О.Баасанхүү МАХН-ын Гүйцэтгэх Товчооноос хасагджээ

Нийтэлсэн: 2017-08-14 06:05:49

Япон улсаас Монгол улсад суугаа Элчин сайдын Яамны зөвлөх байсан, өмгөөлөгч О.Баасанхүү Монголын улс төрд орох болсон түүх Н.Энхбаяр, Ц.Шинэбаяр, Н.Удвал нар МАХН-ыг сэргээн байгуулж, Улсын Дээд Шүүхэд бүртгүүлэхээр тэмцэж байх үеэс эхэлдэг.Үүний дараа УИХ-ын 2012 оны сонгуульд МАХН, МҮАН-ын "Шударга ёс" эвслийн нэрсийн жагсаалтанд багтан нэр дэвшиж, улмаар УИХ-ын гишүүнээр сонгогдсон юм. Энэ бүхэнд МАХН-ын дарга Н.Энхбаярын нөлөө маш их байсан нь эргэлзээгүй билээ. Гэвч 2012-2016 оны хооронд Н.Энхбаяр, О.Баасанхүү нарын харилцаа амаргүй байдалтай байсан юм. Тэр бүү хэл О.Баасанхүү нэгэнтээ : "Н.Энхбаяр дарга намайг УИХ-ын сонгуульд МАХН-аас нэр дэвшүүлэх эсэхийг ч мэдэхгүй байна" хэмээж байв. Гэсэн ч УИХ-ын 2016 оны сонгуульд МАХН-аас О.Баасанхүү нэр дэвшиж, ялалт байгуулснаар тус нам Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуульд оролцох боломжтой болсон юм. Гэсэн ч 2016 оны намраас 2017 оны хавар хүртэл УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү ба МАХН-ын удирдлагуудын харилцаа тун муу байсан ба үүнийгээ ч аль аль нь ний нуугүй өгүүлж байв.
 
 
 
 
2016 оны сүүлээс эхлэн л  "АН-д орсон нь зөв гэж бодогдох юм" хэмээн Twitter хуудсандаа бичиж байсан УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүү ийнхүү сүүлийн нэг жил орчим МАХН-тай уялдаа холбоотой ажиллахгүй байсаар Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуулийн үеэр намаасаа нэгмөсөн зам салсан гэхэд болно.
Тэрээр Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуульд МАХН-аас нэр дэвшигч С.Ганбаатарыг дэмжиж, огт ажиллаагүй төдийгүй харин ч эсрэг агуулгатай шүүмжилсэн мэдэгдэл хийж байв. Учир нь УИХ-ын гишүүнээс гадна Монголын Жүдо Бөхийн Академийн дэд Ерөнхийлөгчөөр ажилладаг тэрээр МАН-аас нэр дэвшигч М.Энхболдоос санал хуваах хүнийг л МАХН-аас Ерөнхийлөгчид нэр дэвшүүлэхээр идэвхтэй ажиллаж байсан юм. Энэ бүхэнтэй нь холбоотойгоор МАХН-ын Гүйцэтгэх Товчоо хуралдан, УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүүг намын Гүйцэтгэх Товчооноос хасч, цаашид улс төрийн дэмжлэг үзүүлэхгүй байх шийдвэр гаргасан байна. Товчхондоо МАХН-ынхан түүнийг өөр намын улс төрчдийн эрх ашгийн төлөө ажилладаг урвагч гэж үзсэн бололтой. Дашрамд дурьдахад УИХ-ын гишүүн О.Баасанхүүг Ерөнхийлөгч асан Ц.Элбэгдоржийн ойрын хүн болсон гэх яриа улс төрийн хүрээнд байдаг юм.
 
П.Энхмандах
СУРТАЛЧИЛГАА :

57 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Өө за за.Бас Женкогийн бөхөнцөр байсан юм уу.

    Зочин, 2017-08-14 08:48:00, 202.179.26.3Хариу бичих

  2. БААСАНХҮҮ гишүүнээ чам шиг өмгөөлөл хийж байсан залуус олон байна БААСАНДРЖ өмгөөлөгч сайн өмгөөлөгч гэхдээ өмгөөлөл үзүүлснийхээ төлөө бусдыг өөрийнхөө үгээр байх ёстой би туйлын шудрага хүн гэж намын дотоод асуудлаа олон нийтэд цацаж өөрийгөө рекламдах хэрэггүй шүү тэгээд ч энэ нам чамтай чамгүй болох л болно жишээ нь ЦОЛмонг нэр дэвшиж байхад ямар их доромжлол ямар их дарамт ямар их худалдан авалт ирж байсныг чи санаж байгаа байх МАНАН хамтдаа зөвхөн цолмонг унагахын төлөө ямар их ач холбогдол өгч байсныг чи ч бид ч харсан тэрний хүчинд чи одоо гишүүн болоод сууж байна үнэндээ өнгөрсөн сонгуулиар яаж хакердаж луйвардаж ирснийг нь харууллаа шүү дээ ер нь бол МАХН ыг хэн ч биш юу ч биш болгхын төлөө ажиллацгааж байна гэтэл чи дунд нь орчихсон явах юм даа МАХН томрох л болно хараарай баасанхүү гишүүнээ

    Зочин, 2017-08-14 14:22:22, 150.129.143.105

    BAASANHUU MUU NOHOIN BAAS. TENEG DURAK.

    Зочин, 2017-08-14 14:26:49, 182.160.35.250

    Зочин, 2017-08-14 16:34:01, 77.218.245.91Хариу бичих Odoogoor hamgiin reiting undur n baasanhuu bgaa biz dee. Daraagiin songuuliar ard tumnii demjleg avah n todorhoi bolson gants n baasanhuu l haragdaad bgaa. Makhn d bvl doosh n l tatagdana. Garaad bie daasan n hojno doo

    Зочин, 2017-08-14 19:18:57, 202.9.43.145

    hasah ni zov. enhbayariin hucheer garch irchiheed dandaa esreg ni yarij showdana

    Зочин, 2017-08-14 19:36:52, 103.57.92.160

    Aрд түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!! Энхбаярын оймсноос ЗҮҮГДЭЖ гарч ирээд, Мөнхбат, м.Энхбөлд нарын хошногоны ацанд шургаж ИХ-д дахин орж ирсэн нөхөр. Ард түмний чин хүсэл зориг, тэмцлийг СААРМАГЖУУЛах үүргээ сайн гүйцэтгэж байгаа ЖООМ. Иймэхрхүү луйварчидын гар хөл болсон ЖООМНУУДЫГ зайлуулах хэрэгтэй. Энэ бол БУЗАР новш. Баасанхүү бол мөнгө төгрөгөнд юугаа ч өгөхөд бэлэн БУЗАР новш. Оймсноос нь зүүгдэж байсан Н.Энхбяарыгаа араас нь хутгалсан УРВАГЧ. Ард түмнийг хууран мэхэлсэн МӨНГӨНД сүнсээ өгсөн энэ хулгайчыг зайлуул!!! Ард түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭГ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!!! ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ЦЭЭЖЭЭРЭЭ ХАМГААЛСАН УРВАСАН ХУЛГАЙ!!!!

    Ард түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭГ АТИГАР ЖООМ БААСА, 2017-08-14 20:40:45, 139.5.216.87

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Залуу хүн хуулийн дагуу шувдаргаар амьдрах гэж үзлээ. Гэтэл МАХН нь хууль бус үйлдлүүд хийгээд байдаг. Хөөлөө энээ тэр өвчигнөж байхаар энэ цагийн залууст гологдоод байгаагаа МАХН-нистууд ойлгомоор юм даа. Хуурамч улс төрчдийн эвсэлд бус хуультай Монгол орондоо амьдармаар байна шүү.

    Зочин, 2017-08-14 08:56:52, 66.181.160.44Хариу бичих

  4. Sanal neg bna

    Zochin, 2017-08-14 10:16:05, 66.181.179.123

    Minii huvid hangalttai shudraga baij chadsan ichih bulchirhaigui novshnuudiig bodvol mongold heregtei l hunii neg gej bodoj baina.ooriingesen uzel bodoltoi...hun

    Od, 2017-08-14 10:23:37, 164.82.27.235

    sanal neg demjij bna

    zochin, 2017-08-14 10:50:50, 103.10.23.90

    ulsaa hudaldsan manan olgarhudiig dagaj shudarga amidarna gej yu bdgiin

    Зочин, 2017-08-14 11:54:08, 112.72.11.108

    БААСАНХҮҮ дайны залуус бүх л намуудад өчнөөн байна хэрэгтэй үедэээ намыг нь дагаж дальчигначихаад одоо хэрэггүй гэж бодож дээ МАХН үнэндээ тийм ч жижиг нам биш хэдэн цагаан тогойтой хөгшид л гэж гоочилох тэр цагаан толгойнууд нь геометрийн прогрессоор өсч байдгийг ойлгомоор тэгээд ч тэр шудрага нам чинь хаана байна гаргаад ир л дээ бөөн эд хөрөнгийн шуналтай нөхдүүд МАНАН болоод л ээлжлээд явж байна өнгөрсөн сонгуулиар харин ч өндөр санл авсан ЭНХБОЛД шоохуузууд новшироогүй бол АН=МАХН хооронд өрсөлөөн болох байлааа МАХН аа дэмжицгээе залуусаа цагаан толгойт хөгшчүүдээ

    Зочин, 2017-08-14 13:15:02, 150.129.143.105

    Aрд түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!! Энхбаярын оймсноос ЗҮҮГДЭЖ гарч ирээд, Мөнхбат, м.Энхбөлд нарын хошногоны ацанд шургаж ИХ-д дахин орж ирсэн нөхөр. Ард түмний чин хүсэл зориг, тэмцлийг СААРМАГЖУУЛах үүргээ сайн гүйцэтгэж байгаа ЖООМ. Иймэхрхүү луйварчидын гар хөл болсон ЖООМНУУДЫГ зайлуулах хэрэгтэй. Энэ бол БУЗАР новш. Баасанхүү бол мөнгө төгрөгөнд юугаа ч өгөхөд бэлэн БУЗАР новш. Оймсноос нь зүүгдэж байсан Н.Энхбяарыгаа араас нь хутгалсан УРВАГЧ. Ард түмнийг хууран мэхэлсэн МӨНГӨНД сүнсээ өгсөн энэ хулгайчыг зайлуул!!! Ард түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭГ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!!! ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ЦЭЭЖЭЭРЭЭ ХАМГААЛСАН УРВАСАН ХУЛГАЙ!!!!

    Зочин, 2017-08-14 20:42:43, 139.5.216.87

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. точоо хуралдсан нь үнээн.түүнийг махн-аас хөөв гэсэн тогтоол гаргаагүй харин товчооны гишүүнээс хасав гэсэн шийд гарсан сонгуулиас хойш намын дотоод ажилд оролцоогүй энхбаярыг дуудахаар очдоггүй хааяа бага чуулган дээр гэнэт орж ирээд энхбаярт баахан томорч өгөөд л гараад алга болдог шүү дээ.ишиг эвэрээ ургахаар эхийгээ мөргөнө гэдэг энэ дээ.

    зочин, 2017-08-14 09:07:11, 202.179.26.157Хариу бичих

  6. Ishig ewre urgahar ehige morgono gedeg bolj de

    Zochin, 2017-08-14 12:10:27, 202.70.46.225

    Ter hulgaich enkayriig hen umguulj hamgaalj bla odoo enhbayrt hrggui bolj iim zaluus olon bgasai gj bddg shuu baasanhuu shudarga uneniig helj chaddag tm bolhoor huugdsun bh

    D, 2017-08-14 12:19:09, 202.70.46.208

    намын гишүүнээ дөртэй байлгана гэж юу байсан юм бэ Баасанхүү шиг нэр төр хэнд нь ч яаж ярвайгаад яаж томроод ч байхгүй ээ

    Зочин, 2017-08-14 14:14:16, 203.91.117.8

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Саяхан ундсэн хуулийн талаар эруул ухаантай нь мэдэгдэхгуй юм яриад байсан Энхбаяр одоо хэндч хэрэггуй болжээ

    Зочин, 2017-08-14 09:36:02, 66.181.184.12Хариу бичих

  8. Ta nar shig ulsaa hudaldsan olgarhudad bol heregvil bhldaa.

    Зочин, 2017-08-14 11:22:27, 27.123.214.81

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. МАХН.МАН.намууд чинь яг ижил бөгс долоогчидоор бүрдсэн нам нэртэй ашиг сонирхолоороо нийлсэн мафе шүү дээ 1 Энхбаярын бөгс долоогч ноход нөгөөд нь энк60олдын бөгс долоогч ноход гэдэгээрээ л өөр болохоос 1 тэрэгний 2 дугуй даа за даа ерөн бол эрүүл саруулаар сэтгэх чадвартай хүмүүс цөөхөн дөө бүгд Манжуур болж бгаа байх шүү

    Зочин, 2017-08-14 09:42:37, 202.9.41.106Хариу бичих

  10. Uuruu eebeegiin bugs doloogchuu

    Зочин, 2017-08-14 11:23:16, 27.123.214.81

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Тэнгис кинотеатрын чанх хойно, гал зуух тусдаа 2 өрөө байр түрээслүүлнэ. 99041126

    зочин, 2017-08-14 09:59:51, 66.181.180.143Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Тэнгис кинотеатрын чанх хойно, гал зуух тусдаа 2 өрөө байр түрээслүүлнэ. 99041126

    зочин, 2017-08-14 10:00:00, 66.181.180.143Хариу бичих

  14. Чиний муу байрыг хэн ч турээслэхгуй

    Зочин, 2017-08-14 10:10:34, 203.91.115.38

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ene shudraga zaluu.Gagtshyy hyzyygyuitee "oir dotno" baidag...ontsgyui sonsogdoj bn.

    Guest, 2017-08-14 10:09:32, 66.181.180.84Хариу бичих

  16. Unen bol tarvaganaas hol baigaarai tsaadah ching erno tanigdchihsan shuu.oboo bol mongoloo gesen humuusiin tsag irsen baihshuu.

    Od, 2017-08-14 10:28:20, 164.82.27.235

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. энхбаярын хүчинд хүн таньдаг баас болчихоод одоо ишиг тарвагын борлон болж дээ.

    Зочин, 2017-08-14 10:23:57, 203.91.115.41Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. МАХН-ЫГ НЭГ ХҮН БУЮУ ЭНХБАЯРЫН УЛС ТӨРИЙН АМБИЦИЙН АРГА ХЭРЭГСЭЛ , ГҮҮР ГЭДГИЙГ МОНГОЛЧУУД МЭДЭХИЙН ДЭЭДЭЭР МЭДЭЖ АВСАН! ЭНХБАЯР УЛС ТӨРИЙН ҮХДЭЛ БОЛСОН! ТЭР ХОНЗОГНОГЧ НЭГЭН! ТҮҮНИЙ СҮҮЛЧИЙН ГАНЦ ЧАДАХ ЮМ О.БААСАНХҮҮГ ЭЛДВЭЭР ДАРАМТЛАХ!!! О. БААСАНХҮҮ СИЙРЭГ ТОЛГОЙТОЙ БОЛ АН- Д ОРОХ ХЭРЭГТЭЙ!!!

    Зочин, 2017-08-14 10:33:15, 103.57.95.154Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Adgiin teneg AN-d orj uhnedee.Ontsgui l hun um bndaaaaaaaaaaaaaaaa

    Зочин, 2017-08-14 10:47:52, 99.13.71.208Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Baasanhuu gishuunii zov end muusain nam nertei baasnuudaas salah heregtei ard tumen namiig bish chamaig harj songoson olon tumen chinii tald shuu !!! MGL d nam bish Baasanhuu gishuun shig olon myangan zaluus heregtei Bna

    Baasan, 2017-08-14 10:51:24, 72.219.224.165Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Olgarhudiin mungund tolgoigoo ih medvvlsen shvv.yarij helj bgaagni unshaad ih gomddog blaa

    Зочин, 2017-08-14 10:54:18, 27.123.214.118Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. банди минь одоо болноо. сайн муу ч нөлөө бүхний хүний нөмөрт азаар орж хэд хоног хоол хороолоо. монголчууд урвахыг эрт үеэсээ шигшиж ирсэн, зарим үед толгойг нь ч бөндгөс хийлгэж байв. чамайг аль ч нам нь тоохгүй л болов уу

    pинчин, 2017-08-14 11:24:28, 66.181.160.8Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. songuuli duussan tul heregtsee ni duussan

    zochin, 2017-08-14 11:25:51, 122.201.31.126Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Нохойтой зодолдсон хүн хонгогүй, ноёнтой зодолдсон хүн толгойгүй гэж. Энхбаярын араанд зуугдаж дээ.

    Зочин, 2017-08-14 11:52:40, 202.179.25.196Хариу бичих

  32. Хохь нь

    Зочин, 2017-08-14 13:25:07, 203.91.115.38

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Shudargaar yavaa tsoohon gishuudiin neg shde unenii toloo yavj bga hun l ad uzegddeg tsag boljdee Mongolchuud maani odoo uhaarah tsag bolsoon ene namuud shudarga zaluusaa demjihgui hedhen hunii medeld ortson

    zochin, 2017-08-14 11:52:58, 59.153.113.51Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Hvnii buyniig daahgvi baigaa hvn uuriin buyniig daahgvi

    Зочин, 2017-08-14 12:02:04, 27.123.214.121Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Баасанхүүг та бүхэн тийм шударга хүн гэж бодож байна уу.Элбэгдоржийн ойрын хүн болсон нь ч үнэн. Эрдэнэт үйлдвэрийн 49%-ийг ард түмэн авах ёстой гэж хэлж байснаа УИХ-ын чуулган дээр Эрдэнэт үйлдвэрийн 49%-ийг хэлэлцэхэд ХХБанкны талд санал өгсөн.Зарим нэг учир мэдэх хүмүүс ХХБ-ны Эрдэнэбилэгээс шаггүй юм авсан гэдэг юм билээ. Энэ бол үнэний талтай гэж боддог шүү. Ямарч буйр суурьгүй,овилгогүй,барьцгүй хүн дээ

    Зочин, 2017-08-14 12:35:05, 150.129.141.233Хариу бичих

  38. ug ni gaigui hvn gek bogoj . baisan . nymdorjiin .araas orj baigaa yum ..bailgvi . . nymdorj bol . batgana baasan . ulaan mah shvvde

    zochin, 2017-08-14 13:28:02, 188.64.247.34

    Aрд түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!! Энхбаярын оймсноос ЗҮҮГДЭЖ гарч ирээд, Мөнхбат, м.Энхбөлд нарын хошногоны ацанд шургаж ИХ-д дахин орж ирсэн нөхөр. Ард түмний чин хүсэл зориг, тэмцлийг СААРМАГЖУУЛах үүргээ сайн гүйцэтгэж байгаа ЖООМ. Иймэхрхүү луйварчидын гар хөл болсон ЖООМНУУДЫГ зайлуулах хэрэгтэй. Энэ бол БУЗАР новш. Баасанхүү бол мөнгө төгрөгөнд юугаа ч өгөхөд бэлэн БУЗАР новш. Оймсноос нь зүүгдэж байсан Н.Энхбяарыгаа араас нь хутгалсан УРВАГЧ. Ард түмнийг хууран мэхэлсэн МӨНГӨНД сүнсээ өгсөн энэ хулгайчыг зайлуул!!! Ард түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭГ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!!! ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ЦЭЭЖЭЭРЭЭ ХАМГААЛСАН УРВАСАН ХУЛГАЙ!!!!

    Хүзүүгүйгийн Хар Машинаар ИХ-д орсон хүн ИСҮСЧИН ш, 2017-08-14 20:42:01, 139.5.216.87

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ард түмэн МАХН -ыг сонгоогүй БААСАНХҮҮг сонгож байсан гэдгийг одоо болтол ойлгохгүй юм даа.

    ХАХАХ, 2017-08-14 13:25:33, 49.0.171.41Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. МАХН болон ЭНхбаяр нар юу вэ? Монгол улсыг төлөөлөх үү. Баасанхүү гишүүнийг элдэвээр хэлж гүжирдэж байгаа бол шударга ёс энэ намд алга. Иймэрхүү байдлаар МАХН удаан тогтнож чадахгүй. Ийм намыг дэмжиж байгаа хүмүүсийн ухамсар үнэндээ дорой юм паа гэж хэлэхээс өөр хэлэх үг алга!!!!

    эмэгтэй, 2017-08-14 14:36:46, 43.242.242.182Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Баасанхүүг хурдан хөөж гаргах хэрэгтэй. цор цор гэж хуцаад хаана очихийг нь харьяа, ха ха ха

    зочин, 2017-08-14 15:31:26, 150.129.142.219Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Enhbayariin hajuud bugs doloogchid zusarchid l togtoh biz tuunees eruul uhaantai ner turtei hun yaj re ter huntei hamt bhiin

    Зочин, 2017-08-14 16:34:01, 77.218.245.91Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Odoogoor hamgiin reiting undur n baasanhuu bgaa biz dee. Daraagiin songuuliar ard tumnii demjleg avah n todorhoi bolson gants n baasanhuu l haragdaad bgaa. Makhn d bvl doosh n l tatagdana. Garaad bie daasan n hojno doo

    Зочин, 2017-08-14 19:18:08, 202.9.43.145Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Aрд түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!! Энхбаярын оймсноос ЗҮҮГДЭЖ гарч ирээд, Мөнхбат, м.Энхбөлд нарын хошногоны ацанд шургаж ИХ-д дахин орж ирсэн нөхөр. Ард түмний чин хүсэл зориг, тэмцлийг СААРМАГЖУУЛах үүргээ сайн гүйцэтгэж байгаа ЖООМ. Иймэхрхүү луйварчидын гар хөл болсон ЖООМНУУДЫГ зайлуулах хэрэгтэй. Энэ бол БУЗАР новш. Баасанхүү бол мөнгө төгрөгөнд юугаа ч өгөхөд бэлэн БУЗАР новш. Оймсноос нь зүүгдэж байсан Н.Энхбяарыгаа араас нь хутгалсан УРВАГЧ. Ард түмнийг хууран мэхэлсэн МӨНГӨНД сүнсээ өгсөн энэ хулгайчыг зайлуул!!! Ард түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭГ АТИГАР ЖООМ БААСАНХҮҮ!!! ЭРДЭНЭТИЙН ЛУЙВАРЫГ ЦЭЭЖЭЭРЭЭ ХАМГААЛСАН УРВАСАН ХУЛГАЙ!!!!

    Aрд түмний нэрийг ХУДАЛДАН ИДДЭ АТИГАР ЖООМ БААСАН, 2017-08-14 20:41:11, 139.5.216.87Хариу бичих

  50. МАХН болон Н.Энхбаярын төлөөнийхөн бол чам ийм бүдүүлэг амьтас бишээ.Тэд хэзээ ч хүнийг ингэж бүдүүлгээр хэлэхгүй. Чи бол Ца Хуй овогтын ногоотой мантуун буузаар тэжээсэн хар муужгай л байна ш дээ. Нохойд бариулмар чамайг таньж цөхөх юм байхгүй. Хагалан бутаргах арга барил чинь нэг хэвийн бүдүүлэг хэлбэрээрээ олон жил явлаа даа. Гэхдээ маш хорлонтой үр дагаварт хүргэж чадаж байгааг чинь харж байна бутаргагч манжийн хойд дүр хятадын хунхуузаа !

    Зочин, 2017-08-14 21:52:43, 203.91.117.8

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Уг нь дэвшилттэй, МАХН-д хэрэг болох зөв залуу. Шинжаанаар орж ирсэн Ца Хуй овогтын зүгээс МАХН-ыг бутаргах ажлыг санаачилж, бүтэн таван жилийн турш манж нарын арга барилаар ЯС ХАЯХ операци явуулсны дүнд Н.Энхбаяр гуай ерөнхийдөө ганцаараа үлдэж байх шиг байна даа. Тэрнээс бусаар МАХН-д бутрах шалтгаан байхгүй юм. Энхбаяр болон түүний хамтран зүтгэгч нар гэсэн хоёр туйлтай ховын муур гүйлгээд байгаа ийм өчүүхэн ажиллагааг танин барих чадвар МАХН-ынханд дутагдаж байна даа. Уг нь элдэв шургуу, ХОВЫН МУУРЫГ харилцаанд оролцогч хоёр тал улаан нүүрээрээ уулзаж, ярилцаж барьж авч байх хэрэгтэй юмаа. "БИЕСИЙНХЭЭ ТУХАЙ ХУУДУУТАЙ ҮГИЙГ НҮҮРЭЭРЭЭ УЧРАН БАЙЖ УЧРЫГ НЬ ОЛСУГАЙ" гэсэн суут Богд эзэн Чингис хааны алтан сургаалийг өнөө цагийн Монгол түмэн санаж явууштай !!!

    Жамсранжав, 2017-08-14 21:19:48, 203.91.117.8Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Өөрөөсөө илүү хүнд дургүй үгэнд ордог пальдагт дуртай Н Энхбаяр бол хүнийг ашиглаад хогийн саванд хаядаг бохир аргатай этгээд шүү дээ

    Зочин, 2017-08-14 23:55:47, 103.26.195.117Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Баасанхүү бол Пятница шүү дээ. Яагаав нөгөө Робинзон Крузогийн Баасан. Түүнд өөрийн гэсэн байр суурь байхгүй. Хүний үгээр ганхагч утсан хүүхэлдэй. Түүний амнаас гарсан хий бүхэн хэн нэгний үг байдаг. тэр нь ярилцлагаас харагддаг юм.Гэхдээ Баасанхүү хэрэв өөрийн гэсэн өчүүхэн ч гэсэн амбицтай бол шал өөр дуугарах ёстой. Баасанхүүд зөвлөхөд та өөрийгөө хүчтэй болго, цэнэглэ... Юм сайн унших хэрэгтэй. Чамд өөрийн гэсэн амбиц хэрэгтэй. Өөрийн гэсэн хүчтэй, итгэл үнэмшилтэй болох хэрэгтэй. Овоо хэдэн жил их хуралд суулаа сэтгээч сэтгээч. Одоо бол та яг л алиа салбадай харагдаад байна. Ард олонд итгэ. тэднийг сонс, мэдэр............

    Баасан хүү, 2017-08-15 00:09:04, 202.9.40.161Хариу бичих

  56. MAXH-d Baasanhuugees uur lider alga gej helehed buruudahgui baihaa.

    zochin, 2017-08-15 12:15:43, 66.181.184.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Odoo MAXH gej Enkhbayarin bugsiig dolooson heseghen bvleg hvmvvsiin nam bolson. Oligtoi heden gishvvd ni bvgd namaasaa nvvr buuruulaad garchlaa. Uurchlult shinechlel hiih heregtei gej haragddag.

    zochin, 2017-08-15 12:04:57, 66.181.184.36Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Зууны манлай авлигалч,луйварчин Н.Энхбаярын улс төр аль хэдийнээ жорлонд...За яахав муу Баасанхүүгийн хувьд МАН-д орно гэдэг нь зөв л юм шиг байгаа юм.

    Зочин, 2017-08-16 22:39:41, 103.57.95.46Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. ug n gaigui shudrqaga zov hun yum bolov uu gej bodoj demjdeg bailaa. MAHN yurunhiilugchhin songuulid Ganbaatariig ner devshuulj yaluulahiin toloo bugd charmaij demjij bagaaraa ajillah yostoi baital Baasanhuu shuumjilj eserguutsej baisaniig hun bolgon medej bgaa. Getel mash olon hun Ganbaatariig demjij baisan shuu dee.

    Зочин, 2017-08-17 15:10:38, 124.158.93.56Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. За энэ тавтиргүй нөхөр ч явуургүйдээ зайлуул.

    Зочин, 2017-08-21 23:40:59, 66.181.160.54Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. их хурал дээр овоо дуугардаг үнэнииг хэлдэг залуу одоо энэ архагууд бас эвдэнэ биз дээ

    zochin, 2017-08-22 11:48:31, 66.181.160.36Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. МАН доторх гал усны гашуун дайны хажуугаар энэ бас юу шатаад эхлэв ээ

    зочин, 2017-08-22 19:05:48, 203.91.119.101Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: