Түнэр харанхуй МАНАН-г арилгах зорилготой С.Ганбаатар гэж хэн бэ?

Нийтэлсэн: 2017-05-17 02:52:52

Өчигдөр МАХН-ын бага чуулган хуралдаж, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуульд УИХ-ын гишүүн асан Сайнхүүгийн Ганбаатарыг нэр дэвшүүлэх шийдвэр гаргав. Үүнийхээ дараа С.Ганбаатарыг эрүүл мэндийн үзлэгт оруулж, улмаар Сонгуулийн Ерөнхий Хороонд нэр дэвшигчээр бүртгүүлэх материалаа өгсөн юм. Өнөөдөр СЕХ хуралдаж, түүнийг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчээр бүртгэх эсэх асуудлыг шийдэх учиртай. Ийнхүү Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуульд нэр дэвшигчид тодорч дууслаа. Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2017 оны сонгуульд МАХН-аас нэр дэвшигч Сайнхүүгийн Ганбаатарын  товч намтрыг хүргэж байна.

Сайнхүүгийн Ганбаатар

1970 оны 7 сарын 30-нд төрсөн.

1988 онд Баянхонгор аймгийн 10 жилийн дунд сургууль төгссөн.


    1988-1989 онд  МУИС-ийн Германы инженерийн хэлний бэлтгэлд
    1989-1991 онд Монгол улсын Политехникийн их сургуулийн Геологийн факультетэд
    1991-1994 он ОХУ-ын  Кемерево хотын Уул уурхайн их сургуульд
    1994-1998 онд Хамерсмит Вест Лондон коллежид тус тус суралцаж байсан ч төгсөөгүй.

Хөдөлмөрийн Дээд Сургуулийн магистрын дипломтой.


    1997-2000 онд  "Хаан" банкинд дадлагын менежер
    2001-2002 онд "Хаан" банкинд Тусгай активын газрын захирал
    2002-2003 он СЭЗДС-д багш
    2003-2004 он Удирдлагын академид багш
    2005-2006 он УИХ-ын дарга Н.Энхбаярын зөвлөх
    2005-2007 оны 4 дүгээр сар хүртэл "Эрс Шинэчлэл" хөдөлгөөний тэргүүн
    2006-2007 оны 4 сар хүртэл Үндэсний Соёмбо хөдөлгөөний удирдагч
    2004 оноос Монголын Лектор төвийн хүндэт ерөнхийлөгч
    2007 оноос Монголын боловсрол, шинжлэх ухааны ҮЭ-үүдийн холбооны болон МҮЭ-ийн холбооны ерөнхийлөгч
    2009 онд Монголын Хөнгөн атлетикийн холбооны дэд ерөнхийлөгч
    2012 -2016 онд Монгол Улсын Их Хурлын гишүүнээр сонгогдон ажилласан.
2016 оны 1 сараас 4 сар хүртэл ХҮН-ын даргаар ажиллаж байсан.

Бизнес хийх, Англи хэл хэрхэн сурах вэ? гэдгээс эхлээд Монгол улсын хөгжлийн гарцыг эрэлхийлсэн  "Надад төлөвлөгөө байна" гэх мэт лекц уншиж байсан. С.Ганбаатар МАХН-ын бага чуулганы дараа : " Монголын ард түмнийг маш олон жил зовоосон МАНАНгийн  энэ түнэр харанхуйд нар мандах болно.МАХН ялна" хэмээсэн юм.

СУРТАЛЧИЛГАА :

149 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ккк

    Зочин, 2017-05-17 04:31:14, 202.9.40.105Хариу бичих

  2. 8-р ангиа арай чvv гэж тегссен энэ худалч хvvxэд худлаа ярьж хулгай хийж явсаар Балин хамарт Энхбаярт 10 тэрбум шууд бэлэн тоолоод егех хэмжээний луйварчин болж томорчээ!!!!

    Зочин, 2017-05-17 04:38:03, 37.120.121.171

    mahnd bitgii uguurei . unglug munglug manandaa uguurei .

    Зочин, 2017-05-17 07:49:28, 112.72.11.111

    ЭНЭ хүнийг дэмжих л хэрэгтэй.Тнгэ байж хараал идсэн олигархуудийг даврах үүд хаалгийг хаах болно.Ард нь Энхбаяр байгаа болохоор Элбэгдоржоос авахуулаад оймсоо гозойлгох цагийг Монголийн ард түмэн харах цаг айсуй.Одоо бид л сонголтондоо үнэнч байж уадуурлаас гарах үүрэг хариуцлага ирлээ.Хутган үймүүлэгчдийг бүү тоо.

    Зочин, 2017-05-17 09:20:39, 122.214.0.249

    ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛНО. АРД ТҮМЭН ДЭМЖИНЭ!

    Зочин, 2017-05-17 10:04:26, 49.0.214.141

    Manan g mungu taraax ved barij abax murdux barimtjyylj tsartsa nvvdelig taslax xar mashini dvng dabxar toolno Enxboldig tooj gargaxgvi.manaijenko sanal xybaalgvi ex oronoo bodood taximaa Ganbaatart ugchix n shylyyxan

    Зочин, 2017-05-17 11:54:37, 202.9.41.76

    ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛ. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Цусан хангамж, цусны эргэлтийг сайжруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛ. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Цусан хангамж, цусны эргэлтийг сайжруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-05-17 13:51:18, 202.179.24.180

    Horiig horoor shuu dee ard tumen min.

    Зочин, 2017-05-17 15:15:17, 202.179.27.160

    дэмжинэ оюу толгойн гэрээг 180 градус эргүүльеГанбаатар ерөнхийлэгчид 99% ялна

    Зочин, 2017-05-17 15:48:47, 202.9.41.136

    Ганбаатараа барзайсан Сдакаа чи Их хурлын сонгуульд ч гарч чадаагvй биз дээ!!! Одоо тэгээд Монголын Ард тvмэнээр дандаа тоглоод байж болно гэж битгий Горьд!!! Дахиад арчаад дvнгээ тавиад егье???

    Зочин, 2017-05-17 20:09:12, 122.201.22.249

    Ганбаатараа барзайсан Сдакаа чи Их хурлын сонгуульд ч гарч чадаагvй биз дээ!!! Одоо тэгээд Монголын Ард тvмэнээр дандаа тоглоод байж болно гэж битгий Горьд!!! Дахиад арчаад дvнгээ тавиад егье???

    Зочин, 2017-05-17 20:09:21, 122.201.22.249

    Ганбаатараа барзайсан Сдакаа чи Их хурлын сонгуульд ч гарч чадаагvй биз дээ!!! Одоо тэгээд Монголын Ард тvмэнээр дандаа тоглоод байж болно гэж битгий Горьд!!! Дахиад арчаад дvнгээ тавиад егье???

    Зочин, 2017-05-17 20:09:27, 122.201.22.249

    Ganbaatar hyrai hyrai jinhene turmul erunhiilegch munuus mun demjitsgee....deerhi...22.49gulug chi hylgailsan mungu abchirj uguurei songyyliin daraa

    Зочин, 2017-05-17 20:41:07, 202.9.40.120

    Баасанхүү цаг алдалгүй МАХНаас гарч Хиншүүг гишгэх газаргүй болговол сайн байна.

    Зочин, 2017-05-18 01:35:55, 103.10.22.36

    17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:55:45, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Хамаг сургуулиа хагаслаад л хаяад явсан нөхөр байга ш д.хариуцлага маш муу.хүний карманд амархан ордогоо гэж.

    Зочин, 2017-05-17 06:41:04, 59.153.85.116Хариу бичих

  4. Хоёр түжгэр,нэг можгор л болно биз,орчуулвал хоёр хулгайч нэг зулхайч болно,бүр сайн орчуулвал энэ удаагийн сонгууль ёстой дэмий гонзгой боллоо,ард түмний сонголт биш,МАНАН,МАХН- ын " тулгалт " болов,ард түмэнч оролцохгүй б

    Зочин, 2017-05-17 07:26:12, 24.130.115.88

    1990 eed onii hund uyed sanhuugiin asuudalaas bolj surguuliaa tugsuugui .

    Зочин, 2017-05-17 11:47:31, 202.21.106.150

    Syysan tsetsnees yabsan teneg deer gej 10 jil nom vzsen xvn bna shvv .dor xayj 3 oroni xeleer yarix n .yamar azaar anglid syrch baiba odoo rio tinto toi vzej tarj vserch naadna

    Зочин, 2017-05-17 12:01:53, 202.9.41.76

    ЭНЭ БАЛИАР ФЕНГ ШУЙ БАС Ч ГЭЖ ОЛНЫ ДЭМЖЛЭГИЙГ САЙН АВЧ БАЙСАН ,,ХYН,, НАМЫГ ЯАЖ ДАМПУУРУУЛСАН БИЛЭЭ??????? МАХАН ТОЛГОЙ МОНГОЛЧУУД ХАГАС ХУЛГАНЫ ТАРХИТАЙ БОЛОХООР ОДОО ТАС МАРТЧИХСАН ДАГАЖ НАМИРААД СYЙД ШИВ ДЭЭ....

    Зочин, 2017-05-17 15:02:25, 89.204.137.122

    хулгайч офшорчин чи мөнгө хураалгахад бэлдэж бай чяцаг царайлалгүй

    Зочин, 2017-05-17 15:51:06, 202.9.41.136

    Bas l hudlaa yarihiig uzuulne dee ene Ganbaatar

    Зочин, 2017-05-17 18:00:51, 103.10.20.34

    Ganbaatart itgej baina?Tyynii gargah ni Manan-gaas zeberleh neg alham baih bolno!odoo Manan-giin sybtraga boloh baih gej ard tymen olnooroo hysej bna syy!!!!ard tymeniig hichneen zobooh gesen yum be?Manangiin olgiorhyyd aa!!!

    ard tymenii demjlige garzaagyi ee!, 2017-05-17 21:06:11, 148.60.92.227

    Энхбаяр бөгсөө долоолгож өснөсөн гөлгөө хэрэгтэй үедээ дуудсан юм байна. Хандив 13 тэрбумаа хэнээс авсанаа ил тод хэлчихээд тархи угаалтаа эхэлмээр юм.

    123, 2017-05-20 09:57:50, 66.181.160.57

    17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:56:04, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Улс терч гэгч луйварчдын улгэр жишээ болсон туух байна. Заавал сургууль тегсех албагуйлдээ. Гэхдээ худлаа ярьж едий хурсэн гэхээр юунд нь итгэх юм бэ худалч хунд. Хоолоо олж идэх гэж тэгдэг байсан бол одоо яах гэж байгаа бол

    Монгол, 2017-05-17 06:43:23, 103.26.192.190Хариу бичих

  6. 27 Jil lyibar Hylgai popylizmaar amidryylsan baylga tysgaar togtnoloo hydaldsan Urbagch elbeg bayartangyyda hel xylgaicha

    Зочин, 2017-05-17 12:07:13, 202.9.41.76

    Чадвал намайг бариараа Хэсэг бүлэг хүн хуурвал залилан Бүгдийг нь хуурч чадвал Ерөнхийлөгч С.Ганбаатар

    Зочин, 2017-05-17 12:23:22, 119.40.100.222

    монгол улс боловсролгүй ерөнхийлөгчтэй болтлоо доошоо орохгүй байлгүй дээ

    zochin, 2017-05-17 12:36:30, 103.9.90.50

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. МАНАН-гийнхныг нөгөөх л балиар албан тушаал өмч хөрөнгийнхөө наймаа хуйвалдаанаас толгой өөд татаж чадахгүй байх хооронд С.Ганбаатар Монголыг энэ замаас гаргах талаар ном бичээд хэвлүүлчихсэн байна лээ. Олон ч олны туршлагыг судалж манайхны алдаа дутагдалд маш гүн анализ хийсэн ном харагдсан.

    Зочин, 2017-05-17 07:39:39, 99.255.209.138Хариу бичих

  8. Bolobsroliig diplomoor hemjeheen bolizgoo!!!hynii bolobsrol eert ni baidag yum!byy andyyrzgaa!

    hynii bolobsroliin talaar ergyy bodoloosoo salah c, 2017-05-17 21:08:03, 148.60.92.227

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. МАНАН-гийнхныг нөгөөх л балиар албан тушаал өмч хөрөнгийнхөө наймаа хуйвалдаанаас толгой өөд татаж чадахгүй байх хооронд С.Ганбаатар Монголыг энэ замаас гаргах талаар ном бичээд хэвлүүлчихсэн байна лээ. Олон ч олны туршлагыг судалж манайхны алдаа дутагдалд маш гүн анализ хийсэн ном харагдсан.

    Зочин, 2017-05-17 07:40:35, 99.255.209.138Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. МАНАН-гийнхныг нөгөөх л балиар албан тушаал өмч хөрөнгийнхөө наймаа хуйвалдаанаас толгой өөд татаж чадахгүй байх хооронд С.Ганбаатар Монголыг энэ замаас гаргах талаар ном бичээд хэвлүүлчихсэн байна лээ. Олон ч олны туршлагыг судалж манайхны алдаа дутагдалд маш гүн анализ хийсэн ном харагдсан.

    Зочин, 2017-05-17 07:40:43, 99.255.209.138Хариу бичих

  12. Ямар сайхан юм бэ дэмжинэ

    Зочин, 2017-05-17 11:10:55, 202.70.46.208

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Durvun deed surguulid suraad tugsuugui shaltgaan bol uuriih ni medeh chadah zuil baisan bolovuu zaaval diflom hereggui tolgoid medeleg zurhend Eh oronoo gesen haluun setgel baih estoi Ganbaatariig demjitsgee Mongold uur garts alga oligarhuudiin eren duuslaa zovson Mongol eh oron mini mandan badrah boltugai

    unen, 2017-05-17 07:45:31, 202.9.43.6Хариу бичих

  14. Bas tiim n ch tiim l baih

    Зочин, 2017-05-17 10:31:35, 180.149.93.14

    Ha ha ha tuilbargui hunii chanar daa. Urvaj sharvah bolon helsneesee butsah magadlal undur gesen ug.

    Зочин, 2017-05-17 13:41:31, 194.230.159.200

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. manan bolgon gadniihni har piar .odoo avtah hereggvi .mahn yalna .ulsaa hudaldsan manan yalagdah bolno.

    Зочин, 2017-05-17 07:50:56, 112.72.11.111Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. С.Ганбаатарийн байгаагаас Монголын ард түмний жирийн иргэдийн амьдрал дээрдээгүй цагт хэзээ ч хаустай болох хүсэл байхгүй 3 өрөө байрандаа л байх, хэзээ ч хувийн машин унаxгүй байх ард түмнээ гэсэн сэтгэлийг мэдэрсэн.

    Зочин, 2017-05-17 07:54:15, 99.255.209.138Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. С.Ганбаатарийн байгаагаас Монголын ард түмний жирийн иргэдийн амьдрал дээрдээгүй цагт хэзээ ч хаустай болох хүсэл байхгүй 3 өрөө байрандаа л байх, хэзээ ч хувийн машин унаxгүй байх ард түмнээ гэсэн сэтгэлийг мэдэрсэн.

    Зочин, 2017-05-17 07:54:23, 99.255.209.138Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. С.Ганбаатарийн байгаагаас Монголын ард түмний жирийн иргэдийн амьдрал дээрдээгүй цагт хэзээ ч хаустай болох хүсэл байхгүй 3 өрөө байрандаа л байх, хэзээ ч хувийн машин унаxгүй байх ард түмнээ гэсэн сэтгэлийг мэдэрсэн.

    Зочин, 2017-05-17 07:54:30, 99.255.209.138Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Хорлочих вий дээ С.Ганбаатарыг хамгаалалтанд авах хэрэгтэй ш дээ!!!

    Зочин, 2017-05-17 07:56:18, 99.255.209.138Хариу бичих

  24. kkkkk

    Зочин, 2017-05-17 08:34:47, 122.201.22.107

    Тоолоо юу

    Зочин, 2017-05-17 12:24:25, 119.40.100.222

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Ганбаатарыг хамгаалалтанд авах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-05-17 07:57:06, 99.255.209.138Хариу бичих

  26. МАНАН Энхболд/Эбэ тэргүүтэй офшорчид/Баттулга/орос мафи/2-г дэмжиж байснаас ОТ -г гадныхан зүгээр л тавьж өгсөн Сайханбилэг Баярцогт нарын эсрэг Рио Тинтогийн эсрэг тэмцэж байгаа Ганбаатарыг 2 гараа өргөөд дэмжмээр байна

    Зочин, 2017-05-18 11:41:17, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. худал ярих хулихдах ,залилах талын мастер Ганбаатарыг ард түмэн сонгох уу төрд худал ярьж хуурч хулихдаж чадах хүн сонгогчдыг яаж ч хулихдаж ,хуурч чадна лдаа харин Баттулга түүний дэргэж боловсролоо нуугаахгүй ,худалаа яриагүй шудрагаар ярьсан байх шүү

    Зочин, 2017-05-17 08:26:36, 139.5.219.205Хариу бичих

  28. төмөр замаас 200 сая доллар цохисон баттулгыг хэнч тоож сонгохгүй

    Зочин, 2017-05-17 08:38:51, 202.9.43.172

    Ganbaatar heniig hulhidaj zalilchihaav ? Tumur zamiin hulgaich , gazariin hulgaich 2 iin derged tseverhen hun shuu

    Зочин, 2017-05-17 11:43:22, 202.21.106.150

    Харин тийм Рио Тинтогийн эсрэг зоригтой тэмцэж байгаа Ганбаатрыгаа дэмжий ард түмэн

    Зочин, 2017-05-18 11:42:39, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Хүмүүс шаах юмаа Энхбаяр юу гэж 10 тэрбум нэхэж бдаг юм өөрийг нь цагаатгах хүн хэрэгтэй гэж бодно шүү дээ

    атмаан, 2017-05-17 09:07:31, 150.129.140.16Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. surguuli togsoogui huneer sanhuu ediin zasgiin deed surguuli, udirdlagiin academy bagshluulj baisan baina shdee.

    zochin, 2017-05-17 09:11:58, 68.174.162.130Хариу бичих

  32. мэдлэг чадвар байхад диплом хэмээх хоосон цаасаар яадаг юм. Димлом худалдаж авсан тэнэгүүд зөндөө л байна. Ганбаатар харин шудрага юм даа. түүнээс биш нэг диплом худалдаж авч ядах юм юу байдаг юм.

    зо, 2017-05-17 14:48:56, 43.242.243.233

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Орсон сургууль болгоноо дундаас нь орхиж, суралцах чадваргүй нөхөр гэдгээ харуулсан амьтнаар залууст хичээл заалгаж байдаг Санхүү, эдийн засгийн дээд сургууль, Удирдлагын академийнханд хэн ч итгэхгүй. Эдгээр сургуульд сурдаг юмуу төгссөн гэвэл их сайхан сургууль байна гээд ёжтой үгээр хариулж дотроо бол нөгөө сургууль сургууль зэмдэглэгчийн багшилж байсан сургууль байна гээд түй гэх байхдаа.

    Зочин, 2017-05-17 09:22:38, 202.179.27.108Хариу бичих

  34. Ardchilal garaad stipend ni zogssonoos bolj Orosod tugsuj chadaagui . Anglid bol mungu tugrug hetsuu baisan

    Зочин, 2017-05-17 11:42:30, 202.21.106.150

    Ardiin xvvxediin mungugvin zoblon.abilgachdiin xvvxediin syrlaga setgelgvin zoblon bna

    Зочин, 2017-05-17 12:12:30, 202.9.41.76

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Пөөх Монгол улсын 5 дахь ерөнхийлөгчид баяр хүргэе.

    Зочин, 2017-05-17 09:31:49, 103.57.93.198Хариу бичих

  36. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛ. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Цусан хангамж, цусны эргэлтийг сайжруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-05-17 13:51:25, 202.179.24.180

    17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:56:40, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Хад хад баасдаж байдаг хэрээ гэгчээр,нам нам дамжисан хүнч баьцгүйл амитан шүү дээ?Бид ер нь өчигдөрөө амархан мартдаг дутагдалтай шүү?хөөрлөөр биш,ухаанаар шийддэг болох болсон байх шүү-Монголчуудаа

    зочин, 2017-05-17 09:42:26, 103.9.90.229Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ФЭНШҮЙЧ 1997 ОНООС ЭХЛЭЭД ХОРИН ЖИЛ ХУЛХИДАЖ ЯВАА ТӨРӨЛХИЙН ЗАЛИЛАН МЭХЛЭГЧ ЛУЙВАРЧИН БАЙНА ДАА?!!! ХЭН Ч САЙХАН ЯРЬЖ ЧАДНА. ХАРИН ХҮН БҮР ТҮҮН ШИГ НҮҮРНИЙ ХУВИРАЛГҮЙ МЭДЛЭГТЭЙ , БОЛОВСРОЛТОЙ , МЭДДЭГ ЮМ ШИГ БҮЛТЭРЧ ХУЛХИДАЖ ЧАДАХГҮЙ!!! ХААН БАНКНААС ЭХЛЭЭД , ХААН Н.ЭНХБАЯР ХҮРТЭЛ ЭЦЭСТЭЭ АРД ТҮМЭН ХУЛХИДУУЛЖ ЯВЖ !!! ИЙМ ХҮНИЙГ НЭР ДЭВШҮҮЛЖ БАЙХ Ч ГЭЖ ДЭЭ!!! МАХН - ЫХААН !!!

    Зочин, 2017-05-17 09:52:35, 66.181.181.172Хариу бичих

  40. Ganbaatar ylna

    Maaaaam, 2017-05-17 10:55:56, 202.70.34.115

    Demjij bn .

    Зочин, 2017-05-17 11:37:40, 202.9.41.151

    Yu we . 1997 ond ene hun Anglid baisan sh dee . Muulah geed yadchih yum

    Зочин, 2017-05-17 11:41:07, 202.21.106.150

    1997 онд Английн хатан хааны академид лекци уншиж байсан гэлүү?

    Зочин, 2017-05-19 08:35:18, 202.9.43.68

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Эрүүл мэндийн үзлэгт ямар түргэн орвоо хариу ийм түргэн гардаг болоо юу 0 Үнэндээ эрүүл юм болов уу даа, ярьж байгаа нь нэг л сонин хүн байсан шүү Энэ Ганбаатар гуай

    Зочин, 2017-05-17 09:54:19, 103.9.90.227Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. HYND SETGEL ZYRX ZOW YZEL BODOL BHAD BOLNO DOO . ODOO CN DIPLOMTOI TSAGAN ZAXTAI LYIWARCNDAD ITGEHEE BOLILOO .YAG YNENEDEE DELHIIN SUUT YHAANTNYYD SURGUULIA TOGSOOGYI BDAG NI TER HYNII HEMJEEND HYREX BAGSH BHGYI SYRGYYLI BGAAGYITEI HOLBOOTOI TIIM BOLOHOOR SYRGYYLI DIPLOM ENE TEREED ACN HOLBOGDOL OGOOD HERGYI HARIN ZOW EX ORONCN SETGEL NI HEREGTEI MEDEHGYI ASUUDAL GARWAL EDIIN ZASGIIN ZOWLOX ENEE TEREEGEESEE ASUUX OLON ZOWLOGCNTEI SHYY DEE ERONHIILOGCN CNIN ..

    ZOCNIN , 2017-05-17 10:07:10, 108.181.115.137Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. EX ORONCN SETGELEI GANBAATARIIG DEMJIJ BNA . ARD OLNIIHOO ITGELIIG ALDAHGYI HYN

    ZOCNIN , 2017-05-17 10:09:12, 108.181.115.137Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Тэнэг хүн тэхий дундуур нь гэгчээр очиж очиж энэ шоучин очсон газар болгоноо сөнөөж байдаг хуурамч гар

    Зочин, 2017-05-17 10:22:30, 66.181.160.75Хариу бичих

  48. 17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:56:55, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Ганбаатараа МАХН-ын гишүүд дэмжигч нартаа баярлалаа гэж хэлээд бууж өг

    Зочин, 2017-05-17 11:17:24, 202.9.43.27Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Монголд ерөнхийлөгч байх хэрэггүй.

    үүгий, 2017-05-17 11:20:05, 103.229.120.183Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Манай ард түмээн, хэдүүлээ түүхэн сонголт хийцгээе. Ганбаатарыг дэмжиж түнэр харанхуйдаа гэрэл асаацгаая, Нам бусчууд, намын гишүүд бүгд дэмжээсэй. Монгол улсад өөрчлөлт болж, өөдлөх дээшлэх сонголт болно. Бүхэл бүтэн улсаар нь доромжилж байгаа харийнханд ч харуулаад өгье. Хар машинаар биш гар тооллого хийнэ гэж найдаж байна.

    УРИАЛГА, 2017-05-17 11:25:54, 103.57.95.68Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Ерөнхийлөгчийн сонгууль өгөхгүй гэж бодож байтал ашгүй нэг дэмжчихээр хүн гараад ирлээ. Одоо бол Ганбаадаа өгнө шүү.

    Зочин, 2017-05-17 11:29:22, 202.131.230.70Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Bayanhongor bol ter chigeeree dunhuu teneg iljignuud baidag yum. Bayanhongoriin garaltai humuus bugdeeree shar hadnii galzuugiin emnelegt hevtej emchluuleerei. Malaa dagaad erguutej yavaarai baynhongoriin teneg manguu iljignuudiig hujaa ruu huuj yavuulbal taarna.

    zochin, 2017-05-17 11:42:23, 64.114.70.78Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Монголын төрийн Толгойд Дээд сургууль төгсөөгүй Нөхдүүд өрсөлддөг болжээ. Энэ юуг харуулж байнаа гэвэл Монголын Сонгогчдыг ТЭНЭГ гэж үзэж байгаа юм байна. Монголын Сонгогчид ТЭНЭГ учраас Гудамжны хулигаан, Сургууль төгсөөгүй Мангарууд ерөнхийлөгчид НЭР дэвшдэг болжээ. Сонгогч түмэн Ёстой ДҮНГ нь тавих байлгүй ддээ.

    Зочин, 2017-05-17 11:42:51, 202.9.40.83Хариу бичих

  60. Улсаа аваад явчихаар хүн оруулах гэхээр СЕХ хасчихаж байгаа биз дээ. СЕХ -нд хууль үйлчилдэггүй.

    зочин, 2017-05-17 12:06:15, 202.21.106.158

    Дээд сургууль төгссөн хүмүүс нь улам аюултай байна Тэр Харвард төгссөн Элбэгээ,өөр бас сүрхий дээд боловролтонгууд Баярцогт,Сайханбилэг,Энхболд нар Рио Тинтогийн төлөө үхэн хатан зүтгээ биздээ бүр сүүлдээ Монголын төрийг доромжилж ОУВС сан нь Рио тинтогын үгээр явах шив дээ

    Зочин, 2017-05-18 11:47:38, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Ganbaatariig demjihees uur arga baihgui. Enhbold Battulga 2 mash ih ashig sonirholiin zurchiltei humuus. Agui shunalaas uur yum baihgui, ulsiig neg musun sohruulne. Ganbaatar yalah bh aa.

    Зочин, 2017-05-17 11:56:12, 202.126.91.87Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Дээд сургууль төгссөн эх орноо боддоггүй хүн байснаас хичээл зүтгэлтэй Ганбаатар гэдэг залууг сонгуулийн өдөр хүн бүр сонгож магадгүй юм шигээ. Трампыг хар, Пранцын 45 залууг гээд тооцоолоогүй хүмүүс гарч ирж байгаа харахад ард түмэний сонголтыг тааж мэдэхгүй юм даа. Ганбаатар тасархай гарч ирж ангайлгах вий дээ. Монгол улс минь хөгжиж байвал хэн байх нь чухал биш шүү дээ. Сонгуульд нь бүгдэд нь амжилт хүсье. Монгол орон мандан бадраг

    Иргэний зүгээс, 2017-05-17 12:43:37, 66.181.170.226Хариу бичих

  64. Францыг Пранц гэж бичих чам мэтийн оркууд л Ганбаатарыг дэмжих байх.

    Зочин, 2017-05-19 08:38:04, 202.9.43.68

    17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:57:17, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Ард иргэд та бүхэн сэрцгээ,энэ намагтаа байхуу?,дээш хуурай газар амьдрахуу? Та бидний сонголт шүү.Хамгийн гол юм улс орноо аврах,цаашид Путин,Ким Чен Ун,Трамп гэх мэт удирдагч шиг гавшгайч чадвартай хүн бол маргаангүй босоо ГАНБАА юм.Бидэнд өөр хувилбар байхгүй.

    Монголчууд, 2017-05-17 12:49:22, 122.201.25.46Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Mongol min ene olon oligarhuudiin gart sunuhiin irmeg deer bn shuu dee. MANAN 25 jil ulsiig min buruu zallaa. Ganbaatariig demjiyee

    s, 2017-05-17 13:13:23, 202.126.91.87Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. САЙНХҮҮГИЙН ГАНБААТАРЫГ ӨМӨӨРӨХҮЙ Цахим ертөнцөөр УИХ-ын гишүүн Сайнхүүгийн Ганбаатарын зургаан дээд сургууль төгсөөгүй талаар баахан шуугиан дэгдээд эхлэлээ. Эрүүл ухаанаар бодох юм бол нэг дээд сургуулийг дөрвөн жил суралцаж төгсөнө гэвэл 24 жилийг зарцуулах тооцоо гарч байна. Би энд маргалдагч хоёр талын аль нэгийг зөвтгөх буюу буруутгах гэсэнгүй. Харин хувь хүний хөгжил хийгээд төлөвшил нь тухайн нийгэм цаг үеийнхээ онцлогийг идэвхитэй тусгаж байдаг болохыг хэт туйлшраад байгаа нөхөд анзаарахгүй байна уу даа гэдгийг хэлэх гэсэн юм. 90-ээд оны дундуур ганц Ганбаатар гишүүн байтугай улс орон даяараа бужигнаж дийлэнх залуучууд ганзагын наймааны аянд мордоод, цөөнгүй хэсэг нь архин далайд хөл алдаж эхлэсэн нь нууц биш ээ. Тэрхүү нийгмийн ороо бусгаа цаг үед Сайнхүүгийн Ганбаатар аль болохуйц өндөр боловсрол олж авах гэсэн гэгээн хүслээр жигүүрлэн зүтгээд цаг үеийн хар шуурганд дайрагдан цохиулж байсан зургаан удаагийн хүнд хэцүү сорилгын дүр зураг л миний нүдэнд харагдаад байх шиг. Хүн ямар Богд хувилгаан биш залуу насны гэнэн томоогүй зан, алдаа эндлийг тойроод гарчихдаг хэн л байлаа даа. Нийтээрээ, нийгмээрээ ганзагын наймааны алтан үеийн бялуунаас ахиухан хүртэх гэж хөлтэй нь хөлхөж хөлгүй нь мөлхөхөөс наагуурхан байсан тэр үед залуу хүн юм болохоор сэтгэл хоёрдож сургууль соёлоо дутуу дундуур орхих явдал байсныг ойлгож болно. Дэлт морины туурайгаар дэлхийн дайдыг тамгалж агсан эзэн Богд Чингис хаан маань өвөг дээдсийнхээ эртнээс нааш эрхэмлэн ирсэн Монгол ухаан, төрмөл эрдмийн хүчээр тухайн цагийнхаа хамгийн сод мэргэд болох Зөрчидийн Чуу Мэргэн, Татаарын Шихихутаг хийгээд Нангиадын Чанчунь бомбо нарыг өөртөө үйлчлүүлж чадаад байсан биш бил үү? Гэсэн атал Чингис хаанд маань ямар боловсролын диплом байлаа даа. Нэгэн удаа Сайнхүүгийн Ганбаатар телевизийн нэвтрүүлгээр орж байхдаа "Чингис хаан Суворовын академи төгсчихөөгүй нь ямар азтай хэрэг вэ?" хэмээн дуу алдахад цаад санааг нь ухан ойлгосон хүн хэд байдаг бол? Угтаа бол төрмөл эрдэм, сайн оюун, сэтгэлийн боловсролын талаар чамгүй мэдлэгтэй нэгний амнаас тийм үг унана л даа. Өмнөд хөршийг өдий зэрэгтэй өндийлгөөд ирсэн Дэн Сяо Пин цагтаа Францад механикийн сургууль дүүргэсэн л нэгэн байсныг намтар түүхээс нь харж болно. Сайнхүүгийн Ганбаатар сайн онц сураад нэг хоёр сургуулийг амжилттай дүүргэсэн бол өнөөдөр өдий зэрэгтэй олныхоо дунд туг шиг намираад явж байх нь юу л бол? Харин ч зургаан дээд сургуулийн босгыг элээж Англид амьдрахын эрхээр аяга таваг угааж, Авдай захирлын тушаалаар төлбөрийн чадваргүй хэмээн ШУТИС-аас хасагдаж байсан нь харин ч амьдралын маш том ИХ СУРГУУЛЬ дүүргэснээс өөрцгүй хэрэг байж таарна. Уг нь тэр сэтгүүлч манай нийгмийн өөрсдийгөө элит хэмээн нэрлэсэн тэргүүн баячуудын хүүхдүүд улсын өч төчнөөн хөрөнгөөр өндөр хөгжилтэй улс орны нэртэй их сургуулиудад суралцаж төгсчихөөд өдий болтол яагаад өр зээлээ төлдөггүйн учрыг улайтал асуусан бол ард түмнээс арай өөр үнэлгээ авах байсан болов уу? Гэтэл ерээд оны ороо бусгаа цагийн шуурганд унаж босон сурахын төлөө зүтгэж явсан залуу хүний өнгөрсөн амьдралын шарласан хуудсуудыг эргүүлж сөхөх нь хэнд хэрэгтэй байсан юм бол доо, чааваас. Ганц л үнэн юм гэвэл Ганбаатар зургаан дээд сургуулийн босгыг элээхдээ улсыг хохироосон баримт харин ч нэг байхгүй шиг. Нийгмийн өмнө тулгарч байгаа асуудлыг үнэн мөний байр суурин дээрээс цэгнэж үнэн үгсийг зоригтой чанга дуугарагсад өнөөгийн цаг үед ус агаар шиг хэрэгтэй байна. Харамсалтай нь өдрийн од мэт ховордон цөөрсөөр буй тийм эрхмүүдийн нэг, жирийн ардын хүү Сайнхүүгийн Ганбаатарын үнэ цэнэ гадаадын ямар ч алдартай их сургуулийн дипломын хавтаснаас илүү хурц тод гэрэлтэж байнам бус уу?

    Зочин , 2017-05-17 13:22:11, 202.9.43.32Хариу бичих

  70. Залилан гэдэг бол хүнд заяагддаг төрөлхийн араншин лда. Дээрх нөхдүүд бас л сэтгэлгээний хувьд залилуулсан байна. 4-5 сургууль ажилын түүх гээд наад нөхөр чин нэг юман дээр ядаж 3 жил тогтоогүй хүн байна шүү дэ. Би эх оронч гэж хашгирах нь хамаагүйээ. Улс орон эдийн засаг геополитик гэх мэт том асуудал шийдвэрлэх шилдэг менежер мөн үү

    Чук, 2017-05-17 14:36:56, 112.72.11.108

    хэлээд бичээд бхад хөлдүү хайнаг ортом ойлгохгүй бна уу?хойд солонгосыг дарж чадахгүй америк??? оувс Э\З ин алуурчидтай гиополитик ярьлаа юу малаа

    Зочин, 2017-05-17 16:01:29, 202.9.41.136

    17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:58:29, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛ. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Цусан хангамж, цусны эргэлтийг сайжруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-05-17 13:51:29, 202.179.24.180Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Сонгуулийн хороо саатуулах бүх хувилбарыг хийх гэж үзнэ. Саатуулж чадахгүй. Ардчилсан намын нэр хүнд ард түмний дунд адагт байгаа учраас Аархуу Баттулга хэрэггүй. Нийслэлийн газар хуваарьлалтаар нэр нь тодорсон Энхболдтой нэр цэвэр Ганбаатар өрсөлдөнө. Нэгээр гарч ирэх боломж байна даа "Босоо" минь. Бооцоо тавьсан ч алдахгүй

    Зочин, 2017-05-17 14:16:25, 202.21.116.2Хариу бичих

  74. Энэ С. Ганбаатар зохих боловсролыг олсон, цаашид их боловсрол нэмэх чадвартай хүн байналээ. Энэ хүнийг бүх ард түмэнд таниулан сурталчлах ажилыг сайн санаат хүмүүс нэн даруй явуулж буяныг үйлдэгтүн.

    хүн ард, 2017-05-17 15:04:28, 194.228.20.184

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Ганбаач нааш цааш гүйж байж ямартаач Ерөнхийлөгчийн сэнтийг горилох эрх олж авлаа.Хүн нь хөнгөн гоомойдуу,тогворгүй,бас боловсрол гэж хүн амьтан шүүх байх,гарлаа гэхэд Энхбаярын дохио зангаагаар хөдлөх нь гарцаагүй энэ байдлууд түүнд жаахан саад тээг болох байх.Олны таалал мэдтүгэй.

    зочин, 2017-05-17 14:25:43, 202.179.31.62Хариу бичих

  76. 17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:59:11, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Harj bgaad Mongoloo suirulehuu.MANANgaas negch huniig dahiad ymar negen songuuliar gargaj blolohguig ARD TUMEN mah tsusaaraa oilgoj avsan.Huvaaj Idsen uusnaaraagaihuuldag 2 hulgaichaas hamaagui iluu bolovsroltoi uhaalag Ard tumnii dundaas gantsaaraa temtsej monshgorooroo tovoij garch irj yvaa shine zaluu uls torch shuu.aldaj bolohgui altan bolomj.GANBAATART Mongoliin tuuhiig shineer oorchloh huvi zaya tuund irlee.Nam evsel gehgui ireeduigee ur huuhduudiinhee sain saihnii toloo negden niiteeree demjitsgeey.Ta bugdiig munhag oyun uhaasaa salaad uzeed ald gej zovloj bna.MONGOL ULS ueiin ued mandan badrag.Bi Mongoldoo hairtai.Demjij bna.

    zochin, 2017-05-17 14:44:37, 27.123.214.104Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Бид ард олноороо 6-сард сонгуулиар босоо хээр маань саахалтын зайтай 2 өрсөлдөгчөө тоосондоо будаад ороод ирэх өдрийг хүлээж монгол туурагтан өндөлзөж байна.

    Зочин, 2017-05-17 15:44:06, 122.201.25.46Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Аль ч нам олон түмэнд хүлээн зөвшөөрөгдсөн хүнээ гаргаж ирэхгүй албан тушаал, амбицдаа хөтлөгдсөн хүмүүсийг нэр дэвшүүлээд байгаад л олон түмэн бухимдаад дургүйцлээ илэрхийлээд байна. Иймд Сонгуулийн хуулиа эргэн харж, өөрчлөх цаг нь болжээ. Хэрэв төрийн бүх эрх мэдэл ард түмний гарт байдаг юм бол Ард түмэнд жинхэнэ утгаар нь сонгох, сонгогдох эрхийг нь олгосон, заавал намаас гэхгүйгээр, зэрэгцүүлээр олонд танигдсан, эх орон ард түмнийхээ төлөө гэсэн сэтгэлтэй, эх оронч шударга хүмүүсийг дотроосоо бие даан нэр дэвшүүлэх боломжтой тийм зохицуулалт хуулиндаа хийхийг өнөөгийн бий болсон нөхцөл байдал, цаг үе шаардаж байна. Саяхан болж өнгөрсөн Францын ерөнхийлөгчийн сонгуулиас харсан ч парламентад суудалгүй тэр ч бүү хэл нам бус олон нийтийн хөдөлгөөнөөс өмнө нь хэн ч танихгүй шинэ залуу гараад ирэх жишээний. Энэ л сонгодог утгаараа иргэдийн сонгох сонгогдох эрхийг хангасан, бүгдэд тэгш боломжийг олгосон жинхэнэ шударга сонгууль юм.

    Зочин, 2017-05-17 15:56:15, 202.9.42.198Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Ямартаа л сонголтгүй сонгууль гээч болох нь тодорхой боллоо, саналаа өгөхгүй, тэгж сонгууль өгсөн нэр зүүж халтуурдаж додомдон өөрийгөө хуурахгүй, иймд өгөхгүйгээр өөртөө, өөрийн үзэл бодолдоо үнэнч байсан нь хамаагүй дээр гээд байхав.

    Зочин, 2017-05-17 16:04:29, 202.9.42.198Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Odoo l 27 jiliin MANAN-iin dampuurlaas hagas ch boltugai salah tsag irlee.Gambaagaa demjinee...

    Зочин, 2017-05-17 16:06:59, 202.179.31.102Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Монголчууд бид авилгаас салахсан гэж 30 шахам жил тэмцлээ.Гэвч энэ тэмцэл үр дүнд хүрэхгүй байсан гол шалтгаан бол монголчууд сонгууль болохооор нөгөө л авилгачдаа дахин дахин сонгосоор ирсэн гунигт үнэн юм.Одоо бид сэтгэлгээний мөглөнгөөсөө гарч авилгачдыг сөнөөх цаг ирлээ.Хотын газрыг зарж олигарх болтлоо баяжсан Ми овогт данжаад болон гамингуудтай цуг бүх бузар булайг хамтран үйлдэж үндэстэндээ гай тарьсан баттулга гэсэн хоёр авилгачийг дарж өгөөд бид авилгын эсрэг гэдгээ нотлон харуулах цаг ирлээ.Сонгогч та авилгачдын талд байна уу,эсрэг байна уу.Энд түдгэлзэх хэрэг байхгүй.Үгүй гэж эрс хэлээд францчууд шиг шинэчлэл хийцгээе.

    зочин, 2017-05-17 17:11:58, 122.201.31.11Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Ганбаатар ерөнхийлөгч болох гэж өөрийгөө эртнээс их бэлдсэн хүн.ХҮН намд орж ,тэр намаас ерөнхийлөгчид нэр дэвших санаатай байсан боловч бүтээгүй. СЕХороо Энхбаярыг мэдлэг боловсролгүй гээд зөвшөөрдөггүй мөртлөө ,Ганбаатарыг болно гэв.СЕХ ЭНхбаярыг хүмүүжсэн нь тогтоогдохгүй байна гээд бас л нэр дэвшүүлсэнгүй .Ганбаатарт алтан боломж олдов.

    Зочин, 2017-05-17 18:04:13, 202.21.106.158Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Ганбаатарыг дэмжинэ

    зочин, 2017-05-17 18:07:47, 103.229.122.6Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. боловсролгүйл гэх юм боловсролтойнууд ньюу хийсэн юм эх орноо худалдчихаад инээгээд зосоцгоож байгаа шүүдээ боловсролтой сайхан билэг араб д айлын хүүхэд харж байгаад оюу толгойг худалдаа биздээ

    Зочин, 2017-05-17 18:16:21, 203.91.112.198Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Ganbaagaa demjine ee

    zochin, 2017-05-17 18:20:23, 193.5.93.24Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. арай ч дээ ингэж доошоо орлоо гэж үү МАХН,тар МАН нэгд итгэхэд хэцүү л байна ганц хүний нам юм уу даа

    Зочин, 2017-05-17 18:39:07, 66.181.179.36Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Ганбаатар яршиг л байна үсрээд 10 хувийн санал авах биз

    Зочин, 2017-05-17 18:49:50, 139.5.217.42Хариу бичих

  100. 17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:59:26, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Юу ч гэсэн ,Ард тумэн С. Ганбаатарыг дэмжинээ!!!

    Зочин, 2017-05-17 18:52:53, 202.9.43.10Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Ялалт!!!

    Зочин, 2017-05-17 18:54:24, 202.9.43.10Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. hulsniu bicheech nar bolichuul tee

    Зочин, 2017-05-17 19:24:16, 223.38.63.17Хариу бичих

  106. Mongolchyydiin ydamiin san hiigeed yndesnii syrtahyyniig ygyi hiisen ardchilsan nam MAN hoyoriig hezeech oisoohgyi chag ni bolson,odoo tonilzgoo ta nar?Harin Ganbaatariig bol ergen hyndetgej zaabal ch ygyi gargana!ene ard tymenii sanaa bodoltoi salsgyi holbootoi!!!!

    hicheechgeeye?Ganbaatariig gargana!, 2017-05-17 21:11:49, 148.60.92.227

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Мянган сургууль төгсөөд зээлээ төлөөгүй ард түмнээр зардлаа гаргуулсан амьдралаас тасарсан элит нэртэй хулгайчаас,Монголоо гэсэн банхар байхад л болоо.м.энхболд гараад монгол хөгжих үү?Харийн хулгайчид амаа үдүүлж,хүүхдийн мөнгийг дээрэмдэж төсвөө давуулан биелүүлж байгаа хүн улсыг хөгжүүлэх үү?Ард түмэн зээл авч улсыг өрөнд оруулаагүй.Гарамжав,номтойбаяр,бямбацогт,чойжилсүрэн ,,,ардын намын өр арай дэндлээ!!!???

    Жогжоохон хүү, 2017-05-17 20:09:25, 103.57.92.183Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Ганцхан асуулт асууя! С.Нарангэрэлд олдоогүй 10 тэрбумыг С.Ганбаатарт хэн өгчихөв өө? гэж...

    Зочин, 2017-05-17 20:20:00, 103.11.194.70Хариу бичих

  110. 10 Тэрбумд итгэдэг баасанхү мэтийн үхэрүүд их байх юма. нам дотороо юу ч бүлтэрнэ дурын асуудал биз

    Зочин, 2017-05-17 22:46:15, 202.9.40.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Цоо эрүүл хүн биш дээ. Сэтгэцийн хувьд явдалтай хүн шүү. Эрүүл мэндийн үзлэгийг уг нь тун нямбай хийвэл юм илрэх л ёстой доо.Даан ч хулхидаад л өнгөрч байгаа биз

    Зочин, 2017-05-17 20:21:11, 202.9.43.174Хариу бичих

  112. офшорчин урвагч хулгайчуд амаа тат

    Зочин, 2017-05-17 22:42:07, 202.9.40.120

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Хятадын соёлын суурин төлөөлөгч, фэншүй гээч юмаар монголчуудыг хуурч арвин их зоостой болсон хүн. Тэрийг яагаад намтарт нь оруулаагүй юм бэ? ХҮН гээд нэг нам гарч ирэнгүүт дотор нь орж дарга болно гээд самарч хаясан даа.

    Пүрэв, 2017-05-17 21:09:10, 82.145.217.23Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Заа ямар ч байсан нэг муу кармааны хулгайчаас төрийн хулгайч болсон, Монголчуудыгаа 17 чингэлэг спиртээр, өсвөр залуу үеийг хар тамхиаар, мэдлэг мэдээлэл нимгэн ард иргэдийг “Эх оронч” гэж тархийг нь бүрэн угаасан, улс эх орны эдийн засгийг хорлогч жанхуу баттулгаас хамаагүй дээр хүн.... Босоо Ганбааг дэмжиж байна аа..........

    Зочин, 2017-05-17 21:12:58, 66.181.177.214Хариу бичих

  116. Баттулгын Ийгл ТВ-ээр цуврал болгон явуулсан бүтэн зураглал нэвтрүүлгийн санааг хуулбарлан Надад төлөвлөгөө байна гэх лекц уншсан нь ой гутааж байсан. Хүн яахаараа бусдын санааг ингэж айж ичихгүй хулгайлж болдог байнаа. Эрүүл ухаантай хүн хэзээ ч ингэж тэнэгтэхгүй. Харин хиншүү Ганбаа бол ........хахаха.

    Зочин, 2017-05-18 01:33:12, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Eh ornoo urvagchdaas avarch hytadig zailuulj tusgaar togtnoloo hamgaalj ajilah bh shuu demjij bn

    Wzochin, 2017-05-17 21:31:32, 203.40.56.115Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Eh ornoosoo urvah hun bishee ard tumen amgalan tor tovshin bh bh shuu . Tusgaar togtnoson ulsinhaa toloo zutgen gej itgej bn

    Zochin, 2017-05-17 21:48:32, 203.40.56.115Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. 2 bolovsrolgui huniig aliig n gej eldev yum yrih ve!

    dsn, 2017-05-17 22:16:15, 103.229.121.100Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Оюу толгойн гэрээ олиггүй гэж түмэн ардын нүдэн дээр телевизээр Баярцогттой ном хаялцаж байсныг та нар харсан байхаа тэгэхэд сөрөг хүчнийхэн дуугарч чадсан билүү.Баярцогтод тоо мэддэггүй хэмээн доромжлуулж байсан.үнэний төлөө явдаг дуугардаг хүн шүү

    Олдох, 2017-05-17 22:23:08, 112.72.11.115Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. урвагч хүнд бүү итгэ тэд хэзээ нэгэн цагт таниас урвана түүнийг цаазал...

    haan, 2017-05-17 22:25:43, 103.10.22.157Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Монголын ард түмэн чамайг дэмжинэ. Шууд гарна. Хараарай. Чи газрыг Улаанбаатар сан, улмаар Улаанбаатар банк болгоогүй, спиртийг ус болгоогүй, олон зуун тэрбум төгрөгийг овоолсон шороо болгоогүй. Чи монгол орноо оффшор, авлига гэсэн нүглийн хар тамаас татан гаргах хувьтай. Ура.

    Түлхүүр, 2017-05-17 22:29:55, 182.160.5.28Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. ганбаатараас өөр найдах хүн даанч алга даа. нөгөө хоёр нь өрний оронд газар нутгаа өгөхөөс буцахгүй болсон өөдгүй луйварчид

    Зочин, 2017-05-17 22:45:42, 103.10.22.38Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. МАХН маш зөв шийд гаргаж, авилгачид хулгайч гэмт хэрэгтнүүдийн толгой дээр цахиур хагалах зөв хүнийг нэр дэвшүүлжээ. МАНАНгийн бус ерөнхийлөгчтэй болох нь асуудлыг бүрэн шийдэхгүй ч гэсэг тэпний хуйвалдаан, хулгаййг намжааж тусгаар тогтнолоо авч үлдэхэд их хэрэг болох юм шүү. Монголчуудаа зөв сонголт хийгээрэй. Ганбаатар эх оронч сэтгэлгээтэй, чадварлаг хүн, МҮЭ-ийн ерөнхийлөгч байхдаа жинхэн ҮЭ ямар байдгийг харуулж чадсан, ард түмний нүдийг нээсэн. Их хурлын гишүүн байхдаа элс орны эрх ашгийг хэрхэн хамгаалж олигархуудтай хэрэхн тэмцэж байсныг ганцхан жишээ н Баярцогт гэж хэн бэ гэдгийг илчилж өгсөн гэх мэт түүний гавъяа их.

    Зочин, 2017-05-17 23:14:39, 43.242.243.125Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. За ингээд Англид траншей буюу муу усны нүх баас цэвэрлэдэг байсан мянгуужин Ерөнхийлөгчтэй болохнээ гэж. Какакака

    Зочин, 2017-05-18 00:08:13, 202.179.27.212Хариу бичих

  134. Xordoj vxelee yu booj vxex bor shidmesee beld

    Зочин, 2017-05-18 10:09:49, 202.9.40.248

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Баттулгын Ийгл ТВ-ээр цуврал болгон явуулсан бүтэн зураглал нэвтрүүлгийн санааг хуулбарлан Надад төлөвлөгөө байна гэх лекц уншсан нь ой гутааж байсан. Хүн яахаараа бусдын санааг ингэж айж ичихгүй хулгайлж болдог байнаа. Эрүүл ухаантай хүн хэзээ ч ингэж тэнэгтэхгүй. Харин хиншүү Ганбаа бол ........хахаха.

    Зочин, 2017-05-18 01:31:22, 103.10.22.36Хариу бичих

  136. Sha sha.ylaim tsaim gvtgehgvi shvv

    Зочин, 2017-05-18 10:08:23, 202.9.40.248

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Enkhbold Battulga hoyor tegeed Ganbaataraas oluu bolovsroltoi yumuu? yagaag Gambaatar bolohgui gej!Ene mongol uls maani tsuuhun hedhen terbumtan ger buliinhend idegdeed duuslaashtee! sereech mongolchuudaa

    Зочин, 2017-05-18 03:21:00, 203.123.33.114Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Её Ганбаатараа больооо. Удвал чиний нуудаг бух худал чинь гарч ирнэ. Дээр уед Англид бсан хумуус бух унэнийг чинь мэднэ. Ядаж Эх Орныхоо нэрийг бод. Гуйя .

    Зочин, 2017-05-18 10:13:53, 94.14.150.125Хариу бичих

  140. 17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 14:59:58, 103.10.22.36

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Гаршсан хулгайч, луйварчидтай Ганбаатарыг харьцуулж үзэхийн тулд ганцхан жишээ дурдъя. Оюутолгойн гэрээ, хэрэгжилт болохгүй байгааг анх удаа ард түмэнд мэдээлж Баярцогттой мэтгэлцсэн. Одоо Энхболд, Баттулга хоёрыг мэтгэлцээнд 3 удаа уриалан дуудаж ямар хүн болохоо ард түмэндээ харуул. Харуулж чадна. Тэгээл тэднийг тоосоороо будаад бол оо. Энэ бол ялалтын ямар ч маргаангүй арга. Чамд туршлага бий.

    Зочин, 2017-05-18 10:50:18, 202.21.116.2Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Монгол улс дампуурахаас аргагүйй юм бна. Иймэрхүү худалч хуурамч. Ичих булчирхайгүй. Ёс суртхуунгүй. Луйварчид ерөнхийлөгч болно гэхэд

    Иргжэн, 2017-05-18 11:04:11, 27.123.214.120Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Үгний илүүгээр мэтгэлцээнд ялна,ард түтэн түүнд нь хошгирно гэж тооцоолж Ганбаатар бодож байгаа.Анхны сонгуулиар яалаа яг иймэрхүү мэтгэлцээн болж,ухаантай хүний хэлж байгаагийн утгыг ялгах чадалгүй ард олон хөөрцөглөн ООЖИЙГ сонгосон.Одоо ардчилалын нэр хүнд ямар байгаа билээ,тэр үетэй хаицуулахын аргагүй болсон доо

    зочин, 2017-05-18 11:30:37, 103.9.90.229Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Дөнгөж хэлсэн үгээ Эргээд мартчихдаг,сэтгэлийн хөөрлөөр аливаад ханддаг,ямарч зүйлд хутгалдаж явдаг 2 нөхөр дэвшижээ.Яаж ч бодсон хийж ирсэ ажил,буйр сууриараа,элээсэн оймсоороо ЭНХБОЛД сөөм илүү байна.

    иргэн, 2017-05-18 11:35:38, 103.9.90.229Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Ганбаатар дээд сургууль төгсөөгүй нь асуудал гэхээсээ илүү дээд сургууль төгссөн гэж худлаа ярьж, бакалаврын дипломгүй байж, магистрын хуурамч диплом авсан нь асуудал шүү дээ. Ийм хүн юуг ч худлаа ярьж, аргалж болдог гэсэн сэтгэлгээтэй гэсэн үг.

    Zochin, 2017-05-18 12:46:39, 103.9.90.228Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Ганбаатар дээд сургууль төгссөн гэж худлаа ярьж, анкет бөглөж, Их хурлын гишүүн болчихоод, тэр нь ил болсон. Одоо ичих ч үгүй Ерөнхийлөгчид дэвшинэ гэдэг арай хэтэрнэ ээ. Дипломгүй, хуурамч дипломтой ямарч хүн төрийн албанд ажиллаж байсан бол шууд халагдана. Их хурлын гишүүн, Ерөнхийлөгч бол хамаагүй байна гэж сэтгэж байгаа хүмүүс ичээч ээ.

    Zochin, 2017-05-18 12:49:48, 103.9.90.228Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. ЗА ЗА ЭНЭ УДАА МИЕЭГИЙН ХҮҮ ЭНХБОЛД ГАРСАН НЬ ДЭЭР БОЛОЛТОЙ. УГААСАА АРАЙ Л ДӨНГҮҮР ЮМ. ХОЁР ХӨРШТЭЙГЭЭ АЛЬ БОЛОХ ЭРГЭЖ ЗУЗААРАХ ХЭРЭГТЭЙ. ОЮУТОЛГОЙГ ОРОСУУДТАЙ НИЙЛЖ ЭЗЭМШСЭН БОЛ 51/49 ӨӨР САЙХАН ЯВЖ БАЙХГҮЙ ЮУ? МОНГОЛЧУУДАА ОДОО БИДЭНД ГАНЦХАН Л ТОМ БОЛОМЖ БАЙНА. БАЯН-ХОНГОР АЙМАГ ТЭР ЧИГЭЭРЭЭ АЛТ, ЗЭСИЙН ОРД БОЛОХ НЬ БАТЛАГДЛАА. ХЯТАДУУД МАШ ИХ СОНИРХОЖ БАЙНА. ОЮУ-ТОЛГОЙГООС 10 ДАХИН ТОМ ОРД. НӨӨЦ НЬ 290 ЖИЛ. АЛТ ЗЭСИЙН ХЭМЖЭЭГ ТОДОРХОЙЛОХ АРГАГҮЙ ИХ. ЭНЭ ОРДЫГ Л ЮМ БОЛГОЖ ЧАДВАЛ МОНГОЛ УЛС АРАБ ЛУГАА БОЛНО. 2 ТОМ УЛСЫН ДУНДАХ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НЬ БАЙНА ГЭДЭГ МАШ ХЭЦҮҮ. НӨЛӨӨНД АВТАЖ БОЛОХГҮЙ. УРДНЫ 4 ЕРӨНХИЙЛӨГЧ МОНГОЛД ЮУ Ч ХИЙСЭНГҮЙ, ЮУ Ч БҮТЭЭСЭНГҮЙ. ЦАГЫН ГАРЗ БАЙЛАА. ОДОО ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ ХҮН НАМААС САЛАХ ХЭРЭГТЭЙ. АНГИД БАЙЖ АРД ТҮМНЭЭ ӨМГӨӨЛНӨ. 100 ХУВЬ УЛААНЫ КОММУНИСТ УЛС БОЛЛОО ГЭЖ ЗАРЛААД ЭХЛЭВ. НӨӨӨКӨӨӨӨР ГАЗАР Л БҮҮ ЗАРААРАЙ.

    Зочин, 2017-05-18 13:08:53, 202.9.41.8Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. ашигт малтмалын хуулийг монголын хууль болгохсон . ганбаатараас ямар их айцгаац байнаа.баярцогтынхон.гадаадууд

    Зочин, 2017-05-18 15:14:54, 66.181.176.181Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. 17 чингэлэг спирт агаарт хийссэн түүхийг эргэн нэг санах хэрэгтэй. Тэр үед Элбэгдорж ЕС-ийн үүрэг гүйцэтгэгч байсан. Баттулга 17 чингэлэг спиртийг угаалгын бодис нэрээр гаалийн бүрдүүлэлт хийсэн нь илэрч асуудал хурцдаж байх үедээ Д.Сосорбарам, Д.Төрмөнх хоёрыг Элбэгдоржтой яриулж байж аргалуулсан байдаг юм. Тэр цагаас хойш Эбээгээ аврагч ачтан гэж үздэг. Аргагүй ч биз. Хэрвээ тэр ерөнхийлөгч болвол юун Оюутолгой, Эбээгээ л гэнэ. Эбэ ч авралд нь орох болно. Ингэж л мафижсан тогтолцоо бий болдог. МАНАН-д барьцаалагдах юмгүйгээр нь Ганбаатар Сайнхүүг л сонгох нь эрүүл ухаантай бүх хүмүүсийн мэргэн сонголт байх болно. Ми Эн Көлд, Дон Женко хоёр бол МАНАН. МАНАНгаас салмаар байвал, Оюу толгойгоо авармаар байвал Ганбаатар Сайнхүүг л сонго.

    Зочин, 2017-05-21 15:00:10, 103.10.22.36Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Босоо Ганбаагаа дэмжинээ!!!

    Зочин, 2017-05-22 22:26:12, 202.9.43.10Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. ЭНХБОЛД ЯАЖ БАЯН БОЛСОН ТУХАЙ ЛЕКЦ ХИЙВЭЛ ЯМАР ВЭ?

    ЭНХБОЛД ЫН ЛЕКЦ, 2017-05-23 13:14:45, 202.179.31.81Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. С.Ганбаатарын дарна сүйтгэнэ гээд байгаа МАН, АН- д чинь мянга мянган ухаантай чадалтай Халхын сор болсон хүмүүс бий шүү, хэтэрхий туйлшираад олон мянган хүмүүсийг хэлмэгдүүлэх нь дээ энэ зальтай нөхөр Төрийн тэргүүнийг үнэгэн залиар хийдэг ажил биш

    С.Хатанбаатар, 2017-05-23 14:59:19, 202.9.40.207Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. Ганбаатар 1994 онд Англид сурч байсан нь үнэн шүү. төлбөр хэцүү байсан нь ч үнэн

    111111, 2017-05-23 16:23:51, 202.5.196.82Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. Баттулгын Ийгл ТВ-ээр цуврал болгон явуулсан бүтэн зураглал нэвтрүүлгийн санааг хуулбарлан Надад төлөвлөгөө байна гэх лекц уншсан нь ой гутааж байсан. Хүн яахаараа бусдын санааг ингэж айж ичихгүй хулгайлж болдог байнаа. Эрүүл ухаантай хүн хэзээ ч ингэж тэнэгтэхгүй. Харин хиншүү Ганбаа бол ........хахаха.

    Зочин, 2017-05-24 16:55:29, 139.5.219.186Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. Баттулгын Ийгл ТВ-ээр цуврал болгон явуулсан бүтэн зураглал нэвтрүүлгийн санааг хуулбарлан Надад төлөвлөгөө байна гэх лекц уншсан нь ой гутааж байсан. Хүн яахаараа бусдын санааг ингэж айж ичихгүй хулгайлж болдог байнаа. Эрүүл ухаантай хүн хэзээ ч ингэж тэнэгтэхгүй. Харин хиншүү Ганбаа бол ........хахаха.

    Зочин, 2017-05-24 16:55:42, 139.5.219.186Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Баттулгын Ийгл ТВ-ээр цуврал болгон явуулсан бүтэн зураглал нэвтрүүлгийн санааг хуулбарлан Надад төлөвлөгөө байна гэх лекц уншсан нь ой гутааж байсан. Хүн яахаараа бусдын санааг ингэж айж ичихгүй хулгайлж болдог байнаа. Эрүүл ухаантай хүн хэзээ ч ингэж тэнэгтэхгүй. Харин хиншүү Ганбаа бол ........хахаха.

    Зочин, 2017-05-24 16:55:48, 139.5.219.186Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: