Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржид эрүүгийн хэрэг үүсгэх эсэхийг Нийслэлийн прокурор шийднэ

Нийтэлсэн: 2017-03-17 12:18:04

Монгол улсын иргэн, Тусгаар Тогтнол, Эв Нэгдлийн Намын дарга Гантөмөрийн Уянга Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийг шалгуулахаар Авлигатай Тэмцэх Газарт хандсан билээ. Тэрээр Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийг "Рио тинто" компаниас байр, эхнэрийнхээ сангаар дамжуулж их хэмжээний мөнгөн авлига авсан байж болзошгүй, мөн Солонгос дахь Мүүний шашинтнуудаас их хэмжээний мөнгө авч, сонгуулийн зардлаа босгосон байж болзошгүй гэж үзэн, холбогдох баримтуудыг АТГ-т хүргүүлсэн юм.Тэгвэл түүний өгсөн Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржтой холбоотой авлига авсан байж болзошгүй баримтуудыг Авилгалтай Тэмцэх Газар өчигдөр Нийслэлийн прокурорт шилжүүлжээ.Нийслэлийн прокурор 14 хоногийн дотор Монгол улсын Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржид эрүүгийн хэрэг үүсгэн шалгах эсэх талаарх албан ёсны хариу өгөх юм байна.
 
Э.Мягмардорж
 
 
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

232 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Харж л байя

    Зочин, 2017-03-17 13:33:15, 202.9.41.209Хариу бичих

  2. MONGOL EH ORONOO UDII ZEREGTEI AVCH YAVAA GANTS BAATARAA YU GEJ SHOROND HIIHVEE,ENE HUN CHINI BURHAN SHUUDEE

    Зочин, 2017-03-17 13:43:31, 202.179.23.244

    UDAHGUI BID UVUR MONGOL AHAN DUUSTEIGEE NIILJ IH MONGOL ULSAA BAIGUULNA,ENE ZUNEES URD NILEE NEELTTEI BOLGOJ UVUR MONGOL IRGEDED MONGOL IRGENSHIL BUGDED NI UGNU..

    Зочин, 2017-03-17 13:46:03, 202.179.23.244

    UDAHGUI BID UVUR MONGOL AHAN DUUSTEIGEE NIILJ IH MONGOL ULSAA BAIGUULNA,ENE ZUNAAS URD NILEE NEELTTEI BOLGOJ UVUR MONGOL IRGEDED MONGOL IRGENSHIL BUGDED NI UGNU..

    Зочин, 2017-03-17 13:46:30, 202.179.23.244

    UDAHGUI BID UVUR MONGOL AHAN DUUSTEIGEE NIILJ IH MONGOL ULSAA BAIGUULNA,ENE ZUNAAS URD NILEE NEELTTEI BOLGOJ UVUR MONGOL IRGEDED MONGOL IRGENSHIL BUGDED NI UGNU..

    PEACE KEEPER, 2017-03-17 13:46:54, 202.179.23.244

    Наад vзvvлсэн баримтан дээр чинь Элбэгдорж байраа Бриан Марсденд тvрээслvvлсэн гэсэн л байна ш дээ. Байр vрээслvvлэх нь гэмт хэрэг болсон юмуу АТГ-ав?

    Зочин, 2017-03-17 14:09:25, 172.56.16.36

    ЦУС ШИНГЭЛЖ, СУДАС ЭРҮҮЛЖҮҮЛЭГЧ ЛИ ЭР КАН Тус бүтээгдэхүүн нь МУ-д албан ёсны зөвшөөрөлтэйгээр 12 дахь жилдээ борлуулагдаж байгаа бөгөөд ЦУС шингэлж, ХОЛЕСТРИНЫГ бууруулан СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСЛЫГ ЭРҮҮЛЖҮҮЛСНЭЭР Атесклероз буюу Судасны хатуурал нарийслаас шалтгаалах ТАРХИ /цусан хангамжийн дутагдал, бусад зовиур/, ЗҮРХ /цусан хангамжийн дутагдал, хэм алдалт, шигдээс, ишеми/, ДАРАЛТ ба ХУЯН, бусад эрхтэнүүдийн /элэг, бөөр, хөлийн гэх.м/ судасны хатуурал нарийсалтай холбоотой эмгэгүүдийг эрүүлжүүлж, хүндрэлүүд болох ХАРВАЛТ, ШИГДЭЭС зэргээс урьдчилан сэргийлэх үйлчилгээтэй. Та бүхэн биед илрэх зовиуруудаа дараад өнгөрөх үү? Өвчин үүсгэж буй шалтгааныг нь арилгах уу? Тухайн өвчлөл /эмгэг/-үүдийг үүсгэж буй шалтгаан нь ганцхан судасны хатуурал байвал ТА зөвхөн ШАЛТГААНтай нь тэмцсэн нь илүү үр дүнтэй байх болно. ҮНЭ: 1 курс- 3 сар хэрэглэх 660’000₮, 1 сараар хэрэглэх нь 220’000₮ Лавлах утас: 96665038 ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-03-17 14:09:47, 202.179.26.27

    шүүхийн шинэчлэлийг бодит ажил болговол хамгийн том гавьяа тэр юм шүү. шоронжилт багасах ёстой. хуулийн салбарт жаахан хүн чанартай хүмүүс ажилламаар байнаа

    Зочин, 2017-03-17 16:00:17, 124.158.110.82

    МОНГОЛЫН ПРОКУРОРТ ШАЛГААД ҮЗЧИХ ЗОРИГТОЙ ААВЫН ХҮҮ БАЙХГҮЙ Л ДЭЭ ШҮҮХ Ч МӨН ИЖИЛ ГӨЛӨГНҮҮД

    Зочин, 2017-03-17 16:18:02, 43.242.243.214

    Хазгар тарвагыг далд хийхгүй удаавал баллана гэж хэлээд байгаа шоо.

    Зочин, 2017-03-17 17:00:14, 103.229.123.195

    Buzar hulgaich elbegdorjiig esvel Ergьssen teneg mal esvel hulgaich hudalch yasnii zaya muutai hogiin shaarnuud demjdeg tuunees eruul saruul mongol hun demjdeggui saihan ulin huzaj yasnii luivarchin hulgaich zalgii Ni medeed elbegdorjiig MONGOLIIN ARD tumendee chausheski shig buudaj Alah zag oirtsoor baina buzar uhdel buzar luivarchin Tui tui

    Зочин, 2017-03-17 18:30:14, 212.95.7.41

    Haha, hamgiin tom onigoo

    Зочин, 2017-03-17 19:09:58, 27.123.214.108

    HAI,NI HO

    Зочин, 2017-03-17 20:02:47, 202.179.23.244

    Ослын буулт нэрээр буусан сэжиг бүхий Америкийн онгоцыг шалгах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-03-17 20:41:28, 103.229.123.195

    Burhan geed shuttsen pizdaa ugee olj bicheech lalraa hachin ats chin elbegeeteigee tsug shorond shaa

    dg, 2017-03-18 16:26:14, 103.26.194.127

    Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Чингэс, 2017-03-19 10:56:01, 172.56.7.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Элбэгдорж Ерөнхийлөгчөө дахиад 2 нахиулья. Элбэгдоржийг сонгож Элбэг дэлбэг амьдрах замдаа Эргэлт буцалтгүй орсон билээ!

    Зочин, 2017-03-17 13:33:28, 66.181.178.19Хариу бичих

  4. BURZAI BURZAI BURZAI

    Зочин, 2017-03-17 13:44:01, 202.179.23.244

    бурзай бурзай, ерөнхийлөгч хэн байх нь хамаагүй, энэ эрх чөлөөгөө л солиоролдож байж алдаж лүд болов, түрийвчнүүдээ гаргаад хурайлаад байгаарай, бурзай бурзай бас дахин бурзай, ха ха

    Сарандаваа аниа нь байнааа, 2017-03-17 13:48:22, 122.201.21.202

    Hulgai hudal hulhidaltiig avchirii gevel hulhi odtoi chotgor elbegdorjiin neriig heleed hurailaad Bureau gej ulildaad Bai modhon guilgachin bolno esvel shorongiin hadaas bolnoo tiim hogiin sheesnuud ganz neg baina elbegdorj shig uhdel nohoinii sheesiig dahin songoh uu barah uu estoi amraarai shees aldsan buzaruud

    Зочин, 2017-03-17 18:34:13, 212.95.7.41

    Зориг Эрдэнэтийг Эбэд луйвардуулахгуй гэсэн байр суурьтай байсан учраас амиа алдсан. Эбэ Да.Ганболдыг 7 удаа зутгуулсэн учир нь Эрдэнэтийг оорийн нэр дээр хувьчилж авах санаатай нь холбоотой. АНы мафихны санаа 18 жилийн дараа биеллээ олсон юм

    Зочин, 2017-03-18 04:13:36, 67.111.249.66

    Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Тарвагийг нүхэнд хий, 2017-03-19 12:36:50, 172.56.7.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Элбэгдорж Ерөнхийлөгчөө дахиад 2 нахиулья. Элбэгдоржийг сонгож Элбэг дэлбэг амьдрах замдаа Эргэлт буцалтгүй орсон билээ! Элбэгдоржийг сонгож Эвтэй найртай амьдрах замдаа орсон билээ

    Зочин, 2017-03-17 13:34:03, 66.181.178.19Хариу бичих

  6. BI ELBEGEEG DAHIN DAHIN SONGONO

    Зочин, 2017-03-17 13:44:21, 202.179.23.244

    Nohoi doloo gej?Elbegdorj sig byzar hyibaldagch Mongoliin tord syyj baisan chagt ard tymen doroitsonooroo doroitoj agyy lyibarchid chaddagaaraa chadaj amjilt lyibar tengert gardag yum bna!yah gej Mongolchyyd ene hyyrmagt garaa ergej gargalaa daa!!eneeder ergeed neg sain har daa!!!ene naiman jiliin hygazaand bid ELBEGDORJ gej hen be?gedegiig hyn byr saitar oilgoson baih aa!!!!odoo salgyylmaj ene hynii syysiig ni sahah ni zeb?ene eh orniig hen gedeg aabiin hyy ydirdahaasaa tysdaa henii hyy eh oronch gazar nytag soroogoo byren byten abch yabah be?geed olon asyydal yysne!tegbel ene ta nariin erenhiilegch geed heleed baigaa ludiin chini har tolgoi deer ireh byylt hyndhen l baih syy!!!!Elbegdorj gegch haanaas irsen yiliin yriin saar be?Ard tymenii haraal ideh yostoi gorlon yuym bolob yy?....Daanch dee!saihan Mongoliig mini ballaj orhison ylas toriin zoligt erleg men bna daa!!

    Elbegdorj sig byryy handsan chetger alga!, 2017-03-17 17:40:51, 148.60.92.227

    энэ лаларыг хэн тоож сонгох юм.

    Зочин, 2017-03-17 19:55:28, 202.9.43.172

    Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Чингэс, 2017-03-19 10:56:22, 172.56.7.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Шийдэж ядаад байх юм байхгүй ш дээ. Хугацаанаас нь өмнө огцоруулж, эрүүгийн хэрэг үүсгэх хэрэгтэй.

    ҮЖИН, 2017-03-17 13:36:47, 66.181.190.40Хариу бичих

  8. CHI MUU OROSIN TAGNUUL OROSRUUGAA ZAIL

    Зочин, 2017-03-17 13:44:47, 202.179.23.244

    чи хужаагийн тагнуул уу.

    Зочин, 2017-03-17 14:01:49, 202.9.43.172

    OROSIN MUU ULAAN DEMJIGCH SALAN TUSGAARLAGCH HAGALAN BUTARGAGCH UIMEEN SAMUUND URUU TATAGCH HOR NAIRUULAGCH MUU UMHII OROSIN SHEESIIG HAA YAVSAN GAZAR NI NAM SHAAJ AL.

    Зочин, 2017-03-17 14:04:55, 202.179.23.244

    Buzar hulgaich atiisan lalariig neg odoriin omno nach gesen shorond hataahgui bol ih gai Tarif baina daa

    Зочин, 2017-03-17 18:36:31, 212.95.7.41

    Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Чингэс, 2017-03-19 10:56:40, 172.56.7.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. шудрага л байя даа.

    Зочин, 2017-03-17 13:43:45, 103.11.192.34Хариу бичих

  10. Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Ёингэс, 2017-03-19 10:57:01, 172.56.7.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Шударга байцгаая ааа

    Зочин, 2017-03-17 13:49:21, 76.121.230.81Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. буухын хооронд , сүржигнэх ээ л байчих л даа

    Зочин, 2017-03-17 13:52:51, 46.105.100.149Хариу бичих

  14. eebee sain ter enhbariig darsaaan

    Зочин, 2017-03-17 18:24:18, 112.72.11.124

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ELBEGDORJ SHIG SHUDRAGA YERHIILUGCH MONGOLIN TUUHEND CHINGIS HAANAAS UUR ENE ZEREGTSEH HUN HAIGAAD HAIGAAD BAIHGUIDEE,MUUSAIN ATAARHUU ZAYA MUUT DOOD TURULTUN 9 UYEEREE GUILGACHIN TAVILANTAI HUNII ADAGUUD DUUGUI BAILDAA.

    Зочин, 2017-03-17 13:54:26, 202.179.23.244Хариу бичих

  16. Muusain zaya muutai terelt gene yy?Tanai hyniig zaya muug ni kamand bichsen bid boloh yy?Hyzbaa!gedeg yum!oboo bosgoogyi bol sybyy yund syyh be?geed neg yg baidag baih aa!tanai hyjaa Elbegdorj sig luibarchin Mongoliin tolgoi deer syychhaad eneeder yu hiisen gej salag tolgoidoo ta bodno!yu hiisen yum be?Toriin enderlegt garsan hyn eh oron ard tymeniihee telee ajillah yostoi ard niitiin dynd almai teneg yabaa ni ter erenhiilegch sanaatai togloomiin zasag toriin chini ajil bys yy?...Eneeder Mongol haanaa yabna be?...Aldartai erenhiilegcheesee asyyl daa!!!ard tymen yrid baidaggyigeeree doosoo orj doroitloo syy!!!nydtei bol harzgaa!ene tegeed tanai elbegdorjiin gabya yu?...

    Yu geed hyzaad bnaa?..., 2017-03-17 17:48:28, 148.60.92.227

    Telbegdorj shig buzar Bulai hulgaich unen yum gej baihgui lalar luivarchin MONGOLIIN tuuhend estoi gai Tarisan uhdel nohoinii shees baisangui buzar huuriig bushuuhan shorond hii

    Зочин, 2017-03-17 18:39:10, 212.95.7.41

    Май бандиа яг шудрага байгаач

    zorig, 2017-03-17 22:27:55, 103.26.193.66

    Зориг Эрдэнэтийг Эбэд луйвардуулахгуй гэсэн байр суурьтай байсан учраас амиа алдсан. Эбэ Да.Ганболдыг 7 удаа зутгуулсэн учир нь Эрдэнэтийг оорийн нэр дээр хувьчилж авах санаатай нь холбоотой. АНы мафихны санаа 18 жилийн дараа биеллээ олсон юм

    Зочин, 2017-03-18 04:13:19, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. ELBEGDORJ SHIG SHUDRAGA YERHIILUGCH MONGOLIN TUUHEND CHINGIS HAANAAS UUR ENE ZEREGTSEH HUN HAIGAAD HAIGAAD BAIHGUIDEE,MUUSAIN ATAARHUU ZAYA MUUT DOOD TURULTUN 9 UYEEREE GUILGACHIN TAVILANTAI HUNII ADAGUUD DUUGUI BAILDAA.

    Зочин, 2017-03-17 13:54:40, 202.179.23.244Хариу бичих

  18. Soliorooroi chi Mongoliin bj bgaag harahgyi bn uu?

    Зочин, 2017-03-18 13:14:49, 108.41.62.79

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. ELBEGDORJ SHIG SHUDRAGA YERHIILUGCH MONGOLIN TUUHEND CHINGIS HAANAAS UUR ENE ZEREGTSEH HUN HAIGAAD HAIGAAD BAIHGUIDEE,MUUSAIN ATAARHUU ZAYA MUUT DOOD TURULTUN 9 UYEEREE GUILGACHIN TAVILANTAI HUNII ADAGUUD DUUGUI BAILDAA.

    Зочин, 2017-03-17 13:54:45, 202.179.23.244Хариу бичих

  20. Elbegdorj shig buzar luivarchin setgeliin hoorol Urin saihan shaatsan hudal unend Ni huurtaj songosnoor MONGOLIIN toriig yaaj samardgiig MONGOLIIN irgend bur harj Medej Jagdhunde zevuuzej neriig Ni sonsoh bur booljis zutgav Dotor muuhai orguulj baina buzar huurhiig shausheski shig buudaj al

    Зочин, 2017-03-17 18:43:48, 212.95.7.41

    Монголоор ч зөв бичиж чадахгүй ийм ялааны тархитай амьтанд муу тарвага шудрага санагдана л даа.Учир нь чиний тархийг угаах шаардлага байхгүй.Зүгээр л хүзүүгүй гарийн зуагийг гөлөрч яваад дээд шааригаараа мөрөгчихөж л дээ.

    Зориг, 2017-03-17 22:34:34, 103.26.193.66

    Зориг Эрдэнэтийг Эбэд луйвардуулахгуй гэсэн байр суурьтай байсан учраас амиа алдсан. Эбэ Да.Ганболдыг 7 удаа зутгуулсэн учир нь Эрдэнэтийг оорийн нэр дээр хувьчилж авах санаатай нь холбоотой. АНы мафихны санаа 18 жилийн дараа биеллээ олсон юм

    Зочин, 2017-03-18 04:13:02, 67.111.249.66

    Elbegdor Erunkhiilugchiin Tur barisan on jiluuded ediin zasag darui 7-8 nugaran osch, 400,000 tokhilog oron suuts barigdan, bukh aimag zasmal zamd kholbogdon, 400,000 C virustan edgerchee

    Зочин, 2017-03-19 03:15:34, 27.123.214.126

    Elbegdorj

    Зочин, 2017-03-19 03:15:55, 27.123.214.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Энэ тэнэг авгай солиорсон бололтой. Ер нь Монгол орныг хагалгах бутаргах зорилготой хятадын тагнуул байгаа юм. Эрлийз хурлийз царайлчихаад ийм юм хийгээд явж байх юм. Монгол орны тусгаар тагтнолын билэг тэмдэг болсон ерөнхийлөгчийн байр суурийг ганхуулж худлаа мэдээлэл тараасныхан төлөө өөрийг нь АТГ чирч өгөх хэрэгтэй.Яасан гэж энэ эрлийзэд итгэх болж байна. Нотлогдсон, батлагдсан юм байх хэрэгтэй шүү. Элбэгдорж өөрөө АТГ шалгуулах дээрээ тулвал яваад очно. Санаа зовох хэрэггүй Уянгаа. Нөхрийнхөө идэж ууснийг сайн мэдчихээд хуц.

    зочин.мн, 2017-03-17 13:57:30, 124.158.109.140Хариу бичих

  22. MUU OROSIN TAGNUUL MONGOLCHUUDIG HAGARUULDUULAH HORON MUU SANAAGAA BIYELUULEHGEJ HAA HAAMAAGUI MONGOLCHUUDIG DOROMJILD YAVDAG MUU PUTINI BUUNI NOHOI MONGOLOOS MINI HURDAN ZAILAARAI.

    Зочин, 2017-03-17 14:00:53, 202.179.23.244

    UYANGAAG UURIIG NI SHALGA SHOROND NI HATAAH HEREGTEI,

    Зочин, 2017-03-17 14:02:28, 202.179.23.244

    UYANGA CHINI UGAASAA HUJAAGAAS IRSEN TAGNUULIN UR SAD,HURDAN BARIVCHILJ HORIH HEREGTEI,DANDAA ARD TUMENIIG HUURAMCH MEDEEGEER TOLGOIG NI ERGUULJ BUTARGAJ DOROMJILDOG MUU HUJAA YANKAN

    Зочин, 2017-03-17 14:07:26, 202.179.23.244

    UYANGA ZOB SHUU DEMJIJ BHA

    Зочин, 2017-03-17 14:40:17, 103.229.123.238

    Зориг Эрдэнэтийг Эбэд луйвардуулахгуй гэсэн байр суурьтай байсан учраас амиа алдсан. Эбэ Да.Ганболдыг 7 удаа зутгуулсэн учир нь Эрдэнэтийг оорийн нэр дээр хувьчилж авах санаатай нь холбоотой. АНы мафихны санаа 18 жилийн дараа биеллээ олсон юм

    Зочин, 2017-03-18 04:12:50, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Гаалийн баатарыг нөхөртэйгээ хавсайдан шантажлаж 10 орчим дойлуур авсан уянгааг өөрийг нь шалгавал маш олон юм грна даа.

    зочин, 2017-03-17 14:09:40, 66.181.184.129Хариу бичих

  24. Bas oyutolgoi erdenet mon menengiin tal hyraduudiig opuulj ireh huuli za da barag buh l ymand elbegdorj hutgsldsan da

    Зочин, 2017-03-17 22:19:22, 202.9.41.223

    Elbegee Erdenetiin bolon 5Tolgoin luivart hutgaldaad bgaa n yarij helj bgaas n todorhoi bna shd

    Зочин, 2017-03-18 13:18:13, 108.41.62.79

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. ЦУС ШИНГЭЛЖ, СУДАС ЭРҮҮЛЖҮҮЛЭГЧ ЛИ ЭР КАН Тус бүтээгдэхүүн нь МУ-д албан ёсны зөвшөөрөлтэйгээр 12 дахь жилдээ борлуулагдаж байгаа бөгөөд ЦУС шингэлж, ХОЛЕСТРИНЫГ бууруулан СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСЛЫГ ЭРҮҮЛЖҮҮЛСНЭЭР Атесклероз буюу Судасны хатуурал нарийслаас шалтгаалах ТАРХИ /цусан хангамжийн дутагдал, бусад зовиур/, ЗҮРХ /цусан хангамжийн дутагдал, хэм алдалт, шигдээс, ишеми/, ДАРАЛТ ба ХУЯН, бусад эрхтэнүүдийн /элэг, бөөр, хөлийн гэх.м/ судасны хатуурал нарийсалтай холбоотой эмгэгүүдийг эрүүлжүүлж, хүндрэлүүд болох ХАРВАЛТ, ШИГДЭЭС зэргээс урьдчилан сэргийлэх үйлчилгээтэй. Та бүхэн биед илрэх зовиуруудаа дараад өнгөрөх үү? Өвчин үүсгэж буй шалтгааныг нь арилгах уу? Тухайн өвчлөл /эмгэг/-үүдийг үүсгэж буй шалтгаан нь ганцхан судасны хатуурал байвал ТА зөвхөн ШАЛТГААНтай нь тэмцсэн нь илүү үр дүнтэй байх болно. ҮНЭ: 1 курс- 3 сар хэрэглэх 660’000₮, 1 сараар хэрэглэх нь 220’000₮ Лавлах утас: 96665038 ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-03-17 14:09:51, 202.179.26.27Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Shudarga l baitsgaay l daa

    Зочин, 2017-03-17 14:12:03, 103.212.119.98Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Энэ урвагчийг шоронд аваачиж хатаа. эсвэл цаазаар ав.

    Зочин, 2017-03-17 14:12:11, 202.9.43.172Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Энэ хэрэг нь гэмт хэргийн бүрэлдэхүүнгүй тул эрүүгийн хэрэг үүсгэх боломжгүй

    оньсого таая, 2017-03-17 14:13:08, 66.181.177.148Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Олгиорхууд Монголыг алж байна. МАН С.Баяр, М.Энхболд, Бадамжунай,Сугар,Зоригтбаатар, Сү.Батболд, Сундуй, Нямдорж, Ганзориг, Багабанди түүнийг тойрон хүрээлэгч захиалагчид, Идэвхитэн, Яаблаг Батбаяр гээд эдгээрийг хамгаалагчид, одоо төрд үе залгамжлан гараад байгаа хүүхдүүд нь МОНГОЛЫГ ҮЕ ДАРААЛАН УСГАХ гэж байгааг ард түмэн харж байна. Одооч МОНГОЛ ЭЛГЭЭРЭЭ ХЭВТЭХ НЬ АРГАГҮЙ ЮМ.

    Зочин, 2017-03-17 14:15:05, 124.158.109.140Хариу бичих

  34. ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    УЯНГАД, 2017-03-17 15:05:07, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:05:31, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:05:36, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:05:42, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:05:46, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:05:50, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:05:54, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:05:57, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:02, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:06, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:10, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:13, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:20, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:23, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:27, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:06:30, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:07:06, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:07:10, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:07:16, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:07:19, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:07:22, 119.40.100.222

    ХҮНД БАЙР ТҮРЭЭСЭЛСЭН Л БАЙНА ШҮҮДЭЭ. УЯНГА ЧИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ БАЙЖ АМЬТНЫ ЭЛЭГ ДООГ БОЛЖ БАЙНА ДАА. ҮҮНЭЭС ХЙОШ ЧАМАЙГ БОЛ ХЭН Ч ХАРАХГҮЙЭЭ. ИЧИГ ИЧИГ.

    Зочин, 2017-03-17 15:07:26, 119.40.100.222

    ЭЛБЭГДОРЖИЙГ БОЛДОГСОН БОЛ ДАХИН 2 УДАА СУНГАЖ АЖИЛЛУУЛМААР БЙАНА ОЛОН ТҮМЭН МИНЬ. ХЭЛТЭЙ, ХӨЛТЭЙ, МЭДЛЭГТЭЙ СЭТГЭЛТЭЙ СЭТГЭЖ ЧАДДАГ ХҮН ШҮҮ. ҮХЭР ЭНХБОЛД ГАРААД ҮҮНИЙ ӨНГХӨРСӨН ХОРГОЛЫГ Ч ГҮЙЦЭХГҮЙДЭЭ. ДУР ЭЗНЭЭ ҮЛ ГОЛНО, ДУНД ЧӨМӨГ СҮҮЖЭЭ ҮЛ ГОЛОХ БАЙХДАА ЭНХБОЛД ОО!!!!!!!!!!!!!!!

    ЭНХБОЛД ЧИ БОЛЬДОО ЧАМААР БОЛ ЯАХВЭДЭЭ, 2017-03-17 15:09:55, 119.40.100.222

    Зориг Эрдэнэтийг Эбэд луйвардуулахгуй гэсэн байр суурьтай байсан учраас амиа алдсан. Эбэ Да.Ганболдыг 7 удаа зутгуулсэн учир нь Эрдэнэтийг оорийн нэр дээр хувьчилж авах санаатай нь холбоотой. АНы мафихны санаа 18 жилийн дараа биеллээ олсон юм

    Зочин, 2017-03-18 04:12:07, 174.204.21.138

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Хүзүүгүй феодал баяртай

    Зочин, 2017-03-17 14:15:14, 103.242.47.2Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Tiim , Baatar prokuror er garaad irehgyi um bh daa

    Зочин, 2017-03-17 14:18:47, 166.137.143.46Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Яавлаг муу хулгайч ичих ч угуй дахиад дарга болно гээд явж байна гэл уу?

    Зочин, 2017-03-17 14:28:31, 122.201.24.23Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. elbegdorj bol mongoliig elgeer ni hebtyylne gesen yriatai horlon syitgegch baihgyi yu?ta nar haral daa helsen ygendee ezen bolj yabah hyniig mongol ylasiin erenhiilegcheer tabih chag bolson ard tymendee bool bolj ard tymen ezen haan sig baih tiim tor bidend dytagdaad baina!yynd elbegdorj gedeg hyn tohirohgyi ni olon yumaaraa haragdaj baigaa!!ehner ni ch gesen amerikaas salahgyi gedeg ni ynen!!er ni elbegdorj zailbal taarna!!dahin mongolchyyd daanch songohgyi biz dee!!gej bodoh yum!!

    Зочин, 2017-03-17 14:31:07, 202.9.43.172Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. БИ ПРОКУРОРЫН ХАРИУЛТЫГ ХЭЛЧИХЬЕ. НОТЛОГДОХГҮЙ БЙАГАА ТУЛ ХЭРЭГ ҮҮСГЭХЭЭС ТАТГАЛЗАВ.

    Зочин, 2017-03-17 14:35:31, 203.91.118.82Хариу бичих

  44. яагаад нотлогдохгүй гэж. нотлогдож л таарна даа.

    Зочин, 2017-03-17 14:38:40, 202.9.43.172

    YAG UNEN DEE MANAI HUULI TIIM SHUU

    Зочин, 2017-03-17 14:42:12, 103.229.123.238

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Наадах ерөнхылөгч чинь сүүлын үед туж монголыгоо хятадын эзэрхийллээс аврах юм хийгээд байдаг гэнээ.үүнд нь дургүйцсэн уянга сав л хийвэл түүнийг барьж авч үзэж тарж үсэрч наалдаад,женко нямка ахуяг бас хятад гаруудаас нараас мөнгөө нэм гэж тэчьяддаг юм байх.тэрнээс биш монголд барьж авч тэмцэх офф шорчид гээд л,ард түмний татварыг нэмэх гэлээ гээд л,манангын олигрх гээд л маш олон түмэн асуудал байна ш дээ.далай ламыг авчирч хятадын зээлийг зогсоож бужигнуулж чадсан нь маш том арга хэмжээ,ухаан зарцуулалт байлаа гэж дэлхийд шуугисан гэсэн. Мөн тэр валютн санг шуналаасаа болж алгасан дахиаад л хятадын мөнгө авч монголыгоо колони болгох гэсэн ман-ы хэдэн поолойнуудын санаархлыг адлагдан байж зогсоолоо,ганцаардан байж зогсоолоо,ан-ынхаа ч олигархуудыг барьж хорьж чадлаа гэж ойлгогдож эхэллээ. би огт ойлгодоггүй байөээ хөөрхий.яг байдал хүндрээд шалдаа буугаад ирхээр л элбэгдоржыг иргэд бид ойлгож байна даа.оросууд буриадад бэлэн байдал зарлаж орчн үеийн зэвсгынхээ бааз болгон буриадыг зольж эхэллээ. ХЯТАД өвөр монголд пуужингаас хамгх систем байрлуулж өвөрлөгч нарыг зольж цаагуураа манай хилд аймшиг тарьж байна.яаана даа,жирийн иргэн би нарийн юмыгнь ойлгохгүй ч ерөнхийлөгч энэ хүн ванга эмээ шиг алсыг харж чадаж тэр юү билээ дээ төвийг сахих бил үү тийм наг дайн байлдаанаас хол байх бодлогыг санаачилж дээ гэж өөрийн эрхгүй бодогдоод явчихлаа даа. энэ гаднын дүрвэгч ард түмэн,тэр сири улсад болж буй дайн зэргийг харахад айгаад байх боллоо. Улс маань ч,дэлхий маань ч ийм хэцүү байхад сонгууль энэ тэр гэж бид яадаг юм,энэ ерөнхийлөгчөө л ажиллуулах хэрэгтэй юм байна. Бүр шаардлагатай юм байнаа.болохгүй бол төрийн эргэлт хийгээд төр улсаа 2,3 жилдээ аваад яваг.энэ уянга дэмий хорчин оргихоо болио. өвчтэй л юм шиг санагдаад байх боллоо.айл гэр,хүүхэд,авгай эхнэрын ажил ард чинь зөндөө л байдаг биз.төрийн эргэлт хийх бол одоогийнхоос аятайхан нөхцөл дахин гарахгүй л байх.монгол улсынхаа төлөө ийм юм хийгээрэй.

    зочин, 2017-03-17 14:47:15, 66.181.184.129Хариу бичих

  46. уянга бол монгол хүн шүү. Элбэгдорж нэртэй хужааг баривчилж цаазаар ав

    Зочин, 2017-03-17 14:55:21, 202.9.43.172

    АНы мафийн толгойлогч Эбэ 37 оны хэлмэгдуулэлтийг 8 жилийн турш хийлээ

    Зочин, 2017-03-18 04:35:54, 67.111.249.98

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Одоо ОФФШИОРЫН ХӨДӨЛГӨӨН АРД ТҮМНИЙХ БАЙХ ЁСТОЙ. Энэ асуудлыг шийдэхэд Өрийн АСУУДАЛ давхар шийдэгдэнэ. ОУВС хэрэггүй. АРД ТҮМНЭЭСЭЭ АВЧ ӨРӨӨ ТӨЛӨХ ЭРХ ЭНЭ ЗАСГИЙН ГАЗАРТ БАЙХГҮЙ. Их урал, засгийн газрыг Оффшиорын асуудлаа шийдэхээс нааш ОУВС-ийн хөтөлбөр хэрэгжих ёсгүй. Иймээс үндсэн хуулинд заасан ард түмний гарт засгийн эрх байгаа бол тэмцэж солонгос ард түмэн шиг ЗАСГИЙН ЭРХ МЭДЛЭЭ ГАРТАА АВЧ ТЭМЦЭЕ.

    Зочин, 2017-03-17 15:02:36, 124.158.109.140Хариу бичих

  48. Тийм шуу!!!!би (АТОЗ)-ийг АТОЗ ОФФШОРЧДЫН ЭСРЭГ ТЭМЦСЭН ЭРЭЛХЭГ ЭМЭГТЭЙЧҮҮДЭЭ ХАМГААЛНА!!!дэмжиж байна.Ухрах зам угуй энэ авилга хээл хахуульд идэгдсэн бохиртАТОЗ ОФФШОРЧДЫН ЭСРЭГ ТЭМЦСЭН ЭРЭЛХЭГ ЭМЭГТЭЙЧҮҮДЭЭ ХАМГААЛНА!!!бохир тогтолцооноос салах цаг болсон

    Оффшиорчидтой тэнцэе, 2017-03-17 15:32:51, 66.181.176.49

    Наад бурхан минь энэ тэрээ 2012-2016 хэлэх байждээ. АНы мафийн толгойлогч Эбэ 37 оны хэлмэгдуулэлтийг 8 жилийн турш хийлээ

    Зочин, 2017-03-18 04:37:51, 67.111.249.98

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Тэр үеийн ерөнхийлөгч Багабанди нууж хаацайлж байгаад өдий хүргэсэн. Өөрөө ч оролцсон, залуу ардчилагчдын зүрхыг үхүүлэх арга нь энэ байсан. Даанч үнэнд гүйцэгдэж он удаан жилийн дараа илрэх шатандаа орж байна. ОДОО МАН ГАРСАН УЧРААС ЗАХИАЛАГЧИЙГ НУУХ БОДОЛТОЙ БАЙГАА. ШИНЭ ЕРӨНХИЙЛӨНЧ АН-аас БАЙЖ ИЛ ТОД БОЛНО. Их хурлын 65 юуг ч нууж чадна. ТЭНД ХҮҮ нь байгаа. ЕРӨНХИЙЛГӨЧ АРДЧИЛСАН ТАЛААСАА БАХГҮЙ БОЛ ЭНЭ КОММУНИСТ ДЭГЛЭМ ЧИНЬ 37 он шиг болгох биз. Харах л үлдэж дээ.БУРХАН МИНЬ.

    Зочин, 2017-03-17 15:29:46, 124.158.109.140Хариу бичих

  50. АНы Мартын нулимс дуусаагуй биш. Наад бурхан минь энэ тэрээгээ 2012-2016 хэлэх байждээ. АНы мафийн толгойлогч Эбэ 37 оны хэлмэгдуулэлтийг 8 жилийн турш хийлээ

    Зочин, 2017-03-18 04:39:06, 67.111.249.98

    Tokhuurkhaj khulgai khiisen zadarsan luivarchdiig khelmegduuleed ch bolson khashraakh n zuv. MAH-iin ued erduu 1 khun avilgiin khergeer shiitgegdej bv shuu dee! Gaaliin Baatar l shorond suusan

    Зочин, 2017-03-19 03:29:56, 27.123.214.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. чиний найз буурал толгойт ардчилал байхгүй гэж хэлсэн. Тиймээс чи хуурамч ардчилсан худалч шоучин луйварчин ерөнхийлөгч мөн.

    Зочин, 2017-03-17 15:55:12, 202.9.43.172Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Хазгар тарвагыг далд хийхгүй удаавал баллана гэж хэлээд байгаа шоо.

    Зочин, 2017-03-17 17:00:39, 103.229.123.195Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. hyzyygyi hulgaichiin bogsiig gialaital dolooj ugadsaa nemegdyyldeg shaaruud

    unshigch, 2017-03-17 17:12:52, 62.203.140.214Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. солонгос улс ерэнхийлэгчээ тун ялихгүй зүйлээр огцорууллаа моногл тэр тус хоер өөр үзэл бодолтой наманцар тэгээд монголын хууль хяналтыг гартаа атгасан элбэгдоржийг монголын сэргийлэх шүүх прокурор огцоруулах талаар хоер жолоочоо алаад хүүхдүүдиыйн тэжээж байгаа биз дээ ингээд л хүн амьны хэрэгтэй Элбэгдорж ерэнхийлэгч хийгээд л байна

    ИРГЭД, 2017-03-17 17:52:50, 80.218.144.91Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Lalariin elbegdorjiig baribchlan hatyy deed barimtaar ni ileryylen sorond hataa!!!!

    muu lalariig sorond hataa!!!!, 2017-03-17 17:54:02, 148.60.92.227Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. ЭЛБЭГДОРЖ МОНГОЛ ОРНЫГ СҮҮРҮҮЛҮСЭН ЭТГЭЭД АРДЧИЛАЛЫН АЛТАН ХАРААЦАЙ ГЭЖ ӨӨРСДИЙГ ТОВООЛГОХ ЮУНЫХ НЬ АРДЧИЛАЛ БАЙХ БИЛЭЭ ХООСОН ҮГ АРДЧИЛАЛ ИЙМ НИЙГЭМ ДЭЛХИЙ ЕРТӨНЦӨД АЛГА ЭНЭ БОЛ ЭЛБЭГДОРЖИЙН Л БАГ

    Зочин, 2017-03-17 17:55:55, 80.218.144.91Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ЯДУУРЛАА АРД ТҮМНИЙГ МӨЛЖИЖ АВСАН БАЯРЦОГТ ЭЛБЭГДОРЖ , С БАТБОЛД БАТҮҮЛ НАРЫН 17 ТЭБУМ АМ ДОЛЛАР ДАЛАЙН ЧАНДАХ АРАЛЫН ОРНУУДАД ТАТВААРААС НУУГДААД БАЙЖ Л БАЙНА МОНГОЛЫН ЗАСГИЙН ГАЗАР МОНГО ЭРЭЭД Л ОЛОН ТЭРБУМ АМ ДОЛЛАР ЗЭЭЛДЭЖ АРД ТҮМНЭЭ ӨРӨНД ОРУУЛАХ ГЭНЭ ТЭР ДАЛАЙН ОРНУУДАД НУУСАН МӨНГӨНӨӨС ТӨТВӨРӨӨ АВ МӨНГӨ ЗЭЭЛДЭЭ ХЭРЭГГҮЙ ГЭЖ ОЛОН УЛСЫН ВАЛЮТЫН САНД ХЭДЛЭХ ЮМСАН С БАЯРЫН 7 БАЙШИН САН-ФРАНЦИСК ХОТОД БАЙЖ Л БАЙНА ОЮУТОЛГОЙН ХӨРӨНГӨӨР ЗАВШИЖ АВСАН БАЙР ШҮҮ ДЭЭ

    Зочин, 2017-03-17 18:02:19, 80.218.144.91Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Гэм буруугүй л юм бол зангиагаа зүүгээд л,гутлаа өмсөөд л очоод л шалгуулчихгүй юү.Өөрөө тэгж яриад л байсан ш дээ.

    Зочин, 2017-03-17 18:19:29, 202.21.106.103Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. МАНЫ ХӨЛСНИИ БИЧЭЭЧИД ЭЭ ИНГЭЖ БИЧЭЭД МАНААС ЕРӨНХИИЛӨГЧ БОЛОХГҮИ ЭЭ ХАРИН ЭСРЭГЭЭР ДҮН ГАРНАА

    Зочин, 2017-03-17 18:28:02, 202.179.29.87Хариу бичих

  68. АНЫ ХӨЛСНИЙ БИЧЭЭЧИД ЭЭ ИНГЭЖ БИЧЭЭД АНААС ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХГҮЙ ЭЭ ХАРИН Ч ЭСРЭГЭЭРЭЭ ДҮН ГАРНА.

    Зочин, 2017-03-17 19:01:10, 202.9.43.172

    АНы тархины тураал

    Зочин, 2017-03-18 04:40:23, 67.111.249.98

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Элбэгдорш бу"руу зүйл хийсэн байж болохыг чи мэддэг юм биш:

    Бүү тэнэгт, 2017-03-17 18:37:54, 182.160.36.239Хариу бичих

  70. hun buhen buruu zuviig yalgah chadvartai baidag yum. Harin chinii tarhi ugaagdsan tul uuniig esregeer ni itgesen bololtoi.

    Зочин, 2017-03-18 11:22:53, 66.181.180.159

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Маш муу байна даа, ард түмнээ бодохгүй, муухай зүйл хийж байдаг нь арчаагүй байна

    Зочин, 2017-03-17 18:41:57, 43.242.242.122Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Ёстой ийм юм бччэхийг хог гэдэг юм::

    Норов, 2017-03-17 18:47:18, 182.160.36.239Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. 14 хонгийн дараа гарах хариуг одоо урьдчилаад тааж чадах тангад лам бөө нар байна уу уу?

    Зочин, 2017-03-17 18:51:25, 95.85.71.179Хариу бичих

  76. Бараг хүн болгон таана даа. Гэмт хэрэг биш байна ,шалгах шаардлагагүй гэж хариу өгнө.

    Зочин, 2017-03-17 18:57:35, 202.21.106.103

    энхбаяраас өөр ерэнхийлэгч алга юм байна монголчууд худалч хуу₮рдаг , малладаг хулгайфчидад элэгсэг болохоор л ЭЛБЭГДОЖИД ХАЙРТАЙ БОЛЖ ГЭНЭ элбэгдорж бол монгол орны урагш алхаж гишигэхийг зогсож царцанга болгож чадсан хулгайч удамтай луйварчин_ л даа

    Зочин, 2017-03-18 06:47:16, 80.218.144.91

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Prokuror nertei huul yarisan hulgaich nar lalar hulgaich buzar luivarchin elbegdorjiig shorond hiine gevel nar braun hoinoos garch olon hulgaich bayarlasan muu eriin odor bolno muu buzar elbegdorjiig Bдrin avch shudarga baizgaay gej helsniih Ni toloo haytad jorlongiin bas chih sugei Mongold bolj baigaa mash Tom luivar Bulgarien hulgai hurliin ARD elbegdorj terguutei buzar nohoinii sheesnuud baidal buur il bolson nohoinii Hen saaral elbegdorjiig Hen helhev gegch zag Chin irj atigar buzariin hol Chin oimsgui sarvalzah zag Chin Irnee MONGOLIIN ARD tumnii baatarlag busgui Uyangad ARD tumnii omnoos talarhaj olon olon mongolchuud demjigchid bas demjihed belen gedegiig helhed taatai bayartai baina bayarllaa Uyangaa

    Зочин, 2017-03-17 18:54:13, 212.95.7.41Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Ард түмэн минь мэдэж байг л гэж,мөн дотоодын хууль олигсрхуудыг шийтгэхгүй бол гадаадын хуульд хандахаас өөр аргагүй гэж бодсон учир л ийнхүү бичиж бн. Сбаярын асуудлаар өмгөөлөгч маань амер икаас монголдоо байгаа надтай бас гадаад прокурортой гурвалсан байдлаар утсаар ярьж олон зүйлийг тодрууллаа.Хан ресурсын хэрэг гэдгийг би мартсан тул дурьдаагүйг гадаад прокурор сануулав.энэ чөтгөр шулмас болсон сбаяр чинь ямар их гүн нүглийг монголд хийчихсэн хүн бэ.гадаад хуульч хүн хүртэл мэдэж байх юм. асуудал ёстой хөвөрч өгөх юм бнаа гэж ойлголоо. Нэгэнт оу-н прокурорт очвол шууд дараачын шат нь шүүх байдаг,эргэлт буцалт бараг үгүй юм бн гэж энэ ярианаас ойлголоо доо.АНУ руу зугтаж магадгүйг хэлэхэд immunity хамаарахгүйгээр usa immigration-тэй харьцана,английн хуультай ч холбогдно гэв.оу-ын шүүх өөрийн шоронтой юм бн.Би юү хийчихвээ гэдэг шиг л юм бодогдоод явчихлаа. Төлбөр мөнгө нь ч толгойд эргэлдээд. Тэхдээ буцахгүй ээ.оффшорч олигархуудын нууц мөнгө монголдоо буцаж ирэх ёстой.Дашрамд хэлэхэд тэр хан ресурсын хэрэг оу шүүхээр ороход манай баг маш сулхан бсн гэнээ. Монголчууд бид цаашдаа хамтдаа чангарнаа чангарна.I will try my best of course. Улс орон маань хүнд байна. МАН учраа ч олохгүй дэмий л chit-chat маягаар аргацааж ээлжит бусаа ч хийлгүй бүтэн сараар хойшлуулж буй нь өөрсдөө өөрсдийнхөө амийг хорлож буйтай агаар нэг болчлоо.би гадаад харилцаа сөнөж байгаад харамсдаг. Хятадын бүх юм манайхыг "тойрч явах" бодлогоор яваад буй нь батлагдаад бх боллоо. Бусад баян улс ч манайхыг үлдээгээд,орхиж гүйгээд байгаа. Саудын арабын хаан ажилгүй юм шиг бүтэн нэг сар зөвхөн азийн орнуудаар айлчилж явна.манайх урьж найрсах арга хэмжээ зохиож мэддэггүй ээ. Тэднийх vision 30 гэдэг план-аараа явж бн.Кувейт 35 он хүртлэх vision-ээ батлан мурдалж бн.Манайтай МАШ сайн харьцаатай баян улсуудыг энд бичлээ л дээ. ХЯтадын си-тэй бас арчаагүйтэлгүй,дахин дахин уучлалт гуйлгүй сайн харьцая.Нөгөө ерөнхий сайд гээч нь ирэх намар байх уу үгүй юү гэдэгтээ хүрч бн. Хичнээн сүрхий хуралдаж байгаа ч хятадын байдал,эдийн засаг хэцүү хэцүү байгааг олноороо хятадад айлчлах гэж байгаа ман-хан мэдэж байх ёстой шүү.тэнэг луйварчин ан-хан ч мэд.

    зочин, 2017-03-17 19:35:07, 103.229.123.210Хариу бичих

  80. YUUNCH IH HYTAD ARABUUDAD HAIRTAIN

    Зочин, 2017-03-17 20:16:26, 202.179.23.244

    MONGOL ULS HYATADIN DAMJIN UNGURUH BAAZ BISH..

    Зочин, 2017-03-17 20:25:26, 202.179.23.244

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Ene muu elbeghudalchiig shorondn hataaj albal taaran

    Zochin, 2017-03-17 19:38:58, 172.56.12.209Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Ха ха ха нөгөө тоглоомын хүүхэлдэй Амарбат шалгах юм уу. Амарбат чинь өөрөө С.Баяраас ч олон хувьдаа байртай түүнийг нь илрүүлсэн АТГ-ын нөхдүүдээ шоронд оруулж тушаал дэвшсэн хүн мөн биз дээ.

    Олон байртай прокурор., 2017-03-17 19:46:51, 202.9.40.141Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Энэ хүнээс болж монгол орон доройтож байгаа ард түмэн бүгд мэддэг болсон, үүнийг хугацаанаас нь өмнө явуулах хэрэгтэй л байна даа, энэ хүний эргэн тойронд байгаа хүмүүс ёстой л нэг тэрэгний дуйгуунууд юм даа, хүмүүс шудрага ёсны төлөө нэгдэх хэрэгтэй, ийм хүмүүсийг шийтгэх цаг нь ирсэн шүү

    зочин, 2017-03-17 19:55:36, 202.72.245.194Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Зочин, 2017-03-17 13:34:03, 66.181.178.19- д хол очиж хуц

    гомдогч, 2017-03-17 20:15:12, 49.0.218.127Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. HAI NI HO

    HUJAA BOOV, 2017-03-17 20:24:16, 202.179.23.244Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Ослын буулт нэрээр буусан сэжиг бүхий Америкийн онгоцыг шалгах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-03-17 20:41:40, 103.229.123.195Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. зөн билэгч жулия би шууд таачихъя. нийслэлийн прокурор хэрэг үүсгэх шалтгаан алга үндэслэл алга гэж шийдвэр гаргана. тэгэхдээ шалтгаанаа тайлбарлахгүй. хи хи хи хи

    Зочин, 2017-03-17 20:44:45, 182.160.32.116Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Хийх ажилгүй улсуу та нар харьж цаг агаарын мэдээгээ харцгаа хэний ч зүүдлэхгүй юмыг миний хүүхдүүд мөрөөдөөд л унт даа өглөө эртхэн бос эвий дээ эвий

    зочин, 2017-03-17 20:52:53, 66.181.184.145Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. ӨНӨӨ ГОМО МӨНХӨӨ ЧИНЬ НЭР ТӨРӨӨ СЭРГЭЭЛГЭХЭЭР ЗАРГАЛДАНА Л ГЭНЭ ШҮҮ

    BABA, 2017-03-17 20:53:37, 103.57.93.80Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. ӨНӨӨ ГОМО МӨНХӨӨ ЧИНЬ НЭР ТӨРӨӨ СЭРГЭЭЛГЭХЭЭР ЗАРГАЛДАНА Л ГЭНЭ ШҮҮ

    BABA, 2017-03-17 20:53:45, 103.57.93.80Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Za za gajuudaar l dutlaa daa

    zochin , 2017-03-17 21:10:26, 66.181.184.145Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Хөөе тарвага агнах хориотой шүү

    зочин, 2017-03-17 21:13:20, 66.181.184.145Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Democracy is priceless. Duties of the judicial branch of government are uphold the constitution and protect the people.Bring wrongdoings to the justice based on evidence beyond reasonable doubt.This practice of rule of law will strengthen Independent judicial system and earn public trust.Democracy has long history. Dictators,authoritarian regimes come to the power using democracy and removed by democracy.Democracy is not what politicians want.Lesions of history should remind Mongols a lot.Democracy is what folks deserve.It has invincible power.Democracy has long future.To be or not to be of community,tribe,nation,superpower depend on Democracy. What makes America so attractive and unique? Fully independent branches of government. Private sector driven free market economy. Opportunity,creativity,simplicity. America has gap between wealth and poverty because of capitalism.In developing countries income and inequality exist because of kleptocracy and cronyism.State controlled assets,always attract kleptocrats,create corrupt society. MEN and WOMEN in uniforms Law enforcement officers! Excessive use of force ,excruciating pressure on folks are unacceptable wrong!!!!!! IRON DISCIPLINE is your freedom. "Law is water. Water creates the land and shapes it. Law creates the society and shapes it." "Unity based on justice everlasting. Unity based on force collapses "Titans of American law. Have a great Soldiers holiday weekend! Salute you all Men and women in uniforms! Be safe!Be nice!Be tough! Sincerely A person who believes in change. From USA. Democracy runs America. America runs on capitalism. God bless USA.

    Visitors , 2017-03-17 21:14:22, 66.87.80.117Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Эх орон хаана. Тэнд иргэнээ, зөв сэтгэл өөртийн төрссөн нутаг. Монголд урд зүгээс гаралтай жалга довны үзлийг үзэн ядаж бн. Эвтэй байя.

    Зочин, 2017-03-17 21:26:31, 203.91.115.45Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Mongol ulsiin ayulgui baidliig hangah baiguulaguudiin huchiig sulruulsan humuus bol gartsaagui Elbegdorj bolon Tsagaan nar shuu dee, ed nar Mongol ulsiin toriin general gedeg tsolnii ner hundiig denduu ungaalaa, shorond baisan hun yun toriin alband oroh tegvel ed Bilegt, Enkhbaatar terguutei shorond bsan humuusiig general bolgood, Sahal Bymbajav gej bas budlianii huudii Zevsget huchneer toglood yavsan daa!! Tord chadaltai chadvartai humuusiig darj chadvargui nutag nuga, tanil talaar toriin albiig ulandaa gishgesen humuus dee. Iim humuus Mongold baihad yum shudraga yos, toriin yos zui gej baih ve dee!! Edentei hariutslag tootsoh tsag ayandaa irnee.

    Elbegee bolon TSagaan nar , 2017-03-17 21:40:40, 75.75.169.230Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. С Баярыг хэрэг үүсгэх үндэслэл байхгүй байна гэсэн шиг Элбэгдоржид хэрэг үүсгэх үндэслэл алга гэх байлгүй дээ ер нь хэрэг үүсгэх олон үйлдлүүд бий зарим нь АТГ ,прокурор дээр нотлох баримтуудтайгаа бөйгаа лдаа хуулийхан хэрэг үүсгэе гэвэл юуухан хээхнээр үүсгэнэ үүсгэхгүйгээ бол юуч байсан үүсгэхгүй л дээ

    Зочин, 2017-03-17 21:50:31, 66.181.183.39Хариу бичих

  112. Эрдэнэтийн 49 %-ийг бас хэрэг үүсгэхгүй,хууль зөрчөөгүй байна гэсэн биз дээ. ха ха ха .Ийм л шүүхтэй ш дээ.

    Зочин, 2017-03-17 23:11:17, 202.21.106.103

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. За ёстой тэгж л харагдах байх да

    Зочин, 2017-03-17 21:53:32, 222.74.198.90Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. хамгийн гол нь каплагаас өр барагдуулаарай

    Зочин, 2017-03-17 22:29:50, 150.129.140.142Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Тvмэн олноороо хэлэлцэн байж олонхийн саналаар сонгосон Еронхийлогчоо юунд элдэвлэнэ вэ. Vлгэрлэвэл таны аавыг зарим нь магтаж бас зарим нь муулна, харин та оорийн эцгийг яахав,тvvнтэй л адил санагдах юм.

    Зочин, 2017-03-18 00:48:56, 202.9.40.245Хариу бичих

  118. Abargiig baga hvnii sanalaar Bayartai niilj mungu taraaj erunhii blson elbeg yrbaach gadnii rio tinto giin erunhiilugch shvv de

    Зочин, 2017-03-18 11:52:05, 202.9.40.224

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Элбэгдорж ч бас гавьяа байгуулсан хүн шүү. Гавьяа байгуулаагүй хэрнээ лайтай их идэж уугаад, гайтай их хэрэг тарьчихаад долоон хаусанд олон хүүхэн тэжээгээд, шар сэмжээн санжийтал, согтуу толгойгоон ямбийтал шaaлцаж яваа хүн ч бий.

    Нава, 2017-03-18 03:48:05, 67.213.218.72Хариу бичих

  120. Нава чи бэлгийн сулралд орчихсон хүн үү?

    Зочин, 2017-03-18 11:01:14, 202.179.23.26

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Энэ уянга гэж эмэгтэй бүр даварч бнаа. Уянгыг л хорих хэрэгтэй нийгэм бузарлагч

    Зочин, 2017-03-18 05:02:10, 39.7.20.166Хариу бичих

  122. Uuchlaarai. Uyangaas oor uneniig helchih irgenii zorigtoi sudlaad olchih tarhitai ni baihgui l baigaad baigaa shuu. Tanii toloo ch adil.

    Iigaa, 2017-03-18 07:11:33, 37.228.246.87

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. Deer 1 hun bur eleg hoshooh ni ee. Etsegteigee zuirlee hairt udirdagchaa gechih l dee.

    Ŕ dumaa, 2017-03-18 07:08:05, 37.228.246.87Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Za nuhuinuudaa sain sonsoj oilgo. Ene xvzvvgvi xulgaich chini. Buuduulah yltai xulgaich shvv malnuudaa. 3 xan say xvniig asar uudam baylagdeer iim yduu bailgaj chaddag aguu uhaantan

    Zm, 2017-03-18 08:52:00, 103.229.121.188Хариу бичих

  126. Ard n hytadiin zasgiin gazar l bga

    Зочин, 2017-03-18 10:01:26, 202.9.41.47

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Уянгаа чи хувийн эрх ашгаа бодож тодорхой батлах баримтгуй хлнзогногч хуний захиалгаар ийм юм бичиж хооцолдож байгаа бол эцэстээ чи хун гутгэсэн хэрэгт орж ЯЛ ЭДЛЭН ЯЛТАН БОЛЖ ШОРОНГЫН ОРОН ДЭЭР ХАР ТОЛГОЙГОО ТЭВРЭЭД НУЭЭ БУЛТИЙТЭЛ ЦУСААР УЙЛАЖ ХЭЖТЭХ БОЛНО ШУУ.хэний захиалгаар ийм юм хийж байгааг чинь мэднээ.Ноёнтой оролдвол ТОЛГОЙГУЙ нохоотой оролдвол ХОРМОЙГУЙ гэдгийг одий насалчихаад чи мэдэх байлгуй чааваас.Оодоо хаясан чулуу оорийн толгойг хага няц цохидог юм шуу Уянга аагай минь.ЭЛБЭГЭЭ еронхийлэгч шиг хун монголд ховор заяана шуу.Чиний хамсаатануудийг чинь чамтай хамт оронгоор чинь эргуулнээ харж л байгаарай.ТЭЖЭЭСЭН БЯРУУ ТЭРЭГ ЭВДДЭГ ГЭДЭГ УГ БИЙ ШУУ УЯНГАА. Удахгуй чамайг баривчилнаа.

    хуульч, 2017-03-18 09:14:24, 139.5.216.75Хариу бичих

  128. 1990 оны хувьгал гэгч бол гадны хөлсний зомби нарыг ашигласан самуун байсан. Тэр нь ч өнөөдөр батлагдсан. Тийм биш бол Элбэгдорж, Баабар нар 27 жилд толгойны эргэсэн тэнэглэл гарч ард түмэндээ буцаж ирэх байсан. Гэтэл Элбэгдорж, Баабар нар харийн колоничлогчдын урхинд улам лав орж боолчлолын хувь заяатайгаа эвлэрч үүрд урвагч байх сонголт хийсэн. Уг нь Г.Уянгаа бол ердөө л авсан авилгалыг нь ярьж байгаа юм. Зүй нь эх орноосоо урвагчийг ингэж хөнгөн ялаар зүйлчлэх нь буруу юм.

    Хөнгөн ял., 2017-03-18 10:29:06, 202.9.40.141

    Noentoi gechihej my yrbagch hylgaich .hezee ta nariig noen bolgochih bo yauni nohodo

    Зочин, 2017-03-18 11:45:24, 202.9.40.224

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. 35 sayiin bairaar oyu tolgoig mine zalgisan archaagui bandi

    ard, 2017-03-18 09:41:46, 64.71.171.38Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Ger bultei n chuluugaar shidej alii

    Зочин, 2017-03-18 10:00:34, 202.9.41.47Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. Hugatsaanaas umnu ogtsruulj shuuhed uneniig heltel suulgah heregtei

    ard tumen, 2017-03-18 10:28:36, 66.181.185.55Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Ер нь АН-ы гаралтай 10-аад үхэх ялтай хулгайч луйварчин эх орноос урвасан ховдог шунахай тарваганы бүүрэгнүүд байгаа. Салга өвгөнөөс эхлүүлээд...................................

    Зочин, 2017-03-18 10:31:16, 182.160.37.2Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Уянгыг ардчилсан хулгайч шоронгоор айлгаж гэнэ

    Зочин, 2017-03-18 10:33:09, 182.160.37.2Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Хазгар тарвагыг далд хийхгүй удаавал баллана гэж хэлээд байгаа шоо.

    Зочин, 2017-03-18 10:46:04, 66.181.176.224Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Uyangag demjij baina...........ene hudalch hulgaichaas yal asuuya.......

    tugsu, 2017-03-18 10:59:35, 202.9.42.122Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Нийслэлийн прокурор ард түмэндээ хэр үнэнч шударга ажилладаг болохоо дүгнүүлэх цаг нь аргагүй, болжээ. Хэрэв, шударга бус шийдвэл ард түмэндээ нүүргүй болно гэсэн үг. Одоо харах л үлдлээ дээ.

    Оюун, 2017-03-18 11:42:41, 98.156.76.253Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Хэдэн төгрөг авч ингэж өмөөрч бичдэг юм бол мөнгө өгвөл өмөөрсөн сэтгэгдэл бичнэ шүү тэхдээ миний бодол өөр

    Зочин, 2017-03-18 12:08:59, 103.212.119.178Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. баянзүрх дүүрэгт АН-ы хулгарууд мөнгө тарааж сонгууль луйвардаж ялсан болчихоод төрийн цагдаагийн өөдөөс барилгын хог новш шидэж байсан. одоо энэ прокурор хулгайчийн талд орж гөлөг царайлбал ард түмэн АН-тай нь хамт чулуу шидэж эсэргүүцье

    Зочин, 2017-03-18 12:15:20, 182.160.32.178Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Бузартсан нүгэлт сбаяр цэргийн баярыг далимдуулж "цэргийн" 1-р патронд (улсын ерөнхийлөгчид) хандан "цэргийн сэдэв" бичин аврал эрж уярааж байгаа ухаантай юм уу даа. БИЧвэр нь хаа очиж дажгүй, "плавность" маш сайтай,яаж ийм нүгэлт хүнээс агуу зохиолч с.эрдэнэ гуайнх шиг "маягийн" бичвэр гарна вэ. Гэхдээ л шууд straightforward хэлье. Never shall you mess with me,with mongolia and with mongolian people. I'll topple you without mercy out here attacking with rude n mocking remarks until you stop fabricating lots n lots of evidences via manipulation, maneuvering n other means sparing even your beloved party's back-ups.

    зочин, 2017-03-18 13:17:32, 150.129.140.174Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. алцайсан гичий уянга зайлдаа хэнд ч хэрэггүй хийсэн ч юмгүй солиорч хүн болгонлуу өмхий шүлсээ үсчүүлнэ чаддаг юм хүний нэр төрийг гутаах хийж байгаа ажлийг харлуулах өөрт нь тийм гээд хийсэн ажил юу ч байхгүй тийм л хүний оронцог

    Зочин, 2017-03-18 13:22:57, 27.123.213.195Хариу бичих

  152. Mal min hulgaich hudalch hulhi luivarchin aluurchin elbegdorj gedeg oodon lalar pizdag hiisen buzar bulaig ni ilchilj helsen hun gichii bolj baina uu chi tegvel omhii amalsan unjdagaa tairuulsan taigan nohoin shees hujaa jorlongiin ot baina mongoliin ard tumen uyangaag bugd demjij baigaa oilgoj uu uhdel shees min 27 123 213 196 gajig umdagnii boosond

    Зочин, 2017-03-18 22:33:03, 212.95.7.8

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. шударга ажил харж л байъя элбэгдорж шоронд орох байтугай цаазийн ял авах хүн шүү өөртөө зориулж цаазгүй орон болгож чадсан хүн улсыг самарсан хулгаач их юм гарч ирнэ хэр шударга ажилахийг харж л байна

    Зочин, 2017-03-18 14:05:12, 103.10.22.59Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. Шшрийнх гар хшл болсон прокурорын шгшx хариу тодорхой шvv дээ нохой долоо. Дэмий зvйлд цаг алдаж байна.

    Жанцандорж, 2017-03-18 14:29:10, 203.91.115.45Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. элбэгдоржийг шоронд хориулахыг хүсэж байгаа хүмүүс ерөнхийлөгчийн сонгуулиар МАНАНгийн олигархиудыг сонгож болохгүй.

    Зочин, 2017-03-18 14:36:06, 202.9.43.172Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. Энэ коммент бичиж байгаа зарим хүмүүс үнэхээр захиалгаар л бичдэг юм биш байгаа. Нэг л үнэмшилгүй юм бичдэг. Монгол улсын ерөнхийлөгч саяхан ард түмнийхээ төлөөлөгч нарт тайлангаа тавьж хэлэлцүүлсэн шүү дээ. Түүнийг би интернэтээс уншаад Элбэгдорж ерөнхийлөгч бол үнэхээр их юм хийсэн нь ойлгомжтой байсан. Үнэхээр мундаг хүн байна лээ. Монгол улсын нэр хүндийг олон улсын давцан дээр өргөсөн ажил ихийг санаачилсан байна. Бид бие биенээ хайрлаж амьдрах ёстой. Монголчууд бол дэндүү их хувь заяатай ард түмэн шүү. Бидэнд амьдал, ажил төрлийн зөрчилтэй асуудал бий юү гэвэл зөндөө л байна. Бид тэр бүрийг шийдээд л байгаа. Ерөнхийлөгч Элбэгдоржид амжилт, эрүүл энхийг хүсье. Миний бичсэнийг уншаад бас л өөр өөрсдийнхөөрөө дүгнэх нь гарцаагүй. Ийм бодолтой хүмүүс харин олон байгаа гэдэгт итгэж байна.

    Энгийн иргэн, 2017-03-18 15:56:15, 202.9.41.141Хариу бичих

  160. Юун ч хошигорч ханадаггүй юм бэ дээ?

    Зочин, 2017-03-18 17:00:26, 66.181.176.224

    Lalar hulgaich elbegdorjiig shorond bodiig ni hotloh heregtei elbegdorjiig ih yum hiisen gej huzaj baigaa bogsnii zeverlegch mal bas baih yumaa ene bol ardchilal yarisan erguu hujaagiin sheesnuudiin neg baina elbegdorj lalar hulgaich uheh yaltai buzar

    Зочин, 2017-03-18 22:20:55, 212.95.7.8

    Tegeed mgl yagaad dampuuraad bgm .ene hun araar n hulgai hiij bidnii harmaag suilaad bh ym

    Зочин, 2017-03-18 23:53:16, 202.9.41.243

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. Байр түрээслэх нь гэмт хэрэг биш харин түрээслэж буй байраа хэрхэн худалдаж авсан арга гэмт хэрэг байж болох.Дээр баримтыг би ойлгохдоо Элбэгдорж байраа түрээслүүлсэн юм шиг харагдаж байна.

    Зочин, 2017-03-18 17:04:58, 166.216.157.80Хариу бичих

  162. Шаагаад бай, тэнэг лалар аа. Ц.Э байраа түрээлэхээр яахаараа Рио Тинто-гийн ня-бо гүйлгээнд ордгийм ?! Судлаач Х.Д.Ганхуяг.

    Ganaa, 2017-03-19 11:14:07, 49.0.216.103

    Нябо гүйлгээ гэж дэлхий дээр байхгүй санхүүгийн нэр томъёо зохиогоод хүн амьтны толгой эргүүлж Ц.Э-г буруутан болгож харагдуулах тактик чинь дэндүү хоцрогдож. Өөр юм сэдсэн нь дээргүй юу? Рио Тинто-д ажилладаг гадаадын хүнд байраа түрээсэлсэн л юм байна ш дээ. Чам шиг түрээслэх ганц илүү байр савгүй нищий брод ч юугаа мэдэхэв дээ.

    Баттулга, 2017-03-19 11:35:26, 202.179.23.37

    Рио-д ажилладаг гадаад мэрэгжлтны байрны төлбөрийг байгууллага нь л төлдөг байхгүй юү тэнэг ээ.учрыг нь олохгүй, appt lease гэдгийг ойхгүй мөртлөө хүн матах гэж оролдох

    зочин, 2017-03-19 18:03:14, 66.181.178.253

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. avilgagaltai temtseh gazar ni shalgaj chadahgui bolohoor prokurort ogch bna.oor busdiig shuud barivchilj shorond hiideg.prokuror ni tsairuulah l bh daa. yana daa tor mini

    zochin, 2017-03-18 17:06:56, 122.201.22.76Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. Огцруулья. Жинхэнэ заваан явдалтай шударга бусын цуглуулга, хуйвалдагч Элбэгдоржийг огцруулж шалгая. Авилгачдыг дэмжигч шуналын тулам ам ажил нь тэс ондоо, хор найруулагч еронхийлогч огцорч байж Монголын заяа тэгширнэ.

    Зочин, 2017-03-18 18:00:17, 107.77.89.36Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. Монголын хууль 3 хоног гэдэг үг мэдэх үү? Энэ нь: Монгол хүн гурав хонгийн ой санамжтайг хэлээд байгаа юм.Нүүдэлчин хүнд үүнээс өөр боломж байхгүй!!!

    Зочин, 2017-03-18 18:06:09, 95.85.71.174Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. Элбэгдоржийн талд хэн үйлчилж,ард түмэнд хир үнэнч зүтгэхийг л харья даа.Ард түмэн огцруулахыг шаардаад л байгаа шүү дээ.

    Наран, 2017-03-18 18:20:19, 103.57.93.195Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Ардчилсан намыг анх үүсэхэд ард түмэн сайн сайхан бүхнийг л хүссэн.Одоо байж байгаагий нь хар даа.Шударга байх,албан тушаалыг бараг хийж чадах нь хийчих л юм болсон.Хаана бна.Хуваагаад идэх,ашиглах завших,хуйвалдахын дон шүглэсэн хувалзнууд бна шүү дээ

    Зочин, 2017-03-18 18:29:10, 103.57.93.195Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. Үүнийг тааж мэдхэд үзмэрч, зөн билэгч байх шаардлагагүй ээ.

    зочид, 2017-03-18 18:31:24, 103.229.123.42Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. Уянга эгчийг дэмжинэ зоригтой шүү бахархаж бнаа энэ хүнтэй сэтгэл санаагаар нэг байцгааяа гэж уриалж бна Ойрын үед үнэний салхи сэвэлзээд бх шиг аяа сайхан сайхан

    Зочин, 2017-03-18 18:47:31, 202.70.46.213Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. Ниислэлиин прокурор гэж буун ы нохои юү ч зөв шиидэж чадахгүи Элбэгдоржииг хурдан заилуулах хэрэгтэи хулгаи хиих худал чалчих гадаад орноор ашиггуи хэсч өр тавих шагнал гардуулахаас өөр үнэндээ юиу ч хиидэггүи ъшуналтаи хоолнии саваар яах ч юм билээ дээ

    Зочин, 2017-03-18 18:49:38, 103.229.123.245Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. Монголын хууль 3 хоногтоо гэдэг нь тухайн үеийн ИХ МОНГОЛ УЛСАД батлагдсан хууль цааз нь 3 хоногийн дотор бүх хүндээ хүрч үйлчилж хэрэгжиж байсан усчираас ийм үг гарсан

    Зочин, 2017-03-18 18:53:54, 202.70.46.213Хариу бичих

  180. Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. нүүдэлчид дэлхииг доргиосоор ирсэн нүүдэлчид хүчтэй бас ухаантай

    Зочин, 2017-03-18 18:55:23, 202.70.46.213Хариу бичих

  182. Таны нэр:

    Тайлбар:

  183. Анархист ллалар

    Zo, 2017-03-18 20:09:49, 202.21.106.111Хариу бичих

  184. Таны нэр:

    Тайлбар:

  185. Элбэгдорж бол ямарч шалтаг тоочих эрхгүй шахам огцорц шалгуулах ёстой хүн шүү

    цэцэг, 2017-03-18 21:44:28, 202.9.41.165Хариу бичих

  186. Таны нэр:

    Тайлбар:

  187. Elbledorjiig yaj shuuh ni todorhoi biz dee.Ene shuuh shuugchid chini Ebigiin utsan huuheldeinuud shuu dee.Mongol oron dampuurch duussan.

    naran, 2017-03-19 02:33:36, 71.49.128.163Хариу бичих

  188. Таны нэр:

    Тайлбар:

  189. Elbegdorjiig nen dariu ortsruulax xeregter. Xarax tsarainii erenxiilegch xun bish. Uuriin erx ashgiin tuluu ex oron , ard tumniig zolioslogch

    Зочин, 2017-03-19 04:25:19, 98.169.209.49Хариу бичих

  190. Таны нэр:

    Тайлбар:

  191. Uls orniig maani shalbaagan dund ungachixlaa shuu dee ard tumen mini. Erenxiilegchiin esreg bosox tsag bolson. Solongos shig.

    Зочин, 2017-03-19 04:28:40, 98.169.209.49Хариу бичих

  192. Таны нэр:

    Тайлбар:

  193. Одоо брау хаусын байраа түрээсэлсэн болгож бичиг баримтаа засаад гэмгүй царайлахаа мэдэлгүй яахав дээ. гэмт хэрэгт нь бүртгэлийн газрынхан орооцолдоно.

    Зочин, 2017-03-19 08:27:00, 182.160.35.61Хариу бичих

  194. Рио Тинто-д ажилладаг гадаадын хүнд байраа түрээсэлсэн л юм байна ш дээ. Чам шиг түрээслэх ганц илүү байр савгүй үгээгүй гуйлгачин юугаа мэдэхэв дээ.

    Зочин, 2017-03-19 11:36:46, 202.179.23.37

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  195. Olni omno duujilj horooh heregtei

    Zochin, 2017-03-19 10:41:36, 172.58.140.234Хариу бичих

  196. Таны нэр:

    Тайлбар:

  197. Ховд мафи хэтэрхий бнаа. Таван богд нь терийн ордны дэргэдэх Хэвлэх уйлдвэр, Архивын газар, туул рестораны дэргэдэх байр , Петер Морроугийн босгосон Хаан банк гээд бугдийг емчлен авав. Пумагийн Нацагдорж хэмээх зальтан Хумуунлэгийн газрыг дээрэмдэж Пума зочид буудал, ергетгелийн барилгыг нь " буудал -сургууль" болгочихоод бна!

    Зочин, 2017-03-19 11:00:29, 27.123.214.123Хариу бичих

  198. Яг үнэн, Бямбацогт гэж нэг лалар байна. Ичих нүүрээ элгэндээ наасан дурак. Цаг нь болоод, шаардлагатай бол бүх булхайг чинь дэлгээд өгнөө...

    ҮНЭН, 2017-03-19 12:49:51, 202.9.41.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  199. ЦЭлбэгжорж зангиагаа засаад хуулийн емне дуудсан цагт очих естой бус уу

    Зочин, 2017-03-19 12:10:04, 150.129.140.71Хариу бичих

  200. Таны нэр:

    Тайлбар:

  201. Элбэгээгийн гадаад бодлогыг 1000 %дэмждэг.тэр манай бүрэн бүтэн байдлын баталгаа шүү.бусад ерөнхийлчд аахар шаахар гадаад бодлого явуулсаар ирсэн ч элбэгээ шиг олон улсын тавцан дээр тусгаар улсынхаа төлөө үзэлцэж, том улсуудтай дээр доор оролцож,зарим үед улаан нүүрээрээ,жижиг улсыг дарамтлаж шахах оролдлогыг бууруулж,зохицуулж заримдаа будлиуулан сааруулж явсан цорын ганц ерөнхийлөгч шүү.одоо дэлхий ямар байгаа билээ.дайн л хийхгүй бол цадахгүй гэсэн л байдалд орж манайхыг тойруулаад,хойд урдаас, маш ойрхон пуужингаас хамгаалах системүүдээ,систем системээр нь байрлуулчаад бн. Элбэгээ яг одоо үед л монголд маш их хэрэгтэй бн гэж бичээд байдгийн учир энэ.Нэг толгойтой байж, юү ч хийдэггүй уих-ыг шууд тараах хэрэгтэй бн.оронд нь түр ч атугай тэр дээд доод хурал гэнэ үү тэрийгээ л байгуулмаар.Гадаад бодлого сөнөөд бнаа,түргэн авч өөрчлөе ээ.монгол цэрэг хөвүүдээ хэт харгис гадаад дайнд явуулахаа больж өнжье. гадаад хэл сурах,нүд тайлах,ертөнцтэй танилцах,өөр ч их юманд сурах талтай ч харгисын дээд,үхлийн тангарагтай дайнд оролцуулхаа түр азная.Одоо мэддэг болсон биз дээ.Юү гэвэл энхийн сахиулагчдыг маань НҮБ сайн удирдлага,сургалт,зэр зэвсгийн сайн түвшин зэргээр хангаж чаддаггүй байсаар өдий хүрч,дайн байлдаан нь улам харгисжиж,Трампын хэлснээр нүб нь хоосон яригчдын клуб боллоо гэж дуулдах болов. Би ч саяхан "The UN is a do nothing talking machine" гэдэг нийлэл бичиж гадаадад хэвлүүлэхээр өгчлөө. Ядаж л сайн сайхан цагт нь амьд цэрэг-хөвгүүдээ дайнд өгснийхөө төлөө овоо төлбөр,мөнгө авч чадаагүй,тэмцээгүй бусдын ая дан харж,намирч явжээ. Цаашид цэрэг хөвгүүдийн маань үнэ цэнийг өндөрт өргөх,монголд маань ч өгөөж мөнгөө өгөх тийм талбар, гэрээ хэлэлцээгээ хийж ЧАДВАЛ байнаа байна.

    зочин, 2017-03-19 13:20:34, 66.181.178.253Хариу бичих

  202. URUU TUL MUU MALAA

    CHINA, 2017-03-19 22:47:51, 202.179.23.167

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  203. Ардын хүүхэд шоронд төрийн томчууд ордонд байдаг нь тодорхой болчихсон, түүнийг нь бид хараад төр хүчгүйг мэдэрдэг болчихсон шүү дээ. Төрийн томчуудаас ганцхан Энхбаяр л хөлөө гозолзуулсан байх шүү. Бусад нь идээд л, бултаад л өнгөрдөг гэдэг ойлголттой болчихсон.Итгэдэггүй. Хууль нь гууль болчихсон засаг төртэй шүү дээ бид.

    Зочин, 2017-03-19 13:24:05, 103.57.93.66Хариу бичих

  204. Таны нэр:

    Тайлбар:

  205. mongoliin ard tumnii neriin omnoos altugai

    zochin, 2017-03-19 13:40:01, 202.179.23.124Хариу бичих

  206. Таны нэр:

    Тайлбар:

  207. Яагаад ? Ийм төртэй болпог вэ?Ард түмэн сул дорой мэдлэггүй малчид их уяач лам нар хэт их байна.Дээр нь нийт хүүхдийн 50-иас дээш % нь өрх толгойлсон ээжийн дэргэд өсч том болж байна.Ийм улс оронд ирээдүй байдаггүй юмаа

    Зочин, 2017-03-19 14:15:38, 95.85.71.36Хариу бичих

  208. Таны нэр:

    Тайлбар:

  209. ард түмэн ч их ууртай хилэнтэй байна даа. аргагүй дээ. 28 жил хошгирууллаа. бүх юм бахь байдгаараа. асем л гэх юм. нэг монгол хүнд ганц доллар наасангүй. ерөнхийлөгчийн тамгын газрынхан пүрэвсүрэн нар л хувааж идэх шив? 600 тэрбум төгрөг их мөнгө шүү.

    Зочин, 2017-03-19 14:44:36, 182.160.39.37Хариу бичих

  210. Таны нэр:

    Тайлбар:

  211. элбэгдоржийг шударгаар шүүгээчдээ ард түмэн чинь монгол оронд хууль хэрэгждэг гэдгийг мэдэрмээр байна. Ер нь яагаад төрийн хөрнөгийг шамшигдуулсан төрийн эрх баригчдад хариуцлага тооцохгүй байна вэ хохирол мөнгийг нь төлүүлж эдийн засгаа дэвжүүлэхэд ард түмний халааснаас биш эдгээр луйварчидаар төлүүлээчээ. жишээ нь тэмүүжин, баттулга батүүл, баярцогт, сайханбилэг,оюунхорол,номтойбаяр, гарамжав энхамгалан,казино баттулга гэх мэтчлэн олон хүний нэр бичих шаардлагатай болох нь ээ

    зочин, 2017-03-19 14:49:25, 66.181.181.196Хариу бичих

  212. Таны нэр:

    Тайлбар:

  213. Hudaldaa naimaa Online chigleleer ajilah baraa buteegdehuun borluulah Surtahclah ajiluudiig hiij huitsetgene. Ta doorhi linkeer orj delgerengui medeelel awna uu ? BURTGUULSNII DARAA TANII MAIL RUU /SERTIFICATTAI BONUSTAI BELEG OCHIH BOLNO.http://Cash4Visits.com/ref.php?refId=345172 энэ линкээр нэвтэрч ороод Register now дарж бүртгүүлсэнээр 2$ таны дансанд орох бөгөөд цаашид таны линкээр зочилсон хүний тоогоор 0,5$ нэмэгдэж орох болно. Хамгийн багадаа 30$ хүрэхэд та мөнгөө авах эрхтэй болох бөгөөд тус веб сайтаас олон улсын карт бэлэглэх бөгөөд Голомтбанк болон Капитрон банк ашиглан мөнгөө авах боломжтой. Одоогоор тус сайтад 380000 гаруй мянган гишүүн бүртгэлтэй байгаа бөгөөд өдөртөө 5-30$ доллар сардаа 150-900$ долларын цалинтай ажиллаж байна. Интернет хандалтын тоогоор тус сайтад интернетийн компаниуд мөнгө төлдөг бөгөөд хичээнгүйгээр линкэн дээрээ хүн элсүүлээд хийгээд үз. Харин үр дүнг гагцхүү та л гаргаж чадна. Мянга сонсохоор нэг үз гэдэг, линкээр ороод үзээрэй. Таниас элдэв бусын нэмэлт зүйл шаардахгүй. Маш амархан шүү. Амжилт.

    CHANCE@XXK, 2017-03-19 15:00:14, 183.177.98.34Хариу бичих

  214. Таны нэр:

    Тайлбар:

  215. ХАМГААЛЖ БАЙГАА ЮМ БИШЭЭ, ТУХАЙН ҮЕД Ю.ЦЭДЭНБАЛ, Ж.БАТМӨНХ НАРЫН ЯАСАН ИХ ДАЙРЧ ДАВШИЛЖ БАЙВ ДА.ГЭТЭЛ ОДОО ЭНЭ АРДЧИЛАЛ НЭР ДООР ИДСЭН УУСАН ХУЛГАЙЧУУДЫГ ХАР Л ДА.

    ЗОЧИН, 2017-03-19 16:21:27, 66.181.177.208Хариу бичих

  216. Таны нэр:

    Тайлбар:

  217. ядарсан түмнээ бодохгүй эрдэнэтийг хулгайч нарт өгөх гэж дайраад байдаг карманы хулгайч ерөнхийлөгчтэй улс өөдлөхгүй.

    Зочин, 2017-03-19 16:54:25, 182.160.39.37Хариу бичих

  218. Таны нэр:

    Тайлбар:

  219. hulgaich Elbegdorjiig ogtsruulj baih yostoi shorond ni hiih tsag ni bolson

    zochin, 2017-03-19 19:13:47, 103.229.123.245Хариу бичих

  220. Таны нэр:

    Тайлбар:

  221. Прокурор Элбэгдоржийг шалгахгүй гэсэн шийдюэр гаргавал ард олон эсэргүүцэж тэмцэеээ. Ийм тодорхой баримтууд гаргаад байхад шалгахгүй байх ямар ч үндэс байхгүй.

    Зочин, 2017-03-19 20:37:39, 124.158.93.56Хариу бичих

  222. Таны нэр:

    Тайлбар:

  223. HAI,NII HO

    Зочин, 2017-03-19 22:54:51, 202.179.23.167Хариу бичих

  224. Таны нэр:

    Тайлбар:

  225. DA JIA HAO

    BEIJIN BOY, 2017-03-19 22:55:54, 202.179.23.167Хариу бичих

  226. Таны нэр:

    Тайлбар:

  227. Эхнэр нөхөр хоёрыг нэг чөтгөр гэдэг.Яг түүнтэй апил прокурор элбэгээ хоёр нэг чөтгөр гэж ойлгож болно.

    Зочин, 2017-03-19 23:05:46, 95.85.71.130Хариу бичих

  228. Таны нэр:

    Тайлбар:

  229. Prokror ni Elbegeegiin medeld yum chini yu bolloo gej eznee shalgah ve dee.

    Зочин, 2017-03-20 00:15:32, 24.148.29.6Хариу бичих

  230. Таны нэр:

    Тайлбар:

  231. Elbegdor Erunkhiilugchiin Tur barisan on jiluuded ediin zasag darui 7-8 nugaran osch, 400,000 tokhilog oron suuts barigdan, bukh aimag zasmal zamd kholbogdon, 400,000 C virustan edgerchee

    Зочин, 2017-03-20 07:00:25, 122.201.21.75Хариу бичих

  232. Таны нэр:

    Тайлбар:

  233. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:17, 103.26.193.84Хариу бичих

  234. Таны нэр:

    Тайлбар:

  235. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:22, 103.26.193.84Хариу бичих

  236. Таны нэр:

    Тайлбар:

  237. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:28, 103.26.193.84Хариу бичих

  238. Таны нэр:

    Тайлбар:

  239. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:33, 103.26.193.84Хариу бичих

  240. Таны нэр:

    Тайлбар:

  241. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:37, 103.26.193.84Хариу бичих

  242. Таны нэр:

    Тайлбар:

  243. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:44, 103.26.193.84Хариу бичих

  244. Таны нэр:

    Тайлбар:

  245. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:50, 103.26.193.84Хариу бичих

  246. Таны нэр:

    Тайлбар:

  247. ЭЛБЭГДОРЖИЙН МҮҮНИЙ ХАМСААТАН АВИЛГАЧДЫГ АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. БСШУСЯ-НЫ НӨГӨӨ МҮҮНЧИН АВГАЙГ БАТСУУРЬ САЙД БҮҮР ТУШААЛ ДЭВШҮҮЛСЭН БАЙНА ЛЭЭ. ТЭР ЯАМНЫ НЯБО ИЧИНХОРЛОО ГЭЖ МҮҮНЧИНЫ ГАР ХӨЛ БОЛСОН АВИЛГАЧ, ТЕНДЕРЧИН АВГАЙГ БАС АТГ ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

    Зочин, 2017-03-20 07:28:55, 103.26.193.84Хариу бичих

  248. Таны нэр:

    Тайлбар:

  249. BUH muuhaigiin buzar bulai elbegdorjiig huuliinhan shuuhguildee.ted bugdeeree ternii gart atguultsan umdunduu baas aldaad l bdg biz.Ene lalar hulgaich HAIRAN EH ORNIIG MINI estoi elgeer ni mulhuulj bugdiig sorson uhdel shorond suuj bailtai!!! Deer ni tenger harj l baigaaldaa.UYNGA estoi mundag baina.BAYR HURGIE UYNGAA!!!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-03-20 07:55:21, 99.13.71.208Хариу бичих

  250. Таны нэр:

    Тайлбар:

  251. монгол банкны зээлийн хүү гэдэг монголын компаниудыг дампууруулж монголчуудыг ядууруулж эргэшгүй хямралын үүдийг нээв. энэ зээлийн хүүгийн ач тусыг хэн хамгийн их гудрав гэвэл элбэгдорж, золжаргал хоёр л гударч гадаадаар утга учиргүй зугаалж монголыг баллав. элбэгдоржийн төрийн толгойд байсан 8 жилд монголд ядуурал хямралаас өөр юм авч ирсэнгүй.даан ч яавдаа монголчууд бидний хоосон хошгоролтын л үр дүн шүүдээ. МАНАН мафиас ерөнхийлөгч дахин гаргаж л тэнэгтүүзэй

    зочин, 2017-03-20 08:22:08, 49.0.218.172Хариу бичих

  252. Таны нэр:

    Тайлбар:

  253. ХЭЦҮҮ ДЭЭ ХЭЦҮҮ. ГЭХДЭЭ ЮМЫГ ЯАЖ МЭДЭХЭВ.ШУДАРГА ХУУЛЬЧИД БИЙ БОЛСОН Ч ЮМ БИЛҮҮ. КЭНЭ МЭДЛАА.

    Зочин, 2017-03-20 21:15:13, 103.26.195.116Хариу бичих

  254. Таны нэр:

    Тайлбар:

  255. МУ ардчилал шудрага ёс тогтсон бол Ер-ч-г аль хэд-н ХАР ГЭР-Н өргөөнд залагдах блаа даанч манай улсад ёс төд- ардчилал нэртэй ЗАВХАРАЛ нүүрлэсэн тул асуудал чимээгүй өнгөрөх блгүй,хоосон ардчилал нэртэй ЛАЛАР ХУЛГАЙЧУУДЫГ газар авхуулсан орон болж гүйцлээ гэхдээ ард иргэд ийм бохир биш зөвхөн Төр-н түшээд нь ийм ЗАВХАРАЛД шил шилээ даран очерлож Төрөө хумсалсаар хаа хүрдэг юм болдоо...

    оо, 2017-03-22 17:19:16, 103.229.121.87Хариу бичих

  256. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: