Хоёр ч автобус машинтай мөргөлдөж 12 хүн гэмтжээ

Нийтэлсэн: 2017-01-03 12:45:00

Баруун дөрвөн замын уулзварт өнгөрсөн шөнө автобус машинтай мөргөлдөж, найман хүн гэмтсэн байна.
 
 “Shaolin” маркийн автобус T.Prius машинтай мөргөлджээ. Ослын үеэр хохирогчдыг яаралтай эмнэлэг рүү шилжүүлсэн байна. Мөн  Цагдаагийн академийн орчимд Нийслэлийн зорчигч тээврийн нэгтгэлийн "Daewoo BS 106" маркийн автобус, “Эмсид” ХХК-ны "H. Aero City 540" маркийн машинтай мөргөлдсөний улмаас  дөрвөн хүн гэмтэж бэртжээ. Согтуугаар автомашин жолоодсон 59 жолоочийг саатуулсан гэж Замын цагдаагийн албанаас мэдээллээ.
 
Ж.Батсайхан
 
Эх сурвалж: “Монцамэ”агентлаг 
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

7 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. автобусанд зам тавьж өгч баймаар юм

    ц, 2017-01-03 18:08:01, 103.11.195.34Хариу бичих

  2. Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Техникээр бие биенээ барьж идээд, алж хядаад дуусна даа. Тэр үед хунхууз нар мөрөн голын ус мэт цутгаж орж ирнэ. АМӨЗО мандатугай.

    Зочин, 2017-01-03 21:22:29, 202.9.41.254Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. emchilgee baihgui usan teneg mongol uher ustval ene delhii neg Sanaa amrah baihdaa

    Зочин, 2017-01-04 05:04:37, 31.54.33.25Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. залуус машин барьж дадлага суугаагүй мөртлөө хурдтай, сүлжин давхиж яваад аваарьт орж үхнэ , үхэх мөрөөрөө өөрсдөө үхэж далд орохгүй энгийн хүмүүсийг алах нь олширлоо

    Зочин, 2017-01-05 09:45:28, 112.72.11.67Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Hoer ch avtobus - ene garchig bas sonin bna as 2-ch kompanii bus accident bolson yum sag uu daa?

    Washington-s, 2017-01-08 14:19:09, 69.143.27.41Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Ene Batsaihan-g neg hoshnogo ruu shaah yumsan, 12 hun gemtsen gesen too barimt medee notolgoo zurag gerch no !!! Bna sh dee !!

    12 hun gde?, 2017-01-08 14:24:37, 69.143.27.41Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Согтуугаар машин жолоодож буй нөхдүүдтэй хатуу тэмцмээр бна. Хичнээн хүний амьнд хүрч байж хуулиа чангатгах гээд бгаа юм бэ? Шууд эрхийн 5 жилээр хасаачээ. Эрхгүй байж дахиад машин барьвал шоронд хийгээд хотын зам талбайг цэвэрлүүлээ. Гэр хороололын дүүрэгт маш их хог хуримтлагдсан бгаа тэрийг цэвэрлүүл. Хүний хэлээр ойлгодоггүй малуудтай мал мэтээр харьцах хэрэгтэй

    Мунда, 2017-01-09 14:35:44, 59.153.115.221Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: