БНН АН-д нэгдэнэ

Нийтэлсэн: 2017-01-10 13:55:00

АН-ын даргад нэр дэвшигчийг 2016 оны 12 сарын 12-ноос 17 хүртэлх хугацаанд АН-ын Сонгуулийн Хороо бүртгэснээр УИХ- дахь АН-ын бүлгийн дарга С.Эрдэнэ,  УИХ-ын гишүүн Д.Эрдэнэбат, Ж.Батзандан, АН-ын дарга, Ерөнхий сайд асан Н.Алтанхуяг, УИХ-ын гишүүн, Боловсрол, Шинжлэх Ухааны Сайд асан Л.Гантөмөр нар  намынхаа даргын сунгаанд оролцож,  бүх шатны гишүүдтэйгээ уулзаж яваа билээ. АН-ын даргад нэр дэвшигчдийн  сонгуулийн сурталчилгаа 12 дугаар сарын 21-ний өдрөөс эхэлсэн бөгөөд  нийт 40 хоног үргэлжилж,  2017 оны нэгдүгээр сарын 29-ний өдөр санал хураалт болно. 
 
Санал хураалтын өдөр ойртох тусах нэр дэвшигчдийн сурталчилгаа ширүүсч буй бөгөөд нэр дэвшигчдийн рейтинг ч тодорхой болж буй тухай эх сурвалжууд өгүүлж байна. УИХ дахь АН-ын бүлгийн дарга, УИХ-ын гишүүн С.Эрдэнэ энэ удаагийн сонгуульд ялж, АН-ын дарга болох магадлал өндөр болжээ. Түүний сонгуулийн баг ч маш сайн ажиллаж буй бөгөөд нэгэн сонирхолтой хүн уг багт бий нь БНН-ын дарга, "Буян" компаний захирал Б.Жаргалсайхан аж.
 
АН-ын 6-р их хурлын үеэр АН-ын даргад нэр дэвшинэ хэмээж байсан тэрээр ямартай ч АН-д элсэхээр нэгэнт сэтгэл шулуудсан бололтой. БНН АН-д нэгдэх хувилбараар ч тэрээр АН-ын гишүүн болохыг үгүйсгэхгүй юм. Юутай ч ардчиллын анхдагчдын нэг Б.Жаргалсайхан АН-даа эргэн ирж буй нь тодорхой болжээ.
 
Э.Мягмар
СУРТАЛЧИЛГАА :

55 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Ясан толгой чи С.Эрдэнийг дагаад хол явахгүй дээ

    Зочин, 2017-01-10 14:51:09, 112.72.12.105Хариу бичих

  2. ENE TEGEED TER MONGOLIN NOOLUURIG DELHIID GARGASAN NI HAANA BAINAA,MONGOL MALIN NEHII HOG DEER HAYAGDAJ BAIHAD

    CHARLATAN, 2017-01-10 15:11:02, 202.179.23.208

    Нэг хүнтэй нам байжийж нэгдлээ байхдаа яахав дээ. Нэг хүн элслээ гэвэл аятайхан сонсогдож байна

    Зочин, 2017-01-10 15:26:06, 202.9.41.206

    ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙГ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСЛААС ШАЛТГААЛАХ ДАРААХ ЭМГЭГҮҮДЭД ХЭРЭГЛЭНЭ: - Цус шингэлж, холестрин бууруулах, - Судас цэвэрлэх буюу өөхөн товруу /бляшка/-г хайлуулах - Тархи-зүрхний судасны хатуурал нарийсал, ишеми, - Даралт ба хуян, - Бусад эрхтний судасны хатуурал нарийсал, бөглөрөл, хүндрэлээс урьдчилан сэргийлэх. БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ НАЙРЛАГА: - Альфа линолейний хүчил /ALA/, - Гамма линолейний хүчил /GLA/, - Эйкозапентаены хүчил /EPA, Омега-3/ - Докозагексаений хүчил /DHA, Омега-3/ - Ногоон цайны полифенол - Токоферол /Е витамин/ зэрэг нийт 28 төрлийн Ханаагүй тосны хүчил буюу Омега орсон нь зөвхөн нэг төрлийн бус олон төрлийн үйлчилгээг нэг дор үзүүлэх боломжийг олгосон “ОМЕГА КОМПЛЕКС” бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 курс- 3 сар хэрэглэх 660’000₮, 1 сараар хэрэглэх нь 220’000₮ Лавлах утас: 96665038. БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ТАНИЛЦУУЛГА БИЧЛЭГ: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-01-10 16:07:56, 202.179.29.251

    hamgaalalt hereg bolj dee.

    Зочин, 2017-01-10 17:40:52, 202.179.23.61

    One man party. One man show.

    KKK , 2017-01-10 18:03:58, 85.182.160.174

    7/1 чулуу зоосон чинь яалтачгуй унэн

    Зочин, 2017-01-11 13:09:35, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Батзанданг гаргачих хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-01-10 15:08:12, 202.55.191.76Хариу бичих

  4. АН-д Эрдэнэ, Батзандан 2 гай л болно доо уг нь.

    Дорж, 2017-01-11 10:54:15, 122.201.21.44

    Энэ нам нэртэй юм угаасаа хэнд ч хэрэггүй. Хатсан ч өмхийгөө тавихгүй балиар баас шүү дээ

    Зочин, 2017-01-11 13:32:07, 76.121.230.81

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. БНН өөрөө хичнээн гишүүнтэй нам бэ?

    Зочин, 2017-01-10 15:09:17, 202.55.191.76Хариу бичих

  6. Нийт 7: 3салсан эхнэр тэдгээрийн хvvxдvvд нийлээд 7 ЛОЛ

    Зочин, 2017-01-10 15:43:51, 122.201.21.67

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Jagaa gantsaaraa tamgaa barial orood irne yamarch asuudalgui

    Зочин, 2017-01-10 15:12:34, 67.187.160.78Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Нэг гишүүнтэй

    Баагий , 2017-01-10 15:12:36, 27.123.214.105Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Эрдэнэ л биш бол хөх ухнач байсан яахав, Уул нь Эрдэнэбат хамаагүй дээр байгаа юм.

    Зочин, 2017-01-10 15:33:33, 202.179.24.34Хариу бичих

  12. Үнэн Эрдэнэ бол тийм сайн хүн биш Харин Эрдэнэбат хамаагүй дээр тулахтай хэлсэндээ өөрөөрөө хүн дэмжиж байна

    Зочин, 2017-01-10 18:31:06, 202.126.91.98

    Бах царайлсан Эрдэнэ л биш бол шулам ч байсан яахав дээ

    Зочин, 2017-01-11 13:32:46, 76.121.230.81

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Pee mongolchuudaa ERDENE gedeg huniig buu gsrgaarai busad n haamaagui hamgiin bayn shunaltai hun de.Jagaa bol AN d alt l gesen ug.Amarjargald hurehgui gehde arai iluu bhs

    irgen, 2017-01-10 15:45:36, 202.9.43.135Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙГ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСЛААС ШАЛТГААЛАХ ДАРААХ ЭМГЭГҮҮДЭД ХЭРЭГЛЭНЭ: - Цус шингэлж, холестрин бууруулах, - Судас цэвэрлэх буюу өөхөн товруу /бляшка/-г хайлуулах - Тархи-зүрхний судасны хатуурал нарийсал, ишеми, - Даралт ба хуян, - Бусад эрхтний судасны хатуурал нарийсал, бөглөрөл, хүндрэлээс урьдчилан сэргийлэх. БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ НАЙРЛАГА: - Альфа линолейний хүчил /ALA/, - Гамма линолейний хүчил /GLA/, - Эйкозапентаены хүчил /EPA, Омега-3/ - Докозагексаений хүчил /DHA, Омега-3/ - Ногоон цайны полифенол - Токоферол /Е витамин/ зэрэг нийт 28 төрлийн Ханаагүй тосны хүчил буюу Омега орсон нь зөвхөн нэг төрлийн бус олон төрлийн үйлчилгээг нэг дор үзүүлэх боломжийг олгосон “ОМЕГА КОМПЛЕКС” бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 курс- 3 сар хэрэглэх 660’000₮, 1 сараар хэрэглэх нь 220’000₮ Лавлах утас: 96665038. БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ТАНИЛЦУУЛГА БИЧЛЭГ: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-01-10 16:07:59, 202.179.29.251Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. ANiin hulgaichidiig medseer bj ochij naaldana gheer ayultai zalihai ym bn

    Зочин, 2017-01-10 16:25:34, 202.9.41.147Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Ene Erdeneegveserguutseed bgaa humuus bol bugd MAH-garuudiin idevhten kommentchid bnshdee !

    Зочин, 2017-01-10 16:27:27, 101.235.87.63Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. За өөрийг чинь нилээд шулуун шудрага хүн гэж хүндэлдэг байлаа.Хэрэв АНам түүний дотор Эрдэнээг дэмжинэ гэхээр чинь ёстой бүтэхгүй гар байна гэж бодож байна.Үүнийгээ больж харинч өөрийнхөө намаараа нэрээрээ дараа дараагийн сонгуульд нэр дэвшсэн чинь онох байх шүү.Сайн тунгаагаарай.

    зочин, 2017-01-10 17:09:35, 202.179.31.20Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. yadarsan yumdaa huurhii.guilagachin bolood AH-d negdej baigaa ni ter.

    Зочин, 2017-01-10 18:10:11, 103.23.51.2Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. БНН-д Жагаа л байдаг биздээ

    Mongol, 2017-01-10 18:17:29, 89.12.74.183Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. АН ыг ганц авч явах чадалтай ЗОРИМОГ ганц хун бол БАТЗАНДАН юмдаа.АН ыг ганц умхийрчтхсэн ОТ ХОРХОЙНООС зацлуулж ЦЭВЭРЛЭХ Яхун блл БАТЗАНДАН оор хэнч чадахгуй олбийсэн гологнууд.

    Мэргэн, 2017-01-10 18:21:19, 103.57.95.174Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Эрдэнэ намын дарга болж Буян Жагаа ерөнхийлөгчид дэвших юм биздээ

    Зочин, 2017-01-10 18:44:51, 139.5.218.240Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. МАН - Д НЭГДСЭН ӨӨР НАМ БАЙДАГ БОЛОВ УУ. ХАРААЛГАЖ ЕРӨӨЛГӨӨД АН-Г СОНГОХ ЮМ. АН ОЛИГТОЙХОН ШИНЭЧЛЭГДЭЭСЭЙ

    Зочин, 2017-01-10 18:52:51, 202.179.31.97Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Эрдэнээс айж ийм шоу хийж байгаа юм биз дээ Жаргалсайхан АН-д нэгдвэл ийм нэг чуганц байдлаар орж ирэхгуй ээ! Зугээр л Эрэдэнэ Жаргалсайхан хоер ойртоод байна гээд тавьчих тэгвэл Эрдэнэ будаа! гэх мэтийн хуухэд шиг юм явуулж байгаа хэрэг!

    Зочин, 2017-01-10 19:10:17, 103.26.193.14Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Жагай яагаад айгаад байна Уг нь Ар халхад том л хулгайч даа. Эрдэнээс жижигрэнэ гэж баймааргүй юм

    Зочин, 2017-01-10 19:36:25, 66.181.185.122Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Арай ч дээ Эрдэнэ шүү! АН ч дүйрч ээ

    Зочин, 2017-01-10 20:04:45, 72.235.58.222Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Gunbalai buyan#buyanbalai. Boloo um bishuu ta 2 negd.

    buyabalai, 2017-01-10 20:35:23, 202.9.40.73Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Shorond baih yostoi hun namiin darga bolvol ene nam adilhan shoroon dor oroh nidee, barag ter ni ch zuv yumuu

    Зочин, 2017-01-10 20:50:57, 122.201.31.211Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Батзандан чи Магнайтай 2008 онд олон мянган хүмүүсийг турхирчихаад алга болсон. Юм болгоныг шүүмжилж, шударга царайлан цаагуураа өчнөөн лицензийг авчихсан. Нөгөө алдарт Тосон бумбын нуруунд хүртэл авчихсан. Жагаа АН д нэгдэнэ гэдэг нь энэ МАН ын засаг энэ оны 6 сард огцорно гэсэн үг.

    Зочин, 2017-01-10 21:02:48, 202.9.40.226Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Арай ч дээ очиж очиж луйварчин, дээрэмчин, хулгайч, настангуудыг нас барахаар алга ташин мөнгийг нь хуурамч бичиг баримт бүрдүүлэн хулгай хийдэг , тэрийг нь илчилсэн сэтгүүлчийг захиалгаар нэг л нартай өдөр нүд аниуулдаг ийм хүнийг арай ч дээ...Хэзээ ч Эрдэнэ намын дарга болж чадахгүй...Үнэн шудрага ялаасай билээ!!!...Өөрийгөө магтсан хуурамч хар пиарыг битгий хийл дээ!!!...Хорчин минь!!!...Шударгаар өрсөлд !!!...Ж.Энхбаяр хэлээ биз дээ өөрийг чинь хэн болохыг, удахгүй таны дээлээ нөмрөөд шоронгийн тав болохыг!!!... Та л лав мэдэж байгаа !!!...Улс төрийн нөмөр нөөлгийг Ардчилсан намаас бүү хай!!!...Бусдын тархийг худал зүйлээр бүү угаагаач, угаалаа гэхэд хэмжээ хязгаартай баймаар байна!!!...

    Бааткаа, 2017-01-10 21:21:58, 8.37.235.179Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Олигархуудын эсрэг ганц юм хийж чадах нээлттэй сөргөлцөж байгаа нь Батзандан шүү дээ. Бусад нь бүгд Элбэгдөржийн хүмүүс. Тэгээд ард түмэн энэ намагтаа үлдэх эсэхээ өөрсдөө сонго!! хэ хэ хэ

    Зочин, 2017-01-10 21:22:05, 99.226.97.200Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Эрдэнэ бол ойлгархуудын эсрэг н3г ч үг дугарч чадахгүй, ганцxан Батзандангийн эсрэг дуугарна. Тэгэxлээр хэний төлөө явах нь ойлгомжтой!!!!!!!!!

    Зочин, 2017-01-10 21:23:40, 99.226.97.200Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. БНН-ын дарга Б.Жаргалсайхан, ИЗН-ын дарга С.Оюун, МҮАН-ын дарга М.Энхсайхан нар бол нам дагаж далдганагчид гэдгээрээ алдартай.

    Зочин, 2017-01-10 22:22:57, 202.9.40.249Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. АН-д бас нэг шинэ фракц үүсэх нь ээ.

    Зочин, 2017-01-10 22:42:27, 202.21.106.138Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Sain baitsgaana uu? HEHEHE, enehuu soningiin unen hudliig ch medeh yum algadaa. Za tegeed, Mongold mini yu bolood buig unshij duulavch hen ni unen heleed hen ni hudal yariad baigaag ni yalgahui berh shuudee, hehehe. Setguulchid geechuul ni humuunii helj yarij buig sonsonoo gej ugui, hel yarianiih ni tas dunduur orj ireed tes hondlong asuugaad, tegeed tuundee ooroo hariulaad, uneleed, dugneed, oorteigoo yariad, margaldaad, hargaldaad yavchihna hehehe. Ingeed bolooguiee, zogsohguiee, zarim negen #Oyugui Torgui -uls torch- geech Huntsluud# ni MONGOLD, MONGOL AHUID, MONGOL ZASAGT, MONGOL TORD BII BAIGAAGAA MEDEHGUI MEDDEGGUI NEMEED, MEDEHGUIGEE MEDDEGGUIGEE, MEDDEGGUI MEDEHUIGEE ILTGEED, ORCHNOO-ORSHLOO-ORCHLOO TANIAGUI, SEHEEREEGUI, UHAARAAGUI GEDGEE TUMEND ZARLAN TUNHAGLAJ ALDUURCH TONGOCHOOD BARITSGUI BARIMJAAGUI CHALCHITSGAANA, SAVSLAGAD AVTAJ OGNO. NADA BII MINII UHAAN GEH YUMGUI, BOLJ L OGVOL BUSDIIN HIISEN BUTEESEN, HELSEN YUMAND DOROOLJ AVAHIIGAA L SANAJ BODOH, HEHEHE, DOROO TASARDAGAA GEDGIIG CH MEDEHGUI CHAAVAS GEJ. Enehuu soning unshij duulaad deerhiig hellee. Manid sanagdaj biigeer AN-AA TOLGOILOOD YAVAHAD, EDGEER 5 ETGEED DOTROOSOO ERDENEBAT GEECH ETGEED NI HUNIIHEE TALAAS CH CHUHAM ENEHUU EDUGEEDEE ZOHITSOLTOI YUMDAGUUDAA HEMEEN sanagdaad baigaa. ALTANHUYAG geech etgeed ni huvigal boloh bidnii hend maani ch bii bui baidag zorgooroo, duraaraa aash yamar bolohiig, yund hurgedegiig yas mahandaa ortloo tanij medej uhaarch seheerch UHAAN SUUSAN BOLVUU GEJ NAIDAH. Yaalaa ch geslee, Huntsluudees bolj Ardchilal geechiig urvuulj horvuulj ulandaa gishgej ulmaar, BUHEL BUTEN HUN ARD, NUTAG ORON, GAZAR SHOROO, UNDESTNEER TOGLOOD ZOGSOHGUI, SUITGEJ SUIDELJ GAZRIIN HORSNOOS ARCHIGDAHIIN CHINEEND TULTAL DOROITUULAHIIG OYUT TORT MONGOLCHUUD BID ERDOO CH TEVCHIHGUI, ZOVSHOOROHGUI, OLGOHGUI. ENE BOL HAS HASH CHAND UNEN.

    YUM-UZ, 2017-01-11 01:06:57, 216.240.89.20Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Hen ni garch l taarah baihdaa gehdee aria deer ni Batzandan bhaa zaluu hun, busad ni zasag tord bsan nuduud uls ornii samraad l hayaa bizdee, bugd l said baisan eronhii said bsan humuus, Batzandagaas busad ni. Tegeed uls orniig avad yavsan ni haa bndaa . Zaluu hun garah heregetei.

    Erdene butehgui dee , 2017-01-11 01:31:32, 75.75.169.230Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Ардчилсан намын даргыг бас л мөнгө шийдэх нь дээ. Нийгмийн даатгалын мөнгөнөөс завшсан мөнгөө Намын даргын сурталчилгаанд зараад гарах нь шив дээ.

    Зочин, 2017-01-11 01:50:19, 207.237.211.20Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Эрдэнэ сайн ажиллаж байсан шинэчлэлийн засгийн газрыг унагаахад хамгийн гол үүрэг гүйцэтгэж Ардчилсан намыг хагарал бутрал, ялагдалд хүргэсэн гол хорчин байж ямар нүүрээрээ намын даргад нэрээ дэвшүүлж чадаж байнаа ??????????????????

    Зочин, 2017-01-11 02:46:07, 27.123.214.94Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. АШГҮЙ ДЭЭ ЭРДЭНЭ ЖАГАА 2-ООР УДИРДУУЛСАН АН ИНГЭЭД ХОЛ ЯВАХГҮЙ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЛОО.

    Зочин, 2017-01-11 10:02:05, 202.21.118.98Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. АШГҮЙ ДЭЭ ЭРДЭНЭ ЖАГАА 2-ООР УДИРДУУЛСАН АН ИНГЭЭД ХОЛ ЯВАХГҮЙ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЛОО.

    Зочин, 2017-01-11 10:02:09, 202.21.118.98Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. АШГҮЙ ДЭЭ ЭРДЭНЭ ЖАГАА 2-ООР УДИРДУУЛСАН АН ИНГЭЭД ХОЛ ЯВАХГҮЙ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЛОО.

    Зочин, 2017-01-11 10:02:17, 202.21.118.98Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Erdene .. Jagaa 2 r ydirduulaad AN zadarch ustah yum bna.. Ashgvi dee

    Зочин, 2017-01-11 11:15:06, 66.181.186.32Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Өрх толгойлсон тэтгэвэрт гарсан авгай нар нөхөртэй байлаа гэхэд нөхөр нь гэр бүлдээ роль багатай халтуур хийхээс аэтрэхгүй өвөгчүүдийн эхнэр нэртэй толгой муутай хүмүүс С.Эрдэнийг дэмжээд намын ажил гээд өдөр шөнөгүй маажигниж байна! Энэ бол монголыг мөхөөж байгаа хүмүүс шүү.Толгой бөгс хоёр нь ажилахгүй болсон хүмүүс С.Эрдэнэ гэж солиорч явна!Монголоор дүүрэн хий үзэгдэл тэнж байна.Энэ бол мөхөл!!!

    Зочин, 2017-01-11 12:11:47, 95.85.69.82Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. АНам ретингээ дээшлүүлнэ гэвэл Батзанданаа л гаргавал сая нэг сэхж магадгүй.Эрдэнэ бол ёстой идэж уухаас өөр юуч хийхгүй.Бүр үгүйдээ боловсролын сайд агсан шаамий.

    зочин, 2017-01-11 12:51:05, 202.179.31.20Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. улс төрд шинэ салхи, шинэ уур амьсгал орж байна. Хэрхэхийг тэнгэр мэднэ.

    zangarag, 2017-01-11 13:18:12, 103.9.90.227Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. АН одоо байгаа луйварчдаа яаядаа гэж байж монголоо гэсэн сэтгэлгүй нэг том луйварчинг намдаа авахгүй байлгүй дээ.Харин С.Эрдэнээгийн хувьд зам мөр нь нийлэх байх шүү.

    Зочин, 2017-01-11 13:21:12, 202.21.100.202Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Буян Гийн ЖАГААД нэг дууны эхээс аялаж огье:Далавчгуй мортлоо шувуу бухнийг Дагаж битгий нисээрэй билээдээ Даанч томоогуй ЖАГАА дахиад битгий алдаарайдаа хоо. гэж

    мэргэн, 2017-01-11 13:39:07, 103.57.95.174Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. хаха засгийн газрыг унагадаг гэнээ яахаа мэдэхгүй гүйж яваа ясан толгой инээд хүргэчихлээ юм л бол шүүх сэргийлэх гэж айлгана хүн алсан том даргатай монголын шүүх лөөлий байнаа

    Зочин, 2017-01-11 13:52:22, 49.0.190.122Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Монголын дээд шүүхийн нэг том дарга хүн дайрч алчихаад инээгээд суугаад байгаа гэдэг үнэн үү үнэн бол ялаа эдэлж худал бол нэрээ цэвэрлэмээр юм үнэн юм гэж байна уу

    Зочин, 2017-01-11 13:55:59, 49.0.190.122Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Batzandan deeree

    Зочин, 2017-01-12 19:36:40, 90.201.190.36Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. АРДЧИЛСАН НАМ НЭГ ЗОВЛОНТОЙ АМЬТНААР БҮЛ НЭМЖ ДЭЭ

    Зочин, 2017-01-17 16:07:23, 202.21.117.178Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: