм уу элдэв газар шүргэсэн нөмрөг чирч толгой тархиа багласан юмнуудаас хавьгүй чөлөөт мэдрэхүйтэй юм байна гэж улс үндэстнүүд жишиж суралцаг.

    Зочин, 2017-09-10 00:22:35, 99.225.142.163Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. Нэгэнт дээл үндэсний хувцас л өмсөөгүй бол, зөв зөв байгаагаараа л дээр өөрт нь зохисон байна, бас Монгол чинь энэ элдэв нүүр амаа халхалсан ч юм уу элдэв газар шүргэсэн нөмрөг чирч толгой тархиа багласан юмнуудаас хавьгүй чөлөөт мэдрэхүйтэй юм байна гэж улс үндэстнүүд жишиж суралцаг.

    Зочин, 2017-09-10 00:22:42, 99.225.142.163Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Нэгэнт дээл үндэсний хувцас л өмсөөгүй бол, зөв зөв байгаагаараа л дээр өөрт нь зохисон байна, бас Монгол чинь энэ элдэв нүүр амаа халхалсан ч юм уу элдэв газар шүргэсэн нөмрөг чирч толгой тархиа багласан юмнуудаас хавьгүй чөлөөт мэдрэхүйтэй юм байна гэж улс үндэстнүүд жишиж суралцаг.

    Зочин, 2017-09-10 00:22:53, 99.225.142.163Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. Ер нь тэгээд канада америкд ч гэсэн хоккеичид костюм өмсөөд гарч ирэх нь нэг л хиймэл униформтой ч юм шиг онцгүй харагддаг ч дээ.

    Зочин, 2017-09-10 00:26:21, 99.225.142.163Хариу бичих

  162. Зүйрлэх юмаа оловоо, ийм л юмнууд төрийг хэн жолоодоход санал өгч байхад улс маань яаж өөдлөх вэ дээ.

    Зочин, 2017-09-10 14:20:20, 66.181.191.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. Зөвөө зөв бүү 2-р асуудлаар хөөцөлд охин бол охиноороо л байх нь гоё

    Зочин, 2017-09-10 00:27:20, 99.225.142.163Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. ULS TURIIN EOS JAYAG GEJ NEG UM BAIDAG.BICHIG USEG TAILAGDAAGUI HUMUUS UU CH MEDEHGUILDEE.HUN UURIINHUU BONDGORIIN HEMJEEGEER L SETGEJ HUDLUNU SHUU DEE!!! HARAMSALTAI L UM!!! ERUNHIILUGCH GEHED SANAAND DAANCH BAGTAHGUIL BNDA.

    Зочин, 2017-09-10 03:18:59, 99.13.71.208Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. Өө эрвэл өөгүй хүн энэ орчлонд олдохгүй шүү тэр охин нь төрсөн охин нь болохоос дипломат ажилтан биш

    Зочин, 2017-09-10 06:36:26, 27.123.214.108Хариу бичих

  168. Тэгэх тусмаа гэртээ сууж байх хэрэгтны байсын! Юм үзээгүй .мнууд.

    Зочин, 2017-09-10 11:09:35, 66.181.191.120

    ӨӨ ЭРЭХ БИШ МОНГОЛ УЛЧЫН НЭР ТӨР МОНГОЛ УЛЧЫН УРЭНХИЙЛЭГЧ ГЭСЭН ӨНДӨРЛӨГӨӨС ХАРЖ ЧРЬЖ БАЙНА ТҮҮНЭЭС БИШ ЭРЭЭН ХОТЫН НАМААЧИН , СИНГАПУРААС СПИРТ МОНГОЛД ОРУУЛЖ ИРЭН ЗАРАХТАЙ АДИЛТГАЖ ОГТ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ

    Зочин, 2017-09-10 11:36:49, 203.91.117.8

    ӨӨ ЭРЭХ ТУХАЙ БИШ ГУДАМЖНЫ НАЙМАЙЧНЫ АРГА БАЙРИЛААС САЛАХ ТУХАЙ АСУУДАЛ ЯРИГДАЖ БАЙНА ДАА МАЛ АА??

    ИРГЭН ЧОЙМАА, 2017-09-10 11:40:01, 203.91.117.8

    ТӨРСӨН ОХИН ГЭХЭЭР ЦООРХОЙ ӨМДТЭЙ ЯВАХ ЕСТОЙ ЮМ УУ АРДЧИЛСАН НЭРТЭЙ МАЛ АА

    Зочин, 2017-09-10 11:41:54, 203.91.117.8

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. ЖЕНКО ХАДАМ ОРОСУУД ШИГЭЭ ХЯМДХАН ХУУРАМЧ ЖҮЖИГЧИН.ЯА ОХИН НЬ ЦЭЦЭГ БАРЬЖ ГҮЙЖ ЖҮЖИГЛЭЭД Л! ИЧИХ БУЛЧИРХАЙГҮЙ ШОУЧИД.ТЭР ТУСМАА ДОРНЫН СОЁЛ,ТӨРИЙН ХҮНДЭТГЭЛД ИЙМ БАЛИАР ЮМ ХЭЗЭЭ Ч БАЙГААГҮЙ.АМЕРИК ХЯТАДЫГ ҮЗЭН ЯДДАГ ГЭХЭД АРАЙ Ч ИНГЭЖ ОРОСЖИЖ БОЛОХГҮЙ.

    Зочин, 2017-09-10 08:28:23, 202.179.25.199Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Оркууд оркоо л өмөөрнө ш дэн.

    Зочин, 2017-09-10 11:12:27, 66.181.191.120Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. МОНГОЛ УЛСЫН ЕРЭНХИЙЛЭГЧ Х БАТТУЛГАД НАЙМААЧНЫ ДҮР ТӨРХӨӨР БИШ ТУСГААР УЛСЫН ЕРЭНХИЙЛЭГЧИЙН ДҮР ТӨРХӨӨР ӨӨРИЙГӨӨ ЧИМЭХ, ӨӨРИЙНХӨӨ ЭНД ТЭНД БАЙРЛУУЛСАН ОЛОН АРВАН ХҮҮХДҮҮДЭД БАГАЧ ГЭСЭН ЕС ЗҮЙТЭЙ БОГОН ХҮМҮҮЖҮҮЛЭХ ҮҮРЭГ ЭРХЭМ ЕРЭНХИЙЛЭГЧ БАТТУЛГАД БАЙХ ЕСТОЙ ЭНЭ БОЛ МОНГОЛ УЛСБН НЭР ТӨР НҮҮР ЦАРАЙ

    Зочин, 2017-09-10 11:25:59, 203.91.117.8Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. БАТТУЛГА УРЬД ӨМНИЙН НАЙМААЧИН ТҮР ТӨРХӨӨ ОРХИЖ МОНГОЛ УЛСЫН ЕРЭНХИЙЛЧИЙН ӨНДӨР СЭНТИЙНЭЭС ӨӨРИЙГӨӨ ӨВЧ ЯВЖ АЛХАЖ ГИШИГЭХЭЭС ЭХЛЭЭД ҮР ХҮҮХДЭЭ ХҮРТЭЛ ГУДАМЖНЫ АМЬДАРЛААС ӨӨРЧЛӨХ НЬ ТАНЫ ҮҮРЭГ ШҮҮ БАТТУЛГАА????

    Зочин, 2017-09-10 11:31:43, 203.91.117.8Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. Argagui shuu dee burduulsen bag ni uur shig ni bolovsrol nimgen bolohoor. Umuuruud baigaa humuus bolovsrol medlegee deeshluultsgeesen ni deerdee.

    Nam bus irgen, 2017-09-10 17:07:33, 122.201.24.154Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. Зуун нассыг зооглох гэж байгаа анхны түшигтэй, тулгууртай,туршлагатай намд итгэсэн ард түмний итгэлийг талаар болгож тоглож намын түүхийг хараар бичиж чадлаа шүү гучин нэгээ. Үнэхээр эх орон ард түмнийхээ төлөө гэсэн сэтгэл байгаа бол ЗГ орно гэж бүү зүүдлээрэй.Намын болон бүлгийн дарга хоёроо Зөвхөн Ерөнхий сайдыг УИХ ын гишүүн байж бусдыг Намын журмын нөхөдөөс томилж жинхэнэ мэргэжлийн ЗГ байгуулж эхлэх хэрэгтэй шүү.Ард түмэн мэргэн ухаантай юм чинь 20 онд дүнгээ тавьчих байхаа хугацаа харуулах л болно. юм чинь

    БЗД АХМАД., 2017-09-10 18:33:27, 150.129.140.171Хариу бичих

  180. Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. Монгол улсын төрийн тэргүүн Монголын төр ард түмнийг төлөөлж гадаад улсад айлчилдаг. Протокол ёсоор хувцаслаж дэг жаягийг дагах учиртай. Протоколын алдаанаас болж дайн ч болж байсан удаа бий.

    Төрийн ёс, 2017-09-10 18:35:06, 43.228.130.164Хариу бичих

  182. Таны нэр:

    Тайлбар:

  183. Buhel buten 1 ulsiig tuluulj bga hun gedeg chini bas yos zuitei bh heregtei. Iim tom bolson huuhen yamar uhaangui, uhamsargui yum be. Adgiin naad zah ni bid shalgaltand ochih ch yumuu, ajiliin yariltslagand orohdoo hezee ch uranhai jeans umsduggui bizdee. Yamar huviaraa naiz zaluugaa tosoj avch baigaa bishdee. Uls gurnii hemjeenii tom uulzaltand ene arai l bish yumaa. Yamar hooson tolgoitoi ohin boloh ni haragdaj baina. Uguiee yadaj fashion sense ch baihgui ohin yumaa. Tiim saihan nooluuran numrug deer yagaad ch uranhai jeans, bur tsenher ungutei zohihgui l baihgui yu. Terbumtan Jenko-n ohin oligtoi umsuh huvtsasgui bna gj bhuu ta miniee.

    Mongoliin umnuus, 2017-09-10 18:58:39, 108.218.234.108Хариу бичих

  184. Таны нэр:

    Тайлбар:

  185. Ene ohonoo bainga daguulj baih ni Ehnergui bolood lngej baina uu.turiin hun hun Arai oor baigaarai.

    Od, 2017-09-10 19:40:29, 103.26.194.107Хариу бичих

  186. Таны нэр:

    Тайлбар:

  187. Охин нь юм уу, ямар өөдгүй юм бэ?, Монгол улсын иргэн юм байж, аавыгаа бас ерөнхийлөгчөө хүндэлдэг байгаадаа. Ухамсаргүй юм бэ?, эмэгтэй юм байж

    Зочин, 2017-09-10 20:46:23, 66.181.191.46Хариу бичих

  188. Таны нэр:

    Тайлбар:

  189. Ерөнхийлөгч нилээд гайхсан харцаар харсан байнаа. Ийм насны эмэгтэй чинь хүнээр хэлүүлээд байх юу байсын, өөрөө л сэтгээд эх орноо, ерөнхийлөгчөө, аавыгаа хайрлаад хүндэтгэлтэй хандах хэрэгтэй ш дээ, ядаж уранхай жинс байхдаа яахав дээ!!!

    Зочин, 2017-09-10 20:50:01, 66.181.191.46Хариу бичих

  190. Таны нэр:

    Тайлбар:

  191. Хэдийгээр ерөнхийлөгчийн охин ч гэлээ, үнэхээр Монгол хүн л юм бол эх орныхоо нэрийг хайрлах ёстой биз дээ??, хариуцлага тооцох хэрэгтэй

    Зочин, 2017-09-10 20:52:54, 66.181.191.46Хариу бичих

  192. Таны нэр:

    Тайлбар:

  193. энэ охин ухаарах хүмүүжих болжээ,

    иргэн, 2017-09-11 13:41:41, 119.40.103.34Хариу бичих

  194. Таны нэр:

    Тайлбар:

  195. Энэ сурвалжлагч гэх нөхөр тэр алсын Владивосток яваад ийм л юм бичиж дээ. Тархины тураал.

    Нэр, 2017-09-11 23:07:55, 103.26.193.48Хариу бичих

  196. Таны нэр:

    Тайлбар:

  197. Сэтгүүлчид маш их алдаа гаргадаг нь үнээн. Гэхдээ нөгөө талд сэтгүүл зүйн ангид юуг, хэрхэн, ямар чадвартай хүн заадаг вэ гэх асуудал бий. Ном барлах тухай гэдэг хичээлийг голчилж орж байхад сонин содон л биш бол тэр бүр тоодоггүй өнөөгийн залуус юу сурах вэ. Иймэрхүү сэдэв гарвал ийм загвараар сурвалжлага хийнэ гэж хэлдэг хүн бараг байдаг юм уу. Та нар хийж ир би харья гээд л хичээл ч биш юу ч биш болоод дүнгээр торгоод орхидог байх. Практикт тулгуурласан сургалт хэрэгтэй салбар шүү дээ.

    айөйбөй, 2017-09-14 13:46:36, 122.201.26.249Хариу бичих

  198. Таны нэр:

    Тайлбар:

  199. Түүх баяжиж байна ах

    Зочин, 2017-09-16 15:11:11, 139.5.216.179Хариу бичих

  200. Таны нэр:

    Тайлбар:

  201. ТӨР ТӨМБӨГӨР ЁС ЁМБОГОР ГЭЖ ҮГ БИЙ. МОНГОЛ ТӨРӨӨ ГУДАМЖИНД ГАРЖ БАЙХЫГ ХАРАХ ХЭЦҮҮ Л БАЙНА. ТӨРИЙН МИНЬ СҮЛД ӨРШӨӨ...

    МГЛ, 2017-09-16 15:25:34, 37.216.228.178Хариу бичих

  202. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: