Коммунизм ба Коммунист-ийн тухайд

Нийтэлсэн: 2017-10-13 09:10:04

Бид Коммунизмыг 27 жил муулсан хийрхэл дэгдээлээ. Эргээд тайвшраад бодоход их коммунист хүн гэхээр ажлын алдаа гаргадаггүй хариуцлагатай, хээл хахууль гээчийг үл мэдэх хувийн шуналгүй хүнийг хэлдэг байж. Тийм улаан коммунистын батлахтай хүний тоо бас л 100000 шахаж байв. Дор нь хувьсгалт залуучууд, улаан бүчтэн пионерүүдийг оруулбал хүн амын бараг 80 шахам хувийг коммунизмын нөлөө базаж байсан бололтой. Гэтэл 1990 оноос энэ бүхэнд үнэнч бишээ харуулж, энэ нь хамгийн гол алдаа хоцрогдол болж батлах тэмдэг улаан бүчнүүд нь хог болж хувирсан.
 
Түүнтэй давхцаад хариуцлага гэдэг газарт булагдаж, төрийн албаа ашиг орлогын суудал болгогсдыг шинэ сэтгэлгээтэн, ардчилсан үзэлтэн, сүйхээтэй менежер гэж мандуулах болсноос төр түмний өмч хэдхэн хүний өвөр рүү ховх сорогдсон. Төрийн Гурван өндөрлөг гэгдэгч этгээдүүд тэдний манлайлагчид нь болон баяжиж хөлжиж, хөрөнгө мөнгөөр бүхнийг зохицуулагсад болсон. Коммунист засгийн газар үндэсний урлаг соёлоо маш дээдлэдэг хүндэлдэг, хөгжүүлдэг байж.
 
Төрийн шагналт туульч Авирмэд, уртын дууч Норовбанзад, богинын дууч Цогзолмаа, уран нугараач Норовсамбуу гээд баахан төрийн шагналтан төрж байв даа. Гэтэл сүүлийн жилүүдэд шагнал яаж завхарсныг хэлүүлэлтгүй мэднэ ард түмэн. Бүр хүнд олгохоо болиод "ХОНХНЫ ДУУН" д олгосон гээч. Социализмыг эцэслэхэд " УРЛАГ СОЁЛЫГ ҮЗЭЛ СУРТЛЫН ЗЭВСЭГ" болгосон гээд талбай дээр цуурайтуулан зад шүүмжлэж байсан ХҮН өөоөө Хонхны дуу г шагнан зэвсэг болгох. Хонхны дуу гэдэг их муу ёрын эд л дээ. Хүн хөлөөрөө явж байх үедээ хүрээ хийд, дацан дуганд очих юм уу бөө, лам, пастор, имам д бараалхдаг.
 
Хэвтэрт орж үхэх үедээ хонхны дуугаар үдүүлж эрлэгт очдог гэдэг сэн. Өнөөгийн хуурамч ардчилал ХАВДАР( рак) тусч "ХОНХНЫ ДУУ" гаа ийнхүү уншуулж буй мэт. Хүмүүс коммунист номлолын үеэ санагалзан сайн сайхнаар дурсах болов. Ажилгүйдэлгүй, ядууралгүй, өлсгөлөнгүй бүгд амьдралаа болгоод байх шиг сайхан нийгэм байдаггүй байж. Түүхийн шаардлагаар Монголчууд тойрч болохгүй тулгагдаж зайлшгүй дагасан зам коммунизм байжээ. Хойно Орост цагаан хаанаа хөнөөж большевик коммунистууд төр байгуулсан, урд Гоминдан( гамин) Юань Ши Кай Монгол бол бүгдээрээ манайх гээд "МОНГОЛЫГ ҮЗЭХИЙН ЗҮЙЛ ХУУЛЬ" гаргачихсан, тэгээд Сюй Шү Жаны гамин цэргүүд Нийслэл хүрээнд ороод ирчихсэн үүрдийн суурьшлаа бэхлэж байсан үед хоёр хөршийг даваад өөр хаашаа хандах байсан бэ?
 
Түүхийг өнөөдрөөр харж "Би байсан бол коммунист засаг тогтоолгохгүй капитализмын замаар явуулж улсаа мандуулах байсан. Тэр үеийнхэн над шиг ухаантай биш, муусайн улаан коммунистууд шал усан тэнэг амьтад байж" гэж бодох, ярих барууны тэжээврүүдийг өрөвдмөөр, жигшмээр. Коммунист үзэл хамтач байх онол тулгасан нь буруу биш, нэгдэл байгуулсан нь алдаа бус байсан. Гагцхүү нэгдлийг гишүүд нь биш өөр нэгэн мэдлэгтэй боловсролтой гэгдэх этгээд гаднаас томилогдон ирж хамтын хөрөнгийг удирддаг байсан нь буруу байж. Нэгдэл гэдэг нь Монгол Үг ферм, компани гэдэгтэй утга нь адилхан л байж.
 
Ардчилсан хувьсгалын эхэнд хашгирсан гол урианы нэг "сэхээтэн нарыг хэлмэгдүүлж нэгдлийн малчин болгож хүний эрх чөлөөг уландаа гишгэж байжээ" гэдгийг ч өнөөдөр эргэн харахад инээдэмт эмгэнэл байх. Коммунистууд тухайн үед харин ч ажилтай амьдралтай гаргаж байж өнөөдрийн хуурамч ардчилагчидтай харьцуулахад. Тэгэхдээ тэр үед тэр хэдэн сэхээтнүүдийн санал болгосны дагуу ЗӨВЛӨЛТИЙГ хаяад соёлын хувьсгал ид өрнөж үймээн самуунд автсан Мао Цзедуны улсыг дагах нь зөвдөх байсан гэдэгт одоо ч хүмүүс итгэдэггүй. Өнөөгийн төр засгийнхан өөр намынхнаа хэдэн зуу мянгаар нь ажил амьдралаас нь салган гэнэт халахдаа тэр муулаад байгаа Коммунизмийнхан шиг малчин болгож ажлаар хангадаг гэж үү??? 
 
Тэгээд ч тэр үед Зөвлөлтийн хилийг хаалгасан нь дээр байсан уу?. Мао Цзе Дуны заавраар хөл толгойгоо алдсан соёлын хувьсгал гэгч аймшигт завхралаас сэргийлж урд хилээ хаалгасан нь дээр байсан уу? Хоёулантай нь адил тэгш харилцах гээд хоёр хилээ хоёуланг нь хаалгаж дотроо Зөвлөлтийг дэмжсэн, Хятадыг дэмжсэн гэж хагаралдан өнөөгийн Ардын нам, Ардчилсан нам хоёр шиг тэрсэлдэх нь дээр байсан уу? Хоёр хилээ хаалгачихаад ертөнцөөс бүрэн тусгаарлагдаж хөмөрсөн тогоон дотор ороод Монголоороо Монголоо хөгжүүлэх байсан уу? Монгол ухаан эрдмээр ард түмэн энэ бүхнийг тунгаагаад Ю.Цэдэнбал даргын зөв байсанд итгэдэг. Харин тэр үед Ю.Цэдэнбал даргыг хусч хаяад МАО ЦЗЕ ДУН ыг дагасан бол зөв байх байсан гэдэгт итгэх хүн тэр үед байтугай өнөөдөр ч байхгүй байх.
 
Үргэлжлэл бий.
МОНГОЛ УХААН 9 ЭРДЭМ номноос
 
Эдийн засгийн ухааны доктор Т.Баярхүү
СУРТАЛЧИЛГАА :

44 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. дүр эсгэсэн алны алчуураас коммунист хүн дээр шүү.худлаа хошгируулахгүй Эрдэнэтийг идэхгүй жастин каплаг зугтаалгахгүй рио тинтогоос авилга авахгүй хүн алахгүй шоронгийн дарга хийхгүй

    шаабар, 2017-10-13 10:29:55, 182.160.35.126Хариу бичих

  2. бүгдийг нь мах сүүнд дугаарлуулж арван жил төгсөхөөр хүчээр гуталчин малчин болгоод бодох сэтгэхийг чинь зааж цөлөөд өгөхөөр юү гэж хуцахыг нь харах юмсан

    Зочин, 2017-10-13 18:51:00, 203.91.115.44

    Гуталчин, малчин гээд хөдөлмөрчиын хүний амьдрал сайн байсан юм шүү дээ. Бүгд дээд сургуульд орох боломжгүй. Сурлагаар нь жагсаагаад улан шугам татдаг байсан нь шударга байлаа. Одоо бол мөнгөтэй нь л таахалзаж байна даа.

    Зочин, 2017-10-13 19:42:44, 202.131.245.243

    Биогийн ХУЖАА БАЯРХҮҮ гэдэг хүн биз дээ!!! Хамт байсан найзууд нь удам судараар нь мэддэг юм билээ. Үхсэнийх нь Монгол УХаан бэ???? Ацаараа, шаал хачин тэнэг юм ярьжж Монгол биш золбин зүйл ярьж, сүүлдэээ бүр урвасан ХУЛГАЙ ОРОСЫН БУУНЫ НОХОЙ ЦЭДЭНБАЛЫГ ч магтаад үнэхээр ХУДАЛ үг байн. Зүрх сэтгэлтэй Монгол хүн хэзээ ч эх орон, үндэс угсааныхаа эсрэг боссон Дүрвэд Цэдэнбалыг магтахгүй!!!! Харин элэг буруутай дүр эсгэсэн БУУНЫ НОХДУУД л Урвасан хулгайг цайруулах гэж оролдоно. Баярхүү гуайн цаад санаа оноо тэгэж л харагдаж байна. Монгол нэр барихаа болиооо!! Та нар Монгол биш, та нар золбин нөхдүүд, үндэс угсаа гарал үүсэлгүй!!!

    Биогийн ХУЖАА БАЯРХҮҮ гэдэг хүн биз дээ!!! Хамт ба, 2017-10-14 01:26:33, 66.181.190.59

    Ардчиллыг хонхны дуугаар үдэх цаг болжээ. Ум ма ни пад мэ хум

    Зочин, 2017-10-14 12:28:45, 103.229.120.251

    эрт эрлийзэжсэн, хожуу эрлийзжсэн гэж л байдаг юм шигээ. Эрт эрлийзжсэн нь бууны нохой энэ тэр гэж яриад. Хятад талаа илүү барьдаг нь хятад руугаа явна биз. Иргэний үүргээ биелүүлээд Монголоо гээд явж байгааг дэмжнэ.

    220 жил, 2017-10-14 12:50:37, 49.0.213.168

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Коммунизм мандтугай. Хуурамч ардчилал сөнөтүгэй.

    Зочин, 2017-10-13 11:18:21, 202.9.43.172Хариу бичих

  4. Sots niigem sain niigem baisan. Odoo bol.....

    Зочин, 2017-10-13 18:06:25, 150.129.143.134

    энэ нийгэмд зохицон амьдарч чадахгүй шаарууд иймэрхүү зүйл бичдэг. сайхан нийгэм ч дээ. Баярхүү дурак залилан хийчихээд аргалаад л явж байна шүү дээ. өрөө өгөөрөй луйварчин

    Зочин, 2017-10-14 01:53:12, 202.9.43.55

    Ардчиллыг хонхны дуугаар үдэх цаг болжээ.

    Зочин, 2017-10-14 12:29:52, 103.229.120.251

    Ум ма ни пад мэ хум.

    Зочин, 2017-10-14 12:30:10, 103.229.120.251

    манайхан дэлхийн техник технологи, цахим ертөнцийн хөгжил дэвшлийг социализм, капитализм-тай хольж хутгах юм... коммунист хятадыг л хар, систем нь социалист, коммунист хирнээ чөлөөт эдийн засагтай, төр нь тогтвортой, хэвлэл мэдээлэл нь төрийн зохицуулалттай, эдийн засаг нь дэлхийд 2-т болтлоо үсрэнгүй хөгжиж чадлаа шт. социализм юугаараа ч капитализмаас илүү байсан, байх ч болно. швед финлянд, норвеги гэх орнуудын индексийг нь хараарай, үргэлж дэлхийн айргийн 5-т ордог. зарим дуракууд юмаа ялгаж салгахгүй социализмыг муулах юм. шилэн барилга, гар утас хөгжил биш шүү дээ - энэ бол өнгөн тал... хөгжил гэдэг бол нийт ард түмний боловсрол, эрүүл мэнд, төрдөө итгэх итгэл, аюлгүй орчин, шудрага ёс, баталгаат ажлын байр, цалин орлого, соёл урлаг гээд 1001 юм бий. социализмыг муулагчид бол хэдхэн цаас, өнгө мөнгөнд хууртсан боловсролгүй оркууд

    Зочин, 2017-10-14 13:54:36, 66.181.184.240

    коммнистууд нугалаа гаргадаггүй, завхардаггүй, хахууль авдаггүй, цаазлуулдаггүй гэж хэн хэлээд байна? 1-т хэн юм?

    Зочин, 2017-10-14 15:45:20, 49.0.213.168

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. САНАЛ НЭГБАЙНА,

    ЗОЧИ, 2017-10-13 12:00:02, 59.153.114.141Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Unen...

    Зочин, 2017-10-13 13:16:11, 202.179.31.10Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ДҮР ЭСГЭСЭН АРДЧИЛАЛ КОММУНИЗМААС ДОР гэж нэг авгай Элбэгдоржийг шоолч мушийчихаад явчихаж билээ

    Зочин, 2017-10-13 13:33:01, 103.229.122.173Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Коммунизм одой хүнийг төрд гаргадаггүй байсан. Гэтэл ардчилал нэрээр одой хүнийг төрд зохиомолоор гаргаж түүний гарахр улс орныг сүйтгэх туршилтыг 1990 оноос хойш хийсэн. Одой хүн алга болсон ч түүний балаг дуусах болоогүй байна.

    Балаг., 2017-10-13 14:00:46, 185.7.165.130Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Communism mandtugai

    Зочин, 2017-10-13 14:04:03, 172.58.152.86Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Асуудлын гол нь 90 оноос өмнөх тэр үеийн Монголын удирдлага түүхэн эгзэгтэй цаг үеүдэд маш ухаалаг шийдвэр гаргаж байжээ.

    Зочин, 2017-10-13 15:29:55, 202.131.245.243Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Elbegdorj bol ardchilalariin hoshnogonii zaas

    Зочин, 2017-10-13 16:09:52, 213.162.68.233Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Kommunizmiin bol mongol Hund yag taarah sistem kommunizmiin bol huniig huneer Ni bailgadag .batuul elbegdorj hoeriig Odoo harihad hцr lalariin hulgaich eruugiin gemt heregtnuud bolchihood baina Mongolchuudaa mongoliig samarsan aluurchin hulgaich elbegdorj batuul nariin uhdel hulgaich nariig shound duujilj shoroond bulzgaaya

    Зочин, 2017-10-13 16:13:32, 213.162.68.233Хариу бичих

  20. Алдарт Ванга мэргэч хүн төрөлхтний ирээдүйн нийгэм коммунизм гэж хэлсэн. Гэхдээ хүмүүс ухамсараа дээшлүүлэхэд шашин хэрэгтэй. Коммунизм нь хүн чанарыг эрхэмлэдэг зөв сургаалтай нийгэм болой.

    Буриад , 2017-10-13 17:22:50, 77.218.241.134

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Хонхны дуу социализмыг үдээд одоо ардчилалыг тамд илгээх аялгуу болж дээ хөөрхий. Элбэгдорж мэтийн ардчиллын алтан хараацайнууд ухаантай юм гээч. Үхэхдээ толгой дээрээ хонхны дуу дуугаргаад мажийх нь гээч.

    Жэк, 2017-10-13 17:52:52, 124.158.74.2Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. үхсэний алтан хараацай? нүд ухдаг хон хар хэрээ

    Зочин, 2017-10-13 18:31:35, 182.160.32.210Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Социализмд ядаж л авилга бараг байдаггүй, ичих булчирхайтай байсан. Ардчилал гээд төрөөс төрсөн тэрбумтнууд үгүй мөн их гарав даа.

    Иргэн, 2017-10-13 18:49:56, 199.49.15.127Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. гол хонхны дуудаа биш.ардчилсан нийгмийн уриа байгаа юм ардчилсан нийгэмийн уриа лоозон бол хөрөнгө мөнгө ийм учраас хөрөнгө мөнгө нь бүх муу муухай зүйлийг агуулсан байдаг.бид одоо амьдрал дээр харж байна.

    тэнгэр, 2017-10-13 19:34:54, 66.181.189.49Хариу бичих

  28. Хонхны дуу... Ум ма ни бад ми хум.

    Зочин, 2017-10-13 19:43:42, 202.131.245.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Шаадаг алцайсан ал минь лондонгын биг бен кремьлийн цамхагын хонхний дуу тэгээд муу ёруу ардчлалыг дайрахдаа хонхны дууг нь хүртэл муу ер гэж доромжилоод байнуу есөн үерээ сүйрэхдээ хонх дамарны дуу бүү сонсоорой

    Зочин, 2017-10-13 20:55:41, 121.146.181.72Хариу бичих

  30. мэдээ хүргэгч шарик. мартсаныг сануулах, сэрээх. за юу вэ, есөн үе ч гэх шиг дамарт эрчлүүлэх нь, балай юм бэ.

    Зочин, 2017-10-14 12:43:12, 49.0.213.168

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Томоохон эрдэмтэн судлаач, нийгмийн хамгийн идэвхитэй эрэл хайгуулчин өнгөрсөн аргагүй түүхээ хүндэтгэх, ойлгох байр сууриа илэрхийлсэн нь анхаарал татаж байна. Бид хийрхэж байх зуур ганц коммунист намтай, Маркс, Ленин, Мао үзлийг оройдоо залсан, төлөвлөгөөт хөгжилтэй, дэг журамтай, нэгдмэл Хятад дэлхийн хөгжлийн манлайд гарч ирснийг ойлгох цаг болсон баймаар.

    зочин, 2017-10-13 21:04:15, 202.9.43.31Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Хаха наад ардчилсан хулгайч нарын туган дээр байдаг морьтой хун нь яг малын хулгайч шиг нуурээ буруулаад зугтаж яваа хулгайч байдгийн байлээ напдуул чинь аягуй бодлоготой билэгдэлтэй дурс мурс зурсан байгаам даа

    Зочин, 2017-10-13 21:16:08, 202.9.42.56Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. С.Чулуун, Д. Өлзийбаатар, А.Очир, Н. Ганбат http://time.mn/n/lDt

    Зочин, 2017-10-13 23:15:43, 49.0.213.202Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Биогийн ХУЖАА БАЯРХҮҮ гэдэг хүн биз дээ!!! Хамт байсан найзууд нь удам судараар нь мэддэг юм билээ. Үхсэнийх нь Монгол УХаан бэ???? Ацаараа, шаал хачин тэнэг юм ярьжж Монгол биш золбин зүйл ярьж, сүүлдэээ бүр урвасан ХУЛГАЙ ОРОСЫН БУУНЫ НОХОЙ ЦЭДЭНБАЛЫГ ч магтаад үнэхээр ХУДАЛ үг байн. Зүрх сэтгэлтэй Монгол хүн хэзээ ч эх орон, үндэс угсааныхаа эсрэг боссон Дүрвэд Цэдэнбалыг магтахгүй!!!! Харин элэг буруутай дүр эсгэсэн БУУНЫ НОХДУУД л Урвасан хулгайг цайруулах гэж оролдоно. Баярхүү гуайн цаад санаа оноо тэгэж л харагдаж байна. Монгол нэр барихаа болиооо!! Та нар Монгол биш, та нар золбин нөхдүүд, үндэс угсаа гарал үүсэлгүй!!!

    Зүрх сэтгэлтэй Монгол хүн хэзээ ч эх орон, үндэс у, 2017-10-14 01:27:05, 66.181.190.59Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. sotsializm.n uyed sain ymnuud ikh bsan saaral ni ch bsan...baga bsan muu zuil.g ni saijruulah gj l humuus ardchilal.g demjsen gehdee duraaraa durgih.n ner bolgoj ashiglana gj bodoogui

    zochin, 2017-10-14 01:40:22, 182.251.255.45Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. il tod shudarga ugee heldeg boliyo... erkh ashigaa zev hamgaaluuldag boliyo...niiteeree bayalag buteej zev huvaarildag boliyo gesnees bish...hen durtain orilood yu ch hiij bno gj demjeegui

    zochin, 2017-10-14 01:46:20, 182.251.255.45Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Sanal 1 bn. Komunismd aldaa dutagdal baisan.Ter aldaa dutagdaliig zad shuumjileed ardchilsan togtoltsoond ortsgooson. Getel odoo aldaa duragdal bish huulias ch aihgui il tsagaan luivarddag niigmiig baiguulchihsan bn. Yun komunismiin aldaa dutagdal. Hunii mos gej baihgui bolj huviin erh ashgiinhaa toloo yahaas ch butsahgui hoich ue bii bboltsgoosonbn. Ardchilald orood olj avsan ene ololt bol komunismaasaa doloon dor bn. Tiimees ardchilald oroh ued suld duu bolj baisan Honhnii duu bol Mongoliin doroitoliin ehleliig zognoson muu yoriin dohio baisan bn gej niitlelch uzsen bn. Uuniig ugui gej uguisgeh bolomj muutai l yum bn.

    Зочин, 2017-10-14 02:04:51, 27.123.212.139Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. хэрвээ батүүл Соц нийгмийг хараан зүхэж хөшөө дурсгал нурааж өнгөрсөн цаг үе рүүгээ нулимаагүй бол ард түмэн хүүтэйгээ хамтарч мөнгө идсэнийг нь өршөөх л байсан.Коммунистууд Монгол үндэстнийг сэргээн мандуулсан нь гарцаагүй үнэн шүү дээ. ардчилсан гэх цаг үеэс хойш ард түмэн баян ядуугийн туйлд хуваагдаж хэдхэн зальтай хоосон чалчигч хулгайч нарт хууртагдсаар өдий хүрсэн.

    Зочин, 2017-10-14 08:44:29, 182.160.34.3Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. 490213202 чи хэдэн онд эхээс төрсөн нусан буу вэ. Чамд соц болон зах зээлийн аль чнийгмийн мэдлэг боловсрол алга байна дааХэрэв Цэдэнбал гэдэг хүн буруу удирдсан бол МОНГОЛ өдийд ХЯТАД улсын нэг тосгон болоод газар ч үгүй мал чүгүй хөөрхийлэлтэй бөөснүүд болох байсан юм.БАЯРХҮҮ МАШ ЗӨВ ХАРЖ УХААНТАЙ ДҮГНЭЛТ ХИИЖЭЭ.

    Зочин, 2017-10-14 11:32:41, 66.181.180.247Хариу бичих

  48. монголчууд хар халзан халтарууд болох нь зөв? цаасан буу хийж өгч байсныг чинь санаж л байна шүү. Ер.лгчөөс эхлээд над хүртэл бодит байдал ийм л байна. Улаан уяа зангиа жижүүр анги ч гэх шиг. Тэмбүүний муу цуснууд гээд даяар хэлэлцүүл л дээ тэгээд. 100 хувь коммунизм ялсан бөөсний улс болох байсан гэнэ үү?

    Зочин, 2017-10-14 13:46:35, 49.0.213.168

    хувалз улс

    Зочин, 2017-10-14 19:44:22, 49.0.213.168

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Элбэгдоржийг хонхны дуугаар үдье, ум ма ни бад мэ хум

    Хувьсгал, 2017-10-14 12:07:15, 73.14.251.85Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. одоо ч хонхны дуугаар унтуулдаг болсон үе дээ.

    Зочин, 2017-10-14 13:20:38, 49.0.213.168Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. энэ хэдэн оны ном юм? эсвэл одоо бичээд байгаа юм уу?

    Зочин, 2017-10-14 13:22:11, 49.0.213.168Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Дэмжиж бна аа

    Зочин, 2017-10-15 10:36:15, 43.242.243.254Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: