Марафонч Б.Мөнхзаяа Тайваньд тэргүүн байр эзэллээ

Нийтэлсэн: 2017-03-20 12:04:00

Улаанбаатар /МОНЦАМЭ/. Тайванийн Тайпей хотноо өнгөрсөн ням гарагт болсон “Шинэ Тайвань Ван Жинь Ши 2017” марафон гүйлтийн олон улсын тэмцээний эмэгтэйчүүдийн төрөлд ОУХМ Б.Мөнхзаяа тэргүүллээ.
 
Тэрбээр 02:28:08 секундын амжилт үзүүлж, хоёрдугаар байр эзэлсэн Эфиопын Дебела Белдагаас 13 секундын өмнө барианд орсон бол хүрэл медалийг мөн Эфиопын марафонч Айеле Белачеу 02:39:07 амжилтаар хүртжээ. Энэ удаагийн тэмцээнд 12 мянган тамирчин өрсөлдсөнөөс олон улсад амжилт үзүүлсэн өндөр зэрэглэлийн 32 марафонч хурд, хүч, тэвчээрээ сорьсон байна.
 
Эрэгтэйчүүдийн марафонд Кенийн Кипкогей Йего, 02:17:02 амжилтаар түрүүлжээ. Эрэгтэйчүүдийн дээд амжилтыг өнгөрсөн жил Кенийн Уильям Чебон Чебор 02:13:05 амжилтаар тогтоож байжээ.  Эзэн орны тамирчдаас эрэгтэйчүүд нь 16, эмэгтэйчүүд нь 13 дугаар байр эзэлсэн нь хамгийн өндөр амжилт байв.
 
“Шинэ Тайвань Ван Жинь Ши 2017” уралдаан нь Олон улсын хөнгөн атлетикийн холбооны “Хүрэл” сертификаттай, 2015 оноос хойш энэ жил гурав дахь удаагаа зохион байгуулж байна.
 
Д.Өлзий 
Эх сурвалж: “Монцамэ”агентлаг
 
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

9 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. havriin chiigtei zuulun yrin salhi shig saihan medee bna.Amjilt husie1.

    zochin, 2017-03-20 17:21:31, 66.181.190.116Хариу бичих

  2. 02:28 гэдэг АГУУ тоо ш дээ!! Сая Бостоны дэлхийн No1 марафоны тэмцээнд ийм vзvvлэлттэй Кени эмэгтэй тvрvvлж 65 000$ эзэн болсон. Амжилт амжилт Дэлхийн Топ спортоор Олимп, Дэлхийд нэрээ дуурсгаарай)))

    Зочин, 2017-03-24 22:09:31, 27.123.214.117

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Кенийн хүн гөрөөснүүдийн өмнө орчихсон байна шдээ. Мөн хурданаа. Амжилт хүсье.

    Зочин, 2017-03-21 09:48:38, 66.181.160.15Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Улам их амжилт гаргаарай.Ёстой мундаг байнаа

    Decci, 2017-03-21 12:38:45, 202.179.31.109Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. 2:39 гэдэг бол гайхам амжилт. Манай Сэр-од, Мөнхзаяа хоёр бол гайхамшиг шүү. Бокс, Жүдо, Чөлөөт, Сумогийнхан маань ч тасархай ба тэднээс яс юман дээр дутах нь байтугай илүү гарах хэмжээний асар их тэвчээр энэ марафон гээчид шаардагддаг юм. Зүгээр л, competitive хэмжээнд үүрэгтэй барианд орж ирэх чинь л маш том асуудал шүү дээ, гэтэл түрүүлнэ гэдэг бол Гавьяатаас доошгүй том амжилт билээ.

    Зочин, 2017-03-22 07:10:57, 80.110.164.142Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Ямар гайхам мэдээ вэ, тэр Этиопуудийн орд орно гэдэг зүүдэнд ч оромгүй явдал болжээ. Олимпийн найдвар!!!! Амжилт амжилт!

    Зочин, 2017-03-22 08:57:52, 173.34.153.221Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Бэлтгэл сургуулиа зээр хөөн хийж, Олимпоор бүр тасархай ирж Монголийнхоо нэрийг мандуулаарай!

    Зочин, 2017-03-22 08:59:42, 173.34.153.221Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Энэ бол гайхамшиг юун Улсад арван хэд түрүүлэх Сумо-д гучин хэд түрүүлэхтэй жишишгүй гайхамшиг. Олимп өөд урагшаа миний охин!!!

    Зочин, 2017-03-22 18:15:05, 173.34.153.221Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Тийм шүү, Жудо-д олимпийн аварга болох ч болох л зүйл харин энэ бол ГАЙХАМШИГ !!!! Олимпийн хороо улс анхааралдаа авах хэрэгтэй!!!!

    Зочин, 2017-03-22 18:20:02, 173.34.153.221Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: