АТГ-ынхан өөрийнхөө ОНЗ-ийн даргыг шалгаж эхэллээ

Нийтэлсэн: 2017-11-13 11:22:00

АТГ-ынхан өөрийнхөө буюу АТГ-ын Олон Нийтийн зөвлөлийн дарга Г.Баасанг шалгаж эхэлжээ. Түүнийг Монголын Чөлөөт Ахмадын Холбооны Тэргүүнээр ажиллаж байхдаа мөнгө шамшигдуулсан байж болзошгүй гэж үзэж буй аж.

 

 

СУРТАЛЧИЛГАА :

55 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Энэ авилгачин төрийн технологи мөндөө.Өмнө нь шалгаж байхгүй үлийгээ хийж байсым. Ийм хонзогносон АТГ тай байхад монгол төр цэвэршихгүй.

    зочин, 2017-11-13 12:34:36, 202.72.245.122Хариу бичих

  2. АТГ Баасанг дуугай болгох гэж авч байгаа арга. Мөн ч ядарсан арга байна даа. Энэ төр засаг үнэн хог болжээ

    Дорж, 2017-11-13 13:09:13, 103.26.194.229

    Ээ чааваасдаа Элбэгдорж АТГ-ыг ийм л хөгийн арчаагүй хүмүүсээр дүүргэждээ очиж очиж Баасанг шалгаад байхдаа яахав дээ.юу гарна гэж бодож байгаа бол.ээ нүдний булай гэж. ичих булчирхайгүй шаарууд

    Зочин, 2017-11-13 15:21:08, 112.72.11.119

    Шалгах нь зов 4 жил торийн ямарч алба хашаагуй байхдаа С Эрдэнэ энэ авгайг сар бур 7 сая тогрогоор цалинжуулж байсан байдаг

    Зочин, 2017-11-13 23:14:37, 98.169.180.19

    jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjgbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Зочин, 2017-11-13 23:28:50, 96.235.174.237

    hutsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Зочин, 2017-11-13 23:29:30, 96.235.174.237

    pizdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Зочин, 2017-11-13 23:29:57, 96.235.174.237

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Гомдол, сэжиг байгаа бол шалгаад, мухарлаад явах нь хэн хэндээ хэрэгтэй. Зөв зөв

    Өвгөн, 2017-11-13 12:35:26, 202.5.200.143Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. женко-гийн угаадасны гичийтэй зууралдаж байхаар женко-г өөрийг нь шалгаач ээ!!!!

    Зочин, 2017-11-13 12:45:14, 99.203.14.5Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Баасан ард түмний нэр барьж бизнес хийдэг хүн.Баасан балагтай батгана өттэй гэж байдаг болж сайн шалга их юм гарна.

    Зочин, 2017-11-13 12:48:03, 27.123.214.82Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Sstoi zob baasan abgaig cain salga xyychin pilarmonii bair cyyld axmadiin xoroo geed bairiig yaj zarj idsen xen abaad Baasand xeden oroo bair absaniig bas salgaarai ix em garna syy tegeed bas ablagatai temtsex gazariig atgax cahaatai

    ByhE, 2017-11-13 13:06:13, 66.181.177.168Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Шалгаж асуудлыг эцэслэх нь зөвшд

    зочин, 2017-11-13 13:13:18, 202.179.25.238Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Сайд дарга нарын дэргэд мөөмөөч амлаж чадаагүй нярай байлгүй юугын шалгадаг юм өөрсөдөө

    Зочин, 2017-11-13 13:15:17, 66.181.185.53Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ATG.gej.zahialgaar.l.ajilladag.gazar.bh.shig.gemgui.huniig.gemtei.bolgoj.gemtei.huniig.gemgui.bolgodog..j.ni.60.terbumyn.hergiig.huchingui.bolgoj.bsan.geh.met

    zochin, 2017-11-13 13:43:34, 103.26.195.113Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Гэнэтхэн байр авахд машин унаад эхэлсэн энэ авгайг шалгах хэрэгтэй

    Зочин, 2017-11-13 13:44:32, 27.123.214.83Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. АТГ яагаад томчуудыг шалгадаггүй юм бэ? Айдаг юм уу, аль эсвэл дохио зангаагаар хөдлөдөг газар уу? Тухайлбал С.Баяр гэгчийг. Англид монголчууд тэр хүний шударга бусын төлөө жагсаж "эргүүлэн татах"-ыг шаардаж бна бус уу? Гэтэл засаг таг чиг. Засаг өөрөө бас но-той учраас но-той хүмүүсээсээ салж зүрхлэхгүй бна. Хэрэв салах гэж оролдвол өөрсдөө бүрэн бүтцээрээ нуран балрах аюултай учраас яаж ийж тэсч байгаа нь харагдаж бна. Удахгүй сөнөхийг харах л үлдлээ.

    зочин, 2017-11-13 13:48:00, 103.57.94.49Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. АТГ мэдээж серсен базалтандаа гаргууд байлгvй яах вэ гэж бодож байна. Шалгагдах естой терийн байгууллагуудаа шалгаад дуусчихсан их завтай байгууллага байж таарах нь дээ.

    Зочин , 2017-11-13 13:48:56, 66.181.186.220Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Ахмадын Челеет Холбоо чинь улсын тесвеес санхvvжээд л улсын менгеер хахаж цацаад тансаглаж байсан гэж дvгэлтэй гаргаад Баасан эгчийг баривчилна гэж элийрэхвий дээ.

    Зочин, 2017-11-13 13:53:07, 66.181.186.220Хариу бичих

  24. За ямарч байсан хуучны түүхт байшин гээд цээжээрээ хамгаалаад байсан газар нь Бат-Үүлийн үед буулгаад хашаа барьсан байна лээ Хүн шантаажлаж их мөнгө олдог ч байж мэднэ тэр тодорхой зорилготой ард түмний төлөө биш гэдэг нь харагддаг

    Зочин, 2017-11-13 16:27:15, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Шалгах хэрэгтэй хүн дээ, танайд хонье нэвтрүүлэгт орж байхдаа хашаанд амьдардаг байсан, төрийн цагдааг мөрдөж, ахмадуудыг турхирч хашгирсныхаа дараа эвгүй хөрөнгөжсэн шүү, хялбар аргаар мөнгө олох аргаа олсон юм шиг байгаа юм, бас болоогүй дүрдээ итгэчихсэн өмгөөлөгч ч гэх шиг

    Soongo, 2017-11-13 14:03:30, 103.229.122.171Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Ахмадыг хамгаалсан, тарвага алсан энгийн хүмүүсийг сайн шалгадаг. Монголыг ядууруулсан хулгайчуудыг элчин сайд болон энэ тэр ажилд томилдог төр байгаа шүү дээ. Ажлаа л хийж байна.

    Зочин, 2017-11-13 14:11:23, 202.21.116.2Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. идсэн уусан бол шалгах л хэрэгтэй

    Зочин, 2017-11-13 14:19:06, 202.9.40.9Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Юу үгүй байсан хүн юугаар байр авсан? Нөхөртэйгээ 2 лаа ажилгүй л байсан ажилтай хүнээс илүү гэнэтхэн мөнгөтэй болж байр машин,өөрөө хуулийн сургуульд ямар мөнгөөр сурсан ...шалгах л хэрэгтэй байхдаа.

    Зочин, 2017-11-13 14:32:00, 211.238.85.135Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. АТГ-хан хүнд байдалд орсон болтой. Өөрийнхөө ОНХ газрыг шалгаад л. Энэ хүнийг шалгаад юм олох уу. Асуудалтай байсан бол аль дээр шоронд хийж, шонд дүүжлэх байсан биз.

    Зочин, 2017-11-13 14:47:22, 66.181.160.21Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Юу ч гэхэв чааваас.Аргаа барсан яана гэдэг бил ээ.

    Дорж, 2017-11-13 14:52:50, 202.9.41.211Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. тэр байрыг нь ардчилсан холбооноос өгсөн санагдаж бна АТГ хүнд байдалд орж гарах аргаа хайж байна даа арга ядаж байгаа юм бна энэ авгай байхад өөрсдөө авилга авч чадахгүй болохоор эцэсийн аргаа хэрэглэж зайлуулах гэж бна

    азаа, 2017-11-13 15:16:09, 66.181.161.63Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Энэ авгайг шалгах нь зөв өө.Мэдлэг боловсрол муутай, нүүрэмгий түрэмгийгээрээ өндөр авсан энэ авгай өөдтэй хүн биш л дээ. Шалгаад ирхээр тодроод л ирнэ байх.

    зул, 2017-11-13 15:19:46, 66.181.177.131Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. с.эрдэнэ НХ-ын сайд байхад баасан авгай ахмадын нэр барьж сар бүр 39 сая төгрөгийг өөрийн хувийн дансаар авч эрдэнэтэй хувааж иддэг байсан нь илэрч байна

    Зочин, 2017-11-13 15:37:21, 182.160.34.80Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Энэ үнэн бол манай төр,хууль ... дуус чээ. Ээ халаг ,юу ч гэхэв дээ

    зочин, 2017-11-13 15:38:38, 202.21.108.108Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Shalgah ni zov.

    irgen, 2017-11-13 15:44:46, 66.181.177.28Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. omno ni shalgaj baihgui yasan um be.geendee ch goondoo ch

    zochin, 2017-11-13 15:44:47, 59.153.112.40Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. баасан авгай эрдэнээ элбэгээ 2-оос авсан авилгаа тайлбарлах л болж дээ

    баасан, 2017-11-13 15:57:49, 183.177.100.210Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Түрүүний бөөсийг няцлах гээд юу нь авилгалын акулуудтай зууралдах завгүй,,,

    Зочин, 2017-11-13 16:10:16, 103.212.118.150Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. АТГ г татан буулгах хэрэгтэй ийм бузар өвчин туссан байгууллагыг нэн даруй шатааж устгах хэрэгтэй

    Зочин, 2017-11-13 16:22:14, 203.91.118.139Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. АТГ бол тоглоомын байгууллага шүү дээ. Стратегийн ордуудын төрийн эзэмшлийг тогтоохгүй ноогдох ашгийг нь олон жил зувчуулж байгаа гэмт хэргийг шалгаж чадахгүй. Хэрэв АТГ-д нэг шудрага хүн ажилладаг бол энэ талаар дуугарах ёстой. Тангараг өргөсөн гэх боловч шудрага үнэний төлөө авилгалтай тэмцдэггүй. Харин шагнал авахдаа худлаа "Монгол улсын төлөө зүтгэе" гэж хашгирдаг.

    Тоглоомын байгууллага., 2017-11-13 18:12:38, 86.136.195.116Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Бакалаврын боловсролгүй Баасан авгай өмгөөлөгч болж, 4-р ангийн боловсролтой төвд кармааны хулгайч жанхуу Баттулга Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч болсон нь энэ цагийн Монголын топ-онигоо, Монголын мянганы эмгэнэл болох болно. Өмхий дебил АН-уусууд эх орноор минь тоглоод дууслаа. Өнгө мөнгөний төлөө төрсөн үрээ зарахаас буцахгүй, сандал ширээний төлөө төвд кармааны хулгайч жанхуугийн шивэртэй оймсийг долоохоос буцахгүй болсон урвагч дүлзэн, онгироо, сагсуу, ойворгон ухна хүрэлсүх мэт нөхөд Монгол хүний мөс чанарыг байхгүй болгожээ. Тэд Америкийн заавраар эсрэг нам болох МАН-ын лийдрүүдийг хооронд нь алалцуулж хүчийг нь барна. Эдийн засаг шууд эвгүй байдалд орсон баттулга нэг өгүүлбэр хэлээд л Монголын эдийн засгийн хурдыг тал хувиар буурууллаа. Хятадын жимс ногоог хилээр оруулахгүй гэж ганц бодлогогүй өгүүлбэр хэлэхэд л, Хятадын тал Таван толгойн өдөрт хилээр нүүрс ачиж гардаг 3000 машины тоог 400 болгосон нь чадаж байгаа юманд арга байхгүй хэмээх том тохуурхал!!! Ингэж Баттулга монголын эдийн засагт бас дахин чөдөр тушаа болов!!! Монгол хэдийнээ ялагдсан шүү!!! Ард түмэн минь, Амьдрал улам муудна, АН-ынхан улам таргална!!! 4-р ангийн боловсролтой кармааны хулгайчаас төрийн хулгайч болсон төвд гаралтай атигар жанхуу баттулга яг өөртэйгээ таарсан таар шуудайнуудийг зөвлөхөөрөө авсан байна. Монголыг 200 жил дарласан Манжийг дэмжигч чулуун, архи хүүхэн секс 3-г лоозогногч шаймий ээркаа хүүхэн мэтийн эргүү гарууд жанхуутайгаа нийлээд Монгол улсыг маш богино хугацаанд Венесуэль шиг дампууруулах болно!!!

    АРД, 2017-11-13 18:37:58, 202.131.243.162Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Баасан гэдэг эмэгтэй өвчин зовлонтой хэдэн хөгшчүүдийн толгойг эргүүлж, хэрэг тарьж, нийгэм үймүүлж, буруу замаар хөрөнгөжиж, олон түмний өмнө шударга царай гаргаж, цаагуураа хулгайч, дээрэмчин бүлгүүдийн удирдлагатай сэм сүлбэлдэх болсон нь тодорхойшүү дээ. Ийм хутган үймүүлэгчдийг шалгах нь зүйн хэрэг. Харин ч оройтсон байна.

    Зочин, 2017-11-13 19:08:05, 202.179.27.182Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. МАНАН болоод Элбэгдорж М.Энхболдуудын хунхууз араг.АТГ газар бол 60 тэр бумтангуудын хурууны хүүхэлдэйнүүд харин Баасан гуай бол ерөнхийлөгчийн үүрэг өгч томилсон төрийн албан хаагч шудрага эмэгтэй.Ялгаа нь ердөөл энэ.Монгол улсад дотоодын дайснууд хүчирхэгжсэн хүнд үед ерөнхийлөгч ерөнхий сайд хоёр цул байж төр засгаа шудрага түмнээ авран хамгаалах учиртай.Монголчууд ямар хэцүү нийгэмд амьдарч байгаагаа өдөр цагаар мэдэрч эхэллээ.Нэр нь тусгаар авч нэдэр дээрээ эзлэгдчихсэн байжээ.Монголыг хөдөлгөх хүч тэргүүний залуусаас бүх үйлдвэрийг нь бүх машин багж төхөөрөмжтэй нь булаан авч тэднийг гадаадруу шахан гаргаж дээр нь боолын хөдөлмөр эрхэлдэг мэтээр суртчилсан өмхий хунхуузууд!!Өнөөдөр баялгыг нь үнэгүй шахам гуйлгуулан авч амьд таван эрднийг маань өөрсдөөр нь устгуулж цус нь гол мэт урсаж байна базарваань.Бид өөдтэй сонор сэрэмжтэй Монголоо гэсэн сэтгэлтэй нэгдмэл байхгүй бол удахгүй бидний цусч гол мэт урсаж мэдхээр болчоод байна. Дарлалын гинжийг одоо л таслахгүй юм бол Монгол Монгол биш болчих гээд байгааг бид нүдээрээ харж чихээрээ сонсож байна.Энд тэндгүй шоохуузууд балмад танхайрч төр засагруу маань нульмаж байгаад салаавч өгдөг болсон гээд дарлал доромжлол хэрээс хэтэрлээ Монголчуудаа сэрэхтүн!!! Нэгдэхтүн!!!

    Ачу, 2017-11-13 19:15:33, 194.230.159.233Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Баасан ажлаа өгч байгаад сайхан шалгуулчих хэрэгтэй.

    Зөвлөгөө, 2017-11-13 19:21:43, 122.201.28.4Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Баасанг Уянгаатай хамт шалгах хэрэгтэй шүү

    Зочин, 2017-11-13 20:25:45, 103.57.92.45Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Марзан ч юмаа даа, гэхдээ юу ч гэхэв, Гомдол, сэжиг байгаа бол шалгаад, мухарлаад явах нь хэн хэндээ хэрэгтэй. Зөв зөв

    Зочин, 2017-11-13 20:27:20, 139.5.219.204Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Баасан эмээ өмгөөлөгч болсон нь хуулийнхны завхрал, эмэгнэл энэ бид хоёроор хэн зөвлүүлэх билээ

    Зочин, 2017-11-13 20:34:35, 112.72.11.107Хариу бичих

  70. hahahahaha . ardiin nam gej deeremchid . komnist zangaaraa surj daisnaa nomhruuldag . bvh alba agentlag huuliig ezegnechihsen yu durtaigaa hiine . nymdorj bair tvvreeslvvlj suudag . gedeg . iig shalgasan aamitan bii yu ??????

    h1hah1hhah1h, 2017-11-13 21:31:25, 185.39.141.9

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. ЧААВААС . МОНГОЛД ДЭЭД АЛБАНЫХАН НЬ АВИЛГА АВДАГГУЙ ЦЭВЭРХЭН ЮМ УУ.. ХЭРЭВ ЖИНХЭНЭЭСЭЭ АВИЛГА ШАЛГАВАЛ МОНГОЛ УЛС МААНЬ ЕРНЕЕСЕЕ ДОРХНОО ГАРНА.!!!!!!!

    Зочин, 2017-11-13 21:36:22, 202.9.41.200Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Ээбээ, Миеээ 2-ыг шалгаад юм гаргаад ирвэл АТГ-т би итгэнэ. Тэрнээс биш ийм жижиг юмаар хөөцөлдөөд яваад байвал харин өчүүхэн хармааны жижиг газар юм байна гэж ойлгоно.

    Зочин, 2017-11-13 21:39:27, 138.197.155.168Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Бакалаврын боловсролгүй Баасан авгай өмгөөлөгч болж, 4-р ангийн боловсролтой төвд кармааны хулгайч жанхуу Баттулга Ардчилсан намын Ерөнхийлөгч болсон нь энэ цагийн Монголын топ-онигоо, Монголын мянганы эмгэнэл болох болно. Өмхий дебил АН-уусууд эх орноор минь тоглоод дууслаа. Өнгө мөнгөний төлөө төрсөн үрээ зарахаас буцахгүй, сандал ширээний төлөө төвд кармааны хулгайч жанхуугийн шивэртэй оймсийг долоохоос буцахгүй болсон урвагч дүлзэн, онгироо, сагсуу, ойворгон ухна хүрэлсүх мэт нөхөд Монгол хүний мөс чанарыг байхгүй болгожээ. Тэд Америкийн заавраар эсрэг нам болох МАН-ын лийдрүүдийг хооронд нь алалцуулж хүчийг нь барна. Эдийн засаг шууд эвгүй байдалд орсон баттулга нэг өгүүлбэр хэлээд л Монголын эдийн засгийн хурдыг тал хувиар буурууллаа. Хятадын жимс ногоог хилээр оруулахгүй гэж ганц бодлогогүй өгүүлбэр хэлэхэд л, Хятадын тал Таван толгойн өдөрт хилээр нүүрс ачиж гардаг 3000 машины тоог 400 болгосон нь чадаж байгаа юманд арга байхгүй хэмээх том тохуурхал!!! Ингэж Баттулга монголын эдийн засагт бас дахин чөдөр тушаа болов!!! Монгол хэдийнээ ялагдсан шүү!!! Ард түмэн минь, Амьдрал улам муудна, АН-ынхан улам таргална!!! 4-р ангийн боловсролтой кармааны хулгайчаас төрийн хулгайч болсон төвд гаралтай атигар жанхуу баттулга яг өөртэйгээ таарсан таар шуудайнуудийг зөвлөхөөрөө авсан байна. Монголыг 200 жил дарласан Манжийг дэмжигч чулуун, архи хүүхэн секс 3-г лоозогногч шаймий ээркаа хүүхэн мэтийн эргүү гарууд жанхуутайгаа нийлээд Монгол улсыг маш богино хугацаанд Венесуэль шиг дампууруулах болно!!!

    Зочин, 2017-11-13 22:02:04, 202.131.227.50Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Hurtsig shalgaachee yaaaj bayajsanig asuugaachee Elbegee

    Bat, 2017-11-13 22:31:04, 70.196.138.172Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Луйварчдыг шалгаж чадахгуй байж Ард Тумний нэрийн емнеес ажиллах болсон Баасанг шалгаж бна гэж шантаажлах нь ?! Терийн Албыг худалдааны хэрэгсэл болгохыг санаархсан Этгээдуудийг шалгаж чадахгуй бгаа бус уу? Энэ мэтээр АТГ-н ажил байдалд Ард тумэн дугнэлт егч бгаад нэг едер хариуцлага тооцох болно доо!!!

    Зочин, 2017-11-13 23:49:54, 122.201.24.184Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Solongos kinonoos iluu degs adal yavdaltai boljee Mongoliin toriin uil ajillagaa

    Зочин, 2017-11-13 23:57:16, 172.58.184.167Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Ene baiguullagiin tolgoi ni ergej,erguu uvchin tuschee.Alban tushaaltantai bish,art tumentei temsteh gazar boljee.

    zochin, 2017-11-14 02:10:11, 66.181.190.237Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. с.эрдэнэийг нийгмийн хамгааллын сайд байхдаа баасан авгайн хувийн данс руу сар бүр даатгалаас 49 сая төгрөг шилжүүлдэг байсныг илрүүлсэн. мөнгө угаасан хэрэг илэрч байгаа.

    Зочин, 2017-11-14 08:09:39, 182.160.34.63Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Монголын төрийг үеийн үед тийм айхтар боловсролтой нэртэй хулгайч нар удирдаж байгаагүй юм чи муу түүхээ судлаад үзээрэй новш минь хамгийн цаад тал нь Чингис Хаан ямар боловсролтой байсан бэ чи хэлдээ хамгийн ойрхон удирдагч Х ,Чойбалсан ямар боловсролтой байсан Монгол Улсыг монголоо гэсэн сэтгэлтэй ,Жинхэнэ Монгол цустай хүн авч явах ёстой юм Монгол ялсан тэнэг минь 3000 машин нүүрс хямдхан гарч байсан бол 400 болж буурсан байна Ерөнхийлөгч Х.Баттулгад баяр хүргэе Нэг муу хужаа дээрхийг бичсэн байна чи хужаа биш юм бол нэрээ бичээд ил гараад ир новш минь тэгвэл Би ч нэрээ йичээд ил гархад бэлэн байна

    Шударга иргэн , 2017-11-14 10:10:43, 202.9.42.233Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. АТГ, Тагнуулийнхан мөн ч арчаагүй эрчүүд юм даа. Үнэхээр улс эх орны төлөө гэж байгаа юм бол эхлээд /ЭБЭ, БАЯР гэ мэт акулуудаасаа салах/ төрийн болон төрийн өмчит байгууллагуудын албан тушаалтнуудыг шалгах хэрэгтэй шүү дээ. Хуулийнхан бохир мөнгө олсон албан тушаалтнуудын но-г мэддэг, хавтаст хэргийг бэлдээд нээнтэглээд өөрсдөө мөнгө /авилга/ аваад сууж байдаг нь олон нийтэд тодорхой болсон шүү дээ. Ард иргэд томчуулаас нэг л зүйлийг асуух хэрэгтэй. Та нар энэ их хөрөнгө мөнгө байр сав компанийг ямар арга замаар яаж олж авсан бэ үнэхээр тийм сайн бизнесмен ухаантай ажил сайн хийдэг үнэн ч шудраг юм бол энэ улс орон яагаад өнидийхгүй байна аа. Үүнд л хариулчих. Ард түмэн ч мэдсээр ярьсаар байгаад яаж ч чадахгүй давраагаад байх юм. Өөр улс оронд бол дээрх оркууд аль хэдийн торны цаана байгаа. Бид өөрсдөө аймхай арчаагүй дээ локуудыг өөгшүүлээд байх юм даа. Оркууд нь эх орон ч сэтгэл гэх юм юу ч байхгүй. Хуулийн мэргэжил эзэмшсэн эзэмшиж байгаа нөхдүүдээ та нар эх орон ч сэтгэл гаргахгүй юм бол өөрсдөө тэдний гар хөл болох юм бол ард түиэн өөр хэнд хандах юм бэ энэ улс орон тэр чигээрээ дуусна биз дээ.Хуулийн дээр юу байдаг вэ таагаарай.

    zochin, 2017-11-16 11:34:25, 122.201.23.83Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Ажилчин анги бол хүчтэй. Эрх мэдэлтэнгүүд өөрсддөө зориулж хууль батлаад түүгээрээ ард иргэдийг айлгадаг хуурдаг. Өөрсдөө хууль зөрчдөг. Их хурал дээр байнга л бие биенээ хүн алсан хулгайч авилгач гэж яриад байгаа юм чинь үнэн байлгүй дээ. Арай ч тэгж хүн алсан .... тэрбум төгрөг илсэн уусан гэж гүтгэхгүй байлгүй дээ. Хүн гүтэх юутай гэдэг билээ дээ. Хулгайч хулгайчыг бариарай гэдэг үг байдаг билүү. Хурц ЭНхжаргал нар ЭБЭ ЭБО БАЯР нарыг барьж харагдаач өөрсдөө хулгайчын хулгайлсан мөнгөнөөс хүртдэг учир шалгаж харгадаач Үнэн үү

    Ажилчин ангийн дуу хоолой, 2017-11-16 11:42:47, 122.201.23.83Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Unen unen. J Monhbat namaig shorond hiigeerei garch ireed uzne geed oor ooriigoo il tod heleed baihad HURts ENHJARAL nar sohor dulii bolchihdog. Shuud l duudda shalgah heregtei ene en niited il tod baimaar yum. Hulgach hulgaichaa barisan tuuh baidag yum uu harin asuudald orvol bie bienee barij ogno doo.

    Зочин, 2017-11-16 11:55:02, 122.201.23.83Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: