"Женко" хантаазаар гоёсон 50 гаруй залуу Х.Баттулгад хүндэтгэл үзүүлэв

Нийтэлсэн: 2017-06-19 19:52:58

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд Ардчилсан намаас нэр дэвшигч Халтмаагийн Баттулга сонгуулийн сурталчилгааны хугацаандаа эх орноо бүтэн тойрч, 21 аймаг, хоёр хот, дөрвөн суурин, 20 гаруй сумдад ажиллаж, ард иргэдэд мөрийн хөтөлбөрөө танилцуулсан. Тэрээр өнөөдрөөс нийслэлийн төвийн зургаан дүүргээр явж, иргэд сонгогчидтой уулзалт хийж байна. Өнөө өглөө МҮЭСТО-д Чингэлтэй дүүргийн иргэдтэй уулзсан тэрээр дөнгөж сая “Аса” циркэд ардчиллыг дэмжигч Сүхбаатар дүүргийн иргэд, сонгогчдод мөрийн хөтөлбөрөө танилцуулж, үгээ хэлж мөн цугласан олны сонирхсон асуултад хариу өглөө.
 
Тэрээр уулзалтын үеэр хэлсэн үгэндээ “Өнөөдөр бидний талд зогсч байгаа хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл алга. 90 хувь нь нөгөө талд ажиллаж байна. Урлагийнхан хүртэл хэдэн халтар төгрөгөнд худалдагдаад явчихсан. Гэхдээ  АН-ын гишүүд дэмжигчид  дээр ард түмэн нэмэгдэж, намайг дэмжинэ гэдэг итгэлтэй байна. Ард түмэн олон жил хулхидуулж, молигдуулсан. 2016 оны сонгуульд бид цэвэр ялагдсан. Одоо дахиж хулхидуулах уу, дахиад саналаа худалдах уу. Үгүй ээ, тусгаар тогтнолоо 50, 100-хан мянган төгрөгөөр алдаж болохгүй биз. Тийм учраас би Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшээд явж байна. Та бүхний дэмжлэг ус агаар мэт хэрэгтэй байгаа, надад биш Монгол Улсад шүү” гэв.
 
Уулзалтад УИХ-ын гишүүн, Ардчилсан намын дарга С.Эрдэнэ, Нийслэлийн Ардчилсан намын дарга Д.Баттулга, УИХ-ын гишүүн асан Ц.Оюунгэрэл тэргүүтэй албаны хүмүүс болоод иргэд, сонгогчдын төлөөлөл оролцлоо.
 
“Аса” циркийн 2000 гаруй суудлыг дүүргэсэн эл уулзалтын үеэр “60 тэрбумын хэрэг” гэгдэх төрийн албыг бүхэлд нь худалдах төлөвлөгөө уулзалтад оролцогсдын сонирхлыг татаж байв. Энэ тухайд УИХ-ын гишүүн асан Ц.Оюунгэрэл “Сая нэр дэвшигч маань хэллээ, ард түмэнд үнэнийг мэдэх, мэдүүлэх орон зай үгүй болжээ гэж. Тийм ээ, энэ үнэн. Өнөөдөр зөвхөн “Си-1” телевиз л төрийн албыг бүхэлд нь худалдсан 60 тэрбумын хэргийг авч хэлэлцэж байна. Бусад бүх телевизийн суваг хэвлэлийн эрхчөлөөгөө хэдхэн төгрөгөөр үнэлж, ёсзүйгээ уландаа гишгэн байж дуугүй сууж байна. Гэтэл 60 тэрбумын гэгдэх энэ хэрэг улс орны тусгаар тогнолтой холбогдох, иргэн бүрт хамаатай маш чухал сэдэв. Тусгаар тогтносон Монгол Улсын төрийг шат шатны албан тушаал болгоноор нь задалж, зарж үрэх тухай нэр бүхий хүмүүс ярьж тохирсон байдаг. Үе үеийн эх орончдын цусаараа, хөлс хүчээрээ бүтээн босгосон тугсаар тогтносон улс орныг маань гуравхан хүн, 60-хан тэрбум төгрөгөөр зарчих юм гэж үү. Төрийн албыг зарна гэдэг улс орноо зарж байгаатай агаар нэг. Тиймдээ ч манай нэр дэвшигч үүний төлөө эрс эсэргүүцэн босч байна. Гагцхүү хэвлэл мэдээллийн хэрэгслүүд нь хэт нэг талыг барин ажиллаж, иргэдийнхээ мэдэх эрхийг санаатайгаар боомиллоо. Тэр ч бүү хэл сонгуулийг хакердахыг завдаж, иргэдийн регистрийн дугаарыг ч цуглуулж байгаа гэх мэдээлэл байна. Тиймээс, энэ индрээс миний бие саналаа бүү худалд. Саналаа худалдах нь эх орноо худалдахаас өөрцгүй болсон шүү гэдгийг онцлон хэлье” гэлээ.
 
Харин Нийслэлийн Ардчилсан намын дарга Д.Баттулга “60 тэрбумын гэгдэх хэрэг төрийн ой санамж, дархлааг устгаж байгаагийн тод томруун жишээ.Тиймээс монгол хүн бүрт хамаатай асуудал. Энэ сэдэв өнгөрсөн оны их хурлын сонгуулиас хойш бүтэн жил яригдсэн, сая нотлогдоо. Ийм ил цагаан болчихсон зүйлийг хууль, хүчнийхэн яагаад шалгахгүй байна вэ. Нөхцөл байдал ийм болчихсон учир эх оронч Баттулгыг дэмжих учиртай гээд байгаа юм” хэмээсэн юм.
 
Сүхбаатар дүүргийн иргэдтэй хийсэн уулзалтын төгсгөлд “Женко дээл” хэмээн олны дунд түгээд буй нэр дэвшигч Х.Баттулгын дээлийн өнгөтэй адил материал бүхий хантаазаар гоёсон 50 гаруй залуу Х.Баттулгад хүндэтгэл үзүүлсэн нь олны талархлыг хүлээж байв.
СУРТАЛЧИЛГАА :

63 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Яаж ингэж пялдагадаж чадаж байна аа? ЖЕНКО ч яахав 50 ширхэг хантаазанд хотойхооргүй баян хүн,харин тэр хантааз углачихсан жоохон нусгайнууд л өрөвдмөөр.

    Зочин, 2017-06-19 21:27:11, 172.58.140.192Хариу бичих

  2. Sumtai pyzdakuud

    Zochin, 2017-06-20 01:05:20, 31.35.91.181

    Энэ хэдэн тархины тураалууд нь жинхэн Монгол муусайн хужаа Хужаагийн эрлийзууд гээд л байдаг ногоо Танк нь Хужаа нарт Монголын газар нутгийг баялагтай нь хамт зарж ард тумний монгийг офшордож байдаг естой нэг нэгнээ заясан малнууд шуу

    Зочин, 2017-06-20 01:11:31, 67.111.249.66

    Баттулгыг сонгоно. 60 тэрбмуаар төрийг худалддаг М.Энхболдыг сонгохгүй.

    Зочин, 2017-06-20 13:33:27, 202.179.24.52

    Энэ жэнко хулгайч чингис бондны, темер замын менгее, луйвардаж авсан 4 буудал vйлдвэр ээ улсад буцаагаад егчих тэгвэл сонгомоор байна

    Хулгайч шvv дээ, 2017-06-20 14:07:23, 103.26.193.7

    Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:36:15, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Tegeed yax yum???? Xyatad xantaaz umsuud ENXBOLDOD xundetgel uzuulex yum baina l daa. Ex ornoo gesen 50 zaluu uursdiinxuu demjigchdee xundetgel uzuulsen tegeed chi yax yum ?????? Bid ex ornoo x udaldaxgui erunxiilugchtei bolnoo ZA!!!!!!!! MONGOLIIN ARD TUMEN NURUU NI TENIIX TSAG NI BOLSOOOOON. NUDEE NEETSGEEYE.MONGOLCHUUDAA!!!!!

    Urt nast, 2017-06-19 22:48:08, 98.214.154.54Хариу бичих

  4. Би Энхболдыг дэмждэггүй,гэхдээ Энхболд өөрийгөө шүтэн биширдэг донгионууддаа хантааз өмсгөж тэнэг жүжиг тавиагүй,жирийн хүмүүсийг хужаа эрлийз хурлийзаар нь талцуулж хэрэлдүүлээгүйг харж байна.

    Зочин, 2017-06-19 23:53:47, 172.58.140.192

    Hulgaichiig ashigtai munguur zodson ch har gutegleg muu buzas buhen shingesen songuul bolj ba tsagdaa huchniihen belen bolgoomjtoi baihgui bol uyanga baasan magnai tseren hero dorjoo dob erne munhbaysgalan gesen auyltai humuus neg tald

    Зочин, 2017-06-20 01:11:08, 172.56.12.212

    Энэ хэдэн тархины тураалууд нь жинхэн Монгол муусайн хужаа Хужаагийн эрлийзууд гээд л байдаг ногоо Танк нь Хужаа нарт Монголын газар нутгийг баялагтай нь хамт зарж ард тумний монгийг офшордож байдаг естой нэг нэгэндээ заясан малнууд шуу.

    Зочин, 2017-06-20 01:12:55, 67.111.249.66

    Хятадын эрлийз хүнийг хятадын эрлийз хүн гэхгүй тэгээд өөрөөр яаж дуудах ёстой вэ?

    Зочин, 2017-06-20 09:41:03, 202.55.191.102

    202.55..Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:35:46, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. uls orniihoo toloo ene 3 bugd l zutgene. hen n ch ulsaa hudaldah setgel bhgui.

    Зочин, 2017-06-19 23:08:54, 183.202.232.227Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. uneheer ulsaa gesen setgeltei bol eronhiilogch boloogui ch gesen ulsiinhaa toloo mongo horongo, setgelee zoruilaarai.

    Зочин, 2017-06-19 23:10:21, 183.202.232.227Хариу бичих

  8. Улсынаа төлөө? Хэдэн дебилд цоохор хантааз өмсүүлэхийн тулд зарлагадсан цөөн хэдэн төгрөг тэгээд улсынхаа төлөө юу? Наад мөрөн дээрх гавлын ясан дотор чинь юм байна уу хүү минь?

    Зочин, 2017-06-19 23:55:36, 172.58.140.192

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Itgel zutgeltei bgaaraa.ih yum huleej bna yaduu ard chin

    Зочин, 2017-06-19 23:33:59, 93.220.0.201Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. ene bol zugeer l soliorol unexeer bolobsrol xund yamar xeregteig l xarlaa mongolyn ezed Chingisiin ur sad erchuud ingej guzeegee daaxgyi boltoloo tsunduugeed olnooroo ingej delxiin shivshig bolj buigaa uxaaraachee

    zochin, 2017-06-19 23:34:07, 24.1.124.58Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. daanch dee ichig ichig 100 jiliin omno ch ingej tenegteegyi 21 -r zuund shuu Tuvduudees dor yamar muuxai yum ve ? za estoi ingej tenegtene chinee bodsongyi

    zochin, 2017-06-19 23:37:20, 24.1.124.58Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Уба ЖЭНКО стайл,,уб уб уба женко стайл гээд жинхэнээ женко клип хийлгээд бүжиглээд дуулчихгүй дээ

    Зочин, 2017-06-20 01:48:10, 172.56.21.118Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Jenko yadaj l uuriin gesen fanatuudtai hun baina shd. enkoldod bol fanat baihgui, zuvhun tsatsaj baigaa mungund n bolj toiron hureelsen yankad l bii. ene zaluuchuud bol itgel unemshleeree ingej baigaa. jenko bol uuruu iim jujig tavij tenegteh hun yaavch bish.

    Зочин, 2017-06-20 02:27:09, 202.179.24.130Хариу бичих

  18. Энхболдын тухайд мэдэх юм алга,харин ЖЕНКО-гийн фанатууд ихэнх хагас нь зөөлхөөн хэлхэд л Т1-үүд.Зөвхөн Т1-үүд л иймэрхүү үнэгүй жүжигт сайн дураараа салбайчихаад гүйж явдаг юм даа.Ухаантай хүмүүс бол нэг иймэрхүү хүмүүсээс аль болох зайгаа барьдаг юм.

    Зочин, 2017-06-20 03:49:14, 172.56.21.118

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Ичиж үхмээр юм даа.

    цолмон, 2017-06-20 08:19:38, 122.201.22.51Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Загалмайлсан эцэг Нью Йоркийн 50 гуйлгачинд хүрэм авч өгдөггүй дээ.Кино амьдрал хоёрыг хольдог хөгшин бацаан солиорчихож.

    Зочин, 2017-06-20 08:30:50, 202.179.26.180Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. МАН-ыг дэмжээд байгаа хүмүүс өөрсдийгөө хятад угсаатнууд хэмээн тооцогтун.

    Зочин, 2017-06-20 09:08:40, 202.55.191.102Хариу бичих

  24. Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:32:12, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Энхболдын өвөө Сэлэнгийн Мандалд жорлонгийн баас ухдаг хятад шушмаа байсан байна.Жорлонгийн баас ухдаг хятад хүнийг МАН удам сайт халх хүн болгочихдог юм гэнэ.

    Зочин, 2017-06-20 09:30:11, 202.55.191.102Хариу бичих

  26. Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:32:54, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Хятадын коммунист нам Монгол дах хятадын эрлийзүүд ба тэдэнд бөгсдүүлэгч юм үзээгүй хошногуудыг ашиглан Монгол улсыг эзлэх төлөвлөгөөгөө үе шаттай явуулж байгаа нь тодорхой байна.

    Зочин, 2017-06-20 09:34:43, 202.55.191.102Хариу бичих

  28. Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:33:11, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. М.Энхболд 2016 засгийн эрх аваад төрийн албанаас монгол цусны улсыг хоморголон хөөж өөрийн хамаатан хятад цусны 20 гаран хүнийг монгол төрийн өндөр албан тушаалуудад тавьсан.Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбат бол Ми овогтын их ойрын хамаатан.Багадаа хамтдаа цуг сонгино байцаа тарьж мантуу идэлцэн өсөцгөөсөн гэдэг.

    Зочин, 2017-06-20 09:39:05, 202.55.191.102Хариу бичих

  30. Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:33:18, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. jenkog demjij baina uu malaa Hytad tom guren yaj hugjij baigaag harj baina uu tenegee herev bid hytad hun baisan bol Mongoliig haraad uruvduj suuh baisan Mongol hun bolj tursun bolohooroo eh oroniihoo tuluu setgel zovj oligarhuud hulgaich deeremjdiig turd dahin gargahguin tuluu Mongoliin ard tumen setgel negtei eserguutseh tsag ni bolood baina sertsgee uhaartsgaa uragshaa

    zochin , 2017-06-20 09:43:25, 202.9.43.6Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Hujaa nar genet ene jilees ehleed yamar ih omogtoi uursduduu itgelteigeer manai nutgaar danalzaj yavah bolov oo yu bolson yum boloo tsagdaa zodood huuhed udruur hulgailaad M.chuudiig ushigluud yu bolov

    Hujaa nar, 2017-06-20 09:50:07, 27.123.212.131Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. женкогийн пи арыг ямар амьтан хийж байгаа юм болоо, энийг өмсөх эргүү юмнуудыг хаанаас ч олчих байх харин женкогийн хажуу хавьд нь байгаа хүмүүс нь хэлдэггүй юм боловуу, эсвэл женкогоо унагах гээд зориуд ингээд байгаа юм боловуу

    Зочин, 2017-06-20 10:21:36, 103.26.195.154Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Унаган хотын хотод төрж өссөн элит гээд байгаа энхболд нь сэлэнгэ гаралтай ч юм шиг төв аймагт төвхөннөсөн данжаадын шээс Баянхонгор гээд байгаа баттулга оросын хүргэн энэ хотод чинь цэвэр хүн байна уу?

    Оркуудаас чинь, 2017-06-20 10:26:03, 43.242.243.19Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. М.Энхболд 2016 засгийн эрх аваад төрийн албанаас монгол цусны улсыг хоморголон хөөж өөрийн хамаатан хятад цусны 20 гаран хүнийг монгол төрийн өндөр албан тушаалуудад тавьсан.Ерөнхий сайд Ж.Эрдэнэбат бол Ми овогтын их ойрын хамаатан.Багадаа хамтдаа цуг сонгино байцаа тарьж мантуу идэлцэн өсөцгөөсөн гэдэг

    Зочин, 2017-06-20 10:47:19, 202.55.191.102Хариу бичих

  40. Монгол хүмүүс Монголдоо байж хэнтэй байлдах гээд байгаа юм вэ? Чиний дэмжээд байгаа жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир. Bi nam bus hun, uneheer ard tumen janhuugiin bodit uneniig endees uzeed eruul l hun bol bodit oilgolt avah bolov uu gej bodoj bna!!! Neg l surhii eh oronch, nutag usaa geed bsan tursun nutagtaa ashigt maltmal olborloh buhel buten 10 litsenz ezemshij bna!!! Chi muu uhsen baasnii Erunhiilugchid ner devshih ve!!! 1-r angid suuj nomiig ni surahgui yum gehed nomhoniig ni sur, huuli yosiig buren murduhiig nu surahgui yum gehed eh ornoosoo hulgai hiihgui baihiig ni sur!!! Janhuu yag unendee mungu taraahgui ursulduh yum bol Bayanhongort bagiin dargad ch garch chadahgui!!! PS: Janhuugiin bugs doloogchid namaig eldveer haraaj doromjiloh bol yamar ch hariu bichihgui bno gedgiig anhaaraarai!!! Zuvhun minii buchseniig uguisgej chadah barimt gargasan tohioldold hariu bichih bno!!!

    Зочин, 2017-06-20 20:15:08, 202.131.243.162

    Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:33:56, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Zaluus geed baigaa yum aa bas, Uvguchuud bish uu, Manj hayatadiin hantaaz umschee.

    Зочин, 2017-06-20 12:00:53, 222.82.86.179Хариу бичих

  42. Yag unen.Deel hiigeed umcuhgui dee. harsaar baital hyataduud yavj baih shig haragdaj bn shuu dee

    durgui hun, 2017-06-20 22:34:21, 202.9.42.115

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Mongolchuud hulgaich luivarchin songohgui mongoliin jiriin irged ganbaataraa songono bid mongo ogvol avna Harin songohgui hohi Chin shuu hulgaich lalar m enhboldoo battulgaa

    Зочин, 2017-06-20 13:53:00, 46.125.250.78Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Battulga enhbold hoer manan mon man .uhaant mongoliin ARD tumen ardchilsan hulgaich hog shaarnuudad ongorson jil zohih hariugii ogch mongoliin toroos zailuulsan Odoo manan mafiin bulgiin hoer Tom hulgaich darga elbegdorj m enhbold hoeriig man gedeg mafiin bulegtei Ni zailuulah mongolchuudiiin songolt irleee Mongolchuudaa mongoloo avarzgaaya

    Зочин, 2017-06-20 13:58:07, 46.125.250.78Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Amjilt! Mongol yaln aa.Энэ залуучуудад талархая. Долоосон жүжигчид, сэтгүүлчдээс хэдэн 100% илүү байлаа. Илүү илүү

    Зочин, 2017-06-20 14:26:49, 103.9.90.130Хариу бичих

  48. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:34:39, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Энд лаларын муу эрлийз , хурлийзууд их солиорч байна шүү.

    Ганаа, 2017-06-20 14:42:16, 73.222.145.120Хариу бичих

  50. Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:34:47, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Цоохор данжаад гэж дуулсан л биз дээ?

    Бетта, 2017-06-20 14:51:47, 92.227.132.163Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Монгол хүмүүс Монголдоо байж хэнтэй байлдах гээд байгаа юм вэ? Чиний дэмжээд байгаа жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир.... Bi nam bus hun, uneheer ard tumen janhuugiin bodit uneniig endees uzeed eruul l hun bol bodit oilgolt avah bolov uu gej bodoj bna!!! Neg l surhii eh oronch, nutag usaa geed bsan tursun nutagtaa ashigt maltmal olborloh buhel buten 10 litsenz ezemshij bna!!! Chi muu uhsen baasnii Erunhiilugchid ner devshih ve!!! 1-r angid suuj nomiig ni surahgui yum gehed nomhoniig ni sur, huuli yosiig buren murduhiig nu surahgui yum gehed eh ornoosoo hulgai hiihgui baihiig ni sur!!! Janhuu yag unendee mungu taraahgui ursulduh yum bol Bayanhongort bagiin dargad ch garch chadahgui!!! PS: Janhuugiin bugs doloogchid namaig eldveer haraaj doromjiloh bol yamar ch hariu bichihgui bno gedgiig anhaaraarai!!! Zuvhun minii buchseniig uguisgej chadah barimt gargasan tohioldold hariu bichih bno!!!

    ARD, 2017-06-20 20:13:00, 202.131.243.162Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Tumur zamaas 740 saya dollar(yag alban yosoor notlogdson ni 280 saya$) ulsiin hamag uudtei 1 mlrd dollaraar unelegdeh uildveriig huuli busaar uuriin bolgoson, erdenetiin 49%-g huuli busaar uuriin bolgoson bodit barimt, ui olon huuli bus uil ajillagaa, Mongol 4 huuhnii amidralaar togloson, huu ohin 2 ni har tamhichin, ar geriin amidral togtvrogui, ar geree ch oligtoi avaad yavah chadvargui jonhuu battulgiin uneniig Gantulga gishuun ilchilsen bna!!! Tuvd karmaanii hulgaich janhuu battulgiin gaagaanii rezinuud end umdunduu chatsga aldaad amitan bolj bn aa!!! Bi nam bus hun, uneheer ard tumen janhuugiin bodit uneniig endees uzeed eruul l hun bol bodit oilgolt avah bolov uu gej bodoj bna!!! Neg l surhii eh oronch, nutag usaa geed bsan tursun nutagtaa ashigt maltmal olborloh buhel buten 10 litsenz ezemshij bna!!! Chi muu uhsen baasnii Erunhiilugchid ner devshih ve!!! 1-r angid suuj nomiig ni surahgui yum gehed nomhoniig ni sur, huuli yosiig buren murduhiig nu surahgui yum gehed eh ornoosoo hulgai hiihgui baihiig ni sur!!! Janhuu yag unendee mungu taraahgui ursulduh yum bol Bayanhongort bagiin dargad ch garch chadahgui!!! PS: Janhuugiin bugs doloogchid namaig eldveer haraaj doromjiloh bol yamar ch hariu bichihgui bno gedgiig anhaaraarai!!! Zuvhun minii buchseniig uguisgej chadah barimt gargasan tohioldold hariu bichih bno!!!

    ARD, 2017-06-20 20:14:05, 202.131.243.162Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. mongol yalna

    zochin, 2017-06-20 23:52:32, 73.8.76.51Хариу бичих

  58. Монгол хүмүүс Монголдоо байж хэнтэй байлдах гээд байгаа юм вэ? Чиний дэмжээд байгаа жанхуу чинь Монгол хүн биш!!! Худлаа гэвэл 1918 оны архивын баримтыг үз! Эдийн засгийн ухааны доктор T.Баярхүүгийн ярилцлагыг олж унш!!! 1918 оны архивын баримтад жанхуугийн өвөөг яс үндэс “Төвд” хүн гэж бүртгэсэн байгаа. Чаддаг юм бол үгүйсгэх баримтыг нь гаргаад ир. Bi nam bus hun, uneheer ard tumen janhuugiin bodit uneniig endees uzeed eruul l hun bol bodit oilgolt avah bolov uu gej bodoj bna!!! Neg l surhii eh oronch, nutag usaa geed bsan tursun nutagtaa ashigt maltmal olborloh buhel buten 10 litsenz ezemshij bna!!! Chi muu uhsen baasnii Erunhiilugchid ner devshih ve!!! 1-r angid suuj nomiig ni surahgui yum gehed nomhoniig ni sur, huuli yosiig buren murduhiig nu surahgui yum gehed eh ornoosoo hulgai hiihgui baihiig ni sur!!! Janhuu yag unendee mungu taraahgui ursulduh yum bol Bayanhongort bagiin dargad ch garch chadahgui!!! PS: Janhuugiin bugs doloogchid namaig eldveer haraaj doromjiloh bol yamar ch hariu bichihgui bno gedgiig anhaaraarai!!! Zuvhun minii buchseniig uguisgej chadah barimt gargasan tohioldold hariu bichih bno!!!

    Зочин, 2017-06-22 12:51:55, 202.131.243.162

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ .....

    Зочин, 2017-06-21 05:35:05, 67.111.249.66Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Тахи нь ширэгсэн гэж үглээд багтраад байгаа хүний тархи нь халуун зун өтчихөөд галзуу нохой шиг солиороод багаа юм шиг байна хэрлинтэй усанд /ваанинд/ оруулбал дээрдээ амь гарч магад

    мөрөн, 2017-06-21 14:23:37, 202.72.242.5Хариу бичих

  62. Тэр хун ч унэг хэлсэн байна хоо харин чиний хэрлийнтэй ус чинь зов санаа байж магад тэр Женкотойгоо нийлээд бултаараа ороод уз Лим ахаасаа салж юуны магад

    Зочин, 2017-06-22 06:37:07, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Энхболдын бөгс долоогчид ямар үмхий амтай юм бэ монгол үгсийн санг маань бузарлаж гүйцлээ яах аргагүй гадны хүмүүс байна

    Үхэр монгол, 2017-06-21 18:10:47, 112.72.11.67Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Наадмаар үнэгүй дээл өмсөх гээд гүйж яваа залуус болон өвгөчүүдийг заяадчихсан юм байх даа. Үнэгүй дээл тарааж байна гэхээр нь очоод өмсчихсөн чинь сонгуулийн сурталчилгаа хийсэн болчихлоо гээд зарим залуус нл уйлаад гүйж яваа юм уу даа.

    Зочин, 2017-06-21 20:14:38, 202.21.106.122Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Ха ха Хөх чонын дээлийг Женко луйвраар хувьчлаад авчихсан юм уу? Монголын залуучууд ийм хөгшин болчихсон юм уу? Ардчилсан холбоо Компанийн ажилчид Жудогийнхон шиг Монолчуудын нүдэн дээр Женкогийнхоо бөгсийг долоож байгаа юм уу?

    Зочин, 2017-06-23 09:29:01, 202.179.24.209Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. БИД ЛУУХАХНЫ 2 ДАХЬ ҮЕД ЯВАА ЭНЭ БҮДҮҮН ЛУУХААН, МАНГАР МОНТОНООГ ДЭМЖИХГҮЙ, МУУ Ч ГЭСЭН МОНГОЛ ХҮН ТӨРИЙН СЭНТИЙД БАЙГДЭЭ.

    Зочин, 2017-06-23 13:29:22, 119.40.100.222Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. энэ удаагийн сонгуулиас болж гэр бүл найз нөхөд хамт олон хэнийг сонгохоосоо болоод муудалцан талцаж байна гэвч бид сонгууль өнгөрсөний дараа цааш үргэлжлүүлэн нэг гэрт, нэг хамт олон, нэг найз нөхөд хэвээрээ амьдарна гэдгийг санах хэрэгтэй өнөө маргаашаа биш алс ирээдүйгээ бид бодж харж амьдрах хэрэгтэй.Олон янзын хар пиар явж гарч байна энэ бүгдийг бид өөрсдийн оюун ухаанаараа сайн тунгааж бодох хэрэгтэй....Сонгуулийн дараа бид байдгаараа байж л байна.

    зочин, 2017-06-23 14:23:19, 202.131.243.186Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ ..... Зочин, 2017-06-21 05:33:18, 67.111.249.66

    Зочин, 2017-06-24 04:42:46, 216.80.104.76Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Тархи нь ширгэж дуусаж яваа АНы нэг дебил тэгэж хэлхээр бид х у ж а а болох юм гэнэ. Ёстой Баттулгадаа заясан малнууд шүү. Танкаа тойроод бүжиглэцгээ малнуудаа тэр Танк дотор чинь Лим гэдэг х у ж а а суучихсан залуурыг нь залаад явж байна. Монголыг Монголоор нь устгуулгах санаагаа Баттулга дебилээр хийлгэх гэж байна. Ер нь АН х у ж а а Лимээс илүү аюултайг Монголчууд минь өглөө сэрэх болгондоо санах түн. ЧИ НАМАЙГ 1 ХУУРВАЛ ЧИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 2 ХУУРВАЛ БИ ИЧИГ ИЧИГ, ЧИ НАМАЙГ 3 ХУУРВАЛ БИ ..... Зочин, 2017-06-21 05:33:18, 67.111.249.66

    Зочин, 2017-06-24 04:44:24, 216.80.104.76Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Feodalismaas capitalism ru yavya. Turuus tursun terbumtnuudaas salya

    Zochin, 2017-06-24 11:42:09, 66.181.183.80Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Zaluus jih shig hugshin kulikazuud bna shd

    SS, 2017-06-27 11:01:29, 103.9.90.66Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: