С.Батсүх гавьяат C.Ганбаатартай хариуцлагын гэрээ байгуулжээ

Нийтэлсэн: 2017-06-19 14:12:11

МАХН-аас Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигч Сайнхүүгийн Ганбаатар өчигдөр /06.18/ ард түмэнтэйгээ хариуцлагын гэрээ байгуулж гарын үсэг зурлаа. Чин Ван Ханддоржийн өргөөнд болсон нээлтийн ёслолд нийслэлийн есөн дүүргийн иргэдийн төлөөлөл оролцож гэрээнд гарын үсэн зурсныг Монголын нотариатчдын төлөөлөл гэрчилж баталгаажуулав. Гэрээ байгуулсан иргэдийн төлөөлөлд урлаг соёлын олон алдартнууд байсан. Түүний нэг нь ард түмэндээ Завханы хэмээн алдаршсан С.Батсүх байлаа. Тэрээр “Эх орон газар шорооныхоо төлөө тэмцэж буй С.Ганбаатарыгаа дэмжиж байна. Манай урлагийнхан ч энэ хүнийг дэмжих хэрэгтэй. Бид эх орныхоо ирээдүйн төлөө зөв сонголтыг хийх цаг нь иржээ” гэж байлаа. Түүнтэй хамт Монгол Улсын Хөдөлмөрийн баатар М.Чимгээ, БГД-ийн иргэн Хөдөлмөрийн баатар Б.Эрдэнэчимэг, “Камертон” хамтлагийн дуучин Л.Ган-Эрдэнэ зэрэг улс орондоо хийж бүтээсэн зүйлтэй алдартнууд ирж нэр дэвшигчтэй хариуцлагын гэрээ байгууллаа.

СУРТАЛЧИЛГАА :

13 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. kkk

    Зочин, 2017-06-19 15:22:51, 202.9.41.5Хариу бичих

  2. Хэт хурдан дур тавилтыг хэрхэн зохицуулах вэ? Эр бэлэг эрхтний хэмжээ сексдэх үед эмэгтэйд ач холбогдолтой байдаг уу? Эр бэлэг эрхтнийг томруулах боломжтой юу? Бэлгийн сулрал юунээс үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр эмчилж зохицуулах вэ? : www.iEmch.mn

    Зочин, 2017-06-19 16:07:24, 103.26.195.124

    ynheer tiim ih mungu zawshij eh ornoosoo urwaj hujaad yilchlsen hyn bga yum bol songuiliin daraa ter zawshsan mongiig ni huraagaad baih yostoi gazar ni suulgaache shalgaache ard tvmnee bitgii dormjlood bgaachee

    baagi, 2017-06-20 09:33:39, 202.21.98.22

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Ta mongol hun mon bol eh oron gazar nutag ah duusdee hairtai bol ganbaatariig songo esvel hulgaich songon manangiin bool boloh zam Tand baina Mongolchuudaa eh ornoo hulgaich hulhi ardchilagch manan mafiin bulgees choloolzgooe

    Зочин, 2017-06-19 15:40:55, 46.125.249.103Хариу бичих

  4. Дэмий юм солиороод байсанаас наад жижигхээн чигчий хурууний чинээ боов моовоо том болгож эхнэр хуухнийхээ дурыг тавиулж сур гээд хумуус зориуд чамд зориулж сайт бий болгоод ажиллаад байнашд!

    Зочин, 2017-06-19 16:15:22, 91.76.152.96

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Батсүх гавьяат зөв сонголт хийжээ.

    зочин, 2017-06-19 16:46:56, 66.181.185.181Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. ийм гэрээ гэж бас байдгаа, гэрээнд гарын үсэг зурсан хүмүүс бусад нийслэлчүүдийг бас төлөөлж байгаа гэсэн хэрэг үү тэгээд. ай мэдэхгүй би л хувьдаа зөвшөөрмөөргүй л байна шүү - миний өмнөөс хэн нэгэн сайн дурын нөхдүүд гэрээ хийгээд сонгуулдаад байхыг...

    Зочин, 2017-06-19 16:53:35, 202.131.227.42Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. АРД ТҮМНИЙГ ХЭН ХЭН ТӨЛӨӨЛСӨН ГЭНЭ ЭЭ? ТЭДЭНД БИДНИЙГ ТӨЛӨӨЛӨХ ЭРХИЙГ ХЭН, ХЭЗЭЭ, ХЭРХЭН ОЛГОСОН ЮМ БЭ??? ХАХАХА ХОШИН ШОГ ЮМ АА...

    ХОШИН ШОГ ЮМ АА, 2017-06-19 17:04:45, 202.21.106.169Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Монгол Тулга ялна. Хужаа Бойтог, Мүүний 00-ийн цааснууд шоронд

    Зочин, 2017-06-19 17:41:31, 103.10.22.36Хариу бичих

  12. Монгол түмэн минь, мөнгө шуналын дон шүгэлсэн энэ хүмүүсээс холуур явахыг хичээгээрэй.

    Түмэн, 2017-06-19 18:35:50, 194.228.20.102

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. ганбаатар ялна

    Зочин, 2017-06-19 19:55:32, 66.181.184.177Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. taarsan 2 galzuu yuny xariustlaga yaj ene songuuliin soliorolyg davakh ve ? yaduu deer songuuly gej mangas mongolyg zalgij baina xudlaa yaryj bui ineesen luivarchid

    zochin, 2017-06-19 23:31:03, 24.1.124.58Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Ннн

    Одоо ард түмэн минь зөв сонголт хийх цаг шүү 8 жил, 2017-06-22 08:54:30, 202.179.31.39Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: