УИХ-ын гишүүн С.Жавхлан Ерөнхийлөгчийг огцруулахыг асуудлыг УИХ-д оруулахаа мэдэгдэв

Нийтэлсэн: 2017-01-11 15:16:00

УИХ-ын гишүүн С.Жавхлан, Тусгаар тогтнол, эв нэгдлийн нам /ТТЭНН/-ын дарга Г.Уянга нар өнөөдөр Төрийн ордонд Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийг огцруулах асуудлаар хэвлэлийн бага хурал хийлээ.
 
ТТЭНН-ын дарга Г.Уянга өнгөрсөн оны сүүлчээр Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийг огцруулах 12 үндэслэлээ хэвлэлийнхэнд танилцуулж байсан. Тэрбээр энэхүү үндэслэлээ УИХ-ын гишүүдэд хүргүүлэхэд УИХ-ын гишүүн С.Жавхлан түүнтэй хамтрахаа мэдэгдсэн байна.
 
ТТЭНН-ын Г.Уянга энэ үеэр тус үндэслэлээр дахин танилцуулсан юм. Тэрбээр, нэгдүгээрт "Эрдэнэт" үйлдвэрийн 49 хувийг хууль бусаар хувьчлах ажиллагааг зохион байгуулсан. Хоёрдугаарт 35 тэрбум төгрөгийн хохирол барагдуулаагүй Жастин Каплад өршөөл үзүүлсэн. Гуравдугаарт Рио Тинто копаниас байр авсан нь авлигын шинжтэй. 2012 онд Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдорж Оюутолгой компанитай гэрээ хийж “Breu House” хотхоноос долоон тоот байрыг 36 сая 396 мянган төгрөгөөр хувьдаа авсан.
 
Дөрөвдүгээрт 2011 оны дөрөвдүгээр сард Рио Тинто компани Ерөнхийлөгчийн эхнэрийн удирддаг ТББ-д зориулж 3 сая хүртэлх ам.доллар цуглуулах хандивын аяныг АНУ-д зохион байгуулсан нь илт авлигын шинж чанартай үйлдэл болсон. Тавдугаарт "Оюутолгой" компанид зөвлөгөө авах нэрээр төсөвт 17.5 тэрбум төгрөг суулгаж, энэ мөнгөний тодорхой хувийг өөрийн найз Роберт Пэйнтэр болон түүний эхнэрийн эзэмшлийн хуулийн компанид шилжүүлсэн. 
 
Зургадугаарт санхүү эдийн засгийн хүндрэлээ тооцолгүй АСЕМ-ын дээд хэмжээний уулзалтыг зохион байгуулсан. Долдугаарт “Байнга төвийг сахих бодлого”-ыг баримтална хэмээн дэлхий нийтэд дур мэдэн зарлаж Монгол улсын гадаад бодлогод ноцтой хохирол учруулсан. Наймдугаарт Монгол улсыг нэгдмэл биш, “холбооны улс” болгох оролдлогыг тасралтгүй хийж байна.  Есдүгээрт Ерөнхий сайдаар ажиллаж байх үедээ анх удаа давхар дээлний асуудлыг санаачилж, өөрөө гардан хэрэгжүүлсэн. Энэ нь бүхэлдээ Үндсэн хууль зөрчсөн үйл явдал болсон.
 
Аравдугаарт Ухаалаг төр гэгчээр төрийг өмчгүй болгож хүчгүй болгох бодитой алхам хийсэн. Аравнэгдүгээрт Ерөнхийлөгч УИХ-д ажлаа жил тутам танилцуулах атал найман жилд нэг л удаа хуулийн дагуу  үйл ажиллагааныхаа тайланг тавьсан. Арванхоёрдугаарт хуулиар олгогдоогүй эрхийг эдэлж Гадаад хэргийн яам, ТЕГ, АТГ болон хуулийн байгууллагын бусад томилгоог Засгийн газраас булаан авсан. Ингэснээр Засгийн газрын кабинетын чадавхийг бууруулж, Засгийн газрын үйл ажиллагаанд дур мэдэн оролцож, эрх мэдлийн хуваарилалтыг алдагдуулж, өөртөө төвлөрүүлэх санаархлаа зогсоохгүй байна" гэв.  
 
С.Жавхлан гишүүн энэхүү асуудлыг тун удахгүй УИХ-д асуудал болгож оруулах гэнэ. Хэдийгээр манай улс шинэ Ерөнхийлөгчөө сонгох гэж байгаа ч хууль бус үйлдэл хийсэн хэн ч нэг хоногийн өмнө огцорч байх ёстой гэж тэд үзэж байна.
 
Б.Туул
 
Эх сурвалж: “Монцамэ”агентлаг 
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

50 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. zuv....

    Зочин, 2017-01-11 16:31:25, 202.179.31.97Хариу бичих

  2. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙГ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСЛААС ШАЛТГААЛАХ ДАРААХ ЭМГЭГҮҮДЭД ХЭРЭГЛЭНЭ: - Цус шингэлж, холестрин бууруулах, - Судас цэвэрлэх буюу өөхөн товруу /бляшка/-г хайлуулах - Тархи-зүрхний судасны хатуурал нарийсал, ишеми, - Даралт ба хуян, - Бусад эрхтний судасны хатуурал нарийсал, бөглөрөл, хүндрэлээс урьдчилан сэргийлэх. БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ НАЙРЛАГА: - Альфа линолейний хүчил /ALA/, - Гамма линолейний хүчил /GLA/, - Эйкозапентаены хүчил /EPA, Омега-3/ - Докозагексаений хүчил /DHA, Омега-3/ - Ногоон цайны полифенол - Токоферол /Е витамин/ зэрэг нийт 28 төрлийн Ханаагүй тосны хүчил буюу Омега орсон нь зөвхөн нэг төрлийн бус олон төрлийн үйлчилгээг нэг дор үзүүлэх боломжийг олгосон “ОМЕГА КОМПЛЕКС” бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 курс- 3 сар хэрэглэх 660’000₮, 1 сараар хэрэглэх нь 220’000₮ Лавлах утас: 96665038. БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ТАНИЛЦУУЛГА БИЧЛЭГ: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-01-11 16:40:55, 202.179.27.246

    ZA,ZA DUGAI BAI ! TA NART TIIM KHUCH BAIHGUI ,YAVAHYN KHOOROND YUN SURTEI YUM

    Зочин, 2017-01-11 18:34:53, 212.47.253.151

    100% demjine ee

    Зочин, 2017-01-11 18:53:21, 103.57.95.91

    Жавхлан, Уянга нарын зөв учраас Элбэгдоржийг огцруулахыг дэмжиж байна.

    Zuv, 2017-01-11 19:23:11, 88.128.80.238

    "ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙГ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСЛААС ШАЛТГААЛАХ ДАРААХ ЭМГЭГҮҮДЭД ХЭРЭГЛЭНЭ" гэнүү? Энэ яасан шуналтай пизда вэ? Монголын амь амьдрал яригдаж байхад юу гэнэв. Хол очиж хуц. зАЙЛ.

    Зочин, 2017-01-11 21:57:16, 59.153.85.124

    Хулгайч Шоронд л байх естой

    Зочин, 2017-01-11 22:28:43, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Demjij bn

    ganaa, 2017-01-11 16:39:14, 122.201.21.201Хариу бичих

  4. Ene gutamshigiig odoo l shuud buulgahgui bol dahiad hulgai hiine shu .naad tarvaga chin

    Зочин, 2017-01-11 19:20:17, 202.9.40.91

    ДЭМЖИХГҮЙ БАЙНА, НЭР ТӨР ОЛОХЫН ТУЛД ХИЙЖ БАЙГАА АЖИЛ

    Зочин, 2017-01-11 22:27:51, 103.212.119.41

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. мөсөн уулын оройг л жагсааж.

    Зочин, 2017-01-11 16:40:56, 182.160.33.13Хариу бичих

  6. Жавхлан ч яахав((( Энэ Ав ГАЙгийн нvдийг харцгаадаа!! Таминээ юу болоод байнаа!!! Зомби авгай Монголыг минь эзэлчихсэн юм шиг санагдаад явчихлаа!! Ээбийг явахаас емне хэдэн юм тоншчихоод! Жавхланг тэнэгтvvлж айгаад Еренхийлегчийн сонгуульд санаатай юм байхдаа? Их хуралд Алавч царайлчихаад энэ ЗомбиГай их санаатай)))

    Зочин, 2017-01-12 00:41:25, 27.123.214.89

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. хууль зөрчсөн бол тийм, зөв

    өвгөн, 2017-01-11 16:47:55, 49.0.185.171Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Явж явж муу дуучин, боловсролгүй гэж муучилагдаад байсан Жавхлан л шударга юмны талд гарч ирж бн. хэн нэгэн Харвардад төгссөн мундаг их боловсролтой залуу түүий оронд байсан бол ингэж дэмжиж гарч ирэхгүй. Ер нь энэ УИХ-д гадаад дотоодын их сургууль төгссөн өчнөөн залуучууд бн. Тэд нар хөдлөхгүй бгаа бхгүй юу. Уянгаагын огцруулах үндэслэлүүд бол маш тодорхой бн. Харин тэр Монгол улсыг холбооны улс болгох санаатай бн гэж юу гэсэн үгэв? Юуг хэлээд бн?

    Зочин, 2017-01-11 17:06:05, 202.131.230.70Хариу бичих

  10. Za bitii doldoigood bai .Uyanga l anh tarvagiig buulgii gj sanaachilsan

    Зочин, 2017-01-11 19:21:58, 202.9.40.91

    Уянга санаачилсан. Гэхдээ одоо өөрөө УИХ-ын гишүүн биш. Огцруулах саналыг УИХ-ын гишүүн л оруулах эрхтэй. Тэр нь 76 гишүүн дотроос Жавхлан л болж таарч бн гэдгйг хэлсэн бн. Бусад нь хөдлөхгүй бн.

    Зочин, 2017-01-11 21:09:43, 49.0.205.131

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Elbegdorjiig zailuulah temgeld mong dayaaraa boszgooe yaduu zuduu taniig uiim bolgoson luivarchin mehtei zalitai adgiin luivarchi g neg odriin omno ch gesen zailulah estoi mongolchuudaa negdegtun elbegdorjiin asar ayultai horon tolovlogoog bid tasalduulah heregtei boszgoo mongolchuudaa

    Зочин, 2017-01-11 17:10:38, 212.95.7.116Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. ДЭМЖИНЭ ЭЭ. БИД ЖАГСАХАД БЭЛЭН

    Зочин, 2017-01-11 17:32:27, 139.5.216.153Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ЗА БОЛЬ ҮЗ ШОУДАХ ЗАВТАЙ Л БАЙНА ДАА

    Зочин, 2017-01-11 17:35:28, 124.158.112.4Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. ХА ХА ХАААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААААА ИНЭЭДМИЙН ЖҮЖИГ ЭНЭ АВГАЙ ЗҮГЭЭР ҮҮ

    Зочин, 2017-01-11 17:36:51, 124.158.112.4Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. ЖАВХЛАН МИНЬ ЭНЭ АВГАЙГ ДАГААД САВААД БАЙВАЛ ДАРААГИЙН СОНГУУЛЬД АРД ТҮМЭН ЧАМД ХАМГИЙН МУУ ДҮН ТАВИХ БАЙХ ШҮҮ

    Зочин, 2017-01-11 17:42:41, 124.158.112.4Хариу бичих

  20. Уянга сонгуульд ялагдаагүй. Түүнтэй хамтрах хэрэгтэй. Авгай гэнүү. Тэгвэл цөс ихтэй монгол эрчүүд нь шудрага бус байдал газар аваад ард түмэн басамжлагдан доромжлогдож офшорчин хулгайч С.Баяр Англид виски шимээд банзалтаад байж байхад хэн үгээ хэлж байгаа юм. Монгол эрчүүд бүгд тэнэг хулчгар уяач, дуучин, тогооч, мөрийтэй тоглоомчин, хар тамхичид, цүнх баригчид эсвэл хар амиа хоохойлогчид болжээ. Өөрсдөөсөө ичээд ядахдаа гай болохгүй чимээгүй байцгаа.

    Зочин, 2017-01-11 22:23:04, 59.153.85.124

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. elbegdorjiig hyrdan zaiuluulah heregtei!!!ogzryylah byren yndeslel baisaar baital sanaatai esergyyzbel ta elbegdorjiin tald battai bna gej bodloo!elbegdorj bol Mongoliig mohoo ylas bolgohod hamgiin hortoi adgiin lud!baigaa yum!iim erenhiilegch gej baih yy?Mongoliig yagaad mohooh geed baigaag ta nar medehgyi l bna daa!!!Mongol hyn mongol tord itgelee aldajdee!!!!!!haisaach yhaanii yum be?...ene chetgeriin holion bantan ylas orniig mini sarniulan zambaraagyi chiglelgyi bolgon eldebiin argaar meheesen ni ynen?...Elbegdorj sig hyn chanargyi adgyys olon bolbol yamar be?Mongol oron dayar ene hyneen anhaaran yhaj oilgoj baigaa biz dee!!!hyrdan zailuul!!!!

    er ni Mongol hynd itgeleen aldjee?.., 2017-01-11 18:08:38, 148.60.180.115Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Огцруулна гэдэг бол хэт энэрэнгүй зүйл б иш үү

    Зочин, 2017-01-11 18:09:21, 66.181.185.122Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Зөв олон долоон юм шалчиганахгүй хариуцлаггүй ерөнхийлөгчөө хуу татсан дээрдээ.

    Огцруулах хэрэгтэй шүү , 2017-01-11 18:12:41, 103.26.195.231Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. энэ 2 тэнэг

    Зочин, 2017-01-11 18:43:21, 87.214.37.106Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Ovoo do uyngatai niilchij .odoo oshoo negdeh heregtei bn .tehdee elbegdorjiin tagnuuliin huntei negdej huurtavaa

    Зочин, 2017-01-11 19:13:59, 202.9.40.91Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. маш зөв гэхдээ бүтэх болов уу.

    Зочин, 2017-01-11 19:47:48, 202.9.40.249Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Дэмжиж байна

    иргэн, 2017-01-11 20:38:14, 202.9.41.241Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Жавхлан Уянга нарыг дэмжижи байна. Эргүү Монголууд бүгдээрээ үхэр болчихоогүй бол дэмжицгээ. Сэрцгээ.

    Зочин, 2017-01-11 20:42:48, 122.201.24.5Хариу бичих

  36. bogsiig ni dolooj ugaadsaa nemegdyylj booljsiig ni iddeg dood hulgaich nar ni hyzyygyi pizdaakaasaa salbal yhchihne

    unshigch, 2017-01-12 01:24:09, 188.63.13.9

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. ENE NARIMGAR DORVODIIG ERONHIILOGCH BOLGOJ TUMENI ULNEE KARAAL IDEK JMAR BAIDAGIIG UZUULEK KEREGTEI

    jivklene, 2017-01-11 20:56:34, 82.72.118.104Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. XARIUTSLAGATAI NIIGMIIN TOLOO TEMTSEX L XEREGTEI

    zochin, 2017-01-11 21:13:49, 66.181.187.186Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Demjij bn zahih yaliin uuruuleed shorondn hii

    Zochin, 2017-01-11 21:19:13, 172.58.137.148Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. дэмжиж байна элбэгдоржийг огцоруул солонгос шиг улс иймэрхүү үйлдэл хийсэн ерэнхийлэгчээ аль хэдийн огцоруулсан ЭлбЭгдоржийн энэ 12 зүйлийн үйлпэл огцоруулах биш шоронд хийх естой монголын хуульчид элбэгдорж томилсон учраас хуульчид хар амиа бодож байна ялангуяа элбэгдоржийн хуулийн зөвлөхөөс эхлээд хүн элсан хүүхэд дайрсан олон байгаа тэд хамгаалж байгаа юм

    Зочин, 2017-01-11 21:26:25, 112.72.11.67Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Жавхланг дэмжиж байна

    Зочин, 2017-01-11 21:54:22, 66.181.186.46Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Ogtsrulaad shorond hiij nuusan haasan buh hurungiig n huraah heregtei tegj baij daraa daraagiin erunhiilugch uls ardaa gedeg tsever ard tumen uls orniihoo tuluu ajildag amidarch chaddag boono .

    mgk, 2017-01-11 22:22:09, 95.85.69.157Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. hoer medrel kkkkkkk

    Зочин, 2017-01-11 22:46:11, 37.210.253.183Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. ok

    Зочин, 2017-01-11 22:49:37, 112.72.12.93Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. dugui duguigaa olood avch odoo hol unhurndu kk

    netizen, 2017-01-11 23:15:21, 119.192.14.109Хариу бичих

  54. Оносон тохирсон ооно шаргачин хоёр гэж нэг үг байдагдаа. Биднийг төрөө самарыг хүлээж байгаа улс зөндөө л байгаа байх шүү.

    Ок, 2017-01-11 23:57:29, 202.100.227.3

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. yag zuv 100! demjij bna hurdan ogtsruulah heregtei

    zochin, 2017-01-12 00:35:13, 103.229.120.25Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Зөв дэмжиж бн

    Зочин, 2017-01-12 00:36:29, 175.223.49.108Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Tsa nar uneheer teneg boltsgoochihoj. Uursduu bol negch zuiliig hiigeech ugui hiij chadah ch ugui baij hunii hiisniig ni bish aldaag ni toochood bvl hereldsen avgai nuhur hoyoriin dunduur muug ni olj yarij yavdag iljigtei yamar yalgaa bn. Uursdiiguu had hii chadahgui bol ich tegeed uuriiguu ene komment deer bich. Uyanga, Javhlan 2 shigneg teregnii 2 dugui yag bolj bn. Chavgants shig heruul hunii uliig shagaij net hundee usguh bish yum hiigeechee 2 -oo.

    shanghai, 2017-01-12 00:46:07, 150.129.142.83Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Tand baiarlalaa. tanii sanaliig demjij baina. gehdee naad omhii hyzyygyi aluurchin chini hamag umaa amjuulaad husalt hulgaigaa deed hemjeend ni hiichisen. odoo bod idsen boohoi shig peediij iaduu zydyy ard tymnee tenegiig ni gaihaj doromjlon tyriivch 1 hulgaichidtaigaa hamtarch arhidan tenegiig ni shoolj ineeldej doromjilj baigaa. zoriggi alsan mongoliig shulsan nygel ni hydeeree garah odor irne. iaduu guilgachin ard tymniig doromjilj chadsan ch Burhaniig doromjilj chadahgyi.

    unshigch, 2017-01-12 01:21:40, 188.63.13.9Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Yagaad bolohgui gej

    zochin, 2017-01-12 01:43:12, 27.123.214.88Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Дэмжинэ ээ яагаад болохгүй гэж

    иргэн, 2017-01-12 01:59:44, 202.9.41.241Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Дэмжиж байна. Энэ хүн чинь хэнийг огцруулж байлаа байз? Юм эргэдэг гэдэг үнэн юм гээч.

    Зочин, 2017-01-12 07:31:37, 207.237.211.20Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Арван таван толгойтой атигар хар мангасыг дарах л хэрэгтэй .

    жэнгошүүз, 2017-01-12 07:45:18, 70.209.196.35Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Demjij bna gehdee bid l buruutai oorsdoo songchood odoo yaaj bna ardiin namiig muulaal bn daraagiin songuuld hen ylhuu mdeej ardchilsan nam iim bj bolohgue

    ganaa , 2017-01-12 10:01:36, 202.70.46.221Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: