Ерөнхийлөгч асан Ц.Элбэгдоржийн хүү аавынхаа ажлыг үргэлжлүүлж эхэллээ (фото сурвалжлага)

Нийтэлсэн: 2017-08-07 17:20:57

 

Ирээдүйн олон улсын Монгол судлаачдыг дэмжих  EBI хөтөлбөрийн нээлт өнөөдөр боллоо.
Хөтөлбөрийг нээж “Элбэгдорж хүрээлэн”-гийн Төлөөлөн удирдах зөвлөлийн дарга Э.Эрдэнэ:  “Монгол судлал өнөөдөр эрчимтэй хөгжиж байгаа ч жил ирэх тусам  судлаачдын тоо магистр, докторын түвшинд буурч байгаа нь тулгамдсан асуудал болж байна. Иймээс олон улсад монгол судлаачдын хойч үе, боловсон хүчнийг бодлогоор бэлтгэх зайлшгүй шаардлагатай. Олон улсын монгол судлаачдын ирээдүйн хойч үеийг бэлтгэх нь Монгол судлалыг дэлхийн улс оронд эрчимтэй хөгжүүлэх гарц, гүүр болох юм. EBI хүрээлэн, Их Монгол сан цаашид монгол судлалын чиглэлээр тодорхой ажлыг хийхээр төлөвлөсөн бөгөөд үүний эхлэл болгож Монголыг гэсэн сэтгэлтэй гадаадын оюутан, залуусыг монгол судлаач болгох зам руу хөтлөх “Ирээдүйн олон улсын Монгол судлаачдыг дэмжих EBI хөтөлбөр”-ийг хэрэгжүүлж байна. Уг хөтөлбөр хэрэгжсэнээр монгол судлалд хүчээ сорьж буй эрдэмтэн судлаачид дэлхийн энтэй бүтээл туурвих, хэл, соёл, түүх зэрэг уламжлалт салбарын судалгааг дэлхийд хүлээн зөвшөөрөгдөхүйц хөгжүүлэх боломж бүрдэх юм” гэв.Элбэгдоржийн Эрдэнэ аавынхаа ажлыг үргэлжлүүлж, уг хүрээлэнгийн Төлөөлөн Удирдах Зөвлөлийг удирдаж байгаа нь энэ ажээ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гэрэл зургийг Ч.Явуухүү

СУРТАЛЧИЛГАА :

83 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Оролцож байгаа хүмүүсийг нь харахад л ямар бохир үүр болох нь тодорхой байна.Яаж ч бодсон илжигдорж шиг сэжгийн амьтнаас ариун гэгээнтэн төрнө гэж үү.

    зочин, 2017-08-07 18:37:20, 103.229.123.126Хариу бичих

  2. ХАХА ХА ЗУЛЗГАН МОГОЙ

    Зочин, 2017-08-08 11:16:40, 150.129.143.105

    Энэ бол гадаадын тусгай албадаас санхүүжүүлж, зохион байгуулдаг сэтгэл зүйн дайны нэг хэлбэр юм. Түүх, соёлыг судалж байгаа нэрээр янз бүрийн гуйвуулсан тайлбар хийж, хооронд нь алалцуулах замаар үндэснийг өөрийнх нь гараар устгуулдаг америк технологи юм л даа. Ливи, Сири, Украинд яг ингэсэн дээ.

    Зочин, 2017-08-08 12:23:26, 27.123.214.115

    Тийм ээ монголчуудыг хорлож ханаагүй одоо удам дамжуулж хорон санаагаа гүйцээх гэж байгаа юм биш үү. Муу илжиг хараал идэж үхээсэй. Хамтарсан болгон нь үхдэг хар мөрт

    Зочин, 2017-08-08 12:24:00, 66.181.160.99

    Аавынхаа хорлон сүйтгэх ажлыг үргэлжлүүлж байгаа юм уу?

    Зочин, 2017-08-08 13:57:30, 27.123.212.131

    ҮНДСЭН ХУУЛЬ ӨӨРЧЛӨНӨ ГЭЖ ДЭМИЙ МӨНГӨ ЦАГ ҮРЖ БАЙСНААС ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН, АВИЛГАЧДЫН  ХҮҮХДҮҮД, ОЙРЫН ТӨРӨЛ ТӨРӨГСДИЙН ТӨРИЙН АЛБА ХААХ ЭРХИЙГ НАСААР НЬ ХАСАХ ХУУЛЬ  САНААЧЛАН ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ.ҮНДСЭН ХУУЛЬ ӨӨРЧЛӨНӨ ГЭЖ ДЭМИЙ МӨНГӨ ЦАГ ҮРЖ БАЙСНААС ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН, АВИЛГАЧДЫН  ХҮҮХДҮҮД, ОЙРЫН ТӨРӨЛ ТӨРӨГСДИЙН ТӨРИЙН АЛБА ХААХ ЭРХИЙГ НАСААР НЬ ХАСАХ ХУУЛЬ  САНААЧЛАН ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-08-08 14:06:50, 66.181.183.152

    Эрдэнэтээс ДЭЭРЭМДСЭН мөнгөөр ард түмний тархийг угааж ЛУЙВАР хийх Монголын тусгаар тогтнолыг сулруулах үйл ажиллагааг үргэжллүүлэх ажлыг Элбэг дорж атигарын үр удам үргэлжлүүлж байна. Эрдэнэтийн 49% хувийг ард түмэнд авлаа гэсэн шаал ХУДАЛ. Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧНИЙ бүлэглэл Эрдэнтийг эзэгнэсэн хэвээр байгаа, нөгөө Сахал Эрдэнэбилэг, бас Халзн Ганбодл хужаа гээд бүгд багаараа Эрдэнэтийг ИДЭЖ байна. Энэ Луйварчидтай тооцоо хийж чадахгүй байна. Х.Баттулга ерөнхыийлөгч энэ ЛУЙВАРЫГ дарах бизээ. Эрднэт үйлдвэр жилд 550 тэрбүм татварыг улсад төлдөг ч энэ жил бараг ОГТ төлөөгүй нь ХҮЗҮҮГҮЙ дээрэмчин аваад, ийм зүйлд зарцуулж ард түмний тархийг угааж байгаа юм.

    Эрдэнэтээс ДЭЭРЭМДСЭН мөнгөөр ард түмний тархийг у, 2017-08-08 14:22:55, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Enhiig sahiulah gadaad ajillagaand yavsaniig haraad baharhasan. Suuld yariltslaga-g ni unshaad taalagdsan. Amjilt huseye!

    Dorj, 2017-08-07 18:39:02, 121.45.202.229Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Омнод суданд очоод хайр халамж дунд штабная крыса царайлж байгаад ирсэн биз дээ

    Зочин, 2017-08-07 18:44:15, 66.181.185.231Хариу бичих

  6. Кондишнтай өрөөнд бүгж байгаад ирсэн мөндөл шүү дээ.

    Зочин, 2017-08-08 11:20:18, 27.123.214.115

    Эрдэнэтээс ДЭЭРЭМДСЭН мөнгөөр ард түмний тархийг угааж ЛУЙВАР хийх Монголын тусгаар тогтнолыг сулруулах үйл ажиллагааг үргэжллүүлэх ажлыг Элбэг дорж атигарын үр удам үргэлжлүүлж байна. Эрдэнэтийн 49% хувийг ард түмэнд авлаа гэсэн шаал ХУДАЛ. Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧНИЙ бүлэглэл Эрдэнтийг эзэгнэсэн хэвээр байгаа, нөгөө Сахал Эрдэнэбилэг, бас Халзн Ганбодл хужаа гээд бүгд багаараа Эрдэнэтийг ИДЭЖ байна. Энэ Луйварчидтай тооцоо хийж чадахгүй байна. Х.Баттулга ерөнхыийлөгч энэ ЛУЙВАРЫГ дарах бизээ. Эрднэт үйлдвэр жилд 550 тэрбүм татварыг улсад төлдөг ч энэ жил бараг ОГТ төлөөгүй нь ХҮЗҮҮГҮЙ дээрэмчин аваад, ийм зүйлд зарцуулж ард түмний тархийг угааж байгаа юм.

    Зочин, 2017-08-08 14:23:28, 27.123.212.140

    Эрдэнэтийн 49% Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧИН аваад, одоо бүх хөрөнгөн дээр нь ХҮзүүгүй хулгайчийн бүлэглэл Сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболд хужаа байж л байна. Эрдэнэт 2016 онд улсад татвар огт төлөөгүй!!! Энэ мөнгөө АТИГАР луйварчны кармаанд орж байна. Баттулга ерөнхийөлгч энэ Эрдэнэтийн ДЭЭРМИЙГ зүгээр өнгөрөөх үү???? үгүй шүү дэ.

    Зочин, 2017-08-08 14:27:23, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. amjilt

    m.mandahai poland, 2017-08-07 18:48:14, 178.235.40.238Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Хэнд хэрэгтэй шоу вэ ?? Үргүй зардал.

    Зочин, 2017-08-07 19:10:44, 202.9.40.1Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. ха ха, хүү нь дээр байлгүй дээ, одоо аавыг нь сонсох хүүхэд ч байхгүй, 8 жил ярих юмаа бүгдийг яриад дуусчихсан, өөрөө сайн ажиллаад олны хүндэтгэлийг хүлээх хэрэгтэй дээ, муу аавын нэр нэг хэсэгтээ доош чангаана шүү, зөв яваарай,

    Soongo, 2017-08-07 19:22:07, 150.129.142.120Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. eh ni heer alag bol unaga ni shiir alag gej ardiin tsetsen ug baidag daa

    huugii, 2017-08-07 19:25:12, 202.21.126.106Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. тарвагдоржийн зурамдорж охин хүчиндэгч тэмбүүжин хэдэн хулгайч нар тарцгаа. одоо хошгирох мөндөл ч олдохгүй

    Зочин, 2017-08-07 19:32:43, 203.91.115.35Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Bolj uz ichij amidar hudalch hulgaichiin huun adilhanl bga tsaash morooroo yav

    Zochin, 2017-08-07 19:59:02, 172.58.139.40Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. ЭНЭ Ч ЛУТ ХУЛГАЙЧИД ГАРЧ ИРЭХ БАЙСАН БАЙХ. ОДОО ЮУ Ч НЭМЭРГҮЙ ЭЭ.

    Зочин, 2017-08-07 20:14:36, 66.181.183.152Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Одоо сайн зүйл хийх гээд хэрэггүй. Зүгээр суувал олон түмэн баярлана.

    Зочин, 2017-08-07 20:19:23, 112.72.15.198Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Tsusnii hulgaich turh bno bn

    Зочин, 2017-08-07 20:23:06, 211.36.157.184Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Монголд худлаа шааж хулгай хийгчид багдаагvй юмсан

    монгол, 2017-08-07 20:31:09, 147.75.210.224Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. NOVCHIIN AMITAN

    ү, 2017-08-07 20:33:58, 93.26.167.10Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Dur esgegch nar. Huu n uneheer enhiig sahiulh ajillagaand ardiin huu shig yavaad uurgee guitsetgeed, hugatsaagaa guitseegeed rj chadsan uym bolov u?

    zochin, 2017-08-07 20:42:36, 103.26.195.137Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. TITEM UG KKK

    Зочин, 2017-08-07 21:00:08, 103.26.193.244Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. элбэг дэлбэг үгээр тархи толгой үгаагч Элбэгдоржийн үр сад бас л тархи угаах бэлэн зэлэн үгээр тархи балбагч болох нь тодорхой байна

    Зочин, 2017-08-07 21:47:15, 203.91.117.8Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. АМААРАА АРД ОЛНЫГ БАЛБАЖ СУРСАН ЭЛБЭГДОРЖ ОДОО ХҮҮ НЬ ХООСОН ҮГЭЭР ШИЛНИЙ ЦААНААС ЧИХЭР ОЛОН ТҮМЭНД ЧИХЭР ДОЛООЛГОХ НЬ АРД ИРГЭД МААНЬ БОДОЛТОЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ ДЭЭ

    Зочин, 2017-08-07 21:50:43, 203.91.117.8Хариу бичих

  36. Эрдэнэтээс ДЭЭРЭМДСЭН мөнгөөр ард түмний тархийг угааж ЛУЙВАР хийх Монголын тусгаар тогтнолыг сулруулах үйл ажиллагааг үргэжллүүлэх ажлыг Элбэг дорж атигарын үр удам үргэлжлүүлж байна. Эрдэнэтийн 49% хувийг ард түмэнд авлаа гэсэн шаал ХУДАЛ. Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧНИЙ бүлэглэл Эрдэнтийг эзэгнэсэн хэвээр байгаа, нөгөө Сахал Эрдэнэбилэг, бас Халзн Ганбодл хужаа гээд бүгд багаараа Эрдэнэтийг ИДЭЖ байна. Энэ Луйварчидтай тооцоо хийж чадахгүй байна. Х.Баттулга ерөнхыийлөгч энэ ЛУЙВАРЫГ дарах бизээ. Эрднэт үйлдвэр жилд 550 тэрбүм татварыг улсад төлдөг ч энэ жил бараг ОГТ төлөөгүй нь ХҮЗҮҮГҮЙ дээрэмчин аваад, ийм зүйлд зарцуулж ард түмний тархийг угааж байгаа юм.

    Зочин, 2017-08-08 14:23:42, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Одоо монголчууд молигдуулахгүй за хэлбэрдоржуудаа

    Зочин, 2017-08-07 21:51:45, 195.42.155.5Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Монгол судлал их менге зарцуулж байсан, гэхдээ ур дунгуй алга болдог. Хэдэн хэрэгцээгуй унэн худал нь мэдэгдэхгуй ном хийж монгол судлаачдын хурлаар тараасныг гадаадынхан хаяаад явцгаасан. Анос дээр байгаа ганц егуулбэр нь ч ойлгомжгуй. Батчимэг 300 сая тег. Америкийн нэг сургуульд тэнхим нээхээр явуулсан гэнээ!

    Зочин, 2017-08-07 21:53:46, 103.229.121.23Хариу бичих

  40. Нээрэн тиймээ,Монголын эх түүх гэсэн 7 боть номыг асар их мөнгө зарж хэвлүүлээд тэр хуралд ирсэн бүх хүнд тараасан.Ихэнх хүн зочид буудалд, хурлын танхимд хаячихсан бсан. Хэрэгтэй юм бсан бол юу гэж хаях вэ? Эрт Г.Амар гэдгийн санаачилсан цувралыг Элбэгдорж санаачилсан гээд шаасан бсан шүү.

    Зочин, 2017-08-08 17:53:39, 66.181.189.207

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. eh ni heer alag bol unaga ni shiir alag .adilhan hulgaichl bgaa bez

    Зочин, 2017-08-07 22:12:22, 112.72.11.101Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Зүгээр л зайлж үз. Битгий монголын төрд дахин хутгалд.

    Зочин, 2017-08-07 22:18:31, 103.26.194.246Хариу бичих

  44. Эрдэнэтээс ДЭЭРЭМДСЭН мөнгөөр ард түмний тархийг угааж ЛУЙВАР хийх Монголын тусгаар тогтнолыг сулруулах үйл ажиллагааг үргэжллүүлэх ажлыг Элбэг дорж атигарын үр удам үргэлжлүүлж байна. Эрдэнэтийн 49% хувийг ард түмэнд авлаа гэсэн шаал ХУДАЛ. Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧНИЙ бүлэглэл Эрдэнтийг эзэгнэсэн хэвээр байгаа, нөгөө Сахал Эрдэнэбилэг, бас Халзн Ганбодл хужаа гээд бүгд багаараа Эрдэнэтийг ИДЭЖ байна. Энэ Луйварчидтай тооцоо хийж чадахгүй байна. Х.Баттулга ерөнхыийлөгч энэ ЛУЙВАРЫГ дарах бизээ. Эрднэт үйлдвэр жилд 550 тэрбүм татварыг улсад төлдөг ч энэ жил бараг ОГТ төлөөгүй нь ХҮЗҮҮГҮЙ дээрэмчин аваад, ийм зүйлд зарцуулж ард түмний тархийг угааж байгаа юм.

    Зочин, 2017-08-08 14:23:17, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. АН-ын лааз өшиглөгчдийн үүр уурхай, муу бүхнийг гадныхантай нийлж хийх газар нь болж дээ. Зүгээр тайван байлгаарай одоо хошгируулах чинь өнгөрсөн

    зочин , 2017-08-07 22:26:06, 202.179.24.36Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Элбэгдорийн мэддэг чаддаг ажил биш. Мэддэг ажлаа хийгээгүй хүн мэддэггүй ажлаа хийнэ гэж байхгүй.

    Зочин, 2017-08-07 22:51:48, 173.197.81.172Хариу бичих

  48. Ард түмний мөнгөөр ЭРдэнтийг ДЭЭРЭМДСЭн энэ хэрэгийг зүгээр орхихуу Баттулга ерөнхийлөгч өө!!! Эрдэнэтийн 49% Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧИН аваад, одоо бүх хөрөнгөн дээр нь ХҮзүүгүй хулгайчийн бүлэглэл Сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболд хужаа байж л байна. Эрдэнэт 2016 онд улсад татвар огт төлөөгүй!!! Энэ мөнгөө АТИГАР луйварчны кармаанд орж байна. Баттулга ерөнхийөлгч энэ Эрдэнэтийн ДЭЭРМИЙГ зүгээр өнгөрөөх үү???? үгүй шүү дэ.

    Зочин, 2017-08-08 14:26:43, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Хүр эрвээхэй гэж ойн хортон шавьж байна.Ой модыг идэж сүйтгэдэг.Өөрөө сүйтгээд зогсохгүй цацсан үр нь бас идэж сүйтгэдэг.илжигдорж "сөнөх"-ийн цацсан өт одоо манай монгол судлалын салбарыг хорлон сүйтгэх гэж байна."Эх нь хээр алаг бол унага нь шийр алаг" гэдэг зүйрлэл бий.Үнэн үг.Энэ өт их гай тарина даа.

    зочин, 2017-08-08 00:02:58, 103.26.194.95Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. EBI geh ner n' ch bas yuchiv dee. Odoo zugeer neg hesegtee yum yumnaas holhon baij uz. Tanai aav, tanai ger buleer togluulj hanasan. EBI oimsnii asuudal gej suhugduhguu yum baih daa. Gozolzuulaasai.

    Zochin, 2017-08-08 00:16:02, 202.21.106.128Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Bas het tuilshirch bolohgui e....zaluu hun ooriin uhsmsar baigaa uchir niigmiin baidlaa oilgoj baigaa...bitgii huuhed helmegduuleerei...tedend ireedui baih l....

    zochin, 2017-08-08 00:29:16, 103.212.118.240Хариу бичих

  54. Ард түмний мөнгөөр ЭРдэнтийг ДЭЭРЭМДСЭн энэ хэрэгийг зүгээр орхихуу Баттулга ерөнхийлөгч өө!!! Эрдэнэтийн 49% Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧИН аваад, одоо бүх хөрөнгөн дээр нь ХҮзүүгүй хулгайчийн бүлэглэл Сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболд хужаа байж л байна. Эрдэнэт 2016 онд улсад татвар огт төлөөгүй!!! Энэ мөнгөө АТИГАР луйварчны кармаанд орж байна. Баттулга ерөнхийөлгч энэ Эрдэнэтийн ДЭЭРМИЙГ зүгээр өнгөрөөх үү???? үгүй шүү дэ.

    Зочин, 2017-08-08 14:26:54, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Илжигдорж, согтуу толгой хоёрын балаг өөрсдөөр нь дуусаасай. Дахиад энэ хоёр шиг хүн монголын төрд бүү гараг.

    Зочин, 2017-08-08 00:34:40, 103.10.21.52Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Ednii ur udam Mongolian toroos hop baigaasai .oirtvol tenger gesgeeg.

    Od, 2017-08-08 02:20:41, 64.134.96.93Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. ENE CAI XIA OVOGTOI HUJAA UHEESEI.

    HUJAA LUUHAAN DUTUUDORJ, 2017-08-08 06:52:46, 65.50.133.10Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. hyatad tsusni holitstoi humuust mongolin tuuh bolon nuutsiig meduulmeerguil bnshu mongol gej bidnii dund orchood ur huuhdiin ued yah ch yum bile hyatdiin erliizuudiig yalgaad hayhiinsan durgui hured bhiin

    solongo, 2017-08-08 08:34:18, 66.181.180.106Хариу бичих

  62. Эрдэнэтийн 49% Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧИН аваад, одоо бүх хөрөнгөн дээр нь ХҮзүүгүй хулгайчийн бүлэглэл Сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболд хужаа байж л байна. Эрдэнэт 2016 онд улсад татвар огт төлөөгүй!!! Энэ мөнгөө АТИГАР луйварчны кармаанд орж байна. Баттулга ерөнхийөлгч энэ Эрдэнэтийн ДЭЭРМИЙГ зүгээр өнгөрөөх үү???? үгүй шүү дэ.

    Зочин, 2017-08-08 14:27:12, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. kuie ter tolgoi n ergesen hutlugch ANUJINd iljigdorjoos uur er yum oldooguin bjda yu bodoj terentei orootsoldoj ternii ur undsiig gargana ve nasara erunhiilugch bh ch bish baliar huzuugui hudalch udam muutai yumni ovoo huuhen yum bh gesen shal erguu baliar mungunii shunaltai avgai ter iljigdorjig shalgaj shorond n yavuulaache

    Зочин, 2017-08-08 08:39:18, 66.181.180.106Хариу бичих

  64. Ард түмний мөнгөөр ЭРдэнтийг ДЭЭРЭМДСЭн энэ хэрэгийг зүгээр орхихуу Баттулга ерөнхийлөгч өө!!! Эрдэнэтийн 49% Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧИН аваад, одоо бүх хөрөнгөн дээр нь ХҮзүүгүй хулгайчийн бүлэглэл Сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболд хужаа байж л байна. Эрдэнэт 2016 онд улсад татвар огт төлөөгүй!!! Энэ мөнгөө АТИГАР луйварчны кармаанд орж байна. Баттулга ерөнхийөлгч энэ Эрдэнэтийн ДЭЭРМИЙГ зүгээр өнгөрөөх үү???? үгүй шүү дэ.

    Ард түмний мөнгөөр ЭРдэнтийг ДЭЭРЭМДСЭн энэ хэрэги, 2017-08-08 14:26:08, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Зочин, 2017-08-08 09:06:12, 202.9.43.172Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Эбэгийн дэргэд ажиллаж байсан нөхдүүд одоо үргэлжлүүлээд хүүгийнх нь PRчин болчихсон бйах шив. Тэгэхээр л ямар ч утга алга. Тэр хэвлэл хариуцаж байсан эмэгтэй нь бол хов хоосон толгойт байлээ шд. Хөл бөмбөг яриад явдаг болчихсон Ганбаатар гэж нөхөр Монгол судлал талын PR, зөвлөгөө өгөөд явж байгаа юм байх даа кк. Ийм юмнуудаас нөгөө л нэг хор, хар талын юм л гарна. Одоо төрөөс холдуулах хэрэгтэй шд. Шинэ өөр хүмүүс зөндөө л байна даа. Ирээдүйд Энхбаярын Батшугар, Энхболдын Анар, Батболдын Баттүшиг нарын өрсөлдөгчийг бэлдэж байгаан биздээ санаа нь бол

    Зочин, 2017-08-08 09:27:36, 202.70.33.242Хариу бичих

  68. Hiideg humuus baigaa shu. Ene odoo demii

    Tuv aimag Dulamchuk, 2017-08-08 19:05:23, 103.229.122.174

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Цай овогт мөндлийг харах ч хүсэл алга.

    Зочин, 2017-08-08 09:47:00, 27.123.214.116Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Сайн уба Тэмбүүжин бүр ямбийчихаж.

    Зочин, 2017-08-08 10:14:44, 27.123.214.116Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. ҮНДСЭН ХУУЛЬ ӨӨРЧЛӨНӨ ГЭЖ ДЭМИЙ МӨНГӨ ЦАГ ҮРЖ БАЙСНААС ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН, АВИЛГАЧДЫН  ХҮҮХДҮҮД, ОЙРЫН ТӨРӨЛ ТӨРӨГСДИЙН ТӨРИЙН АЛБА ХААХ ЭРХИЙГ НАСААР НЬ ХАСАХ ХУУЛЬ  САНААЧЛАН ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-08-08 10:49:47, 66.181.183.152Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Илжигдорж гэнээ ХА ХА ХА

    Зочин, 2017-08-08 11:00:00, 103.57.95.194Хариу бичих

  76. Ард түмний мөнгөөр ЭРдэнтийг ДЭЭРЭМДСЭн энэ хэрэгийг зүгээр орхихуу Баттулга ерөнхийлөгч өө!!! Эрдэнэтийн 49% Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧИН аваад, одоо бүх хөрөнгөн дээр нь ХҮзүүгүй хулгайчийн бүлэглэл Сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболд хужаа байж л байна. Эрдэнэт 2016 онд улсад татвар огт төлөөгүй!!! Энэ мөнгөө АТИГАР луйварчны кармаанд орж байна. Баттулга ерөнхийөлгч энэ Эрдэнэтийн ДЭЭРМИЙГ зүгээр өнгөрөөх үү???? үгүй шүү дэ.

    Зочин, 2017-08-08 14:26:15, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. elbegdorjoo zugeer l arilj uz

    Зочин, 2017-08-08 11:00:41, 139.5.216.224Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Jazs hor nairuulzs ahiuhan mongo ideh ve gezs ulairch bgaa biz!!!

    Зочин, 2017-08-08 11:27:11, 182.160.1.244Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. баяр хүргэе ээ аав шигээ сайн ажиллаарай

    Зочин, 2017-08-08 11:55:29, 180.149.65.2Хариу бичих

  82. Сайн хорлон сүйтгээрэй гэсэн үг үү?

    Зочин, 2017-08-08 12:06:08, 27.123.214.115

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. эцэгтэй нь хамт шоронд хатаа

    Зочин, 2017-08-08 12:07:20, 202.9.43.172Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. өмхийдорж шорондорж атигардорж шулмасдорж давжаадорж одойдорж эмгэндорж авгайдорж авсдорж

    Зочин, 2017-08-08 12:20:52, 203.91.115.41Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. УДАМ МУУТ УСАН ДОТРООС Ч ТҮЙМЭРТ ӨРТДӨГ.

    Зочин, 2017-08-08 12:28:28, 150.129.140.222Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. tarkhi ugaagch gene uu

    Zochin , 2017-08-08 12:41:17, 203.91.115.38Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. тарвагадорж буухынхаа өмнө хувийн ийгль тв-ээрээ ардын үг гэх тархи угаалтыг асар их мөнгө цацаж хийсэн. бараг л 2 тэрбумаар хийсэн гэж хөлсний биеэ үнэлэгч жаргалмаа авгай нь ам алдсан гэсэн.ганц үүнийг л шалгахад бөөн хар хэрэг мандана

    баасандамба, 2017-08-08 12:48:20, 203.91.115.41Хариу бичих

  92. Монгол судлалд ядуу манайх их менге зарцуулж ирсэн. Ийм гое нэрээр гадаадын ам ташсан хэдтэй нийлж манайхан дундаас нь их зувчуулдаг нь нууц биш.Дэлхий дээр чин сэтгэлээсээ монголыг судалдаг гадаадынхан цөөхөн. Том орнууд өөрийнхөө эрх ашигт тохируулан тусгай зориулалтаар л МУ-ыг судалдаг.Тэгээд төсөл зарладаг. Ажилгүй зарим гадаад нэхөд хялбараар амиа хоохойлох гэж монгол судладаг нь олонтоо. Олны хүртээлтэй юм судладаггүй. Түүнийг нь манай эрх баригчид мэдсээр байж сүржигнэн ташуур өгч хэдэн юм зувчуулдаг. Хэдэн хэрэгцээгуй унэн худал нь мэдэгдэхгуй ном хийж монгол судлаачдын хурлаар тараасныг гадаадынхан хаяаад явцгаадаг нь ч үнэн. Харин Хятадын Өвөр монголд бол МУ-ыг татаж өөртөө нэгтгэх талаар гадаад дотоодтой элбэн том судалгаа хийж ирэв. Түүнд нь ЭБИ сан хандив бүү оруулаасай

    Шударга байя, 2017-08-08 15:03:23, 202.9.42.83

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Hulgaichiin huu hulgaich

    Hulgaichiin huu hulgaich, 2017-08-08 13:23:21, 69.18.50.2Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Нохойноос хурга төрдөггүй л байхгүй юу

    Ламаа, 2017-08-08 13:28:19, 66.181.176.172Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. ЭЭЭ ТЭНГЭР МИНЬ ЯААСАН САЛЖ ХАГАЦДАГГҮЙ ЭЛБЭГДОРЖ ВЭЭ, НЭРТЭЙГЭЭР ФЕОДЛЫН УГСАА ЗАЛГАХ ЁСОО СЭРГЭЭХ ЮМ УУУ??? НОВШИЙН ЮМААА

    ИРГЭН, 2017-08-08 13:40:08, 66.181.177.26Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Эрдэнэтийн зэсийн үйлдвэрийг эзэмшдэг гэж байгаа. Одоо долларын тэрбумтан болоо биз

    Зочин, 2017-08-08 13:49:39, 103.212.118.121Хариу бичих

  100. Ард түмний мөнгөөр ЭРдэнтийг ДЭЭРЭМДСЭн энэ хэрэгийг зүгээр орхихуу Баттулга ерөнхийлөгч өө!!! Эрдэнэтийн 49% Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧИН аваад, одоо бүх хөрөнгөн дээр нь ХҮзүүгүй хулгайчийн бүлэглэл Сахал Эрдэнэбилэг, халзан Ганболд хужаа байж л байна. Эрдэнэт 2016 онд улсад татвар огт төлөөгүй!!! Энэ мөнгөө АТИГАР луйварчны кармаанд орж байна. Баттулга ерөнхийөлгч энэ Эрдэнэтийн ДЭЭРМИЙГ зүгээр өнгөрөөх үү???? үгүй шүү дэ.

    Зочин, 2017-08-08 14:26:30, 27.123.212.140

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Эрдэнэтээс ДЭЭРЭМДСЭН мөнгөөр ард түмний тархийг угааж ЛУЙВАР хийх Монголын тусгаар тогтнолыг сулруулах үйл ажиллагааг үргэжллүүлэх ажлыг Элбэг дорж атигарын үр удам үргэлжлүүлж байна. Эрдэнэтийн 49% хувийг ард түмэнд авлаа гэсэн шаал ХУДАЛ. Хүзүүгүй ДЭЭРЭМЧНИЙ бүлэглэл Эрдэнтийг эзэгнэсэн хэвээр байгаа, нөгөө Сахал Эрдэнэбилэг, бас Халзн Ганбодл хужаа гээд бүгд багаараа Эрдэнэтийг ИДЭЖ байна. Энэ Луйварчидтай тооцоо хийж чадахгүй байна. Х.Баттулга ерөнхыийлөгч энэ ЛУЙВАРЫГ дарах бизээ. Эрднэт үйлдвэр жилд 550 тэрбүм татварыг улсад төлдөг ч энэ жил бараг ОГТ төлөөгүй нь ХҮЗҮҮГҮЙ дээрэмчин аваад, ийм зүйлд зарцуулж ард түмний тархийг угааж байгаа юм.

    Зочин, 2017-08-08 14:23:03, 27.123.212.140Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Сэжигдорж

    sookoo, 2017-08-08 14:50:57, 106.243.27.162Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Hulgaichiin shees hulgaich luivarchin hulgaich ezgiinhee hulgailj luivardaj olson mongoliin mongiig buruu solgoigui zaaj ehleh baina hulgaichiin ajil uils butdeggui tavilantai muu huzuugui harhnii chiv

    Зочин, 2017-08-08 16:38:18, 46.125.249.10Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Elbegdorjiin golomtnii uns hiiseh boltugai

    Зочин, 2017-08-08 16:40:53, 46.125.249.10Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Элбэгдорж гэгч өөрийн толгойгүй хараал идсэн амьтаны хүүхэд гэхээр ямар олигтой амьтан байх вэ дээ. Элбэгдоржийг цаазлах үед яг ингэж эхний суудалд суух ёстой хүн бол энэ мөн л дөө.

    Хараал идсэн удам., 2017-08-08 18:31:49, 202.9.40.229Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Одоо болно! Хүзүүгүй чөтгөр минь тайван бай. Энэ ШЭЭС чинь Монголд хэрэггүй.

    Зочин, 2017-08-08 18:49:58, 107.182.226.252Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. ..”Жич: Ба.Цэрэндоржийг зусардан дагагч олон болсноор Ерөнхий сайд Сайн ноён хан Намнансүрэн ганцаардаж, бүгдийг засан залах хүчингүй болов” ...Дилав хутагт Б.Жамсранжав “Ариун сэтгэл авралын үндэс” номдоо ийн бичиж үлджээ. Энэ номд өөр нэгэн баримт буй. Чин И-гийн тэмдэглэлээс гэсэн угтвар бүхий уг зүйлд ”Гадаад яамны тэргүүн сайд, гүн Цэрэндорж нь их шавийн харьяат бөгөөд хятад угсаатай, хятад хэл бичигт сайн, дотор газарт дотоод халуун сэтгэл байх тул Монгол ноёдыг цуглуулж ятгаваас тэд угаас Б.Цэрэндоржид итгэдэг тул Хятад лугаа нийлбээс сайн болно хэмээн лав санажээ...” “Үүнд танай гадаад Монголын өөрөө гүйн өргөж автономит эрхийг устган Дундад улсад нэгдэн орвоос хуучин чин улсын үеэс илүү эрхтэй тогтож болно. Хэрэвээ Дундад улс танай орныг цэрэглэн дагуулбаас хожмын зовлон гүйцэгдэхгүй. Тиймийн учир автономит засгийг устгаж, Дундад засгийн газраа нэгдэх бичиг шийтгэж Чин И надад өгвөөс би засгийн газар үтэр нэвтрүүлж сайнаар тохинуулан шийтгэхийн төлөө зүтгэнэ. Ийн хэл өгвөөс хичээнгүй сайд, гүн Цэрэндорж, ерөнхий сайд шанзав Бадамдорж лугаа биеэр учирч, нууц зөвлөлдөн урьдаар Богд хаанаа сэмхэн сонсгож, таалал ямар болохыг туршсугай хэмээв. Чингээд ерөнхий сайд Бадамдорж Богд хаантан лугаа айлтгаваас Дундад улс Монгол урдахь Чин улсаас ямар илүү эрх эдлүүлэхийг тодорхойлон асууж, хариуг айлтгагтун хэмээжүхүй”. Тухайн үйл явдлын түүхэн гэрч Н.Магсаржав гэгч бас ийн номдоо бичжээ. Ямартай ч Чин И Богд хаанд автономитийг устгаснаар эдлэх эрх ямбын талаар хариу бичиг буюу “Хойчийг сайжруулах 64 зүйл”-ийг Бадамдоржид хятад хэл дээр өгсөн байдаг. Энэхүү бичгийг Монгол хэлнээ сийрүүлсэн хүн бол яах аргагүй Цэрэндорж юм. Тэгэхээр өдгөө ч Богд хаан, шанзав Бадамдорж хоёрын хооронд нууцаар яригдсан гэж үздэг энэ үйл явцад өөр нэгэн оролцогч байсан аж...”Чин И болон Монголын гадаад явдлын яамны сайд, гүн Цэрэндорж нар Монголд хятад цэрэг оруулах талаар хэлэлцэж, гадаад Монголд цэрэг оруулахаар тогтжээ”...Энэ хэлэлцээрийн иш болгон 1918 оны 9-р сард хятад цэргийн хороод хил алхаж, нийслэл Хүрээ, Хиагт, Улиастайд байрлав ...Ийнхүү Монголчууд цусаа урсгаж тэмүүлсэн эрх чөлөө, тусгаар тогтнол үнэгүйдсэн байна. Тэдний цахиур буу, нум сум, хулсан ташууртайгаа хорьж асан хятад цэрэг Монголд ямар ч эсэргүүцэлгүйгээр цутган орж иржээ...”Богд хаан 1919 оны 11-р сарын 10-нд улсын дээд доод хурлаар хэлэлцэхээр оруулсан Монголын автономитийг устгах Сүй Шүжаны шаардлагыг зөвшөөрсөнгүй. Иймд Сүй Шүжан өөрийг нь талархаж буй ерөнхий сайд Бадамдорж, гадаад яамны сайд Цэрэндорж нараар уг зүйлд гарын үсэг зуруулж, автономитийг устгана гэж занаж байжээ...” /С.Гангааням. “Монголчууд тусгаар тогтнолоо хамгаалан тэмцсэн нь”/ Хамгийн сонирхолтой нь Сүй Шүжаны зохиосон гэх “Автономитийг устгах тухай Монголын засгийн газрын бичиг” уг баримт Ба.Цэрэндоржийн зохиол бүтээлийн түүвэрт багтсаныг эдүгээ сонирхсон хэн ч үзэж болно. Богд хааныг хүчлэн Да Жунтаны хөрөгт мөргүүлэх ёслолын үеэр Монголын ард түмэн хилэгнэн түрхэрч, “Бадамдорж, Цэрэндорж нарыг хөнөөе” гэж байсан нь Бодоо, Догсом, Лосол нарын дурсамжид тодоос тод буй. Өнөөдөр “Ар Монголын хөгшин чоно” гэж алдаршуулан байгаа энэ хүний талаар зөвхөн баримт дурьдахад нэг иймэрхүү. Эцэст нь өгүүлэхэд түүнийг нас барсны дараа Хятадын бэлэвсрэлийн бичигт гүн Цэрэндоржийн нэрийг “Цэ өвгөн Сиянсан” гэсэн буй...

    Зочин, 2017-08-09 00:00:08, 202.9.42.166Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Mongolchuud yalsan bas neg shinjaanii shoohuuz hulgai hudal hiiheer ondolzoj baina anhaar chotgoriin baga deer Ni chad hiilge

    Зочин, 2017-08-09 06:28:01, 46.125.249.60Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. новшийн хар нүгэлтэн хөгшин атигар тарвагаас ард түмэн арай чүү салж байхад хаяаагаар бас нэг мөндөл ороод ирлээ.

    Зочин, 2017-08-09 07:51:00, 203.91.115.42Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. эрдэнэтийн 49 хувиас гадна элбэгдорж п.цагаан хоёр зэс хайлуулах ачит эхэт компанийг ямар мөнгөөр босгож олон тэрбумын хөрөнгөтэй болсон бэ? тарвагадорж Энхбаярыг ганц орц авлаа онгоцоор ном зөөлөө гэж ухаан алдуулж боож унаган хөлийг нь гозолзуулж алангаа алдсан.

    Зочин, 2017-08-09 07:56:45, 203.91.115.42Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Бас нэг хүзүүгүй новш

    Зочин, 2017-08-09 10:01:44, 139.5.218.110Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Хүүрүүд байнаа улс төрийн.....

    Зочин, 2017-08-15 01:35:58, 202.21.106.128Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: