"Эрдэнэт"-ийн хувьцааг иргэддээ олгох юу болсон бэ? М.Энхболд, Ж.Эрдэнэбат нараа

Нийтэлсэн: 2017-09-18 06:10:28

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгууль өндөрлөөд хоёр сар гаруйн хугацаа өнгөрч байна. Сонгуулийн үеэр эрх баригч МАН-ынхан хэд хэдэн хуурамч амлалт өгч, тооцоо судалгаагүй шийдвэр гаргаж байсан нь одоо нэгэнт ил болж эхэллээ. Тухайлбал Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуулийн хоёр дахь шатны санал хураалтын өмнө хүүхэд бүрт 20 000 төгрөг олгох Засгийн Газрын шийдвэр гарч, Хөдөлмөр, Нийгмийн Хамгааллын Яамны Төрийн Нарийн Бичгийн Дарга гэгч  нэгэн хүүхдийн мөнгө цаашдаа сар болгон иргэдийн дансанд орно гэж мэдэгдсэн ч өдгөө энэ нь хэрэгжихгүй байгаа.
Мөн 7 сарын 4-нд болсон Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар "Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувийг 100 хувь төрийн мэдэлд авч, төрийн өмчийнх болгох асуудлыг бүрэн шийдэж дуусгах шийдвэр гарч холбогдох яамдын сайд, агентлагийн дарга нарт үүрэг өгсөн. Мөн "Эрдэнэт" үйлдвэрийн дээрх хувьцаанаас нийт ард иргэдэд хувь эзэмшүүлэх шийдвэр гарч, энэ ажлыг яаралтай зохион байгуулахыг холбогдох сайд нарт даалгаж байлаа. Монгол Улсын сайд, Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын даргын үүрэг гүйцэтгэгч, УИХ-ын гишүүн  Ж.Мөнхбат энэ тухай: 
“Монгол Улсын Засгийн газрын 2016-2020 оны үйл ажиллагааны хөтөлбөрт стратегийн орд газруудаас хувь, хишиг хүртээх боломжийг ард түмэндээ олгож хэрэгжүүлнэ гэсэн зорилт албан ёсоор хэрэгжиж эхэллээ.
 УИХ-ын 2017 оны 23-р тогтоолоор Эрдэнэт үйлдвэрийг 100 хувь төрийн мэдэлд авахыг үүрэг даалгавар өгсөн ч 49 хувийг эзэмшиж байсан байгууллага нь эсэргүүцэн шүүхэд хандсан.  Шүүх Эрдэнэт үйлдвэрийг 100 хувь төрийн мэдэлд авсан Засгийн газрын шийдвэрийг буруутгасан шийдвэр гарсан. УИХ-ын дарга М.Энхболд ч 2017 оны 23-р тогтоолыг хэрэгжүүлэх тал дээр  Засгийн газарт үүрэг даалгавар өгсөн. Энэ зарчмын дагуу асуудлыг шийдэж, Монгол Улсын иргэн бүр Эрдэнэт үйлдвэрээс хувь эзэмшихээр боллоо” хэмээн өгүүлж байв. Энэ тухай ч Sonin.mn цаг тухайд нь мэдээлж байсан билээ.
 
 
 МАН-ын удирдлага уг шийдвэрээ ихэд дэвэргэн, сурталчилж Г.Арслан, Монголын Ногоон Нам зэрэг тус намын хөлсөлсөн иргэний хөдөлгөөнийхөн гэгчид "Эрдэнэт" үйлдвэр ард түмний мэдэлд ирлээ гэсэн баярын жагсаал ч хийж байсан юм. Харамсалтай нь Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуульд ялагдсаныхаа дараа М.Энхболд даргатай МАН ч, УИХ-д 65 суудалтай МАН-ын бүлэг ч, Ж.Эрдэнэбатын удирдсан Засгийн Газар ч энэ тухай огт яриагүй бөгөөд "Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувийг ард иргэдэд хэрхэн хувьцаа болгон олгох нь одоог хүртэл огт тодорхойгүй хэвээр байна. Хэрэв уг асуудал шийдэгдэхгүй замхрах аваас Монголын төр тодорхой асуудлаар албан ёсны шийдвэр гарлаа хэмээн иргэдийг төөрөгдүүлсэн явдал болно. Энэ тохиолдолд уг шийдвэрийг гаргасан Жаргалтулгын Эрдэнэбат, Жамьяангийн Мөнхбат тэргүүтэй 2016-2017 онд Засгийн Газрын гишүүн, сайд байсан нөхдүүдэд хариуцлага тооцох нь зүйд нийцнэ.
Юутай ч "Эрдэнэт"-ийн хувьцааг иргэддээ олгох шийдвэр чинь юу болсон бэ? гэдгийг МАН-ын дарга М.Энхболд, Ерөнхий сайдын үүрэг гүйцэтгэгч Ж.Эрдэнэбат нараас дахин дахин асуумаар байна.
 
П.Мандах 
СУРТАЛЧИЛГАА :

97 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Ха ха ха чи хүнийг нь сонгосон юм уу? Улс төр гэдэг тоглоомш дээ

    Зочин, 2017-09-18 07:51:32, 139.5.217.29Хариу бичих

  2. Улс төр бол Энхболд, Эрдэнэбат нарын хувьд тоглоом байж магадгүй. Ард иргэд бидний хувьд хэзээ ч тоглоом биш. Эрдэнэтийн хувьцаагаа авч цалингийн болон тэтгэвэрийн зээлээ хаамаар байна.Хэрвээ хуурсан бол ард иргэдээсээ уйчлал гуйж намаа тараах хэрэгтэй шүү.

    Зочин, 2017-09-18 08:33:39, 66.181.160.104

    Сайханбилэг, Элбэгдорж, сахал Эрдэнэбилэг, Бадамжунай, С.Баяр, М.Энхболд нар л Эрдэнэтийг ард түмнээс булаах гэж зүтгэж яваа хүмүүс. Ийм хүмүүсийг тонилгож байж бид баялагтаа эзэн болно.

    Зочин, 2017-09-18 08:46:59, 122.201.21.146

    ХАЙЯАА ҮХЭРТИИН ХӨНДИЙ МАНАЙХОО БОЛСООН ШООО.ТАНАЙ ЯАСАН ТИНАГА МАЛАВА

    Ван Фу цай, 2017-09-18 10:12:35, 202.55.191.102

    Ардчилсан НАМ нэртэй мөнгөний бүлэглэл Эрдэнэтийн ЛУЙВАРЫГ дэмжиж байгаа юм билээ. Улайм цайм дээрмийг хаацайлах шинжтэй юм яриаад. Хүзүүгүй нөхөр Баттгулга ерөнхийлөгчийг хахуульдсан уу яасан???? Ерөнхийлөгч хүртэл энэ талаар дуугарахгүй байна!!!! Ард түмний гэх тодотгол авсан Баттулга ерөнхийлөгч АН гэх цайрсан дээрэмчид, түүний удирдагч Хүзүүгүй нөхөрийн БУЗАР ЗАМААР ингэж явж болохгүй. Хүмүүс худал үгэнд хууртддаг нь өнгөрсөн шүү дээ. Бодит зүйл хийх хэрэгтэй. Эрдэнэтийн энэ ДЭЭРМИЙГ ерөнхийөлгч Ард түмний хүсэж буйгаар шийдэх ёстой!!! Хулгайчуудтай эвсэж болохгүй. Тэгвэл таны улс төрийн кареэр дуусаа!!!

    Ардчилсан НАМ нэртэй мөнгөний бүлэглэл Эрдэнэтийн , 2017-09-18 10:33:31, 202.9.40.27

    Монголчууд минь,энэ чинь ардчилсан хэмээх монгол улсын том эмгэнэл,хувь заяаны тохуурхал шүү,хувийн компани хаанаас ч юм 400 сая доллар босгоод гадаадтай хамтарсан үйлдвэрийн гадаадын мэдлийн 49 хувийг нь худалдаж аваад монголдоо авчихдаг,гэтэл төр нь худалдаж авсан үйлдэл нь биш,худалдаж авахдаа босгосон хөрөнгийн эх үүсвэр нь будлиантай гэдэг үндэслэлээр тэр 49 хувийг нь төр булаагаад авчихдаг,бүр сонирхолтой нь тэр худалдаж авахад зарсан 400 сая доллар,тэр худалдаж авсан хувиасаа ирээдүйд олох ашгаа алдчихсан хувийн компани нь хар цагаан дуу байхгүй,ямарч шүүх зарга байхгүй,эй бурхан минь $400 сая битгий хэл 400 төгрөг ч гэсэн жирийн бидэнд хайран баймаар,ингэж бодохоор энэ төр барьж буй олигархууд,бизнес хийгч гэх олигархууд түрийвч нэгтэй,эдэнд бие биендээ ийм хэмжээний мөнгийг төрийн нэр дээр байлгах,хувийн компаний нэр дээр байлгах нь нээг их сонин биш юм гэдэг хардлага төрүүлэхээр байна.За бүр аазгаатай нь хувьдаа өчнөөн компанитай,хувийн хэвшлийн том төлөөлөгч,боломж гарах бүрт гадгаадынханд ч,дотгоодынханд ч "би бизнес эрхэлж байсан хүний хувьд" гэдэг үгийг донжийг нь олж хавчуулчих гээд байдаг популист Женко ерөнхийлөгч маань энэ төрийн луйврын талаар ган ч байхгүй шүү,поп сэдэв биш болохоор тэр үү....жич,нэгэнт булаагаад авчихсан 49 хувийн талаар ёстой хэн дуртай нь гуцна биз,Мие" би энэ гараараа 49 хувийг төрд авна гэж алх цохиж байлаа....ваа...урааааааа.....энэ 49 хувийг хувьцаа болгож ард түмэндээ тараана....ваа.....урааа....май та нар,салаавч,дунд хуруу мэдэх үү оркуудаа

    Зочин, 2017-09-18 13:23:00, 98.234.233.211

    HAI NI HO

    JORJO, 2017-09-18 14:39:08, 202.179.26.10

    49 хувийг авсан компани шүүхээр нэгийгээ үзэж байгаа шт. УИХ хууль зөрчиж тогтоол баталсан учраас ямар ч шүүх дээр ялагдах болно.

    Зочин, 2017-09-18 15:51:15, 202.179.18.194

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Эрдэнэтийн 49 хувь одоо хэн гээчууд хаацайлаад байгаа нь тодорхой. Нямдорж л та бухний хуслийн телее явах гол хун. Эрх мэдлийг нь егех хэрэгтэй байна. МАН ингэж л хийхгуй бол дуусаа

    Зочин, 2017-09-18 07:56:44, 103.26.192.190Хариу бичих

  4. Баттулга Ерөнхийлөгч ХҮЗҮҮГҮЙ БУЗАРЫН занганд орохгүй байлгүй дээ. ХҮзүүгүй нөхөр чинь Эрдэнэтийг Бадамжуна, Баяр нартай нийлж ДЭЭРЭМДСЭН. Баттулга яагаад энэ ЛУЙВАРЫН талаар дуугарахгүй байна!!!! Ерөнхийөлгч өөө та ДЭЭРЭМЧИДТЭЙ ЭВСЭЭГҮЙ БИЗ???? ТА ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧЫН ХИЙСЭН ЭРДЭНЭТИЙН ДЭЭРМИЙГ ЗҮГЭЭР ӨНГӨРӨӨХ ҮҮ??? ҮГҮЙ ВИЗ ДЭЭ!!!

    Зочин, 2017-09-18 10:38:04, 202.9.40.27

    gold ni zogsoo hogiin hort har muujgai l erdentiig vgvi hiij zorigiig zahialj enhbayriig yargalsan muu hort har muujgaidaa

    Зочин, 2017-09-18 23:56:09, 66.181.180.43

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. энхболд элбэгдорж хоёрын өмчийг ард түмэнд өгөөд байхдаа яахав дээ. хоёр олигархиа хайрлаач үхэрүүд ээ? та нар өмчөөр яадаг юм?

    Зочин, 2017-09-18 08:14:44, 182.160.34.89Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. МАН-д түүхэн шалгуурын үе иржээ. ардын нам уу? эдийн засгийн алуурчдын нам уу? гэдгээ харуулах цаг иржээ. монгол улсын өнөөгийн бодит нүүр царайг харуулах толь бол статистикийн газар байдаг үүнд намын биш үндэсний сэхээтэн байх ёстой. чадах сэхээтэн бол бямбасүрэн, хууль зүйг шудрага байлгах хүн с.ганбаатар, авилгатай тэмцэж чадах хүн бол магнай, ТТГ-ыг зөв явуулж чадах хүн бол хурц л лав биш. СЕХ, үндсэн хуулийн цэцийг их хуралд суудалгүй намуудын эвслээс гаргах. ерөнхий сайдыг монголыг өр ширнээс гаргаж чадах н.энхбаяраар тавиасай

    иргэн, 2017-09-18 08:23:52, 49.0.216.137Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. МАН-ын дарга шинжлэх ухаан, шудрага ёсонд тун дургүй эд мөнгөний галзуурсан шуналтан м. Энхболд биш шүү.

    зочин, 2017-09-18 08:29:45, 49.0.216.137Хариу бичих

  10. Баттулга Ерөнхийлөгч ХҮЗҮҮГҮЙ БУЗАРЫН занганд орохгүй байлгүй дээ. ХҮзүүгүй нөхөр чинь Эрдэнэтийг Бадамжуна, Баяр нартай нийлж ДЭЭРЭМДСЭН. Баттулга яагаад энэ ЛУЙВАРЫН талаар дуугарахгүй байна!!!! Ерөнхийөлгч өөө та ДЭЭРЭМЧИДТЭЙ ЭВСЭЭГҮЙ БИЗ???? ТА ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧЫН ХИЙСЭН ЭРДЭНЭТИЙН ДЭЭРМИЙГ ЗҮГЭЭР ӨНГӨРӨӨХ ҮҮ??? ҮГҮЙ ВИЗ ДЭЭ!!!

    Баттулга Ерөнхийлөгч ХҮЗҮҮГҮЙ БУЗАРЫН занганд орох, 2017-09-18 10:37:04, 202.9.40.27

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Хятад улс конвергенцийн онолоор амжилттай хөгжиж байна. Орос араас нь ороод явж байна. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцийн онолоор бол байгалийн баялаг, эрчим хүч, боловсрол, эрүүл мэнд, батлан хамгаалах салбаруудыг хувь хүнд, хувийн болон гадаадын компанид өгдөггүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгадаг. Харин аж үйлдвэр, хөдөө аж ахуй, зам, барилга, хүнс, хөнгөн үйлдвэрийн гэх мэт эдийн засгийн бусад салбаруудыг хувьчилж, чөлөөт зах зээлийн жамаар нь явуулдаг. Энэ бүхнийг үндсэн хуулиндаа тусгаж өгдөг.

    Зочин, 2017-09-18 08:58:17, 66.181.189.39Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Дэлхийн нэрт эдийн засагчид буурай болон хөгжиж байгаа улс орнуудын хөгжлийн загвар болох Конвергенцийн онолыг боловсруулан гаргасан. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь Адам Смит, Карл Маркс мэтийн дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Конвергенцын онолоор бол буурай болон хөгжиж байгаа орнууд батлан хамгаалах, эрчим хүч, уул уурхай, боловсрол, эрүүл мэндийн салбараа хувьчилж болохгүй, гадаадын хөрөнгө оруулалт оруулж болохгүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгах ёстой гэж үзсэн. Эс тэгвэл газрын баялагийг нь гадаад, дотоодын эдийн засгийн алуурчид дээрэмддэг, улс төрчид болон хүн ард нь боловролгүй, хүмүүжилгүй, ёс суртахуунгүй зэрлэг, бүдүүлэг, шуналтангууд болж хувирдаг, ард түмэн нь өвчин эмгэгт баригддаг болохыг нотолсон. Монгол орон минь дэлхийн нэрт эдийн засагчдын заасан замаар бус, АН, гадаад дотоодын эдийн засгийн алуурчдын заасан замаар замнаж байна. Болгоомжлогтун, сэрэгтүн.

    Зочин, 2017-09-18 08:58:34, 66.181.189.39Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Хувийн өмчийг шүтэх үзэл юунд хүргэв. Дэлхийн хамгийн баян 8-хан хүний өмч 3,5 тэрбум жирийн хүний өмчтэй тэнцэж байна. Ардчиллын гайгаар сүүлийн 70 жил Монголын ард түмний хөлсөө дуслуулсан хөдөлмөрөөр бүтээгдсэн 3 сая ард түмний өмчийг сүүлийн 20 гаруйхан жилд хэдхэн хүн ард түмнээс нь хулгайлж, луйвардаж авав. Эдгээр хулгайч, луйварчид Монголын банкны нийт хадгаламжийн 98 хувийг эзэмшихийн зэрэгцээ, гадаадын оффшор дансанд түүнээс ч илүү хадгаламжийг эзэмшиж байна. АН баялагийн тэгш бус хуваарилалтыг явуулж Монголын 3 сая ард түмэн ямар ч өмчгүй хоосон хоцорч гуйлагчид болов. Одоо хулгайч, луйварчид 3 сая ард түмний эцсийн өмч болсон Эрдэнэт үйлдвэрийг луйвардаж, ард түмнээс хулгайлж, луйвардаж авахаар үхэн хатан тэмцэж байна.

    Зочин, 2017-09-18 08:58:51, 66.181.189.39Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Хувийн өмч гэдэг бол ердөө л бүтэлтэй болсон дээрэм, тонуулаар булааж авсан олз, омог юм. (АНУ-ын Харвард, Чикаго, Стэнфордын их сургуулийн профессор, нэрт эдийн засагч Ч.Б.Вэблэн)

    Зочин, 2017-09-18 08:59:12, 66.181.189.39Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Социализмаас шилжиж байгаа улсуудын хувьд арван жилийн өмнө бол “хувьчлал, хувьчлал, хувьчлал” гэсэн гурван үгийг хэлэх байсан. Гэхдээ би андуурч байжээ. Хууль дээдлэх ёс хувьчлалаас илүү чухал байж. (АНУ-ын Чикагогийн их сургуулийн профессор, нэрт эдийн засагч, Нобелийн шагналт Мильтон Фридман)

    Зочин, 2017-09-18 08:59:39, 66.181.189.39Хариу бичих

  20. Баттулга Ерөнхийлөгч ХҮЗҮҮГҮЙ БУЗАРЫН занганд орохгүй байлгүй дээ. ХҮзүүгүй нөхөр чинь Эрдэнэтийг Бадамжуна, Баяр нартай нийлж ДЭЭРЭМДСЭН. Баттулга яагаад энэ ЛУЙВАРЫН талаар дуугарахгүй байна!!!! Ерөнхийөлгч өөө та ДЭЭРЭМЧИДТЭЙ ЭВСЭЭГҮЙ БИЗ???? ТА ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧЫН ХИЙСЭН ЭРДЭНЭТИЙН ДЭЭРМИЙГ ЗҮГЭЭР ӨНГӨРӨӨХ ҮҮ??? ҮГҮЙ ВИЗ ДЭЭ!!!

    Зочин, 2017-09-18 10:37:12, 202.9.40.27

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Дотоодын нийт бүтээгдэхүүний (ДНБ-ний) өсөлтийн хувь хэмжээ нь төрийн өмчийн өсөлтийн хувь хэмжээтэй шууд пропорциональ хамааралтай байна. (Германы нэрт эдийн засагч, улс төрч Адольф Вагнерийн хууль)

    Зочин, 2017-09-18 09:00:01, 66.181.189.39Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Төрийн өмчит үйлдвэрийн газрыг үндэсний эдийн засгийн бүтцийг харгазахгүйгээр, төгс сайн хууль эрх зүйн орчин бүрдүүлэхгүйгээр яаравчлан хувьчлах нь авилгал үүсэх, олигархи бий болох нөхцлийг бүрдүүнэ. (АНУ-ын Колумбийн их сургуулийн профессор, нэрт эдийн засагч, Нобелийн шагналт Джозеф Стиглиц)

    Зочин, 2017-09-18 09:00:21, 66.181.189.39Хариу бичих

  24. nom zarsan enhbayriig yaj yargalj tamallaa . mongoloo zarsan elbegdorjiig yagaad yargalahgvi bn aa bvr alaad haymaar bhiin . muu hvzvvgvi birdiig

    Зочин, 2017-09-18 11:11:12, 103.212.116.163

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Дэлхийд зэсийн оборлолт, баяжуулалт, цэвэр зэсийн үйлдвэрлэлээр тэргүүлдэг Чили улсад нийт зэсийн хүдэр олборлолт, баяжуулалт, цэвэр зэс үйлдвэрлэлийн 84 хувийг 100 хувь төрийн өмчит аварга CODELCO компани гүйцэтгэж байна. Харин Чилийн зэсийн хүдэр олборлолтын 16 -хан хувийг хувийн болон гадаадын хөрөнгө оруулалттай уул уурхайн 70 орчим жижиг компаниуд гүйцэтгэж байна. Эдгээр 70 орчим уул уурхайн жижиг компаниуд олборлосон бүх зэсийн хүдрээ 100 хувь төрийн өмчит зэсийн хүдэр баяжуулах, цэвэр зэс үйлдвэрлэх Empresa Nacional Minena (ENAMI) компанид тушаадаг байна. Энэ бүхнээс үзэхэд дэлхийд зэсийн үйлдвэрлэлээр тэргүүлдэг Чилид зэсийн хүдэр олборлох, баяжуулах, цэвэр зэс гаргах бүх үйл ажиллагааг 100 хувь төрийн өмчит компаниуд гүйцэтгэж байна. Иймд Монголчуудын саалийн үнээ болсон зэсийн хүдэр олборлох, баяжуулах Эрдэнэт үйлдвэр маань 100 хувь төрийн өмчид байх нь нийт Монголчуудын эрх ашиг, олон улсын жишигт нийцэж байна. Төр муу менежер, шахааны бизнес гэсэн нэр томъёог уул уурхайн үйлдвэрүүдийг хувьчилж авах, газрын баялагийн үр өгөөжийг нийт Монголчуудтайгаа бус цөөхүүлээ хүртэхийг санаархагчид гаргадаг юм шүү дээ. Эрдэнэт үйлдвэр маань 100 хувь төрийн өмчит компани болвол үр өгөөжийг цөөн хэдэн улс төрчид, авилгачид, олигархиуд, оффшортнууд бус, харин нийт Монголчууд маань хүртэнэ. Эрдэнэт үйлдвэрийн 49 хувийг хувийн компанид өгөх нь зүйтэй гэж ярьж байгаа АН-ын нөхдүүд бол мөн чанартаа хувийн атгаг шуналдаа хөтлөгдсөн, Монгол түмнийхээ эсрэг бодол санаатай этгээдүүд юм.

    Зочин, 2017-09-18 09:01:42, 66.181.189.39Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Үндсэн хуулийг өөрчлөх, УИХ-ыг хоёр танхимтай болгох, Үндсэн хуулийн цэцийн эрх хэмжээг нэмэгдүүлэх, Ерөнхийлөгчийн эрх мэдлийг хязгаарлах, УИХ-ын гишүүн өөр албан тушаал хашихыг хориглох, олон намын системыг хориглох, төрийн яам агентлагт үндсэн үйлдвэрлэлд ажиллаагүй, 40-өөс доош насны хүмүүсийг ажиллуулахыг хориглох, АН-ын үйл ажиллагааг Дээд шүүхээс хориглох, боловсрол, эрүүл мэнд, эрчим хүч, уул уурхайн салбарт гадаадын болон хувийн хөрөнгө оруулахыг, хувьчлахыг хориглож зөвхөн 100 хувь төрийн өмчит хэлбэрээр ажиллуулах, эдийн засгийн бусад салбарыг чөлөөт зах зээлийн зарчмаар ажиллуулах өөрчлөлтүүдийг Үндсэн хуулиндаа оруулвал дотоодын улс төрийн тэмцэл аяндаа эцэс болж Монгол сэхнэ, сэргэнэ.

    Зочин, 2017-09-18 09:01:59, 66.181.189.39Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Засгийн газрын 2017 оны 7- р сарын 4- ны одрийн Эрдэнэтийн 49/- г 100/ торийн мэдэлд авч ард тумэнд хувьцаа болгон огох шйдвэр хучин тоголдор хэвээр байгаа. Ард иргэд уунийг хулээж байгаа нь ч унэн . ЗГХЭГ- н дарга . Сайд Ж . Монхбат энэ талаар мэдэгдэл хийж байсан нь ч унэн . Засгийн газар ч , МАН ч энэ шийдвэр дээрээ бат нут зогсож байгаа гэдэгт ард иргэд эргэлзэхгуй байна . Харин энэ шийдвэрээ хэрхэн , нэн дариу хэрэгжуулэх гэж байгаа талаараа засгийн газар мэдээлэл хийж , монголчууд бид Ж . Монхбат даргатайгаа оодрог сэтгэлээр нуур тулан уулзана гэдэгт итгэл тогс байна . Хар муур битгий гуйлгэх гээд байгаарай 65- н булгийн 33 .

    Зочин, 2017-09-18 09:13:42, 150.129.141.182Хариу бичих

  30. 51 huvi chini bhgvi s . bayr elbegdorj nar chini zarchihsan . 49 huviig huvidaa avchihsan shvv de . ard tvmend ugnu gedeg ni zuvhun songuuliin l shou bsn .

    Зочин, 2017-09-18 11:12:33, 103.212.116.163

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. МАН-ын дарга шинжлэх ухаан, шудрага ёсонд тун дургүй эд мөнгөний галзуурсан шуналтан м. Энхболд биш шүү.gesen baix yum daa, bas. xoorxii xorxoid xorgvi l amitan geed bail uu, xotiin zaxirgaagaar neg xuwalzuud bui,nutgiinx niems, ers

    Зочин, 2017-09-18 09:18:02, 103.9.88.210Хариу бичих

  32. Баттулга Ерөнхийлөгч ХҮЗҮҮГҮЙ БУЗАРЫН занганд орохгүй байлгүй дээ. ХҮзүүгүй нөхөр чинь Эрдэнэтийг Бадамжуна, Баяр нартай нийлж ДЭЭРЭМДСЭН. Баттулга яагаад энэ ЛУЙВАРЫН талаар дуугарахгүй байна!!!! Ерөнхийөлгч өөө та ДЭЭРЭМЧИДТЭЙ ЭВСЭЭГҮЙ БИЗ???? ТА ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧЫН ХИЙСЭН ЭРДЭНЭТИЙН ДЭЭРМИЙГ ЗҮГЭЭР ӨНГӨРӨӨХ ҮҮ??? ҮГҮЙ ВИЗ ДЭЭ!!!

    Зочин, 2017-09-18 10:37:20, 202.9.40.27

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Зөвхөн нэгдэж нягтарсан нам л ард түмнийг ялалтад хүргэж чадна. (Сталин)

    Зочин, 2017-09-18 09:32:21, 66.181.189.39Хариу бичих

  34. ГАМИН ХЯТАДЫН ФРАКЦТАЙ НЭГДЭНЭ ГЭЖ БАЙХ УУ? ИЛЖИГ ЭЭ..

    Зочин, 2017-09-18 10:20:08, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. 60 тэрбумын багийнхны мөнгө авч томилсон улсуудыг улс орон даяар халах хэрэгтэй.

    Ми хужаа монгол улсыг төлөөлдөгөө боль., 2017-09-18 10:01:11, 202.55.191.102Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. ДУНД НЬ ЗОГСОЖ БАЙГАА ХАМАРГҮЙ ВЬЕТНАМ ХҮНИЙГ ХЭН ГЭДЭГ ВЭ?

    ГАО ЛЯНЬ ЧЖАН, 2017-09-18 10:08:48, 202.55.191.102Хариу бичих

  38. Тэмбүү тусаад хамар нь уначихсан юм уу Хувьсгалаас өмнө хүрээний хятадууд бодлоготойгоор монголчууд дунд тэмбүү өвчин тарааж байсан гэдэг.

    Зочин, 2017-09-18 21:36:14, 202.9.42.166

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Эрдэнтийн хувьцаа авахгүй Баттулгын хорь, тавин мянгыг аваад өрөө тэглүүлнэ гэж та нар Баттулгыг дэмжсэн байхаа Баттулгаараа зээлээ төлүүл хүүхдэд чинь сар болгон мөнгийг олгох шийдвэр гаргахаар Ардчилсан намын Эрдэнэ тэргүүтэй луйварчид эсэргүүцээд болилууосан байхаа 8 сараас хойших мөнгөө Эрдэнэ Баттулга нараас сонгуулийн өмнө авчихсан болхоор олгохгүй 2018 оноос олгох талаар ярилцна

    Зочин, 2017-09-18 10:14:25, 202.9.43.117Хариу бичих

  40. Баттулга Ерөнхийлөгч ХҮЗҮҮГҮЙ БУЗАРЫН занганд орохгүй байлгүй дээ. ХҮзүүгүй нөхөр чинь Эрдэнэтийг Бадамжуна, Баяр нартай нийлж ДЭЭРЭМДСЭН. Баттулга яагаад энэ ЛУЙВАРЫН талаар дуугарахгүй байна!!!! Ерөнхийөлгч өөө та ДЭЭРЭМЧИДТЭЙ ЭВСЭЭГҮЙ БИЗ???? ТА ХҮЗҮҮГҮЙ ХУЛГАЙЧЫН ХИЙСЭН ЭРДЭНЭТИЙН ДЭЭРМИЙГ ЗҮГЭЭР ӨНГӨРӨӨХ ҮҮ??? ҮГҮЙ ВИЗ ДЭЭ!!!

    Зочин, 2017-09-18 10:37:30, 202.9.40.27

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ 60 ТЭРБУМААР ХУДАЛДСАН ХЯТАД ДАНЖААД МИ ОВОГТЫН ГЭДСИЙГ ХАГАЛ.

    ГАО ЛЯНЬ ЧЖАН, 2017-09-18 10:15:06, 202.55.191.102Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Ард түмэнд хувьцаа тараана гэдэг Тавантолгойн түүхийг Эрдэнэт дээр давтана гэсэн үг

    Зочин, 2017-09-18 10:29:27, 202.131.238.10Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Тэгий одоо бүгдээрээ хувааж идээд, маргааш Хятадад дагаар оръё. Цорын ганц үр дагавар нь энэ

    Зочин, 2017-09-18 10:30:10, 202.131.245.138Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Угаасаа хэзээ ч бодит байдалд нийцэхээргйү амлалт байсан. үүнд Монголчууд итгэсэн бол ёстой хүртэх ёстойгоо л хүртэж байна

    Зочин, 2017-09-18 10:32:12, 43.228.131.152Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. үлгэрт итгэсэн хэдэн иргэдээ өрөвдөөд байхын.

    Зочин, 2017-09-18 10:32:40, 202.21.110.138Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Анхнаасаа хэзээ ч ард түмнийх байгаагүй зүйлийг булааж авчихаад ард түмэнд тараана гэнэ шүү

    Зочин, 2017-09-18 10:33:16, 43.228.129.48Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Ардчилсан НАМ нэртэй мөнгөний бүлэглэл Эрдэнэтийн ЛУЙВАРЫГ дэмжиж байгаа юм билээ. Улайм цайм дээрмийг хаацайлах шинжтэй юм яриаад. Хүзүүгүй нөхөр Баттгулга ерөнхийлөгчийг хахуульдсан уу яасан???? Ерөнхийлөгч хүртэл энэ талаар дуугарахгүй байна!!!! Ард түмний гэх тодотгол авсан Баттулга ерөнхийлөгч АН гэх цайрсан дээрэмчид, түүний удирдагч Хүзүүгүй нөхөрийн БУЗАР ЗАМААР ингэж явж болохгүй. Хүмүүс худал үгэнд хууртддаг нь өнгөрсөн шүү дээ. Бодит зүйл хийх хэрэгтэй. Эрдэнэтийн энэ ДЭЭРМИЙГ ерөнхийөлгч Ард түмний хүсэж буйгаар шийдэх ёстой!!! Хулгайчуудтай эвсэж болохгүй. Тэгвэл таны улс төрийн кареэр дуусаа!!!

    Зочин, 2017-09-18 10:33:44, 202.9.40.27Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. uls torchdiin shownd itej suudag bidnii l buruu shd

    Зочин, 2017-09-18 10:34:03, 182.160.0.219Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Эрдэнэтийн 49хувьтай хамт зарагдсан Монросцвем-ийн эзэмшлийн лицензүүдийг хэрхэн шийдсэн вэ.

    zochin, 2017-09-18 10:34:26, 180.149.93.14Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. udnaa udna. mon ogoh baih da

    Зочин, 2017-09-18 10:34:37, 66.181.165.88Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. энэ нөхдүүдийг үнэн яриад үнэн амлана гэж итгэж байсан хүмүүс хөөрхий

    Зочин, 2017-09-18 10:37:01, 103.50.207.152Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. MANii zasagt ugaasaa erdenetiig avchih chadaltai hun baihku, tegeh bolomj ch baihku

    Зочин, 2017-09-18 10:37:23, 202.9.41.16Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Эрдэнэтийн талаар Ж.Эрдэнэбат гэгч эргүү мал шиг байж байгаад огцорлоо. Иймэрхүү өөрийн толгойгүй мулгуу хүнийг ашиглаж луйварчид хийсэн гэмт хэргээ булзааруулдаг юм.

    Мулгуу хүнийг ашигладаг., 2017-09-18 10:55:42, 202.9.40.41Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Эрдэнэтийн хувьцаа авна гэдэгт Мянгуужингийн үлгэрт итгэсэнд нь хохь нь л гэе даа.

    Зочин, 2017-09-18 11:04:59, 103.26.192.190Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Үхсэн хойноо төр компани ажиллуулна гэж юу байдын. Гурван саяулаа хувьцаа эзэмшээд хаачих гэж байгаан??? Ичмээр юм.

    Зочин, 2017-09-18 11:05:14, 202.70.34.115Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. эрдэнэтийн 49 хувийг булаалцалдаал алалцаж л байг л дээ энэ улстөрчид.Харин ч бие биенээ намнаад зүгээрш дээ.Тэр 49 хувь ард түмнийх боллоо юү болсон ч баяжлаа юү ёстой горьдсоний гарз биз.Улс төрчид бие биенээ намнах хэрэг гарахаар л булхайгийн дэлгэдэг л дээ.Сайн даа ч биш шүү дээ.Нөгөө 60 тэрбумыг сонгуулийн өмнө МАН зарим гишүүд юү ч л дуугарахгүй бсан.Одоо Мие нь ялагдахаар нөхцөл байдал өөр болсон учраас нөгөө булхайн тухай ярьж эхэлж байхгүй юү даа.

    Зочин, 2017-09-18 11:07:44, 202.131.243.186Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Энэ үгсийг Энхболдын нүүр рүү харж байгаад, Эрдэнэбатын нүд рүү ширтэж байгаад, Сандуйн сандлын хөлийг өшиглөж байгаад, Оюунхоролын олзны шуналыг онилж байгаад хэлэх юм сан ичих нүүртэй байж Оффшорчидоо бууж өг

    зочин., 2017-09-18 11:13:01, 46.165.223.217Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Монгол цуст Шудрага эрчүүд нь хамарсалтайгаар гүтгэлэг, МАНАН-гын сүүдэрт хөнөөгдсөн түүх байдаг шүү дээ МИ овогтнууд төрийн тэргүүнд гарсанаас болсон асуудал

    Г. Наранбаатар , 2017-09-18 11:14:54, 173.254.216.66Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. МАН-ын засгийн газар иргэдэд таалагдах ганц ажил хийсэн нь Ерөнхий сайд Эрдэнэбатын үүрэг өгсний дагуу зүүн эргэх шийдвэрийг цуцалсан явдал миний л мэдэхээр. Гэхдээ тэр ганц хийсэн сайн үйлдэл нь 900 гаруй сая төгрөгний хохирол улсад учируулж байх жишээтэй.

    Zochin), 2017-09-18 11:20:05, 139.59.41.203Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Энэ жил ч Ми овогтын хувьд хар жил болж байx шиг байна даа. Хөөрхий уг нь ерөнхий сайдаар дүүгээ тавиад өөрөө Ерөнхийлөгч болоод Монголыг атгана гэж тооцсон бололтой юм. Тэгээд ерөнхийлөгч болсон ч юм гүй нөгөө дүү нь ч ерөнхий сайдаасаа огцорчихсон.

    зочин), 2017-09-18 11:21:31, 139.59.225.74Хариу бичих

  80. МИ ЗУВААА

    Зочин, 2017-09-18 17:33:00, 202.55.191.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. засаг унагасан хэдээсээ асуу ОДОО ЭДНЭЭС ЮҮ НЭХДГИЙН

    Зочин, 2017-09-18 11:23:50, 202.9.43.205Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Эрдэнэтээр угжуулдаг төрийн тэргүүнүүд хэдий болтол ард түмнээ хуурч өөрсдийгөө тэжээх вэ? Үндсэн хуулиндаа газар нь ард түмний гэдгийг мэддэг хэрнээ зөвхөн өөрсдөө л идэж луйвар хийж байх юм. Ард түмнээ биш өөрсдийн ашиг сонирхлоо тогтоож улс орноо хөгжүүлэх сонирхолгүй мафи бий болсныг таслан зогсоох цаг нь болсон бус уу?

    зочин, 2017-09-18 11:49:14, 103.57.93.205Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. АЖлыг нь хийлгэхгүй огцруулж хяачихаад одоо юу нэхээд байгаан Та нарт юу ч олдохгүй за

    зочин, 2017-09-18 12:03:16, 202.180.220.35Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Сахал Эрдэнэбилэгийг Ми овогт Эби хоёр Эрдэнэтийн удирдах зөвлөлд оруулсан байна.

    Зочин, 2017-09-18 12:08:16, 202.55.191.102Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Бид улс төр, нам талаас нь бус улс орны эрх ашиг гэдэг талаас нь хүн болгон харж дуугарах цаг бол болсон. Бид хамтдаа шинэчлэл өөрчлөлтийг хийх хэрэгтэй .

    Зочин, 2017-09-18 12:09:23, 149.202.202.78Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. TT oos huwitsaa taraalaa geed baisan ugch bgaa ni haana bgan

    Зочин, 2017-09-18 12:12:27, 202.70.36.74Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Өөрсдөө л хамсаатнуудаараа дамжуулж идээд л дууссан байхдаа

    Зочин, 2017-09-18 12:26:28, 188.166.212.116Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. За ард түмэнд тарах нь ч яамай байна зүгээр хэдэн эрдэнэтийн мөнгийг хувалз шиг идэж уудаг бас шахааны юм өгдөг хүмүүсээс хол байлгачууд зүгээр байна

    Зочин, 2017-09-18 12:34:27, 133.6.28.22Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Дунд нь зогсож байгаа , таны угсаа гарвалыг нь мэдэх тэр хунийг : Отгонбилигийн дуу - Санж Баярын ах - Санжаасурэнгийн Зоригийн найз гэж хэвлэл мэдээлэлээс уншиж , сонсч байсан юм байна ...

    Зочин, 2017-09-18 12:44:19, 150.129.141.182Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. МАН-ын дэвшүүлсэн их хурлын гишүүд худал амлаж төрийн эрхийг хуурч авснаа хүлээж их хурлын гишүүнээсээ татгазаач

    зочин, 2017-09-18 13:34:43, 49.0.216.137Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Хувьцаа өгөх гэж байхад огцруулсан чи хувьцаа биш салаавч ав аа

    Зочин, 2017-09-18 14:21:15, 43.242.243.53Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. HAI NI HO

    Зочин, 2017-09-18 14:41:11, 202.179.26.10Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. ingej ard irgedeeree toglood yah we naad neg uurhaigaa l ashigtai ajluulj baiwal taarna tegeed ch er ni zugeer mungu tarahiin esreg baidag ulsad sain tatwaraa tulj baiwal baraw

    Зочин, 2017-09-18 14:41:43, 202.21.106.161Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Таван толгой шиг л юм бол биз өөр яадын

    Зочин, 2017-09-18 14:42:21, 112.72.15.66Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Наад дотогшоо монхор нацагын пизда чинь маш муу хун шуу туунээс хол байгамрай Эенхбаяр хэлсэн шуу (хийгуй биш ХИЙМЭЛ) дуртэй хулгайч шуу.Ьас богсрий ДОНТОЙГ яана.ЕР байхдаа Чимэдцэеэруу бон бон гээд гуйдэг цавиний донтой хуур байгаа юм.

    зочин, 2017-09-18 15:31:24, 66.181.191.192Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. 49-ийг төр авч чадахгүй. Ард түмэн гэж яг юуг хэлээд байна? Төрийг хэлээд байна уу? Тэгвэл бүх уул уурхануудаа төр аваад хувьцаа хэлбэрээр тараагаач. Цаана чинь алтны лицензтэй баахан компаниуд байна. Тэрийг нь бас хураа.

    Зочин, 2017-09-18 16:04:06, 202.179.18.194Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Одоо энэ хүмүүсээс бүү асуу. шийдвэрийг нь гаргаад өгчихсөн. Харин тэр Топорчидоосоо л асуулдаа.

    Иргэн, 2017-09-18 16:29:57, 202.55.191.72Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. огцорсоооооооооооооооооооооооон

    Зочин, 2017-09-18 17:28:39, 202.179.27.228Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Erdenket niit mongolchuudiiin dundiin omch baih estoi herev elbegdorj terguutei uheeriin aluurchid avah yum bol bugdiig Ni buudaj alzgaa hooson Hund aldah yum baihgui

    Зочин, 2017-09-18 18:53:49, 213.162.68.234Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Эрдэнэт хамгийн бодит өмч. Оюутолгой эрдэнэс газрын гүнд байх тул яаж олборлох нь тодорхой бус байна. Ардчилсан намын луйвар доор Монголын өмч хятад гаралтай хулгайч нарын гарт орсон бол цэргийн шүүхээр шийдүүлнэ. Ард түмний цусаар хамгаалж босгосон баялаг дээд шүүхэд томилогдсон хуурамч гарууд хэлэлцүүлэхгүй биз.

    Зочин, 2017-09-18 19:14:24, 66.181.188.141Хариу бичих

  120. bagabandi gej aluurchin hulgaich chi vheech

    zochin , 2017-09-18 19:53:11, 185.39.141.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Elbegdorjtoi niileed hulgailah shatandaa yavj baigaa geed l shuud helchiheech ta 2-

    Zochin, 2017-09-18 21:14:18, 66.181.190.59Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. МАН-ын хятадын эрлийзүүдийн бүлэглэл монгол төрийн албыг ымөнгөгүй ядуу монгол хүнд биш мөнгөтөй наймачин баян хятадын эрлийзүүддээ үнэ хаялцуулан зардаг болсноос хойш Монгол улсын хөгжил зогсож гацчихаад байгаа..МАН-ын даргаар Ми овогт хятад данжаад болсноос хойш цус нэгт хятадуудаа сайд дарга болгох нь улам ихэссэн.Магадгүй Ми овогт ийм даалгавар уугуул нутаг Бээжингээсээ авсан байх магадлалтай.Хаана л бол хаана хятад дарга нягтлантай болжээ Монгол улс.

    Зочин, 2017-09-18 21:26:55, 202.9.42.166Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Хүний хүү хүрэн бөөртэй гэж аргагүй л үнэн үг юм .Ми хужааг баривчилж гадны тагнуул эсэхийг шалгах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-09-18 21:30:16, 202.9.42.166Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Эрдэнэтийн 49хувиас хуртэж чадаагуй ондор албан тушаалтанууд оноогийн УБУийн удирдлагуудтай нийлэж хувийн хоронго оруулалттай нэмуу ортог шингээсэн эцсийн бутээгдэхуун болгон уул уурхайн бутээгдэхуун уйлдвэрлэдэг зувийн хоронго оруулалттай уйлдэврийг элдэв аргаар дарамтлан боймлож эхлээ

    зочин , 2017-09-18 22:26:44, 103.57.93.24Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Дарханы зам Налайхын 4 урсгалтай зам тавина гээд тууз хайчлаад байсан юу болсон вэ? 31 -ийн бүлэг хариулах хүн байна уу?

    Зочин, 2017-09-19 00:39:27, 182.160.2.238Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. mongolchuud yag odoo buruu yavihk geed bna.ted ardchilal gegdiig arai l buruu oilgoson bololtoi!!!!!!!deer n deerelhkuu piska novshnuud afrik geed mongol ulsiig oilgoson bololtoi.delhkiin taliig ezelj yavsan mongoliin ur sad mon uu!!!!!!!!!!!

    zochin, 2017-09-19 02:41:19, 98.226.83.151Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. mongol orond mongol hun baigaa yu ??!!!!!

    zochin, 2017-09-19 02:42:40, 98.226.83.151Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. SAIN hursh gedeg busdiin huuliig ul hundelj zalhkai mongol gedeg ner gutaasan luivarchid bish yum.hyataduud mongoloor togloj bna.hurshtei baisan baisaar baihk bolno.mongolchuudaa adgiin shaarnuudaas salaachei!dotoodiin daisnaa shuud alahk heregtei bna!!!!!!!!!!!!

    ZOCHIN, 2017-09-19 02:46:45, 98.226.83.151Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. mongol hunii bie baigaa yum.harin tednii tolgoi mongol bish bolson!!!!!!!!!!

    zochin, 2017-09-19 02:53:52, 98.226.83.151Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. hyatad etseg uvugdiin zahiasiig hujaa novsh bieluuulj bnaa.hai ya yasan saihan gazar nutag ve!umbuu teneg mongolchuudiig teneg baigaa deer n darj ustgayaa..mongol miihiihk l bolov aa!usa tus bolsoon.he he

    zochin, 2017-09-19 03:27:44, 98.226.83.151Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. mongol uls shuud alalts.dotoodiin daisnaa dar!daraa n chamaig hen bolohiig busdad humuus medeh bolno.

    zochin, 2017-09-19 03:29:32, 98.226.83.151Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. haraal idsen pisda mongold 1 hun alna getel chi baatarlag gayia baiguulj chadsan uu!!!!!!!!!!!!haraal idsen muu hoich ireedui!!!!!!!!!!!!!!

    zochin, 2017-09-19 03:35:14, 98.226.83.151Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. өмхий гитатууд

    Зочин, 2017-09-19 03:58:36, 81.65.90.50Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Бид Эрдэнэтийн 49 хувийг л яриад л байдаг. Монгол-Рос-Цветмет-н өмчийг улсын мэдэлд буцааж авах ёстой. Тэнд чинь Асгатын мөнгөний орд, дээр нь төмрийн, хайлуур жоншны, нүүрсний олон орд газрууд бий шүү.

    Иргэн, 2017-09-19 08:29:58, 66.181.188.140Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. МОНГОЛЧУУДЫГ ХЯТАД ХҮН УДИРДАХ ЁСТОЙ ЮУ?

    Зочин, 2017-09-19 09:52:57, 202.55.191.102Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. БАГАБАНДИ ТЭРГҮҮТЭЙ МАН-ЫН ХӨГШИН ТӨГЦӨГҮҮД МОНГОЛЧУУДЫГ ХЯТАД ЦУСНЫ УЛСААР УДИРДУУЛАХЫГ ХҮСЭЖ БАЙГАА.ГАМИН НАМ МАН СӨНӨТҮГЭЙ.

    Зочин, 2017-09-19 09:55:09, 202.55.191.102Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. МОНГОЛ УЛСАД ЭРС ШИНЭЧЛЭЛТ ЗАЙЛШГҮЙ ШААРДЛАГАТАЙ.МАН ТӨРИЙН АЛБАН ТУШААЛЫГ ҮНЭЛЖ МӨНГӨТЭЙ ХҮНД ЗАРДАГ БОЛСНООС ХЯТАД ЦУСНЫ УЛС ТӨРИЙН АЛБАНД ДҮҮРЧИХЭЭД БАЙНА.ЭНЭ СИСТЕМИЙГ ЯАРАЛТАЙ УСТГАХГҮЙ БОЛ МОНГОЛ УЛС ХЯТАДЫН ГАРТ ОРОХОД БЭЛЭН БОЛЧИХООД БАЙНА.

    Зочин, 2017-09-19 09:58:30, 202.55.191.102Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. ТӨРИЙН ЯАМ АГЕНТЛАГУУД АЛБАН ТУШААЛЫН НАЙМААНЫ ЗАХ ДЭЛГҮҮР БОЛЧИХООД БАЙНА.ШИНЭЭР ГАРАХ ЗАСГИЙН ГАЗАР ЯАМ АГЕНТЛАГУУДЫГ ҮНДСЭЭР НЬ ӨӨРЧИЛЖ МИ ОВОГТ ДАНЖААДЫН ТОМИЛСОН АЛБАН ТУШААЛЫН НАЙМАА ПАНЗЧИНГУУДЫГ БҮГДИЙГ НЬ АЖЛААС НЬ ХАЛЖ ӨӨРЧЛӨХ ЁСТОЙ.

    Зочин, 2017-09-19 10:03:14, 202.55.191.102Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: