МУ-ын 30 дахь Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх гэсэн дүнг олон нийт өгчээ

Нийтэлсэн: 2017-09-18 10:57:32

Энэ сарын 7-ны өдөр УИХ-ын ээлжит бус чуулган хуралдаж Монгол Усын 29 дэх Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбатын тэргүүлдэг Засгийн газрыг бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцруулсан.  УИХ-ын 76 гишүүнээс 73 гишүүн ээлжит бус чуулганд оролцож 57,5 хувийн саналаар ийнхүү Мэргэжлийн Засгийн газар огцорсон юм. Мэргэжлийн гэх тодотголтой мэргэжлийн бус сайд нартай Засгийн газрыг огцорсны дараа Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд хэн бэ гэсэн асуулт сэдэв олон нийтийн ярианы цөм болоод байна. Нээрээ л Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд хэн болох вэ, хэн байвал зохих бэ. 
 
Мэргэжлийн гэх тодотголтой мэргэжлийн бус сайд нартай Засгийн газрыг огцорсны дараа Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд хэн бэ гэсэн асуулт сэдэв олон нийтийн ярианы цөм болоод байна. Нээрээ л Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд хэн болох вэ, хэн байвал зохих бэ.  
 
 Тэгвэл 30 дахь Ерөнхий сайдад хэд хэдэн хүний нэр яригдаж байгаа. Тодруулбал, УИХ-ын дэд дарга, гишүүн Ц.Нямдорж, Шадар сайд У.Хүрэлсүх, УИХ-ын гишүүн Н.Энхболд нар юм. Ж.Энхбаяр Ч.Хүрэлбаатар, С.Бямбацогт, Д.Хянхярваа нарын нэр ч Ерөнхий сайдын таамагт явж байна. Гэхдээ ганцхан хүн л 30 дахь Ерөнхий сайд болно. Тэгвэл олон нийтийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл болон цахим орчинд Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд хэн бэ нэгэн сонирхолтой судалгаа явуулахад бүгд нэг адил үр дүн гарчээ. 
 
Тэгвэл олон нийтийн хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл болон цахим орчинд Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд хэн бэ нэгэн сонирхолтой судалгаа явуулахад бүгд нэг адил үр дүн гарчээ. 
 
Тухайлбал манай CHUHAL.MN сайт 7 хоногийн хугацаатай Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд таны бодлоор хэн бэ? А. У.Хүрэлсүх, Е. Ж.Энхбаяр, В.Ц.Нямдорж, Б.С.Бямбацогт, Г.Ч.Хүрэлбаатар, Д.Д.Хаянхярваа гэсэн судалгаа явуулсан юм. Судалгаанд нийт 59928 хүн санал өгч оролцсон байна. /2017.09.18 өглөөний 08:50 минут/.  Үүнээс санал асуулгад оролцсон нийт хүний 24.8 хувь нь У.Хүрэлсүхийг Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд болно гэсэн дүн гарчээ. Харин Е. Ж.Энхбаяр 20.9 хувиар  удаалсан бол Ц.Нямдорж 16.0 хувь, С.Бямбацогт 15.8 хувь, Ч.Хүрэлбаатар 15.8 хувь, Д.Хаянхярваа 6.8 хувийг тус тус авсан байна.Манай энэхүү санал асуулгад 60 мянга орчим хүн оролцсон байна.  Хэр барагийн судалгаанд энэ хэмжээний олон хүн оролцсон тохиолдол ховор байдаг. Үүнээс харахад Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд хэн болох нь олон нийтийн анхаарлыг ихэд татаж байгаа нь харагдаж байна. 
 
 
 
Time.mn сайт дараагийн Ерөнхий сайдаар хэнийг томилох хэрэгтэй вэ? гэсэн санал асуулга явуулсан байна. Энэхүү санал асуулгад У.Хүрэлсүх Н.Энхболд, Ц.Нямдорж, С.Баяр, Ж.Энхбаяр нарын хүмүүсийн нэр дэвшсэн байна.  Санал асуулгад оролцогчдын 52 хувь нь У.Хүрэлсүхийг Монгол Улсын дараагийн Ерөнхий сайдаар томилох хэрэгтэй гэсэн дүн гарсан байна. Улмаар Н.Энхболд, Ц.Нямдорж нар тус тусдаа 20 хувийг саналыг авчээ. Харин С.Баяр 6 хувийн, Ж.Энхбаяр 3 хувийн санал авсан судалгаа гарсан байна.
 
 
 
Мэдээллийн сайтуудын явуулсан санал асуулгаас гадна хувь хүмүүс цахим хуудастаа 30 дахь Ерөнхий сайд хэн байх вэ гэсэн асуулга явуулсан байна. Тухайлбал Сэтгүүлч Урантогтохын явуулсан санал асуулгыг харвал.  Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайдад хэнийг дэмжих вэ? гэсэн санал асуулга явсан байна. Уг судалгаанд У.Хүрэлсүх, Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, гурван хүн нэр дэвшжээ. Судалгаанд оролцогчдын 70  хувь нь Монгол Улсын дараагийн Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх гэсэн санал өгсөн байна.  Улмаар Ц.Нямдорж 14 хувь,  Н.Энхболд 16 хувийн санал авсан байна.
 
 
Жиргээч Батка: Монгол Улсын дараагийн Ерөнхий сайд хэн бэ? гэсэн санал асуулга явсан байна. Уг судалгаанд У.Хүрэлсүх, Ц.Нямдорж, Н.Энхболд, Ч.Хүрэлбаатар нарын дөрвөн хүн нэр дэвшжээ. Судалгаанд оролцогчдын 51 хувь хувь нь Монгол Улсын дараагийн Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх гэсэн санал өгсөн байна.  Удаах байрт Ц.Нямдорж 18 хувь, Ч.Хүрэлбаатар 17 хувь, Н.Энхболд 14 хувийн санал авсан байна.
 
Харин С1 телевизийн сэтгүүлч Тэгшээгийн явуулсан санал асуулгад 1081 хүн оролцсон байна. Санал асуулгад оролцсон иргэдийн 49 хувь нь Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх гэж санал өгчээ. Энэ дүнгээс харахад  санал асуулгын хувь хэмжээний харьцаа хөл зөрүүтэй байгаа нь харагдаж байна
 
 
 
Ийнхүү дээрх  судалгаанаас харахад Монгол Улсын 30 дахь Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх гэсэн дүнг олон нийт өгсөн байна. Ямартай ч энэхүү судалгаануудын үр дүн 30 дахь Ерөнхий сайд хэн байвал илүү тохирох вэ гэдгийг харуулж байна гэхэд болно.  Дашрамд дуулгахад энэ долоо хоног гэхэд МАН-ын бүлэг хуралдаж Ерөнхий сайдын асуудал хэлэлцэж нэгдсэн байр сууринд хүрэх болов уу гэсэн чигтэй байгаа.
 
Д.Нэргүй
Эх сурвалж: Chuhal.mn
СУРТАЛЧИЛГАА :

85 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Битгий мөрөөдөцгөө Ухна Хүрэлсүхийн угаадас долоогчид оо

    ЗОЧИН, 2017-09-18 12:25:12, 103.229.122.35Хариу бичих

  2. chi khenii ugaadas doloogch uu

    Зочин, 2017-09-18 12:52:42, 202.55.183.178

    Ингээд л элдэв будаг шунх,элдэв эрээн мяраан зураг хөрөг,цээж нүцгэн баньдархал,чамирхал нэмчихээрээ л худлаа болоод явчиж байгаам,оркуудад зориулсан угаадас гэх үү дээ,өөрийгөө хүндэлдэг арай сийрюуз агентлагууд бол ийм марзан юм нэмэхгүй ээ,зүгээр л санал асуулгын дүнгээ л тавьчина...

    Зочин, 2017-09-18 13:32:50, 98.234.233.211

    энэ судалгааны саналыг голдуу гудамжинд явсан залуус , оюутнуудаас авдаг шүүдээ хэрэв 45 наснаас дээш хүмүүс судалгаанд оролцогсодын тавин хувь үлдсэнээс нь санал аббал өөр л дүн гарна тэр нь амьдаралд ойолцоо тоо гарах бий

    Зочин, 2017-09-18 22:30:48, 203.91.117.8

    Тэгвэл энэ хүн турах хэрэгтэй. Хойд Солонгосын гахай лидер шиг түнтийгээд муухай харагдаж байна. Олон нийтийн өмнө байх хүн болох юм бол.

    Турааачээ, 2017-09-19 09:30:09, 83.86.75.235

    НАМЫН НЭР ХҮНД, ЭВ НЭГДЭЛ ДЭЭР ДӨРӨӨЛЖ, ӨӨРСДИЙН ЭРХ МЭДЛИЙН ШУНАЛЫГ ГҮЙЦЭЭХ ГЭЖ,ӨӨРСДИЙН БАЙГУУЛСАН ЗАСГАА УНАГААСАН 3-ЭЭС НЭГ Ч ХҮНИЙГ ЕРӨНХИЙ САЙД, САЙДААР ТОМИЛОГДОХГҮЙ, ДЭЭРЭЭС ДЭД САЙД НАРЫН ОРОН ТООГ ХАСЧ, ЗАСГАА ОГЦРУУЛСАН 31 ТӨРИЙН АЛБАНД ШАХСАН ТӨРӨЛ САДАН, НАЙЗ НӨХДӨӨ ТАТАЖ, ХҮСЭЛ. ШУНАЛЫН БИШ МЭРГЭЖЛИЙН ЗАСГАА БАЙГУУЛАХ НЬ МАН-ЫН ЖИРИЙН ГИШҮҮД, АРД ТҮМНИЙ ХҮСЭЛ. ХҮРЭЛ НАРТ ӨӨРИЙН НАМ ДОТОР ГЭРТ АН-ЫН НӨХДҮҮДИЙГ БААЛГАСНЫ ХАРИУЦЛАГЫГ ХҮЛЭЭЛГЭХ ЁСТОЙ. ТЭР БААСЫГ НЬ ӨӨРСДӨӨР НЬ ЦЭВЭРЛҮҮЛ.ШУНАЛАА ХЯЗГААРЛАЖ ЧАДДАГГҮЙ ХҮМҮҮС ЗАСАГ УДИРДЖ ЧАДАХГҮЙ. ХҮРЭЛБААТАР ОУВС-Д ОРОХЫГ ХАМГИЙН ИХ ШААРДСАН. ТЭГЭЭД ОУВС-ЫН ШААРДЛАГААР ОЛОН ТАТВАР НЭМСЭН. ГЭТЭЛ ХҮРЭЛБААТАРЫН ЗАСГАА ОГРУУЛАХ ШААРДЛАГАД ТАТВАР НЭМСЭН НЬ ГОЛ ҮНДЭСЛЭЛ БОЛСОН. ЭНДЭЭС ҮЗЭХЭД ЗАСАГ ОГРУУЛАХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ ИХ ЭРТНЭЭС ЭХЭЛСЭН НЬ БАТЛАГДАЖ БАЙГАА ЮМ. БАС ХҮРЭЛБААТАРЫН ОРОН ГАРНЫГ ГЭРЧИЛЧИЛЖ БАЙНА. МӨН ХҮРЭЛ НАР ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД АН-Д АЖИЛЛАСАН НЬ МЭНХБОЛД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛЧИХВОЛ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ НУРНА ГЭЖ ТООЦООЛСОН. ҮҮНИЙГ 50 НАСТНУУДЫН ТЭНЭГЛЭЛ ГЭДЭГ. ИЙМ ТЭНЭГҮҮДЭД ЗАСГАА ӨГӨХИЙГ ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ.

    БАТ, 2017-09-19 11:06:45, 124.158.124.142

    НАМЫН НЭР ХҮНД, ЭВ НЭГДЭЛ ДЭЭР ДӨРӨӨЛЖ, ӨӨРСДИЙН ЭРХ МЭДЛИЙН ШУНАЛЫГ ГҮЙЦЭЭХ ГЭЖ,ӨӨРСДИЙН БАЙГУУЛСАН ЗАСГАА УНАГААСАН 3-ЭЭС НЭГ Ч ХҮНИЙГ ЕРӨНХИЙ САЙД, САЙДААР ТОМИЛОГДОХГҮЙ, ДЭЭРЭЭС ДЭД САЙД НАРЫН ОРОН ТООГ ХАСЧ, ЗАСГАА ОГЦРУУЛСАН 31 ТӨРИЙН АЛБАНД ШАХСАН ТӨРӨЛ САДАН, НАЙЗ НӨХДӨӨ ТАТАЖ, ХҮСЭЛ. ШУНАЛЫН БИШ МЭРГЭЖЛИЙН ЗАСГАА БАЙГУУЛАХ НЬ МАН-ЫН ЖИРИЙН ГИШҮҮД, АРД ТҮМНИЙ ХҮСЭЛ. ХҮРЭЛ НАРТ ӨӨРИЙН НАМЫН ГЭРТ АН-ЫН НӨХДҮҮДИЙГ БААЛГАСНЫ ХАРИУЦЛАГЫГ ХҮЛЭЭЛГЭХ ЁСТОЙ. ТЭР БААСЫГ НЬ ӨӨРСДӨӨР НЬ ЦЭВЭРЛҮҮЛ.ШУНАЛАА ХЯЗГААРЛАЖ ЧАДДАГГҮЙ ХҮМҮҮС ЗАСАГ УДИРДЖ ЧАДАХГҮЙ. ХҮРЭЛБААТАР ОУВС-Д ОРОХЫГ ХАМГИЙН ИХ ШААРДСАН. ТЭГЭЭД ОУВС-ЫН ШААРДЛАГААР ОЛОН ТАТВАР НЭМСЭН. ГЭТЭЛ ХҮРЭЛБААТАРЫН ЗАСГАА ОГРУУЛАХ ШААРДЛАГАД ТАТВАР НЭМСЭН НЬ ГОЛ ҮНДЭСЛЭЛ БОЛСОН. ЭНДЭЭС ҮЗЭХЭД ЗАСАГ ОГРУУЛАХ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ ИХ ЭРТНЭЭС ЭХЭЛСЭН НЬ БАТЛАГДАЖ БАЙГАА ЮМ. БАС ХҮРЭЛБААТАРЫН ОРОН ГАРНЫГ ГЭРЧИЛЧИЛЖ БАЙНА. МӨН ХҮРЭЛ НАР ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД АН-Д АЖИЛЛАСАН НЬ МЭНХБОЛД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛЧИХВОЛ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ НУРНА ГЭЖ ТООЦООЛСОН. ҮҮНИЙГ 50 НАСТНУУДЫН ТЭНЭГЛЭЛ ГЭДЭГ. ИЙМ ТЭНЭГҮҮДЭД ЗАСГАА ӨГӨХИЙГ ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ.

    БАТ, 2017-09-19 11:08:35, 124.158.124.142

    Өөөөө энэ малаар яах юм бэ? эдийн засаг мэддэг, ерөнхий сайд хийж чадах хүн хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-09-19 13:07:04, 66.181.166.95

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Битгий мөрөөдөцгөө Ухна Хүрэлсүхийн угаадас долоогчид оо

    зочин, 2017-09-18 12:25:52, 103.229.122.35Хариу бичих

  4. Яадгийн Ард тvмэн долоое гэж байна))) Би ч бас долооеоооооо!!!!

    Зочин, 2017-09-19 12:13:35, 103.26.193.163

    Өөөөө энэ малаар яах юм бэ? эдийн засаг мэддэг, ерөнхий сайд хийж чадах хүн хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-09-19 13:07:14, 66.181.166.95

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Битгий мөрөөдөцгөө Ухна Хүрэлсүхийн угаадас долоогчид оо

    зочин, 2017-09-18 12:26:25, 103.229.122.35Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Битгий мөрөөдөцгөө Ухна хүрэлсүхийн угаадас долоогчид оо

    зочин, 2017-09-18 12:27:04, 103.229.122.35Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Ene huurhii nasaaraa turiin erhend garch bayajihiig muruudsun nuhur duu . Odoo battulga hurelsuh baatar zika heden medeeleliin site setgedel bichdeg army tai bolchihson esun joriin um hutgaj bna daa . Ed nar garch ireed mongolchuud saihan amidraasai . Venesual , kirgiz uzbek shig saihan hugjuusei . Bi gadaadad $ uur mungu hiideg bolohoor dollar 4000 boloosoi gej muruuduj bna

    Зочин, 2017-09-18 12:33:32, 107.77.83.26Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Битгий худлаа юм бичээд бай л даа. Нэг юмаа 2-3 давтсан ямар ч боловсролгүй хүмүүсээр юм бичүүлжээ. Хүрэлсүх ЕС д даан ч тохирохгүй!!!!!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-09-18 12:34:50, 188.106.102.59Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. МАН доторхи Хүрэлсүх тэргүүтэй монгол фракц болон Ми овогт тэргүүтэй хятадын эрлийз эфү нарын фракцуудын хоорондох тэмцэлд аль нь ялах вэ? МАН туган дээрх монголд ургадаггүй лянхуа цэцгээ хэзээ авч хаях вэ?

    Зочин, 2017-09-18 12:35:34, 202.55.191.102Хариу бичих

  14. HUZDAG HALTAR VE CHI!!!! ARCHAAGUI URVAGCH JENGO-N HAMSAATAN TOPOR HURELSUKH ERUNGHII SAID BOLOH YUM BOL ENE ULS SUIRLEE L GESEN UG!!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-09-18 22:44:11, 80.153.196.113

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Hurelsuhees uur huniig huleej avahgui eeeee!!!!!

    Зочин, 2017-09-18 12:36:29, 99.13.71.208Хариу бичих

  16. Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараасан хуваасан ахиад тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:49:52, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Ми овогт Хүрэлсүхийн хөлийг аль дээр тайраад хачих ёстой байсан юм.Хятад зангаараа муу санаалж удсанаас болж өөрөө гэдсээ хагалуулах болчихоод байна.Мантуу царайтай хүн маанаг байдаг гэдэг үнэн юм.

    ГАО ЛЯНЬ ЧЖАН, 2017-09-18 12:41:11, 202.55.191.102Хариу бичих

  18. Хүн болгоныг хужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна... жанхуугийн гааагааны резин ухна бүхэл бүтэн 10 жил гаруй обег-г удирдаж, дан өөрийн шахаасны нөхдийг тавьсан. жил бүрийн хавар нөгөө л ой хээрийн түймэр гардаг яг хэвээр, гараар унтраасаар л явна. ухна пиздецийн хийдэг ажлын үр дүн нь энэ шүү дээ. камерны өмнө нэг их сүрхий хүн загнасан амьтан, камер байхгүй үед архи ууж, хүүхэн эргүүлж явсан шиг..... Жанхуугийн гаагааны резин урвагч дүлзэн ухныг намаас нэн даруй хөө. нямка их хурлын дарга, н.энхболд ерөнхий сайд хийгээд яамдын сайдыг мэргэжлийн хүмүүсээс бүрдүүл, хөдөөний улаан хацарт шуналын тулам болорчулуун мэтийн эргүү гарууд бол огт бүтэхгүй шүү...

    Зочин, 2017-09-18 14:42:08, 202.131.243.162

    Хятад гаралтай нь батлагдсан хятад хүмүүсийг тулхтай сайхан монгол төрийн түшээ гэж сурталчилдаг Бээжингийн нууц тагнуул хятадын эрлийзүүд, монгол болж жүжиглэсэн хятадууд олширлоо.Тэдний зорилго бол монголын төрийг хятадаар дүүргэж байгаад Монгол улсыг Хятад улсад нэгтгэх Бээжингийн далд бодлогыг хэрэгжүүлэхээр ажиллаж байгаа юм.Монголын ард түмнээс сонгогдсон монгол ерөнхийлөгчийг элдвээр доромжилж гутааж байгаа эдгээр хятадын эрлийзүүдийг зохих хүчний байгууллагууд хараандаа авч шалгах ёстой.

    Зочин, 2017-09-18 16:36:19, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. МАН дотор хятадын хүргэцүүл эфү нар тусдаа фракц байгуулсан байна.

    Зочин, 2017-09-18 12:43:22, 202.55.191.102Хариу бичих

  20. Хүн болгоныг хужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна... жанхуугийн гааагааны резин ухна бүхэл бүтэн 10 жил гаруй обег-г удирдаж, дан өөрийн шахаасны нөхдийг тавьсан. жил бүрийн хавар нөгөө л ой хээрийн түймэр гардаг яг хэвээр, гараар унтраасаар л явна. ухна пиздецийн хийдэг ажлын үр дүн нь энэ шүү дээ. камерны өмнө нэг их сүрхий хүн загнасан амьтан, камер байхгүй үед архи ууж, хүүхэн эргүүлж явсан шиг..... Жанхуугийн гаагааны резин урвагч дүлзэн ухныг намаас нэн даруй хөө. нямка их хурлын дарга, н.энхболд ерөнхий сайд хийгээд яамдын сайдыг мэргэжлийн хүмүүсээс бүрдүүл, хөдөөний улаан хацарт шуналын тулам болорчулуун мэтийн эргүү гарууд бол огт бүтэхгүй шүү...

    Зочин, 2017-09-18 14:42:14, 202.131.243.162

    Хятад гаралтай нь батлагдсан хятад хүмүүсийг тулхтай сайхан монгол төрийн түшээ гэж сурталчилдаг Бээжингийн нууц тагнуул, монголжсон хятадууд олширлоо.Тэдний зорилго бол монголын төрийг хятадаар дүүргэж байгаад Монгол улсыг Хятад улсад нэгтгэх Бээжингийн далд бодлогыг хэрэгжүүлэхээр ажиллаж байгаа юм.Монголын ард түмнээс сонгогдсон монгол ерөнхийлөгчийг элдвээр доромжилж гутааж байгаа эдгээр хятадын эрлийзүүдийг зохих хүчний байгууллагууд хараандаа авч шалгах ёстой.

    Зочин, 2017-09-18 16:30:59, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Арай ч дээ.Хүрэлсүхээр Ерөнхий сайд болгох гэж буй бол МАН гэж ууган гэгддэг нам устсан юм бна гэж ойлгох бна.Сайтаар санал өгч буй хүмүүс нь өөрсдийн л захиалгын хүмүүс бгаашдэ.Ийм юманд итгэж буй бол МАН ч,УИХ ч тарах хтэй.

    Зочин, 2017-09-18 12:45:54, 66.181.182.142Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Нам доторхи худал бусармаг луйвраар бус олон түмний саналд түшиглэн тодруулах нь чухал юм. Ингэснээр олон түмэнд хүлээн зөвшөөрөгдсөн хүн сонгогдож, унасан нэр хүндээ эргэж сэргээх, сонгогчдын итгэлийг хүлээх боломжтой болно.

    Зочин, 2017-09-18 12:52:26, 202.9.42.198Хариу бичих

  24. Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараасан хуваасан ахиад сохоруудаа дагуулаад бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:51:48, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Муусайн коммунистууд дэлхийд мөхөж байхад манайд зууралдаж байдаг инээдтэй өрөвдмөөр байна манайхан

    ard, 2017-09-18 13:39:14, 122.201.23.122Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Намын нэрийг унагаж ядагдуулсан-ИЭнхболйын мафиас салах нь МАН ын зорилт .Уунийг -зоригтоц хэлж эхлуулсэн нь Хурэлсух Аюурсайхан бусад нь ард тумний намын гишуудийн шахалтанд орж даган баясаад 30 гишуун болов Эднээсээ шудрагыг-нь нам засгаа шинэчилж чадыхыг-нь Еренхийлегч УИХ тайгаа зевшин-ажиллаж чадахыг-нь сонго

    Зочин, 2017-09-18 13:41:44, 66.181.189.159Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Hyrelsyh yagaad CH tohirohgyi.

    boldoo, 2017-09-18 13:51:54, 59.153.113.57Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. 1 Намнансүрэн 2 Бадамдорж 3 Дамдинбазар 4 Бодоо 5 Дамдинбазар 6 Цэрэндорж 7 Амар 8 Жигжиджав 9 Гэндэн 10 Амар 11 Чойбалсан 12 Цэдэнбал 13 Батмөнх 14 Содном 15 Гунгаадорж 16 Бямбасүрэн 17 Жасрай 18 Энхсайхан 17 Элбэгдорж 18 Наранцацрал 19 Амаржаргал 20 Энхбаяр 21 Элбэгдорж 22 Энхболд 23 Баяр 24 Батболд 25 Алтанхуяг 26 Сайханбилэг 27 Эрдэнэбат 28 ?Хүрэлсүх?

    Зочин, 2017-09-18 14:02:58, 122.201.21.38Хариу бичих

  32. Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:52:28, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Оффшоргүй, концессгүй бол аль нь яахав

    Зочин, 2017-09-18 14:07:16, 202.9.40.131Хариу бичих

  34. Тэгээд Ухна гэсэн үгүү

    Зочин, 2017-09-18 14:44:05, 98.234.233.211

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Хүн болгоныг хужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна... жанхуугийн гааагааны резин ухна бүхэл бүтэн 10 жил гаруй обег-г удирдаж, дан өөрийн шахаасны нөхдийг тавьсан. жил бүрийн хавар нөгөө л ой хээрийн түймэр гардаг яг хэвээр, гараар унтраасаар л явна. ухна пиздецийн хийдэг ажлын үр дүн нь энэ шүү дээ. камерны өмнө нэг их сүрхий хүн загнасан амьтан, камер байхгүй үед архи ууж, хүүхэн эргүүлж явсан шиг..... Жанхуугийн гаагааны резин урвагч дүлзэн ухныг намаас нэн даруй хөө. нямка их хурлын дарга, н.энхболд ерөнхий сайд хийгээд яамдын сайдыг мэргэжлийн хүмүүсээс бүрдүүл, хөдөөний улаан хацарт шуналын тулам болорчулуун мэтийн эргүү гарууд бол огт бүтэхгүй шүү...

    Зочин, 2017-09-18 14:42:22, 202.131.243.162Хариу бичих

  36. Хятад гаралтай нь батлагдсан хятад хүмүүсийг тулхтай сайхан монгол төрийн түшээ гэж сурталчилдаг Бээжингийн нууц тагнуул хятадын эрлийзүүд, монгол болж жүжиглэсэн хятадууд олширлоо.Тэдний зорилго бол монголын төрийг хятадаар дүүргэж байгаад Монгол улсыг Хятад улсад нэгтгэх Бээжингийн далд бодлогыг хэрэгжүүлэхээр ажиллаж байгаа юм.Монголын ард түмнээс сонгогдсон монгол ерөнхийлөгчийг элдвээр доромжилж гутааж байгаа эдгээр хятадын эрлийзүүдийг зохих хүчний байгууллагууд хараандаа авч шалгах ёстой.

    Зочин, 2017-09-18 16:33:37, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. У.Хүрэлсүх л ерөнхий сайд болж хотын мафи-г устгаж чадна, Хотын мафи-гаас салахгүй бол нам шинэчлэгдэж чадахгүй шүү дээ, Шинэчлэгдэхгүй бол 20 онд байхгүй шүү дээ

    зочин, 2017-09-18 15:18:32, 119.40.103.162Хариу бичих

  38. Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женко ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:48:15, 176.59.150.214

    Зөв, Хүрэлсүх!!!

    Зочин, 2017-09-18 21:47:46, 59.153.113.90

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ЗАЙЛАА. ЖИНХЭНЭ ЗАСГААР ТОГЛОХ ХҮН ДЭЭ.

    Зочин, 2017-09-18 15:30:07, 202.9.43.172Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Hurelsuh pizda mini zail

    Зочин, 2017-09-18 15:57:44, 112.72.6.26Хариу бичих

  42. Ми хужаа шоохуузуудаа аваад Монголоос зайлаарай

    Зочин, 2017-09-18 16:35:01, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Энэ бол ард түмний сонголт. Ард түмний сонирхолыг илэрхийлдэг байгууллага шүү. Иргэдэ дэмжиж ажиллаарай МАН минь

    Зочин, 2017-09-18 16:17:21, 128.199.47.202Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Ард түмний хүү гараад л ирнээ

    Зочин, 2017-09-18 16:26:29, 192.241.213.164Хариу бичих

  46. Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:53:13, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Хүрэлсүх нам төрийн хувьд ч, эр хүний хувьд ч итгэл даахаар хүн. Түүнийг бүгд л мэднэ.

    zochin), 2017-09-18 16:30:59, 85.203.9.35Хариу бичих

  48. Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:47:18, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Nymdorj namiin darga bolj Xvrelsvx yrunxii said bolson ni deer dee.

    Saran*, 2017-09-18 16:31:45, 162.243.220.109Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Одоо МАН тогтворгүй, замбараагүй, үүрээ эвдүүлсэн шоргоолж шиг л байгаа. Намаа шинэчилье, намаа хариуцлагатай болгоё гэвэл фракц бүлэглэлд хашигдах ёсгүй. Энэ намыг удирдаад аваад явах, мэдлэг чадвартай, хэнээс ч эмээлгүйгээр буруутай этгээдэд нь хариуцлага тооцоод явах өөрийн гэсэн бодолтой Хүрэлсүх шиг хүн л болох хэрэгтэй байгаа юмдаа

    zochin), 2017-09-18 16:34:30, 69.31.101.2Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Yunii tuld udiig xvrtel temtsleedee Xvrelsvx garax l xeregtei shde. Xvrelsvx darga bolwol adgiin naad zax ni awilga bagasgana. MAN sergene. Gazriin naimaa awdag zardag xvmvvs baixgvi bolno.

    Gangaa*, 2017-09-18 16:34:42, 85.203.7.35Хариу бичих

  54. рэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:46:47, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. МАН монгол ялах уу хятад ялах уу гэсэн сонголтон дээр ирээд байна.

    Зочин, 2017-09-18 17:10:52, 202.55.191.102Хариу бичих

  56. Монголд дандаа урвагчид ар нуруунаас хутга зоогчид баатар болж монголоор тоглодог .. яагаад тэгдэг гэхээр жирийн ардууд амьдрах гээд тэмцэж байхад монголыг устгах гэсэн гадны ноход манай хэдэн долдойнуудыг зараад бидний эсрэг дандаа юм бичүүлээд сууж байдаг ..гэтэл ард түмэн минь талхаа л бодож байна . Үүнд шадар сайд Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа.. ерөнхий сайд намын дарга болоорой амьжилт хүсье.

    Зочин, 2017-09-18 17:59:12, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Олон нийт биш еерее еертее егсен дун штэ. Хэдэн хамсаатангууд нь ухтлээ сошиал сайтаар пиар хийж бсн. Хбаттулга ч баатарынхаа багийг бас дайчилсан бнлэ

    Зочин, 2017-09-18 17:16:30, 90.203.66.99Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. АРДЫН ЗАСГИЙН 5 ДАХЬ ЕРӨНХИЙ САЙД У.Хүрэлсүх

    Зочин, 2017-09-18 17:49:38, 202.131.248.214Хариу бичих

  60. монголд дандаа урвагчид ар нуруунаас хутга зоогчид баатар болж монголоор тоглодог .. яагаад тэгдэг гэхээр жирийн ардууд амьдрах гээд тэмцэж байхад монголыг устгах гэсэн гадны ноход манай хэдэн долдойнуудыг зараад бидний эсрэг дандаа юм бичүүлээд сууж байдаг ..гэтэл ард түмэн минь талхаа л бодож байна . Үүнд шадар сайд Хүрэлсүх Үрэлэн чацга болж Женкогын захиалга баатарын найруулгаар намаа тараа бас их хурлаа тараа чи ялсан женео ялсан.баатар баартлуулсан .монгол ялсан.монголчуудыг хувааж хэрүүлдээ жүжиглэсэн эрлийз морь уралдахгүй.топор ялсан .засгаар тоглосон одоо намаа дуусга захиалга иим л байна даа..

    Зочин, 2017-09-18 18:01:03, 176.59.150.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Хүрэлсүхийг ерөнхий сайд болгочихвол ерөнхийлөгч болно гэж хор найруулаад эхлэх байх даа. Өөрөө өөрийгөө тагнах юу ч биш өөрөө өөрийхөө амь насанд нь халдах оролдлого хийх байлгүй.

    Зочин, 2017-09-18 17:58:34, 202.9.43.68Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. энэ нөхөр ерөнхий сайд болно гэхээр алтанхуягийн сайханбилэгийн засгийн газар санаанд орж байна.

    Зочин, 2017-09-18 18:02:28, 202.9.43.172Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Хүрэлсүх бол баатар хүн. Шударга, зоригтой дайчин сайн улс төрч, залуу өгшний залгамж халаа гайхамшигтай, түүхийн захиөлгат хүн. Сүхбаатараас ч илүү, боловсролтой хэлтэй хөлтөй , МАСЗХ-г хөл дээр нь босгосон гавьяатай хүү. Сөнөх байсан намыг өдий хүртэл амилуулж байгаа асрагч ачит хүн юм аа.

    зочин, 2017-09-18 18:04:58, 203.91.115.44Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Танай сайт ерөнхийлөгчийн сонгуулиар Женког дэмжээд байсан. Одоо болохоор Хүрэлсүх гээд байх юм. Пиар-н сайт юм уу

    Зочин, 2017-09-18 18:14:07, 202.179.31.13Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. шидлийн засаг нь сонгуулиар онхолдсон мээрэгжлийн засаг нь дотроосоо ухна батэрдэнэ 2онхолдуулсан одоо мереедлийн засаг байгуулах л болж мэдээж хулэрсух еренхий саад сангийн саад негее менге далладаг авгай боловсролын саад арго багш гадаад яамны саад хунтайж давааням хувцас энэ тэр бол суртэйшдээ хуулийн саад дамбын хишгээ гэх мэт кккккк

    Зочин, 2017-09-18 18:40:43, 66.181.176.122Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Шудрага ёсны төлөө зүтгэсэн Хүрэлсүхийг МАН дэмжихгүй бол АН МАН хэнд ч итгэх арга алга Авилгалыг зогсоох ганц хүн өөр тохирхоор хүн алга

    зочин., 2017-09-18 18:41:46, 104.200.20.46Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Ганбаатар хамаагүй дээр

    Зочин, 2017-09-18 19:15:58, 194.28.88.130Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. ТА НАР ХАРААД БАЙГААРАЙ. ЭНЭ ЗАСАГ УНАЛАА. ЯАГААД ГЭДЭГ НЬ ТҮМЭНТЭЭ ЗАРЛАГДААД Л БАЙГАА. ГЭХДЭЭ ГАНЦ БАТАЛГААТАЙ НЬ УНАСАН ЗАСГИЙН ГИШҮҮДЭД ЯМАР Ч ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХГҮЙ. ЭНЭ БОЛ УЛСТӨРИЙН АСАР МУУХАЙ ЛУЙ ВАР ЮМ. ҮНЭХЭЭР Л УНАГАСАН ШАЛТГААН НЬ БАЙГАА БОЛ ХАРИУЦЛАГА ЗААВАЛ ХҮЛЭЭЛГЭХ ЁСТОЙ. МАН АН 2 ИНГЭЖ Л 27 ЖИЛД ТӨРИЙГ БУРТАГЛАЖ НУРААСАН. ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЛГЭДЭГГҮЙ УЧРААС ДУР ЗОРГООРОО ТӨРИЙГ САМАРДАГ ЮМ

    Зочин, 2017-09-18 19:47:03, 150.129.140.136Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Ардчилал, даяарчлал, олон ургалч үзэл, олон намын систем, залуу улс төрч, төр муу менежер, сонгуулийн хар машин, гуравдах хөрш, чөлөөт зах зээл, өмч хувьчлал, хувийн өмч, эрх чөлөө, ашигт малтмалын ордын лиценз, лицензийн наймаа, гадаадын хөрөнгө оруулалт энэ бүхэн чинь буурай хөгжилтэй орнуудын газрын хэвлийн болон бусад баялагийг дээрэмдэж авахын тулд гадаадын эдийн засгийн алуурчдын нарийн бодож боловсруулсан, Африк, Латин Америк, Ойрхи дорнодын орнуудад олон жил туршигдаж, хэрэгжсэн нарийн арга, технологи юм. Гадаадын эдийн засгийн алуурчид энэ технологийг 1990 оноос Ардчилал нэрээр Монгол улсад нэвтэрүүлж, амжилттай хэрэгжүүлж эхэлсэн. Энэ бузар технологийг Монгол улсад шууд гардан хэрэгжүүлэгч нь АН юм. Энэ бузар технологийг Хятадууд 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд шууд бут ниргэсэн, харин Оросод Путин гарч ирээд 2000 онд бут ниргэсэн. Гэтэл энэ бузар технологийг АН өнөө хүртэл Монголд хэрэгжүүлсээр байна. Монголчууд сэрэгтүн, ухаарагтун.

    Зочин, 2017-09-18 21:42:41, 139.5.216.158Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Хятадын удирдагчид Ардчилал гэж солиорсон залуучуудынхаа бөөрийг 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд сугалаад хаячихсан. Манай Батмөнх мэтийн аймхай, хулчгар, эр зориггүй удирдагчид 1990 онд Сүхбаатрын талбайд Ардчилал гэж солиорсон Элбэгдорж, Бат-Үүл Зориг, Баабар, халзан Ганболд мэтийн залуучуудад хоёр гараа өргөөд буугаад өгчихсөн. Үр дүнд нь Хятад улс дэлхийн хамгийн хөгжилтэй хүчирхэг гүрэн болж хөгжсөн бөгөөд харин Монгол улс эдийн засгийн хувьд дэлхийн хамгийн ядуу, хүн ард нь боловсрол, оюун ухаан, ёс суртахууны хувьд бүрэн дампуурсан улс болж хувирсан. Энэ бол гашуун боловч үнэн. Ардчилал бол фашизмаас ч илүү аюулт дайсан.

    Зочин, 2017-09-18 21:42:55, 139.5.216.158Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Дэлхийн улс орнууд гайт Ардчиллын хоронд бүрэн хэмжээгээр мансуурчээ. Фашизмаас ч илүү аюултай Ардчилал хэмээх энэ гайт хорны мансуурлыг эмчлэх эмийг зохион бүтээхээр дэлхийн суут ухаантнууд эрчимтэй ажиллаж байна. Хүн төрөлхтөн ойрын жилүүдэд Ардчиллын хорыг дарах эм гаргаж авах нь лавтай.

    Зочин, 2017-09-18 21:43:16, 139.5.216.158Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Манай Ерөнхийлөгчид, Ерөнхий сайдууд, УИХ-ын эрхэм гишүүд, ард түмэн нийтээрээ Ардчилал хэмээх хорны мансууралд 1990 онд орсон бөгөөд энэ нь хулгана хулганы хор идсэнтэй ав адилхан юм. Учир нь Ардчилал хэмээх энэ хүчтэй хоронд дэлхийн томоохон бар улсууд (Америк, Европ, Орос, Япон гэх мэт) бүгдээрээ хордсон бөгөөд түүний хажууд Монгол улс бол жижигхэн хулгана л юм. Бид юунд хордсондоо ч мэдэхгүй, мэдэхийг ч хүсэхгүй самуурчихсан, элийрчихсэн явна. Самуурч элийрчихсэн учраас бид ардчилал, даярчлал, ардчилсан чөлөөт сонгууль, чөлөөт зах зээл, хувийн өмч, төр муу менежер, залуу улс төрч, жендерийн тэгш эрх, прагматик сургалт, гуравдагч хөрш, хүний эрх, гадаадын хөрөнгө оруулалт, төрийн гурван өндөрлөг, сөрөг хүчин, Засгийн газрыг огцоруулах, Засгийн газрыг шинээр бүрдүүлэх, УИХ-ыг тараах, УИХ-ын сонгуулийг дахин явуулах гэх мэтээр солиорч хашгачсаар явна.

    Зочин, 2017-09-18 21:43:25, 139.5.216.158Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Монгол орныг эдийн засгийн болон ёс суртахууны гүн гүнзгий хямрал, дампууралд хүргэсэн АН-ын үйл ажиллагааг Дээд шүүхээс нэн даруй хориглох хэрэгтэй. АН бол мөн чанартаа ард олныг ядуурал, өлсгөлөн, өвчлөл, дарангуйлал, айдас, хүчирхийлэл, оюун санаа, ёс суртахууны доройтлоор хомороглон устгадаг орчин үеийн Фашист нам юм.

    Зочин, 2017-09-18 21:43:41, 139.5.216.158Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. У.Хүрэлсүх бол хагалан бутаргагч. Бас урвагч. Тэр 90 жилийн настай хуучны МАХН-ыг МАН, МАХН болгож хагалан бутаргасан. Одоо тэрээр МАН-ыг хагалан бутаргахаар үхэн хатан зүтгэж байна. Хүн ардаа, улс төрчдөө болгоомжлогтун!!! Тэр холын Америк, ойрын АН-ын захиалгаар ажиллаж байна.

    Зочин, 2017-09-18 21:43:51, 139.5.216.158Хариу бичих

  88. яг үнэн. чи их ухаантай юм

    Зочин, 2017-09-18 21:53:27, 202.9.43.172

    2 гараа өргөн дэмжиж байна

    Зочин, 2017-09-18 23:15:25, 150.129.140.136

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. ОДОО ЯМАР Ч ЗАСАГ ГАРЧ ИРСЭН ТЭР БОЛ ЗӨВХӨН МӨРӨӨДЛИЙН ЗГ БАЙХ БОЛНО. ХЭ ХЭ

    Зочин, 2017-09-18 23:18:39, 150.129.140.136Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. topor gulug

    Зочин, 2017-09-18 23:55:58, 103.229.123.199Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Ард түмний нэрийг битгий бариачээ. Нам хамт олноосоо урваж албан тушаал хөрөнгө мөнгөний төлөө албин чөтгөртэй ч нийлхээсээ буцахгүй сүнсээ худалдсан урвагч нараар удирдуулбал монгол улс сөнөх байлгүй дээ. Хүрэлсүх болон хар пиарчин мангас Баатарын найруулж байгаа инээдмийн жүжиг л байна. Монголчууд эртнээсээ урвагчдыг хэзээ дэмжиж байлаа даа.

    Зочин, 2017-09-19 05:26:04, 82.240.207.112Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Mongold 90 eed onoos hoish hyatadiin tusgai albadiin san huugiin demjlegtei baiguulsan erliizuudiin buleglel um!! Ehleed company baiguulj mongotei bolgoson!!Huchniihnii udirdlaguudiig mongoor uurgalsan.Daraa ni uls tord zutguulsnii ur dund buh toriin ondor alban tushaaliig avsan!!Uund mongond nugasgui eh oronoo hudaldahaas siihgui mongol humuusiig elsuulsen!! Tom tosoluud ded butetsed hyatadiin horongo oruulah zorilgotoi!! Daraa ni olon ulsiin gereenii daguu horongoo hamgaalnaa geed armia ooruulaad irne!!! TT ni 49% huviig 400 han saya$oor zarahaar Erdenebat zutguulsen ni zugeer l neg jishee ni.Oyunhorol ch bas ih sejigtei avgai shuu!! Bolgoomjigtun!!!

    Ss, 2017-09-19 10:10:13, 172.58.121.188Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Хүн болгоныг хужаа гэж хараах эргүү дебилүүд олширлоо. Монголчуудыг хооронд нь хагаралдуулах өмхий төвд, хятад санаа тээсэн жинхэнэ хужаа нар л хүн болгоныг хужаа гэж харааж, зүхэж сууна... Өмхий урвагч дүлзэн жанхуугийн шивэртэй оймсонд мансуурсан ухныг намаас хөөж, жанхуу руу нь амбаардаад явуул!!! Эргүү урвагч дүлзэн ухныг хэн тагнадаг юм? Тагнасан бол эзэн нь болох жанхуу л тагнасан байгаа ш дээ. Тэгээд ч тэр бичлэгийг жанхуугийн гаагааны резин баатар хийсэн гэдгийг тэнэг хүн ч мэдэхтэйгээ байна!!! Ерөнхий сайдаар эдийн засагч, бохир улс төрд хутгалдаагүй хүнийг тавь!!! Яамдын сайдаар ч гэсэн тухайн яамандаа олон жил ажилласан мэргэжлийн хүнийг тавиарай!!! Ард түмэн та нарыг өмнөх 4 жилд Ардчилсан намын идэж уусныг шалгаж шоронд хий гэж сонгосон болохоос өөр хоорондоо хэммлэлдэж, ардчилсан намаар улс орныг самруул гэж сонгоогүй шүү!!!

    ARD, 2017-09-19 11:31:43, 202.131.243.162Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Хүрэлсүх дээр шүү. Шийдвэрийг тас тас гаргаад явдаг шийдэмгий зоригтой Ерөнхий сайд хэрэгтэй байна. Тэхгүй ажил урагшилж байгаа юм гэж 1 ч алга. Болохгүй юмыг шууд зогсоодог, болдог юмыг тас хийгээд дэмждэг хүн хэрэгтэй байна

    Зочин, 2017-09-19 13:18:57, 59.153.113.187Хариу бичих

  100. hogiin urvagch dulzen chi bitgii balairaad bai!!! janhuu ruugaa tonil!!!

    Зочин, 2017-09-19 23:36:34, 122.201.22.132

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Нямдорж Их Хурлын дарга бол тэгээл яг таарна

    Зочин, 2017-09-19 13:20:16, 59.153.113.187Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. битгий ард түмний толгойг эргүүлээд пиар хийгээд бай өөрөө өөртөө дүн тавьж гэнэ

    Зочин, 2017-09-21 17:23:37, 202.72.244.221Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. нямдорж хэдэн сая илүү

    Зочин, 2017-09-21 17:27:57, 202.72.244.221Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Ө.ЭНХТҮВШИН ЯАСАН БН?

    Зочин, 2017-09-21 23:05:37, 202.179.27.137Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. ТУЛГАЖ ТАВИСАН НЭРЭНД ЧИНЬ тааруулж ТЭГСЭН Л ЮМ БАИГАА БИЗ. сонголтгүи нэрс зоочихоод тоглоом хийгээд баихаар чинь өөр ямар нэр гардийн 60 чавганцдаа бол ч түрүүлжил дээ БҮГД ДОГОЛОН АМИТАСЫН НЭР Ш ДЭЭ шал өөр ТӨВ ГОЛЧ ноён нуруутаи хүмүүсээс л ЕС тодорно ЭНХТӨВШИН Л БОЛОВУУ

    Зочин, 2017-09-22 20:48:40, 202.9.43.205Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: