Д.Ганбат худалч уу?

Нийтэлсэн: 2017-06-16 17:04:09

Өнөөдөр Монгол Улсын Зам Тээврийн Хөгжлийн Дэд Сайд Б.Цогтгэрэл өөрийн албан ёсны цахим талбартаа дараах мэдээллийг нийтэлжээ.
 
Үнэхээр ч шинэ төмөр замын төсөлтэй холбоотой олон асуудал гарч, тэр бүү хэл эрүүгийн хэрэг хүртэл үүсч, Х.Баттулга, А.Гансүх нар шалгагдаж буй билээ. Гэтэл Зам Тээврийн Хөгжлийн Сайд Д.Ганбат УИХ-ын чуулганы нэгдсэн хуралдааны үеэр: "Төмөр замын суурь бүтэц бол 86 хувийн гүйцэтгэлтэй яваа. Энэ бол овоолсон шороо биш" хэмээн тайлбарласан юм. Өөрөөр хэлбэл салбарын сайд, дэд сайд хоёрынх нь байр суурь илт зөрүүтэй байгаа нь хачирхалтай. Д.Ганбатыг МАН-тай бараг хамаагүй шахуу, "Женко" Х.Баттулгын хүн гэх яриа улс төрийн хүрээнд байдаг. Үүнийг батлах мэт Зам Тээврийн Хөгжлийн Сайд Д.Ганбат "Үндэсний шуудан" сонинд өгсөн ярилцлагадаа: "Женкогийн гар хөл, хамсаатан гэж бичихийн тухайд айх, эмээх юм алга. " хэмээн өгүүлжээ.  Ер нь  6 сарын 2-нд  ОХУ-ын “RA-2099G” бүртгэлийн дугаартай “TBC-2MC” маягийн хөнгөн онгоц осолдсон нь түүний ажлын  хариуцлагыг харуулсан хамгийн сүүлийн үеийн бодит жишээ болсон бөгөөд Д.Ганбатыг нэн даруй сайдаас нь огцруулах шаардлагатай гэж үзэх хүн ч МАН-ынханд дунд олон байгаа ажээ. Ер нь  МАН-ынхан улс төр хийгээд байна уу? эсвэл Зам Тээврийн Хөгжлийн сайд Д.Ганбат "Женко"-гийн "гар хөл" болсон худалч нэгэн үү? гэдгийг цаг хугацаа харуулах биз ээ.
 
П.Энхмандах 
СУРТАЛЧИЛГАА :

29 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. д.Ганбатыг огцруул

    Зочин, 2017-06-16 18:26:27, 59.153.115.185Хариу бичих

  2. Sdaa ene jencog songuuliig n ongorohoor shorond hataah heregtei

    Зочин, 2017-06-16 21:41:40, 66.181.178.191

    Цогтгэрэл гэгч мэдрэл мэдлэг хэл муутай чалчигар оолин толгойлсон бацаан Ноен уруугаа хуцаж байгаад хоншоороо тас цохиулах нь. МАН-ы МАНГАР бацаанууд цаашаа яаж амьдарна даа чааваас.

    Зочин, 2017-06-18 21:55:47, 139.5.218.126

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Шилэн Цогоог сайд болгохнээ

    Зочин, 2017-06-16 18:27:04, 59.153.114.160Хариу бичих

  4. Худалч болоод л сайд болоо биз дээ,үнэнч хүн сайд болдог бол монгол ийм байх уу,тэр тусмаа зам тээврийн сайд?

    Зочин, 2017-06-19 03:02:21, 24.130.115.88

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Хэн нь үнэн хэн нь худлаа яриад байгааг мэдэхээ болилоо.Увсад Алтанхуяг ТЗ-ын ажил 86% ийн гүйцэтгэлтэй явж байна,ажилаа хангалттай хийсэн,би тэнд өөрийн биеэр очоод өөрийнхөө нүдээр харж гараараа барьж үзчихээд ирлээ гэх маягийн юм яриад зогсож байна ш дээ. Үнэн худлыг чөтгөр л мэдэх байх даа.

    Зочин, 2017-06-16 18:39:32, 172.58.56.121Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. MAN namiin tomoohon handivlagch hun shuu dee ene tsogoogiin shantaajind mongo ogooguin bh daa, darvaan hariin hajuud buh yumaaraa hun bh aa ho

    Зочин, 2017-06-16 18:54:15, 124.158.92.6Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ГАНБАТ ЖЕНКОГИЙН ХҮН,БАС ЭНХБОЛДЫН ХАМААТАН. МАНАН МОНГОЛД ХЭРЭГГҮЙ.

    Зочин, 2017-06-16 19:44:09, 202.179.26.211Хариу бичих

  10. Ene nuhriin huuhed ni XXB nd ajilladag, huvchlaliin xuuduutai ajild gar bie opolcsn tovarish

    Enenii huuhed Erdenetiin huuduutai huvchlald opsn, 2017-06-17 16:08:16, 59.153.115.130

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Энэ цогтгэрэл гээч ямар мэргэжилтэй хун бэ Инженерийн боловсрол байна уу Пиарчин л хийдэг байсан даа

    Зочин, 2017-06-16 20:24:10, 182.160.33.31Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Ганбат чинь харин шударга санагдсан шүү. Хэн нэгнээс айж хулчийлгүй үнэнийг хэлж чадсан, ямарч үед үнэний талд зогсохоор хүн байна

    Зочин, 2017-06-16 22:08:01, 202.70.46.219Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ганбат худалчуу гэж асуужээ.Худалч эсэхийг нь мэдэхгүй.Хужаа гэж л сонссон юм байна.

    Зочин, 2017-06-16 23:37:58, 103.229.123.211Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Shilen Tsogoo said bolokh gd l muruuduud Ganbatruu dairaad bgaan bishuu?!

    Zochin, 2017-06-17 00:33:33, 122.201.31.20Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. БОЛОВСОРОЛГҮЙ ШАХУУ ШИЛЭН ЦОГОО ИНЖЕНЕРЫН ТООЦОО БАЙГАА БОЛОВ УУ сүүлийн үед ТЭЗҮ ХИЙГЭЭГҮЙ САНААГААРАА ҮЙЛДВЭР БАРИХ ГЭЭД Л БАЙНА УУ ДАА

    Зочин, 2017-06-17 00:42:37, 203.91.117.8Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Zaa boli doo bi ungursun 7 honogt yavaad irsen! Hedhen ovoolson shoroo bn lee!!! Tegeed ch naad ovoolson shoroog odoo ahij ashiglah yamar ch bololtsoo bhgui!!! Yagaad gevel naad tezu, tumur zamiin plan zurag ni mash aldaatai hiigdsen!!! Niit zamiin ajliin 5%-d ch hurehgui!!! Ulsaas niit 280 saya $ ugsun shuu dee!!! 280 saya dollariig dundaas ni zavshij huuramch samsungtai geree hiisen, mun 10-r huuhed hiisen yum uu gemeer makkenziin tezu bolovsruulsan bsan, yadaj 1 km ch gsen tumur zam tavij bno doo!!! Barimttai ilersen Hulgai luivriig uugshuuleed baih yum bol yu boloh yum be ene uls oron chin!!! Naad janhuugiin gaagaanii reziniug uter turgen ogtsruul!!!

    Зочин, 2017-06-17 01:02:16, 150.129.143.1Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Ganbat bol noen nuruutai, toriin hun shuu

    Nasa, 2017-06-17 09:18:15, 172.58.56.54Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. ene ix zaitai gardaa. gok t bujignuulj yavsan garda.

    Зочин, 2017-06-17 10:12:33, 103.57.94.252Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Ер нь сайд өөрөө төмөр зам барьж , далан хийх биш дээ! Тэр зураг хийсэн, Гүйцэтгэсэн, хяналт тавьсан нөхдүүдийг шалгаад л буруутай бол бүгдийг шоронд чихчих! Тавьсан даланг нь туршлагатай, мэдлэгтэй инженерийн баг гаргаад шалгуулаад, тооцуулаад үзчих! Багажаар тэр нягтралыг нь нягталчих! Төсөвийг нь шалгаад тулгачих! Улстөржөөд байхаар бодитоор л шалгаад тогтоочих! Цаана чинь хэдэн зуун жил хөгжсөн шинжлэх ухаан гэж байна

    Зочин, 2017-06-17 11:17:30, 202.55.191.102Хариу бичих

  28. Bugdiig shalgaad togtooson!!!280 saya dollariig dundaas ni zavshij huuramch samsungtai geree hiisen, mun 10-r huuhed hiisen yum uu gemeer makkenziin tezu bolovsruulsan bsan, yadaj 1 km ch gsen tumur zam tavij bno doo!!! Barimttai ilersen Hulgai luivriig uugshuuleed baih yum bol yu boloh yum be ene uls oron chin!!!

    Зочин, 2017-06-17 11:20:25, 66.181.178.57

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. ЖЕНКОГИЙН ЗАРЦ

    Зочин, 2017-06-17 12:25:33, 202.179.27.216Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Tsogoo gej neg butelgyi amitan odoo bas henii gar gul bolood iim yum bicheed yavaa yum bol., MIAt-d shasan hun ni tuunii naiz l yum bna lee. Shilen tsogoog sain ashiglaad ambaardaad huu, nam min

    Зочин, 2017-06-17 13:04:09, 202.9.40.41Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Ми ху ж аа нар ч уйвайгүй луйварч тард гарсан хулгайч нар

    Зочин, 2017-06-17 16:05:40, 66.181.182.231Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. enhbold darga songuuliin surtalchilgaa hiih geed nisehiin darga nariin ugiig ul toosnoos l osol garsan

    Зочин, 2017-06-17 22:14:03, 150.129.141.30Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Женкогийн туршуул ш дээ. Эрдэнэтын коммерийн захирал байхын хулгайч , явдалтай хүнийг МАН сайд болгож байдаг. Таван толгойн төмөр зам гэх овоолсон шороог очоод үзэцгээ

    Зочин, 2017-06-18 13:08:00, 103.57.92.54Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ямар ч боловсролгүй даравгар хар залуу юугаа мэдэж ярихав дээ. Хүний заавар л байгаа. эфэм радиогийн хөтлөгч.. мөн ч хөөрхий байна даа хэхэхэ

    зочин , 2017-06-18 13:08:47, 202.179.25.194Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Монгол хүн төрийн тэргүүн болчих вий гэхээс өмдөндөө дусаах шахаад байна уу өмхий хужаагийн бөөснүүд

    Зочин, 2017-06-18 13:29:53, 103.10.22.36Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Энхболдын байгуулсан засгийн газарт зүгээр ч нэг Женкогийн хүн сайд хийгээгүй л дээ.МАНАН

    Зочин, 2017-06-18 16:50:35, 202.179.24.180Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. ЖЕНКОГИЙН НОХОЙ ГАНБАТЫГ ЗАЙЛУУЛ

    ЖУЦРЭОУЖРЭОЛ, 2017-06-18 20:00:20, 202.9.43.84Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. MAN-iin uudiig ugaadas gordson iim beejin xavnuud saxij unench gedgee xaruulxiin tuld ali muu muuxaiajil bolgoniig chuuren avch xun gutgex muulax.esreg taliin namiinxan luu xedii chinee ix sain borgon xutsaj baisnii shagnal ni ene TSogtgereliin ded saidiin suudal eum shuudee MAN- baixgui bolson tsagt iim boosnuud ayandaa alga bolno.Xaana alban tushaaliin naimaa baina.xaana uneniig nuuj baina tend boos met urjij unench.shudraga zov sain gazar uxej, amidrax chadvargui boldog jinxene archaagui amitad shuudee chaavaas

    TSedenbal, 2017-06-19 14:30:53, 211.109.68.170Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: