Ерөнхийлөгчийн ивээл дор “Буддын мэдлэг ухаан ба орчин үеийн шинжлэх ухаан” сэдэвт эрдэм шинжилгээний бага хурал болж байна

Нийтэлсэн: 2017-10-13 10:51:38

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн ивээл дор “Буддын мэдлэг ухаан ба орчин үеийн шинжлэх ухаан” сэдэвт эрдэм шинжилгээний бага хурал өнөөдөр ШУТИС-ийн төв байранд болж байна.
 
Уг бага хурлыг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газар, Номын гурван хүрдэн сан ТББ, ШУТИС, Шинэ Монгол эрдмийн хүрээлэн, ХААИС, Зүүн хүрээ Дашчойлин хийд, Сан бизнесийн дээд сургууль хамтран зохион байгуулж байгаа юм.
 
Хурлын нээлтэд Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн Соёл, шашны бодлогын зөвлөх Ц.Хулан оролцож үг хэллээ.
 
Эрдэм шинжилгээний бага хурлаар Мадхъямака ба Квант физик, Бурхны шашны бясалгал ба тархи судлалын шинжлэх ухаан, Уламжлалт ба орчин цагийн одон зурхай, анагаах ухаан, Орчин цагийн боловсрол ба Буддын ёс зүй зэрэг сэдвүүдийг хэлэлцэж эрдэмтэн судлаачид илтгэл хэлэлцүүлж байна.
СУРТАЛЧИЛГАА :

8 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Ерөнхийлөгчийн ивээл дор гээд зохион байгуулдаг бүх ажлууд өөрт нь унац өгдөг юм.Жишээлбэл Элбэгдоржийн санаачлага гээд байсан өнөөх ФОРУМ,одоогийн ерөнхийлөгчийн ивээл,санаачлага гэдэг хурлуудад оролцогч бүгд БАЯН ГОЛД байрлаж байна шүү дээ гэх мэт.....

    уншигч, 2017-10-13 12:55:34, 202.9.42.36Хариу бичих

  2. Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. RELIGION IS ILLUSION !!!!!! RICHARD DAWKINS IIN NOM IIG HELELTSEREI.

    Зочин, 2017-10-13 13:05:49, 139.5.218.104Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Буддийн мэдлэг ухаан ярих хуралд их сургууль, академи хүрээлэн,шашны дээд сургуулийн нэр алга. гачин байнаа. ШУТИС одоо будда, физик гэж конференцтох нь бизнэс дон. Баттулгыг донтонгууд уургалаад авчээ. гайхмаар.

    Зочин, 2017-10-13 15:39:32, 194.228.20.44Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Shashin muhar suseg bolohoos medleg bish shuu dee. Yu soliorood bgan. Tur shashin 2 angid baih undsen huuli yasan be?

    Зочин, 2017-10-13 20:33:46, 66.181.184.73Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Mongolchuud eersdiin ev ih suu uhaanaa yachihaad budda shashi surtal hiigeed baigaa yum be

    Zochin , 2017-10-14 08:25:40, 150.129.142.205Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. SOLIOTOI XULAN SHASHNII ZOBLOX GEED ENEMONGOL ULS MINI YANA DAA ENE BALAI TENEG ABGAI DEEREES NI BUDDA GEED IREXEER TAS XARAN XUI DL IIN ADAG Bixaas or Sam algaa

    Зочин, 2017-10-14 08:28:49, 108.67.225.173Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Zaal hooson l hural bolj bna lee. Sain zarlaad hun amitnaa oroltsuulhad yadag bnaa

    Jargallsaikhan Gergii uils sangiin terguun, 2017-10-14 10:44:35, 150.129.143.16Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Cedeb ni mas saihan asyydald tylgyyrlajee!manaihan sasing haasan bagaa ni ilt l dee?Hyn bolj tereed jaahan gegeerchgeeye l dee!!Mongolchyyd aa!!aliin bolgon munhag mulguu yabzgaah be?21 zyyniihan mini!ta nart tiim nuh goldoo bii yu?....Delhiin hamgiin sildegyyd sasinii neleegeer oyun setgehyi ni saryyljij yrt ydaan naslah bolomjoon olj abch bna!Manaihan ch gesen ene asyydaliin ard garch naslahsan amidrahsan!!!

    yhaantai oyunlag yabya gebel?Sasing hegjuuleh ni c, 2017-10-14 18:24:04, 37.58.136.163Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: