Ж.Мөнхбат: Ерөнхий сайд ямар зүйлийг үндэслэж, амь насаа алдахаас айхгүй байна гэснийг мэдэхгүй

Нийтэлсэн: 2017-10-05 08:27:27

УИХ-ын чуулганы хуралдаанаар Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайдаар У.Хүрэлсүхийг томилох үед МАН-ын зарим гишүүн оролцоогүй. Тэдний төлөөлөл чуулганы хуралдааны дараа хэвлэлийнхэнд мэдээлэл өгсөн юм.
 
Ө.Энхтүвшин: Асуудлаа эндээ яриад явъя гэдэг зарчим байгаа. Засгийн газрыг унагахад АН-тай нийлж, зөвшилцөх алхам хийлгүй явлаа. Үүн дээр гол маргаан эгдүүцэл үүсэж байна. Эв нэгдлийг яаж хангах юм гэдэг дээр Ерөнхий сайд ямар ч хариу өгөхгүй байна. 65 дотроо ойлголцох асуудал байсан гэтэл юун амь нас яриад байна вэ. Бид Ерөнхий сайдын үгийг сонсоно. Засагт ямар сайдууд орох вэ гэдэг нь дараагийн асуудал. Эв нэгдлийг хангах талаар Ерөнхий сайд ажиллах ёстой. Үүнийг хийхгүй, ямар ч зүйл ярихгүй байна. Зарчмаа ярья.
 
Ерөнхий сайдаас ямар зарчмаар ажиллаж, 65-ын бүлгийг нягтруулах вэ гэдгээ ярья гээд байгаа юм. Тус тусдаа хуралддагаа зогсооё гээд байна. Бид ийм бодолтой байна, та ямар бодолтой байгаа вэ гэж асууж байна. Аль болох ойлголцмоор байна. Талцал гүнзгийрч болохгүй, бид 2020 оны сонгуулиа бодох ёстой.
 
Ж.Мөнхбат: Намын эв нэгдлийг яаж хангаж ажиллаж чадах вэ гэдэг талаар Ерөнхий сайдаас сонсмоор байна гэх саналыг гарын үсэг зураагүй 31 гишүүн бүлгийн даргад тавьсан. Энэ дагуу өнөө өглөө намын бүлэг хуралдсан ч тодорхой шийдэлд хүрээгүй. Амаргүй нөхцөл байдалд Ерөнхий сайд томилогдож байна. Багш нарын цалинг нэмэх, төсвийн тодотгол, 2018 оны төсвийг хэлэлцэх үед Ерөнхий сайд томилогдлоо. 
 
Цаашид 65-ын бүлгийн эв нэгдлийг хангаж, зангидаж ажиллах нь Ерөнхий сайдаас хамаарна. Манай нам талцаад, өөр нам байгуулаад явахгүй Хүмүүсийн ойлголцлын асуудал. Зарчим, бодлого дээрээ ойлголцох л зүйл бий. Ард түмэнд амласан сонгуулийн мөрийн хөтөлбөр, Засгийн газрын мөрийн хөтөлбөр, Эдийн засгийг сэргээх хөтөлбөрөө яаж хэрэгжүүлэх юм гээд нийгэмд хүлээгээд байгаа олон асуулт ойлгомжгүй байсан учраас манай бүлгийн зарим гишүүн өнөөдрийн чуулганы хуралдаанд оролцоогүй юм.
 
Ардчиллын түүхэнд Ерөнхий сайдын амь насанд халдах тохиолдолд гарч байгаагүй. Ерөнхий сайд маань ямар зүйлийг үндэслэж, амь насаа алдахаас айхгүй байна гэж хэлснийг мэдэхгүй байна. Өөрөөс нь асуусан дээр болов уу. УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр: Өнөөдөр Ерөнхий сайдыг томилсон чуулганаас харахад нэг зүйл маш тодорхой болсон нь УИХ-д сөрөг хүчин, цөөнх гэж байхгүй болжээ.
 
65-ын бүлгийн 33 гишүүнд АН-ын гишүүд нэмэгдэж байж Ерөнхий сайд томилогдлоо. Тэгэхээр УИХ-д албан ёсны сөрөг хүчин байхгүй боллоо гэж харж байна. Парламентын засаглалтай аль ч оронд сөрөг хүчин зайлшгүй байж, бурууг харж, шүүмжилж байдаг. Манай нам худлаа эв нэгдлийн баг зүүж өнөөдрийг хүрлээ. Яах аргагүй МАН-д үүсээд байгаа байдал нь удирдах, удирдуулах зарчмаа алдсан, намын дүрмээ ноцтой зөрчдөг болсон. Энэ алдааг давтаж болохгүй гэж залуу гишүүддээ хэлмээр байна.
 
Эх сурвалж: "Өглөөний сонин"
СУРТАЛЧИЛГАА :

107 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Chi l alaltsana alna geed baisan biz dee.

    Topor., 2017-10-05 09:35:48, 202.9.40.138Хариу бичих

  2. Harin tiin!!! Ene hun ooroo shoron, shorongoos garaad yana gelee!!!!!

    Зочин, 2017-10-05 09:49:23, 202.179.31.101

    ӨӨРӨӨ Л ИХ МӨНГӨНИЙ ҮНЭР АВЧИХААД ТЭРНЭЭС НЬ САЛГАХААР ЗАНАЛХИЙЛЭЭД БАЙСАН ШҮҮ ДЭЭ.

    Зочин, 2017-10-05 10:22:51, 122.201.25.46

    Сайдаас ам асуудаг энэ муу шоронгийн хадаас одоо юу юм бэ ? Шорон явбал гарч ирээд хулгаруудтай чамайг нухна гээд л байсан биздээ. Цагдаа , тагнуулыг шинэ удирдлагтай болохоор ийм баасны харуудыг шууд шоронд нь явуул . Төрийн булаалт хийсэн , концессийн луйвар гээд л олон НО-той юм энэ лаларт байгаа

    Зочин, 2017-10-05 12:21:19, 207.154.255.188

    МӨНХБАТ АА, ЧИ ҮХВЭЛ ТААРНА

    Зочин, 2017-10-05 12:32:40, 202.131.225.197

    Дулаан хувцас аа бэлдээд байж бай Мөнхбат аа .Авдрантад очоод чи Мөнхзул нэртэй болноо , хөөрхий.

    Зочин, 2017-10-05 14:24:17, 138.197.172.199

    Мөнхбат сайд жаахан хамжааргатай баймаар юм,арай гэж ЕС болж байгаа нэгнийгээ ална шудна гэж айлгаад л,ядаж 1 жил ажлыг нь хийлгэ л дээ,яаж ажиллахнав,харья,тэгээд та шоронгоосоо гарж ирээд тооцоогоо бодно биз,та нэг жилээс илүү суухгүй байлгүй дээ

    Зочин, 2017-10-05 14:25:46, 98.234.233.211

    Ж.Мөнхбат өөрөө шоронгоос гараад алалцана шүү гэж миний дэлдэн 2 чих бүлтэр 2 нүд ТВ ээр гэрчилнээ

    Зочин, 2017-10-05 14:55:42, 103.229.123.187

    ENE LALAR HULGAICH CHIN SAYAHAN BI SHOROND ORHOD BELEN GEJ UZAAD BAISAN HULGAICH YUN EV NEGDEL MEGDEL VE HUN ALJ HUREE TALAAS BUZAHGUI BOLSON MANAN MAFIIN BULGIIG UR UNDSEER TASLAH ZAG BOLJEE

    Зочин, 2017-10-05 14:57:55, 46.125.250.64

    Хүрэлсүх мэдээд айгаад байгаам,энэ ер нь эвгүй гар,нүд мүд нь,хүн алахаас сийхгүй этгээд

    Зочин, 2017-10-05 15:43:20, 98.234.233.211

    Шоронд орохоо мэддэг гарч ирээд үзэлцэнэ гэсэн хүнээс айсан байлгүй дээ

    Дорж, 2017-10-05 17:54:17, 66.181.176.72

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Доржзодовыг дарга зөвшөөрвөл ална гэж улин хуцсанаа санахгүй байгаа юм байх даа энэ хятадын хошного долоогч гөлөг.

    Мөнхбат одоо улс төрийн үхдэл болсон., 2017-10-05 09:44:01, 202.55.191.102Хариу бичих

  4. Тэгсэн шд

    Зочин, 2017-10-05 10:39:48, 172.58.43.79

    Энэ хүн ЕС болохын төлөө амиа золиослоход ч бэлэн байсан гэж УИХ-ын хүндэт индэрээс Монгол төдийгүй дэлхий дахинд зарлачихлаа гэж олон нийт хүлээж авч байх шиг байна. Уг нь ийм билэг дэмбэрэлгүй муу ёр зөгнөсөн үг хэлэх ёсгүй баймаарсан...

    Зочин, 2017-10-05 14:55:52, 202.21.106.141

    Доржзодов гэгч 2012 оны сонгуулиар өөрийн боловсруулсан схем буюу арга хэрэгслээ анх удаа Ардчилсан намынханд зааж өгч туршсан гэж нэгэн нөхөр ТВ-ээр ярьж байсан. Энэ үнэн үү? худал уу? гэдгийг бодитой нотлох мэдэх хүн байна уу?

    Зочин, 2017-10-05 15:02:34, 202.21.106.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Энэ бууны нохой цагаа тулахаар оготно ч алж чадахааргүй амьтан.

    Зочин, 2017-10-05 09:45:10, 202.55.191.102Хариу бичих

  6. ugui l bolov uu?!!!

    Зочин, 2017-10-05 09:49:59, 202.179.31.101

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Дарга зөвшөөрөл чамайг ална, гэр бүлээр чинь хүйс тэтрэнэ гэдэг үгийг энэ "32-ын бүлэг" л хэлдэг бас хийхэд бэлэн хүмүүс шүү дээ. "32-ын дээрэмчдын бүлэг"-ийн толгойлогчоор Ө.Энхтүвшин( Хөвсгөлийн Рашаант сумынх), Ж.Мөнхбат( Архангайнн Тариат сумынх) нар байгаа шүү дээ. Ж.Мөнхбат согтуугаар Байнгын хороон дээр юу ярьсныг санах хэрэгтэй.

    Аюултай бүлэг бий болсон., 2017-10-05 10:03:19, 86.163.177.116Хариу бичих

  8. ene monhbat gedeg nud am ni ter baij baigaa hun alhaas buzahgui nohor tank huldegiinh 1932 ond erchuud ni munaar nudeed suraar baglaj baihad neg aihtar chavganz shar tos asgaj baigaad shataa gej orilj baisan gesen ter chavganz chin ene shoron nuurelsen nohoriin elenz emee gedeg yum gesen shuu mon aihtar ulsaa ardiin tord haltai humuus

    Зочин, 2017-10-05 21:10:35, 46.125.250.64

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. МАН ДАХЬ МАФИИЖСАН БҮЛЭГЛЭЛ ЦАГААНДАА ГАРСАН !!! Ж. МӨНХБАТ ШОРОНГООС ГАРЧ ИРЭЭД ГЭЭД УЛАЙМ ЦАЙМ ЯРЬСАН !!! Н.НОМТОЙБАЯР МЭТ ЮУ Ч ГЭЖ ЗАНАЛХИЙЛСЭН БАЙЖ БОЛНО !!!

    Зочин, 2017-10-05 10:10:03, 122.201.31.246Хариу бичих

  10. Иймэрхүү дархлагдсан хулгайч нарыг Путин шиг сэмхэн хордуулаад тонилгоод өвчнөөр нас барсан гэж зарлаж байх хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-10-05 11:21:36, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Hurelsuh bair suuria todorhoi heleed bgan bishuu.Evtei neriin dor shudarga buschuudtai evleldehguie gej.Irged bid Hurelsuhiig demjij bga.Zuvshilstunu gedeg ni huivaldana gesen ug.

    ard, 2017-10-05 10:13:26, 59.153.113.75Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. МАН-д асар их ашиг сонрхолын зөрчил байгаа учраас талцаж байна. Их Монгол улс ийм байдлаар сүйрсэн түүхтэй.Талцлаа зогсоохгүй бол сөрөг хүчин болох АН-ын идэш хоол болох нь харагдаж эхэллээ.Зөрчил тэмцэл үүссэн асуудлаа илэн далангүй яриад ойлголцохгүй бол МАН баяртай болох нь

    Зочин, 2017-10-05 10:25:30, 49.0.135.60Хариу бичих

  14. ээ хэдэн дурак калуучуудаас ман нэр хүнд алдах нээ

    Зочин, 2017-10-05 22:37:18, 203.91.117.8

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ЗӨВШИЛЦӨЖ АЖИЛЛАМААР БАЙНА ГЭДЭГ ЧИНЭ ХУЙВАЛДАЖ ХУВААЖ ИДЬЕ ГЭСЭН ҮГЛ ДЭЭ

    Зочин, 2017-10-05 10:25:52, 202.179.25.13Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. ЕРӨНХИЙ САЙД АЛУУЛЖ БАЙГААГҮЙ ГЭНЭҮҮ,ТҮҮХЭЭ МЭДДЭГГҮЙ МАЛ БАЙНА ДАА,ЗОРИГ,АМАР,ГЭНДЭН,ДЭМИД,БОДОО НАР ЯАСАН

    Зочин, 2017-10-05 10:29:41, 202.179.25.13Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. мөнхбат гөлөгөө чи хуцалгүй зайлаач зуудаг нохой шиг ямар балиар заваан өширхүү пизди бэ чи тариатинх юм бол ийм байхаас яадагын танк хүлж явсан юм тэнэг байх аа энэ нэлээн их монгө идэх санаатай бүтэхгүй болчохоор нь л үхлээ л дэ яг алнаа чамай муу зуудаг нохойг

    мөнхбат, 2017-10-05 10:41:22, 66.181.177.233Хариу бичих

  20. yu zaana chin konzessiin i mongonoosoo salj shorond yavah geed baihad chin .....

    Зочин, 2017-10-05 21:15:59, 46.125.250.64

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Khvrelsvkh ekh ornii tuluu eriin yosoor tangarag urguj baigaa bolokhoos bish ene Munkhbat gegch shig zanaad baigaa yum bish bailgvi.yun ikh vg mushgikh durtai yum

    Зочин, 2017-10-05 10:46:34, 122.201.21.84Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Khurelsukhed baakhan said shakhakh geed butekhgui bolokhleeree zarchim, khutulbur, ev negdel yarikh gesen yum geed l khutsakh yum daa khuurkhiis... Munkhbat, Nomtoibayar nar ch yaakhav zadarsan zavkhai patsaanuud, kharin Enkhtuvshin guai yuuv dee...

    MAN-gishuun, 2017-10-05 10:52:14, 27.123.214.91Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Битгий эргүүтээд бай тангараг гэдэгийн учрыг мэдэхгүй амьсгаа минь эх орон ард түмний амь насаач хайрлахгүй тийм тэмцэнэ гэсэн агуулга байна. Та бол бусдын талөө гэж хашигараад эрх мэдэл дээр очоод өөрийн сайн сайханы төлөө зүтгэж концесс авсан шүү чи худал сүржигнээд байх шаардлагагүй

    Зочин, 2017-10-05 10:52:47, 202.9.43.117Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. tanai namyn hagaral butrald AN yamar hamaatai yum be.

    Зочин, 2017-10-05 10:57:37, 202.21.106.168Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. У.Хүрэлсүх бол хагалан бутаргагч. Бас урвагч. Тэр 90 жилийн настай хуучны МАХН-ыг МАН, МАХН болгож хагалан бутаргасан. Одоо тэрээр МАН-ыг хагалан бутаргахаар үхэн хатан зүтгэж байна. Хүн ардаа, улс төрчдөө болгоомжлогтун!!! Тэр холын Америк, ойрын АН-ын захиалгаар ажиллаж байна.

    Зочин, 2017-10-05 10:59:07, 103.57.92.47Хариу бичих

  30. amerikiin daalgavaraar hurelsuh bish an nam elbegdorj bayarzogt saihanbileg bayar gesen mongoliig hudaldsan hujaa zustai aluurchid ajildagiim daa ih medegc mal min

    Зочин, 2017-10-05 21:17:48, 46.125.250.64

    chamaas bolgoomjloh heregtei. chi buu bahir

    zochin, 2017-10-06 05:45:10, 99.52.171.118

    Хүрэлсүх Америк,АН-ын захиалгаар ажилбал зөв, харин та нар шиг хятадын захиалгаар ажилбал ёстой буруу та тэгсэнгүй гэж айлгаад ална тална гэж сүрдүүлхээ больчих ажиллахын харя цаг хугацаа харуулна

    их монгол , 2017-10-06 13:33:45, 202.179.31.119

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Ханилж яваад нөхрөө, унаж яваад морио. (Монгол ардын зүйр цэцэн үг)

    Зочин, 2017-10-05 10:59:22, 103.57.92.47Хариу бичих

  32. Өөрийгөө хамаатан садангаараа хуурамч байдлаар тагнуулчихаад ичих ч үгүй хууль хяналтын байгууллагууд руу дайрч байдаг хүнийг хэн гэж ойлгох вэ? Энэ нөхөр эвгүй хүн байхаа...

    Зочин , 2017-10-05 15:09:47, 202.21.106.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Хууль хориглоогүй зүйлийг зарим үед ичих сэтгэл хориглодог. /Сенека/

    Зочин, 2017-10-05 10:59:51, 103.57.92.47Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Засгийн газар танхимын зарчимаар ажиллаж хамтын хариуцлага хүлээдэг. Бүгдээрээ огцорчихоод нэг (У.Хүрэлсүх) нь Ерөнхий сайд болно гээд үхэн хатан явж байдаг. Энэ хүнд (У.Хүрэлсүхэд) бусдаасаа ичих нүүр, ёс суртахуун гэж байна уу. Бурхан минь!!!

    Зочин, 2017-10-05 11:00:11, 103.57.92.47Хариу бичих

  36. эх орон ард түмнээ гэх сэтгэлтэй ажиллаж эдэж уухын дон туссан хятадад эх орноо зарж өөрсдөө баяжин ард түмнээ ядууралд оруулсан урвагч нар зайлах нь зөв зайл тонил

    их монгол, 2017-10-06 13:38:03, 202.179.31.119

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Засгийн газар хамтын хариуцлага хүлээж, танхимын зарчмаар ажилладаг. Засгийн газар бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцорно гэдэг нь хамтын хариуцлага хүээж байна гэсэн үг. Өөрөөр хэлвэл эрхэлсэн ажилдаа бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ тэнцэхгүй байна гэсэн үг. Нэг үгээр хэлвэл ажлын хариуцлага алдаад бүгдээрээ ажлаасаа халагдаж байна гэсэн үг. Энэ нь шадар сайд асан Хүрэлсүхэд ч хамаарна. Өөрөөр хэлвэл шадар сайдын ажилд тэнцэхгүй ажлаасаа халагдсан Хүрэлсүхийг Монгол улсын Ерөнхий сайдаар томилож байдаг. Энэ нь эрүүл ухаан уу? Энэ нь ёс суртахуун уу? Энэ хууль ёс уу?

    Зочин, 2017-10-05 11:00:22, 103.57.92.47Хариу бичих

  38. энэ асуудлыг ардын намын дарга нар хариулна эд нар ямар санаа өвөртлөө болдоо

    их монгол , 2017-10-06 13:41:01, 202.179.31.119

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Их хүссэн хүнд төрийн жолоог бүү атгуул. (Их эзэн хаан Чингэс)

    Зочин, 2017-10-05 11:01:29, 103.57.92.47Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Амар Гэндэнгээ больё л доо, авилгалын төв газрын Дангаасүрэн, Дашбалбар, Зэнээ... гээд бүгд л энэ Хүрэлсүхийг тагнаад байсан урт гарт МАНАН-гийн гарт муучлуулсан улсууд...

    Зочин, 2017-10-05 11:05:34, 99.225.142.163Хариу бичих

  42. Өөрийгөө хамаатан садангаараа хуурамч байдлаар тагнуулчихаад ичих ч үгүй хууль хяналтын байгууллагууд руу дайрч байдаг хүнийг хэн гэж ойлгох вэ? Энэ нөхөр эвгүй хүн байхаа...

    Зочин, 2017-10-05 15:11:32, 202.21.106.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Амар Гэндэнгээ больё л доо, авилгалын төв газрын Дангаасүрэн, Дашбалбар, Зэнээ... гээд бүгд л энэ Хүрэлсүхийг тагнаад байсан урт гарт МАНАН-гийн гарт муучлуулсан улсууд...

    Зочин, 2017-10-05 11:05:43, 99.225.142.163Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Амар Гэндэнгээ больё л доо, авилгалын төв газрын Дангаасүрэн, Дашбалбар, Зэнээ... гээд бүгд л энэ Хүрэлсүхийг тагнаад байсан урт гарт МАНАН-гийн гарт муучлуулсан улсууд...

    Зочин, 2017-10-05 11:05:50, 99.225.142.163Хариу бичих

  46. Өөрийгөө хамаатан садангаараа хуурамч байдлаар тагнуулчихаад ичих ч үгүй хууль хяналтын байгууллагууд руу дайрч байдаг хүнийг хэн гэж ойлгох вэ? Энэ нөхөр эвгүй хүн байхаа...

    Зочин, 2017-10-05 15:12:01, 202.21.106.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Архангайн Тангад найрагч яаж ч бодсон МАН-ын Генсек байх мэдлэг боловсрол,ёс зүй байхгүй. Оросын хүргэн 8-р анги төгсөөгүй нацист Женко Монголын ерөнхийлөгч байх боломжгүйтэй яг адил.

    Зочин, 2017-10-05 11:27:18, 202.179.24.229Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. shadar.said.bhad.ni.ta.nar.tagnaj.chagnasn.yam.chini.hen.ch.gesen bolgoomjloh ni zuv sh tee .namyn baga hural ni demjeed gargachihsan bhad ta.nar Hurelsuhiig shantaajlah yamar heregtei yam be

    zochin, 2017-10-05 11:35:26, 122.201.21.238Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Өглөө болгон Тангад улс сөнөөгүйг надад анхааруулж бай.

    Чингисхаан, 2017-10-05 11:41:42, 202.55.191.102Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Хүн болгоныг хужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна... Өмхий урвагч дүлзэн жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухныг намаас хөөж, жанхуу руу нь амбаардаад явуул!!! Эргүү урвагч дүлзэн ухныг хэн тагнадаг юм? Тагнасан бол эзэн нь болох жанхуу л тагнасан байгаа ш дээ. Тэгээд ч тэр бичлэгийг жанхуугийн гаагааны резин баатар хийсэн гэдгийг тэнэг хүн ч мэдэхтэйгээ байна!!! Ард түмэн та нарыг өмнөх 4 жилд Ардчилсан намын идэж уусныг шалгаж шоронд хий гэж сонгосон болохоос өөр хоорондоо хэммлэлдэж, ардчилсан намаар улс орныг самруул гэж сонгоогүй шүү!!!

    Зочин, 2017-10-05 11:47:46, 202.131.243.162Хариу бичих

  54. Хятад хүн болгоныг тулхтай сайхан халх хүн гэж пиарддаг Бээжингийн тагнуул хятадын эрлийзүүд олшрлоо.Тэд монголчуудыг хагаралдуулах гэж байна гэж бичиж байгаа далд санаа монгол дахь хятадын эрлийзүүд монголын төрийг нэгэнт эзэлсэн дарга зөвшөөрвөл бослого үймээн дэгдээж чадна шүү гэж далдуур сүрдүүлж үзэж байна.Ми овогтын толгойлсон хятадын эрлийзүүдийн фракц төрийн байгуулалагуудыг хятад цусны улсаар дүүргээд байна.Дээр монголын төрийг 60 тэрбумаар арилжаалж худалдсан нь нэгэнт тодорхой болоод байна.

    Зочин, 2017-10-05 13:19:39, 202.55.191.102

    202.55.191.102 Женко юу? 8-ч төгсөөгүй алуурчин дууриадаг бацаан "Хужаа эрлийзүүдийг алнаа"гэж худал хямдхан Орос жүжиг тавьж байхдаа яагаад өөрийнхөө эрлийз зулзагануудыг,Синга Хонгконгийн Хужаа түншүүдтэйгээ мартдаг юм бол? Яагаад удам судар нь тодорхой бус Сэлэнгийн Зи овогтыг албаны даргаар томилж шогтдог билээ? Яагаад Ми овогтын Төв аймгийнхан Монголчуудад элдэв нэр хоч зүүж Орос пизда уншиж ирээд доромжилж ирсэн юм бол? Хужаа эрлийз гэж Женког даган орилолддог нь ингээд өөрсдөө хужаа эрлийзүүд байгаад байгааг юу гэх вэ? Оросууд Монголчууд төдийгүй бүх Азийн ард түмнүүдийг доорд үздэг Дэлхийн ганц үндэстэн.Чукчи Китаёзы, Манголы,Япошки гэж биднийг бүгдийг тэд доромжлохдоо Хятад мангасаар Чукча Чурка Монголчуудыг айлагх атгандаа байлган дураараа устгаж доромжилж дээрэлхэж ирсэн.Женкогийн Хужаа гэж орилдог нь Оросуудын улс төр. Монголчуудыг устгах хол явсан хорт бодлого.

    Зочин, 2017-10-05 13:58:10, 202.179.24.70

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Улаан цайм харыг цагаан, цагааныг хар гэж дайраад байх юм, энэ МАНАН ФРАКЦын хар хулгайчууд! Хех инээд хvрч байнаа. Еронхий сайдад нэр дэвшигдэхээр яригдаж байсан С. Зориг агсаныг харгис хэрцгийгээр алсан, одоо болтол Ц. Элбэгдоржийн дур сонирхлоор хэргийн хэсгээс ил гаргаж, дарж дарагдуулдаг гунигт хошин шог. Шинэхэн Еронхий Сайд У. Хvрэлсvхийг снайпердэнэ, хелийг нь хереедне гээд МАНАН Фракц ярьж байгаа нь дэлгэгдсэн. Араас нь хелсний этгээдvvд явуулж, зодоон цохионд ед гэж даалгавар егсен. Тэгсэн мертлее "яасан гэж амь нас нь хохирох вий гэж яриад байгаа юм? Еронхий сайдын амь насанд халдаж байсан тvvхгvй" гээд енгерсен долоо хоногт мотоциклтой хvн дайрч алсан, хvчингийн загалмайлсан эцэг Номгvйбалаг, цэцэрлэгийн vнэтэй цаг бугуйндаа санжигануулдаг Ж. Менхбат, шармийсан хулгайч О. Энхтvвшин тэргvvтэй, хулгайчууд мэдэгдэл хийж энэ тэр. Бид нарыг ер нь ямар эргvv гэж бодоод, доромжлоод байгаа юм бэ?! Ийм улаан цагаандаа гарсан луйварчдад та нар юу гэж хэлмээр байна? Хэлээд поостлооч!

    Шударга иргэн, 2017-10-05 11:51:09, 66.87.81.197Хариу бичих

  56. У.Хүрэлсүх өөрийгөө хамаатан садангаараа хуурамч байдлаар тагнуулчихаад ичих ч үгүй хууль хяналтын байгууллагууд руу дайрч байдаг хүнийг хэн гэж ойлгох вэ? Энэ нөхөр эвгүй хүн байхаа...

    Зочин, 2017-10-05 15:15:34, 202.21.106.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Monhbata chi hol ochij huts

    Zochin, 2017-10-05 12:05:37, 172.58.139.44Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. ene ih dalchgar zaluu. daravgar amnaasaa gej ug bdag ym shuu

    Зочин, 2017-10-05 12:30:11, 202.70.36.242Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Nutgiin ner baasdsan uudgui muu novsh. Manai nutgaas 2 novsh bainaa. Badamjunai Munkhbat gej

    Mongol, 2017-10-05 12:37:02, 77.177.165.30Хариу бичих

  62. GONCHIGDORJ GEED BAS NEG AIMAAR ALUURCHIN HULGAICH AMDAARAA OMIIRSON HORCIN BAIGAAG BUU MART

    Зочин, 2017-10-05 15:28:17, 46.125.250.64

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Нядалгааны цех ажиллаж байгааг үн бүр мэдэж байгаа.Цехийн дарга нь чи өөрөө

    Зочин, 2017-10-05 12:41:11, 5.77.28.119Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Sorog khuchin n' Munkhbat chi baikhgui juu!!. Songuuliin daraa ta 1 terbumiin bairand orj baina gene luu...

    Зочин, 2017-10-05 13:11:40, 202.5.196.74Хариу бичих

  66. Ene erguu nowsh 7 honogiin umno telewiziin delgezeer oron dayar shorongoos garaad alnaa gej oilgogdhoor yum yarisanaa tag martsan uu Ongod ni orchihood shuleg mulegee unshij bna gej soliorson yum bolw uu Bodwol ter shorond moriloh hereg tarisanaa meddeg boltoidog

    Зочин, 2017-10-05 13:45:21, 202.9.42.179

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. huivaldaj bolohgui boloh ni gej l uurlaad baih shig baitsgaana

    zochin, 2017-10-05 13:33:35, 66.181.187.48Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Monhbat udahgui hairtsagtai gazart buluulya gesen biluu helsneer chini bolog

    Зочин, 2017-10-05 14:39:33, 172.56.20.138Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Am n sunasan muu shulegch! Huseed baigaa shorond n hiigeed anusiig sungaad ogoh heregteim baigaam?

    Зочин, 2017-10-05 14:55:25, 66.181.184.46Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Ж.Мөнхбат өөрөө шоронгоос гараад алалцана шүү гэж миний дэлдэн 2 чих бүлтэр 2 нүд ТВ ээр гэрчилнээ

    Зочин, 2017-10-05 14:56:08, 103.229.123.187Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. ENE LALAR HULGAICHIIG HULGAI LUIVARIINH NI HERGEER TER HUSEED BAISAN SHOROND NI YAVUULAH ZAG NI BOLJEE TEGEED TER SHORONDOO EV NEGDEL YARIAD SUUJ BAIG

    Зочин, 2017-10-05 14:59:58, 46.125.250.64Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Зориг агсан ерөнхий сайд болохын урд өдөр алуулсан.Түүнд илт заналхийлсэн зүйл байгаагүй.Магадгүй тэр үед бүлэглэл нууц байдалд ажиллаж байсан байх. Бүлэглэл алаагүй бол тийм хэрэг гарахгүй байсан.Хүрэлсүх хүчтэй бүлэглэлтэй тэмцэх учраас амь насаа алдахаас айхгүй байна гэж хэлсэн болов уу.Мөнгө ихтэй опшорчид яаж ч мэднэ шүү дээ.Өөрт таалагдахгүй ерөнхий сайд гарвал Зориг шиг хэрэг гаргана ш дээ.

    Зочин, 2017-10-05 15:24:49, 202.21.106.116Хариу бичих

  78. Eebee psda l bhgui yu

    Зочин, 2017-10-05 15:38:12, 66.181.182.45

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Өөрөө эхлээд айхгүй шүү шоронд чинь орчоод гарч ирээд алалцана шүү гээд бүх мэдээлэлийн хэрэгслээр яриа биз дээ .... Ер нь зөвхөн нэг талийн дэмжлэгээр сайд болно гэж болих хэрэгтэй

    Зочин , 2017-10-05 16:36:37, 182.251.255.45Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН МӨНХБАТ ТӨРИЙН БАЙГУУЛАЛТЫН БАЙНГЫН ХОРООНЫ ХУРАЛ ДЭЭР ТӨРИЙН ОРДОН ДОТОР ХҮН БАРЬЖ АВЧ ШАТААНА ГЭЖ ХЭЛСЭН БОЛХООР ХҮН БАРЬЖ АВЧ ШАТААХ МӨНХБАТ ГЭДЭГ ИХ ХУРЛЫН ГИШҮҮН БАЙГАА БОЛХООР ЭХ ОРОН АРД ТҮМЭНДЭЭ ИХ ХУРЛЫН ТАНХИМААС АМЬ НАСАА АЛДХААС ЧАЙХГҮЙ ГЭЖ ХЭЛСЭН БАЙХАА. ЭВ НЭГДЭЛ НЭРИЙН ДОР ЭЛДЭВ ХУЙВАЛДААН ХУУЛЬ БУС ЗҮЙЛ ХИЙХГҮЙ ГЭДЭГЭЭ ИХ ХУРАЛД ДЭЭР ИНДЭР ДЭЭРЭЭС ХЭЛСЭН БОЛХООР Ө.ЭНХТҮВШИН ТЭРГҮҮТЭЙ НӨХӨД ШАНТААЖ ХИЙХЭЭ ЗОГСОО ТАНАМД ЖИГҮҮР БАЙГУУЛНА ГЭ ШАНТААЖ ХИЙЖ БАЙГААД БОЛОВСРОЛЫН САЙД БОЛЖ БАЙСАН ШАНТААЖЧИНЬ НӨХӨР ГЭДЭГИЙГ АРД ТҮМЭН МЭДЭЖ БАЙГАА ШҮҮ ТА НАРТ ХУРАЛДАА ОРЖ АСУУХ ЗҮЙЛЭЭ АСУУЖ ХЭЛЭХ ҮГЭЭ ХЭЛЖ БАЙР СУРИА ИЛЭРХИЙЛЭХ БОЛОМЖ БАЙСАН ШҮҮ ТА НАРЫГ ЧУУЛГАНЫ ТАНХИМААС ХӨӨЖ ГАРГАСАН ХҮН БАЙХГҮЙ. ӨӨРСДӨӨ БҮДЭРЧ УНЧИХААД ЭВ НЭГДЭЛИЙН ТАЛААР ҮГ ХЭЛЭХГҮЙ БАЙНА ГЭЖ ЯРИХ ХЭРЭГГҮЙ РАИНЧ ЯРИХ БОЛОМЖТОЙ ГАЗАР ЧИНЬ ИРЭЭД СУУСАН АСУУСАН АСУУЛТАНД ХАРИУЛСАН ЭВ НЭГДЭЛИЙН ДОР ХУЛЬ БУС ХУЙВАЛДААН ХИЙХГҮЙ ГЭДЭГЭЭ АРД ТҮМЭНДЭЭ ТА НАРЫН ӨМНӨ ХЭЛЛЭЭ ӨӨР ЯАЛГАХ ГЭСЭН ЮМ ВЭ Ө.ЭНХТҮВШИН ТЭРГҮҮТЭЙ 29 ГИШҮҮН ЭЭ ??????

    ЗОЧИН, 2017-10-05 16:39:21, 202.9.43.117Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. chi olon yum hutcalgvi shorondoo yav .mongoloo zarsan ta nart tcaaziin yal l heregtei .

    Зочин, 2017-10-05 17:12:39, 139.5.218.68Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Энхтүвшин Мөнхбат та нар ичиж амьдараач ээ, 168,0 тэрбумын концессоо хүчингүй болгоно гээд боож үхэж байгаа биздээ, одоо болсон за, 188:101:5 энэнээс өөр ямар нотолгоо хэрэгтэй юм бэ? тахимаа өгч сураач, юм үзэж нүд тайлсан хүн шиг л байцгаа

    иргэн, 2017-10-05 17:18:34, 150.129.143.2Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Чи өөрөө их хурал дээр согтуу галзуугаар"шоронгоос гарч ирээд ална тална" гээ биз дээ.Тэгэхээр хэн ч айдаг л юм байгаа биз дээ.

    Зочин, 2017-10-05 17:45:04, 103.26.195.225Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Ene nuhur uneheer evgui gar, uuriiguu hen gej bodood ug helee medehgui tsuurdag gar ve. Ulsaas jaal mungu tuugaad bulhai zali n todorhoi. Hurelsukhiig taivan ajil albiig hiilge. Amaa tataj hor nairuulahaa zogsoo chi. Haana l ene hel am biluudej haragdah um.

    Irgen, 2017-10-05 18:09:25, 82.41.65.32Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Enkhtuvshing arai gaigui uls turd yvaa gej hardag baisan chini Munkhbat gulgiig hajuudaa zogsoogood, huraldaa ch suulgui medeelel hiigeed zogsoj baih um. Iim baij ta nar ard tumendee uilchleh ene ter gej gongnood bg hudlaa haragdaj a shig sonirholiin uur bolson ba.

    Irgen, 2017-10-05 18:17:10, 82.41.65.32Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Munhbataa chi zaluu hun bj yasan olon ugtei yum be. Hurelsuh chinii yug chini bulaagaad abchihbaa. Turiig albiig abch , ugch sur. Yasan bogino hugatsaamd buruugaar sehej bna daa.Chamaas mongol tur jigshij bna.

    Zochin, 2017-10-05 19:50:57, 202.9.43.246Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. ARHANGAIHAN UULAASAA URVAACH SHARVAACH HOSHOGO BOGS DOLOOSON HULGAICH HUDALCHAARAA ALDARSHSAN HEDEN DOGSHIRSON HULGAICH TORD UURELJEE GONCHIGDORJ MONHBAT BAABAR NAR SUULIIN UEIINH NI BOLOOD BAINA BAABAR HUJAAG ORUULJ TOOZOHGUI BAIH ESTOI

    Зочин, 2017-10-05 20:04:58, 46.125.250.64Хариу бичих

  96. Архангайчууд нуруутай, ханатай улсууд байж яагаад хачин юмнууд сонгоод байна аа, та нар.

    Зочин, 2017-10-05 20:07:54, 103.26.195.225

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Muu nohoin golog

    Zochin, 2017-10-05 20:06:06, 172.58.139.44Хариу бичих

  98. Ёстой үнэн

    Зочин, 2017-10-07 16:29:45, 122.201.21.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. URUUL NI SUNAJ SETGEL SUVDAG BOLSON MONHBAT SHULEGCH ALUURCHIN HOGIIN SHAAR NOMTOIBAYAR GEH METIIN MONGONII TOLOO NILEED HEDEN HUN ALAH HULGAICH LUIVARCHIN ALUURCHIDAAS MONGOLIIN TORIIG ZEVERLEH ESTOI

    Зочин, 2017-10-05 20:09:18, 46.125.250.64Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. энэ их том баанаа пизда чинь.

    Зочин, 2017-10-05 20:11:52, 66.181.177.82Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. МАН-ын маф бүлэглэл чинь Хужаа бүлэглэл мөнөөсөө мөн.

    Буу , 2017-10-05 20:46:38, 119.40.102.5Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Энэ пиздакийг харахаар "vер" киноны Молом санаанд ороод бдаг юм!!??!! Ерньч тиймэрхvvл новшдоо!

    Зочин, 2017-10-05 21:22:26, 66.181.187.118Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Чавганцын яриагаа зогсоо Мөнхбат гуай. Ичмээр юм тулга тойрсон хэрүүл, толгой холбосон шүлэгээс өөр юм мэддэггүй туучий юу даа.

    Ганаа, 2017-10-05 21:44:23, 202.21.106.119Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Тангад хүмүүс төрт бүлэглэл үүсгээд яахаас ч буцахгүй болсон учраас...Одоо ойлговуу? Хятадаас аяуултай Тангадууд!!!!

    Зочин, 2017-10-05 22:12:49, 5.77.28.67Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Мөнхбат нь шорон ярьж Энхтүвшин нь алж устгах юм ярьж сүрдүүлж шадар сайд болох гээд шоовуудаж бн даа эд нар албан тушаал авч байвал юуч хиихээ буцахаа болжээ энэ 2т Монгол улсын хуулиас дээгүүр зарчим л байдаг болтой

    Зочин, 2017-10-05 22:43:10, 151.177.71.136Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. бага хурлаараа батлахчихсан юм биш үү бас юун зөвшилцөл вэ ард бидэнд 1 минут ч үнэтэй байхад бас л хурал зөвшилцөл суухгүй буй энэ нөхдүүдийг сонгогдсон тойргийн сонгогчдоос асуугаад татвал таарна тэгэхгүй бол бас дахин сонгууль гэж ард биднээр тоглоно шүү эдэнд ичих булчирхай алга

    иргэн, 2017-10-05 23:04:28, 150.129.143.94Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Энэ улаан хацарт яруу найрагч, арай гэж нэг юм сайд болмор болсон чинь унагачихаар нь дахиж гарахгүйгээ мэдээд их хорсолтой байгаа нь телевизүзэжбайгаахүнбүхэндлхарагдажбайгаашд,хялалзаж,сохолзоодл,ишхөөрхийдөө,өрөвдмөөрамьтан.

    зочин, 2017-10-06 00:04:03, 202.9.47.177Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Дарвалзсан новш шорондоо хатвал таарна.МАН ийм юмнуудаа хөөж явуулж цэвэршээч, эд нараас болж нэр хүнд нь бүр шалны алчуур боллоо

    Зочин, 2017-10-06 00:28:32, 202.9.40.150Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Хүрэлсүх та нартай тэгж хуйвалдахүй ээ.Юун эв эе яриад бнаа.шоронд орхоо бэлдэцгээ.

    зочин, 2017-10-06 01:12:19, 59.153.113.75Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Архангайн Тангад найрагч=Төвийн Хужаа уяач= Хэнтийн бэлэг тэмдэгийн цагдаагийн хурандаа

    Зочин, 2017-10-06 08:38:57, 202.179.26.215Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Энэ Тангад шүлэгч олон хүнийг ядуу зүдүү болгож төр самарлаа .Чингис хаан өглөө бүр тангад байдаг гэдгийг сана ...гэж захиад байхад хэдэн тангадууд гарч ирээд Монголыг модыг нь бариулав.Бархуу .....мөнхбат жунай фортуна ганзориг тэмүүлэн ганхуяг гэх мэт аюултай гарууд байнаа байна

    Зочин, 2017-10-06 09:20:01, 5.77.28.182Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Тэднийг цагаатгаж болохгүй!!! Сэжигтэй тал арвин байна

    Зочин, 2017-10-06 09:45:16, 5.77.28.182Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. zonog..teneg xoyor boliochee ta nar yu idej uux geed ulairaad bna

    Зочин, 2017-10-06 09:50:39, 66.181.186.150Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Манай нам худлаа эв нэгдлийн баг зүүж өнөөдрийг хүрлээ. Яах аргагүй МАН-д үүсээд байгаа байдал нь удирдах, удирдуулах зарчмаа алдсан, намын дүрмээ ноцтой зөрчдөг болсон. Энэ алдааг давтаж болохгүй гэж залуу гишүүддээ хэлмээр байна.

    Зочин, 2017-10-06 10:54:01, 59.153.113.59Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Ийм нэг хачин юмнууд монголын төрд ажиллаж байна гэхээр л улс орон яаж хөгжих бэ дээ. Ичих нүүр гэж байна уу энэ хүнд.

    Иргэн, 2017-10-06 12:35:00, 107.77.83.120Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. ЭНЭ ИХ МЭДЭГЧ БОЛСОН СЭТГЭЦИЙН ӨВЧТЭЙ НӨХӨРИЙГ ДАХИН ТӨР ЗАСАГ ИХ ХУРАЛД СОНГОГДОХЫГ ХАРНАА ЖИНХЭН ОРК МУДАК

    Зочин, 2017-10-06 19:14:04, 103.229.123.217Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Ogtsorson SUMtaibayar,Hulhi Byambatsogt,Nogoon Choijilsuren,UHER Monkhbat tan are jinhen SOROG Hutchin yum bush Uu??? Ene Sumtaibayariig SHOROND HEZEEEEEEECH HIIJ CHADAH YUM BOLDOO MGLIIN TOR HOORHII,,,

    Sumtaibayar, 2017-10-07 13:55:10, 108.206.96.107Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Миний бодлоор бол намын эв нэгдэл, зөвшилцөөн гэдгийн ард яаж концесийн мөнгөө олж авах вэ л гэдэг асуудал бий. МӨНХБАТ, НОМТОЙБАЯР хоёрын хувьд

    зочин, 2017-10-07 18:05:16, 202.21.106.136Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. МАН-д эх орон тусгаар тогтнол ард түмний эрх ашгаас илүү тусгай зарчим үйлчилдэгийг оюунхорол илчилж тавив. зориг агсныг алсан алуурчдын гар хөл бологсод их хуралд олширч байгааг анзаарахгүй байж болохгүй шүү. мөнхбаяр энэ байдлаа нуух гээд бүр илчилж тавив бололтой

    зочин, 2017-10-09 11:02:03, 49.0.218.82Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. У.ХҮРЭЛСҮХ ҮХВЭЛ Ж.МӨНХБАТ АЛСАН ГЭСЭН ҮГ.

    1000, 2017-10-09 12:45:14, 103.87.255.42Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Ж.МӨНХБАТ АА, ЧИ ДОРЖЗОДОВЫГ АЛАХ ЧИНЬ ХЭВЭЭРЭЭ ЮУ

    2, 2017-10-09 18:20:15, 103.87.255.42Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Zugeer l zail! Mongol toroor denduu togloj baigaam bish u? MANgaruud aa?

    Зочин, 2017-10-10 11:09:16, 103.26.193.120Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: