АНУ 1986 оноос хойш анх удаагаа хөл бөмбөгийн ДАШТ-ийг өнжихөөр боллоо

Нийтэлсэн: 2017-10-11 11:14:27

ВАШИНГТОН. /АП/. АНУ-ын хөл бөмбөгийн шигшээ баг 2018 оны ДАШТ-ий урьдчилсан шалгаруулалтын тоглолтод Тринидад-Тобага улсын шигшээ багт хожигдсоноор Оросыг зорих боломжоо алдлаа. Энэ тухай “Ассошиэтэд Прэсс” агентлаг мэдээлсэн байна.
 
2018 онд Орост болох ДАШТ-д оролцох эрхийн төлөөх мягмар гарагт буюу өчигдөр болсон тоглолтод Тринидад-Тобагагийн шигшээ багийнхан АНУ-ын шигшээ багийг 2:1 оноогоор буулган авчээ.
 
Ингэснээр АНУ-ын хөл бөмбөгийн шигшээ баг 1986 оноос хойш анх удаагаа ДАШТ-ийг өнжихөөх болж байна.
 
Г.Доржханд
Эх сурвалж: Монцамэ агентлаг
СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Идэвхитэй Америкчууд Хөл бөмбөг сонирхдог Хөдөөний Европын Оркууд биш.Хөл бөмбөг уйтгартай,удаан,заримдаа бүүр гоол ч үгүй тэнцдэг.Америк хөл бөмбөг,Сагс бол шал өөр.

    Зочин, 2017-10-11 14:46:11, 202.179.27.176Хариу бичих

  2. Чи бол МАЛ...

    Москва, 2017-10-11 18:26:12, 31.173.82.174

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Hulbumbugu bol delhii deerhi tsoriin gants buh ulsuud sonirhoj toglodog sport.

    Bat, 2017-10-11 15:55:13, 103.212.119.154Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Hutsdag ats ve idvehtei amerikchuud allagadaa l sain bolhoos archaigvi lalaruud multarsan uu bolj bolj

    Зочин, 2017-10-11 17:59:20, 80.214.73.73Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Америкууд жинхэнэ хөл бөмбөг тогтлож чаддгүй. Өөрсдийнх тэр хөл бөмбөг гээд байгаа регби нь ёстой оркууд жимс булаацалдаж байгаатай адилхан...Очиж очиж нэг муу арлын оркуудад хожигдсон байна. Ёстой шараа...оркын оркууд болжээ

    Сэлэм Тогмид , 2017-10-11 23:26:54, 73.134.122.217Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Orosuud yamar baliar um. USA-g havchaad.Trinidad, Tobago geed 2 ulsin shigshee niilj baigaad gants Amerikiin bagtai uzeheer chin hojigdoj l taaraa shuu dee!

    Bobo, 2017-10-12 01:15:44, 66.181.186.170Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. hooe manaihan yasan bol ???

    od, 2017-10-12 03:25:29, 73.200.190.195Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: