Б.Хурцын нэр төрд халдсан гэх үндэслэлээр Ж.Батзанданд эрүүгийн хэрэг үүсгэн, шалгаж эхэллээ

Нийтэлсэн: 2017-11-24 15:37:36

УИХ-ын гишүүн Ж.Батзанданд  ТЕГ-ын дарга асан Б.Хурцын гомдлоор эрүүгийн хэрэг үүсгэжээ. Тодруулбал Сонгинохайрхан дүүргийн Иргэний хэргийн анхан шатны шүүхийн шүүгч Г.Мөнхбүрэн УИХ-ын гишүүн Ж.Батзанданг бусдыг гүтгэсэн байж болзошгүй гэж үзэн иргэний хэрэг үүсгэн шалгаж эхэлж буй аж..
Ж.Батзандан нь  "Б.Хурц талийгаач Д.Энхбатыг хулгайгаар авчирч, хилс хэргээр хорьж, үхэлд хүргэсэн.Мөн Б.Хурц С.Зоригийн хэргийн захиалагчийг зарлахгүй, гэм зэмгүй гурван хүнд ял өгсөн . “Эрдэнэт” үйлдвэрийн 49 хувийг Худалдаа хөгжлийн банканд авч өгөх ажиллагааг гардан зохион байгуулсан хүн" хэмээсэн юм.
Иймээс Тагнуулын ерөнхий газрын дарга асан Б.Хурц Сонгинохайрхан дүүргийн шүүхэд хандаж,  УИХ-ын гишүүн Ж.Батзандан нэр төрд халдсан гэх асуудлаар гомдол гаргаж гэнэ.
 
Э.Мягмар
СУРТАЛЧИЛГАА :

163 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Ж.Батзандан үнэнийг л хэлсэн, буруу юм түүнд огт байхгүй...

    Ganaa, 2017-11-24 16:50:25, 49.0.218.142Хариу бичих

  2. Баттулга хурэлсух 2 гарч ирээд дордсонуу гэхээс юу ч дээрдсэнгуй. Негее л захиалгат шуугч, негее л хурцын дарангуйлал давралт. Манан улам хучтэй болсон юм бишуу. Оорсдийнхоо аймар хэргуудээ хуйвалдаж замхруулаад л, шоронгоос хулгайчийг гаргаж шууд терийн том албан тушаалд тавиаад л. Илуу хортой Манан болжээ.

    Зочин, 2017-11-24 17:17:05, 223.38.61.180

    Batzandang yasiig ni zaital salga?....Nyamdorjiig ch deer ni nemeed salga?...Luibarchid:!!!!

    Hyrziin zeb!!!!, 2017-11-24 17:47:26, 148.60.92.223

    ХЭХЭ БАЛУУНЫ НЭР ТӨР ? ХУРЦЫН МАФИ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ЦАРАЙ ЮУ ? ХҮҮР ШИДЭЖ , ХЭРЭГ ЗОХИОГООД ТАСАЛСАН ХЭРГИЙНХЭЭ , ЗАХИАЛАГЧДИЙГ ХЭЗЭЭ ЗАРЛАХ ВЭ ? ДЭЭД ШҮҮХ ЭЭ ? МОНГОЛЫН ЭХ ОРОНЧИД БАТЗАНДАГААР ДУУСАХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ . НААД БАТЗАНДАН ЧИНЬ ХУРЦЫГ БҮР ГОГО ГАЗАР , АНГЛИД ТОМИЛЬЕ ОО Л ГЭЖ БАЙХ ЧИНЬ БИЛЭЭ ХАХА.

    Зочин, 2017-11-24 17:53:23, 45.79.130.235

    Ж.Батзандан Хурцын гуянд гараа хүргэсэн үнээн гэж өөрөө хэлсэн

    Зочин, 2017-11-24 19:48:22, 122.201.31.87

    ӨМНӨД СОЛОНГОСЫН АЮУЛААС ХАМГААЛАХ КСIA , АНГЛИЙН МI - 6 , АМЕРИКИЙН CIA , ЦЭРГИЙН ТАГНУУЛ ХАМТЫН АЖИЛЛАГААНЫ ГЭРЭЭТЭй АЖИЛДАГ АЛБАДУУД . ИЙМ БАЙХАД ХОЙД СОЛОНГОСООС ПРОКУРОРЫН НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ХУВИЙН ЖУРМААР ЦҮНХЭЛЭЭД ЯВДАГ Б.ХУРЦЫГ МОНГОЛ УЛС ГАДАГШ ГАРГАЖ ДАХИАД ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛОВ ОО !

    Зочин, 2017-11-25 03:45:18, 45.79.162.204

    ӨМНӨД СОЛОНГОСЫН АЮУЛААС ХАМГААЛАХ КСIA , АНГЛИЙН МI - 6 , АМЕРИКИЙН CIA , ЦЭРГИЙН ТАГНУУЛ ХАМТЫН АЖИЛЛАГААНЫ ГЭРЭЭТЭй АЖИЛДАГ АЛБАДУУД . ИЙМ БАЙХАД ХОЙД СОЛОНГОСООС ПРОКУРОРЫН НЭХЭМЖЛЭЛИЙГ ХУВИЙН ЖУРМААР ЦҮНХЭЛЭЭД ЯВДАГ Б.ХУРЦЫГ МОНГОЛ УЛС ГАДАГШ ГАРГАЖ ДАХИАД ДЭЛХИЙН ШИВШИГ БОЛОВ ОО !

    Зочин, 2017-11-25 03:45:31, 45.79.162.204

    Гестапонфюрер Баден Күүрц:-Шүүгч ээ, би цааш нь ярих уу, яах вэ?

    Зочин, 2017-11-25 09:23:03, 66.181.172.143

    ШААЛ инээдтэй!!! Батзандан гишүүнийа ард АРД ТҮМЭН байгаа шүү ШОГИЙН ЛУЙВАРЧИДАА!!!

    ШААЛ инээдтэй!!! Батзандан гишүүнийа ард АРД ТҮМЭН, 2017-11-26 01:20:02, 59.153.113.251

    novshnuud batzangiin esreg nileen mongo avch dee odoo buh um mongoor hemjigdej bna honogiin hooloo zalguulahiin toloo u ch hamaagui bichdeg bolson bna unen hudal pad ch bhgui 60 terbumiinhan huchtei bna baavartai bna

    shudraga , 2017-11-27 08:52:29, 98.206.245.185

    hesee ch bitgii buuj ogooroi minii mongoliin ard tumen

    Batzandan , 2017-11-27 08:54:35, 98.206.245.185

    Hurts ooriinhoo ner tord ooroo l haldaad bgaashte. Dandaa buruu tald uilchleed! Ard tumeng oor ahigee mu!hag gej bodoj bolohgui ee duu huu!

    Зочин, 2017-11-30 08:41:02, 66.181.187.35

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Ha Ha estoi huzvaa ene hulgaich luivarchid buur dendlee ed nart ner Tor ner Hund gej yum baidgiim uu ulsaa zurna huivaldaan hulgai hiine hun daramtaldag luivardana ter songono hairhand bas neg muu gar hol bolson hulgaich huul zavharuulagch tanidag etgeed Ni baidag yum baina l daa hurz bol shorond baih muu hulgaich

    Зочин, 2017-11-24 16:52:56, 46.125.249.25Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Зөв шүү дээ. Хүний нэр төрөөр, сенсиацаар нийгмийг төөрөгдүүлж, өөрийгөө баатар болгох гэсэн хүмүүст хариуг нь барих ёстой

    Батзандан эрхэмд, 2017-11-24 16:55:26, 180.149.93.14Хариу бичих

  6. Batzandang sain salga?...mapijaad baisan yum ygyi baigaa baidaliin talaar ni Hyrz yarina lee!ygaasaa bidnii baij baigaa ni Mapijsan met oilgogddog biz!!!!

    Bid bolohgyi l baina s dee!!!, 2017-11-24 17:44:42, 148.60.92.223

    Хурцын нэр төр гэж юу байна түүний нэр төр хүн хулгайлсан хэрэгээр дууссан шүүдээ

    Зочин, 2017-11-25 17:33:47, 59.153.114.188

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Хүн бүрийн ярьдаг зүйл

    Зочин, 2017-11-24 16:55:39, 202.70.47.90Хариу бичих

  8. Батзанданг шуух хэрэгтэйдээ. Энд тэнд очиж элдэв долоон мэдэхгуй юмаа чалчиж явдаг хегийн гардаа.Урь хэл хузуу орооно оо гэдэг унэн шуу.

    Зочин, 2017-11-24 23:03:26, 103.57.95.49

    УИХ-д зүгээр нэг хоолны сав биш Батзандан шиг хүн л хэрэгтэй

    Зочин, 2017-11-26 14:08:28, 66.181.176.95

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Мафийн талд уу Монголын талд уу одоо л харъя

    Зочин, 2017-11-24 16:56:08, 203.91.118.139Хариу бичих

  10. jenco sda shn moligo umhuulj dee elbegdorjiig shorond suulgana gej

    Зочин, 2017-11-25 04:07:10, 202.9.42.232

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Bolj arai l hetreed baisan yum. Tagnuulch huniig olond zarlaj boldog ch yum uu ugui ch yum u. Batzandan arai l dendeed baisan yum. Handig ni haga darah heregtei

    Зочин, 2017-11-24 17:01:09, 27.123.212.135Хариу бичих

  12. Hurts bol yag ner shigee hurts shirvvn deerlhuu deerngvv muu yumdaa garshsan hun ta nar yadaj uul.hun ni yamar huniin medhiinmuu yostoi zewuun hundee

    Зочин, 2017-11-24 20:18:40, 66.181.160.77

    Hamag yumiig chini hulgailaad zalgichihsan Hurtsiig omgoolj bgaa bol dahin hezee ch ooriig chini mochlood avaad yavj bsan ch iim tiim yum bolohgui bna gej gonshigonooroi!

    Зочин, 2017-11-30 08:37:43, 66.181.187.35

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. БАТЗАНДАН ЭРГҮҮ МОНГОЛЧУУДЫН СЭТГЭЛ ЗҮЙ ДЭЭР ТОГЛОЖ ГАРЧ ИРСЭН ЗҮГЭЭР Л ШИЗОТОЙ НЭГЭН!!!

    Зочин, 2017-11-24 17:05:34, 103.212.119.58Хариу бичих

  14. Yag tiim!!

    Зочин, 2017-11-24 23:29:29, 202.21.106.159

    Үгүй ш тээ. Ганц нэг дуугарсан хүнийг дарамтлаад амий нь барьж ард түмнийг айлгаж байгаа юмуу даа хөөрхий. Өрөвдөлтэй ч хууль хяналтынхан юм даа

    Зочин, 2017-11-25 07:49:38, 27.123.214.89

    Батзандан бол гишүүд дотроос зоригтой дуугарч чаддаг шударга гишүүдийн нэг юм.

    Зочин, 2017-11-25 10:36:29, 202.9.43.172

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. БЖ . Батзанданд эруугийн хэрэг уусгэн шалгаж байгаа нь унэн бол монголын жирийн ард иргэдэд эруугийн хэрэг уусгэн шалгаж байгаатай адил юм даа . Жирийн иргэд дотор ухаандаа иймэрхуу бодолтой явдаг юм . Ер нь ажиглаад байхад , томчууд ноцтой ноцтой хэргууд бие биеийнхээ эсрэг зарлаад л байдаг ийм хурдан шуухээр шийдэх гэж байгааг ховор л сонссон . Шуух сайн байна , ингээд шийдээд шийдээд огооч ....

    Зочин, 2017-11-24 17:07:19, 66.181.177.202Хариу бичих

  16. Еронхийлогчийн сонгуулиар махн ганбаатарыг 1 хоногийн дотор л шийдсэн

    Зочин, 2017-11-24 17:19:17, 223.38.61.180

    ШААЛ инээдтэй!!! Батзандан гишүүнийа ард АРД ТҮМЭН байгаа шүү ШОГИЙН ЛУЙВАРЧИДАА!!!

    Зочин, 2017-11-26 01:20:17, 59.153.113.251

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Ха ха ха.Жинхэнэ дүр эсгэсэн хуурамч ардчилсан жорлон."Дүр эсгэсэн хуурамч ардчилал бол дарангуйллаас доор" гэж яг энийг хэлж байгаа юм.

    зочин, 2017-11-24 17:17:43, 66.181.189.236Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. xen sain yarisan,zov met xaragdaj chaddag buruu bodoltoi xumuusig shuux nerin door davraaj baigaa buruutanud xuuli meddeg met xolduu bodolgui tolgoitnudas bolj niigemd xeruulchid olshirj zov bodoltoi xumuus tsoorch daliij baigaan shaltgaan bol ene niigmiin negen es bolson erxem shuugch porkrorud ta buxen bilee. tungaaj bolgoogooroi.Toroos torson buman shunaltnud xezeed muu zurshalaa xayaj chadax uguin uchir ard tumen mini jaxan zovj buin unen shaltgaan bolood baix tul zov xunuus ta iluu xicheej ajillax xeregtei bna gej ochuuxen bi tungaaj bna aa. Eviig xicheej ner tor yugaan bodoj zoviig oogshuulj amidartsgaaya. unen urgasan modon xuud ochuxen buruu ugui bxa.

    gana, 2017-11-24 17:30:42, 43.228.129.78Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Хурцаас хулчийх Женког авах дуртай бодигийн поозоор нь тагтаа гэвэл яг таарна.Эхлээд хөмсөгөө зангидаад ширүүн харчихна.Дараа нь цээжээ түхийлгээд хагас урагш түрнэ.Гараа тохойгоор нь хагас нугалан баавгай байдалд авна. Хөлөө алцайж нэгийг нь урагш хагас алхсан байдалд гаргаж сүржигнэнэ.Дээр нь Хужаа Америкийг ялах гэж байгаа Оросын хүргэн маань тагтаа шиг хүржигнэж Монголоор юу ч ойлгогдохгүй дуугарна.

    Зочин, 2017-11-24 17:54:45, 202.131.243.162Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Зоригийн хэргийн захиалагч нь ШО, багабанди, монгол ньюсийн балдорж, эрдэнэтийн хэргийн эзэн нь элбэгдорж, мөнгө гаргасан хүн нь жанхуу баттулга тул эд нар нямдорж, батзандангаар оролдоод эхэллээ. Хурц гэх энэ пээдгэр бацааныг жанхуу баттулга, ухна хүрэлсүх, элбэгдорж, багабанди нар хамгаалж байгаа тул үнэн пээдгэр байна аа....

    Зочин, 2017-11-24 17:57:56, 202.131.243.162Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Mariah Carey – Hero - Баатар There's a hero Хэрвээ чи зүрхнийхээ дотор талыг харвал If you look inside your heart Энд нэг баатар байна You don't have to be afraid Чамд айдас байхгүй байгаа Of what you are Өө, чи юу вэ There's an answer Энд хариулт байна If you reach into your soul Хэрвээ чи өөрийнхөө сэтгэлд хүрвэл And the sorrow that you know Тэгээд, чи мэднэ уйтгар гуниг Will melt away Хайлж алга болно And then a hero comes along Мөн тэгээд баатар ургаш ирнэ With the strength to carry on Хүч чадлыг авч ирнэ And you cast your fears aside Мөн чи айдсаа хөөнө And you know you can survive Мөн чи тэсч үлдэж чадна гэж чи мэднэ So when you feel like hope is gone Тиймээс хэрвээ чи найдвар чинь явсан гэж мэдэрвэл Look inside you and be strong Өөрийнхөө дотор талыг хар тэгээд хүчтэй бай And you'll finally see the truth Тэгээд чи эцэст нь үнэнийг олж харна That a hero lies in you Тэр баатар чамд үлдэнэ It's a long, road Энэ бол урт зам When you face the world alone Чи дэлхийтэй ганцаараа тулгарахад No one reaches out a hand Хэн ч гарнаас бариагүй For you to hold Чиний төлөө хэн ч бариагүй You can find love Чи хайрыг олж чадна If you search within yourself Хэрвээ чи дотоод сэтгэлдээ өөрийгөө хайвал And the emptiness you felt Тэгээд чи хоосныг мэдэрсэн Will disappear Алга болно And then a hero comes along Мөн тэгээд баатар ургаш ирнэ With the strength to carry on Хүч чадлыг авч ирнэ And you cast your fears aside Мөн чи айдсаа хөөнө And you know you can survive Чи тэсч үлдэж чадна гэдгийг мэднэ So when you feel like hope is gone Тиймээс, чи найдвар чинь явж байгаа юм шиг мэдрэгдвэл Look inside you and be strong Өөрийнхөө дотор талыг хар мөн хүчтэй бай And you'll finally see the truth Тэгээд чи эцэст нь үнэнийг олж харна That a hero lies in you Тэр баатар чамтай үлдсэн байна Lord knows Эзэн мэднэ Dreams are hard to follow Мөрөөдлөө дагах хэцүү But don't let anyone Гэвч хэн нэгэнд битгий зөвшөөр Tear them away Нульмис, тэд алга болсон Hold on Хүлээ There will be tomorrow Маргааш болно In time you'll find the way Цаг болохоор чи замаа олно And then a hero comes along Мөн тэгээд баатар ургаш ирнэ With the strength to carry on Хүч чадлыг авч ирнэ And you cast your fears aside Мөн чи айдасгүй болно And you know you can survive Чи тэсэж үлдэж чадна гэдгийг мэднэ So when you feel like hope is gone Тиймээс чиний найдвар явж байгаа юм шиг мэдрэгдвэл Look inside you and be strong Өөрийнхөө дотор талыг хар, тэгээд хүчтэй бай And you'll finally see the truth Тэгээд чи эцэст нь үнэнийг харна That a hero lies in you Тэр баатар чамтай үлсэн байна That a hero lies in you Тэр баатар чамтай үлдсэн байна That a hero lies in you Тэр баатар чамтай үлдсэн байна

    Алтантуяа, 2017-11-24 18:00:08, 43.242.243.147Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Enrique Iglesias - Bailamos (Esta noche bailamos) (Te doy toda mi vida) (Quйdate conmigo) Tonight we dance Энэ шөнө бид бүжиглэе I leave my life, in your hands Би амьдралаа орхисон, чиний гарт We take the floor Бид шалан дээр бүжиглэсэн Nothing is forbidden anymore Юу ч хориглоогүй дахиад хэзээ ч Don't let the world dim my sight Дэлхийг харуй бүрий гэж битгий хар Don't let a moment go by Битгий энэ хоромд явах гээд бай Nothing can stop us tonight Энэ шөнө биднийг юу ч зогсоохгүй Bailamos, let the rhythm take you over Bailamos, Хөгжмийн хэмнэлд бүжиглцгээе Bailamos Te quiero amor mнo, bailamos Gonna live this night forever Bailamos Te quiero amor mнo, te quiero Tonight I'm yours Энэ шөнө би чинийх We can make it happen I'm so sure Бид хийж чадна, энэ тохиолдоно, би итгэлтэй байна Now I'm letting go Одоо би явах гэж байна There is something I think you should know Энд чи мэдэх хэрэгтэй зарим зүйл байна гэж би бодож байна I won't be leaving your side Би орхихгүй байх болно, чиний дэргэд байна We're gonna dance through the night Бид шөнийн турш бүжиглэнэ I'm gonna reach for the stars Би оддод хүрнэ Bailamos, let the rhythm take you over Баяламос, Хөгжмийн хэмнэлд бүжиглцгээе Bailamos Te quiero amor mнo, bailamos Gonna live this night forever Энэ шөнө үүрд амьдарцгаая. Bailamos Баяламос Te quiero amor mнo, te quiero (Whoa, oh oh oh) tonight we dance Энэ шөнө бид бүжиглэнэ (Whoa, oh oh oh) like no tomorrow Маргааш болохгүйд дуртай (Whoa oh oh oh) if you will stay with me Хэрвээ чи надтай үлдвэл Te quiero, mi amor (Quйdate conmigo) (Esta noche) Bailamos, let the rhythm take you over over Баяламос, хөгжмийн хэмнэлд бүжиглцгээе Bailamos Te quiero amor mнo, bailamos Gonna live this night forever Энэ шөнө үүрд амьдарцгаая Bailamos Баяламос Te quiero amor mнo Bailamos, let the rhythm take you over Баяламос, хөгжмийн хэмнэлд бүжиглцгээе Bailamos Te quiero amor mнo, bailamos Gonna live this night forever Энэ шөнө үүрд амьдарцгаая Bailamos Te quiero amor mнo

    Алтантуяа, 2017-11-24 18:07:31, 43.242.243.147Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Батзандан монголын ард түмний хэлдэг ярьдагыг хэлсэн санаанаасаа зохиогоогүй шдээ худлаа гэвэл судалгаа хийгээд үз хэдэн хбвь нь Батзандангийн ярьдагийг батлах бол

    Зочин, 2017-11-24 18:14:07, 59.153.115.237Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Хурцыг хэлмэгдсэн хумуус нь шуухэд огох хэрэгтэй басСолнгосд элчингээр явахыг нь эсэргууцэх хэрэгтэй яг унэн жирийн ард тумэн бид Хурцыг энэ олон жил энэ мафийнхантай тэмцэж байхгуй юу хийж байсан юм гэдгийг асууж байна

    Зочин, 2017-11-24 18:21:45, 66.181.172.249Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. хүн хогнууд даварч эхэллээ. батзандан үнэнийг л хэлсэн ш дээ. ийм тэнэг тагнуулын даргатай байсныг монголчууд огт мэдээгүй байсан даа. үнэхээр увайгүй худгайч байна лээ

    зочин, 2017-11-24 18:27:55, 183.177.100.210Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Mongoliig 30jil samarsan yrdchilagchid elbegdorj geh buzar hulgaich aluurchin Tuunii gar hol bolson hurz geh huvisgal huvi hoeroo buunii nohoi nogoo hun daramtaldag busarmag ajillgaagaa hiij baina hh Banking ARD baidag heseg buleg mafijsan hulgaich nar ner tortei unench shudarga nohod uu uneniig helsen batzandangiin zov uu tarhii ugaalgasan hun hognuud ih boljee nogoo aimaar ardchilal baabar elbegdorjiin gai iim l baina shuu

    Зочин, 2017-11-24 18:35:48, 46.125.249.25Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Hurz shorond baih estoi luivarchin bushuuhan zorigiin hergiig nuuzlaad gargahad hurz shuud shoron archigdana batuul elbegdorj hoer bas shorongiin hadaas bolchihson sheeltuuriin huvid tolgoindoo ugluulan boosoo idne

    Зочин, 2017-11-24 18:39:03, 46.125.249.25Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:51:59, 51.15.80.148Хариу бичих

  40. Huzvaa barah uu chadah uu mafi buleglel diileh Ni uu ARD tumen diileh Ni uu harha

    Зочин, 2017-11-25 07:51:36, 46.125.249.97

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:17, 51.15.80.148Хариу бичих

  42. Тархи бөгс 2 хнь байр нь солигдсон тэнэг хөлснии бичээч б на чи

    Alt, 2017-11-24 20:00:27, 103.229.120.168

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:18, 51.15.80.148Хариу бичих

  44. Lalar min chamaig harsaar baihad hurz hulgaich mafiin bulegleliin hun baina uu batzandangiin baina uu chi bol hulgaich mongoliin esreg yaltan baina

    Зочин, 2017-11-25 07:53:21, 46.125.249.97

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:19, 51.15.80.148Хариу бичих

  46. Ene lalariig hun gutgehen hergeer ip hayzgaar barin shiitgel heregtei

    Зочин, 2017-11-25 07:54:18, 46.125.249.97

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:21, 51.15.80.148Хариу бичих

  48. Ene bol hurziin hums bolson muu lalar hulgaich baina

    Зочин, 2017-11-25 07:55:16, 46.125.249.97

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:27, 51.15.80.148Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:27, 51.15.80.148Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:27, 51.15.80.148Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:28, 51.15.80.148Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:29, 51.15.80.148Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:34, 51.15.80.148Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:35, 51.15.80.148Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:36, 51.15.80.148Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:39, 51.15.80.148Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:40, 51.15.80.148Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:42, 51.15.80.148Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:45, 51.15.80.148Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:51, 51.15.80.148Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:52, 51.15.80.148Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:53, 51.15.80.148Хариу бичих

  78. nymdorj geh emgen amia horloj gemee ni shudraga yos mongold togtnoh ...kkkk

    hfjffxuxxj, 2017-11-25 22:15:37, 185.39.141.13

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:57, 51.15.80.148Хариу бичих

  80. Батзандан бас адилхан гутгуулсэн гээд егсен биш билуу.

    Зочин, 2017-11-24 23:32:31, 185.8.5.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. zow muu lalariig shorond hii. naadah chin nyamdorjoos 1 terbum tygryg awsan gesen. zail zail iim muuhai unetei jujig gej yu bdg yum. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin. batzandan zail. 1 terbymiin jyjigchin

    Зочин, 2017-11-24 18:52:58, 51.15.80.148Хариу бичих

  82. Сайт бузарлана гэж жинхэнэ утгаар нь энэ байхдаа. Хурцад хучиндуулэгчдийн нэг уу чи. Ккккк. Албан тушаалтайгаа байхдаа аймаар байсан байж болно. Буугаад хэнч биш биздээ. Гээндээ ч гоондоо ч гэдэг шиг юм болоод бна доо. Солонгос шиг асуудалд хандахгуй бна даа. Хуулийхан шудрага ажиллах цаг иржээ. Нямдорж гуай очсон бна учрыг нь олох байхоо

    Зочин, 2017-11-24 21:40:35, 109.89.138.79

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. элбэгдоржийн шудрага бусын хонгил хэвээрээ байгаа юм байна. МАНАН мафийн бүлэг төр хүчний байгууллагад шигдээстэй хэвээр байна. зоргийн аллагын хэрэг илэрчих гээд нямдорж юу ч хийж чадахаа болив бололтой

    зочин, 2017-11-24 19:08:25, 49.0.218.138Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Монголын төр үнэхээр ялзарчээ. Эд бүгд бие биендээ барьцаалагдсан, гишүүд нь ч тэр жанхуу хулгайч ч тэр. Жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан эргүү оркууд аа. Хаана байна нөгөө Монгол ялна гээд онгирч хөөрөөд байсан чинь? Монгол ингэж ялдаг юм уу? Төвд гаралтай кармааны хулгайч жанхуу чинь тэгээд тийм л шударга, эх оронч юм бол хурцыг со-д элчингээр томилох шийдвэрт хориг тавих нь яасан юм? жанхуу, урвагч дүлзэн ухна хүрэлсүх, атигар тарвага, энхболд бүгд түрийвч нэтгэй гэдэг нь мэдэгдлээ. одоо ард түмэн босохоос өөр сонголт үгүй...жанхуугийн хийсэн нэг ч зүйл байхгүй, дан хулгай, луйвар л байгаа. Эргүү оркууд аа, нойрноосоо сэр, амьдралыг бодитоор хар......

    Зочин, 2017-11-24 19:38:33, 202.131.243.162Хариу бичих

  86. Санал нэг бна зөв.

    Аззаа, 2017-11-25 10:41:59, 66.181.161.111

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Ц Элбэгдоржий бий болгосон Онц бүрэн эрхт онцгой комисс түүний нарын бичгийн дарга Хурц хүчтэй баыгаа юм байна

    Зочин, 2017-11-24 19:57:09, 59.153.115.237Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Хурц өөрөө барьцааны хүн юм бна багабанди бүгдийг зохицуулдаг юм бна

    Зочин, 2017-11-24 20:14:25, 59.153.113.154Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. За Элбэгээ шүүгчдээрээ дамжуулж Батзандангийн бөлдөгийг сугалуулах нь л дээ.

    Зочин, 2017-11-24 20:34:52, 103.229.122.4Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Хурц аргагүй санаатай башир аргатай юм шигээ

    иргэн, 2017-11-24 20:40:24, 150.129.142.163Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Hurts gej hun ichih bulchirhai bnuu eserguutseed bid nar jagsaad chamd Mongoliin hun amiin heden huvi ni durgui gedgiig gargaad uzuulehui

    Araichdee, 2017-11-24 21:01:48, 122.201.31.197Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. gadaadii shoron damjsan hulgaich, tarvagan tahliin bogs dolooj amia zogoogch odoo byr davarchee... ard ni manangiin bylegleliin Tom hulgaich nar, zorigiig alsan hamtarsan aluurchid baigaa bolohloor ene muu hulgaich ich dodigor busdiig bassan doromjilson baidlaar gutaaj bod idsen boohoi shig peediine. tarvaganiihaa bogsiig sain doloo uuh ugaadas chini nemegdene

    unshigch, 2017-11-24 21:21:24, 62.203.244.149Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Irgenii hergiin shuuhed aauudal yarij bhad yahaaraa eruu uussen gej bichij bgaa yum be?

    Kkk setguulchee huulia unsh, 2017-11-24 22:08:26, 99.203.17.166Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Болио, онигоо. Элбэгээгийн үүрэг гүйцэтгэгч ичлэггүй юм байх даа. Цензургүй ярианд өмнөөс нь ичмээр л байсан

    Зочин, 2017-11-24 23:36:04, 66.181.172.118Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Hurts n solongos yavah durtai l baigaa baihaldaa yagaad geheer huuhed n ger bulteigee tend amidardag gesen

    Zochin, 2017-11-24 23:40:24, 139.5.216.149Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Хэнийгч шалгаад юу ч болохгуй,тэгж л байдаг...

    Уншигч, 2017-11-24 23:42:34, 72.193.106.138Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Zorigiin xergeer Enxbat gedeg zalyyg avchirsan n tyxain uedee televizeer garaad l baisan sh dee. Uur xun xuniig xil davyylan xils xeregt gutgen avchirsan , tegeed n ter uxchixsen baixad shorond xiixgui baixyy? Tegexeer ene xyyli chine xend uilchleed baidag xereg ve? Ene xyyli eruul xyyli munuu? Ali esvel xyyliin baigyyllagiin ajiltnyyd ajlaa xiix tolgoigui baidag umyy? Er n deerees ydirdan zaavar , tyshaal ugduguu bolix um bishuu? Ardiin xuuxduudeer ali bolgon toglox ve? dee. Ed nar chine ex etseg , ur xuuxduud, xani ijiltei max tsysnaas tursun xumuus shuu dee. Xuntei l adil amidraxiig xusdeg, amid yavaxiig xusdeg um shuu dee. Batzandan ene l uneniig xelee biz dee. Uy n byryy baigaa um be? yagaad dyygarch bolixguu gej... er n xaraad baixad bugd l terbymtan bolson bna sh dee. Ard tumen chine xetsuudej bn. Ediin zasgiin xundrel chine ard tumnii nyryyn deer tysch bn. Bayan yadyygiin yalgaa tyildaa xurlee. Ixenx n gydamjind garch bn. Darga nar mine xiisen xiigeegui gej xuluu gedsendee xiiltsexiin orond 3- xan saya xunee bodooch...sexeereech...shydraga baigaach.

    Zovhin, 2017-11-24 23:54:28, 27.123.214.81Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Энэ Хурц гэдэг залууг цензургүй яриа нэвтрүүлэгт орж сэтгүүлчийн асуултад хариулж байхыг нь хархад жаахан асуудалтай байж мэдхээр юм шиг ээ.

    зочин, 2017-11-25 00:53:13, 202.21.106.147Хариу бичих

  110. Хар шилээ л зүүхгүй инээдтэй цагаан шил гаргаж зүүдэг нь бас нэг жүжиг бсан

    Зочин, 2017-11-25 07:20:51, 202.9.42.170

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Монголд зимбабве шиг төрийн эргэлт хэрэгтэй. Өөр юу ч хэрэггүй.

    Монголд, 2017-11-25 03:32:22, 207.228.78.25Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Hurz bol shorond suuna ih udahgui buu sanaa zov hezee. Ch solongos yavahgui solongos huleej avahgui tegj baidal buh no. Ni ilereh tegeed tolgoi deeguuree deelee nomorno

    Зочин, 2017-11-25 07:58:25, 46.125.249.97Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Ene eebee psda ard n bga l da .hurts uyatai nohoi

    Зочин, 2017-11-25 10:42:59, 66.181.181.207Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Элбэгдоржийг хурдан хорихгүй бол үг хэлж болохгүй болохнээ.Энэ бол Элбэгдоржийн зохион байгуулж байгаа ажлын нэг хэсэг шүү.

    уншигч, 2017-11-25 13:21:34, 202.9.42.36Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Хурцыг өөрийг нь хэрэг үүсгэж хорих хэрэтэйш дээ.үнэнийг хэлэхээр ингэж хорсож байгаа байхгүй юу,үүний цаана Элбэгдорж юм уу хэн нэгэн эрх мэдэлтнүүд байгаад энэ амныхаа зоргоор чалчаад байгаа байх даа,шудрага зүйл Монгол байна уу???

    зочин, 2017-11-25 15:47:55, 202.179.31.54Хариу бичих

  120. ШААЛ инээдтэй!!! Батзандан гишүүнийа ард АРД ТҮМЭН байгаа шүү ШОГИЙН ЛУЙВАРЧИДАА!!!

    Зочин, 2017-11-26 01:20:44, 59.153.113.251

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Ene E.Myagmar gej setguulchee garchig ni eruugiin hereg dotor aguulga ni urgenii shuuh irgenii hereg uusgesen geed hol zoruutei yum bichih yum aa

    irgen, 2017-11-25 15:52:27, 202.9.41.24Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. хэрэв Батзанданд хэрэг үүсгэсэн бол Ц Элбэгдорж, Хурц нарын шүүх хуулийн байгуулагд бий болгосон хонгилийхон их сандарч баыгаа юм байна

    Зочин, 2017-11-25 17:42:45, 59.153.114.188Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Hurtz oligarhuudiin buunii nohoi l doo.oligarhuud n mungutei bolhoor ih daviluun bnaa.buunii nohoig turuus zailuulval mongol yalna

    Зочин, 2017-11-25 18:11:51, 178.0.112.207Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. XURTSIIG ALAX XEREGTEI AL BUUD YAG TSAAZ XEREGTEI XUN

    Зочин, 2017-11-25 23:42:46, 108.67.225.173Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. ANDUURAAD BATZANDANG HORICHIHSON BIZ.HURTS L HORIGDOH ZUIL HIIGEED DAAJIGNAAD BAIGAA HUN SHIG HARAGDAAD BGAA.HIIMEL HEREG ZOHIOHDOO MEREGJLIINH UM BILEE!

    Зочин, 2017-11-26 08:42:52, 99.13.71.208Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Батзандан хэт их дарвалзаж байна УРТ ДЭЭЛ ХОРМОЙ ОРООНО УРТ ХОШУУ ХУЗУУГ ОРООНО гэдэг юм шуу.Мэргэжлийн тагнуулч хуссэнээ хийнэ шуу ЦОРОВГОРОО.Ер нь дээгуур цорволзоод байгаа хумуус бий шуу амаа амиа мэдэж дарвалзаараа хохь чинь болно шш

    зочин, 2017-11-26 13:38:22, 59.153.112.31Хариу бичих

  132. Yu ve tsorvoison psdu chn oopoo

    Зочин, 2017-11-26 14:11:08, 66.181.181.207

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Мягмар аа, Эрүү, Иргэний ялгааг мэдчихээд юм бич!

    Мягмар аа, Эрүү, Иргэний ялгааг мэдчихээд юм бич!, 2017-11-26 13:55:13, 27.123.212.135Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Batdanzan l Hurtz ruu dairch ehlee bizdee Pop jyjigcnin Hyn hamaagyi gytgeh n gemt hereg biz dee

    Зочин, 2017-11-26 14:18:31, 65.132.44.131Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Бас Батзандангийн гомдлоор хурцад эрүү үүсэх байхдаа

    Зочин, 2017-11-26 15:47:45, 66.181.172.73Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Дуугарсныг дуугаа болгодог дүлий цаг өнгөрсөн байх. Нямдорж, Батзандан 2 шиг зоригтой, шууд үгээ хэлдэн гишүүд байхгүй.Хоёр хуульч Хурцын хуйвилдааныг хуулийн хүрээнд хумих байх.Харж л байя аа Хамаг Монгол минь

    Зочин, 2017-11-26 17:20:18, 66.181.191.58Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. батзандан гэж улсад нэг өдөр ч ажиллаж үзээгүй, хоосон чалчиж, гэнэн хүмүүсийн толгойг худалч үгээр хуурч, хууль зөрчин бослого үймээн зохион байгуулж, 5 хүнй амь, өчнөөн олон зуун сая төгрөгийн хохирол улсад учруулсан,юмны учир начирыг ойлгох чадваргүй, хадны цуурайнаас ялгаагүй хоосон чалчигч,ийм амьтан ихг гэж таахалзаад байхаар нь өмнөөс нь ичих юм.

    эрүүл ухаант, 2017-11-26 19:05:24, 66.181.181.16Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. za bolij .uz.Hurts.guai.gemgui.hun.bolj.jujigleed.l

    zochin, 2017-11-26 20:40:36, 66.181.172.143Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Хэн хэн нь л буруутай бол буруутай явдал болсон байх шүү дээ... ШҮҮХ НЬ ЭВЛЭРЭЛД Л ХҮРГЭХ ХЭРЭГТЭЙ...

    Зочин, 2017-11-26 21:37:12, 202.179.26.97Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Б-ГИШҮҮН ОЛОН ЖИЛ ЯРИГДАЖ ИРСЭН АСУУДЛААР Л МЭДЭЭЛЭЛ ХИЙСЭН. УИХ-ЫН ГИШҮҮН ХҮН ХЭЛСЭН ҮГНИЙХЭЭ Т... ЮУ ГЭДЭГ НЬ ЭНД ХЭРЭГЖИХ БАЙЛГҮЙ...

    Зочин, 2017-11-26 21:39:49, 202.179.26.97Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:36, 51.15.87.157Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:37, 51.15.87.157Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:39, 51.15.87.157Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:40, 51.15.87.157Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:42, 51.15.87.157Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:44, 51.15.87.157Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:45, 51.15.87.157Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:47, 51.15.87.157Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:50, 51.15.87.157Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:51, 51.15.87.157Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:54, 51.15.87.157Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:55, 51.15.87.157Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:36:58, 51.15.87.157Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:04, 51.15.87.157Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:05, 51.15.87.157Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:06, 51.15.87.157Хариу бичих

  180. Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:07, 51.15.87.157Хариу бичих

  182. Таны нэр:

    Тайлбар:

  183. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:08, 51.15.87.157Хариу бичих

  184. Таны нэр:

    Тайлбар:

  185. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:10, 51.15.87.157Хариу бичих

  186. Таны нэр:

    Тайлбар:

  187. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:12, 51.15.87.157Хариу бичих

  188. Таны нэр:

    Тайлбар:

  189. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:13, 51.15.87.157Хариу бичих

  190. Таны нэр:

    Тайлбар:

  191. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:15, 51.15.87.157Хариу бичих

  192. Таны нэр:

    Тайлбар:

  193. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:16, 51.15.87.157Хариу бичих

  194. Таны нэр:

    Тайлбар:

  195. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:17, 51.15.87.157Хариу бичих

  196. Таны нэр:

    Тайлбар:

  197. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:20, 51.15.87.157Хариу бичих

  198. Таны нэр:

    Тайлбар:

  199. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:24, 51.15.87.157Хариу бичих

  200. Таны нэр:

    Тайлбар:

  201. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:24, 51.15.87.157Хариу бичих

  202. Таны нэр:

    Тайлбар:

  203. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:25, 51.15.87.157Хариу бичих

  204. Таны нэр:

    Тайлбар:

  205. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:27, 51.15.87.157Хариу бичих

  206. Таны нэр:

    Тайлбар:

  207. zawaan pizduu mongo awch shou hiij hun gutgehee boli

    Зочин, 2017-11-27 11:37:29, 51.15.87.157Хариу бичих

  208. Таны нэр:

    Тайлбар:

  209. MONGOL ULSIIN NUUTSIIG TSVNHLEED YABJ BDAG GARUUDIIG SHALGAACH NILEEN LUIBAR BGAADAA

    ZOCHIN, 2017-11-27 12:18:42, 202.9.42.79Хариу бичих

  210. Таны нэр:

    Тайлбар:

  211. Зөрүүлээд хүнийг шүүхэд өгчихдөг өөрөө ямар ч буруугүй юм байхдаа. Эсвэл энэ хэвлэл мэдээлэл нь худлаа бичдэг юм бол уу

    Зочин, 2017-11-28 01:43:55, 49.0.218.143Хариу бичих

  212. Таны нэр:

    Тайлбар:

  213. Монголын төлөө Эрдэнэтийн луйварчидын эсрэг дуугарч байгаа зоригтой сайн залуу . Маш олон өөрийг чинь дэмжиж байгаа шүү. Ирээдүйн Ерөнхийлөгч

    zochin mongol hun, 2017-11-29 12:42:24, 202.9.40.61Хариу бичих

  214. Таны нэр:

    Тайлбар:

  215. ХУРЦ ЭЛБЭГДОРЖ БАТТУЛГА НАР ЯАЖ МОНГОЛ УЛСЫН ШҮҮХ ПРОКУРОРООР ТОГЛОЖ АШИГЛАХАА БОЛИМООР ЮМ ЭД НАРЫГ ШҮҮХЭЭР ШОРОНД НЬ ХИЙЖ ЦААЗААР АВБАЛ ТААРНА ЗҮГЭЭР ӨНГӨРҮҮЛБЭЛ МОНГОЛ ОРОН ТЭДНИЙ ХУВИЙН ӨМЧ ШИГ МОНГОЛ МААНЬ СҮЙРЭХ БОЛНО ТЭДЭНД ЧИНГИСИЫН ИХ ЗАСАГ ХУУЛИАР ШИЙТГЭВЭЛ ТААРНА

    ИРГЭН, 2017-11-29 18:04:30, 103.10.22.173Хариу бичих

  216. Таны нэр:

    Тайлбар:

  217. Нэртөртэй хулгайч нар олширчээ дархлагдаад явах болж.....

    Зочин, 2017-11-30 09:02:34, 202.21.106.114Хариу бичих

  218. Таны нэр:

    Тайлбар:

  219. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:36, 192.42.116.16Хариу бичих

  220. Таны нэр:

    Тайлбар:

  221. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:42, 192.42.116.16Хариу бичих

  222. Таны нэр:

    Тайлбар:

  223. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:44, 192.42.116.16Хариу бичих

  224. Таны нэр:

    Тайлбар:

  225. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:45, 192.42.116.16Хариу бичих

  226. Таны нэр:

    Тайлбар:

  227. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:48, 192.42.116.16Хариу бичих

  228. Таны нэр:

    Тайлбар:

  229. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:49, 192.42.116.16Хариу бичих

  230. Таны нэр:

    Тайлбар:

  231. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:53, 192.42.116.16Хариу бичих

  232. Таны нэр:

    Тайлбар:

  233. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:54, 192.42.116.16Хариу бичих

  234. Таны нэр:

    Тайлбар:

  235. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:56, 192.42.116.16Хариу бичих

  236. Таны нэр:

    Тайлбар:

  237. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:50:57, 192.42.116.16Хариу бичих

  238. Таны нэр:

    Тайлбар:

  239. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:00, 192.42.116.16Хариу бичих

  240. Таны нэр:

    Тайлбар:

  241. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:01, 192.42.116.16Хариу бичих

  242. Таны нэр:

    Тайлбар:

  243. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:05, 192.42.116.16Хариу бичих

  244. Таны нэр:

    Тайлбар:

  245. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:06, 192.42.116.16Хариу бичих

  246. Таны нэр:

    Тайлбар:

  247. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:09, 192.42.116.16Хариу бичих

  248. Таны нэр:

    Тайлбар:

  249. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:10, 192.42.116.16Хариу бичих

  250. Таны нэр:

    Тайлбар:

  251. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:11, 192.42.116.16Хариу бичих

  252. Таны нэр:

    Тайлбар:

  253. ENE MUU BATZANDAN METIIN LALARUUDIIG 1 TERBUMAAR INGEJ JUJIG TAWIJ BGAAG N SHUUHED MEDEGDEEREEI. TEGEED UUCHLALT GUILGUULAAD TER NEG TERBUMIIG N YADUU IRGEDED TARAAJ OG. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI. BATZANDAAN CHI 1 TERBUMDAA HAHAJ UHEEREI.

    Зочин, 2017-11-30 15:51:17, 192.42.116.16Хариу бичих

  254. Таны нэр:

    Тайлбар:

  255. Батзандан монгол түмний өнөө цагийн гайхамшиг Олон түмнээ гэсэн сэтгэл зориг энэ зэргийн саад юу ч биш бүхнийг ялна аа Батзандан бол эх орноо аварч чадах МОНГОЛЫН ИРЭЭДҮЙН УДИРДАГЧ

    Зочин, 2017-12-01 19:25:46, 66.181.177.177Хариу бичих

  256. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: