Дагавар хүүхдээ заазуурдан хөнөөжээ

Нийтэлсэн: 2017-01-03 09:38:00

Шинэ он солигдох мөчид буюу 2016 оны 12дугаар сарын 31-ний орой Сонгинохайрхан дүүргийн 19 дүгээр  хороонд оршин суугч  Хятад улсын харъяалалтай, 45 настай Ө гэгч 13 настай дагавар хүүхдээ заазуурдан гэмтээж амь насыг нь хөнөөсөн гэмт хэрэг үйлджээ.
 
Мөн  46 настай иргэн Х-г толгойн тус газар бас л заазуурдаж хүндээр гэмтээсэн байна. Дээрх Ө гэгч нь  хэрэг хийх үедээ согтуу байсан байна. Энэ гэмт хэргийг Сонгинохайрхан дүүргийн Цагдаагийн  нэгдүгээр хэлтэс мөрдөн  шалгаж байна. 
 
Ж.Батсайхан
 
Эх сурвалж: “Монцамэ”агентлаг 
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

39 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Нэг орос товарищ ингэсэн бол яанаа, өдийд жагсаал цуглаан гээд сүйд болж байгаа биз. Манайхан дээр, дооргүй жунгагаас гөл юм байна. Бидний араншин худлаа хийрхүү, бүүр шал худлаа нөхдүүд юмаа.

    Asaa, 2017-01-03 11:15:52, 59.153.115.75Хариу бичих

  2. Атигар Эбээ өршөөнө гэдгийг мэдэж байгаа болхоор ингэж байгаа юмаа. Удахгүй нутаг буцна.

    Атигар Эбээ өршөөнө, 2017-01-03 12:10:29, 103.26.192.18

    nytag bytsna gej baihgui shuu. Tend ochij gyilgachin boloh yum yy.

    Li ovogt, 2017-01-03 12:15:32, 97.93.157.242

    Малнуудаа дуучин Амарааг оросын архичин дипломатч алахаас наагуур балбаад хэд хоног ухаангүй хэвтэрт байхад нь хэн ч юу ч юдугараагүй биз дээ? Зарим коммичингууд бүүр Амарааг буруутгаж нөгөө муу алкаш оросоо өмөөрөөд сүйд х йчихээ шахаа биз дээ.

    Зочин, 2017-01-03 14:46:06, 208.54.86.157

    Үхсэндээ "Ө" гэж ирээд л нэрийг нь нуудаг юм мал чинь

    Зочин, 2017-01-04 08:49:04, 50.159.60.154

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. МОНГОЛ ХҮҮХНҮҮДЭЭ ХЯТАД ХҮНТЭЙ СУУЖ ХҮҮХДЭЭ ЗААЗУУРДУУЛАХ ЧИНЬ ТА ТАРТ САЙХАН БАЙНА УУ

    Зочин, 2017-01-03 12:07:19, 202.21.118.98Хариу бичих

  4. uuriin durandaa heden hertei tsaas haraad l manai huuhnuud hyatuudyn uvurt orj baigaagiin har gai!!!

    Зочин, 2017-01-07 04:55:35, 66.181.188.49

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. ХЯТАДЫН ДЭЭР ГАРАХЫН ТУЛД МАШ ХУРДАН ХӨГЖИХ ХЭРЭГТЭЙ БҮҮР ЦӨМИЙН БӨМБӨГТЭЙ БОЛОХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГЭЭГҮЙ ЦАГТ ҮҮРД МӨНХ ДАРЛУУЛСАН ХЭВЭЭР БАЙХ БОЛНО.

    Зочин, 2017-01-03 12:08:32, 202.21.118.98Хариу бичих

  6. Бузар Ээбээ чинь Монголыгоо цөмийн зэвсэггүй бүс гээд зарлачихсаншд.

    Зочин, 2017-01-03 13:53:18, 202.21.106.143

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Энэ гөлөгийг нутаг буцааж болохгүй харин шууд хөл гарийг тасдаад нохойд өгөх хэрэгтэй Умард солонгос бол үнхээр бусад том гүрнүүдийг цөмийн зэвсэг ёс суртахуунараа айлгаж чадаж байна манайх яг л тийм байж байж л хөгжихнө

    Зочин, 2017-01-03 12:49:06, 182.160.36.58Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ЭНЭ МЭТ МУУСАЙН ХУНХУУЗУУД МОНГОЛ ЭМСТЭЙ СУУЖ ИРГЭНИЙ ҮНЭМЛЭХ АВЦГААСАН. АВАХДАА МАШ АМАРХАН АВЦГААСАН. ТЭГЭХЭЭР ИРГЭНИЙ БҮРТГЭЛТЭЙ ХОЛБООТОЙ ТОМ ХЭРЭГ МАНДАХ НЭЭ. ХЯТАДУУД ПОЛЬШИЙН ИРГЭН БОЛОХЫН ТУЛД 180 000 ДОЛЛАР, ГЕРМАНЫХ БОЛОХЫН ТУЛД 290 000 ДОЛЛАР, АНУ 500 000 ДОЛЛАР ТӨЛДӨГ. ӨМНӨД СОЛОНГОСЫНХ БОЛОХОД АРАЙ ХЯМД 40 000 ДОЛЛАР. МОНГОЛЫНХ БОЛОХОД 60-75000 ДОЛЛАР ТӨЛДӨГ ТУХАЙ ӨВӨРМОНГОЛЧУУД ЯРЬЖ БАЙНА. ЭНЭ ҮНЭН БОЛ АСАР ТОМ МӨНГӨ ЭРГЭЛДЭЖ, ӨЧ ТӨЧНӨӨНӨӨРӨӨ МОНГОЛЫН ИРГЭН БОЛЦГООЖ, ЯГ Л АРДЫН ЗАСГИЙН БОЛОН 70 ААД ОНЫ ҮЕТЭЙ АДИЛХАН ХЭМЖЭЭНД ХҮРЧ ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ ДЭЭД ЗЭРГЭЭР АЛДАГДАЖ БАЙНА. УКРАЙНД БАЙГАА 50 000 ОРОС ИРГЭНЭЭР ДАЛИМДУУЛАН ПУТИН ХИЛ ОРЧМЫН УКРАЙНЫ АРМИЙГ АРЧИЖ ДУУССАН. ӨӨРСДИЙН ИРГЭДЭЭ ХАМГААЛНА ГЭЭД 5 ЖИЛИЙН ДАРАА ХЯТАДЫН ЯВГАН ЦЭРГИЙН АРМИ УЛААНБААТАРТ ОРЖ ИРЭХЭД ДЭЛХИЙ НИЙТ НЭГ ИХ ГАЙХАХГҮЙ. МӨН ОРОСЫН МАФИ, КАНАДЫН ХӨЛСНИЙ ФРАНЦ ЦЭРГҮҮД ХУВААГААД АВЧИХНА. МУУ ГӨЛӨГИЙГ ШОРОНД НУХААРАЙ. ҮҮНД ШОРОНГИЙН МОНГОЛ ЗҮРХТЭЙ ХУЯГ, ДАРГА НАР ОРОЛЦООРОЙ.

    Зочин, 2017-01-03 13:19:29, 202.9.41.254Хариу бичих

  10. Монголын шилдэг хуульч Мөрөн цагаачлалын албаны дарга биз дээ? Мөнгийг ч шуудайлж байгаа юм байна доо.

    Зочин, 2017-01-03 14:47:57, 208.54.86.157

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:21:03, 202.179.23.162Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:29:04, 202.179.23.162Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:29:07, 202.179.23.162Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:29:11, 202.179.23.162Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:29:13, 202.179.23.162Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:29:17, 202.179.23.162Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:29:26, 202.179.23.162Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. ZAAZUURDAN CH GEH SHIG ENE ODOO HAASHAA YANZIN MEDEE VE??,,HURTS IRTEI TUMUR HOOL BELTEGEH TUMUR MES HUTGA GEJ BICHIH YOSTOI BAIMAAR,UURSDUU BUR HUJAASHIGEE SETGEJ HUJAAGAAR NI BICHDEG BOLTSON ENE MONGOLCHUUD HUURHIIDUU HUURHII

    Зочин, 2017-01-03 19:29:29, 202.179.23.162Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Ийм алуурчныг цаазлах хэрэгтэй шүү дээ. Харамсалтай нь манайд ийм хууль, хяналтын байгууллага байхгүй.

    Зочин, 2017-01-03 21:50:19, 202.179.31.35Хариу бичих

  28. Hytadad elitetuud gej huchtei davhraga baidagaas engiin humuus ni hogjoogui denduu butuuleg yadaj nugel buyn jaah shashin baihgui hool und agaariin bohirdoloos bolood ihenh setgechiin ovchtoi

    Zochin, 2017-01-04 03:26:32, 24.12.55.64

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Hujaa bolon hujaad hairtai humuusiin hoorondiin asuudal , mongolchuud bidend neg ih hamaagui? Chono dagasan hotnii ... aiultai gej

    Baya, 2017-01-04 05:47:04, 98.167.23.2Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Dagawar khvvkhed ni bish kharuulakh gej awchirsan egchiin ni okhin amia aldsan yum bishvv!!Bitgii tolgoi ergvvleed bai

    Зочин, 2017-01-04 09:59:25, 103.26.193.58Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Ene heregiig dalimduulaad neg javhlan ch ymu undserheg gishuun n shuurch avaad mgl dahi hytaduudiig gargay geed charlachaasai .tegeed gargah l heregtei bn da

    Зочин, 2017-01-04 10:25:17, 202.9.40.87Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Хятадуудыг монголд оруулж бизнес хийдэг бүлэглэл МАНАН-д бий.

    Зочин, 2017-01-04 14:03:54, 202.55.191.76Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Энэ хэрэг бас төрийн нууцад хамаарах юм байна.

    Зочин, 2017-01-04 14:04:51, 202.55.191.76Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Ene tor bol hyataduudad, oligarhuudad, solongosuudad uilchilsen , zorilgo zorilt baihgui, tur hugatsand bayajih hustlei humuusiin tsuglaral bolj ee. Olon jil Mongol min zovj bn daa.

    mgl, 2017-01-04 15:31:35, 202.126.91.87Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Huniig zaazuurdaj alna gedeg chin yamar aimshig ve? Iim aimaar hereg hiisen huniig uuriig n amii n amiar solih heregtei, Yamar teneg n alah yalgui bolgochihvoo! Mongolyn turiig ch neg samarlaadaa ene oligarhiud

    Зочин, 2017-01-04 17:32:13, 139.5.218.110Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Aral ch denduu bna daa

    Зочин, 2017-01-05 07:51:54, 62.202.189.163Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Uvs bayn olgiin hil deer ochson hovsgoliin 8 hilchin zaluu alagdaj bsn da .ulsiin nuuts geed

    Зочин, 2017-01-05 11:56:08, 202.9.41.55Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Bolgoomjtoi bh gui Bol daraagiin udaa hugts Urgasan umhii amtai hyadad nuhur chine daraagiin udaa chamaig huuhed ah duudtei chine Zaazuurdah Esvel Uur iluu hertsgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii argaar Alj magadgui

    HUJAA nuhurtei HUUHnuud, 2017-01-05 22:33:58, 60.34.154.100Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. монголчууд өөрөө л асуудлаас хол бол нүд нь балай чих нь дүлий

    мангал, 2017-01-05 23:03:05, 43.242.243.246Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. ENE hujaag halhiin shorongoos amid gargahgui yaj zovoohoo tend baigaa erchuud medej baigaa

    Зочин, 2017-01-06 00:30:51, 37.210.253.183Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Hyataduudiig hil buu alhuul. Hilee haa. Uls shig uls bol. Naaduul chini hiij chadahgui ee. Ard tumeen oorsdoo hiitsgeei ee>

    jiijee, 2017-01-06 03:45:47, 37.228.245.133Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Хятад цустай дарга нар төрд олноор гарснаас болж хятадуудын ааш авир хүртэл догшин ширүүн болж дээ.Гэрийн нохой сүүл өөдөө гэгчээр.

    Зочин, 2017-01-06 10:28:48, 202.55.191.76Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Цаазын ял байхгүй болсоны гай. Заазуурдаад, хутгалаад алаад, яргалаад хаячихад дээд хэмжээ 25 жил сонсоод 10 гаруй жил суухад эвтэйхэн авилгадаад л магадлангаар оруулаад гачихна л гэж үзнэ дээ.

    Зочин, 2017-01-06 19:53:47, 107.77.89.51Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Цаазаар авдаг хуулиа сэргээе!Америк хэдий ардчилалын орон боловч цаазтай байдаг!Худлаа ардчилал мардчилал гэж гор улсуудыг багаж далдаганаад ердоо хэрэггуй!Элбэгдорж яаахав оорсдоо толгойгоо цустахгуй гэж Монголыг цаазгуй болгосон!Элбэгдоржийн хугацаа дуусангуут маргаашнь цаазыг эргуулж ардчилалаар далимдуулан очноон Монголын хоронгийг гадаадын хулгайчдын гар хол болж идсэн матаруудыг дуужлэхийг дуужилж,буудахыгнь буудаад хоронгийгнь шууд хураах хэрэгтэй!Суулийн 4 еронхийлогч нар бол бугд голозсон Гадаадынхантай нийлж монголыг цолмосон хулгайч нар!

    Зочин, 2017-01-07 18:27:07, 79.139.142.86Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. ХУЖААГ САРМАГЧИНГААС ЯАЖ ЯЛГАДАГ ЮМ БОЛ?. ДАНХАР ТОЛГОЙЛСОН ӨМХИЙ САРМАГЧИНГУУД.

    ХАЛХ, 2017-01-09 01:37:29, 202.9.41.74Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: