Ерөнхийлөгчөө, боловсролын дампуурал яг одоо бидэнд нүүрэлчихээд байна!

Нийтэлсэн: 2017-09-21 11:04:08

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга танаа
 
 
Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үеэр таны хэлж, ярьж байсан боловсролын дампуурал яг одоо бидэнд нүүрэлчихээд байна! Дунд, ахлах ангийн хөтөлбөр өөрчлөгдсөн гэх нэрийдлээр яамныхан хуучин хөтөлбөр, сурах бичгүүдээ үгүй болгож, хүүхдүүд одоо шинэ ч үгүй, хуучин ч үгүй боллоо. Урдаа тавих сурах бичиггүй хүүхдүүдэд багш нар хичээл заасаар л байна. Энэ байдал хэдий болтол үргэлжлэхийг ч тэд мэдэхгүй. Багш нар одоо цалингаа л нэмүүлээд авбал боловсролд юу ч болж байсан болгоод, чимээгүй  явъя гэж төр засгийнхантай гэрээ хэлцэл хийх гэнэ. Тэдэнд боловсролын алдаа эндэгдлийг засаж залруулах хүсэл үгүй болжээ. Энэ мэтээр манай боловсролын систем өдөр хоногоор доройтож байхад борооны дараах мөөг шиг тэнгэрт тулсан үнэтэй тусгай сургуулиуд хот хөдөөгүй цэцэглэн хөгжиж байгаа нь улсын сургуулиудын чанар чансаа илт дордосныг бэлхнээ хэлээд өгч байна.
 
Тэгвэл  “ОЛОН УЛСЫН” гэгдэх тэдгээр хувийн сургуулиудын ард ихэвчлэн боловсролыг толгойлж байсан сайд дарга нар, тэдний хань хамсаатнууд байх боллоо. Улсын сургуулиудаас хүүхдээ хувийн сургуулиуд руу шилжүүлж буй эцэг эхчүүдэд чанартай боловсрол олгох өөр арга зам үнэндээ олдохгүй байна. Улсын сургуулиуд яагаад ч ингэтлээ сульдан дордох ёсгүй учраас Танд бичиж байна. Боловсролыг өнөөг хүртэл ийм байдалд оруулсан эзэд нь боловсролын эрх баригчдын өнгөрсөн хугацаан дахь үйл ажиллагааных нь үр дүн гэхээс өөр юу гэх билээ? Хэрэв боловсролыг бүхэлд нь хувьчлах төр засгийн бодлого  явагдаад байгаа бол олон нийтэд үүнийг нь тодорхой болгох ёстой. Тэгэх ч үгүй байна.
 
Хүүхдэд багаас нь ингэж илт харилцан адилгүй агуулга, хэлбэрийн боловсрол олгож байгаа нь манайд сурч боловсрох тэгш эрх хангагдахгүйн зэрэгцээ төрөөс боловсролыг үнэгүй олгох үндсэн хуулийн зүйл заалт ч хэрэгжихгүйд хүрээд байна. Үүний үр дагавар янз бүрээр илэрч буйн нэг жишээ нь  багш нарын  хичээлээс гадуур сурагчдад тусгайлсан хөтөлбөр, үнэ хөлсөөр давтлага, даалгавар өгөх явдал ихэссэн явдал юм. Эрхэлсэн ажилдаа  санаачилгатай, боловсролын бодлогын талаарх үзэл бодлоо чөлөөтэй илэрхийлэх чадвартай, ил тод ярих зүрх зоригтой, аливааг засаж залруулах гэсэн багш нарын тоо ч цөөрлөө. Багш сурагчдад өнөө маргаашийн амь амьжиргаа нь чухал болохоос тэдний хийе бүтээе гэсэн сэтгэл зүрх нь бөхөж байна. Багш, сурагчдын хувьд энэ мэтээр хүндрэлтэй байдлыг аргацаасан өөр олон арван жишээ баримтаар боловсролын өнөөгийн дүр төрхийг харуулж болохоор байна. Боловсролын мэргэжилтэн, багш нарт тэдний ажлыг сайжруулах гэсэн аливаа нээлттэй, ажил хэрэгч яриа, бодит шүүмжлэл нь дээрээс үзүүлэх хатуу хяналт, хорионд орж, түүнийг тэд давж чадахааргүй боллоо.    
 
Сүүлийн жилүүдэд бүх төрлийн шалгалтын материалыг илт задлах явдал газар авсан. Бусдыг хууран мэхэлж, хуурамч шалгалт өгүүлж, хүүхдийн боловсролыг бодит байдлаас дээгүүр үнэлгээжүүлэх гэсэн увайгүй үзэгдэл ихэнхдээ сонгууль угтсан далд зохион байгуулалттай ажил болоод байна. Ирээдүй, хойч үеэ бодох юм бол энэ нь бидэнд хэзээ ч засаршгүй хор хөнөөлтэй. Энэ бүхэн эцэстээ төр, захиргааныхантай ажлын ямар ч хариуцлага тооцох нөхцөлгүй улмаас үүдэлтэй бөгөөд өнөөгийн боловсролд тулгарч буй бэрхшээл саадыг даван туулах үүднээс Ерөнхийлөгч Х.БАТТУЛГА танаас бидний энд товч өгүүлснийг анхааралдаа авч, боловсролын системийн шинэчлэлд хойшлуулшгүй бөгөөд  тууштай арга хэмжээ авч өгөхийг хүсье!  
 
Р.ЭНХБАТ
СУРТАЛЧИЛГАА :

79 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Энэ ёстой үнэн шүү. Сайд хийж байгаад хувийн сургууль байгуулаад гардаг ёс тогтох нь. Энэ Боловсролын яаманд лав ард түмнээ гэсэн сэтгэлтэй хүн ганц ч алга.

    Баярхүү, 2017-09-21 12:19:49, 199.249.223.63Хариу бичих

  2. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - Цусыг шингэлж, холестриныг бууруулна. - Судасны хатуурал нарийслыг /ишеми, инфаркт-шигдээс/ эрүүлжүүлж, - Тархи – Зүрхний цусан хангамжийг сайжруулна. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Бусад судасны бөглөрөл болон дахин харвалт зэргээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА ба ҮНДСЭН ҮЙЛЧИЛГЭЭ: Нийт 28 төрлийн ХАНААГҮЙ тосны хүчил агуулсан тул цусан дахь /өөх тос/ холестриныг бууруулж, судасны хатуурал нарийслыг эрүүлжүүлэх 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-09-21 12:36:48, 202.179.24.34

    ENE OLON SURGUULIUDAA TSUULUUCHEE

    Зочин, 2017-09-21 12:58:10, 202.179.25.45

    ENE OLON SURGUULIUDAA TSUULUUCHEE

    Зочин, 2017-09-21 12:58:19, 202.179.25.45

    ENE OLON SURGUULIUDAA TSUULUUCHEE

    Зочин, 2017-09-21 12:58:22, 202.179.25.45

    ENE OLON SURGUULIUDAA TSUULUUCHEE

    Зочин, 2017-09-21 12:58:25, 202.179.25.45

    ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:54:56, 122.201.25.46

    ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:05, 122.201.25.46

    ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:09, 122.201.25.46

    ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:13, 122.201.25.46

    ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:17, 122.201.25.46

    ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:21, 122.201.25.46

    ЦАЛИНГИЙН ФОНД ХЭМНЭЕ.ХУГАЦААГҮЙ ХАРИУ ӨГӨЛГҮЙ ХАРЗНАЯ.ДАВАРСАН БАГШ НАР ХИР УДААН ТЭСЭХ БОЛ...ЦАЛИНГҮЙ

    Зочин, 2017-09-21 16:30:38, 182.160.6.197

    Энэ мангар ямар юм аа мэддэг юм бох л гэхээс оор юм толгойд нь орж ирэхгуй ш дээ. Дээд боловсрол хэрэггуй гэж олон удаа ТВээр ярилцлага огч байсан. Ер энэ мангар Еронхийлогчийн ажлыг хийж чадахгуй юм байна

    Зочин, 2017-09-22 01:24:55, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. РООЗОНГИЙН ХҮҮ ШУДАРГА МУНДАГ ЭР ХҮН САНАГДДАГ.

    Зочин, 2017-09-21 12:29:41, 182.160.36.45Хариу бичих

  4. BOLOVSROL HAMAAGUI GEJ HUZDAG ERUNGHIILUGCHB BAIHAD ENE SEDVEER ER N YARIH HEREG BAINA UU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-09-21 18:36:46, 80.153.196.113

    Наранд амьдрах нарсанд амьдрах хоёр нь ялгаагүй адилхан болчихсон,эрх чөлөөгүй социалист нийгэмд монгол хүн "эрх чөлөө" гэсэн холбоо үгний жинхэнэ утгыг төдийлөн сайн ойлгохгүй,"амьдрах","амиа аваад явах","урсгалаараа салгалсаар насыг барах" гэдэг ойлголтуудтай ижил хэмжээнд үзэж ач холбогдол өгдөггүй байсан,үүнтэй нэг адил,ардчилсан,эрх чөлөөтэй нийгэмд шилжсэн монголчууд "боловсрол" гэдэг үгийн утгыг бас л сайн ойлгож ухаарахгүй байх шиг,боловсрол гэдэг үг,соц нийгэмд эрх чөлөө гэдэг үг үнэгүй байсантай яг ижил хэмжээнд үнэлэгдэх болж,чи боловсролгүй байж болно,харин луйварчин сэтгэлгээтэй,энэ сэтгэлгээгээрээ өөртөө,мөнгө эд хөрөнгө,эрх мэдэл олж чадаж байвал,боловсрол чамд ямарч хэрэггүй гэсэн үзэл,үүнийг баталсан олон жишээ бидний нүдэн дээр ил байгаа учраас боловсрол гэдэг ойлголт монголд сохор зоосны ч үнэгүй болсон,бүх нийтийн боловсрол олгох байгууллага нь ч энэ үзэлдээ дасан зохицож боловсролыг мөнгө олох бизнес болгож хувиргасан....энэ үзэгдэл монголд ардчилалын үнэт зүйл гажуудсан,түүнийг залруулахад хугацаа хэрэгтэйтээ адилзасаж залруулахад бас л урт хугацаа шаардагдана.Харин боловсролыг нулимаж байсны горыг бид одооноос амсаж эхэлж байгаа.Өнгөрсөн зууны төгсгөл үеийн "харанхуйчууд" эрийн цээнд хүрж, нийгмийн амьдралд нөлөөгөө үзүүлээд эхэллээ,үүний тод илрэл нь энэ жилий ерөнхийлөгчийн сонгуулийн үр дүн

    Зочин, 2017-09-22 02:12:32, 98.234.233.211

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Яг ийм ҮНЭНийг хэлэхийг хүсч байлаа. Одоо л засахгүй бол оройтох нь. Боловсрол бүх шатандаа дампуурлаа Ерөнхийлөгч яаралтай арга хэмжээ аваач

    Энхболд, 2017-09-21 12:36:24, 208.67.1.79Хариу бичих

  6. Huurhii mlni yahaach medehgui baigaa

    Зочин, 2017-09-21 14:27:09, 70.198.41.242

    Энэ мангар ямар юм аа мэддэг юм бох л гэхээс оор юм толгойд нь орж ирэхгуй ш дээ. Дээд боловсрол хэрэггуй гэж олон удаа ТВээр ярилцлага огч байсан. Ер энэ мангар Еронхийлогчийн ажлыг хийж чадахгуй юм байна

    Зочин, 2017-09-22 01:25:30, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. manai ornii tsoriin gants agarah garts ni bolovsrol shuu dee, onoogiin bolovsrol yamar bn 20 jiliin daraah mongol uls iim l bn

    Зочин, 2017-09-21 12:42:22, 66.181.191.76Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. боловсролын салбар үнэхээр мөхөж байна.бараг гудамж бүрт сургууль, цэцэрлэг,МСҮТ, их дээд сургууль байна.Нэмээд тэр гудамжинд цэцэрлэг сургууль шинээр барьж байгуулах нь бүр тодорхой.Монголд өөр хийх ажил байхгүй. Хүн амынхаа 50 хуьийг багш болгож сар бүр 3,0 сая төгрөгөөр цалинжуул

    зочин, 2017-09-21 12:49:40, 202.179.31.69Хариу бичих

  10. Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:27:02, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Р.Энхбат яг үнэнийг бичжээ.Гэхдээ дэндүү богинохон бичлээ.За яахав, юмны бага нь амттай гэж үг бий. Өнөөдөр шил шилээ харан шамбааралдсан энэ олон хувийн их, дээд болон хувийн дунд сургуулиуд хэнд хэрэгтэй юм бэ.Хэдхэн тооны шар хувалзуудыг л баяжуулж байгаа болохоос тууштай мэдлэг боловсрол огтхон ч олгохгүй байна. Ямар ч байсан улсын их, дээд, дунд сургуулиуд чанарын хувьд маш сайн гэдгийг л хэлэх байна.Зөвхөн мөнгөний хойноос хөөцөлдсөн энэ олон хувийн сургуулиудыг хуйгаар нь хаах цаг нэгэнт болсныг эрхэм ерөнхийлөгч болгоох биз ээ.

    Зочин, 2017-09-21 13:01:04, 150.129.142.229Хариу бичих

  12. Энхбат гоё богинохон бичжээ. Энэ их мэдээлэл дунд юм ойлгодоггүй, уншдаггүй хүн л аймар урт юм бичнэ шүү. Нуршаал, давтаал, үнэмшүүлэх гээд л ядчихна.

    Зочин, 2017-09-21 21:21:41, 49.0.214.190

    Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:27:44, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. БАГШ НАР ИЙМ БАЙХААР УЛС ЯАЖ ХӨГЖИХ ВЭ. БАГШ НАР ЗАХИРАЛТАЙ ХӨДӨЛМӨРИЙН ГЭРЭЭ ХИЙДЭГ. ГЭРЭЭНД ЦАЛИНГИЙН ХЭМЖЭЭ БИЧИГДСЭН БАЙГАА. ЦАЛИН БАГЫГ МЭДСЭЭР БАЙЖ ГЭРЭЭ ХИЙЖ АЖИЛД ОРЧИХООД ДАРАА НЬ ЦАЛИН НЭМҮҮЛНЭ ГЭЖ УЛС ТӨРЖИХ ХЭРЭГГҮЙ. ӨМНӨ НЬ АН-ЫН ҮЕД ЖАГСАХ НЬ ЯАГААВ. ХАРИН МАН БАЙХДАА УДАА ДАРАА ӨНДӨР ХУВИАР НЭМЖ БАЙСАН. АН УЛСЫН ЭДИЙН ЗАСГИЙН ЭЛГЭЭР НЬ ХЭВТҮҮЛСЭН БАЙХАД ХААНААС 1600000 ЦАЛИН ӨГӨХ ВЭ. БАГШ НАР УУЛААСАА ХИЧЭЭЛ МАШ МУУ ЗААДАГ. ЦАЛИНГ НЬ ХАСАХ ЁСТОЙ. ТЭД ХҮҮХЭД МУУ СУРГАСАН ГЭЖ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭДЭГГҮЙ. МӨН ХӨДӨЛМӨРИЙН ГЭРЭЭ, БОЛОН ХУУЛЬ ЗӨРЧИЖ ЖАГСААЛ ХИЙЖ БАЙНА. АЖИЛГҮЙ, АРЫН ХААЛГАГҮЙ БАГШ НАР ГУДАМЖИНД ЗӨНДӨӨ БАЙХАД ЖАГСААЛД ОРОЛЦСОН БҮХ БАГШ НАРЫГ ХАЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    ЗОЧИН, 2017-09-21 13:11:52, 124.158.124.142Хариу бичих

  14. Бодит баримт ганцхан өөрсийнхөө төлөө, бусдаас булаан залгих гэсэн жалганы сэтгэхүйтэй Оркуудад харамсалтай нь сонин биш.Толгой гүзээ Оркууд жалгандаа танихгүй хүмүүстэй учирч үзээгүй өссөнөөсөө болоод нийгэм хамт олон дунд биеэ зөв авч явж чаддаггүй.Ямар ч хамт олон дунд хор хийж өчүүхэн ашиг хайдаг нь шалихгүй өмхий санаатай идэж унтахаас өөр эрдэмгүй Оркууд байдаг.Гудамж талбайд бааж шээж,хог шүлсээ нулиман бусдын хөдөлмөрийг үл хүндэлдэг нь бас л нөгөөх Оркууд.Тэртэй тэргүй эд нарын шаардлага биелэгдэх боломжгүй.Тэгээд болоо.Ажиллавал ажилла.Ажиллахгүй бол өч төчнөөн ажил эрсэн багш нар гудамжаар дүүрэн байна. Ер нь тэгээд амин хувиа хичээсэн хүүгэмд биеэ авч явж чадахгүй жалганы шулаач сэтгэлгээтэй хүмүүс ёс суртахууны хувьд багш хийгээд ч хэрэггүй.

    Зочин, 2017-09-21 13:42:54, 202.179.25.102

    Mongolig dampyyrylj bolobsrolgvi ubchtei ajilgvi arxichin bolgoboos urund oryylj kolonchlox gadna dotni lyibarchdiin bodlogo 27jil vrgeljilj bna

    Зочин, 2017-09-21 16:33:06, 27.123.214.105

    Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:28:01, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Хүнд боловсрол хэргүй гэж ерөнхийлөгчөөх Баттулгыг дэмжсэн харин Баттулга боловсролын яам газар хэлтсүүдийг татан буулгах зарилгаа гарга

    Зочин, 2017-09-21 13:16:56, 202.9.43.117Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. 8-р ангийн боловсролгүй нацист,дагалдан дэмжигч хужаа эрлийз гэж орилолдсон Оркуудтайгаа Монголын хойч ирээдүйн төлөө санаа зовно гэж бодож байна уу? Кино үзээд алуурчин дууриаж далжигнадаг боловсрол,ёс суртахуун Монголчуудыг доорд үздэг Оросын хүргэнд хэрэгтэй.Монголд Женког гарснаас хойш эрс нэмэгдэн олшрч байгаа юм л бол хужаа эрлийз,Америкийн дээрэмчид гэж хашгиралдах тэд л хүмүүсийг яс үндсээр үзэн ядах үзлийн салхийг Монголд сэвэн үлээж байгаа Женког Зикатай нь дэмждэг.

    Зочин, 2017-09-21 13:21:18, 202.179.25.102Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. БСШУ-ны яам гэдэг гэхдээ зөвхөн л боловсролын салбартаа бодлого юмаа хийгээд явдаг, бусад салбарыг нь тэр чигт нь хаясан байдаг, тэгээд боловсрол нь ийм гэхээр энэ яамныхан чинь юу хийгээд байдаг юм бол доо.

    Зочин, 2017-09-21 13:25:01, 103.242.46.141Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. 4 р ангийн хүүхэд хүрдээ мэдэхгүй бсан

    4 , 2017-09-21 13:52:27, 103.229.123.91Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Бакалаврын боловсролгүй Баасан авгай өмгөөлөгч болж, 4-р ангийн боловсролтой төвд кармааны хулгайч жанхуу Баттулга Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч болсон нь энэ цагийн Монголын топ-онигоо, Монголын мянганы эмгэнэл болох болно. Өмхий дебил АН-уусууд эх орноор минь тоглоод дууслаа. Өнгө мөнгөний төлөө төрсөн үрээ зарахаас буцахгүй, сандал ширээний төлөө төвд кармааны хулгайч жанхуугийн шивэртэй оймсийг долоохоос буцахгүй болсон урвагч дүлзэн, онгироо, сагсуу, ойворгон ухна хүрэлсүх мэт нөхөд Монгол хүний мөс чанарыг байхгүй болгожээ. Тэд Америкийн заавраар эсрэг нам болох МАН-ын лийдрүүдийг хооронд нь алалцуулж хүчийг нь барна. Эдийн засаг шууд эвгүй байдалд орсон баттулга нэг өгүүлбэр хэлээд л Монголын эдийн засгийн хурдыг тал хувиар буурууллаа. Хятадын жимс ногоог хилээр оруулахгүй гэж ганц бодлогогүй өгүүлбэр хэлэхэд л, Хятадын тал Таван толгойн өдөрт хилээр нүүрс ачиж гардаг 3000 машины тоог 400 болгосон нь чадаж байгаа юманд арга байхгүй хэмээх том тохуурхал!!! Ингэж Баттулга монголын эдийн засагт бас дахин чөдөр тушаа болов!!! Монгол хэдийнээ ялагдсан шүү!!! Ард түмэн минь Амьдрал улам муудна АН-ынхан улам таргална. 4-р ангийн боловсролтой кармааны хулгайчаас төрийн хулгайч болсон төвд гаралтай атигар жанхуу баттулга яг өөртэйгээ таарсан таар шуудайнуудийг зөвлөхөөрөө авсан байна. Монголыг 200 жил дарласан Манжийг дэмжигч чулуун, архи хүүхэн секс 3-г лоозогногч шаймий ээркаа хүүхэн мэтийн эргүү гарууд жанхуутайгаа нийлээд Монгол улсыг маш богино хугацаанд Венесуэль шиг дампууруулах болно!!!

    ARD, 2017-09-21 14:11:36, 202.131.243.162Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Боловсрол тэр дундаа их дээд сургууль түүний дотроос ХААИС бүр дампуурч байна.Одоо зарим багш нар хичээл заах гээд цаггүй байна.Маргааш цалингүй болох биз,,,,,

    Зочин , 2017-09-21 14:14:32, 202.9.41.7Хариу бичих

  26. Зүгээр Женко өөрөө оффшортоо л гэхэд 1.1 тэрбум доллартай хүн Монголын бүх багш нарыг 1.6 саяар лав 30 жил ганцаараа тэжээнэ.Сайн тойгло.Болохгүй бол буланд.Мань хүн боловсролгүй шүү дээ.Баримт зовлон тоочих хэрэггүй. Ойлгохгүй.

    Зочин, 2017-09-21 14:18:57, 202.179.25.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. GOOGLE: НЕОПАРАДИГМ... PARADIGM SHIFTS...

    GOOGLE: НЕОПАРАДИГМ... PARADIGM SHIFTS..., 2017-09-21 14:17:58, 202.179.25.132Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. tiimee enhbt gauai mash zov zuiliig bichjee zuun huvi demjij bn huviin dund surguulig huviin ih ded surguul tolboriin asuudliig oorchloh tsegtsleh tsag hedniie bolson undsendee bololvsrolin sitem dampuursan n unen sh dee

    Зочин, 2017-09-21 14:24:24, 202.9.41.21Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Баруунаас зориуд явуулсан бодлогоор боловсролыг энд тэндэхийн төсөл хэрэгжүүлж,улс дамжуулан өшиглөсөөр,яамныхан дагаж далдагнасаар ийм байдалд хүргэсэн.Өнөөгийн багш нарт хүүхэдэд мэдлэг олгоё үнэлгээтэй ирдэг болсоор удлааэсэн сэтгэхүй байхгүй болсон.12 ангийнханд бүгд" А"дүн тавидаг болсон.Харин ЦЭЦЭРЛЭГИЙН багш нарын цалинг нэмэх нь зөв ямар нөхцөлд ажиллаад,ямар цалин авдаг нь өрөвдөлтэй юм билээ.Бага ангийн багш нар ариа илүү ачаалалтай тэднийг харж үзэж болох талтай.Ер нь 1996 оны үед эрэгтэй багш нарыг зайлуулснаар сургууль эзэнгүй,эцэггүй болсон

    багш, 2017-09-21 14:31:50, 103.9.90.194Хариу бичих

  32. Одоо эмэгтэй багш нарыг зайлуулахаар сургууль сонин юм болно байх, ккк

    Зочин, 2017-09-21 17:31:33, 119.40.99.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Би монгол хэлээ мэдэхгүй байна уу эсвэл энэ хүний гадаад хэл ийм тасархай байна уу? Оркууд гэж юу гэсэн үг юм болдоо? Сэтгэж байгаа нь манийхаа өрөөсөн дугуй баймаар...

    Mko, 2017-09-21 14:39:54, 70.195.222.54Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. ОЛОН УЛСЫН” гэгдэх тэдгээр хувийн сургуулиудын ард ихэвчлэн боловсролыг толгойлж байсан сайд дарга нар, тэдний хань хамсаатнууд байх боллоо. Улсын сургуулиудаас хүүхдээ хувийн сургуулиуд руу шилжүүлж буй эцэг эхчүүдэд чанартай боловсрол олгох өөр арга зам үнэндээ олдохгүй байна

    зочин, 2017-09-21 14:47:44, 103.10.21.39Хариу бичих

  36. Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:28:51, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Оркууд гэж ходоонийхнийг доромжлоод байгаа юмаа

    Зочин, 2017-09-21 14:56:35, 182.160.35.90Хариу бичих

  38. Бүгдийг нь мэдээж биш.Харин таньдаггүй хүмүүстэй жалгандаа учирч харьцаж үзээгүй өссөнөөрөө нийгэм,хамт олон дунд биеээ зөв авч явж чаддаггүй том толгой гүзээнүүдийг Орк гэж байгаа юм.Тэд өмхий санаатай,хамт олон дунд хор хутгадаг,гудамж талбайд хөгшид хүүхдүүдийг түлхэж дээрэлхэн намайг хэн яах вэ нохойг хэн саах вэ гэдэг богино сэтгэхүйтэй гахай адил хүмүүс.Тэд хамт олонд амжилт олдоггүйтэйгээ адил багийн дэлхийн спортуудад ч хэзээ ч амжилт гаргах найдваргүй.Бөмбөг авбал Оркууд өөрөө хийх гэж зүтгэхээс хажууд нь байгаа хүнд өгөх сэтгэхүй тэдэнд ор тас үгүй.Тэгэхээрээ Оркууд Женко шиг Дэлхийд хэн ч сонирхдоггүй өөрсдөө л сүйд болцгоодог ганцаараа дэвжээнд гардаг зуураа бөхөнцөрүүдийг л шүтэн бишрэнэ.Хэ хэ ядаж бокс кикбокс тулаан шиг өвдөхгүй,гэмтэхгүй уналаа боллоо юм чинь.

    Зочин, 2017-09-21 15:54:08, 202.179.25.102

    Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:29:12, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Хувийн сургуулиудын талаар эцэг эхчуудээс судалгаа аваарай! Сая саяар монго хуулээдзаасан сургасанаар маруухан бна! Мэдэрч бгаа торийн тушээд бна уу?

    Зочин, 2017-09-21 15:23:31, 103.26.194.27Хариу бичих

  40. Хэн ч хувийн сургуулиудад мөнгөө төл гэж албадаагүй.Эцэг эхчүүд өөрсдөө төлдөг.Хувийн сургуулиуд хэрэгтэй.Зах зээлийн нийгэм.Энэ хувийн сургуулиудийн гэхэд багш нар нь одоо ажил хаяж хүүхдүүдийг хохироохгүй байгаа.Багш нар нь эрдэм мэдлэгээ үргэлж дээшлүүлж байдаг.Улсын сургуулийн ажил хаяж байгаа багш нар шиг тэд мөнгөгүй ядуу ард түмнээсээ ялгаран бид илүү авах ёстой Би би гэсэн өөрөө болбол бусад нь хамаагүй хувиа хичээсэн жалганы сэтгэхүй гаргахгүй л байна.

    Зочин, 2017-09-21 16:01:17, 202.179.25.102

    2 анги дамнан vздэг хичээлийг хувийн сургуульд базаад 2 сард заахаар хvvхдэд ямархан мэдлэг хуримтлагдах нь ойлгомжтой л доо

    Зочин, 2017-09-21 17:39:32, 119.40.99.2

    Ер нь улсаа хогжvvлье гэвэл багш тавьсан дvндээ хариуцлага хvлээдэг тавьсан дvнгээ хамгаалдаг болчихвол мон ч хурдан БОСНО доо. Vvнийг хардаг дvн шинжилгээ хийдэг газар даанч алга. Гадаадынхныг дууриах орчуулахыг урьтал болгохоор арга ч vгvй юм байхаа даа. Санаа авдагсан бол мон ч олон бодол дvгнэлт байна даа, даанч....

    Зочин, 2017-09-21 17:44:27, 119.40.99.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:30, 122.201.25.46Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:35, 122.201.25.46Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:39, 122.201.25.46Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. ОФШОРТ БАЙГАА 17 ТЭРБУМ ДОЛЛАРЫГ ОРУУЛЖ ИР. МОНГОЛ УЛСЫН ТӨСӨВ 11 ТЭРБУМ ДОЛЛАР ШҮҮ.

    Зочин, 2017-09-21 15:55:43, 122.201.25.46Хариу бичих

  48. АТГ захирдаг Женкодоо хэлэхгүй юу.Энд хэнд бичээд байгаа шалихгүй өмхий Орк вэ.

    Зочин, 2017-09-21 16:50:34, 202.179.25.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. МАН-ын дараагийн лидер хэн бэ Өнөөдөр 10 цаг 26 минут Намрын улстөрийн сцинарийг хэн сайн тохироо хийж чадна, тэр хүн л гол зохиолыг нь гаргаад байх шиг. Ямар нэг наадам, цэнгээнд найрааг нүдний гэм мэт үзэж, шударгаар барилдахыг шаарддаг бол улс төрчдийн тохиролцоог бараг л баярлах нь холгүй хүлээж авдаг болсон нь нэгийг нь бодогдуулам. Уг чанартаа бүгд л шударга ёсыг эрхэмлэх байтал хүч бяраараа олныг баясгагч бөхчүүдээ хуйвалдааны жинхэнэ эздээс ч дорд үзэх нь өнөөгийн нийгмийн шинж мэт. Налгар намрын “найраатай” энэ өдрүүдэд манай улс төр хүлээлтийн байдалтай байна. Өөрөөр хэлбэл улс төрчдийг хэрхэн өөр хоорондоо тохиролцож, албан тушаалын наймаагаа хэрхэн хийж, авдаг хэдийгээ хэрхэн үржүүлэхийг нь хуруу даран хүлээж, бас харж сууна. Ес дүгээр сар бол ажлын ид үе. Хөхүүрийн ам цаашилж, хүйтний ам наашлах цагийн эхлэл. Ирэх өвлийг хэрхэн давж, хаврын урьтай золгохыг шийддэг сар. Гэтэл улс төрчид төсвийн тодотгол, ирэх оны төсөв гэх мэт чухал асуудалдаа анхаарал хандуулахын оронд Засгийн газраа байгуулах, Ерөнхий сайдаа сонгох гэх албан тушаалтай зууралдсаар байгаа нь ирэх өвөл зутрахын цондон гэлтэй. Дүр зургаас харахад Ерөнхий сайд хэн болохоос хамаарч, улс төрийн үйл явдал өөр өөр өнгөөр өрнөх нь тодорхой болоод буй. Гэвч эрх баригч МАН-д ганц дутагдал бий. Өнгөрсөн жилүүдэд намын дарга нь Ерөнхий сайд болж, Засгийн газраа удирддаг бичигдээгүй хууль энд үйлчилдэг. Тээр жил С.Баяр намын даргынхаа суудлыг Сү.Батболдод өгөхөд тэрбээр автоматаар Ерөнхий сайд болж байсан. Тиймээс МАН-ын даргыг албан тушаалд хэн суухаас монголын ирээдүй хамаарна гэсэн үг. Тус намыхан энэ сарын 25-нд Бага хурлаа хийнэ. Хэд хэдэн чухал шийдвэр гаргахын өмнө МАН-ын даргад өрсөлдөж буй албан бус нэр дэвшигчдийг сонжиж үзлээ. МАН-ын даргад У.Хүрэлсүх итгэл төгс өрсөлдөнө хэмээн мэдэгдсэн бол Ж.Энхбаяр, Н.Энхболд, Ө.Энхтүвшин нарыг цахимынхан нэр дэвшүүлж байна. Энэ хувилбар байж болох учир тэдний улс төрийн замналын талаар багахан ч болов эргэн сануулахын хичээв. У.Хүрэлсүх МАН бол Ардчилсан нам шиг фракцилаад байдаггүй нам хэмээн сайрхдаг ч үнэн хэрэгтээ хэдэн хэсэг болчихсон. Тэдний дунд хүчтэй хоёр бүлэглэл байдгийн нэг нь энэ хүний эсрэг нэгдсэн хэсэг бүлэг хүмүүс гэхэд хилсдэхгүй. Уг нь У.Хүрэлсүх намынхандаа болоод ард иргэдийн дунд нэр хүндтэй. Улс төрийн соёл гэдгийг өөрийн биеэр харуулсан эрхэм гэж түүнийг үнэлдэг. Үнэндээ түүнээс өөр ямар ч хүн намаа ялагдалд хүргэсэн хариуцлагаа үүрч, төрийн өндөр албан тушаалаас татгалзсан удаагүй. Бусад хүмүүсийн нүдээ өгөхөөс ч буцахгүйгээр тэмцэж авдаг албан тушаалыг зүгээр л өргөдөл бичээд хүлээлгээд өгчихдөг аавын хүү өнөө цагт өдрийн од мэт ховор билээ. МАН 1924 онд Коминтернийн шахалтаар нэрэндээ хувьсгалт гэдэг үгийг нэмсэн нь МАН-ын гишүүдийг хөгшин, залуугүй коммунистууд хэмээн дуудуулахад хүргэсэн гэдэг. Тиймээс У.Хүрэлсүх МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга байхдаа эл үйлдлийг хийж, намаа “Авилгалын загалмайлсан эцэг” гэгддэг Н.Энхбаяраас салгаж чадсан ч МАХН хэмээх улс төрийн шинэ хүчнийг бий болгож, УИХ-ын сонгуулийн дүн таамаглаж байгаагүйгээр эргэсэн юм. Сайны хажуугаар саар гэгчээр энэ үйлдэл нь бусад хариуцлага үүрээгүй нөхдөө харлуулсан зүйл бий. Энэ нь нам дотроо түүний эсрэг хуй салхи босох үндэслэл болсон нь ч үнэн. У.Хүрэлсүх бол ийм, тийм хэмээн хар өнгөөр будах, дайрах бүхэл бүтэн салааг бий болгосон. Гэхдээ түүнээс өнөөгийн улс төрд хамгийн их үгүйлэгдээд байгаа, ард түмний хамгийн их хүсэмжлээд байгаа улс төрийн соёл, хариуцлага бага ч болов үнэртдэг нь яах аргагүй үнэн билээ. Нөгөөх булавч бултайна, дарав дарайна гэдэг шиг. Түүнээс намыхаа төлөө юу хийсэн бэ асуух хүн байдаг. “Эх орноосоо урвахгүй, элссэн намаасаа гарахгүй, авсан эхнэрээ солихгүй, анд нөхдөөсөө шарвахгүй” гэх философитой тэрбээр Ардын намын улаан хамгаалагч гэсэн нэр хоч хүртэл зүүж явсан нэгэн билээ. Н.Энхболд У.Хүрэлсүхээс ялгаатай нь УИХ-ын гишүүн Н.Энхболдын хувьд гэм зэмгүй, хийгүй улстөрчийн буурь заадаг нэгэн. Тэрбээр Төв аймгийнх. Сонгууль болохоор л М.Энхболдтойгоор хөтлөлцөөд нутгийн зүг хөлгийн жолоо залдаг нь тэд ганзага нийлдэгийнх бизээ. Гэхдээ тэрбээр цаг үеэ олоогүй нөхцөл байдалд намын даргын төлөө өрсөлдөхөөр гарч ирж байна уу гэж хардаж болохоор. Огцорсон Засгийн газрыг хэдийгээр Ж.Эрдэнэбат авторлодог байсан ч үнэндээ М.Энхболдынх гэдэг. Засгийг огцруулах ээлжит бус чуулганы үеэр энэ талаар УИХ-ын цөөнгүй гишүүд хэлээд авна билээ. Тиймдээ ч хэрэвзээ Н.Энхболд намын даргаар сонгогдож улмаар Ерөнхий сайд болбол М.Энхболдыг Н.Энхболдоор сольсон төдий болно эмээх хүмүүс байна. Н.Энхболд ги­шүүний хувьд Монголын туршлагатай улстөрч гэвэл үнэн. Энэ буурь сууриа хэзээ ч алдахыг хүсдэггүй. Насаараа УИХ-ын гишүүн хийсэн түүний халаасанд намын дарга цаашлаад Ерөнхий сайдын албан тушаал өлхөн багтана. Бас түүнийг дэмжих хүч Ардын нам дотор бий. Тэр хүчнийх нь гол тулгуур Ерөнхий сайд асан С.Баяр гэх. Тэд ажил амины аль ч үедээ цуг байж чаддаг найзууд гэдгийг улс төрийн хүрээнийхэн андахгүй. Тэгвэл улс төрд өрнөж буй энэхүү шинэ Ерөнхий сайдын таамаг, Ерөнхий сайд болохыг хүсэгч тэгвэл үнэхээр та бидний үнэлж, хүндэлж дадсан шиг шударга, зөв хүн мөн үү. Энэ асуултад бодит хариулт болох Монгол Улсын 33 тэрбум төгрөгөөр үнэлэгдэх ой модыг юу ч үгүй шатааж, гахайн агнахдаа “мялаалга” болгосон тухай мэдээлэл байна. Тэрбээр Төв аймгийн Батсүмбэр сумын Хар гавал гэдэг газар өнгөрсөн оны есдүгээр сард гурван нөхдийн хамт гал тавьсан байдаг. Тэрбээр энэ үедээ гахайн авд гарахын зэрэгцээ сархад зооглож, улмаар тавьсан сум нь гал асаасанд “Удахгүй унтарна” гэж хэлчихээд явчихсан гэдэг. Н.Энхболдын өрдсөн түймэр Хар гавал хэмээх газраас хальж, Нууртын эх рүү үргэлжилж, улмаар 9000 мянга гаруй га газрыг хамарсан байна. Улмаар баруун тийш Гунын нуруу, хойшоогоо Шатар өлгий, зүүн тийш Сөгнөгөрт хүрсэн. Энэ үйлдлээ Н.Энхболд УИХ-ын дэд даргынхаа хувьд нууцлан далдалж, 33 тэрбум төгрөгийн хохирлоо 53 сая төгрөг хүртэл бууруулж, бүхэл бүтэн 9000 га ойг дахин сэргэхээргүй “булшилж” орхисон гэдэг. Ө.Энхтүвшин Түүний хувьд энэ албан тушаал шинэ биш. Өмнө нь намын даргын албыг хашиж явсан тэрбээр Ерөнхийлөгчийн сунгаанд намаасаа гараагүйг бодоход энэ удаа ч гэсэн найдлага хэр байгаа бол. Ө.Энхтүвшин улс төрд туршлагатай нэгэн. МАН-ын лидер улс төрчдийн нэг яах аргагүй мөн. Монгол Улсын Их Хурлын гишүүнээр дөрөв дэх удаагаа сонгогдож байгаа тэрбээр 1999-2000 Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга, УИХ-ын гишүүн, 2006 онд Боловсрол соёл, шинжлэх ухааны сайд, 2007-2008 УИХ-ын гишүүн, 2012 онд намын даргын албан тушаалыг хашиж байжээ. Энэ хугацаанд түүний талаар сайн, муу мэдээлэл хэвлэлээр гарч байсан удаатай. 2005 онд "Уламжлал-шинэчлэл, Ардчилал-шударга ёс" жигүүрийн тэргүүн гэдэг албан тушаал бий болгож намаа шинэчлэх тухай ярьж явсан удаатай. Гэвч Ө.Энхтүвшинг 2006 онд БСШУ-ны сайдаар томилогдон цагаас хойш түүний байгуулсан жигүүр нам жим болсон гэдэг. 2007 онд Засгийн газрыг огцруулан хэмээн дайрч байгаад Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны дарга болж байсан тэрбээр энэ удаа дахиад л албан тушаалын төлөө мацаж эхлэв бололтой. Ө.Энхтүвшин МАН-ын дарга байхдаа МАХН-тай нэгдэх талаар чамгүй сайн ярьдаг байсан хүний нэг. Учир нь түүний улс төрийн амьдрал Н.Энхбаяртай салшгүй холбоотой учир хоёр нам хамтарч Ерөнхийлөгчийн сонгуульд оролцох талаар ярьж, ажлын хэсэг хүртэл байгуулж байсан нь үүний илрэл. Түүгээр ч барахгүй намын даргаасаа буусны дараа МАХН-д элсэх талаарх яриа ч гарч байсан удаатай. Тэгэхээр энэ хүний “элэг” хаашаа гэдэг нь тодорхой бизээ. Ж.Энхбаяр Ө.Энхтүвшин ийнхүү МАН МАХН гэх хувилбарыг намдаа хэрэгжүүлэхийг оролдсон ч Ж.Энхбаяр үүний эсрэг байсан юм. Тэрбээр МАН МАХН эвсэх, эсвэл нэгдэх нь гутамшиг хэмээн хэлсэн удаатай. Энэ нь дээрх хоёр хүний үзэл баримтлал хэр өөр гэдгийг илтгэх бизээ. Ж.Энхбаяр бол хэлэх гэсэн санаагаа хэнээс ч эмээлгүй хэлчихдэг гишүүдийн нэг. Тиймдээ ч мэргэжлийн гэх тодотголтой Засгийн газрыг огцруулсан хүмүүсийн тоонд тэрбээр бий. Мөн УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ, Т.Аюурсайхан нартай хамт “60 тэрбумаас намаа цэвэрлэе” нэртэй хөдөлгөөн байгуулж, дотоод тэмцэлээ хурдан цэгцэлж, улс орны асуудалд анхаарлаа хандуулахыг шаардсаар ирсэн. Энэ үйлдэл нь түүнийг дараагийн МАН-ын даргад өрсөлдөх гэсэн санаархал хэмээн олон харддаг нь нууц биш. Гэхдээ Ж.Энхбаярын хувьд энэ албан тушаалд анх удаагаа нэр дэвшиж байгаа хэрэг биш юм. 2013 онд түүнийг МАН-ын дарга болно хэмээн хэвлэлийнхэн таамаглаж байсан ч "Монгол төрийн бодлогыг үндсэндээ сүүлийн 100 орчим жил тодорхойлж, авч явж буй намын хувьд их хурал бүр нь түүхэн болдог. Нэг ёсондоо намын их хурлаас гарсан шийдвэр бүхэн Монгол Улсын нийгэм, эдийн засагт томоохон нөлөө үзүүлдэг. Хариуцлагатайгаар хэлэхэд би намын даргад нэр дэвшихгүй. Энэ бол яг өнөөгийн нөхцөл байдлыг үнэлж гаргасан миний шийдвэр юм" хэмээн татгалзсан удаатай. Харин энэ удаа ямар шийдвэр гаргах бол гэх хүлээлт байна. Ж.Энхбаяр бол МАН-ын гишүүд дундаа нэр хүндтэй. Асуудалд бодитоор ханддаг гэж үнэлдэг билээ.

    Зочин, 2017-09-21 16:01:13, 202.55.191.102Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Хотын фракцынхан шинэ томилгоогоо ингэж хийжээ ------------------------------------------------ МАН-ын Бага хурал ирэх даваа гарагт хуралдаж Ерөнхий сайдаа тодруулна. Мөн Их хурлынхаа товыг зарлаж намын даргын асуудлаа хэлэлцэх юм. Ж.Эрдэнэбатын тэргүүлсэн засгийн огцорсноос хойш ерөнхий сайд, намын даргын сунгаанд фракциудын тэмцэл ил далд өрнөж байна. Энэ хугааанд 60 тэрбумын хэрэгт гүнзгий унаад байгаа М.Энхболдын тэргүүлсэн хотын фракцийнхан эрх мэдлээ алдахгүйн төлөө эцсийн аргаа хэрэглэх гэж байна. Барьц алдах дээрээ тулаад байсан тэдний хувьд эцсийн найдвар нь УИХ-ын гишүүн Ө.Энхтүвшин болж таарч байна. Өчигдөр тэрээр М.Энхболдтой уулзаж хэрэв өөрийг нь дэмжвэл хотын фракцийн бодлого шийдвэрийг дагана. Боловсон хүчний бодлого дээр дор хаяж 50 хувь нь хотын фракцийн төлөөллийг байршуулна гэсэн байна. Ийм зөөлөн чихтэй, үгийг нь үг дуугүй дагах хүн өөрөө ороод ирж байхад хэн татгалзах билээ. М.Энхболд түүний болзолыг хүлээн зөвшөөрч харилцан тохиролцож гар хөлөө барилцжээ. Тиймээс өчигдөр оройноос хотын фракцийнхан Ө.Энхтүвшингийн гэрт цуглаж ирэх хурлуудыг хэрхэн удирлах, шийдвэрээ хэрхэн гаргах, хэн хэний саналыг татах гээд бүхий сценараа зурсан гэдгийг ойрынх нь эх сурвалж үгүйлж байна. Түүгээр ч барахгүй Ө.Энхтүвшингийн тэргүүлнэ гэж тооцсон Засгийн газрын гишүүдийн нэрсийг зоож, бусад томилгоог хэрхэн өөрчлөхөө төлөвлөөд амжсан сурагтай. Эх сурвалжийн өгүүлж буйгаар үүрэг гүйцэтгэгчээр ажиллаж буй зарим сайд нар үлдэхээр тохиролцсон гэх. Хууль зүйн сайд, Байгаль орчны сайд, Батлан хамгаалахын сайд нарыг хэвээр үлдээхээр болж байгаа бололтой. М.Энхболд УИХ-ын даргын суудлаа хадгалж үлдэх юм байх. Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшээд удаа дараагийн санал асуулгад бүдэрсэн тэрээр хариуцлага хүлээх ямсар ч сонирхол байхгүй байгаа нь энэ. Хотын фракцийн нууцхан тохиролцооны зарим нэг хөшгийг сөхөхөд иймэрхүү. Эндээс харахад дуулиант 60 тэрбумын асуудал ингэсгээд дарагдах бололтой. Г.Санчир

    Зочин, 2017-09-21 16:05:47, 202.55.191.102Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. МАН-ын 40 гаруй гишүүн "У.Хүрэлсүхийг Монгол Улсын Ерөнхий сайдад дэмжиж байна” гэж мэдэгджээ -------------------------------- Ерөнхий сайдын үүрэг гүйцэтгэгч Ж.Эрдэнэбатыг огцорсоны дараа дараагийн Ерөнхий сайдын марафон эхэлсэн. Ерөнхий сайдад нэлээд хэдэн хүний нэр яригдаж байгаа бөгөөд ихэнхи гишүүд улс төрийн туршлага, насны хувьд ч тэр У.Хүрэлсүх зохицно гэж саналаа нэгтгэсэн байна. УИХ-ын гишүүн Д.Тогтохсүрэнгийн "У.Хүрэлсүхийг Монгол Улсын Ерөнхий сайдад дэмжиж байна” гэсэн албан бланк дээр, МАН-ын 40 гаруй гишүүн гарын үсгээ зурж, МАН-ын дарга М.Энхболдод хүргүүлжээ.

    Зочин, 2017-09-21 16:07:07, 202.55.191.102Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Энэ их хоржоонэтой асуудал.Манай ерөнхийлөгч Ан гэгч жорлонгоос нэр дэвшиж сонгогдсон хүн.Улс үндэстнээ бодвол боловсролоос эрхэм чухаг юм үгүй.Гэтэл Ан гэгч өмхий жорлон өнгөрсөн сонгуульд өрсөлдөхдөө Никитоны батчулуун гэдэг сэгсгэр малаар,-Сургууль сөнөөсэй,багш нар тараасай гээд дуулуулаад байсан.Ан-н хорон санааныхаа мухарт хадгалж явдаг эрхэм зорилго бол монголчуудыг харанхуй мунхаг болгох замаар хагас мал болгоод санааныхаа зоргоор хариулж байх гэсэн гамин санаа юм.Тэгэхээр ерөнхийлөгч өөрөө үндэстнээ бодоод боловсролыг анхаарна гэвэл яалт ч үгүй намтайгаа тэрслэх гээд байна.Намтайгаа нэг санаатай байна гэвэл монголд сургуулийг сөнөөх эрхэм зорилгоо ажил болгох ёстой болчихоод байна.Хэцүү еэ.

    зочин, 2017-09-21 17:12:18, 103.229.122.106Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Боловсролын салбар бүхэлдээ дампуурч байгаа. УИХ - ын гишүүд хувийн сургуулиа бэхжүүлэхийн тулд шинжлэх ухаан, яам тамгатайг нь өмчлөх болсон. Жишээ нь Шихихутаг - Лүндээжанцан, Отгонтэнгэр - Оюунхорол, Аварга - Бат-Эрдэнэ, Либерти - экс ерөнхийлөгч, Их засаг - Учрал гээд хөвөрч өгнөө. Үүнд ашиг сонирхолын зөрчил гэж үйлчлэхгүй нь гайхамшиг.Монголын үндэсний их сургууль гэж хүссэн болгоноо авч чаддаг, дампуугийн дээд нэг байгууллага. Яаманд ажлаа мэдэж шийдэх хүнгүй болчихоод удаж байна.

    зочин, 2017-09-21 17:42:54, 112.72.9.150Хариу бичих

  58. Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:29:44, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Зүгээр Жанхуу өөрөө оффшортоо л гэхэд 1.1 тэрбум доллартай хүн Монголын бүх багш нарыг 1.6 саяар лав 30 жил ганцаараа тэжээнэ.Сайн тойгло.Болохгүй бол буланд.Мань хүн боловсролгүй шүү дээ.Баримт зовлон тоочих хэрэггүй. Ойлгохгүй.

    Зочин, 2017-09-21 18:22:27, 202.131.243.162Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Ширээн дээр тавих номгүй хичээл зааж бна. Ийм бдалд хүргэсэн бүх хүнтэй маш хатуу хариуцлага тооцооч. Өөрчилж болно, гэхдээ дунд нь ийм бдалд хүргэж болохгүй. Багш нар цалин ярихаасаа урьтаж хүүхдэд заах сургалтын хөтөлбөр сурах бичгээ ярьж жагссан бол олон түмэн дэмжих блаа. Багш нар заах номгүй бж юу зааж бна гэж цалин яриад бгаа нь ойлгомжгүй бөгөөд зөвхөн хар амиа хичээсэний илэрхийлэл. Ийм хүмүүс багш бх эрхгүй. Багшийн лицензийг нь хурааж аваад оронд нь багшийн сэтгэлтэй хүмүүст ажлыг нь өг.Боловсролын салбарыг сайн удирдагчийн гарт өг, улс төрчийн гарт бүү өг.

    хүүхдийн эцэг., 2017-09-21 18:41:24, 180.64.72.198Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. маш үнэн юм бичжээ. боловсролыг үнэгүй болго. улсын сургуулийг хүрэлцээтэй болгож нэг анги,нэг багшид ноогдох хүүхдийн тоог цөөрүүлвэл эцэг эхчүүд хүүхдээ тийш өгнө шүү дээ.

    Зочин, 2017-09-21 19:03:36, 185.69.185.206Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. багш нар цалингийн хувьд хүрэлцээтэйхарин өөрёдөө давхар мэрэгжил эзэмш ялангуяа инженерийн боловсролтүхайлбал техник технолгийн чиглэлээр өндөр мэдлэг түршлага эзэмш тэгээд багшлах завсараар нь тэр эзэмшсэн чилэлээр ажилла гадаадад иймэрхүү туршлага бий шуу

    Зочин, 2017-09-21 20:37:07, 203.91.117.8Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. ардчлал нэрээр халхавчилсан дураараа дургигч шуналт луйварчдад ганц сайн хийцлүүллээ. өнөөдөр гэрийн, үйлчлэгч, худалдагчаас хэтрэхгүй чадвартай дээд мэргэжилтэн бэлддэг болов.гологдол бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэвэл төлүүлдэг мөртөө гологдол болсон боловсрол өгснийхөө төлөө давтлага өгч мөнгө авдаг болов.

    зочин , 2017-09-21 20:42:59, 49.0.216.137Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. МОНГОЛ ХҮН ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ АЛДАСААР ӨНЧИН ХҮҮХЭДҮҮД ИХ БОЛЖ БАИНА ЭРҮҮЛ МЭНДИИН САИДАА

    Зочин, 2017-09-21 21:09:10, 202.179.24.228Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Ulsiin surguuli surgasan dur esgedeg gazar bolson. Huviin ugluu 8 aas 15, 17 tsag hurtel hool undiin uguud unaagaar uilchleed huuhdiig surgaj bna. Ulsiin surguuli 50 huuhedt chadvargui bagsht 8d orood 11 guchid tarna 3 tsag gariuhan hicheel ornoo iim bhad yu bodoj ulsiin surguulid huuhdee uguh hun bhav dee

    Зочин, 2017-09-21 21:18:13, 27.123.214.83Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Төрийн өмчийн компаниудын дарга нарын цалинг хасаж багш эмч нарын цалинг нэм. Эрдэнэтийн Бадамсүрэн, Төрийн банкны Баярсайхан гэх мэт нар сайн дураараа цалингаа хасуулаач.

    Түвшин, 2017-09-21 21:35:03, 202.9.40.138Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. odoo yaay gehevdee ard tumen mini uur uursdinhu amidralaa l bod mongold oiriin heden jil hugjil baihgui bolovsrolgui erunhiilegchtei uls shuu dee

    Зочин, 2017-09-21 21:37:58, 27.123.214.103Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Ажилд орохоор ирсэн дээд сургууль төгссөн хүүхдүүдийн 20-30 хүүхдүүд шалгахад зөв бичих,зөв хувцаслаж сураагүй, харьцааны соёлгүй,цаг барьдаггүй, өгүүлбэрийн найрлагаа зөв биччих хүүхэд олддоггүй. Ядаж цэвэрлэгээгээ өглөө хийчих гэхээр цэвэрлэгээ хийх гэж ирээгүй гээд хэрэлдэнэ гээд боддоо.Тэгээд тэр их мөнгөөр юу заадаг юм болоо???

    зочин, 2017-09-21 21:47:09, 103.10.21.122Хариу бичих

  78. Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:30:38, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Багш нар АН-ын явуулгаар юм уу, хүрэлсүхийн явуулгаар хоосон улс төржиж байна. Үүний оронд хичээлээ сайн заа. Буян нь ирнээ

    Зочин, 2017-09-21 21:59:20, 103.57.94.118Хариу бичих

  80. Ямар Еронхийлогчтэй байна тийм боловсролтой л байна. 2012-2016 бух салбар дампуурсан ш дээ

    Зочин, 2017-09-22 01:30:47, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Europe bolon Amerikad huviin surguul gej barag baidagguishdee.Toroos buh huviin surguuliig tartan buulgah heregtei

    Зочин, 2017-09-21 22:12:08, 184.151.36.241Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Tom tom sonin setguul tv iin setguulchid mongol helendee muu taaruuhan baina. Tegeheer busad humuus bichig usgendee muu baih ni argagui yum.

    zochin, 2017-09-22 03:03:36, 154.20.212.16Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Qw

    Зочин, 2017-09-22 07:56:09, 67.80.24.189Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Bat tulga Bol Mongol Ard tumnees songogdson erunxiilugch bishe. Tsuunxiin sanalaar garch irsen, Mongoliin uls tur Bol unen chanartaa Ard tumnee , ex ornoo gex setgelgui ulsiin mungiig Xuvidaa zavshdag luivarchin zasaglal boljee, times yamar ch uls Turin medleggui bolovsorolgui xumuus ZASAG turt baix n uls oron xugjix bish Ard tumnee ulam Shulj yaduuruulaad baigaad xaramsaltai. Ulsiin xurungu uddeg xumuus iig Ard tumen Shuuj tsaazlax yal togtoovol busarmag baidal zogsox bolno.

    Uma, 2017-09-22 08:02:39, 67.80.24.189Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: