У.Хүрэлсүх урагшлах уу, унах нүхээ ухах уу?

Нийтэлсэн: 2017-10-09 08:52:15

У.Хүрэлсүхийн Засгийн газрын бүрэлдэхүүн ямар байх вэ. Хэн хэн сайд болох вэ гэдэг зөвхөн улс төрийн хүрээнийхний  бус олон нийтийн анхаарлыг татаж байна.
 
Тэгвэл өнгөрсөн баасан гариг, дамнуулаад амралтын өдрүүдээр Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх УИХ-ын дарга М.Энхболд нар уулзаж тохиролцоо хийсэн байна. Тэдний тохирсноор У.Хүрэлсүх танхимынхаа сайд нарын 60 хувийг, М.Энхболд 40 хувийг нь мэдэж томилохоор болжээ. Ингэхээр М.Энхболд Шадар сайд болон зургаан яамны сайдыг томилох мэдэлтэй болсон гэсэн үг.
 
Тэд тал талаасаа Засгийн газарт орж ажиллах сайд нарын нэрсийг ч ярилцсан байна. Тэдний тохироогоор Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхээс бусад сайд нар “давхар дээл”-тэй байх ажээ.
 
Ерөнхий сайдын зүгээс ЗГХЭГ-ын даргаар Г.Занданшатарыг, бусад сайдаар Ц.Нямдорж, Ч.Хүрэлбаатар, Д.Сумъяабазар, Д.Сарангэрэл, Б.Батзориг, Я.Содбаатар, Ц.Даваасүрэн, Д.Цогтбаатар нарыг томилно гэдгээ илэрхийл­жээ. УИХ-ын дарга М.Энхболд Шадар сайдаар Ө.Энхтүвшинг, мөн Л.Энх-Амгалан, Ц.Цогзолмаа, Д.Дамба-Очир, О.Содбилэг нарын гишүүдийг сайдаар томилуулах саналтай байгаагаа танилцуулсан байна.
 
Энэ бүрэлдэхүүн олон нийтэд ямар харагдаж, яаж тусахыг хэлж мэдэхгүй юм. Гэхдээ УИХ-ын чуулганаар У.Хүрэлсүхийг Ерөнхий сайд болгох эсэхийг хэлэлцэж байхад үүдэн дээр нь “…Эв нэгдлээ бодож тохиролцохгүй байна” гээд хэвлэлийн бага хурал хийлгэж байсан Ө.Энхтүвшин Шадар сайд, Ц.Цогзолмаа аль нэг яамны сайд болохоор нэрээ оруулсан байна. МАН-ын эв нэгдэл гэж энэ бололтой.
 
 
 
Харин УИХ-ын дэд дарга Ц.Нямдорж өчигдөр Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхтэй уулзаж Засгийн газарт нь ажиллах боломжгүй гэдгээ хэлжээ. Тэрээр “…Нөгөөдүүлтэй ингэж хамтарч байгаа нөхцөлд би чиний Засгийн газарт орж ажиллах боломжгүй. Чи зарчмаасаа ухарсан тохиролцоог хийсэн байна” гэсэн аж. Мөн тэрээр У.Хүрэлсүхэд Засгийн газраа өөрийнхөөрөө бүрдүүлж, олон түмний итгэлийг хариулах ёстой гэж зөвлөжээ.
 
У.Хүрэлсүх өнөөдөр МАН-ын Удирдах зөвлөлд, дараа нь УИХ дахь МАН-ын бүлэгт сайд нараа танилцуулна. Түүний халааснаас хэн хэний нэр гарч, энэ Ерөнхий сайд Засгийн газраа хэрхэн бүрдүүлэх вэ гэдгийг ард түмэн харж байна.
 
Тиймээс Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх ийм тохиролцоо хийснээр Ж.Эрдэнэбатын Засгийн газраас ялгаагүй Засгийн газрыг л бүрдүүлнэ. Нэмэгдэхүүний байр солигдоход нийлбэрийн чанар өөрчлөгддөггүй математикийн дүрэм энд хэрэгжинэ гэсэн үг.
 
Яг үнэндээ Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбат огцорсны шалтгаан ердөө л энэ. Засгийн газраа өөрөө бүрдүүлж чадаагүй юм.
 
Нөгөөтэйгүүр У.Хүрэлсүх маш их зүйлийг ам­лаж байж Ерөнхий сайд бол­сон хүн. Магадгүй, МАН-ын 2016 оны сонгуульд амлаж байснаас У.Хүрэлсүхийн Ерөнхий сайд болчихоод амласан амлалт биелүүлэхэд хүнд болж мэдэхээр байна.
 
У.Хүрэлсүх “…Монгол Улсыг хуульгүй мэт авирлаж байгаа этгээдүүдэд хууль байгаа, төр байгаа, ард түмэн байгаа гэдгийг мэдрүүлэх болно. Би тэдэнтэй засаглахаас эхлээд заамдалцах хүртлээ тэмцэнэ, үзэж тарна.
 
…Энэ цаг мөчөөс эхлэн Засгийн газрын бүх төвшинд, төрийн албаны бүх шатанд зөвхөн хууль дээдлэх зарчим, өндөр ёс суртахуун баримталж ажиллахыг би хатуу шаардана.
 
…Баялгийн хуваарилалтыг зөв, шударга болгохын төлөө би зүтгэнэ.
 
…Эв нэгдлийг би нүдний цөцгий мэт хайрлан хамгаалах болно. Гэхдээ эв нэгдэл нэрийн дор муу муухай зүйлээ далдалж, алдаа дутагдлаа хаацайлна гэсэн үг биш.
 
…Надаас болон миний тэргүүлсэн Засгийн газраас хууль бус зүйл битгий хүсээрэй, хууль бус зүйл хийлгэх гэж битгий шахаж шаардаарай. Би зөвхөн хуульд захирагдах болно.
 
…Би зөвд зөөлөн, бурууд хатуу байна.
 
…Би айхгүй байна. Амь насаа алдахаас ч айхгүй байна. Ганцхан зүйлээс айж байна.Энэ бол ард түмний минь итгэл найдвар алдрах вий гэхээс би айж байна” гэж байв. Энэ бол Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн амлалт.
 
“…Амь насаа алдахаас айхгүй байна” гэж ирээд мэдэгдэл хийж байсан хүн юунаас айгаад ийм тохиролцоонд орсныг мэдэхгүй юм. Ална гэсэн бол айхгүй гэдгээ хэлсэн. Харин “…Албан тушаалыг чинь авна” гэчихэв үү?
 
Түүнийг УИХ-ын 30-аад гишүүн эсэргүүцэж байсан нь үнэн. Гэхдээ сөрөг хүчин АН хүртэл Ерөнхий сайдад дэмжсэн. Магадгүй, АН-ынхан У.Хүрэлсүхээс яриад байсан шударга ёсыг нь л хүссэн байх.
 
Гэвч энэ тохироог хэрэгжүүлээд явбал У.Хүрэлсүхээс юу ч хүлээх хэрэггүй. Монголын улс төрийн сүүлийн 27 жилийн түүхийг хараарай. У.Хүрэлсүх шиг олны итгэл хүлээж, хүлээлт үүсгэсэн Ерөнхий сайд байсан уу гэдгийг. Бараг л байхгүй. Өнөөдөр ард түмэн түүнийг өнөөх дайчин, цоглог мэдэгдлээ ажил хэрэг болгохыг л хүлээж байна.
 
У.Хүрэлсүхийн үгэнд ард түмэн итгэсэн. Итгэсэн учраас түүнээс маш ихийг хүлээж байгаа.
 
Энэ мэтээр түүнд урагшлах боломж их бий. Ганцхан сарын дараа болох МАН-ын Их хурлаар намын дарга болж, 2020 оны сонгуульд намаа удирдаж орох зорилго түүнд байгаа нь мэдээж.
 
Харин шахаа, тохироо­ны сайд нараар Засгийн газраа бүрдүүлбэл мор­дохын хазгай болж, улс төрийн карьертаа цэг тавина. Бас унах нүхээ ухлаа гэсэн үг.
 
Тиймээс У.Хүрэлсүх урагшлах уу, унах нүхээ ухах уу гэдэг өнөөдөр танилцуулах сайд нарынх нь нэрнээс шалтгаалах нээ.
 
 
Б.Дамдин-Очир
Эх сурвалж: “Зууны мэдээ” сонин
СУРТАЛЧИЛГАА :

62 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. энхамгалан зүйтэй боловсролын сайд болоосой түүнийг ашиглах нь зөв

    зочин , 2017-10-09 10:00:23, 202.179.31.89Хариу бичих

  2. Солонго гэж ЕС болгонд хор идуулж унагадаг гахайгаа эртхэн зайлуулах хэрэгтэй дээ. хужаа авгай хорт могойг тэтгэвэрт нь явуул ЕС.

    Зочин, 2017-10-09 10:13:40, 203.91.115.37

    ингэх байсан юм бол эрдэнэбат нь хамаагүй дээр байж үнэн амиа бодсон албан тушаалын шоу болж өнгөрлөө өрөвдмөөр юм нямдоржийн зөв хараад сууж байсан нь дээр тэртэй тэргүй хорлох хүмүүстэйгээ нийлээд явж байгаа хүнийг яалттай билээ

    Зочин, 2017-10-09 11:17:40, 103.229.122.71

    Энхтүвшин гэж угаасаа нэг муу шантааажчин байсан

    Зочин, 2017-10-09 11:18:57, 103.229.122.71

    СОЛОНГО БОЛ КИНО ҮЙЛДВЭРИЙН ЗАХИРАЛ СОЛОНГЫН ЭХНЭР, НӨХӨР СОЛОНГЫН ДҮҮ ОРОС 3-Н ЗАХИРАЛ СОРОНЗОН, СОРОНЗОНГИЙН НӨХӨР НЬ ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ЗӨВЛӨЛИЙН ДАРГА ЛҮНДЭНДОРЖ ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-10-09 12:06:47, 122.201.25.46

    Завахрахаа болил доо Их хурлыг тартхл жарсах хнрэгтэй!

    Зочин, 2017-10-09 16:22:26, 122.201.21.63

    ХҮРЭЛСҮХ БИ АЙХГҮЙ БАЙНА ГЭЭД СОЛИОРООД БАЙСАН

    ХҮРЭЛСҮХ АЙЖ БАЙНА, 2017-10-09 16:53:29, 202.9.42.134

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Sumiyabazar said boloh yum bol tanai zasag unah nyhee bukheer uhuullaa gej bod!!! gynzgii shy dee

    zochin, 2017-10-09 10:04:26, 202.179.26.72Хариу бичих

  4. ЗГХЭГ-ын Солонго гэж эмгэнийг хэн хамгаалж байгаа вэ? Хужаа авгайг хэн байлгаад байнаа гэвэл Элбэгээ гар хелийн ажлаа хийлгэдэг гэсэн

    Зочин, 2017-10-09 10:21:06, 203.91.115.37

    СОЛОНГО БОЛ КИНО ҮЙЛДВЭРИЙН ЗАХИРАЛ СОЛОНГЫН ЭХНЭР, НӨХӨР СОЛОНГЫН ДҮҮ ОРОС 3-Н ЗАХИРАЛ СОРОНЗОН, СОРОНЗОНГИЙН НӨХӨР НЬ ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ЗӨВЛӨЛИЙН ДАРГА ЛҮНДЭНДОРЖ ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-10-09 12:06:55, 122.201.25.46

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. ZGHEG-ын дэд дарга Солонго мэт тэтгэврийн хужаа нараа бас тереес цэвэрлэхгуй бол ахиад л хор идэж дуусна.

    Зочин, 2017-10-09 10:08:47, 203.91.115.37Хариу бичих

  6. Элбэгдоржийн эгч Солонго эмээг ЕС явуулахгуй бол бас л хор ууж унана.

    Зочин, 2017-10-09 10:23:25, 203.91.115.37

    СОЛОНГО БОЛ КИНО ҮЙЛДВЭРИЙН ЗАХИРАЛ СОЛОНГЫН ЭХНЭР, НӨХӨР СОЛОНГЫН ДҮҮ ОРОС 3-Н ЗАХИРАЛ СОРОНЗОН, СОРОНЗОНГИЙН НӨХӨР НЬ ШҮҮХИЙН ЕРӨНХИЙ ЗӨВЛӨЛИЙН ДАРГА ЛҮНДЭНДОРЖ ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-10-09 12:06:31, 122.201.25.46

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Ингэх юм бол нэг их сүржигнэж далжганахын хэрэг байсан юм уу? Ёстой амнаас цаашгүй хоосон буу хог шаар юм аа

    Зочин, 2017-10-09 10:11:07, 27.123.212.130Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Энэ овилгогvй топор ямар замаар бусдыгаа онхолдуулж дарга болов?! Яаг л тэр замаараа зайлуулагдах нь тодорхой шvv дээ! Нэг жил тэвчбэл их юм ...

    Toпорын Монгол Ялнааа, 2017-10-09 10:16:44, 150.129.140.237Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Хүрэлсүх худлаа шоудсан байна.Ми овогтын 60 тэрбумын хулгайчуудаас нэгийг нь орууулж болохгүй.

    Зочин, 2017-10-09 10:23:04, 202.55.191.102Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. луйварчинтай эвсэх хэрэггүй дээ, Хүрэлсүх ээ, Наадуул чинь дараа нь яаж ч чадахгүй шүү дээ,

    зочин, 2017-10-09 10:24:32, 119.40.103.162Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ми овогтынхны хаясан дэгээ өгөөшинд Хүрэлсүх мангуурч байгаад орчихсон бололтой.

    Зочин, 2017-10-09 10:26:38, 202.55.191.102Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. ЦОГЗОЛМАА АВГАЙ Ч ЮУ БИЛЭЭ ДЭЭ ШАЛ ХУДАЛАА АВГАЙ ШҮҮ ДЭЭ.ИНГЭХЭЭР УУР ХҮРДЭГ ЮМ

    МАН ДЭМЖИГЧ, 2017-10-09 10:28:05, 49.0.147.28Хариу бичих

  18. яг тийм

    иргэн, 2017-10-09 17:10:58, 150.129.142.53

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. za ingej ulsiin bug bulai bolmoorgui umdaa.Tegvel ch unen hereg alga!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-10-09 10:28:06, 99.13.71.208Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. МИ - тэй ийм тохироо хийсэн нь унэн бол ероолдоо тамтай ухсан нухэн дээгуур дэвссэн ганган хэвсэн дээгуур албан тушаал мороодоод алхаж яваа эр бололтой ... Гэвч оноодор нэрлэх нэрсийг харъя ...

    Зочин, 2017-10-09 10:34:54, 66.181.186.180Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. (0))) _|_

    Зочин, 2017-10-09 10:38:07, 150.129.140.237Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Ерөнхий сайд ЗГ-ын гишүүдээ өөрөө бүрдүүлэх нь Үндсэн хуулиар олгогдсон. Та нар юу зөвшилцөх гээд, Үндсэн хуулийн эсэргэ зүйл яриад яваа юм.

    Зочин, 2017-10-09 10:50:09, 122.201.31.10Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Хүрэлсүхийн өмнөөс худлаа мэдээлэл тарааж, Хүрэлсүхийг харлуулах тактик бэз!!!

    Зочин, 2017-10-09 10:50:51, 122.201.31.10Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Byambatsogt Bat-Erdene 2 heveeree uldsen deer

    Зочин, 2017-10-09 10:53:06, 27.123.212.129Хариу бичих

  30. Хуцаваа Батэрдэнэ Цаашаа ш дээ!!!!

    Зочин, 2017-10-09 11:40:56, 202.179.31.96

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Арай үгүй байлгүй дээ. Ийм болчимгүй мэдээ тарааж олон түмнийг нeрвтүүлэх нь хэнд ашигтай, аан!!!

    дугар, 2017-10-09 11:00:23, 202.70.46.220Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Hervee Hurelsukh Mi.Enkhboldtoi tohiroo hiivel MAN-d shudarga hun baihgui bolsnig gerchleh bogood 60 terbum, offshore, avilgal, MANAN mafi hezee ch dald orohgui gesen ug. Hurelsuhiig ard tumneeree togloh hun bish gej naidaj itgej baina. Harj l suuya daa.

    mongol huu, 2017-10-09 11:07:46, 69.138.227.130Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Хүрэлбаатар бол том гарын луйварчин, тийм хүнээр очиж очиж монголын санг бариулах гэж үү??? Өөр хүн байхгүй байна уу эсвэл Хүрэлсүх шахаанд ороод байна уу? Хүрэлсүх хэнээс ч айхгүй гээд байсан биш билүү? 100 компанитай Чойжилсүрэнг ашгүй болилоо гэж байсан чинь хамсаатан нь оронд нь очих гэж байгаа юм биз дээ...

    монгол, 2017-10-09 11:10:18, 202.9.40.53Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Хурэлсухийгэсэргууцчээд яаж сайд брлох юм Миеэгийнхэн

    Зочин , 2017-10-09 12:04:29, 150.129.142.205Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Бүгд л нэг улсууд ш дээ орвонгоор нь өөрчлөхгүй юм бол энэ хэвээрээ л хулхин дээр цэцэг ургуулсаар л байх болно.:

    1111, 2017-10-09 12:14:21, 185.56.137.11Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Үнэн бичжээ. Тохиролцоо хийвэл өмнөх засгийн газраас ямар ч ялгаагүй болно

    Зочин, 2017-10-09 12:17:14, 182.160.38.13Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Jenko gej neg pizda hulgaich nariinhaa taliig demjeed,Hurelsuh butsaad yavchihlaadaa. Ene mongol uudluhgui ym bainadoo....

    Zochin, 2017-10-09 12:41:45, 139.5.218.188Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Hurelsuhiig arai uhaalag gj bodson bolovch davhar deel halahgui um bn. Yalgaa baihgui amitan um bn

    Зочин, 2017-10-09 13:07:49, 202.9.41.137Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Засгийн газар, том бизнес хоёрын цус холилдсон холбоо харанхуйн дунд тасралтгүй өргөжиж хөгжсөөр байдаг. /Жек Андерсон/

    Зочин, 2017-10-09 14:12:58, 66.181.190.81Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Засгийн газарт мөнгө, эрх мэдэл хоёрыг өгөх нь өсвөр насны хүүхдэд виски, машины түлхүүр хоёрыг өгөхтэй яг адил. /П.Ж.Рурке/

    Зочин, 2017-10-09 14:13:09, 66.181.190.81Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Засаг төр хүмүүсийг сүйтгэдэггүй, Харин тэнэгүүд засгийн эрхэнд гарчихаараа түүний нэрийг баллаж орхидог. /Бернард Шоу/

    Зочин, 2017-10-09 14:13:22, 66.181.190.81Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Ухаан солиотой хүнд илд бариулах Шударга бус хүнд эрх мэдэл олгох хоёр адилхан аюултай. /Пифагор/

    Зочин, 2017-10-09 14:13:32, 66.181.190.81Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Хэсэг зуур хуйвалдаанд оролцсон хүн дараа нь хуйвалдаангүйгээр амьдарч чадахаа больдог. Бусад бүх зүйл түүнд уйтгартай санагддаг. /Жан Дө Лабрюйер/

    Зочин, 2017-10-09 14:13:52, 66.181.190.81Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Муу хүмүүс нэгдэж дотносно гэдэг нь нөхөрлөл биш, хуйвалдаан. Тэд бие биеэ хайрладаггүй, харин бие биеэсээ жийрхэдэг. Тэд найз нөхөд биш, үгсэгсэд. /Этьен Боэси/

    Зочин, 2017-10-09 14:14:02, 66.181.190.81Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Засгийн газар танхимын зарчимаар ажиллаж хамтын хариуцлага хүлээдэг. Бүгдээрээ огцорчихоод нэг (У.Хүрэлсүх) нь Ерөнхий сайд болно гээд үхэн хатан явж байдаг. Энэ хүнд (У.Хүрэлсүхэд) бусдаасаа ичих нүүр, ёс суртахуун гэж байна уу. Бурхан минь!!!

    Зочин, 2017-10-09 14:14:23, 66.181.190.81Хариу бичих

  60. Үгүйлдээ, ер нь бол жинхэнэ шинэ эсрэг хүч хуучныхаа дотроос бүр яг ар нурууруу нь хутга шааж гардаг юм шүү дээ. Харин тэгээгүй тохироогоор жүжиг дэглэж гарсан бол хуучнаасаа бүр дордоно. Тиймээс хувьсгалын хэргийг хамгаалахын тулд дайснаас болгоомжилохын чухлыг Ленин багш онцгойлохдоо ДОТООДЫН ДАЙСАН ХАМГИЙН АЮУЛТАЙ НЬ гэж сургасан юм. Тэгэхээр МАНАНг МАНАНгийн дотороос цоорч МАНАНгийн нурууруу нэвт хутга шаасан хүн л сарниулна. Энэ бол онол. Түүхэнд нэг хүний гүйцэтгэх үүрэг гэж үүнийг л хэлдэг. Жинхэнэ том түүхэн өрчлөлтийн эхлэл дандаа ийм байсан. 90 оны хувьсгал ийм байгаагүй харин Москвад гарсан их шуурганаас айж сүрдсэн санаа сэдэл авсан тохироо байсан учир холион бантан болж гэмт хэрэгтэн комуунист ардчилагч мутантууд олноор үржиж нийгмийн хөгжлийн чиг хандлага улам бүр бүдгэрэн тодорхойгүй болж харанхуй массын хийрхсэн хоосон үг баримжаа болох хүртэл дампуурч байна. Энхбаяр хананы дотроос биш түлхэгдэж гараад гаднаас хутга шаасан нь цементэн хана мөргөөд газар ойчсон хэрэг. Харж л байя.

    Зочин, 2017-10-09 18:41:12, 202.9.41.70

    66.181.190.81 чамд ямар нэг мэдлэг мэдээлэл байгаа бол нэг зүйлийг хэлдээ. Ичимхий, ёс суртанхуунтай хэн гэгч хаана ямар нийгмийг олон жил холхисон замаас нь гаргаж байв? Ганц жишээ хэлээч.

    Зочин, 2017-10-09 18:48:27, 202.9.41.70

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Хууль хориглоогүй зүйлийг зарим үед ичих сэтгэл хориглодог. /Сенека/

    Зочин, 2017-10-09 14:14:33, 66.181.190.81Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Их хүссэн хүнд төрийн жолоог бүү атгуул. (Их эзэн хаан Чингэс)

    Зочин, 2017-10-09 14:14:44, 66.181.190.81Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Засгийн газар хамтын хариуцлага хүлээж, танхимын зарчмаар ажилладаг. Засгийн газар бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцорно гэдэг нь хамтын хариуцлага хүээж байна гэсэн үг. Өөрөөр хэлвэл эрхэлсэн ажилдаа бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ тэнцэхгүй байна гэсэн үг. Нэг үгээр хэлвэл ажлын хариуцлага алдаад бүгдээрээ ажлаасаа халагдаж байна гэсэн үг. Энэ нь шадар сайд асан Хүрэлсүхэд ч хамаарна. Өөрөөр хэлвэл шадар сайдын ажилд тэнцэхгүй ажлаасаа халагдсан Хүрэлсүхийг Монгол улсын Ерөнхий сайдаар томилож байдаг. Энэ нь эрүүл ухаан уу? Энэ нь ёс суртахуун уу? Энэ хууль ёс уу?

    Зочин, 2017-10-09 14:14:54, 66.181.190.81Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Ханилж яваад нөхрөө, унаж яваад морио. (Монгол ардын зүйр цэцэн үг)

    Зочин, 2017-10-09 14:15:08, 66.181.190.81Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. У.Хүрэлсүх бол хагалан бутаргагч. Бас урвагч. Тэр 90 жилийн настай хуучны МАХН-ыг МАН, МАХН болгож хагалан бутаргасан. Одоо тэрээр МАН-ыг хагалан бутаргахаар үхэн хатан зүтгэж байна. Хүн ардаа, улс төрчдөө болгоомжлогтун!!! Тэр холын Америк, ойрын АН-ын захиалгаар ажиллаж байна.

    Зочин, 2017-10-09 14:15:21, 66.181.190.81Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Хэсэг зуур хуйвалдаанд оролцсон хүн дараа нь хуйвалдаангүйгээр амьдарч чадахаа больдог. Бусад бүх зүйл түүнд уйтгартай санагддаг. /Жан Дө Лабрюйер/

    Зочин, 2017-10-09 14:15:46, 66.181.190.81Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. "Ална" гэсэн ч "айхгүй" гэсэн Сүх маань албан тушаалыг чинь "авна" гэсэн чинь "айсан" юм байх даа. Сүх ингээд Сүйрчээ. Монголын хамгийн богинохон настай Ерөнхий сайдаар Муу Хүрэлсүх тодорч магадгүй. Сүхийн 60, Ми-гийн 40 хувиар Засгийн газраа дандаа давхар дээлтэй хүнээр бүрдүүлж өөрөө ганцаар дан дээлтэй байсан дормоо зүгээр буугаад өгсөн нь дээр. Нямдорж гуай зөв санал хэлжээ. Ингээд л Нямдорж дандаа баатар болоод байгаа юм даа. Хэрэв Нямдорж ЕС болсон бол Ми-гийнхэн ингэж сүүлээ сөхөж чадахгүй харин ч хавчаад өмнө зүг зугатах байсан юм. Монголчууд яасан азгүй ард түмэн вэ. Сүх ингээд шүдээр зажлуулах нь байтугай шүлсээр дэвтээлгэлгүй залгуульж байгаа нь энэ байж ээ.

    Зочин, 2017-10-09 14:46:48, 202.21.116.2Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Хүрэлсүх хүн шанааддаг тул Засгийн газарт нь орж ажиллах хүн барагтай олдохгүй л болов уу. Хэн шанаадуулахыг хүсэх юм вэ?

    Зочин, 2017-10-09 14:57:18, 66.181.190.81Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Ene Enkbold Mongoliin turd balag tarij dusahgui ni ee, yaval ene 60 terbum n luivarchdaas salah ve. Muu Hurelsuh g shahaand oruulj hamag ajliig ni unagah sanaataigaar horlon sutgej baina. Enlhbold, Munhbat metiin luivarchid Mongoliin turoos zailaach ee

    Mongol, 2017-10-09 15:10:05, 85.7.208.55Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Ээ зайлуулаа мануус гайгуй хуний замыг засаад гаргаад ирсэн чинэ иймхэн хариуч угуй ядарсан дурак байсан юмуу. Нам ламаасаа салж чадахгуй жинхэнэ нохой юу вэ таминь ээ. За за маньд юуны хамаатай байв гэж. МАНгаруудын ухэл мехел сенел нэг месен болоосой.

    Дэлдэгч, 2017-10-09 15:31:46, 66.181.189.90Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. er hun zorigtoi bol chono chitsaga aldana gej ug bii daraana baastai hutgaldaj baisnaas ehneesee naad umhiinuudeesee salaa hu

    zochin, 2017-10-09 15:39:18, 202.131.231.210Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Энэ Хүрэлсүх Ми-тэй нийлэх юм бол удахгүй унана.

    Зочин, 2017-10-09 15:55:51, 66.181.178.137Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Хулгайч луйварчидтай ямарч тохироо байх ёсгүй.Зөв,шударгыг барьж явхад алдсанч айх юмгүй,алсдаа хэрэгтэй.

    зочин, 2017-10-09 18:18:49, 59.153.114.120Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. 2020 онд МАНАНг бүгдийг нь гудамжинд хөөж явуул. 3дагч шинэ үеийн залуусийг сонгох цаг нь болжээ

    Зочин, 2017-10-09 18:27:11, 182.160.38.13Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. 90-ы хувьсгал үргэлжилж байна. Хувьсгал эхлээд дөнгөж 27 цаг боллоо. Энэ хоромхон хугацаанд коммунистууд нь бүгд капиталист болж ардчилагч нар нь феодалууд бол ер нь ардчилахаа больдогч юмуу гэж бодддог болоод байна. Аль аль нь энэ ганц хоногийн дотор хулгайд их хамаатай болсон учир шоронгоос айж хурц асуудалд холбогдолгүй тохиролцох нь дээр гэж үздэг болсон аж. Ер нь цаашдаа яахыг хэн хэн нь огт мэдэхээ больж дэмийл эх орон ард түмнээ улам бүр хайрлах болов. Ямарч гэсэн ЗГ хэрэгтэй гэдгийг харин сайн мэдээд байна. Ард түмэн дэмийл хараал урсгана.

    Зочин, 2017-10-09 19:02:14, 202.9.41.70Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Айхгүй гээд байсан буу тулгуулсан байна. Шадар сайдаар М.Энхбөлд гэдэг чинь Элбэгдөрж Баяр нар өнөө МАНАН л яваад байна гэсэн үг шүү дээ. Одоо ард түмэн босохоос өөр арга байхгүй боллоо.

    Зочин, 2017-10-09 23:38:44, 99.225.142.163Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Айхгүй гээд байсан буу тулгуулсан байна. Шадар сайдаар М.Энхбөлд гэдэг чинь Элбэгдөрж Баяр нар өнөө МАНАН л яваад байна гэсэн үг шүү дээ. Одоо ард түмэн босохоос өөр арга байхгүй боллоо.

    Зочин, 2017-10-09 23:38:51, 99.225.142.163Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Айхгүй гээд байсан буу тулгуулсан байна. Шадар сайдаар М.Энхбөлд гэдэг чинь Элбэгдөрж Баяр нар өнөө МАНАН л яваад байна гэсэн үг шүү дээ. Одоо ард түмэн босохоос өөр арга байхгүй боллоо.

    Зочин, 2017-10-09 23:39:05, 99.225.142.163Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: