16 настай хүүг зодсон хятадыг хорьжээ

Нийтэлсэн: 2012-06-20 15:18:17

 

 
Энэ сарын 6-нд Налайх дүүрэгт үйл ажиллагаагаа явуулдаг “Топ” тоосгоны үйлдвэрийн хятад эзэд 16 настай монгол хүүгийн хөлийг хугартал зодсон хэрэг гарсан билээ. Хятадууд түүний зүүн хөлийн шилбэний ясыг чулуугаар бяц цохисон учраас өнгөрсөн долоо хоногт тэрбээр хүнд хагалгаанд орон ГССҮТ-д хэвтэн эмчлүүлж байгаа юм. Хүү хэдийгээр хагалгаанд орсон ч хөл дээрээ босох магадлал бага байгааг эмч нар хэлж байгаа. Түүнийг зодсон БНХАУ-ын иргэн Лан Луйз Хан гэгчийг Эрүүгийн хуулийн 96.1-т зааснаар бусдын бие махбодид хүнд гэмтэл санаатай учруулсан, хөдөлмөрийн чадварыг бүрмөсөн алдагдуулсан гэсэн үндэслэлээр шалгаж эхэлжээ. Сэжигтнийг энэ сарын 7-нд цагдан хорих 461 дүгээр ангид саатуулсан байна. Зодуулсан хүүгийн хувьд энэ жил Налайх дүүргийн “Эрдмийн оргил” сургуулийн есдүгээр ангийг төгссөн аж. Тэрбээр сургуулийнхаа шилдэг хүүхдээр шалгарснаас гадна сагсан бөмбөг болон волейболын шигшээ багт тоглодог байжээ.

М.Өлзий

Эх сурвалж: "Монголын үнэн"

СУРТАЛЧИЛГАА :

30 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Elbegee guai yu boddog bol. Hujaa ah duu naraa yamar ch hyanaltgui oruulj irj nbaina daa

    Зочин, 2012-06-20 15:33:08, 180.149.93.220Хариу бичих

  2. зайл аа энэ хужаа нар арай л дэндлээ. бүгдийг нь байхгүй болгох хэрэгтэй арай ч дээ энэ төр засаг юугаа бодож байдаг байна аа.

    Зочин, 2012-06-20 15:39:45, 174.139.90.22

    2012 оны шинэ гарсан ихэнх киноог нэг газараас үзээрэй нийт 70 кинооноос 60 монгол хэл дээр www.monmongol.com/

    Зочин, 2012-06-20 21:15:45, 92.153.68.103

    hujaa nariig oruulj irehee booioch1 hooj gargaach!Visa-g n huchingui bolgood gargaach

    Зочин, 2012-06-20 21:23:11, 92.224.185.243

    Elbegdorj jini oopoo hujaa shdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Зочин, 2012-06-21 16:47:01, 203.169.49.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Нямдорж, Ганди нарын дэмжлэгээр монголд ажлын байртай болсон хужаа нарт монголын хууль үйлчлэхгүй биз дээ.

    Зочин, 2012-06-20 15:33:23, 114.31.70.11Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. elbegdorjoo pizda min urd hyatadaas 7honogt 14 vagon dyyren hyatad irj baina.yyniig zogsoogoochee.mini medhiin 5jil ene yavdal yrgeljillee.mongoloos ereenlyy bilet oochergyi biahad ereenees mongolruu honon unjin biletend oocherlej baina ednii 80% n gartaa tsagaan shuudaind heden shirheg belen hool neg eeljiin huvtsastai noorhoi hujaa nar oocherlood zogsoj baina.nileed n zamiin yydiin gaali deer bichig barimtiin zurchiltei geed huugduud buudag ch ergeed suuchihdag.

    mongoldoh hyataduud arai dendlee, 2012-06-20 15:51:29, 77.112.51.244Хариу бичих

  6. ta nar elbegee gej orilj baihaar mongoliin ardchilsan nam,elbegee 2 iig dahin mongoliin tolgoid gargahaa bolichih.tegeed taiban saihan hyatadgui amidarzgaaya.urid MAXN BAIHDAA HYATADIIG INGEJ DABRUULAH BAITUGAI,HATADUUD MANAID ORJ IREH ERHGUI MONGOLCHUUD BID TAIBAN BAILAA.songoltoo zubur ogozgooye

    zochin, 2012-06-20 18:23:10, 93.130.29.26

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. neg kupend hamrt suusan hujaa zamin yyd der biletiin mungu dutchihlaa nadaas 50tugrug zeeleech gedgiin bi chadahgyi gesen namaig utasaar neg mongol hyntei yariulj baihiin getel nuguuduh n UB vokzal der uulzad ugchii chi tyr joloonii ynemlehiig n baritsaand avchih gedgiin tegsen nuguu hyatad n tsoo shine mongoliin joloonii ynemleh gargaj irj baigaa baihgyi yu.anh udaa irj baigaa gesen hyn haanaas joloonii ynemleh olchihdgiin.hyatadas irj baigaa hujaa nar irehdee l mongol bichig barimttai orj irdgiin bainlee.

    ............, 2012-06-20 15:56:14, 77.112.51.244Хариу бичих

  8. Yanaa yamar aimaar ym be!!!! manai ulsiin alban Bichig barimtiig huuramchaar uildeed baihad manai tsagdaagiin gazar, ayuliig hamgaalah gazar yu hiij suudag bainaa.Mongol Ulsiin mini orshin togtnoh batalgaa baina uu

    Зочин, 2012-06-24 02:47:44, 80.123.19.83

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Elbegee chinii huuhdiin holiig hugalhaas naash chi uhaarahgui nee.udahgui naaduul chin avgaig chin **** huuhdiig chin zodno doo

    Зочин, 2012-06-20 17:06:27, 94.212.217.108Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Хужаа нарыг ингэж даврааж болохгүй дээ.Хэний газар хэний үр удмыг зодно вэ хотын хаа сайгүй гадны хөгийн амьтас явж байх юм Барилгын нарийн ажил хийж чадахгүй хог шаарууд л байна лээ шүү дээ Хязгаарлах хэрэгтэй байна Арай дэндэж байна.70-аад онд бүхэл бүтэн армийн дивизийг гаргасан ямар ч даалгавартай ирж байгааг хэн ч мэдэхгүй шүү дээ Тэднийг эх орноосоо гаргах хэрэгтэй Эх орноо гэсэн хүн бүр тэмцэх хэрэгтэй дуу хоолойгоо нэгтгэх хэрэгтэй Бидний идэх хоолыг булааж байгаа хужаа нарыг эх орноосоо хөөж гаргая Түүхээ эргэж харах цаг болжээ Оросын оманууд даварсан хятадуудыг яаж сургаж байгааг бүгд үзсэн гэж бодож байна.Цагдаа Тусгайгийнхан монголчуудаа хамгаалж чадаж байна уу Биднээс авсан татварын мөнгөний хариуг ийм л юман дээр гаргах ёстой юм биш үү

    Sharnuud, 2012-06-20 19:19:34, 203.194.115.63Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. XAMGIIN EXELEED ene xujaa nariig oruulsh irsen xumuustee toozoo xiix xeregtee Gandi abgaig bas shalgax jostoi shuu, xujaadaa yamar sh arshaagui xamgiin dood zindaanii muuxai mergejil enee teree gej baixgui l xumuus baigaa shuudee.... mongolshuudaa ajilaar xangaash ee.

    Зочин, 2012-06-20 19:58:15, 84.144.96.186Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. ТЭР ХУЖААГИЙН БҮХ ХӨРӨНГИЙГ ӨӨРӨӨР ХЭЛБЭЛ ТООСГОНЫ ҮЙЛДВЭРИЙГ НЬ ХУРААЖ ХҮҮД ӨГ ХҮҮГИЙН ХӨЛИЙГ НАСАН ТУРШ НЬ ТАХИР ДУТУУ БОЛГОСОН ЮМ ЧИНЬ НАЛАЙХАД БАЙДАГ ХЯТАДЫН 30 ТООСГОНЫ ҮЙЛДВЭРИЙН АШГИЙГ НЬ ХҮҮД ӨГҮҮЛ

    Зочин, 2012-06-20 21:08:59, 202.179.11.34Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. одоо байгаа тэнэгүүдийг бүү сонго

    элбэгдоржыг бүү сонго , 2012-06-20 22:40:46, 202.126.91.188Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. naymdorj murun nariin oruulj irsen hujaaguud...

    ke, 2012-06-20 23:26:26, 99.112.70.143Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. muu novshiin khujaagiin camert hund yltai hulgar oruulaad udur bur tseverkhen sain unaglaad bai.

    Зочин, 2012-06-21 00:46:14, 202.179.2.112Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Omhii hujaag ter menget Manguudorj dorvodtei ny, erguu Dutuudorjtoi ny hamt al. Mongol xuuxed nutagtaa hujaad zoduulna gej yu gesen ug ve? Bux hujaag garga, garaxguig ny buud.

    Зочин, 2012-06-21 01:24:21, 217.249.63.30Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Тэнэг монголчууд минь та нар интернетийн нэг муу сайтын сэтгэгдэл бичдэг дээр хүнд харагдахгүй байхдаа нэг их сүрхий мундаг баатар үг бичихээс өөр чадах юм байна уу? Ха-ха-ха... Хулчгар-аймхай, худалч-завшигч, ажилгүй залхуу, архичин завхай, муудаа дээрэлхүү, мундагтаа долигонуур үхэрнүүд минь дээ! Яана даа яана!

    Хужаа, 2012-06-21 02:25:46, 50.44.36.107Хариу бичих

  26. Muu pizda mini alan shuu chamaig muu hujaa hunii shees mini

    Mongol, 2012-06-21 02:32:42, 89.204.153.210

    kk kkk baraga uneniig l hellee!! Unen ug gashuun baidag gedeg!! Zalhuu arhichini hulgaich zavhai gedeg bol ............dolignuur gedegt bol buur yg unen.

    Зочин, 2012-06-21 14:29:20, 93.152.182.227

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. elbegdorj malaa ajlaa hiigeechee odoi hun gui

    uls toriihnii l toosgonii uildver biz, 2012-06-21 09:27:50, 202.21.112.138Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. oodgui novshnuud yum aa. hun zodohdoo ch hair nairgui zodoh yum aa.

    bulgaa, 2012-06-21 09:29:25, 126.8.227.241Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. umkhii khujaag al

    zochin , 2012-06-21 09:38:07, 202.179.31.242Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. одоо байгаа тэнэгүүдийг бүү сонго gej bichsen nud bayar khurgee unen shuu

    zochin , 2012-06-21 09:40:08, 202.179.31.242Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Hyataduudiin nuudliig zogsoogoochee.. Bidniig chimeeguihen ezlej baina shu de... Orj irsen ene olon hujaa nar neg l udur bosch irne de.

    Zochin, 2012-06-21 11:42:29, 202.180.216.239Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. batkhuleg metiin jolooni kursuud hujaa nart jolooni unemleh gargaj ugch ,umgu oldog bgui yu daa.

    kkk, 2012-06-21 11:45:04, 202.179.20.189Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ТАРВАГАНДОРЖ НЯМДОРЖТОНГУУДЫН ХАЛААСЫГ ТҮНТИЙЛГЭДЭГ ХӨЛСНИЙ ХУЖААНУУДЫГ ЗАЙЛУУЛАХ ГАНЦ БОЛОМЖ БОЛ ЭХЛЭЭД ЭЗДИЙГ НЬ ЗАЙЛУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

    ХАСАА, 2012-06-21 13:26:49, 188.61.181.202Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. mongoloor neg ajilguichuud bdag gee biz dee ted ajil hiij chaddaggui yum baih daa. uursduu uls orondoo ezen baij ajillaj amidarch chadahgui bol gadni hen ch ireed ezen ni boloh bolno

    mgl, 2012-06-21 15:43:36, 178.116.3.171Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Hoe elbege naad huja nara tsegtslehgv bol arail dawarche..hytadad mongol irgedig yg yaj shiitgj bn.ter shiitgeler n shiitgewel taarna...inged harad sugad baiwal elbegee chamaig barag hvchindene de naad jiibaa nar chn

    Elbeg, 2012-07-30 06:10:03, 141.0.8.123Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар:

Фотог:

Засардаггүй Засаг дарга Баярбаатараар удирдуулсан Шаамар сум хөгжих үү...?3

Үүнийг бичигч бид хууль тогтоох дээд байгууллага, хуульчидтай уулзаж, зөвлөгөө авсан учраас олон хууль зөрчиж олон түмнийг хохироож байгааг баримтаар бичиж байгаа юм.

Фотог:

Эхнэрийнхээ хүзүүг хайчаар зүсч амь насыг нь хөнөөжээ17

Энэ сарын 11-12-нд шилжих шөнө Баянзүрх дүүргийн VI хорооны дөрөвдүгээр байранд оршин суух 25 настай Б.Ган-Очир нь эхнэр Х-тэйгээ муудалцаж, хүйтэн мэс буюу хайчаар хэд хэдэн удаа хатгаж амь насыг хөнөөсөн байна.

Фотог:

Шүүх эмнэлгийн эмч нарыг АТГ-т шалгаж байна 22

Осол гарахыг харсан хүн энэ байдлыг нь хараад дургүйцэж ,"Чи хүүхэд дайраад алчихлаа шүү дээ гараад ирээч" гэж хашгирч бухимдаж сүйд болсон юм байна лээ. Тэгсэн тэр өвгөний хацрыг маажсаныг би сүүлд мэдсэн.

Фотог:

Мунзуй хочит Г.Нямдорж шоронгоос захидал бичжээ67

УИХ-ын гишүүн Н.Номтойбаяр болон түүний найз гэгдэх Мунзуй хочит Г.Нямдорж нарын шуугиан өнөөг болтол дуусаагүй байгаа билээ.

Монголын сонгуулийн байгууллага сорилтыг давж, сонгуулийг амжилттай зохион байгуулав гэж дүгнэжээ

НҮБ-ын Хөгжлийн хөтөлбөрөөс “Монгол Улсад үзүүлсэн сонгуулийн туслалцааны сургамж 2008 -2012 он” сэдэвт тайланг хэвлэн гаргажээ.

"Дэлхий чи хараач !!!! Эзэн Чингисийн Монгол нэгдэн дуулж байна" (Фото сурвалжлага)

"Хамаг Монгол" төслийн хаалтын тоглолт (Фото сурвалжлага)

Засардаггүй Засаг дарга Баярбаатараар удирдуулсан Шаамар сум хөгжих үү...?

Үүнийг бичигч бид хууль тогтоох дээд байгууллага, хуульчидтай уулзаж, зөвлөгөө авсан учраас олон хууль зөрчиж олон түмнийг хохироож байгааг баримтаар бичиж байгаа юм.

Эхнэрийнхээ хүзүүг хайчаар зүсч амь насыг нь хөнөөжээ

Энэ сарын 11-12-нд шилжих шөнө Баянзүрх дүүргийн VI хорооны дөрөвдүгээр байранд оршин суух 25 настай Б.Ган-Очир нь эхнэр Х-тэйгээ муудалцаж, хүйтэн мэс буюу хайчаар хэд хэдэн удаа хатгаж амь насыг хөнөөсөн байна.

Шүүх эмнэлгийн эмч нарыг АТГ-т шалгаж байна

Осол гарахыг харсан хүн энэ байдлыг нь хараад дургүйцэж ,"Чи хүүхэд дайраад алчихлаа шүү дээ гараад ирээч" гэж хашгирч бухимдаж сүйд болсон юм байна лээ. Тэгсэн тэр өвгөний хацрыг маажсаныг би сүүлд мэдсэн.