Үндэсний Аюулгүй Байдлын Зөвлөлийн Хурлын бичлэг анх удаа бүрэн эхээрээ

Нийтэлсэн: 2017-02-10 11:48:00

Нийслэл хотын агаар, орчны бохирдлын асуудлаар сэдвээр хийсэн Үндэсний Аюулгүй Байдлын Зөвлөлийн Хурлын бичлэгийг хүргэж байна. Энэ нь ҮАБЗ-ийн хурлын бичлэг Монголд анх удаа олон нийтэд хүрч буй хэрэг юм.

 

СУРТАЛЧИЛГАА :

43 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. утаатай тэмцэх нь зөв ,гэхдээ үүнээс ээ илүү Эрдэнэтийн луйвар ,өрөө яаж дарах , луйварчин хулгайчуудад ямар шийтгэл ноогдуулах , оффшорийн мөнгөө яах юм аа яриач , анхаарал сатааруулах больж үз ! С.Зоригийн гээд учир нь олдох оо больсон хачин хэрэг байна . . .алив аа төслийг хэрэгжүүлэхэд мөнгө хэрэгтэй ,хувхай цайчихаад хуцаад байх юм

    Зочин, 2017-02-10 13:37:12, 65.19.167.130Хариу бичих

  2. Хулгайчийн хулгайлсан юмыг хураагаад хулгайчид хуулинд заасан ялыг өгөх нь зүйтэй. Хулгайчдаас тайлбар аваад байгааг гайхаж байна.

    Зочин, 2017-02-10 20:50:38, 150.129.141.37

    Засгийн газар мэдээлэлтэй байсан, 49 хувийг төрд авах боломж байсан боловч мэдээллээ хувьдаа ашиглаж хэдэн луйварчин завшихаар оролдож байна. Оросоос авчирсан ч гэж байх шиг хүүхэд хуурч байгаа юм шиг юм яриад байх юм.

    Зочин, 2017-02-10 20:58:16, 150.129.141.37

    Нэг жишээ хэлье, айлын Телевиз хулгайлаад гэртээ тавьчихсан хулгайчид хувийн өмч нь болсон болохоор халдаж болохгүй гэх үү?

    Зочин, 2017-02-10 21:00:45, 150.129.141.37

    Хууль зөрчсөн нь тодорхой байгаа тул хулгайчдаас тайлбар сонсоод байх албагүй, ил байгаа этгээдүүдийг даруй баривчилж хуйвалдагч нарыг илрүүлэх ажилаа хууль хэрэгжүүлэх байгууллага хийхийг хүлээж байна.

    Зочин, 2017-02-10 21:04:55, 150.129.141.37

    Ц.Элбэгдорж зэрэг иргэд энэ илэрхий луйврыг өмөөрөөд байгаа хирнээ шүүхээр нь даруй шийдүүл гээд байгаа. Шүүх прокурор одоогоор хэний атганд байгаа билээ гэдгийг анхаарах хэрэгтэй. Луйврын аргаар өөрсдийн талд гаргах санаатай байх магадлалтай.

    Зочин, 2017-02-10 21:08:24, 150.129.141.37

    Хужаа Да.Ганболдыг харааж сууна уу. Монголыг хоролсон Элбэгдорж Эрдэнэтийг авч идэх гэж С.Зоригийг хуйвалдаан задлах гэлээ гэж устгасан. Дараагаар нь Отгонбилэг, Наранцацралт нарч алуулсан. Хуйвалдан бусдын амь насыг хороож байсан тэднийг цааз угтаж байна.

    Зочин, 2017-02-11 23:14:55, 139.5.218.193

    ХХБ бол АНы луйварчдын мөнгө угаадаг газар болсон байна. Энэ банкны лиценз хэзээч хураагдаж хаалга барьж мэдэх хогийн банк болсон байна. Ард түмэнд хэлэхэд эд нар л бид нарыг дээрэмдэх гэж оролдсон. Эрдэнэтээс гадна улсын маш олон ашигтай үйлдвэрүүдийг хууль бусаар авсан банк. Ийм шуналын туламнууд л Монголыг цаазын тавцанд авчирна

    Зочин, 2017-02-11 23:20:13, 98.169.180.19

    Бүх Монголчууд луйварчдын эсрэг нэгдээд байхаар Элбэгдорж өөр асуудал руу чиглүүлж,хүчийг нь сулруулах гэж оролддог. Утаа гамшиг болсон нь үнэн,тэрнээс илүү гамшиг эх орноо өрөнд алдах. Үр хүүхдийг минь аль нэг улсын колони болох ирээдүй хүлээж байхад эх орныг минь өрөнд ортол офшордсон,хулгайлсан луйварчидтай бид л тэмцэхгүй,жагсахгүй бол хэн жагсах вэ? Бид яах вэ гэхэд ,үр хүүхдийнхээ төлөө дуугарах л болно , дээрэмчдийн асуудлыг бүү сааруулахыг оролд Ерөнхийлөгчөө ! ! ! Түүний оронд офшорт нуусан хөрөнгөөрөө өр зээл төлөлц гэж офшортнуудыг уриал !

    Зочин, 2017-02-13 12:59:29, 150.129.140.220

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. ДЭЛХИЙ ДЭЭР 8 САЯ ГАРАН МОНГОЛЧУУД АМЬДАРДАГААС 2,5 САЯ НЬ ЭХ ОРОН, ГАЗАР НУТГАА ЗАРЖ ИРЭН ТАРААХ ГЭЖ УЛАЙРААД. ЭХ ОРОН ГАЗАР ШОРООГҮЙ МОНГОЛЧУУД ЯАЖ ХҮНД ХЭЦҮҮ АМЬДАРЧ БАЙГААГ ГЭРИЙН ХУЛГАНУУД ОЙЛГОХГҮЙ!

    Зочин, 2017-02-10 15:45:37, 43.228.130.73Хариу бичих

  4. ХХБ бол АНы луйварчдын мөнгө угаадаг газар болсон байна. Энэ банкны лиценз хэзээч хураагдаж хаалга барьж мэдэх хогийн банк болсон байна. Ард түмэнд хэлэхэд эд нар л бид нарыг дээрэмдэх гэж оролдсон. Эрдэнэтээс гадна улсын маш олон ашигтай үйлдвэрүүдийг хууль бусаар авсан банк. Ийм шуналын туламнууд л Монголыг цаазын тавцанд авчирна

    Зочин, 2017-02-11 23:20:22, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. УИХ-ЫН ГИШҮҮДЭД МОНГОЛЫН УРАН САЙХАНЫ "ХҮНИЙ МӨР" КИНОГ НЭЭЛТТЭЙГЭЭР ҮЗҮҮЛЖ, ХЭЛЭЛЦЭЭЛЭГ ХИЙЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БАЙНА. УИХ-ЫН ЭМЭГТЭЙ ГИШҮҮДЭД МОНГОЛЫН УРАН САЙХАНЫ "ГАРЫН ТАВАН ХУРУУ" КИНОГ БӨӨНД НЬ СУУЛГАЖ БАЙГААД ҮЗҮҮЛЭЭД ХЭЛЭЛЦҮҮЛЭГ ХИЙЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭД ДҮГНЭЛТ ХИЙЖ ХООРОНДОО ҮЙЛ ЯВДАЛЫН ЗӨВ, БУРУУ. САЙН, МУУ ТАЛЫГ НЬ ШҮҮЖ ХЭЛЭЛЦЭХИЙГ НЬ АРД ТҮМЭН ШУУД НЭВТРҮҮЛГЭЭР ҮЗҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ. ЭД НАР ЮМЫГ ШҮҮЖ, ТУНГААЖ, САЙН МУУГ ЯЛГАЖ БОДОХ ЧАДВАРГҮЙ, ШУНАЛ, ЭРХ МЭДЭЛИЙН ТӨЛӨӨ СОХОРЧИХСОН ЮМ ШИГ БАЙНА. ХЭН НЬ ЮУ ГЭЖ ДҮГНЭЖ БАЙГААГ АРД ТҮМЭН СОНСОЖ ДҮГНЭГ!

    Зочин, 2017-02-10 15:45:59, 43.228.130.73Хариу бичих

  6. Өгөр толгой Гүрсэд... Чамаас Тэмүүжин хочит Батсайхан асууж байна! Чинбат гуай юу да? Ээжээ таны нөгөө. Хүнийг хайрлах сайхан сэтгэл хаа очив оо?

    Зочин, 2017-02-10 15:46:27, 43.228.130.73

    ХХБ бол АНы луйварчдын мөнгө угаадаг газар болсон байна. Энэ банкны лиценз хэзээч хураагдаж хаалга барьж мэдэх хогийн банк болсон байна. Ард түмэнд хэлэхэд эд нар л бид нарыг дээрэмдэх гэж оролдсон. Эрдэнэтээс гадна улсын маш олон ашигтай үйлдвэрүүдийг хууль бусаар авсан банк. Ийм шуналын туламнууд л Монголыг цаазын тавцанд авчирна

    Зочин, 2017-02-11 23:20:31, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Нохойн хар бааснуудын ярьж байгаа юмыг ээ..Хэнд ч хэрэггүй дэмий балай юм юм улин хуцалдаад байх юм.

    Зочин, 2017-02-10 21:37:55, 202.9.42.166Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. elbeg ch mon aimaar yum xiij baiina daa uiliin ur irne

    zochin, 2017-02-10 22:59:43, 24.1.124.58Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Хулгайд юмаа алдчихаад, хулгайчийг сайн байна манай юмыг авсан гээд сууж байгаа ерөнхийлөгчийг огцруулаач ээ гишүүд ээ. Offshore-т байгаа хулгайд алдсан мөнгөө ав, бас Эрдэнэтийн 49% иа бас ав. Өрөө төлчих тэгээд мөнгөтэй болчихоод утаа энэ тэрийгээ ярь. Гол нь хулгайчуудаас болж балараад байгаа учир эхлээд хулгайтайгаа тэмц!!!

    Зочин, 2017-02-11 07:02:25, 104.6.184.33Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. элбэгдорж, ганболд нар монголын ядуурал, сөнөл, мөхөлийн төлөө тууштай ажиллаж буцах замгүй болсон тул яаралтай зайлуулахгүй бол монголд ямар зовлон учруулахыг таашгүй. эх орноо боддог хэн боловч энэ аюулыг зайлуулахын төлөө төрөө цэвэрлэхийн төлөө босох болжээ. ТТГ, АТГ, прокурор, шүүхийг төр яаралтай гартаа авах хэрэгтэй болжээ. эдийн засгийн алуурчдын гар хөл бологчид эдгээр байгуулгад шимэгч хорхой шиг үүрлээд байгааг эн тэргүүнд чөлөөлөж авах асуудал их хурлын (төрийн) эн тэргүүний ажил мөн алгууруулвал шархадсан баавгайн идэш болно гэдгээ МАН-ын төр түргэн асуудлыг шийдээсэй

    зочин, 2017-02-11 07:55:57, 49.0.207.135Хариу бичих

  14. Саяхан даа 1980 оны дундуур энэ халзан Ганболд МУИС-д багш байсан толгойдоо устэй байсан одоо толгойдоо усгуй хулгайч болсон байна

    Зочин, 2017-02-11 09:03:34, 103.212.119.172

    Бүр чанга дуугаар биднийг загнаж ярьдаг даварсан хулгайч болсон байна, энэ халзан Ганболд. Манай хууль шүүхийнхэн эр хүн шиг болмоор байна. хэдхэн хулгайчид дарлуулж дууслаа.

    Зочин, 2017-02-11 15:40:53, 66.181.187.131

    Хужаа Да.Ганболдыг харааж сууна уу. Монголыг хоролсон Элбэгдорж Эрдэнэтийг авч идэх гэж С.Зоригийг хуйвалдаан задлах гэлээ гэж устгасан. Дараагаар нь Отгонбилэг, Наранцацралт нарч алуулсан. Хуйвалдан бусдын амь насыг хороож байсан тэднийг цааз угтаж байна.

    Зочин, 2017-02-11 23:17:20, 139.5.218.193

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ulc vndestenee ayvltai baidald orolsan tus nvhvr yvv dondod bgn!

    naran, 2017-02-11 14:48:28, 1.27.50.192Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. утаа одоо яахав дүүрчээ. өөрсдийгөө эхний ээлжинд хамгаалцгаа. өрөө дарах хэрэгтэй. оффшортонгууд мөнгөө өгцгөө.

    Зочин, 2017-02-11 15:01:13, 150.129.140.121Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. энэ одоо гар мар нь яагаад байгаа юм шал домбоо юмаа

    Зочин, 2017-02-11 16:18:37, 202.9.40.248Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Утаа шиг амархан юм байхгүй офшороос мөнгөө авцраад л санхүүжилт 100% шийдэгдчих асуудал. Тиймээс оффшороо ярь.

    Зочин, 2017-02-11 21:31:56, 99.226.97.200Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Нямдорж гуйн хэснээр манай хэвлэл мэдээлэл бүгд худалдагдчихжээ. Уг нь энэ сонин вэбсайтийн эхний нүүр Эрдэнэтээ Ард түмэн авлаа гээд туг дарцгаар намирч ард түмэн хөөр баяраар бялхаж байх байсан ээ чааваас сонин.мн ээ шившигээ.

    Зочин, 2017-02-11 21:34:18, 99.226.97.200Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Энэ хүн утаагаар нүүрээ халхлах биш тороор нүүрээ чимээд ард түмэндээ хийснээ наминчилсан зураг нь байсан бол өөрийнх нь хойд насанд өлзийтэйсөн. сонин .мн-ийн мэдэлтнүүдээ.

    Зочин, 2017-02-11 21:36:50, 99.226.97.200Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. ХХБ бол АНы луйварчдын мөнгө угаадаг газар болсон байна. Энэ банкны лиценз хэзээч хураагдаж хаалга барьж мэдэх хогийн банк болсон байна. Ард түмэнд хэлэхэд эд нар л бид нарыг дээрэмдэх гэж оролдсон. Эрдэнэтээс гадна улсын маш олон ашигтай үйлдвэрүүдийг хууль бусаар авсан банк. Ийм шуналын туламнууд л Монголыг цаазын тавцанд авчирна

    Зочин, 2017-02-11 23:20:55, 98.169.180.19Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Deer setgegdel bichsen humuus mash zuv zil heljee gehdee hulgaich nar uuniig ogt toohgui ulaandaa garsan deeremchid tiimees taivan jagsaal hiij hatuu temtsehees uur zam baihgui bolson shuu

    bat, 2017-02-12 13:11:55, 202.9.43.6Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Hulgaich nar snorond suuh estoi

    Zochin, 2017-02-12 14:45:09, 27.123.214.120Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Xxxbanknaas munguue tatiya luibarchid hezeech miniih gh medeh yum bna snuuu.............

    Zochin, 2017-02-12 14:46:50, 27.123.214.120Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. сайханбилэг дубайн луйварт яагаад гарын үсэг зурав гэж их хуралд байцагдах үедээ би түүхэнд нэрээ үлдэх гэсэн юм гэж солиорсон юм гэдэг түүхэнд нэрээ үлдээх гэж нэг нөхөр хотоо шатааж түүнийг нь ард түмэн ганс хийж толгой дээр нь ухаад тамхи татдаг болсон юм гэдэг ард түмэн энэ шившигийг нь дурсаж байх юм бодоод олчих байлгүйдээ.

    зочин, 2017-02-12 17:59:01, 49.0.207.22Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Хоосон чалчигч луйварчин элбэгдорж дүр үзүүлж, өнгөрсөн борооны хойноос цув нөмөрч байгаа юм байхдаа, нохой долоо

    Зочин, 2017-02-12 20:16:53, 59.153.112.20Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ЭЛБЭГДОРЖ ЭРДЭНЭТИЙН 49 ХУВИЙГ АВАХААР САНААРХАЖ ӨЧНӨӨН ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН ТУЛ ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨС НЬ ТАТАН БУУЛГАЖ АРГА ХЭМЖЭЭ ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ

    Зочин, 2017-02-13 11:07:20, 202.21.118.98Хариу бичих

  40. Уг нь би #Оюунлаг #тэмцэгч, гэтэл эдгээр #луйварчидтай хар аргаар #харьцмаар байна... . Би П.#Очирбат, Багабанди, С.Баяр, Су.Батболд, Баярцогт, Сайханбилэг, Алтанхуяг, Тэмүүжин, Элбэгдорж, Гончигдорж ... нарыг цаазаар авмаар байна. Морио мордон ташуураа барих Монгол бүсгүй би... тэднийг олны өмнө ийнхүү жигшүүртэйгээр залхаан шийтгэмээр байна. Улсын их гадаад өрийг үе үеийн 76-гаар төлүүлэх Ард түмний хууль баталж, одоогийн 76-д болдогсон бол 9-н эрүү шүүлт тулгамаар байна. Тэдний гар, хөлүүдийн гинжийг таслаж, Ард түмнээс уучлалт гуйлган, сөгдүүлж, бүх хөрөнгийн хохирогчдод зохистой тараан олгомоор байна. #Үндэснийаюулгүйбайдалд үймээн самуун бол хурцаар нөлөөлж, Монгол руу дайрах их гүрнүүдийг баярлуулах тул далимдуулагчдаас бүгд #сэрэмжлээрэй! Уг нь би Оюунлаг тэмцэгч, гэтэл эдгээр луйварчидтай хар аргаар харьцмаар байна... Би хорт өвчинд нэг хөхөө өгсөн түүхтэй. Харин одоо нөгөө хөхөө Эх орончдод өгөх тийм зүрх зориг надад байна. Хэрвээ эрх баригчид олон тэнэг үйлдлээ хийсээр байх аваас би бээр #жагсаал зохион байгуулж, #Чингисийн хөшөөний өмнө хөхөө хэрчин тайрч хаях болно. Монголчуудын зовлон надаар дуусаг. Ард түмний минь зовлон надаар эцэслэг. Надтай санал нэгдэж буй хүмүүс холбоо барина уу? Намрын чуулганыг сайтар хар! Жилийн дараах #сонгуулийг бүү хүлээцгээ! Жагсаал #цуглаан #удирдсан #манлайлагчдыг дэс дараалан шоронд хорих гэсэн адгын муу, хүчирхийлэлийн нууц хуулийг хэрвээ баталсан нь үнэн бол, би огтхон ч АЙХГҮЙ ЭЭ

    Зочин, 2017-02-13 14:22:50, 43.228.130.73

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. торийн ордонд УИХ,Засгийн газар,еронхийлогч нар нэг дор шавааралдан суудаг бас их тэнгэрт еронхийлогч еронхий сайд ИХ-ын дарга нар газар хавчсан юм шиг хамтдаа боогнорч амьдардагийг салгамаар бна хуйвадаан эндээс эхтэй торийн ордонд их хурал vлдэж засгийн газар еронхийлогч хоерыг нvvлгэе их тэнгэрт еронхийлогчийг тамгын газартай нь vлдээж бусдыг нь нvvлгэеэ

    лхагва, 2017-02-13 12:24:05, 202.179.24.238Хариу бичих

  42. Уг нь би #Оюунлаг #тэмцэгч, гэтэл эдгээр #луйварчидтай хар аргаар #харьцмаар байна... . Би С.#Баярцогт, П.#Очирбат нарыг цаазаар авмаар байна. Морио мордон ташуураа барих Монгол бүсгүй би... тэднийг олны өмнө ийнхүү жигшүүртэйгээр залхаан шийтгэмээр байна. Улсын их гадаад өрийг үе үеийн 76-гаар төлүүлэх Ард түмний хууль баталж, одоогийн 76-д болдогсон бол 9-н эрүү шүүлт тулгамаар байна. Тэдний гар, хөлүүдийн гинжийг таслаж, Ард түмнээс уучлалт гуйлган, сөгдүүлж, бүх хөрөнгийн хохирогчдод зохистой тараан олгомоор байна. #Үндэснийаюулгүйбайдалд үймээн самуун бол хурцаар нөлөөлж, Монгол руу дайрах их гүрнүүдийг баярлуулах тул далимдуулагчдаас бүгд #сэрэмжлээрэй! Уг нь би Оюунлаг тэмцэгч, гэтэл эдгээр луйварчидтай хар аргаар харьцмаар байна... Би хорт өвчинд нэг хөхөө өгсөн түүхтэй. Харин одоо нөгөө хөхөө Эх орончдод өгөх тийм зүрх зориг надад байна. Хэрвээ эрх баригчид олон тэнэг үйлдлээ хийсээр байх аваас би бээр #жагсаал зохион байгуулж, #Чингисийн хөшөөний өмнө хөхөө хэрчин тайрч хаях болно. Монголчуудын зовлон надаар дуусаг. Ард түмний минь зовлон надаар эцэслэг. Надтай санал нэгдэж буй хүмүүс холбоо барина уу? Намрын чуулганыг сайтар хар! Жилийн дараах #сонгуулийг бүү хүлээцгээ! Жагсаал #цуглаан #удирдсан #манлайлагчдыг дэс дараалан шоронд хорих гэсэн адгын муу, хүчирхийлэлийн нууц хуулийг хэрвээ баталсан нь үнэн бол, би огтхон ч АЙХГҮЙ ЭЭ. Эрхэм #ерөнхийлэгч Ц.#Элбэгдорж оо! Та намайг хүлээн авч уулзан, Монголын хөгжлийн гарцуудын тухай надтай хэлцэн ярилцахыг хувиасаа #шаардаж байна. Хариу хүсье.

    Зочин, 2017-02-13 14:12:06, 43.228.130.73

    Уг нь би #Оюунлаг #тэмцэгч, гэтэл эдгээр #луйварчидтай хар аргаар #харьцмаар байна... . Би П.#Очирбат, Багабанди, С.Баяр, Су.Батболд, Баярцогт, Сайханбилэг, Алтанхуяг, Тэмүүжин, Элбэгдорж, Гончигдорж ... нарыг цаазаар авмаар байна. Морио мордон ташуураа барих Монгол бүсгүй би... тэднийг олны өмнө ийнхүү жигшүүртэйгээр залхаан шийтгэмээр байна. Улсын их гадаад өрийг үе үеийн 76-гаар төлүүлэх Ард түмний хууль баталж, одоогийн 76-д болдогсон бол 9-н эрүү шүүлт тулгамаар байна. Тэдний гар, хөлүүдийн гинжийг таслаж, Ард түмнээс уучлалт гуйлган, сөгдүүлж, бүх хөрөнгийн хохирогчдод зохистой тараан олгомоор байна. #Үндэснийаюулгүйбайдалд үймээн самуун бол хурцаар нөлөөлж, Монгол руу дайрах их гүрнүүдийг баярлуулах тул далимдуулагчдаас бүгд #сэрэмжлээрэй! Уг нь би Оюунлаг тэмцэгч, гэтэл эдгээр луйварчидтай хар аргаар харьцмаар байна... Би хорт өвчинд нэг хөхөө өгсөн түүхтэй. Харин одоо нөгөө хөхөө Эх орончдод өгөх тийм зүрх зориг надад байна. Хэрвээ эрх баригчид олон тэнэг үйлдлээ хийсээр байх аваас би бээр #жагсаал зохион байгуулж, #Чингисийн хөшөөний өмнө хөхөө хэрчин тайрч хаях болно. Монголчуудын зовлон надаар дуусаг. Ард түмний минь зовлон надаар эцэслэг. Надтай санал нэгдэж буй хүмүүс холбоо барина уу? Намрын чуулганыг сайтар хар! Жилийн дараах #сонгуулийг бүү хүлээцгээ! Жагсаал #цуглаан #удирдсан #манлайлагчдыг дэс дараалан шоронд хорих гэсэн адгын муу, хүчирхийлэлийн нууц хуулийг хэрвээ баталсан нь үнэн бол, би огтхон ч АЙХГҮЙ ЭЭ

    Зочин, 2017-02-13 14:23:15, 43.228.130.73

    Наад элбэгхудалч чамд яг туслаж харагдаарай. наадах чинь хүнй цус, нус нулимсанд ханадагшгүй луйварчин. хахахахаха

    Зочин, 2017-02-13 14:28:15, 43.228.130.73

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. ОЛИГАРХИ ГЭЖ НЭРНИЙ УТГЫГ ОЙЛГОХГҮЙ. УГ НЬ ЭНЭ ҮГ ЧИНЬ ХАМГИЙН АДГЫН ХУЛГАЙЧ, ЛУЙВАРЧИН, АЛУУРЧИН, БЭРТЭГЧИН ГЭХ ЖИШЭЭГЭЭР ХҮН ЧАНАРАА ГЭЭСЭН, ХАЙРЛАХ ЭНЭРЭХ СЭТГЭЛГҮЙ, ХҮН НЭРТЭЙ СҮГИЙГ ХЭЛДЭГ ГЭЖ БИ ОЙЛГОДОГ. ТЭГЭЭД ТЭР НЭРЭЭР ДУУДУУЛСАН П.ОЧИРБАТ, БАГАБАНДИ, С.БАЯР, СУ.БАТБОЛД, Баярцогт, Сайханбилэг, Алтанхуяг, Тэмүүжин, Элбэгдорж, Гончигдорж ... ГЭЖ ХУДЛАА ЛООЗУН ДЭВШҮҮЛЖ, НАМ ЭВСЭЛ ХУЙВАЛДААН, БҮЛЭГЛЭЛ ЯРЬСАН ЛУЙВАРЧИД МОНГОЛ ТӨРД АРДЧИЛАЛЫН 26 ЖИЛД ШИНГЭЖ. ЭДНИЙГ ХУУЛЬ ЁСООР ЯЛЛАЖ, ЦААЗЫН ТАВЦАНД ТАВИАГҮЙ НӨХЦӨЛД ДЭЛХИЙН УЛС ОРНУУД МОНГОЛ УЛСЫН ТӨРИЙГ ХЭЗЭЭ Ч БИЕ ДААСАН УЛС ГЭЖ ҮНЭЛЭХГҮЙ. ЭНЭ ЛУЙВАРЧИДААС ТӨР ӨМЧӨӨ ҮНЭН МӨНӨӨР НЬ САЛГАЖ АВЧ, ШУДРАГА ЁСЫГ ТОГТООЖ БАЙЖ МОНГОЛЫН ТӨР ШИГ ТӨР БОЛНО. ЭД МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ҮНЭНИЙ ЯЛЫГ ТУЛГАНА ГЭЖ АЙСАНДАА, ХИЙСЭН ХОР НҮГЛЭЭ БҮРХЭГ БОЛГОХ ЗОРИЛГООР, ХАР ХОРОН САНААНДАА БУЗАРААР ГИШГЭСЭН МӨРӨӨ БАЛЛАХ ГЭЖ ШҮҮХ ПРОКУРОР, ЦАГДАА, ТАГНУУЛ АТГ, ГЭЭД БҮХ ХУУЛИЙН БАЙГУУЛЛАГЫН ДЭД БҮТЭЦИЙГ УГААДАС ШАВХАРУУГААРАА ХООЛЛОЖ ХУУЛИЙГ ХЭРЭГЖИХ НӨХЦӨЛГҮЙ БОЛГОЖ, УЛСЫГ ХЭСЭГ ЛУЙВАРЧИДЫН МЭДЭЛД ОРУУЛСАН. ТЭМЭЭ ТЭГНЭЭД ТЭНГЭРТ ГАРДАГГҮЙ, ЯМАА ТЭВХЧЭЭД ЯНГИА ЭВДЭХГҮЙ ГЭГЧЭЭР ЧААВААС ДАА, ДЭЛХИЙН ТОМООХОН УЛС ГҮРНҮҮДИЙН ОЛИГАРХУУДЫН ЖИШИГТЭЙ СУРГАГГҮЙ ХЭСГҮҮД. МОНГОЛЫН ТӨР ПАЛИН ХАМАРТ ОЧИРБАТААС АВАХУУЛААД ЭХ ОРОН, АРД ТҮМЭН ГЭЖ ХАЙРЛАХ ЭНЭРЭХ ОРШИХУЙГҮЙГЭЭР, ЭХ ОРНЫГ ХУДАЛДААД ХЯТАДАД ДАГААР ОРНО ГЭХЭЭР ХЯТАДЫН ТӨР УЛС, ХЭН НЬ Ч ТӨРЛӨХ ОРОН ГЭР БОЛСОН УЛС ОРОН, АРД ТҮМЭН, УЛС ГЭРЭЭ СҮЙТГЭСЭН, ХҮНИЙ АДАГ БОЛСОН ЭДНИЙГ ХҮЛЭЭЖ АВАХГҮЙ. ПАЛИН ХАМАРТ ОЧИРБАТ ЛУЙВАРЧИНЫ ХЭЛСНЭЭР "ААЗЫН БАР" БОЛГОНО ГЭЖ ХОШИГРОЛУУЛААД "ААЗЫН БААР" БОЛГОЧИХСОНЫ ГАЙ БОЛ УГ ЧАНАРТАА ТЭРНЭЭС ШУУД ШАЛТГААНТАЙ. ХАРИУЦЛАГЫН АСУУДАЛ ГАРЦААГҮЙ БОСЧ ИРНЭ ЭДНИЙ ЗАМААР УЛС ОРОН БҮХЭЛДЭЭ ЖИВЖ БАЙГААГ АРД ТҮМЭН УХААРЧ БАЙНА. ОДОО ЗАВХАНЫ ОЮУНХОРОЛ ХАР ХЯТАДУУДЫГ ВИЗГҮЙ ОРУУЛЖ ИРНЭ Ч ГЭХ ШИГ. МАНЖИЙН ХААНЫ ҮЕИЙН УДАМЫН БОДЛОГО ХЭРЭГЖИЖ БАЙГАА ЮМ БИШ ҮҮ! ОЧИР БАТ, БАГАБАНДИ ГЭЭД ЗАВХАНЫ УЛИАСТАЙН АНДУУД, ЦУС НЭГТЭНГҮҮД БАЯРЦОГТООС АВАХУУЛААД ЭЛЭГ ТНЭГТЭНҮҮДТЭЙГЭЭ УЛСЫГ ДАМПУУРУУЛЖ, ДАГАЛДАН БАЯСАГЧ НОЁД УРВААЧ НОХОЙ ШАРВААЧ ГЭЖ ЭРЛИЙЗ, ХУРЛЫЗУУДЫН БӨГС ДОЛООЖ, ҮНЭРЛЭСЭН С.БАЯР, СУ.БАТБОЛД ГЭЭД МОНГОЛ ХҮНИЙ НЭР ЗҮҮСЭН ДААНЧ ХҮНИЙ ОРОМЦОГУУД ЮМ. МОНГОЛД ХУУЛЬ ХЭРЭГЖДЭГГҮЙ, ҮНЭН ГЭЖ БАЙДДАГҮЙ БАТАЛГАА БОЛГОЖ: С.ЗОРИГ АГСАНЫ "ЗОРИГ САН"-ГЫН ДЭРГЭД "ХУДАЛДАА ХӨГЖЛИЙН БАНК" ГЭЖ ЯМАР ӨНДӨР, ШИЛЭН БАЙШИН БОСГОСНЫГ ХАРЖ АНЗААРААРАЙ. АТГ-ЫН ДАРГА АСАН Б.ДАНГААСҮРЭНГ ХҮНИЙ НУТАГТ АЛБАН АЖЛААР ЯВЖ БАЙХАД НЬ 2 НҮДИЙГ УХАЖ, АЛААД МОНГОЛД ИРҮҮЛСЭНИЙГ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН МАРТААГҮЙ. С.ЗОРИГ АГСАНЫ ХЭРГИЙГ 20 ОРЧИМ ЖИЛ ХУУЛЬ ХЯНАЛТЫНХАН МӨРДӨЖ, УЛС ТӨРИЙН ЗОРИЛГОТОЙ АЛЛАГЫГ ИРГЭНИЙ ХЭРЭГ БОЛГОЖ, ҮНЭНЭЭР ЯВААД ҮХСНИЙ ХОХЬ ГЭЖ АРД ТҮМНИЙГ ШОГЛОЖ, ДОРОМЖИЛЖ, МОНГОЛЫН "ХУУЛИЙГ ГУУЛЬ" БОЛГОСНОО ДАХИН БАТАЛЖ БАЙГАА НЬ. МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН СЭРЭХ, УХААРАХ ЦАГ АЙСУЙ.

    Зочин, 2017-02-13 13:05:19, 43.228.130.73Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. хувийн гэж баахан солиорцгоов. үр дүн нь монголуудыг ажилгүй амьдралгүй болгов. үйлдвэр комбинат гэж өглөө, оройд ардчлалын жагсаалаас илүү олон хүн баярын жагсал шиг ажилдаа орж тардаг байв. одоо хэдэн үйлдвэр хувьчлагдав хэдэн ажилчин тэжээж байгаад одоо хэдэн хүнийг тэжээж байна гэдгийг үзэх цаг болжээ. ажилгүйдэл монгол орныг нөмөрч монголчууд ирээдүйд итгэх итгэлээ алдаж жилд хэдэн зуугаараа амиа хорлодог болов, статисткийн газар ажилгүй хүний тоог дандаа худлаа гаргаж байна. хувиараа хөдөлмөр эрхэлдэг гэдэг нэрээр олон хүн шулах, луйвардах ажилаар амьдарч байна. хүн амын орлогын албан татвар төлдөггүй хүн бол ажилгүй хүний тоонд орох ёстой биш үү? одоо ардчлалын нэртэй анархист төрийн тогтолцооны үед алдсан онсноо эх орон ард түмнийхөө эрх ашгийг тэргүүнд нь тавьж байгаад үнэлэлт дүгнэлт өгөх үүргийг МАН ард түмний өмнө хүлээж байна. хэрэв үүнийг хийж зохих арга хэмжээг авахгүй бол 2020 онд АН-аас илүү чанга унах болно. АН-ын мөн чанарыг ард түмэн мартахгүйгээр ойлгосон. АН яаж ч хошгоруулаад нэмэргүй үнэн царайгаа харуулсан

    зочин, 2017-02-13 14:12:05, 202.21.100.210Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Үнэн зүйл бичхээр арилгаад байна.

    Зочин, 2017-02-13 15:23:06, 124.158.109.140Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Сайн уу ! хууль ёсны, хурдан зээлийн үйлчилгээ хэрэгтэй байна уу? одоо хэрэглэж, нэн даруй таны мөнгө авах! * 50 сая 5000 хоорондын албан тушаал * Төлөх 1-р 30 жилийн хооронд сонгох хэрэгтэй. * Уян хатан зээлийн нөхцөл. Эдгээр болон түүнээс дээш бүх бидэнтэй холбоо барина уу. Бүтэн нэр: .......... Утасны дугаар:....... Сарын орлого: ............. Улс ............................... Зээлийн зорилго нь ........... хэмжээ хэрэгтэй ................. Зээлийн байдал ............ Үргэлжлэх хугацаа: ........................... и-мэйл Холбоо барих: thompson.loanservice@gmail.com Удирдлагын. Одоо зээлийн шуурхай Холбоо барих !!

    THOMPSON GARY, 2017-02-19 01:35:13, 105.112.39.81Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: