С.Зоригийг хөнөөлгөсөн захиалагчдыг олохоор ажлын хэсэг байгуулжээ

Нийтэлсэн: 2017-01-04 10:42:21

Ардчиллын анхдагч С.Зориг агсны амь насыг бүрэлгэсэн хэргийг 2016 оны сүүлээр  шүүхээр шийдвэрлэсэн . Тодруулбал иргэн Б.Содномдаржаа, Т.Чимэгээ, Ц.Амгаланбаатар нарыг С.Зоригийн амь насыг захиалгаар хөнөөсөн хэмээн шүүх үзэж, тус бүрт нь  24-25 жилийн хорих ял оноосон юм.
 
Тэгвэл С.Зоригийн амь насанд халдахыг захиалсан, зохион байгуулсан гэх хэргийг шалгах хамтарсан ажлын хэсэг байгуулагджээ. Уг ажлын хэсэгт Тагнуулын Ерөнхий газрын мөрдөн байцаах хэлтэс, Цагдаагийн Ерөнхий газрын Мөрдөн байцаах газрын Онц хүнд гэмт хэрэг мөрдөх хэлтсийн мөрдөн байцаагчид багтсан байна. Эдгээр хэрэгт Нийслэлийн прокурорын газраас хяналт тавих бөгөөд хэргийг шуурхай шалгаж, шийдвэрлэхийг Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгалан ажлын хэсэгт үүрэг болгожээ.
СУРТАЛЧИЛГАА :

94 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Ард түмэн , 2017-01-04 12:00:48, 174.29.161.85Хариу бичих

  2. Захиалагчгуй юм бол бусдыг хилсээр шийтгэх шуух хурал аа ил тод хийхгуй яасан юм болоо.

    Зочин, 2017-01-04 13:29:45, 139.5.219.241

    Хуцаач та нар ! Хамгийн түрүүнд гэрчүүдийг 4 хүний аминд хүрч устгаж явсан улс яагаад Булганыг амьд үлдээв гэдгээс эхэл ! Захиалагчтай аллага гэж яллалчихаад ,захиалгч аа хайгаад давхидаг гэнээ ХАХАХА .Одоо нээрээ болиод өгөөрэй ! Тагнуул нэртэй "ногоон малгайтангууд " жил гаран Ц,Нямдоржийн хэлдэгээр Булганыг байцаачихаад яагаад байр сууриа илтгэдэгүй юм бэ ? Одоо бас хамтарсан ажлын хэсэг ч гэх шиг ! ! Ард олон наад Булганыг чинь хуйвалдагч гэж хараад байнаа Б.Хурц аа ! Ажил нь бүтэлгүйтвэл ЦЕГ барьж буух нь л дээ . М.Энх-Амгалан аалз аа , ийм хэргийг захиалгаар шүүхэд шилжүүлсэн чиний буруу шүү ! Цаг нь ирэхээр лайгаа үүрээр ээ ,псдаа . . Ард түмэн та нарыг харж байгаа шүү ! Нэхэл нь хатуу бууна шүү ,муусайн дамран малгайтнууд aa !

    Зочин, 2017-01-04 13:57:09, 51.15.36.187

    Баримт №1 98-99оны үед Эрдэнэтийн 49% Белазын 2ш дугуйны үнээр зарагдахын даваан дээр буцсан. Үүнд нэг хүн маш уурлаж хорссон гдг №2 98онд С.Зориг агсан Ерөнхий сайдад нэр дэвшсэн. "ЕС болвол Отгонбилэгийг буцааж Эрдэнэтийн даргаар тавих уу" гсн Багабандийн асуултанд С.Зориг агсан "тэр луйварчин Отгонбилэгийг үхсэн бсн ч даргаар тавихгүйээ" гж №3 Отгонбилэг Швейцарийн дансанд 20сая $ хадгалуулж Монголын тэргүүн баянаар тодорсон үе. Зөвхөн нөлөө бүхий хүн Зоригийн хэргийн нотлох баримтуудыг устгаж чадна №4 Алуурчид бүгд Эрдэнэтийнх. №5 Отгонбилэгийн хамгийн сайн найз Багабанди Ерөнхийлөгч бсн. Шүүх эрх мэдэл зөвхөн Багабандид бсн

    Зочин, 2017-01-04 14:00:19, 202.9.41.166

    enhbayrig zagalmailsan etceg ged baisan chini bagabandi otgonbileg nar avilga avch allaga hiideg bsan bn shvv dee .enhbayr ter ved zohiolchdiin evleliin horoond ajillaj baisan bh yum.yu bolj bnaa.zagalmailsan etceg ni baga bandi yum bishvv

    Зочин, 2017-01-04 14:04:06, 112.72.11.116

    Орос бакиал зарна утас 99114455 ккк. Ийм сэтгэгдэл төрж байна надад ккк.

    Зочин, 2017-01-05 12:53:30, 183.81.171.134

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Ард түмэн , 2017-01-04 12:01:14, 174.29.161.85Хариу бичих

  4. Нэг сэтгэгдлийг нэг удаа бичвэл барав шдээ. Наадахыг чинь хэн ч тоож уншихгүй. Бусдыгаа хүндэлж сур

    Зочин, 2017-01-04 18:21:06, 202.9.41.166

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Ард түмэн , 2017-01-04 12:01:34, 174.29.161.85Хариу бичих

  6. taivshir ta

    irgen, 2017-01-04 13:05:59, 202.179.26.115

    Хавар ойртоод ирэхээр энэ шизоонууд буур байж сууж чадахаа больчдог гэсэн!Эмээ сайн ууж цэвэр агаарт гарч наад утаатай УБЭэс зайдуу байл гэж хэлмээр байнашуу!

    Зочин, 2017-01-04 18:45:56, 79.139.142.86

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Хахаха

    Зочин, 2017-01-04 12:05:49, 103.26.192.190Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ingetel ni niitleliin door comment bicheed suuj baidag har tuvug baigaadaa

    ss, 2017-01-04 12:24:08, 119.40.97.88Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Албан тушаал ахиж дарга болох донтой Элбэгдоржийн бөгсийг долоодог хэдэн гөлөгнүүд байх юм даа. Хүн хэлмэгдүүлчихээд хүний үхлийг далимдуулж тушаал ахиж хэдэн жил дарга хийж хир сайхан амьдрана гэж боддог юм бол. Хөөрхий дөө өрөвдөлтэй амьтад юм аа

    Зочин, 2017-01-04 12:30:08, 66.181.185.122Хариу бичих

  12. Bayr hamgiin suuld uulzsan oros ruu yavah baihad n boliulsan gedeg bizdee

    Зочин, 2017-01-04 13:36:11, 99.73.89.38

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Энэ арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан?

    Зочин, 2017-01-04 12:32:32, 43.228.130.73Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Odoo bas yamar huniin zoligt gargah boldoo

    Zochin, 2017-01-04 12:37:16, 172.58.143.31Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Энэ ЭЛБЭГДОРЖИД ерэнхийоэгя болсон 8 жилд олсон нэр хүнд , хийсэн бүтээсэн ажил байна уу?? ард түмэн минь, байдал ийм байхад МАН болон бусад нам эвсэл дууугүй л байх юм , Ийм байдлаар явж ирсэн учир монгол орон өндийж өсөн дэвжихгүй байна Оюутолгойн алт зэс Тавантолгойн коксждог нүүрс бүгд л ашиглаж эхэллээ Яагаад монголын ард түмэнд хальдамж муу байна?? монгол яагаад хөгжихгүй байна ?? яагаад нефть боловсруулах үйлдвэр барихгүй байна??? ард түмний хөрөнгийг аралын орнууд руу нуун далдалсаар байх юмуу??? ЭЛБЭГДОРЖОО ТА ХАРИУЛТ ӨГӨӨЧ

    Зочин, 2017-01-04 12:38:58, 112.72.11.67Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Элбэгдоржийн л найруулсан жүжиг. Хурцад яаран генерал цол өгсний учир энэ. Зохиолч Ж.Барамсайн эрэн сурвалжилсан Шорон дотроос өшөө авсан нь гэдгийн л нэг болхи хуулбар болсон шүүх хурал нэртэй жүжиг тавигдсан шүү дээ. Одоо 2-р үзэгдэл нь эхэлж байна.

    Зочин, 2017-01-04 12:48:49, 103.26.194.253Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Энэ арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан?

    Зочин, 2017-01-04 12:56:17, 43.228.130.73Хариу бичих

  22. Ерөнхий прокурор М.Энх-Амгалан ажлын хэсэгт үүрэг өгөөд л хэргийн эзэд тодорхой болчих уу? Битгий хуцаж байгаарай! Олон нийтийн тархи бүү угаа! Энэ санаатай, УЛС ТӨРИЙН аллага БОЛСОН! Үйлдсэн алуурчид ч айж байгаа!!!

    Зочин, 2017-01-04 13:12:36, 43.228.130.73

    zahialagch ni ELBEGDORJ men s dee!!!ta nar yagaad munharaad bna be?Hyatad nogoo jimsnii hor yy?Ergyygeen jaahan ch bolob zasahiig hichee!!!

    uiliin yr?..., 2017-01-04 18:45:12, 148.60.180.115

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Анхнаасаа бүх нотлох баримтуудыг устгахаас эхлүүлээд өнөөдрийн шүүх ажиллагаа бэлтгэгдсэн гэхээр байна. Ийм улсын нууц гээд байгаа хэргийн баримтууд алга болж байна гэдэг бол АН-хны 18 жил чацага алдатлаа айж чичирч явсан бн. АН Зоригийг зайлуулж өөрсдөө хязгааргүй эрх мэдэл, эд хөрөнгө, албан тушаал, тойрон хүрээлэлээ бий болгож чадлаа шүү дэ.

    Зочин, 2017-01-04 13:00:43, 103.26.194.253Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. хахаха

    Зочин, 2017-01-04 13:05:00, 202.55.191.76Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. bagabandi gej buzrin hulgaich salhin dooguurni garahAS SEJGIIN PIZDAA.BVH YUMIIG MEDEJ NUUJ BAISAN BN SHVV

    Зочин, 2017-01-04 13:05:06, 112.72.11.117Хариу бичих

  28. Отгонбилэг 1987 оноос багабанди с.баяртангуудтай эрдэнэтийг хувийн юм шиг эзэгнэж с.баяр нь байн байн эрдэнэтийн хүдрийг вагон вагоноор нь балхаш руу ачуулж гаргадаг байсан. Багабанди балдорж отгонбг нар дотно найзууд хуйвалдан иддэг байсанаа талийгч балдорж нь хэрэг биштээд ирэхээр би завханых биш шүү говьалтайнх гэх мэтээр дайжих гэж оролдож бсн гэдэг. Хөдөөнөөс алтанхуягыг багабанди авчирч ерөнхий прокурор болгон 20-иоод хэрэгт холбоотой эсвэл гэрчүүдийг толгой дараалуулан хөнөөж нууж янзлуулдаг байсан маш том хүн амины хэрэгтэн юм шиг яригддаг. Равдан генералын хүү багабандийн зөвлөх байсан, тэрээр с.баяраас яагаад зориг хүүг чи алчихав гэж асууж байсан нь бүх юм зохион бай-тай, дэс дараатай. Бараг хэн ч дээгүүрээ гайхахгүйгээр хийгдсэн , бэлтгэгдсэн аллага бололтой.хамгийн сүүлд 4 цаг зоригтой уулзаж, явуулахгүй торгоож, сонжиж, түнхэж байсан хүн нь ганц с.баяр байсан гэж хэвлэлд ил тод бичиж байв. Батүүл с.баяртай ойрхон найзалдаг байсныг энд дурдах юун. Эрдэнтээс олборлдог алтыг улсад тушааж байсан удаагүй гэж бн. Зөвхөн зэс молибден гардаг гэж бид ойлгодог. Дараа дараагийн аллага нь их сонин. Отгонбилэгийгээ онгоцны осол гэдгээр цааш нь харуулчихсан байгаа юм. Тэр нь хэн бэ. Эхнэр хүүхэд нь ч амийг нь нэхдэггүй. Тэр чинь төрийн том хулгайч байсан ч хүн юм байгаа биз дээ. Балдоржийн охин гэж хүүхэн манай 100 баяны нэг гэдэг. Нандинтүшиг ч бил үүдээ. Ерөнхий прокурор асан алтанхуягийн хүү оппшорт 8 данстай гэж энд бүх сайтаар зарлсан, эрдэнэтд хувийн зочид буудал, худалдааны төв, санзайд 2 том хаустай,нууцхан шигдэж амьдардаг гэж сайт-д бичсэн. Хэн ч үл сэжиглэх хөдөөний хүмүүсийг аллагад мөнгөөр дайчилсан байдаг нь маш туршлагатай томчуул юмаа. Одоо билчиж явсан адууг билчээрт нь буудаж алж зардаг залуусыг харсан чинь естой итгэмээргүй хөдөөний энгийн гэнэн залуус мэт харагдаж бн лээ. Ийм л улсууд одоо гэмт хэрэг хийгээд явдаг болж дээ.

    зочин, 2017-01-04 16:52:21, 66.181.186.131

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Энэ арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан?

    Зочин, 2017-01-04 13:10:04, 43.228.130.73Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Одоо 18 жил шалгана ккк

    Зочин, 2017-01-04 13:26:02, 202.72.245.138Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Багабандит Элбэгдорж нар тохироод хийсэн аллага шуудээ. Мэдэж цехех юм алга. Тэнэг Оюун нь мэдсээр байж еерийнхее хуурийг хамгаалах гэждээ.

    Зочин, 2017-01-04 13:33:00, 139.5.219.241Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Odoo bolno ! Ezen n Zorigiin hajuud n zogsoj baigaa Tagdgar hun!

    Mongol, 2017-01-04 13:35:19, 77.178.109.121Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Монгол цөөхөн хүн амтай болохоороо ингэдэг юм уу хэн мэдэх үү урлагынхан болон улс төрчид яагаад хоорондоо эр эмээ дамжуулааад байдаг юм болоо? АГЛУУ ХЭНИЙ АВГАЙГ ДАМЖУУЛААД ОДОНЧИМЭГ ХЭНИЙ НӨХРИЙГ ДАМЖУУЛААД ЗОРИГ АСАН ХЭНИЙ САЛСАН ЭХНЭРИЙГ ЗОРИГИЙН ЭХНЭР С.ЭРДЭНЭТЭЙ Ч ГЭХ ШИГ ЁСТОЙ НЭГ ХОШИН ШОГИЙН ЮМ БОЛОХ ЮМАА.

    Зочин, 2017-01-04 13:45:52, 59.153.113.22Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Uhej yalzarsan enhk-amgalan nugelt tegeed hyanaj ajillalaa uy??? Elbegdorjiin nairuulsan uneheeriin archaagui jujig ene.Denduu basamjilsan bgamdaa.Hurts,enh-amgalan,batuul,elbegdorjtonguud bugd haraal idej uhmeruud boliosoiiiiiiiiiiii

    Зочин, 2017-01-04 14:07:47, 73.44.56.51Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. АН-ЫГ ШУУД ТАРААХААС ӨӨР ГАРЦ БАЙХГҮЙ. ЭНЭ НАМ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙВАЛ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ЗОВЛОН, ЯДУУРАЛ НҮҮРЛЭСЭН ХЭВЭЭРЭЭ БАЙХ БОЛНО. ҮҮНИЙГ ӨНГӨРСӨН 25 ЖИЛИЙН ТҮҮХ ХАРУУЛСАН. МӨНГӨ, АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ ЮУЧ ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ БҮЛЭГ ХҮМҮҮСИЙН ОРОГНОХ ГАЗАР БОЛСОН ГЭДЭГ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР АН-ЫГ ТАРААЯ, ТАТАН БУУЛГАЯ.

    Зочин, 2017-01-04 14:10:19, 202.21.118.98Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. АН-ЫГ ШУУД ТАРААХААС ӨӨР ГАРЦ БАЙХГҮЙ. ЭНЭ НАМ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙВАЛ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ЗОВЛОН, ЯДУУРАЛ НҮҮРЛЭСЭН ХЭВЭЭРЭЭ БАЙХ БОЛНО. ҮҮНИЙГ ӨНГӨРСӨН 25 ЖИЛИЙН ТҮҮХ ХАРУУЛСАН. МӨНГӨ, АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ ЮУЧ ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ БҮЛЭГ ХҮМҮҮСИЙН ОРОГНОХ ГАЗАР БОЛСОН ГЭДЭГ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР АН-ЫГ ТАРААЯ, ТАТАН БУУЛГАЯ.

    Зочин, 2017-01-04 14:10:22, 202.21.118.98Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. АН-ЫГ ШУУД ТАРААХААС ӨӨР ГАРЦ БАЙХГҮЙ. ЭНЭ НАМ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙВАЛ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ЗОВЛОН, ЯДУУРАЛ НҮҮРЛЭСЭН ХЭВЭЭРЭЭ БАЙХ БОЛНО. ҮҮНИЙГ ӨНГӨРСӨН 25 ЖИЛИЙН ТҮҮХ ХАРУУЛСАН. МӨНГӨ, АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ ЮУЧ ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ БҮЛЭГ ХҮМҮҮСИЙН ОРОГНОХ ГАЗАР БОЛСОН ГЭДЭГ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР АН-ЫГ ТАРААЯ, ТАТАН БУУЛГАЯ.

    Зочин, 2017-01-04 14:10:27, 202.21.118.98Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. АН-ЫГ ШУУД ТАРААХААС ӨӨР ГАРЦ БАЙХГҮЙ. ЭНЭ НАМ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙВАЛ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ЗОВЛОН, ЯДУУРАЛ НҮҮРЛЭСЭН ХЭВЭЭРЭЭ БАЙХ БОЛНО. ҮҮНИЙГ ӨНГӨРСӨН 25 ЖИЛИЙН ТҮҮХ ХАРУУЛСАН. МӨНГӨ, АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ ЮУЧ ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ БҮЛЭГ ХҮМҮҮСИЙН ОРОГНОХ ГАЗАР БОЛСОН ГЭДЭГ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР АН-ЫГ ТАРААЯ, ТАТАН БУУЛГАЯ.

    Зочин, 2017-01-04 14:10:30, 202.21.118.98Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. АН-ЫГ ШУУД ТАРААХААС ӨӨР ГАРЦ БАЙХГҮЙ. ЭНЭ НАМ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙВАЛ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ЗОВЛОН, ЯДУУРАЛ НҮҮРЛЭСЭН ХЭВЭЭРЭЭ БАЙХ БОЛНО. ҮҮНИЙГ ӨНГӨРСӨН 25 ЖИЛИЙН ТҮҮХ ХАРУУЛСАН. МӨНГӨ, АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ ЮУЧ ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ БҮЛЭГ ХҮМҮҮСИЙН ОРОГНОХ ГАЗАР БОЛСОН ГЭДЭГ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР АН-ЫГ ТАРААЯ, ТАТАН БУУЛГАЯ.

    Зочин, 2017-01-04 14:10:34, 202.21.118.98Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. АН-ЫГ ШУУД ТАРААХААС ӨӨР ГАРЦ БАЙХГҮЙ. ЭНЭ НАМ ХЭВЭЭРЭЭ БАЙВАЛ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭНД ЗОВЛОН, ЯДУУРАЛ НҮҮРЛЭСЭН ХЭВЭЭРЭЭ БАЙХ БОЛНО. ҮҮНИЙГ ӨНГӨРСӨН 25 ЖИЛИЙН ТҮҮХ ХАРУУЛСАН. МӨНГӨ, АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ ЮУЧ ХИЙХЭЭС БУЦАХГҮЙ БҮЛЭГ ХҮМҮҮСИЙН ОРОГНОХ ГАЗАР БОЛСОН ГЭДЭГ ҮНДЭСЛЭЛЭЭР АН-ЫГ ТАРААЯ, ТАТАН БУУЛГАЯ.

    Зочин, 2017-01-04 14:10:38, 202.21.118.98Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Гүйцэтгэгчийг нь бариад хорьчихсон, хэрэв тэр 3 хүн гүйцэтгэгч нь үнэн л юм бол ажлын хэсэг гараад яахавдээ. Наад 3-аасаа анх сэжигтнээр татаж байцаалт авахдаа ял хөнгөрүүлэх нэрийдлээд хэн захиалсныг 3 өдөрт байцаагаад олчих юмыг яах гэж ингэж худлаа шаа ж, цаг хугацаагаар, хүмүүсийн итгэл үнэсшилээр тоглодог юм бэ?

    ЮУ хуцна вэ?, 2017-01-04 14:46:58, 103.229.177.46Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. АН-ынхны тэмбүүтсан даравгар хар алыг олигтойхон шалгаад үзчихэд захиалагч нь олдоно.

    Зочин, 2017-01-04 15:15:15, 202.55.191.76Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Захиалгаар алсан гэж энэ 3 хунийг ялласан биз дээ. Захиалагчийг нь олоогуй юм бол тэгж яллаж болно гэж у? Энэ хэргийн эзэд нь энэ 3 биш гэж бодож байсан минь улам батжиж байна да.

    Зочин, 2017-01-04 15:21:37, 122.201.31.43Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. батүүл элбэгдорж булган гэсэн 3 хүн элдэвлэж байнаа

    Зочин, 2017-01-04 15:26:18, 182.160.37.204Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. 1984 онд гарсан Төмөр -Очирын аллагын хэргийг 1988 онд өөр хүн амины хэрэгт яллагдсан хүнд ацаглаад цаазалсан шиг 1998 онд гарсан Зоригын аллагын хэргийг 18 жилийн дараа илрүүлсэн жүжиг дэглэж шоронд баыгаа нэг алуурчны амаар хамаагүй хүнд үүрүүлж яллаж Жинхэнэ алуурчинг хамгаалаад оцорч байгаа юм биздээ захиалагч ,алуурчин нь төрийн өндөр албан тушаалтан байгаа юм байна тагнуул прокурорм,шүүгчидээ ичиж амьдар түүхэнд ямараар бичигдэхээ бодож үзсэн үү үр хүүхлийнхээ ирээдүйг бодсон уу та нарын хүүхдүүд хүн хэлмэгдүүлэгчийн үр сад гэж овоглогдох болно түүх хэнийг өршөөдөггүй юм

    Зочин, 2017-01-04 15:36:23, 103.57.94.211Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. УИХ-ын гишүүн Содбилэгийн аав Отгонбилэг гуайн захиалгаар Оросын эрлийз Зоригийг нухсан гэж яруу найрагч Галсансүхийн "Ноцтой мэдээ" сонинд бичсэн бна лээ ш дээ. Үнэн үү?

    Зочин, 2017-01-04 15:50:16, 202.21.112.202Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Энэ хэргийн гол захиалагч нарын 1 нь Элбэгдорж байх магадлалтай. Элбэгдорж ерөнхийлөгчөөс буухаасаа өмнө амжиж энэ хэргийг хааж, ядарсан Чимгээ, Содномдаржаа гэдэг хүмүүсийг хэлмэгдүүлэхээр улайрч байгаа нь илт харагдаж байгаа. М.Энхболд ерөнхийлөгч болбол мөн тохиролцсоны дагуу энэ хэргийг нуун дарагдуулна. С.Зоригийн хэргийн сэжүүр Эрдэнэт рүү хөтөлдөг, энэ хэргээс болж хууль хүчний нилээд хүмүүс бас алуулсан байдаг нь ноцтой. Элбэгдорж болон МАНАН сая Эрдэнэтийг луйвардан авсан нь мөн л С. Зоригийн аллагын хэргийг ингэж шийдсэнтэй цаг хугацааны хувьд давхцаж байгаа нь тохиолдлын хэрэг огт биш.

    Зочин, 2017-01-04 15:51:51, 23.27.250.223Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. уначихсан

    Зочин, 2017-01-04 16:08:58, 122.201.21.67Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. ter huruugaar zaagaad bgaa har malgaitaas gartsaagui

    Зочин, 2017-01-04 16:26:38, 150.129.140.8Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Гүйцэтгэгчийг олсон биш Далай ламыг тодоруулдаг шиг тодоруулсан, одоо захиалагчийг нь олох бус тодоруулах юм байна л даа.

    Зочин, 2017-01-04 16:36:51, 66.181.191.184Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Ардчилал монгол хүмүүсийн халуун эх оронч сэтгэл, хүн чанар, хүний мөс, цэвэр ариун ёс суртахуун, шударга үнэнийг дээдлэх үзэл бүхнийг 26 -хан жилийн дотор бүрмөсөн уусган устгаж булшилсан. Одоо бид улам бүр хүн чанараа гээж, зөвхөн идэж уухаа боддог адгуусан амьтны шинж чанарыг өдрөөс өдөрт олж, соёлт хүн төрөлхтний хөгжил дэвшлээс улам бүр холдсоор байна. Бид бүхэлдээ хүн дүрстэй адгуусан амьтад болсоор байна. Монголын нийгэм бүхэлдээ АН-аас болж бузартсан. Ардчилал дахин Монголд бүү үзэгдэг.

    Зочин, 2017-01-04 16:37:19, 66.181.191.184Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Монгол орныг эдийн засгийн болон ёс суртахууны гүн гүнзгий хямрал, дампууралд хүргэсэн АН-ын үйл ажиллагааг Дээд шүүхээс нэн даруй хориглох хэрэгтэй. АН бол мөн чанартаа ард олныг ядуурал, өлсгөлөн, айдас, хүчирхийлэл, ёс суртахууны доройтлоор хомороглон устгадаг орчин үеийн Фашист нам юм.

    Зочин, 2017-01-04 16:37:35, 66.181.191.184Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Хүн дарангуйлалын дор байлаа ч бодгаль шинжээ (хүн чанараа) хадгалж чадаж байвал асар муу нөхцөл байдалд унахгүй. Харин бодгаль шинжийг нь алдагдуулах улс төр бол ямар ч нэрээр нэрлэлээ гэсэн угтаа дарангуйлалаас өөр юу ч биш /Жон Стювард Милл/

    Зочин, 2017-01-04 16:37:54, 66.181.191.184Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Улс төр гэдэг нь ард түмний үзэл бодол хийгээд үйл хөдөлгөөний тусгалаас өөр юм биш. Ямар ч агуу үзэл санааг гаргаж тавьлаа ч ард түмэн түүнийг нь дагахгүй бол улс төр нь энгийн олон түмний түвшинд хүртэл доош ордог. Нөгөө талаас ард түмэн тэргүүний байвал ямар ч балмад мунхаг улс төрийг өөрийн хэмжээнд хүртэл дээш татаж нийцүүлдэг. Өөрөөр хэлвэл ард түмний бүхий л чанар тэр орны улс төрийн чанарыг тодорхойлдог. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-01-04 16:38:58, 66.181.191.184Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Ард түмэн чадалтай байвал улс төр ч чадалтай болдог, ард түмэн үл мэдэх хийгээд ялзрал доройтлоос сугарч гарч чадахгүй бол авилгач улс төр хүрээгээ тэлдэг. Төр улсын үнэ цэнэ агаад хүчин чадал нь улс орны систем бус ард түмний хүн чанараар хэмжигддэг ажгуу. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-01-04 16:39:07, 66.181.191.184Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Хүн бүр хичээнгүйлэн хөдөлмөрлөж, амьдрах чадавхи, үнэн ч шударга сэтгэлийг алдахгүй байхын хэрээр нийгэм урагш хөгжинө. Харин залхуурах хийгээд амиа бодох муу муухай явдал ард түмний дунд газар авбал нийгэм хагдран унах болно. Хуулийн хүчинд дулдуйдаж энэхүү нийгмийн муу муухайг таслан зогсооё гэж хичнээн хүчин чармайлт гаргалаа ч уг муу муухай дахин зүсээ хувилгаж өөр хэлбэрээр үзэгдэж, газар аван дэлгэрэх нь дамжиггүй юм. Ард түмний, хүн бүрийн аж амьдралын байр байдал хийгээд хүн чанар үндсээрээ өөрчлөгдөж эхэлбэл нийгмийн иймэрхүү муу муухай байдал арилах жамтай. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-01-04 16:39:17, 66.181.191.184Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Боолын сэтгэлгээтэй ард түмэн гагц төр улсын удирдагчийг юмуу системыг өөрчилсөн төдийд уг сэтгэлгээнээс ангижирахгүй. Улс төрийн хүч (нам) төдий зүйлээр ард түмнийг аварна гэдэг нь угтаа аюултай гэнэн сэтгэлгээ бөгөөд иймэрхүү үзэл аль ч үед газар авахдаа тун амархан байдаг. Асар их төлөөс төлж улс орноо өөрчилье гэж зүтгэвч ард түмний сэтгэл өөрчлөгдөж хувирахгүй л бол хувьсал өөрчлөлт барагтай үр дүнгээ өгөхгүй билээ. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-01-04 16:39:26, 66.181.191.184Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Сайн араншит хүн нийгмийн ариун сэтгэл бөгөөд мөн төр улсын язгуур хөдөлгөгч хүч болж байдаг. Дэлхийг эзэмдэх хүч нь өндөр дээд суртахуунаас өөр зүйл биш юм. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-01-04 16:39:38, 66.181.191.184Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Бүдүүлэг харанхуй, аминч, болхи муу дадал ёсны хүлээснээс хүн тайлагдах эсэх нь уг хүний шинж төрөхөөс хамаарна. Тиймээс ард түмний доторхи хүн бүрийн шинж төрөхийн дэвшил л нийгмийн дархлал, улс орны хөгжлийн баталгаа болж байдаг. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-01-04 16:39:49, 66.181.191.184Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Төр улсын хүч, аж үйлдвэрлэл, иргэншил сэлтийн мандал буурал нь ард түмэн хүн нэг бүрийн хүн чанараас шалтгаалж байдаг гэж хэлж болох юм. Амар тайван иргэний нийгмийн суурь ч бас үүн дээр сүндэрлэж, хууль цааз, бусад систем хүртэл ард түмний энэхүү иргэнлэг чанараас төрж гардаг. /Английн гүн ухаантан Самуэл Смайлс/

    Зочин, 2017-01-04 16:40:01, 66.181.191.184Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Ухаан солиотой хүнд илд бариулах Шударга бус хүнд эрх мэдэл олгох хоёр адилхан аюултай. /Пифагор/

    Зочин, 2017-01-04 16:40:46, 66.181.191.184Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Дэлхийн нэрт эдийн засагчид буурай болон хөгжиж байгаа улс орнуудын хөгжлийн загвар болох Конвергенцийн онолыг боловсруулан гаргасан. Конвергенцийн онолын мөн чанар нь капиталист, коммунист нийгмийн аль сайныг нь авч оновчтой хослуулах явдал юм. Капиталист, коммунист нийгмийн байгуулалын аль алин нь Адам Смит, Карл Маркс мэтийн дэлхийн суут ухаантнуудын бодож олсон нийгмийн байгуулалууд юм. Аль нэгийг нь хатуу баримтлах нь туйлширал юм. Уг онолоор бол буурай болон хөгжиж байгаа орнууд батлан хамгаалах, эрчим хүч, уул уурхай, боловсрол, эрүүл мэндийн салбараа хувьчилж болохгүй, гадаадын хөрөнгө оруулалт оруулж болохгүй, 100 хувь төрийн мэдэлд байлгах ёстой гэж үзсэн. Эс тэгвэл газрын баялагийг нь гадаад, дотоодын эдийн засгийн алуурчид дээрэмддэг, улс төрчид болон хүн ард нь боловролгүй, хүмүүжилгүй, ёс суртахуунгүй зэрлэг, бүдүүлэг, шуналтангууд болж хувирдаг, ард түмэн нь өвчин эмгэгт баригддаг болохыг нотолсон. Монгол орон минь дэлхийн нэрт эдийн засагчдын заасан замаар бус, гадаад дотоодын эдийн засгийн алуурчдын заасан замаар замнаж байна. Болгоомжлогтун, сэрэгтүн.

    Зочин, 2017-01-04 16:41:15, 66.181.191.184Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Ардчилал, даяарчлал, олон ургалч үзэл, олон намын систем, залуу улс төрч, төр муу менежер, сонгуулийн хар машин, гуравдах хөрш, чөлөөт зах зээл, өмч хувьчлал, хувийн өмч, эрх чөлөө, ашигт малтмалын ордын лиценз, лицензийн наймаа, гадаадын хөрөнгө оруулалт энэ бүхэн чинь буурай хөгжилтэй орнуудын газрын хэвлийн болон бусад баялагийг дээрэмдэж авахын тулд гадаадын эдийн засгийн алуурчдын нарийн бодож боловсруулсан, Африк, Латин Америк, Ойрхи дорнодын орнуудад олон жил туршигдаж, хэрэгжсэн нарийн арга, технологи юм. Гадаадын эдийн засгийн алуурчид энэ технологийг 1990 оноос Ардчилал нэрээр Монгол улсад нэвтэрүүлж, амжилттай хэрэгжүүлж эхэлсэн. Энэ бузар технологийг Монгол улсад шууд гардан хэрэгжүүлэгч нь АН, туслан хэрэгжүүлэгч нь МАН юм. Энэ бузар технологийг Хятадууд 1990 онд Тэн-Ан-Миний талбайд шууд бут ниргэсэн, харин Оросод Путин гарч ирээд 2000 онд бут ниргэсэн. Гэтэл энэ бузар технологийг АН, МАН хоёр өнөө хүртэл уралдан хэрэгжүүлсээр байна. Монголчууд сэрэгтүн, ухаарагтун.

    Зочин, 2017-01-04 16:41:43, 66.181.191.184Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. “Улс орны хөгжлийн үзүүлэлт нь хуримтлуулсан материаллаг баялаг, арвин ургац, том хотууд бус харин хүмүүжсэн хүн” гэж Америкийн нэрт гүн ухаантан Р.У.Эмерсон нэгэнтээ хэлсэн. Энэ нь ард иргэд, улс төрчид нь халуун эх оронч сэтгэлтэй, цэвэр ариун ёс суртахуунтай, өндөр дээд академик боловсролтой бол улс орон хөгждөг гэсэн үг юм. Гэтэл ардчиллын гайгаар 26-хан жилийн дотор ард иргэд болон улс төрчдийн халуун эх оронч сэтгэл нь амин хувийн атгаг шунахай сэтгэлээр, цэвэр ариун ёс суртахуун нь адгуусан амьтны зэрлэг зан авираар, өндөр дээд академик боловсрол нь шинжлэх ухааныг таягдан хаясан прагматик боловсрол, мухар сүсгээр солигдож Монгол улс хөгжих бус олон арван жилээр ухарч, үндэсний тусгаар тогтнол, аюулгүй байдал нь ганхахад хүрэв. Ардчилал дахин Монголд бүү үзэгдэг.

    Зочин, 2017-01-04 16:42:18, 66.181.191.184Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. багабанди элбэгдорж хоёр отгонбилэгт тохож хэргийг дуусгахаар тохирсон юм бишүү /нэг нь ер сайд нөгөө нь ерөнхийлөгч байсан/тиймгүй бол багабанди дугарч баймаар юм

    ах, 2017-01-04 17:02:31, 103.229.120.207Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. шүүх хурлын явагдсан байдал тогтоол шийдвэрээс харахад аллага захиалгатай юм байна. захиалагч нь амьд сэрүүн эрх мэдэлтэй байгаа юм байна. гүйцэтгэгчийн хамтрагч нь батүүл, булган юм байна гэж захын тэнэгт ойлгогдож байгаа

    зочин, 2017-01-04 17:06:09, 202.21.100.210Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. захиалгаар хүн алсан гэж яллаад байсан биз дээ. захиалгчийг нь олоогүй юм бол захиалсан гэж яаж мэдсэн юм бэ. одоо 28 жил хайх уу.

    Зочин, 2017-01-04 17:39:18, 183.81.169.24Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. ЭНЭ ЭМГЭНЭЛТ ЖҮЖИГ ЭЦЭСТЭЭ ЗОРИГИЙН АВГАЙ БУЛГАН НЬ ЗАХИАЛАГЧ БАЙСНААР ТӨГСӨНӨ.

    Зочин, 2017-01-04 18:12:27, 202.9.43.3Хариу бичих

  108. ЖҮЖГИЙН ЕРӨНХИЙ НАЙРУУЛАГЧ ,ГОЛ, ТУСЛАХ ДҮРИЙН ЖҮЖИГЧИД Нь Нь ХЭН ХЭН БЭ?

    Зочин, 2017-01-04 18:43:40, 202.9.42.166

    Дутуу сэтгэж байна аа. Булган бол амьд бөмбөг , амьд явахын тулд бусдыг аа нээнтэгэнд дарчихсан хулгайч , тийм ч болоод бусад нь яаж ч чадахгүй ,шээс ээ савируулаад гүйлдээд байгаа байх өө ... Ичсэн хүн хүн алав гэж адаг сүүлд нь хүний ,өөрийнгүй улсыг хэлмэгдүүлж " буух эзэнгүй буцах хаяггуй ..нохой сүүл ээ. сүүл хонгорцог оо " гэдэг үлгэр болж дуусах вий дээ..мөрдөс цолоо буруулж , цагдаа тагнуулын дарга нар л буруутан болж дуусна биз ..нар завгүй , төрийн албанд хоёргүй сэтгэлээр зүтгэсэн аав ээжийн охид хөвгүүд хохироод л дуусдаг ш дээ ..манай Амарболд генералаас авахуулаад бэлээхэн жишээ бна

    Зочин, 2017-01-04 20:02:49, 62.210.37.82

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Эрүүгийн хэргийг шалгах үүрэг өгдөг эрх прокурорт байх ёсгүй. Шалгаж байгаа хэргийг хуулийн хүрээнд хянах, мөрдөн байцаалтын зарим ажиллагаанд хамтран оролцох эрх олгож болох юм. Үндсэн хуулийн заалт зөрчиж мөрдөн байцаагчид хэргийн талаар дахин шалгуулахаар үүрэг даалгавар өгч, мөрдөн байцааагчийн дотоод итгэл үнэмшлийг боомилж байгаагаа зогсоох хэрэгтэй.Прокурорын эрх хэмжээг огт нэмэгдүүлж болохгүй. Малын эмч Д.Дорлигжав яалаа, хуулийг мушгин тайлбарлаж, олон түмнийг төөрөгдүүлэх ялт гэмт хэрэг үйлдэж, цагдааг цэргийн гэмт хэргээр зүйлчлүүлж яллласныхаа цээрлэлийг хүлээж л таарна даа. Ер нь Прокурорыг саяын Тахар шиг татан буулгачихад нэг их үгүйлэхдэхгүй л бүтэц шүү дээ. Луйварчдаас салах сайхан цаг ирнээ.Захиалагчийг нь тогтоогүй байж захиалгаар хүн алсан гэж шийтгэдэг хууль байдаг л юм байх даа. Парадокс болж байна.

    Бат, 2017-01-04 20:40:51, 202.9.41.73Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Эзэн нь илэрхий хэргийг өөр жирийн ард түмэнд тохох хэрэгггүй, энэ хэргийг элбэгдорж, бат-үүл, булган 3 хамтарч үйлдсэн. Мэдээжийн юмыг өөр хүмүүст тохож, өөр зүг рүү хандуулах гэж цаг алдах хэрэггүй, элбэгдорж, бат-үүл нарыг баривчилж, бузар алуурчдад хэргийг нь хүлээлгэ.

    Зочин, 2017-01-04 21:08:09, 103.212.116.144Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. яруу найрагч Галсансүх бүгдийг мэдэж байгаа. Юун яасан тагнуул цагдаа. Тайвшраад түүнээс л асууцгаа.

    Зочин, 2017-01-04 21:58:47, 103.10.22.19Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Энэ арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан?

    Зочин, 2017-01-04 22:17:39, 112.72.12.96Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Sain baitsgaana uu? HEHEHE, ingej surjignej, iluu dutuu ajil yavdal bolj yaadag yum boldoo. UNENDEE, OLJ YADAAD BAIH YUMGUI L GEMT HEREG SHUUDEE. TER, ONTSNOTSTOI SEJIGTEN GERCH BULGAN AMID MEND BAIJ BAIHAD BUH ZUIL ILREH ALGA URVUULAHAAS CH AMARHAN L SANAGDAH YUM. BUUR GAIHASHRAAD, HILLEN HODLOOD BAIH, ER NI INGEHED, MONGOLIIN ZASAGT TORD, MONGOLIIN ZASGIIN ALBAND BOLOOD TORIIN ALBAND HEN GEECHUUL, YAMAR UDAM YAMAR GARAL, YAMAR YAZGUURTAI HUMUUS BAIJ BAIDAG YUM BOLDOO.

    YUM-UZ, 2017-01-04 23:14:27, 216.240.89.20Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Энэ арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан?

    Зочин, 2017-01-04 23:31:18, 112.72.12.101Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Энэ шалгах ажлын хэсэгт УИх-аас бас хүн орох нь зөв байх. Яагаад гэдэг нь тодорхой.

    Зочин, 2017-01-05 01:40:44, 207.237.211.20Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. 1.Сэтгэгдэл үлдээгчид минь. Та нарын санаа хичнээн үнэтэй ч хэтэрхий бүдүүлэг үг хэрэглэхээр үг нь үнэнээ булчих юм даа. Шүүмжилж болох ч оновчтой үг хэллэг хэрэглэх нь таныг зохимжтой шүү. Бидний үг хэллэгээр бидний соёлын түвшин илэрхийлэгдэнэ. 2.Алуурчин захиалгаар аллага гүйцэтгэсэн байна гэж яллачихаад захиалагчийг тодруулах ажлын хэсэг байгуулна гэдэг унаж яваа морио хайхтай утга адил хэрэг дээ.

    Иргэн, 2017-01-05 01:49:11, 103.57.92.109Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Ээ ёстой ичмээр дамшиг гэдэг чинь болж байнадаа. Энэ улсын ажлыг ингэж хийж байснаасаа ичих өдөр ирж л таарнадаа энэ хэргийг шийдэцгээсэн хүмүүст кк. нөгөө ингэж шийд гэж үүрэг өгсөн дарга нь нэг өдөр огцорч суудлаасаа бууж л таарна. Тэр үед нь ингэж гөлөг болж явснаасаа ичдэг юм байгаа биздээ. Тэрний оронд ажилгүй явж байсан нь дээр. Одоо ч асуудлыг үнэнээр нь шийдчихдэг хоншоортой ажилтан бараг л алга болждээ. Өл залгах ер нь тийм чухал юмуу. Нэр төргүй гэдэс цатгалан явах тийм гоё юмуу.

    Зочин, 2017-01-05 01:59:28, 49.0.206.186Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. ЭНЭ ХЭРЭГЭЭС МОНГОЛ ТӨР ХААШАА ЯВЖ БАЙГААГ ХАРЖ БОЛНОО ГЭЖ

    БИ, 2017-01-05 02:31:10, 112.72.12.83Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Avilgal heel hahuuld idegdsen shuuh prokuroriin hiul yarisan hulgaic nariig zailuulj unenc shudarga humuuseer udirduulah zag irne gedegt mongolchuid itgej man namaas shaardaj baina suuliin jiluuded elbegdorj shuuhiig shineclej baina geed dandaa adgion shaar huul zavharuulagch gar hol bolson mongonii toloo hun alhaas buzahgui hulgaic beldsenii tom urshig haragdaj baina shuuh prokurort zondoo olon bolovstol medlegtei unench shudarga mongol humuus olon baigaa ted sain ajildag sain humuus

    Зочин, 2017-01-05 04:07:19, 212.95.7.75Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Elbegdorj hurz hoeriin beltgesen uhliin shou bagabandi baxar elbwgdorj batuul dorovoos hezee ch garzaGui hereg bol ene olon jil bolson hereg jinhene ayultai zust deglemd bid amidarc baina tzeld hun bur bosohgui bol ongorloo boszgaa temzezgee

    Зочин, 2017-01-05 04:35:11, 212.95.7.75Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. элбэгдоржийн лүндэндоржийг албаар лүндээжанцан болгож өөрөөсөө зайлуулж байгаа зальтай гарууд байн байн лүндээжанцаан гээд байх

    Зочин, 2017-01-05 09:07:55, 182.160.35.139Хариу бичих

  134. Цалин хөлсийг нь 1 сард 10 сая төгрөг болгож, "Шүүгчидийн бие даасан байдал" гэж хашигарч орлиж байдаг УИХ-ын гишүүн нэртэй луйварчин, авилгалч Лүндээжанцан гэгч өвгөн байдаг биз дээ? АН-ын Тэмүүжинтэй нийлээд энэ 2 хууль мэддэг болж, хамаг бантан, эмх замбраагүй урсгалыг бий болгоо бз дэ? Одоо энэ нь арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан?

    Зочин, 2017-01-05 09:47:12, 112.72.12.83

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. Цалин хөлсийг нь 1 сард 10 сая төгрөг болгож, "Шүүгчидийн бие даасан байдал" гэж хашигарч орлиж байдаг УИХ-ын гишүүн нэртэй луйварчин, авилгалч Лүндээжанцан гэгч өвгөн байдаг биз дээ? АН-ын Тэмүүжинтэй нийлээд энэ 2 хууль мэддэг болж, хамаг бантан, эмх замбраагүй урсгалыг бий болгоо бз дэ? Одоо энэ нь арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан?

    Зочин, 2017-01-05 09:47:53, 112.72.12.91Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. Захиалагч нь Исламын улс бүлэглэл гээд зарлачих. Тэр сахал үсэндээ баригдсан ларууд чинь зурагтаар хүний хоолойг хутгаар хэрчиж алаад байгаа биз дээ.

    Зочин, 2017-01-05 09:53:42, 202.179.23.90Хариу бичих

  138. Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Захиалагчийн олоогүй байж захиалагатайг нь мэдчихдэг!Сонин юм даа

    Зочин, 2017-01-05 09:56:01, 202.179.11.10Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Эсбөгөөс дээрх зураг дээр Зоригийн хажууд зогсож байгаа хар тарваган малгайт л байх магадлалтай.

    Зочин, 2017-01-05 09:56:17, 202.179.23.90Хариу бичих

  142. Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Bulgan buhniig medej bga, neg avgaigaar hiisen hergiig ni tuhai heluulj chadahgui bga ni manai tagnuul, tsagdaagiinhanii baij bga tsarai. Ta nariig shoolood l suuj bga daa, kkk

    irgen, 2017-01-05 10:39:16, 103.206.195.163Хариу бичих

  144. Монголд ажил хийх шаардлагагүй. Дээр нь дандаа луйварчид байгаа юм чинь. Зүгээр гэртээ цонхоор ширтээд, гөлөөнтөөд, дураа хүрвэл твитер, фэсбүктчээд л боломж гарвал луйвардаж идэж, хураачихаад л хэвтэж жаргаж байвал болно. Ажил хийсэн хүн хохь чинь

    Зочин, 2017-01-05 14:32:29, 43.228.130.73

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Захиалгаар гэчихээд одоо захиалгчаа хайна ха ха ха энэ нээрээ зууны онигоо боллоо хэ хэ хэ, захиалагч гээд гол дайснаа хэлмэгдүүлэн намнах нь одоо энэ хэргээ буцаагаад 3 хүнээ цагаатгаад жинхэнэ эздийг нь хайсан нь арай цэвэр биз дээ.

    Зочин, 2017-01-05 12:49:12, 99.226.97.200Хариу бичих

  146. УИХ-ын гишүүн нэртэй луйварчин, авилгалч Лүндээжанцан гэгч өвгөн чинь Монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хорыг хутгаж байгаа өвгөн мөн бз дээ? Ийм дампуу өвөөгийн хийж байгаа бантанг ард түмэн С.Зориг агсаны хэргээс л хэн гэдгийг нь харж байна. ШҮҮХ, ПРОКУРОР гэж нэг хамраа сөхсөн учиргүй идэж уусан АН-ын БУРМАА болчихсон этгээдүүд. Эдэнд хайрлах энэрэх эх орон гэж байдаг юм уу?

    Зочин, 2017-01-05 14:07:41, 43.228.130.73

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Цалин хөлсийг нь 1 сард 10 сая төгрөг болгож, "Шүүгчидийн бие даасан байдал" гэж хашигарч орлиж байдаг УИХ-ын гишүүн нэртэй луйварчин, авилгалч Лүндээжанцан гэгч өвгөн байдаг биз дээ? АН-ын Тэмүүжинтэй нийлээд энэ 2 хууль мэддэг болж, хамаг бантан, эмх замбраагүй урсгалыг бий болгоо бз дэ? Одоо энэ нь арай биш ээ! Ингэж хэрэг илрүүлдэг, шийдвэрлэж ялалдаг бол Улс гэж цээжээ дэлдээд байх хэрэг байна уу? кккк Гадаадын улс орнууд бүгд харж байгаа. Хэдэн монголчуудаа молигдож байдаг төр гэж байдаг байнаа? Ямар юмны өөндөр цалин хангамжтай ШҮҮГЧ, ПРОКУРОРРООР ЗЭВСЭГЛЭСЭН хээл хахуулгүй, хууль цааз вэ? Лүндээжанцааан? Чиний тэр ерөний прокурор М.Энх-Амгалан гэгч чинь УИХ-аасаа дээшээ зантай, ГЕНЕРАЛ мөрдөстэй хэн гэгч вэ? Тэр цэргийн алба хаасан юм уу? кккккк

    Зочин, 2017-01-05 14:03:57, 43.228.130.73Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. Zaa ta buhend amjilt hushiin hajuugar gertee suuj bgad uhaalag utasniiha app r togloom toglood huurhun hemjeenii mongo olj boloh app helye ene linkeer orood doorh app g tataad app uud tatad eswel dotor n bgaa togloom toglood odort 2-3$ zulgaagad bh hunguhuun arga bnshu turshaad uzhed yuch aldahgu bas Mgl d bgaa humuusd hoolnii mongo shu #1 Make money Game!Download from http://i.gaincash.co/mm?code=3jdux6y amjilt

    Urjih , 2017-01-05 15:18:54, 208.54.4.174Хариу бичих

  150. Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Bagabandi Otgonbileg 2 sh dee

    Зочин, 2017-01-08 12:13:31, 202.131.225.197Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. Doyon hochit bolod baatarjav 2 sain medej baiga

    Bat, 2017-01-11 17:38:27, 213.67.239.194Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: