Ерөнхийлөгч асан Н.Энхбаярын мэдүүлэг /видео/

Нийтэлсэн: 2012-08-02 20:17:20

Албан тушаалаа ашиглан, их хэмжээний мөнгө, аж ахуйн нэгж хувьдаа завшсан хэрэгт шалгагдаж буй Монгол улсын Ерөнхийлөгч асан, МАХН-ын дарга, МАХН, МҮАН-ын "Шударга ёс" эвслийн тэргүүн Н.Энхбаярын Сүхбаатар дүүргийн шүүх дээр болсон шүүх хурлын үеэр өгсөн мэдүүлэг.

СУРТАЛЧИЛГАА :

89 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Энхбаярыг дэмжиж байна. Дорлигжав гэж муу малын эмчээс салах минь

    Зочин, 2012-08-02 20:25:06, 202.55.191.57Хариу бичих

  2. Мэдрэл АЦААА чиний мөнгөнөөс чинь идээд уугаад баагаад сууж байгаа хүнийг өмөөрч байдаг.Эргүү мал вэ чи.

    Зочин, 2012-08-02 20:30:09, 122.201.18.134

    10 jil zowsondooo Ard tumen zalyychyyd. Yadyyral gazar awch heseg MAXN dagagsad Tom Tom ord gazar, harshtai bolood buduureed , ehner huuhed ni USA master daad.. L ene amidral bish bsan shuu Enbayar guai.....,. Odoo baigal, hotoo , yam daa har. Alban gazar gej boon awilgalchid. Argagui sh de Enhbayariin gar hol bologchidiin tawisan awilgal heel hahiul tsetseglen hogjsonii har gai...

    Italy, 2012-08-02 22:00:51, 86.43.95.243

    ENHBAYAR BURUUGUI EE

    Зочин, 2012-08-02 22:56:36, 68.118.156.128

    buruutai n buruutai gehdee buruudsan ch iimerhuu yaridag bh gej bodoj bsan hunii salaavch gargasniig bodohoor ene image or tas arilj bgaa yum

    Зочин, 2012-08-03 06:53:28, 92.224.187.175

    Долио идэж уудаг сүлжээг, баримтуудыг нуув. Бидэнд зүгээр л аман яриа, дамжуулсан гэрчлэл үзүүлээд өнгөрөв. Тэгсэн гэсэн, ингэв, ингэсэн, ярьсан тэгсэн. Нээрээ тийм байнаа гэж хэлмээргүй хачин шүүх хурал болоо.

    Дорлиг яагаад нуув? Өөрсдөө ашиглах гэж үү?, 2012-08-03 13:20:11, 49.0.186.206

    ЯГ Ш ДЭЭ. ДӨРӨВХӨН ЖИЛ ӨГӨӨД БАЙХДАА ЯАХАВ ДЭЭ. НААДАХ ЧИНЬ ӨЛГИЙТЭЙ ХҮҮХДЭЭС ЭХЛЭЭД ӨВГӨД ХӨГШДИЙН УЛСДАА ОРУУЛДАГ МӨНГИЙГ ИДЭЖ УУСАН. ТЭР ЦОЛМОН АВГАЙ УЛААНБААТАРЫН ХААНА Л ОЛИГТОЙ ГАЗАР БАЙНА ГАР УТСААРАА ТУШААЛ ӨГӨӨЛ АВДАГ БАЙСАН ГЭСЭН. МУУСАЙН ЮМНУУДЫГ ДЭНДҮҮ ХӨНГӨХӨН ШИЙТГЭЖ БАЙНА ШҮҮ. ТЭР МАХН ЗАЙЛАА. ҮНЭНДЭЭ БОЛОВСРОЛГҮЙ ХҮМҮҮСЭЭР ЭГНЭЭГЭЭ БҮРДҮҮЛСЭН ЭНХБАЯРЫН БӨГСИЙГ ДОЛООСОН МУУСАЙН ЮМНУУД УИХ ГИШҮҮН БАЙЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ БАЙХГҮЙ БОЛГОЖ БАС ЧАДНА ШҮҮ ДЭЭ. ХЭН ТА НАРААР ТӨРӨӨ БАРИУЛЖ УЛСАА ЗАХИРУУЛАХ ЮМ БЭ..........

    Зочин, 2012-08-03 22:48:06, 182.160.4.203

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Тэгээд чиний тэр хүзүүгүй писда иддэггүй хэрэг үү? Ямар ч байсан тэр дутуудорж шиг Солонгосчуудын бөгсийг үнсэж, худлаа шаахаас өөр юу ч хийдэггүй хүн биш. Ажлаа хийж чаддаг хүн жаахан бизнес хийхэд яадын, ер нь

    Зочин, 2012-08-02 20:31:57, 202.55.191.57Хариу бичих

  4. tegeed pizda mini 10000tugrug hulgailsan hun 5jiliin yl avah n zuv yumuu pizda minee....gemt hereg hiisen bol hench bsan ylaa avah estoi.. zuv shuujee

    Зочин, 2012-08-03 00:04:15, 77.110.63.86

    ha ha ha chi yasan unene helchbee.ter huzuugui pizda chin mongoliin halhiin goliig ali hedinee 99 jileer zarchihsaaan.manai ard tumen iim l hultsengui doroi ychiraas iim myyhai hoshgiryylagchid darlyylaad yabj bn

    Зочин, 2012-08-03 01:10:40, 85.218.60.11

    End Enxbayar, Elbegdorjiin asyydal yarigdaagui baina. tiim uchuuxen margaaniig urnuuleegui, xarin Mongol ard tumnii shydarga yosiig ylandaa gishgesen ger buleeree lyivar xiisen ytga zoxiolch tudii mergejiltei uchuuxen xunees bolj buten ueer xoxirch, xotsrogdliig ami bieeree uurex bolj bga ard tumnii erx ashgiin tyxai yarigdaj baina. Ene xoron myy xund denduu shydarga bys xandsan baina. Ene xund ungursun 10 jild zorgooroo avirlaj ard tumnii erxiig xusurduulsniix n tuluu dood tal n 10 jil ugux yostoi baisan. Uuriinxuu nomiig Mongol Ylsiin erx ashig gej ichixgui gyivyylj yarixaa bolix xeregtei! Mongol ornii tysgaar tognol N.Enxbayariin bichsen nomoor tynxaglagdaagui! Chinii nomoor delxii Mongoliig taniagui gedgiig xelye!

    Unen, 2012-08-03 04:03:52, 212.147.7.34

    helmegduulel

    Зочин, 2012-08-05 05:30:15, 68.118.156.128

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. idsen uusan geed baigaa zuiliig ni saihan barimttai delgeed ogooch,iimerhuu barimtgui yum bicheed bariad suuj bhiin,sagsai munkhbayr 2.shuuhiihen onigoond orjee.Enkhbayriig idej uudag muu hun gej bodson shuuh hurliin baidlaar bol negch oligtoi barimt bhgui bnshdee.Uzen yadaad baigaa humuus barimtaa bariad shuuh deer ochoo,tegehgui bol 3 odor teneg yum yariad bn shdee ineedtei yum

    irgen, 2012-08-02 20:34:05, 202.131.248.146Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Durgui hurgevel bugdiig SAGSAIDANA shui

    Sagsaidana shuu, 2012-08-02 21:09:43, 27.123.214.100Хариу бичих

  8. elebgdorjdono shuu geech! ha ha ha

    Зочин, 2012-08-03 01:22:17, 85.218.60.11

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. arai ch dee ene shuux prokyriin baij baigaa tsaraig xaraachee .dorligjab mangyygiin xiij bga ajil.cagcai balai mini chi icheechdee xiij bga yumaa.eo ectoi canaa zobmoor yumaa olon ylciin baigyyllagyyd xarj bga naad xyrlaa bolio yzej baij l medlee enxbayriig demjij bna.ineedemtei yumaar xyn byryytgacan bna

    congogch, 2012-08-02 21:23:27, 74.96.217.148Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. ulstoriin zorilgoor uusgesen herg gedeg ni 100% todorhoi bna

    Зочин, 2012-08-02 21:23:48, 68.118.156.128Хариу бичих

  12. uls turiin bsan ch yamar hamaatai yum hereg hiisen hun ylaa uureh estoi .....

    Зочин, 2012-08-03 00:00:41, 77.110.63.86

    Gol ni ene hun Mongoliin niigmiig yaj zavaaruulj dorduulsniig jiriin Mongoliin irgen bur biye mahbodioroo medersen. Hedhen hun yaj bayjij, Enhbayariig toiron hureelsen heden ger bul yaj hemjeelshgui erh medeltei bolj baisniig bugd l harsan. End iim ulger yariad, hen ch itgehgui. Uuruu uuriinhuu huuliin daguu, tanbil tal haralgui amidarlaa avj yavaa jiriin dundaj Mongol hun bolgon Enhbayriig yallahiig demjij baigaa.

    Зочин, 2012-08-05 18:22:29, 133.11.238.78

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. baruun zugees ubs hobd zugees muuhai salhi salhilj bna tub halhiin huniig muuhai umand hutgah gej bna daa oilgooch ee ard tumeen ene bol muu er shuu edorj ndorj djab nariin huibaldaaniig zogsoo halh mongolchuudaa

    Зочин, 2012-08-02 21:29:11, 69.171.163.71Хариу бичих

  14. Bitgii ingej yalgavarlah uzel gargaj baigaach. Chalhgui erchuud gomdollodog shig, chadvargui cham shig malnuud l ingej yalgavarelah uzel gargadag yum

    Зочин, 2012-08-05 18:24:01, 133.11.238.78

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ulsaa solongosuudad zarsan hvzvvgvigee shvvvve ard bidniig nutaggvi bolgoj bgaa nobsh.enkhbayariig shagnaya Mongoliig ene hvn ih uruus abarsan hvndtei hvn boliyooooooooo Sagsai chi vheecheee hvnii muugaar zobj vhnee chi nobsh

    Mongol, 2012-08-02 21:41:53, 90.200.72.159Хариу бичих

  16. Btgii tenegteech. Sogtyy yumu. 10 jil minii Aaw eej ah egchiin ajillaj tolson mongiig Enhbayariin idej yyh buur eg ornoor min toglsniig 10 jiliin dynd angina huuhed oilgohgui baigaa.. Mongoloor duuren eej aawgui huuhed hogshchuud.. Bugd anidraliin erheer boolchlogdoor

    Зочин, 2012-08-02 22:05:06, 86.43.95.243

    Boolchlogdohoor hari oroniig zorison,,, harin tanai ger bul buhel buten yls oroniig zahiraad omchilood bayjaad huu ni unetei house edlentei USA irj ochood .. Bitgii Dawar nowshoo. Huzuutei huzuugui, buur syymgai ch bai hamaagui ene Bol ireedui ehlel. Bid ch yahaw ur huuhduud min Enhbayariin erh Barisan ur shig niigemiig buu uzej zowohgui amidraasai eh oron mongoldoo. Odoo enhbayar ba tuunii hywiin MAXN boliooooooo bolnooooo bid husehgui bn

    Зочин, 2012-08-02 22:09:38, 86.43.95.243

    tegie demjij bn.ylsaa halhiin goliig 99 jileer zarjh so,longosiin moonii shashnaas songyyliin munguu bosgoson ellebgdorj uruu AU-d zunduu harshtai,houstai,deer ni nyysan hurungutei,huzuuguigeer ydirdylah husel algaa.myysain ylsturiin henetenguud ta nar shibshige edleged uursduu yala uureh tsag irnee harjil bgarai

    Зочин, 2012-08-03 01:25:06, 85.218.60.11

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. enhbayr shigee ulam ih demiireed bgaarai. buh omgoologchgiig garaaraa bnga udirdah chin saihan sanagdahgui bna shuu,, olon huniig gants enhbayr udardaj chadna gedegt dashiin shog... enhbayr shoron luugaa zail. eh ornoo muula gch byalzuuhainuudaa...

    enhbayriin byalzuuxainuud, 2012-08-02 21:59:29, 124.158.65.227Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Enkhbayar Elbegdoorj-oos yum yumaaraa iluu.Ukaan medleg, khiisen zuil, bieiin undur g.m.

    Зочин, 2012-08-02 22:02:42, 67.165.162.6Хариу бичих

  20. Enhbayariin ah duus ugaadsiig goridogch duugui bai yalaa edel hurunguu huraalga huduu tald ger buleer ni tsul

    Зочин, 2012-08-03 03:34:43, 79.233.159.56

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Ene engej yarisan geed 2 saya 700.000 hyn itgej gej bodson qm Baih daa! Shoron luu ni ilgeee!!! Yavuulahgyi bol MOngoliin ireedyid aqultai hyn!! Ta byhen sonsoo bailgyi dee odoo yalaluulj bj ehnereee TTG-iin darga bolgono gej zytgyylj baigaag!!!! Yg duugyi yavdag gazar luu ni yavuul !!! MANAN Bainga uu? NAMAN Baina u? Hamaagyi esvel negdeed ajilaa hii ene Enkh bayariin NAM neg l bishee!!!!!

    Ynen, 2012-08-02 22:03:50, 166.147.104.161Хариу бичих

  22. yamar teneg yum yaridag mal ve ? bid iim teneg malaar udirduulj bsan gehees ichij bna ..Ard tumen chinii tald bish shuu chinii yal bagadahj bna

    Зочин, 2012-08-04 00:27:48, 79.233.169.74

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Ter heregiig ni shudargaar shuugeed yavdag gazarluu ni yavuul, enenii MAHN-g songodog ovoo emee nar bolyoo, ene yavbal mgl ulsad shudarga niigem togtoh ehlel ni irj bna gej oilgoy, ter Elbegeeg omoorch bgaan bish hiisen hereg bdiin bol araas ni yavuulna bas, ar araasaa avilgalchid marsh bolno

    j, 2012-08-02 22:21:14, 88.152.227.216Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Shuuh shudraga shuuj eee demjij bnooo.gemt hereg uildsen bol ylaa avah estoi ... mash zuv yum boljeee.

    mgl, 2012-08-03 00:02:10, 77.110.63.86Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Maxan tolgoitiin nud ni tsaanaa l xudlaa golognood, saixan yridag xun bn, gexdee yal tulguulj bgaa xun ugaasaa ingej l yrina l daa, teglee geed buruugui gesen ug bish shuudee. Enxbayriig xarin yallaxgui bol buruu jishig togtono shuu

    Зочин, 2012-08-03 00:32:09, 97.64.244.202Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. N.Enhbayar bol Mongoliin uls turd umnu baigaagui, hoishid ch baihgui buzar shunaltai, sejig hurmeer BIRD yumaa. Ger buleeree uhej dald orj zailaasai! Shorondoo hataj uheerei!

    Зочин, 2012-08-03 00:42:01, 182.160.35.155Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. chadlaraa unenee yarij bn .harin uuniig elebgdorj sonsood huh ineed hurch chamaig bi deesh ni haryylna ageed tablaj bgaa daa.ene huniig ingej helemgduuleh shaardlga bga umuu?mongold mongol hunii une hund bhgui bolson.ene huneer bas mongol hunii baidal buur dooshoo orj mongol min hyatadiin hariyat boloh yum bn gej bdoj bndaa!myysain uudgui lyibarchid BADAMJUNAI,M.ENHBOLD geh metiin yumnuud aij hylchigaad hunii unergui zagnaad gercheer oroltsonguidee.za yah beBADAMJUNAI CHI BOL HAMGIIN MYY HORBOOGIIN HAMGIIN MYY HUN.CHI ENE HUNIIG CHADCHIHLA AGEJ BDOJ BGA ABOL CHINII OORIIN CHIN EELJ CHIN IRNESHUU.BUH YUM EELJTEI DYGARATAI BDAG YUM.unuudr enhbyar maragsh ta nart yal ni irnee gauigui

    Зочин, 2012-08-03 01:06:41, 85.218.60.11Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. uneher medlegtei ,bolobsroltoi hun shuu.SAGSAI YU MEDDEGIIN .HUND YAL UGUHIIG L MEDNE.sagsai gej yabch oligtoi hun bishbysdiin byyynii nohoi

    Зочин, 2012-08-03 01:08:34, 85.218.60.11Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. sagsai gulugnuud baij bgaag ni

    Зочин, 2012-08-03 01:15:54, 85.218.60.11Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. tend hun uhbel enhbayr altsan,tend hun ubdbul enhbayr ubduulsen,tend hun bayajbal enhbayar bayajyylsan gee dl neeren ene nehbayriig yah gej ingej hamgiin horboogiin adgiin amitan bolgood bdagiin be?ene bol buur elebgdorjiin ustei hunee,ursuldugchuu darj bgaa arga gedge ni todoos tod bn

    Зочин, 2012-08-03 01:18:12, 85.218.60.11Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Mongold odoo durtai hunee bariad l yallah yum baina daa.. boliosoi.. Tegeed odoo bol durtai neg n bie bienee gutgej bolnoo gesen huuli garaad ene huulchi shuugchid bugd avilgalin ezed bolnoo

    Зочин, 2012-08-03 01:19:14, 178.196.159.45Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. estoi oligtoi notloh barimtgui hunii amar ,deer ni hunii zahilgaar shiitgej bga ani todoos todorhoi bndaaoo.ene huniig chin abilgiin zagalmailsan etseg ene tere ged bsan chin yu be??uursduu zohiogood ner ugtsiin bn ldaa.ylstur gej huniig amidaar ni aldagiin bn

    Зочин, 2012-08-03 01:20:32, 85.218.60.11Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Ter SAGSAI-giin suuj baigaag. Chinii idej uusan chini har tos bolj byeeer chini garah geed bna. CHam shig har sanaatnuud munhiiin ELbegdorjtonguudiin bool, huliin archdas heveeree yavna.

    Urgelj Enhbayariin huliin door hevtenee, CHi SAGSA, 2012-08-03 02:52:53, 71.204.14.107Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Huurhiiduu tsast uuliin tsagaan bar tsagaa bolohoor shorgooljind bariulna gedeg l bolj de " bi Bol enkhbayar erunkhiilugch agsang mash ikh hundeldeg saikhan Hun shuu gaigui unguruusui geed zalbirch baiy da,

    Зочин, 2012-08-03 02:56:01, 67.176.226.207Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. AJIL HIISEN hun buruuddag yum bna leedee.

    MGL, 2012-08-03 02:57:08, 71.204.14.107Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. YUN Ganbumbulug ve? YAMAR ZAVTAI VE? YUUN GAN BUMBULUG VE? xaxaaaa. SAGSAI chamd mad tavichihlaa

    Sagsaig mad tavilaa daa, 2012-08-03 03:03:28, 71.204.14.107Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. N.Enxbayar gej ene xun, tuunii ichguurgui ger bulees tednii ylaan tsaim xydal xyyrmag zuils xiisen xumuusees salj baij Mongol oron sergex youm daa

    Unen, 2012-08-03 04:07:19, 212.147.7.34Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Xylgaich xun tiimee bi gan bumbulug xiisen youm, tiimee bi Ulaanbaatar times soniniig jaaxan byryy xyvichilchixsan youm shig baina namaig yychlaarai gej xeleed syyj baix yy? Unuudur Mongol ard tumnii ingetlee dord orson n xenii ydirdlagiin ued bolson be?!? Tuunii bankand baigaa 8 saya garyi USD xaanaas yamar businessiin zamaar orson be?!? N.Enxbayariin nomnii asyydliig yagaad MIAT esvel ard tumen xariytsax yostoi bilee?!? Tuunii xyviin umchid baigaa gadaad dotoodod byi ix xemjeenii ed xurunguud yamar orlogiin undseer tednii lyivarchin ger buliin medeld ochson be? 7 sariin 1-nii udur xen Erunxii comandlagch xiij baisan? Xen tyshaal gargasan bilee?!? Enxbayariig tanidag xun buriig xelmegduuleed baigaa youm ogt baixgui xarin ch N.Enxbayar gedeg xunii gaigaar xeden xun xund baidald orov gedeg asyydal yarigdaj baixad uuriiguu umuurch xuu shigee ylaan tsaim yarij baigaa ene lyivarchind dunguj 4 jiliin yal ugch baix youm. Shydarga yos, xair 2 xunii amidraliin xamgiin chyxal xuch n mun ch xund bolomj uguxduu xyazgaargui youm shig urgun yydam baidag ch ergeed xariytslaga tootsoxdoo xatyy baidag n jam. N.Enxbayariin uyangalag yaria Mongol ard tumnii odoo baigaa baidal 2 denduu xol zuruutei baina daa... Mongol ylsiin erunxiilugch xurtel alban tyshaal axisan xun yag l ingej baritsgui yarisaar udiig xursen gedeg n xaragdaj baina. UIX-iin gishuun bysad nuxud n yag l iim yariag n sonsoj zalxaad shaxaj gargasan gej sanagdax bolloo. Tegeed ungursun xeden jiluuded Mongol ard tumen l tuund itgesen n byryy bolj unuudriin ami tudii doromjlol dotor amidarch baigaa youm bna l daa. Tsag xygatsaag Byrxanii gar gej xelsen baidag. Iim xumuusiin xyvi tavilan yarisan yaria shig n dald ungurdug n xyyli youm daa. Ard tumnees urshuul bolgoj ugsun 4 jil n N.Enxbayart ixiig xaryylax biyz ee

    Unen, 2012-08-03 04:37:22, 212.147.7.34Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Muu mahan tolgoi uheed ogohgui ym doo.Zugeer uhchihvel uul ni oort chini sain.Gehdee chi hunii muu bolhoor uhliin adgiin adgaar ni uhvel taarna

    Зочин, 2012-08-03 05:07:36, 62.35.134.196Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. dahin uls torin tavtsand buu garch ireesei gej zalbirchb.na. bi shuuhin omno hun bur tegsh tim higemd amidarch b.gaa gej naidaj b.na. ih shunal eznee idjee. ur huuhdee oorinhoo zamaar buu yvuulaach.

    saraa, 2012-08-03 08:43:29, 122.254.127.34Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. enhbayar gazar shroogoo zarj baigaagui sain hun baina da,hilesdjee

    Зочин, 2012-08-03 08:51:39, 50.98.130.133Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Авлигач ноёдын тод жишээ бол аймаг, дүүргийн Засаг дарга нар юм.

    Зочин, 2012-08-03 08:52:57, 64.165.115.150Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. nyamdorj mongol huniig hilisduulj baigaa yum bainaa.nyamdorj novshiin housiig baitsaah heregtei .

    Зочин, 2012-08-03 08:53:35, 50.98.130.133Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Mongold odoo durtai hunee bariad l yallah yum baina daa.. boliosoi.. Tegeed odoo bol durtai neg n bie bienee gutgej bolnoo gesen huuli garaad ene huulchi shuugchid bugd avilgalin ezed bolnoo Зочин, 2012-08-03 01:19:14, 178.196.159.45Хариу бичих estoi oligtoi notloh barimtgui hunii amar ,deer ni hunii zahilgaar shiitgej bga ani todoos todorhoi bndaaoo.ene huniig chin abilgiin zagalmailsan etseg ene tere ged bsan chin yu be??uursduu zohiogood ner ugtsiin bn ldaa

    Зочин, 2012-08-03 08:55:28, 50.98.130.133Хариу бичих

  66. MONGOL YAVHAAS AIJ BNA SHUU

    Зочин, 2012-08-04 09:40:57, 119.204.128.11

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. DELHII DAHINII NIIT GEMT HERGIIN 80-90% NI GERCH BOLON, YAMAR 1 EH SEJUURT UNDESLEN NOTLOGDOJ, SHIIDBERLEGDDEG YUM GENE LE? ULDSEN 10-20% UILDEL DEEREE BUYU SHUUD ILERSEN TOHIOLDLOOR BARIGDDAG YUM GESEN. ABILGA, ALBAN TUSHAALIIN HEREG BOL UILDEL DEEREE BARIGDAH N NEN HOBOR BOGOOD GAGATSHUU GERCH, NOTLOH BARIMT, EH SURBALJID UNDESLEN SHIIDEGDDEG GEJ BAIGAA !

    MONGOL, 2012-08-03 09:58:33, 173.28.207.106Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. цэг таслалын тухай зөв л яриад байх шиг байсан даа. Хэл бичгийн, орчуулгын хүн мэдэж байгаа даа. Дан ганц гадаадаас биш эх хэлнээсээ эх хэлрүүгээ орчуулна гэж бас бий бий. Энэ чухал шүү.

    Зочин, 2012-08-03 11:01:49, 49.0.184.215Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. bayrtai bainaaaaaaaa enkhbayriig barivchlagdaj baigaad

    eebii, 2012-08-03 11:37:05, 108.70.173.253Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. naad nomiig shin bishixees цmnц mongol ulsiig xuleen zцbshццrsцn shuudee xudalsh gar jumaa D.Suxbaatar undesnii olon saixan ershuudiin xiisen gabyag ene xun yaaxaaraa uguisgej bi bi minii bishcen nom geed... xudalaa yaraid bna aa, shal durgui xurshixlee.

    Зочин, 2012-08-03 14:30:06, 84.142.120.86Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. tom hulgaich

    sssjj, 2012-08-03 17:25:48, 49.1.15.33Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. ene muu heden teneg yallagchid yundaa tegtlee ingeed bgan al eswel ter hed ni N.Enkhbayraas hediig salgaj bj terniig zow bolgno gj bga yumu muu sagsai gdg nusakan bayan-olgii aimagiin hamgiin jijehen neg sumnd amdargad ymr ch tiim tom bolchihoor medelg bhgui tiim hn shu. TA NAR BOL ENKHBAYRIIN HAJUUD ZUGEER NEG gudamjnii bats aan nar bhgui yu. ta nar ch gsn hel hahuul abdag bj tariishd. teheghgui bol yaj amdarj bga we ain nusakanuudaa tegeed ch bas tiim muundag bol 7-sariin 1-nii heregiig bas zadruulj buruutang olooch ain.

    Зочин, 2012-08-03 17:26:48, 202.179.11.202Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. shuuh hural bish baina lekts yum bishuu.Shuuh hural gedeg chin yes no yes no gerch yes no yes no gerch gedeg shde.

    Зочин, 2012-08-03 17:54:40, 68.194.158.141Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. oo bas zeel avah genee urdihaa idej amjihgui heregt holbogdoj b,j alaad l hayalaa ene arai bish yum aa

    zochin, 2012-08-03 17:57:44, 89.177.43.10Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. shuuh hural bish baina shde.Enkhbayriig omooroogui.Shudraga esnoos helj baina.Gerchuud alga.Shuugchiin shireendeer hench unshij chadahgui baahan copy tsaas baina.Zoriulgo.Henii hergiin tsaas yum.Shuugch shuuhee udirdaj chadvargui baina.Mongolchuud hezee SEX BAttulga shig huneer songuuli shuuh ee bariulj duusah ve.Hamba lamtan haa baina. Erdenetiin darga haana baina.MIATiin darga haana baina.Edgeer humuusgui bol naas shuuh hurliin togtool chin hudlaa bogood MONGOLIIN ARD TYMNIIG HILSEER YALLLANA GESEN UG.END yamarch ardchilal unertehgui baina.

    Зочин, 2012-08-03 18:13:17, 68.194.158.141Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. artsadiinamiig yaj unegyituulj eejiinxee ner deer shiljuulsen. moon orgil subilal , 3n nuuriig yaj aabdaa abch ogsonoo tailbarlaxgui yum uu. esbel ted tetgeberiin mongoor absan yum uu

    onon, 2012-08-03 23:54:18, 76.170.253.157Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. N.Enhbajar uneniig helsen shuu!!! Mongol turiin turshlagatai uls turch hunees iluu hun baihgui bolohoor chadal muutai darga uuruusuu iluu huniig nugachin darah gedeg ni unen bainaa!!! Unen jal garch irehiig husnem.Ta huchtei, ta zorigtoi,tevcheertei, jiriin bidend ihiig medruulj chadsan hun.Unen jalah udur irnee.

    Unshigch, 2012-08-04 00:25:57, 182.160.4.151Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Дөрвөн жилээс илүү өгье ч гэсэн тийм нотлох баримт байхгүй байна ш дээ. Арай хийж зүгээр цагаатгаж болохгүй гэсэн даалгавраа биелүүлэх гэж 4 жил ялласан болоод салж байна.ҮҮний тулд тэд их хэмжээний шан харамж,ерөнхийлөгчөөсөө хүртсэн байгаа л даа.Мөн албан ахиж амьдрах аргаа олсон хүмүүс.

    Зочин, 2012-08-04 00:30:57, 202.131.248.148Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. b ichij uhmeer yumaa Lekts unshaad baih yum yuunii chini shuuh hural ve ?oyun uhaanii homsdoltoi Enhbayariig hori

    Зочин, 2012-08-04 00:31:00, 79.233.169.74Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Ahiad l tarhi ugaalt. Unen gj haana bn ve, helj ogooch, tamini ee. Sonsood bval ene lektsend ni itgeh ni bn shuu, mongoliin toloo yavlaa, zutgelee ch geh shig. Yavsan zutgesen ni unen, tegeh ch uureg huleesen hun. Idej uuh ni heterch, erh shgaa denduulsen ni unen yum baigaa biz dee. Dramiin teatr-t avaachij jujig taviulmaar humuus shuu, ene toriin terguun bolon tushiltsej bui etgeeduud-g. Bugd adil

    Зочин, 2012-08-04 01:07:17, 67.175.1.212Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Yamar sonin xymyys bee ta nar enkhbayriig yund nomoordog bnaa.Ene omoorood baigaa xymyys oorsdoo xubaaj idsen xymyys l baigaa baix daa yamar ch eruul xyn iim yum xiixgyi sh dee

    bataa, 2012-08-04 01:38:43, 98.204.58.213Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Muu xulgaich mongoliin xamag gazriin litsenziig xudaladj idej oortoo zavshsan shyy bdee ilyy olon jil ogox baisan yumaa

    dasha, 2012-08-04 01:41:55, 98.204.58.213Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Ene xyn chin ooriigoo omoorson enkhbayriin bichleg l bna sh dee yag ter idej uusaniig albaar gargaagyi bna sh dee terb gerchiin etgeediig bas garagax xeregtei sh dee.ene zygeer l tyyniig buruusyi gej notlox gesen opoldlog bna ................Bi yag yhendee gadaadad amidarch baigaa boloxoor sain medexgyi bna Enkhbayr guai ooriigoo erklamdsan bna gemgyi bolox gej

    erka, 2012-08-04 01:59:26, 98.204.58.213Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Enkhbayraa chi bitgii xutaa chi chi ooriigoo daldlaxiin tuld byx xulgailj xuuli busaar avsan zuilee oir dotniixoo xymyysiin ner shiljyylsen bna sh dee.........Chi bolio chi xulsailsan zyilee daldlaxiin tuld iim yum xiisen bna sh dee.Chi anglid baigaa amerik baigaa orosod baigaa xyatadad baigaa ynetei xarshuudaa yax gej bna xaxaxa

    jagaa, 2012-08-04 02:11:17, 98.204.58.213Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. chi bolio naad yaraagai bolio mongoliin ard tymen chamaas uxaantai shyy dee.

    Boldoo, 2012-08-04 02:12:43, 98.204.58.213Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. enhbayar ene ulsiig urnuus salgaj yaduural tuildaa hursen ued eh ornoo hul deer n bosgoson hun shuu dee. uls turuus hundiirsun ued n jinhene oligarhiud niilj unagah n mash buruu.ard tumnii uls turiin uhamsar denduu doroi bna

    saabka, 2012-08-04 06:05:38, 89.253.123.137Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Ene udaa ta buhen helberiin huvid yalagdsan ch aguulgyn huvid tom yalalt avchirlaa

    zochin, 2012-08-04 10:28:10, 202.55.191.57Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. ene odoo uls turch bish tuuh ch boloh geed baigaa yumuu erguu baas !

    he he he, 2012-08-04 19:07:14, 80.99.156.230Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. bid nar unen yduu ard tumen,tuun deer unen yduu erhiilogchtoi baisan,ter neg nomshuu ymaa neg hevleh uildvert daalgaad,hevluulj chadaagui iim yduu hun chine ard tumnee yduu amidrah zamaar avch yvah n zov shuu dee .sain yvaarai

    zorigt, 2012-08-04 20:48:16, 85.70.81.67Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Solongosuud huzuutei bolgono geed hulhidchihsan yum bishuu!

    Зочин, 2012-08-04 22:47:46, 32.60.91.121Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Солонгосууд Элбэгээд хүзүү хийж өгнө гээд хулхидчихсан юм биш үү ?

    khalkh gol 99 jil., 2012-08-04 22:50:22, 32.60.91.121Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. МАХН эхлээд Оюунтолгой, Тавантолгой хоёроо авчих тэгвэл ард түмэн босоод Энхбаярийг суллаж ерөнхийлөгч болгоно. Энхбаяр угаасаа уурхайг зогсооё! гэж гарч ирсэн түүнийг энэ газрийн наймаачид л схоронд хийсэн шүүдээ!!!

    ard tumnii mongiig butsaaj og!!!, 2012-08-04 22:54:06, 32.60.91.121Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. buh hurungii ni huraa

    Зочин, 2012-08-04 23:36:44, 2.2.106.240Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. ene modon hamar heregtei holbootoi yum yarihgui lekts unshij baigaa aytai durdee itgesen pizda ve

    Зочин, 2012-08-04 23:38:20, 2.2.106.240Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Za Enhbayr idej uusan yum bol, odoo daraa daraagiin idej uusan humuusiig shuuj horongiig n huraah yum bol Elbegdorj jinhen Mongoliin toloo hiijee gej oilgoe, harin huviin osh honzon avah gej uuniig hiisen bol Elbegdorj chamaig buh ueer chin mongol ard tumen taivan bailgahgui. Tiimees buh huvichlaliig uneguiduulj, ulsiin mongiig huvidaa zavshsan buh hulgaichiig ilruulj shuu. Bathuu-g sain uhah heregtei bainaa, yaj bisiness n hol deeree zogsoh ehlel n haanaas garal uuseltei ve gedgiig oloochee. tegvel ih yum garch irne dee. Ded butciin hogjliin yamnii said baihdaa hulgailsan buh yumiig n ilruulj ard tumend uzuuleech Elbegdorjoo.

    bi, 2012-08-05 13:13:13, 125.63.130.113Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Ene humuus uneheer neg bishee. Odoo nudend chihend hurtehui medremjind bgaa unen zuiliig medsen ch ul oishoogood tuilshran galzuuran dairah yum hudal yum medseer baij yariad l. Eruul uhaangui hun durstenguud boljee. Enkhbayariig yamar ch notloh barimtgui yallalaa. Taniig bas ingevel ta shudraga shuulee gej heleh bolovuu?

    Зочин, 2012-08-05 23:26:00, 124.158.70.24Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. х

    Зочин, 2012-08-06 07:56:10, 202.21.106.1Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Хэрэв Энхбаяр тэр Өргөө зочид буудал,Улаанбаатар таймс сониныг хууль зөрчиж авчихсан юм бол яагаад түүнээс дээрх өмч хөрөнгийг буцааж авч,хууль бус хөрангийг хурааж авах шийдьэр гаргаагүй юм бэ.Хуулийн дагуу хувьчлал яваглаагүй вм бол яагаад дээрх хувьчлалыг хүчингүй болгож дахиж явуулах шийдвэр гаргаагүй юм бэ.

    Зочин, 2012-08-06 08:01:16, 202.21.106.1Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Энхбаярт Японоос бэлэглэсэн студын камерууд нь ТV9 хэрэглэдэггүй,тэдний өмч биш юм бол яах гэж TV9 телевизийн хууль бус орлогыг хураана гэж сүржин шийдвэр гаргасан юм бэ.Үнэхээр хууль бусаар TV9-шша байгуулсан нь тогтоогдсон юм бол яагаад үйл ажиллаггаан нь хаахгүй гээд байгаан.Энэ бүхнийг эргэцүүлэн бодоод үзвэл дээрээс захиалгатай хэлмэгдүүлэлт хийж байгаа нь хэнд ч ойлгомжтой харагдаж байна.

    Одон, 2012-08-06 08:19:01, 202.131.248.147Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Yal ni baga bnaa, jiriin irgend yaj yal ogdog bilee ard tumeen,

    IrgeN, 2012-08-07 00:06:22, 109.80.21.108Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Eoe,boliochee, elbegdorjiig hurtel hamruullchih yumaa, yaj yamar avir gargaj blaa, enhbayar bolon tuunii ger buliinhen ni, ichmeer yumaa

    Irgen, 2012-08-07 00:15:15, 109.80.21.108Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. ENHBAYAR GANTSARA IDSEN YUM U ARDCHILSAN NAMIN BAYARTSOGT YALAA YAL ABAHAR L YUM BOLO BIZ DEE DEEGUR ALBAN TUSHALTANGUDAD ULSIN OMCHIG HUBICHILALD OROHOS ABAHULAD BUGDI ORSDOO ABAD BAYAJA BIZ DEE

    zochin, 2014-03-29 21:59:06, 112.72.13.46Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар:

Фотог:

Г.Алтанхүүгийн өмгөөлөгч ирээгүй тул шүүх хурал хойшиллоо

Хамтран амьдарч байсан найз бүсгүйгээ зодож, амь насыг нь бүрэлгэсэн гэх хэрэгт холбогдон цагдан хорих 461 дүгээр ангид хоригдож байгаа Г.Алтанхүүд холбогдох хэргийн шүүх хурал өнөөдөр болохоор товлогдсон ч, шүүгдэгчийн өмгөөлөгч хүрэлцэн ирээгүй гэх шалтгаанаар тодорхойгүй хугацаагаар хойшиллоо.

Фотог:

Я.Цэрэнханд: Хуулийн байгууллагууд өөр байр суурьтай байгааг гайхаж байна 16

"Гал үндэстэн" холбооны тэргүүн Ц.Мөнхбаяр нарын хэргийг дээд шүүх хэлэлцэж өнгөрөгч тавдугаар сард Өвөрхангай аймгийн Хорхорин суман дахь 423 дугаар хорих анги руу ачсан. Тэгвэл Ц.Мөнхбаярыг долдугаар сарын 19-ний өдөр буюу бямба гаригт шилжих шөнө Зайсан дахь 401 дүгээр хорих ангид авчирчээ.

Фотог:

Ноцтой осол гарч, жолооч амь эрсдэв1

Хан-Уул дүүргийн гуравдугаар хороо, "Говь" ХХК-ий урд авто зам дээр зам тээврийн том осол гарч, хүний амь эрсэдсэн хэрэг өнөөдөр өглөө гарлаа.

Фотог:

Бие үнэлж байсан монгол эмэгтэйг саатуулжээ17

Гадаадын иргэдэд биеэ үнэлж байсан 49 настай А гэгч монгол эмэгтэйг саатуулсан гэж БНСУ-ын Умард Чүнчонь аймгийн цагдаагийн газар энэ сарын 14-нд мэдэгдэв.

Монголын сонгуулийн байгууллага сорилтыг давж, сонгуулийг амжилттай зохион байгуулав гэж дүгнэжээ

НҮБ-ын Хөгжлийн хөтөлбөрөөс “Монгол Улсад үзүүлсэн сонгуулийн туслалцааны сургамж 2008 -2012 он” сэдэвт тайланг хэвлэн гаргажээ.

Адуу (Фото нийтлэл)

Говийн нүдэн дэх адуун сүрэг

Я.Цэрэнханд: Хуулийн байгууллагууд өөр байр суурьтай байгааг гайхаж байна

"Гал үндэстэн" холбооны тэргүүн Ц.Мөнхбаяр нарын хэргийг дээд шүүх хэлэлцэж өнгөрөгч тавдугаар сард Өвөрхангай аймгийн Хорхорин суман дахь 423 дугаар хорих анги руу ачсан. Тэгвэл Ц.Мөнхбаярыг долдугаар сарын 19-ний өдөр буюу бямба гаригт шилжих шөнө Зайсан дахь 401 дүгээр хорих ангид авчирчээ.

Ноцтой осол гарч, жолооч амь эрсдэв

Хан-Уул дүүргийн гуравдугаар хороо, "Говь" ХХК-ий урд авто зам дээр зам тээврийн том осол гарч, хүний амь эрсэдсэн хэрэг өнөөдөр өглөө гарлаа.

Бие үнэлж байсан монгол эмэгтэйг саатуулжээ

Гадаадын иргэдэд биеэ үнэлж байсан 49 настай А гэгч монгол эмэгтэйг саатуулсан гэж БНСУ-ын Умард Чүнчонь аймгийн цагдаагийн газар энэ сарын 14-нд мэдэгдэв.