Калифорнид олон хүнийг буудан хөнөөжээ

Нийтэлсэн: 2017-11-15 09:37:38

 РАНЧО-ТЕХАМА. /Америкийн дуу хоолой/. АНУ-ын Калифорни муж улсын Ранчо-Техама хэмээх жижиг суурин газрын бага сургууль болон бусад газарт нэгэн этгээд дөрвөн хүнийг буудан хөнөөж, хэд хэдэн хүнийг шархдуулжээ.
 
“Америкийн дуу хоолой” агентлагийн мэдээлснээр, энэ хэрэг орон нутгийн цагаар мягмар гарагийн өглөөгүүр 1500 орчим оршин суугчтай Ранчо-Техама хэмээх жижиг суурин газарт болсон гэнэ.
 
Зэвсэгт этгээдийг цагдаа нар буудан устгасан гэсэн мэдээлэл байна. Түүнийг хэн болох, чухам ямар шалтгааны улмаас галт зэвсгээр халдлага үйлдэх болсныг олж тогтоохоор цагдаа нар ажиллаж байна.
 
Ранчо-Техама нь Калифорни муж улсын төв Сакраменто хотоос хойд зүгт 180 км зайтай оршдог аж.
 
 
Г.Доржханд
Эх сурвалж: "Монцамэ" агентлаг
СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. итперлийзем мөхлийн шат

    зочин, 2017-11-15 10:47:09, 202.9.43.40Хариу бичих

  2. Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Ee ene chini uatsartsan uls ve hed deh ni bolj bnaa iim hereg

    Зочин, 2017-11-15 11:14:53, 66.181.188.47Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Америк эрх чөлөө энэ тэр гэж их далдаганаад байх хэрэггүй гэдгийг харуулаад байгаа юм биш үү?

    Зочин, 2017-11-15 11:32:33, 49.0.212.110Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Ардчиалыг буугаар л хамгаалдаг. Америкийн буутай ардчилал бол авилгалд идэгдсэн нийгмээ цэвэрлэх гэсэн нэгэн хүний оролдлого байх. Манайд буугүй ардчилал байгаа болохоор авилгалчид паварч байна. Манайх Америкийн дууриах дуртай юм чинь иргэдээ галт зэвсэг эзэмших эрхийг нь чөлөөтэй тавьж өгөх хэрэгтэй. Ядаж л цагдаа нар орой үдшийн цагаар хилс хэргээр гэрт баривчлахгүй болохоос эхлээд авилгалчид номхорох хүртэл олон сайн талтай.

    Буутай өрдчилалд руу урагшаа!!!!!, 2017-11-15 12:28:51, 78.188.37.91Хариу бичих

  8. Би дэмжиж бна

    Зочин, 2017-11-15 13:29:09, 66.181.182.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Элжигдоржийн АНУ гэж их магтаад байдаг улсын дүр нэг иймэрхүү...Манайх ч ийм байдал уруу явж байна.Сааавч,Сэлэм...

    уншигч, 2017-11-15 12:38:34, 202.9.42.36Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. zaluus aa!!!byy tenegt!!!ydahgyi bidnii dotor ch iim hymyys baigaa?Ta nar hybia hicheej alibaa yum ynsaad hyzaz syr!!!!

    eersdiigee hichee!!!, 2017-11-15 17:24:02, 148.60.92.223Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: