“Цагаан хуудас буюу саналаа тэмдэглэхгүй байя” гэдэг уриалга нь хууль бус үйл ажиллагаа

Нийтэлсэн: 2017-07-05 09:43:34

Монгол Улсын Сонгуулийн Ерөнхий Хороо 2017 оны 7 дугаар сарын 07-ны өдөр Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хоёр дахь санал хураалт болох гэж байгаатай холбогдуулан иргэд сонгогчдод хандаж Уриалга гаргалаа.
 
УРИАЛГА
 
Монгол Улсын иргэд, сонгогчид оо!
 
Монгол Улсын Сонгуулийн Ерөнхий Хороо, шат шатны сонгуулийн байгууллагууд Ерөнхийлөгчийн долоо дахь удаагийн ээлжит сонгуулийг 2017 оны 6 дугаар сарын 26-ны өдөр амжилттай зохион байгуулж явууллаа. 
 
Энэ удаагийн сонгуулиар сонгогчдын ирц өссөн нь төрийн тэргүүнээ сонгох эрхээ хэрэгжүүлэх манай иргэд сонгогчдын ухамсарт оролцоо харьцангуй өндөр байгааг харуулах баримт болж байна.
 
Төрийн тэргүүнээ сонгох сонгуульдаа идэвхтэй оролцож саналаа өгсөн нийт сонгогч иргэддээ Монгол Улсын Сонгуулийн Ерөнхий Хороо гүн талархлаа илэрхийлж байна. 
 
Гэвч  6 дугаар сарын 26-ны өдөр болсон сонгуулийн санал хураалтаар сонгуульд оролцож өрсөлдсөн гурван нэр дэвшигчийн хэн нь ч олонхийн санал авч чадаагүй тул Монгол Улсын Үндсэн хууль, Сонгуулийн тухай хуульд заасны дагуу хоёр дахь санал хураалтыг  2017 оны 7 дугаар сарын 07-ны өдөр явуулахаар Монгол Улсын Сонгуулийн Ерөнхий Хорооноос зарлаж, зохион байгуулалтын бэлтгэлийг ханган ажиллаж байна. 
 
Монгол Улсын иргэн Та Үндсэн хуулиар олгогдсон сонгох эрхээ эдэлж, хөндлөнгийн нөлөөгүйгээр хүсэл зоригоо илэрхийлэн саналаа өгнө гэдэгт итгэж байна. 
 
Сүүлийн үед олон нийтийн дунд сонгогчдийн сонголтоо хийх эрхэд хөндлөнгөөс нөлөөлөх зорилготой “цагаан хуудас буюу саналаа тэмдэглэхгүй байя” гэсэн хууль бус үйл ажиллагаа явагдаж байна.
 
Сонгуулийн тухай хуульд зааснаар Ерөнхийлөгчийн хоёр дахь санал хураалтыг дуусталх хугацаанд сонгуулийн сурталчилгаа явуулахыг хориглосон бөгөөд сонгогч саналаа чөлөөтэй илэрхийлэхэд хөндлөнгөөс нөлөөлөх зорилготой хууль бус үйл ажиллагаа явуулбал Сонгуулийн тухай хуульд заасан хариуцлага хүлээдэг болохыг аливаа этгээдэд анхааруулж байна.  
 
Эрхэм сонгогч Та бүхнийг хөндлөнгийн нөлөөгүйгээр өөрийн хүсэл зоригоо илэрхийлж, Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн хоёр дахь санал хураалтдаа идэвхтэй оролцож саналаа өгөхийг уриалж байна. 
 
МОНГОЛ УЛСЫН СОНГУУЛИЙН ЕРӨНХИЙ ХОРОО
СУРТАЛЧИЛГАА :

47 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Өмнө нь цагаан хуудас өгсөн 18000 сонгогч юу болох вэ?

    Зочин, 2017-07-05 10:54:21, 103.229.121.137Хариу бичих

  2. Хоёр дох санал хураалт дуустал сонгуулийн сурталчилгаа явуулахыг хориглосоор байхад сонгогч саналаа чөлөөтэй өгөх эрхэнд Монгол улсын СЕХ хөндлөнгөөс нөлөөлөх зорилготой хууль бус үйл ажиллагаа явуулаад байнаа,Сонгуулийн тухай хуульд заасан хариуцлага хүлээдэг болохыг Содномцэрэн,Болдсайхан нарт анхааруулья

    сонгогч иргэн, 2017-07-05 13:03:50, 24.130.115.88

    МАХН 30% аваагүй бол МАНАН хүүхдийн мөнгийг олгох байсан болов уу

    Зочин, 2017-07-05 19:47:12, 66.181.178.225

    Солонгост санал өгсөн монголын иргэн: Саналын хуудсанд М.Энхболд, Х.Батулга хоёрын нэрний өмнө хоёуланд нь 1-ийн тоо байна гэж сэтгэгдэлдээ бичжээ. Өмнө 3 хүнд санал өгүүлсэн хуудсыг ч шалгах шаардлагтай. Ганбаатарын нэрний өмнө 1-ийн тоо байсан юм биш биз? Солонгост байгаа иргэн маш ноцтой хэргийг ажигласан шүү.Сонин.мн гэдэгт Солонгост санал өгсөн тухай мэдээнд үзнэ үү.

    Санал хураах хуудас???, 2017-07-06 08:51:39, 103.212.119.107

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. МАН, АН-ы хөндлөнгийн нөлөөллийг яах вэ!

    Зочин, 2017-07-05 10:55:50, 103.229.121.137Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Хоёр түмпэнд хийж тавьсан угаадсыг уумааргүй байна. Битгий хүнийг албадаад бай. Угаадас уухгүй эрхээ эдэлсээр байна.

    Зочин, 2017-07-05 10:58:51, 103.229.121.137Хариу бичих

  6. тийм хөө.Тэр хоёр хортой усыг ууж тон чиг болохгүй.

    Зочин, 2017-07-05 11:24:51, 103.212.119.107

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. цагаан хуудас өгч болно гэж хуулин дээр байна хө. харин та нар өөрсдөө хууль зөрчиж санал луйвардлаа. болдсайхан содномцэрэн хоёрыг төмсөгнөөс нь хомнож линчийн шүүхээр шүүх хэрэгтэй. Тэгэж байж захиалагч элбэгдорж м.энхболд хоёрыг нь улйлгах ёстой. шүү ерөнхийлөгч Баттулга аа?

    Зочин, 2017-07-05 11:02:01, 203.91.115.37Хариу бичих

  8. Түмпэнтэй угаадас уумааргүй байна.

    Зочин, 2017-07-05 11:04:44, 103.229.121.137

    Баттулга ард түмнээсээ хулгайлсан 760 тэрбумаа төлчих тэгвэл монгол хүн мөн юм байна гэж үзий Яасан ч ханадаггүй шуналтан бэ

    Зочин, 2017-07-05 12:20:40, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. 3 -н хахууль авагч , муу хуненцереес 1-ийн сонгохоор , САЙН ХУН БОЛЧДОГ ЮМ УУУ???

    Зочин, 2017-07-05 11:15:42, 49.224.214.200Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Цагаан хуудас гедег чинь , ТА НАРТ ЗАХИРАГДАХГУЙ ГЕСЕН УГ ЮМ ШУУ ДЕЕ“ Ене намар , халуунхан намар болох вий. Тегех дее яамарч гаднь/ оролцоогуй шуу.

    Зочин, 2017-07-05 11:21:39, 49.224.214.200Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. songuuliin horoo buren bureldhuuneeree ogtsor tegbel mongold huuliin daguu songuuli bolno ard tumen demjij baina ard olniig buu taltsuulaad bai doloogchid ta nariin buruu uildeltei holbootoi.

    zochin, 2017-07-05 11:36:43, 202.179.26.254Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. МАН-ын 60 тэрбумын бичлэгийг эвлүүлэг биш гэсэн АНУ-ын шинжээчийн дүгнэлт иржээ Түгээх 2017-07-04 16:22:01 - Улс төр altangerel УИХ-ын гишүүн асан Ц.Оюунгэрэл, хуульч О.Алтангэрэл нар мэдээлэл хийлээ. МАН-ын дарга М.Энхболд, нийслэлийн МАН-ын дарга Ц.Сандуй, А.Ганбаатар нарын 60 тэрбум болон төрийн албыг наймаалцах тухай ярьсан 90 минутын бичлэгийг эвлүүлэг эсэхийг нь тогтоолгохоор гадаадын хэдэн байгууллага руу хүсэлт явуулсан байна. Эхний ээлжинд АНУ-ын Нью-Йорк хотоос эхний хөндлөнгийн шинжээчийн дүгнэлт ирсэн байна. УИХ-ын гишүүн асан Ц.Оюунгэрэлийн хэлснээр “АНУ-ын “Legal Audio Video” компаниас долоон хуудас дүгнэлт ирсэн, шүүхийн шинжилгээний статустай, дууны инженер хүн шалгасан дүгнэлтээ ирүүлсэн. Энэ бичлэгт ямар, ямар хүн орсон талаар хэлээгүй. Зөвхөн эвлүүлэг байна уу, үгүй юу гэсэн ганцхан асуулт асуусан. Хариу нь ямар нэгэн хасалт хийгдээгүй, эвлүүлэг хийгдээгүй, нэг цагт, нэг орчинд хийгдсэн, бичлэг хийсэн төхөөрөмжөө хөдөлгөөгүй байна гэсэн дүгнэлтийг ирүүлсэн” гэлээ. Тэрбээр “Надад 2017 оны зургадугаар сарын 28-ны өдөр мэйлээр ирсэн “2014.09.08 90 minut” хэмээх файлыг үзэж нягталлаа. Түүнийг задлан шинжилж дууссаны дараа энэхүү бичлэг дахь яриа нь эвлүүлэг болон хасалт ороогүй гэж дүгнэж байна. Энэхүү бичлэгт гарч буй яриа нь жижиг юм уу дунд зэргийн хэмжээтэй өрөөнд гурван хүний дунд болж байна. Бичлэгийн 0.45 секундын орчим хөдөлгөөний чимээ, гарын үсгийн чимээ гарч байгаагаар тус бичлэгийн төхөөрөмжийн байрыг сольж тавьсан нь мэдэгдэж байна. Үлдсэн бүх хугацааны турш бичлэгийн төхөөрөмж хөдлөөгүй, тогтвортой байрлалд байна” гэсэн дүгнэлтийг уншиж таницуулсан юм. Шинжилгээг хийсэн гэх “Legal Audio Video” компанийн ерөнхийлөгч Frank Piazza гэх хүнтэй УИХ-ын гишүүн асан Ц.Оюунгэрэл ямар ч холбоогүй, өмнө нь огт очиж байгаагүй гэв. Харин хуульч О.Алтангэрэл “90 минутын бичлэг анх гарч ирснээс хойш олон асуудал дагуулсан. Энэ хугацаанд Монгол Улсын шүүх шинжилгээний байгууллага хэд хэдэн дүгнэлт гаргасан. Эвлүүлэг биш байна гэсэн нэг дүгнэлт гаргасан. Сүүлд эвлүүлэг байна гэсэн дүгнэлт болж хувирсан. Нотлох баримт, шинжээчийн дүгнэлт хөдлөшгүй байх ёстой. Энэ дүгнэлтүүд яагад зөрж байна вэ, дэлхийн тэргүүлэгч зэргийн шинжилгээний байгууллагад өгөхөд ямар ч эвлүүлэггүй байна гэсэн байна. Шүүхийн шинжилгээний тухай хуульд “Тусгай мэдлэг бүхий тухайн хэрэгт хувийн сонирхолгүй этгээдийг хөндлөнгийн шинжээчээр оруулж болно” гэсэн заалт байгаа. Өөрөөр хэлбэл зөвхөн Шүүхийн шинжилгээний үндэсний төв гэдэг байгууллага дүгнэлт гаргана гэсэн үг биш” гэлээ.

    Зочин, 2017-07-05 12:07:50, 202.9.42.166Хариу бичих

  16. Тиймээ 60 тэрбум эвлүүлэг биш,гэхдээ арай хэрэгжээгүй байх,Харин 760 тэрбум Монголоосоо хулгайлсан хүн хэрэгжүүлчихээд тэр мөнгөөрөө санал худалдаж аваад явж байгааг юу гэж ойлгох вэ?

    Зочин, 2017-07-05 12:22:53, 202.70.43.214

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Тархины эргүү нь гараагүй Төвд кармааны хулгайч жанхуу баттулга аа!!! Өөрийнхөө мэдэхгүй сэдвээр битгий мэддэг хүн болж ард түмний тархи толгойг эргүүл!!! Жанхуу хулгайч өөрийн оффшорт нуусан 1.1 тэрбум ам доллар, төмөр замаас хуссан 280 саяын өрөө нуун далдлах гэж мөн ч их үзэж байна даа. Синга хятад билли лимийн гаагааны резин ээ чамд нэг юм хэлье, чи битгий давар!! ! 4-р ангийн боловсролтой энэ эргүү малаас болж эдийн засгийн бүх үзүүлэлтүүд унаад эхэллээ. Нийгмийг талцуулж гадныхны дургүйг хүргэснээрээ Жанхуу Баттулга өөрөө хариуцлагаа хүлээвэл таарна. Эдийн засгийн ямар ч ойлголтгүй хар масс-д худлаа цус ярьж хөөргөснийх нь гайг Монгол үүрэх нь Юуны чинь Монгол ялна. Монгол ялагдаад эхэллээ!!! Долаарын ханш буцаад өсч, монголын уул уурхайн болоод бусад компаниудын ханш өдөр ирэх тутам унаж, Монгол руу чиглэсэн гадны хөрөнгө оруулалт, том төслүүд бүгд гацалтын байдалд орж эхэлж байна. Монголын ард түмээн!!! Энэ Төвд кармааны хулгайч жанхуу баттулга төр засгийн эрхийг мөнгөөр худалдаж авбал Монгол улс тэр даруй Венесуэль улс шиг болж улс оронд эмх замбараагүй байдал үүсэж, долларын ханш 10.000 болж, улс орны эдийн засаг бүрэн дампуурч,инфляци 1000 хувьд хүрч, бид жинхэнэ утгаараа бүрэн ялагдах болно. Монгол улсын 7 (эхний 7) дахь Ерөнхийлөгчийн сонгууль 2017 (хоёрдахь 7) оны 7-р(гуравдахь 7) сарын 7-ны (дөрөвдэхь 7) өдөр буюу муу хар ёрын дөрвөн 7 давхцсан өдөр болох гэж байна. Монголын ард түмэн муу хар ёрын, бузар хар энерги шингэсэн энэ сонгуулийг цагаан хуудсаар өгч, Монгол улсын Ерөнхийлөгчид нэр цэвэр, 1.1 тэрбум долларын оффшор данстай төмөр зам хулгайлж, газар зараагүй, худал хэлээгүй хүнийг дэвшүүлэх хэрэгтэй гэдгийг улс төрийн 3 намд ойлгуулж, ухамсрын шанаа өгцгөөе. Муу хар ёрын дөрвөн 7 давхцсан хар сонголтыг цагаан сонголт болгож улс эх орноо өөрчилцгөөе!!! Цагаан хуудасЦагаан сонголтЦагаан Цунами болон давалгаалах болтугай!!!

    Зочин, 2017-07-05 12:28:50, 202.131.243.162Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Ч.Содномцэрэн бол мэрэгшсэн саналын хулгайч шүү дээ. Сонгуулийн дүн будлиулж эхнэр хүүхдээ тэжээх нь гэмт хэрэг мөнөөсөө мөн.

    Хоол идэх арга., 2017-07-05 12:30:22, 202.9.40.25Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Энэ удаагийн сонгууль хүчингүй болсоны хариуцлагыг МАХНам түүний удирдлага Энхбаяраас асууж хохиролыг барагдуулбал таарна.Дандаа л нэг болж бүтэхгүй юм санаачилж яваагаасаа энэ өвгөрсөн нөхөр ичдэггүй юм уу???

    зочин, 2017-07-05 12:49:59, 202.179.31.61Хариу бичих

  22. Дуугай л мөрөөрөө угаадсаа уу, чи. За юу!!!

    Зочин, 2017-07-05 14:58:20, 103.229.121.137

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. санал луйвардсан нь гэмгүй өнгөрөх нь дээ.

    Зочин, 2017-07-05 13:06:07, 203.91.115.38Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Хятад хүн монголд байж болно,харин төрийн толгойд байж болохгүй .Энэ бол монголчууд бидний өвөг дээдсийн үр хүүхдүүддээ захиж үлдээсэн гэрээслэл.Төрд гарсан өмхий илжигнүүдээ МАН яаралтай хөөж буулгах хэрэгтэй.Тэгэхгүй бол иргэний дайн гарч болзошгүй шүү.

    Монгол ялна, 2017-07-05 13:58:26, 202.9.42.166Хариу бичих

  26. Монгол хүмүүс Монголдоо байж хэнтэй байлдах гээд байгаа юм вэ?1918 оноос 2010 он хүртэл нийт 9 удаа буюу 1918, 1935, 1944, 1956, 1963, 1969, 1979, 1989, 2000 онуудад хүн амын тооллого явуулсан. Монгол Улсын Засгийн газар хүн ам, өрхийн тоог тогтоох зорилгоор 1918 онд хүн амын тооллого явуулсан бөгөөд эл тооллогыг Монгол Улсад явуулсан хүн амын анхны тооллого гэж албан ёсоор тооцож байжээ. Ардчилсан намаас нэр дэвшүүлсэн жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир. Bi nam bus hun, uneheer ard tumen janhuugiin bodit uneniig endees uzeed eruul l hun bol bodit oilgolt avah bolov uu gej bodoj bna!!! Neg l surhii eh oronch, nutag usaa geed bsan tursun nutagtaa ashigt maltmal olborloh buhel buten 10 litsenz ezemshij bna!!! Chi muu uhsen baasnii Erunhiilugchid ner devshih ve!!! 1-r angid suuj nomiig ni surahgui yum gehed nomhoniig ni sur, huuli yosiig buren murduhiig nu surahgui yum gehed eh ornoosoo hulgai hiihgui baihiig ni sur!!! Janhuu yag unendee mungu taraahgui ursulduh yum bol Bayanhongort bagiin dargad ch garch chadahgui!!! PS: Janhuugiin bugs doloogchid namaig eldveer haraaj doromjiloh bol yamar ch hariu bichihgui bno gedgiig anhaaraarai!!! Zuvhun minii buchseniig uguisgej chadah barimt gargasan tohioldold hariu bichih bno!!!

    Зочин, 2017-07-05 14:03:27, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Энэ удаадаа саналаа өгөлгүй өнжчихөөд, намар ургацаа хурааж,хадлангаа авчихаад,унагаа тамгалж айргаа уусан шигээ сонгуулиа өгвөл дээргүй юу.

    зочин, 2017-07-05 16:17:10, 66.181.179.11Хариу бичих

  28. Цагаан сонголт хийчихвэл болно шүү дээ.

    Зочин, 2017-07-05 17:55:14, 103.229.121.137

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Zagaan songolt zagaan huudas bol mongoliin ARD tumnii yalaltiin batalgaa tegej huzvaa huulin zagaan deer haraar zagaan songolt hiij bolno gej duraital bichsen baigaa mongolchuud manang yalah yalaltiin zagaan songuul

    Зочин, 2017-07-05 16:49:23, 46.125.250.80Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Songuul luivardaj mongo taraaj sanaliin tasalbar hudaldaj avsan Ni huul zorchoogui huuliin daguu songoh erhee heregjuulj zagaan songolt hiih Ni huul Bus boldgiim Gene ee estoi huzvaa tegeh tuslam Ni zanaltaigaar huul esnii Ni daguu zagaan songuul hiij manang zailuulah yum shuu Mongolchuudaa.

    Зочин, 2017-07-05 16:55:06, 46.125.250.80Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Цагаан сонголт гэдэг нь ямар ч утгагүй. Аль ч улс оронд энэ нь зүгээр л хүчингүй саналд тооцогддог. Энэ бол МАН-ыг унагах гэсэн бас нэг башир явууллага. Хожигдсондоо хорсож байна.

    Зочин, 2017-07-05 18:46:59, 86.177.174.253Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. 2015 онд Төв аймгийн Баянчандмань сумын МАН-ын дэд дарга, сумын орлогч дарга Б.Ханбаатар хохирогч Б-г олон цаг ухаан алдтал нь зодоод хүчиндэж бэлэг эрхтэн анус руу нь машины манивал хииж манивалдсан хэрэг гарч байсан.Энэ бол Мунзуй Нямдоржийн баталж ярьснаар МАН-ынхан хятад чалхны эм бугын зуулт хэтрүүлж хэрэглэж заншсантай холбоотой.

    Зочин, 2017-07-05 20:04:07, 202.9.42.166Хариу бичих

  36. Tuvd karmaanii hulgaich janhuu battulgiin gaagaanii rezinuud өчигдөр хэнтийд udriin 50.000-aar жагссан байна лээ !!! Janhuu ch uuruu huchin hiij bsan bolohoor huniig yaaj gutgehee janhuu, мөнхбаясгалан 2 дэндүү сайн мэдэж байгаа !!!

    Зочин, 2017-07-05 20:37:17, 202.131.243.162

    Erguu mal aa ene bol Erunhiilugchiin songuuli !!!Ulsiin ih hurliin songuuliar namiin gishuudiin offshire-g yari!!! End zuvhun Erunhiilugchid ner devshsen hunii bodit ilersen barimtiig l yaridag yum. Tanai bichig usgiin bolovsrol taaruu tuvd karmaanii hulgaich janhuu battulgiin nairuulsan buzar bulai jujgiig-g end humuus yarij bna!!!

    Зочин, 2017-07-05 20:39:33, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Угаадас тавчихаад уу гэдэг хаанахын ёс вэ?????? Монгол хүнийх л лав биш.

    Зочин, 2017-07-06 09:55:59, 99.255.209.138Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Угаадас тавчихаад уу гэдэг хаанахын ёс вэ?????? Монгол хүнийх л лав биш.

    Зочин, 2017-07-06 09:56:09, 99.255.209.138Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Зөвхөн энүүхэн хэд хоногт илэрсэн 60 тэрбүм, мэтгэлцээний булхай, МАН-ийн хүүхэн хүчиндсэн хэргээс болоод , цагаан сонголт 18000-аас 1800000 болж өсөх бодит магадлал их байна.

    Зочин, 2017-07-06 09:56:53, 99.255.209.138Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Зөвхөн энүүхэн хэд хоногт илэрсэн 60 тэрбүм, мэтгэлцээний булхай, МАН-ийн хүүхэн хүчиндсэн хэргээс болоод , цагаан сонголт 18000-аас 1800000 болж өсөх бодит магадлал их байна.

    Зочин, 2017-07-06 09:56:59, 99.255.209.138Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Зөвхөн энүүхэн хэд хоногт илэрсэн 60 тэрбүм, мэтгэлцээний булхай, МАН-ийн хүүхэн хүчиндсэн хэргээс болоод , цагаан сонголт 18000-аас 1800000 болж өсөх бодит магадлал их байна.

    Зочин, 2017-07-06 09:57:06, 99.255.209.138Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. МОНГОЛИЙН АРД ТҮМНИЙГ ЦАГААН СОНГОЛТ Л АВАРНА!!!!!

    Зочин, 2017-07-06 09:59:50, 99.255.209.138Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. МОНГОЛИЙН АРД ТҮМНИЙГ ЦАГААН СОНГОЛТ Л АВАРНА!!!!!

    Зочин, 2017-07-06 09:59:56, 99.255.209.138Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. МОНГОЛИЙН АРД ТҮМНИЙГ ЦАГААН СОНГОЛТ Л АВАРНА!!!!!

    Зочин, 2017-07-06 10:00:03, 99.255.209.138Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Цагаан сонголт хамгийн соёлтой тэмцэл!!!

    Зочин, 2017-07-06 10:00:48, 99.255.209.138Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Цагаан сонголт хамгийн соёлтой тэмцэл!!!

    Зочин, 2017-07-06 10:00:54, 99.255.209.138Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Цагаан сонголт хамгийн соёлтой тэмцэл!!!

    Зочин, 2017-07-06 10:01:00, 99.255.209.138Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Хөндөлсөөд байх юм байхгүй, ард түмэн та нарын юу хийснийг харлаа 60 тэрбүм мэтгэлцээнээс эхлээд бушуу огцорцгоо!!!

    Зочин, 2017-07-06 10:03:45, 99.255.209.138Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Хөндөлсөөд байх юм байхгүй, ард түмэн та нарын юу хийснийг харлаа 60 тэрбүм мэтгэлцээнээс эхлээд бушуу огцорцгоо!!!

    Зочин, 2017-07-06 10:03:55, 99.255.209.138Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Хэ Хэ ХЭ хэнд өг гэж хэлэхгээд байнаа, горьдваа

    Зочин, 2017-07-06 10:06:52, 99.255.209.138Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Хэ Хэ ХЭ хэнд өг гэж хэлэхгээд байнаа, горьдваа

    Зочин, 2017-07-06 10:07:00, 99.255.209.138Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Tsagaan huudas uguh songolt hiih talaar hevleliin hural zohion baiguulj irgediig urialsan S.Ganbaatariin bichleg barimt bhad songuuliin huuliin daguu hariutslagaa tootsool doo. Huuli zurchij buig ni medseer bj nudee anij unguruulchiheed odoo yu yariad bgaa yum be.

    zochin, 2017-07-06 11:14:50, 103.10.21.40Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Tsagaan tsagaan

    Зочин, 2017-07-06 18:38:38, 184.151.178.63Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: