Бүгдээрээ хэлэлцвэл буруугүй ...

Нийтэлсэн: 2017-05-19 10:40:36

СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛЫГ ЭРҮҮЛЖҮҮЛНЭ. - Тархи – Зүрхний цусан хангамж болон цусны эргэлтийг сайжруулна. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-05-19 13:42:35, 202.179.25.35Хариу бичих

  2. Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Олон хүнийг хамаруулаж санал асулага явуулах нь зөв

    Зочин, 2017-05-19 20:58:36, 202.9.41.9Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. TV metgeltseen hamgiin chuhal! !!!!!!

    Зочин, 2017-05-19 21:50:22, 184.151.179.44Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. ЭРХ МЭДЭЛ, АЛБАН ТУШААЛ ОЛОХ ХУВИЙН ХҮСЭЛД ШУНАЖ, ГАДНЫ ХҮНЭЭС ХАХУУЛ АВДАГ ХҮН ГАЗАР НУТГАА ХАМГААЛЖ ЧАДАХ УУ? МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЭСРЭГ, ХУУЛЬ БАТАЛСАН НЭРЭЭР ЖИРИЙН ИРГЭДИЙГ ДАРАМТАЛЖ, ГАДНЫ УЛСЫН ХАРААТ, ГАДНЫ ХҮНИЙ БООЛ, ДУУГҮЙ АЛБАТ ЗАРЦ БОЛЖ, УЛС ОРОН, ГАЗАР ШОРООГ ХУДАЛДАНА БИЗ! ЭНЭ ТОГТОЛЦОО БИШЭЭ

    Зочин, 2017-05-21 01:00:07, 202.9.41.33Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ЭРХ МЭДЭЛ, АЛБАН ТУШААЛ ОЛОХ ХУВИЙН ХҮСЭЛД ШУНАЖ, ГАДНЫ ХҮНЭЭС ХАХУУЛ АВДАГ ХҮН ГАЗАР НУТГАА ХАМГААЛЖ ЧАДАХ УУ? МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЭСРЭГ, ХУУЛЬ БАТАЛСАН НЭРЭЭР ЖИРИЙН ИРГЭДИЙГ ДАРАМТАЛЖ, ГАДНЫ УЛСЫН ХАРААТ, ГАДНЫ ХҮНИЙ БООЛ, ДУУГҮЙ АЛБАТ ЗАРЦ БОЛЖ, УЛС ОРОН, ГАЗАР ШОРООГ ХУДАЛДАНА БИЗ! ЭНЭ ТОГТОЛЦОО БИШЭЭ

    Зочин, 2017-05-21 01:07:22, 202.9.41.33Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Хүний хүмүүсийн гараар өнгө, мөнгөний шуналаар элэг нэгт 3-хан сая иргэдийнхээ алгын чинээ нялх үрсийг гадны харъяатын хэрэгцээнд хүйсийг нь тэмтэрч гэдэс доторыг хувааж байгаа нь дэлхийн талыг элзлэж байсан Чингэсийн Монголын өнгө мөн үү?

    Зочин, 2017-05-21 21:25:50, 202.9.41.133Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Хүний хүмүүсийн гараар өнгө, мөнгөний шуналаар элэг нэгт 3-хан сая иргэдийнхээ алгын чинээ нялх үрсийг гадны харъяатын хэрэгцээнд хүйсийг нь тэмтэрч гэдэс доторыг хувааж байгаа нь дэлхийн талыг элзлэж байсан Чингэсийн Монголын өнгө мөн үү?

    Зочин, 2017-05-21 21:26:02, 202.9.41.133Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: