С.Жавхлан Монголын эх орончдын нэр хүндийг унагаж байна

Нийтэлсэн: 2017-05-19 08:34:34

СУИС төгссөн, нийтийн дуучин С.Жавхлан УИХ-ын 2016 оны сонгуулийн 54-р тойрогт нэр дэвшин, ялалт байгуулсан билээ. Энэ нь Баянзүрх дүүргийн 8, 10, 20, 23, 28-р хороо гэсэн үг бөгөөд тэрээр морь унаж давхин, өвөрмөц сурталчилгаа хийсэн нь олны талархлыг ихэд хүртэж байв. Харамсалтай нь УИХ-ын гишүүнээр ажилласнаасаа хойш өөрийн бүрэн эрхэд хамаарах ямар ч  тодорхой санал, санаачилга гаргаагүй төдийгүй харин ч байр сууринаасаа ухарсан, эргэж буцсан олон үйлдэл хийж буй нь олон нийтийг бухимдуулах боллоо.
 
Тодруулбал Ерөнхийлөгч Ц.Элбэгдоржийг огцруулах санал гаргасан ч түүнээсээ буцаж,  өдгөө огт өөр зүйл ярин олныг сатааруулах гэж оролдох болсон юм. Мөн тэрээр энэ хугацаанд нэг ч хуулийн төсөл санаачлаагүй төдийгүй УИХ-ын чуулганы дэгийг ч сайтар судлалгүй, батлагдсан хуультай холбоотой завсарлага авья хэмээн ярьж, олон нийтийн "элэг доог" шахуу төрийн түшээгийн жишээ, дүр болж байна гэхэд хилсдэхгүй биз ээ. Түүнчлэн дуучин С.Жавхлан Б.Наранхүүгийн хамт УИХ-ын чуулганы хуралдааныг хамгийн их тасалдаг гишүүн болоод байна. Үүнийгээ зөвтгөх гэж тэрээр өчигдөр хэвлэлийн хурал хийлгэн, "Миний үгийг нохой хуцсан чинээ тоохгүй байгаа болохоор ажлаа тасалж байгаа юм" хэмээн инээдтэйгээ тайлбарлажээ. Юутай ч УИХ-ын гишүүн С.Жавхлангийн энэ туйлбаргүй, инээдтэй үйлдлүүд нь хойшид Монголын төрд чин үнэнчээр зүтгэх хүсэлтэй, мэдлэг боловсролтой олон эх орончдын нэр хүндийг унагах хортой үр дагавар дагуулж мэдэх юм.
 
П.Мандах
СУРТАЛЧИЛГАА :

72 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. shaaal demii hooson tolgoig gishuun bolgood yavahleer ene uls haashaa yavaj bgaa n todorhoi baina

    Зочин, 2017-05-19 09:51:28, 103.26.192.186Хариу бичих

  2. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛЫГ ЭРҮҮЛЖҮҮЛНЭ. - Тархи – Зүрхний цусан хангамж болон цусны эргэлтийг сайжруулна. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-05-19 13:38:14, 202.179.25.35

    Арчаагүй шаар минь наад Лиэркан тэйгээ зайлаад өгөөч. Новш оруулж ирчихээд энд тэндгүй царай алдаж явах юм

    Зочин, 2017-05-19 21:05:14, 76.121.230.81

    HUVSGUL BAAS

    Зочин, 2017-05-20 11:49:31, 202.179.24.220

    Энэ дүр эсгэсэн эх оронч Дүрвэд Жавхалн үнэхээр эх орончидын, чин сэтгэлт Монгол залуусын нэр хүндийг унагаж байна. Энэ 2 үзүүртэй могой, ДҮР ЭСГЭГЧ Жавхлан зайлаасай!!!!!! Балай новш үргэлж бага ястны зан гаргаж явдаг, Эрдэнэтэ дээр Луйварчидын талд коноп дараад явжээсэн бузар хулгайч!!

    Энэ дүр эсгэсэн эх оронч Дүрвэд Жавхалн үнэхээр эх, 2017-05-20 20:04:05, 202.9.41.71

    УГ НЬ ДУУЧИД БӨХЧҮҮДИЙГ ДЭВЖЭЭНД НЬ СОНГОЖ БАЙМААР ЮМ ДАА ЮУ ХИЙХ ГЭЖ БАЙГААГАА Ч ОЙЛГОХГҮЙ ГИШҮҮН БОЛЧИХ ЮМ ДАА ГЭХДЭЭ БУЛЧИХАЙ БАЙХГҮЙ БАЙХ Ч БАС ЗҮГЭЭР ЮМ А

    Зочин, 2017-05-20 21:12:24, 66.181.179.144

    ЖАВХЛАН УИХ-Д ЭЛБЭГДОРЖ, М.ЭНХБОЛД НАРТАЙ ТОХИРОО ХИЙЖ ХАР МАШИНААР ОРЖ ИРСЭН!!! ОЙРЫН ХҮМҮҮС БҮГД МЭДНЭ. ЖООМ БААСАНХҮҮ Ч БАС АДИЛ!! ЭНЭ ДҮР ЭСГЭСЭН ЭХ ОРОНЧИД ЭРДЭНЭТИЙГ ЛУЙВАРЧДАД ӨГӨХ ГЭЖ, ЛУЙВАРЫН СОНГУУЛИЙГ ҮНЭМШИЛТЭЙ БОЛГОН ХАРАГДУУЛАХ ГЭЖ МАН ААС ТАВъСАН БУЗАРУУД!!!!

    Зочин, 2017-05-21 11:04:23, 66.181.183.236

    УИХ чинь бөхийн өргөө болсон шүү дээ. Тэнд бөхчүүд, дуучид л цугладаг.

    Зочин, 2017-05-21 15:10:12, 66.181.191.239

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. ugaasaa chadaxgyi toriin xunii tolobshil gedeg chuny dor xayj 20 jil tord zutgej baij

    zochin, 2017-05-19 09:52:01, 24.1.124.58Хариу бичих

  4. Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Энэ бол естой худлаа гар анх Элбэгдоржийг огцруулна гээд байсан, туунээсээ буцсандаа ичээд худлаа шоу хийж байгаа амьтан, энууний оролцоогуйгээр офшорын монгийг оруулж ирэх шаардлагыг иргэний ходолгоонийхэн аль эрт тавьсан, ер нь энэ Увсын балиар юмнууд бугд худлаа, хоорондоо угсэн хуйвалдсан муухай санаатай балиар юмнууд, Монгол хун харахаараа нуд нь хорсож явдаг оодгуй хуний оронцгууд

    Зочин, 2017-05-19 09:54:44, 59.153.114.169Хариу бичих

  6. UIH jmar eronhiilogch ogtsruuldag alban tushaal jm uu?

    baatarhuu, 2017-05-19 22:01:53, 82.72.118.104

    Javhlan bol zugeer l neg erguu hurga.Neg muu nohoi zalia uhaan ch geh shig eh oronch ch geh shig

    baatarhuu, 2017-05-19 22:03:19, 82.72.118.104

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. С.Жавхланд өөрийн толгой байхгүй Намираа толгойт гэдэг болсон. Худал эх оронч дүр эсгэж намирдаг амьтаныг эргүүлж татахаас өөр арга байхгүй.

    Намираа толгойт., 2017-05-19 09:55:02, 202.9.41.129Хариу бичих

  8. Uul n ard tumen tuund ih l bolomjiug olgoj songoson .getel hiisen deerdsen ym bhgui nogoo l gudamjind hashhirch olnii anhaaraliug tataj yadaj yavna ene javhlan

    Зочин, 2017-05-20 11:59:03, 122.201.31.163

    Энэ дүр эсгэсэн эх оронч Дүрвэд Жавхалн үнэхээр эх орончидын, чин сэтгэлт Монгол залуусын нэр хүндийг унагаж байна. Энэ 2 үзүүртэй могой, ДҮР ЭСГЭГЧ Жавхлан зайлаасай!!!!!! Балай новш үргэлж бага ястны зан гаргаж явдаг, Эрдэнэтэ дээр Луйварчидын талд коноп дараад явжээсэн бузар хулгайч!!

    Зочин, 2017-05-20 20:04:52, 202.9.41.71

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. элбэгдоржийн өргөмөл хүү болчихсон хөгийн гар

    Зочин, 2017-05-19 11:03:58, 203.91.115.42Хариу бичих

  10. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛЫГ ЭРҮҮЛЖҮҮЛНЭ. - Тархи – Зүрхний цусан хангамж болон цусны эргэлтийг сайжруулна. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-05-19 13:38:20, 202.179.25.35

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. одоо жавхлангийн дууг сонсох гөлөг ч байхгүй болсон

    Зочин, 2017-05-19 11:13:39, 203.91.112.198Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Onol erdemten

    Зочин, 2017-05-19 11:14:30, 122.201.24.220Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Жавхланг үнэн юм ярьсан ч би тоохгүй. Тийм их хоцрогдлоос сайн юм гарна гэж байхгүй. ТАСТАНА гэж юу яриад байгаамбэ

    Зочин, 2017-05-19 11:24:31, 202.9.40.34Хариу бичих

  16. Yag tiin. Bilovsr9lgui medleggui hun yu hiih ve dee tend. Medeej sh dee

    hun, 2017-05-19 20:05:25, 66.181.186.201

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Жавхлан та шударга ёсны талд байна гэж ам шүд өгч УИХ-ын гишүүн болсон хүн шүү. Ард түмэн ч чамд маш их итгэж найдаж байсан. маш олон удаагийн буруу үйл ажиллагаа хийчихээд байгаа Элбэгдоржыг огцруулах асуудлыг УИХ-д оруулна гэж та мэдэгдэж байсан. Гэтэл үүнийгээ болчихоод байгааг чинь үнэхээр гайхаж байна. Элбэгдорж 1 хоногийн ч гэсэн өмнө огцорвол төрийн хамгаалалтанд 4 жил орохгүй болох юм. Ингэх тохиолдолд энэ хүнтнй хариуцлага ярих боломж нь хуулиараа бүрдэнэ. Ингээд жам ёсоороо хугацаагаа дуусгачихвал хамгаалалтанд орно. Тиймээс 1 хоногийн ч гэсэн өмнө огцруулах нь маш их ач холбогдолтой юм. Жавхлаан, хэлсэндээ хүрэхийг чинь ард түмэн харж байгаа шүү. Хэлсэндээ хүрэхгүй бол чи бол жинхэнэ новш болно шүү.

    Зочин, 2017-05-19 12:27:54, 202.131.230.70Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Эрдэнэтийн 49 хувийг Эбээд огох нь зов гэж саналаа огсон бузар шуу дээ. Энэ бол ПОПын ПОП

    Зочин, 2017-05-19 12:33:31, 98.169.180.19Хариу бичих

  20. ЖАВХЛАН УИХ-Д ЭЛБЭГДОРЖ, М.ЭНХБОЛД НАРТАЙ ТОХИРОО ХИЙЖ ХАР МАШИНААР ОРЖ ИРСЭН!!! ОЙРЫН ХҮМҮҮС БҮГД МЭДНЭ. ЖООМ БААСАНХҮҮ Ч БАС АДИЛ!! ЭНЭ ДҮР ЭСГЭСЭН ЭХ ОРОНЧИД ЭРДЭНЭТИЙГ ЛУЙВАРЧДАД ӨГӨХ ГЭЖ, ЛУЙВАРЫН СОНГУУЛИЙГ ҮНЭМШИЛТЭЙ БОЛГОН ХАРАГДУУЛАХ ГЭЖ МАН ААС ТАВъСАН БУЗАРУУД!!!!

    ЖАВХЛАН УИХ-Д ЭЛБЭГДОРЖ, М.ЭНХБОЛД НАРТАЙ ТОХИРОО , 2017-05-21 11:03:21, 66.181.183.236

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. saihan duuldag chaddagaa l hiih heregtei hooson tolgoi yamar bodlogo shiidel huuli yarihaa ch medehgui argaa barsan hunii ug bna ichmeer iim erguug songoj bdg oyuni hoosroltoi ard tumen odoo bs neg hooson hiirhegch Ganbaa garah biz burhan mini

    ichij uhmeer, 2017-05-19 12:36:40, 202.179.27.12Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Жавхлан чамайг ард түмэн сонгосоны ашиг тус нь Элбэгдоржыг огцруулах асуудлыг чуулган дээр оруулахад л байгаа юм шүү. Бусад асуудал дээр чи ганцаараа угаасаа юу ч хийж чадахгүй. Мөн чи Уянгын намд элсээд Уянгыг ерөнхийлөгчид өрсөлдүүлэх нэг том тус бас байсан юм. Хөлдүү толгой чи даанч энэ мэт ганц хүний боломжит үйлдэлүүд огт хийхгүй байна.

    Зочин, 2017-05-19 12:57:13, 202.131.230.70Хариу бичих

  24. тонил цаашаа, үхсэн баасны уянга, одоо өгөр жавхлан өмхий уянга дарваан магнайгийн үе аль хэдийнэ дууссан, өөрөөр хэлбэл улс төрийн үхдлүүд болцгоосон. Эх оронд хэрэгтэй ганц ч алхам хэн нь ч хийж чадаагүй угаасаа чадах ч үгүй хүн сүгнүүд. одоо зайлцгаа.

    Зочин, 2017-05-19 15:57:06, 82.216.46.69

    Энэ дүр эсгэсэн эх оронч Дүрвэд Жавхалн үнэхээр эх орончидын, чин сэтгэлт Монгол залуусын нэр хүндийг унагаж байна. Энэ 2 үзүүртэй могой, ДҮР ЭСГЭГЧ Жавхлан зайлаасай!!!!!! Балай новш үргэлж бага ястны зан гаргаж явдаг, Эрдэнэтэ дээр Луйварчидын талд коноп дараад явжээсэн бузар хулгайч!!

    Зочин, 2017-05-20 20:04:41, 202.9.41.71

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Darga nariin gar holnuud iim yum bichij amdirhiimdaa chaawaas.

    Irgen, 2017-05-19 13:04:54, 202.131.225.151Хариу бичих

  26. Энэ нохор юу ч хийхгуй гэдэг нь ойлгомжтой, хийж чадах ч угуй, Харин ард тумнийхээ толоо байгаарай гэдэг сонгогчдын хатуу итгэл байгаа, ард тумнийхээ толоо л юм бол Элбэгдоржийг огцруулахад оролцоо байгаа юм, ийм учраас худлаа гар, Увсынхнаас гаргасан туршуул, ард тумэнд Гай таригч этгээд

    Зочин, 2017-05-19 13:20:22, 66.181.181.155

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Эндээс л боловсрол ямар хэрэгтэй юм гэдгийг харж болно.Боловсролгүй ерөнхийлөгч олон улсын доог л болно.МОНГОЛ улсын нэр хүнд л унана.

    ЦЭ, 2017-05-19 13:13:28, 202.9.42.36Хариу бичих

  28. tiin sh dee. Bolovsrolgui deer n mongol er hunii gunduugui bolovch uhaalag chanar baihgui hun...Enenii orond hudeegiin saihan malchin ovgon songoson bol bidend heregtei baiv.

    Zorig, 2017-05-19 20:07:34, 66.181.186.201

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Horoo horiniI darga bwal yag taarna.

    Uulee, 2017-05-19 13:13:59, 66.181.190.254Хариу бичих

  30. Юу солиороод байна АА Хороо хорины дарга гэдэг чинь боловсролтой, чадвартай, амьдралын ухаантай хун хийдэг болохоос Жавхлан мэтийн дурак яагаад ч чадахгуй, энэ нохрийг зовхон ард тумний толоо хэруул хийгээд тэмц гэдэг утгаар л сонгосон, тэгээд талаар болж байгаа нь тэр

    Зочин, 2017-05-19 13:24:52, 66.181.181.155

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. ЛИЭРКАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЬ: - ТАРХИ - ЗҮРХНИЙ СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСАЛЫГ ЭРҮҮЛЖҮҮЛНЭ. - Тархи – Зүрхний цусан хангамж болон цусны эргэлтийг сайжруулна. - Ишеми, инфаркт /шигдээс/. - Даралт ба хуянг эрүүлжүүлнэ. - Цус шингэлэн холестрин бууруулна. - Бусад судасны бөглөрөл болон давтан харвалт зэрэг хүндрэлээс урьдчилан сэргийлнэ. НАЙРЛАГА: Нийт 28 төрлийн ханаагүй /өөх/ тосны хүчил агуулагдсан 100% байгалийн гаралтай эмийн бус эмчилгээний бүтээгдэхүүн юм. ҮНЭ: 1 сараар хэрэглэх нь: /1 сав/ 240’000₮, 1 курс- 3 сар хэрэглэх: /3 сав/ 720’000₮, УТАС: 96665038 Та Цусны биохимийн дараах шинжилгээнүүдийг хийлгэж хэрэглээрэй. Үүнд: 1. Холестрин 2. Триглицерид 3. HDL – Өндөр нягтралтай өөх тос 4. LDL – Бага нягтралтай өөх тос ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-05-19 13:38:23, 202.179.25.35Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. "Тэрчилэн ноёд, түшмэд, байлдагч, жич, хөтөч, зарц хүртэл тус тусын тушаалыг гүйцэтгэн чадах аваас мөнх тэнгэрийн хүчин дор их үйлс бүтэх ажгуу" гэж Чингис Хаан айлдсан юм гэсэн. Тиймээс бөхчүүд, дуучид, хуурчид, бөө, удган, бага, дунд боловсролтонгууд тус тусын ажлаа сайн хийж олон түмэн арддаа хүндлэгдээд явж байвал улам хойттоо хөгжлөг болох буй. Эс тэгвээс олны инээд наадам болж хөгөө тарих буй.

    Зочин, 2017-05-19 14:11:13, 202.179.26.71Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. С.Жавхланг УИХ-д сонгосон нь сонгогчдын буруу. Хийх ажлаа мэдэхгүй,худлаа би ганцаардаж байна гэж ярьдаг. үзэл бодол нэгдсэн гишүүдтэйгээ ярилцаад тодохой хуулиуд дээр дэмжлэг авах боломж байгаа. Даан ч улс төрч биш. Тэнэг жаал Ийм хүмүүсийг сонгосоны оронд эр хүн шиг биеэ үнэлэгч дээр

    Л.Рэгзэн, 2017-05-19 14:40:53, 124.158.77.9Хариу бичих

  36. Энэ дүр эсгэсэн эх оронч Дүрвэд Жавхалн үнэхээр эх орончидын, чин сэтгэлт Монгол залуусын нэр хүндийг унагаж байна. Энэ 2 үзүүртэй могой, ДҮР ЭСГЭГЧ Жавхлан зайлаасай!!!!!! Балай новш үргэлж бага ястны зан гаргаж явдаг, Эрдэнэтэ дээр Луйварчидын талд коноп дараад явжээсэн бузар хулгайч!!

    Зочин, 2017-05-20 20:04:32, 202.9.41.71

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Жавхлан гишүүн уг нь УИХ-ын гишүүний ажлаа хийвэл зүгээр Лав л нэг жил хорооны нийгмийн ажилтны ажил хийлээ Зиндаа нь таарахгүй байна Хайран санал. Ануужин гарсан бол их л дээр байж дээ

    Зочин, 2017-05-19 15:41:17, 66.181.179.218Хариу бичих

  38. Анужин гэгчийн оронд нийтийн дуучин гэгч энэ залуу дээр байх аа

    Зочин, 2017-05-21 16:02:49, 66.181.184.94

    анужин бол жинхэн хоосон дүр эсгэсэн хиймэл хүүхэн, хөндий яндан даа

    Зочин, 2017-05-26 19:03:31, 66.181.186.133

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Umar ineedtei ym be zarim humus yu biched bna 20garan jil uls ornoo udirdaj suiruulsen humus chini uhl mundag surguuli togsoj inl huuli batallaa ur dun ni bugd ard tumnii esreg bson bn yagad javhlan ingej muugaar harad bga ym ymarch bson mongoloo geh setgeltei hun negch gesen hun ted narin buruug harad suuj bolohgui gej 76 baigad ulsaa suiruulj chadsan ym chini javhlangaar dutsahgui shude

    zochin, 2017-05-19 19:47:46, 202.70.46.222Хариу бичих

  40. Helj bga n medeej zov .gehdee buruu haraad helsen shfee hiih heregtei .

    Зочин, 2017-05-20 12:37:57, 122.201.31.163

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. За Жавхлан ковуун чи ядаж энэ удаагийн хаврын чуулганд тогтож суугаад наад хурлынхаа уур амьсгалд орж ав, наад хуулиудаан умш, судалж, асуудлуудыг ойлго, гудамжинд гарч гуйхэд хэзээ ч оройтохгуй, Чи одоо хурал таслаад байвал, их хурлаас гарвал сонгогчдоосоо урвасан, итгэлийг нь хосордуулсэн алхам болно шуу

    Зочин, 2017-05-19 21:25:34, 66.181.187.125Хариу бичих

  42. ЖАВХЛАН УИХ-Д ЭЛБЭГДОРЖ, М.ЭНХБОЛД НАРТАЙ ТОХИРОО ХИЙЖ ХАР МАШИНААР ОРЖ ИРСЭН!!! ОЙРЫН ХҮМҮҮС БҮГД МЭДНЭ. ЖООМ БААСАНХҮҮ Ч БАС АДИЛ!! ЭНЭ ДҮР ЭСГЭСЭН ЭХ ОРОНЧИД ЭРДЭНЭТИЙГ ЛУЙВАРЧДАД ӨГӨХ ГЭЖ, ЛУЙВАРЫН СОНГУУЛИЙГ ҮНЭМШИЛТЭЙ БОЛГОН ХАРАГДУУЛАХ ГЭЖ МАН ААС ТАВъСАН БУЗАРУУД!!!!

    Зочин, 2017-05-21 11:03:40, 66.181.183.236

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Урьд нь жанцанноров,блхагвасурэн нар жавхлан шиг хии цэцэрхээд,асуудлаа ойлгохгуй гологдоод ичихдээ зугатацгаасан.Чаддаг чаддагаа л хиицгээ,яаралтай гишуунээсээ татгалз,ажил хаялт гм битгии мэдрэлтээд бай, нуднии булай болж гуйцлээ чинии харж уншдагыг хар мянган мань мэтиин комментчид хиидэг байхгуй юу

    Мгл, 2017-05-19 21:43:47, 103.26.194.58Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. ямарч боловсролгуй мангар пацаан. Улс терч болох дуу дуулахаас шаал еер гэдгийг ойлгох хэрэгтэй. Зайгаа тавьж егеед зайлах хэрэгтэй

    Зочин, 2017-05-19 21:55:47, 49.0.216.66Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Жавхлан минь коммент бичиж байгаа хүмүүст уурлаж, гомдох хэрэг байхгүй. Тэд байгаа байдлыг яг л байгаагаар нь пал хийтэл хэлж байгаа хэрэг. Дуугаа сайхан дуулаад явж байсан бол олон түмэн ардад улам л хүндлүүлээд явж байх байсан. Улс төр гэдэг бохир тогоо руу хушуугаа дүрхийн өмнө маш сайн бодох хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-05-19 22:04:42, 202.179.26.71Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Sain baitsgaana uu? HEHEHE, Javhlan geech etgeed mini yun #ajil hayalt# bolood yavchihvaa. HUN GEDEG HERHEHIIGEE, HIR CHADLIINHAA EREMBEE ZINDAAGAA, UIL-YAVDAL-UILS GEECHIIGEE UHAARCH SEHEERCH OILGOJ BAIJ HAACHIHAA, HAANA BAIHAA, HAASHAA YAVJ OROHOO MEDDEG BAIHAD GEMGUI SANAGDDAG. ALIVAAG, TER TUSMAA AMI-AMDRAL-AMIIG, AMIDRAN SUULT-AJ TOROLTIIG, AHUI-ZASAG-TOR HEMEEHIIN UHAGDAHUUNG, OILGODOHUUNG ENGEER UZEJ SHUUJ TUNGAAJ TEGSHEERCH UHAARCH SEHEERDEG UHAAN OYU DUTUU BOL CH GORIGUIDEE GORIGUI. IIM L HUMUUS NI MONGOLIIN AHUI-ZASG-TORD OVOOROLDOD SHAVAARALDAAD, ODOO ERONHIILOGCHID SHAVAH GEED BOON HEL AM HERUUL DAJIN. Javhlaan duu mini, duugaa saihan duulaad l yavbal yaadag yum boldoo.

    YUM-UZ, 2017-05-19 22:32:24, 216.240.89.20Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Javhlaan chinii temstliig medeej demjij bna.Gehdee huraldaa suuj baij naad ugee hel.Tend chini bas mikrofon,tv baigaa bizdee.Ter,ter huuli chini tiim tiim yum bolohgui bna geed ard tumniihee tuluu duugaraach.Harin ter songoltgui songuuliig chini demjij bna.

    ard, 2017-05-20 00:22:05, 202.70.46.230Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Ene xyn yu xiixee medexgyi bna.Tald tuurchee.

    Mko, 2017-05-20 05:38:13, 70.199.146.21Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Энэ дүр эсгэсэн эх оронч Дүрвэд Жавхалн үнэхээр эх орончидын, чин сэтгэлт Монгол залуусын нэр хүндийг унагаж байна. Энэ 2 үзүүртэй могой, ДҮР ЭСГЭГЧ Жавхлан зайлаасай!!!!!! Балай новш үргэлж бага ястны зан гаргаж явдаг, Эрдэнэтэ дээр Луйварчидын талд коноп дараад явжээсэн бузар хулгайч!!

    Зочин, 2017-05-20 20:04:18, 202.9.41.71Хариу бичих

  56. муу хужаагийн шээс хаас сайгүй дүрвэд энэ тэр шүлсээ үсчүүлж, хагалан бутаргаж, хутган үймүүлж явах юм чамайг олж чадна шүү.

    Зочин, 2017-05-26 19:06:02, 66.181.186.133

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. ЭРХ МЭДЭЛ, АЛБАН ТУШААЛ ОЛОХ ХУВИЙН ХҮСЭЛД ШУНАЖ, ГАДНЫ ХҮНЭЭС ХАХУУЛ АВДАГ ХҮН ГАЗАР НУТГАА ХАМГААЛЖ ЧАДАХ УУ? МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЭСРЭГ, ХУУЛЬ БАТАЛСАН НЭРЭЭР ЖИРИЙН ИРГЭДИЙГ ДАРАМТАЛЖ, ГАДНЫ УЛСЫН ХАРААТ, ГАДНЫ ХҮНИЙ БООЛ, ДУУГҮЙ АЛБАТ ЗАРЦ БОЛЖ, УЛС ОРОН, ГАЗАР ШОРООГ ХУДАЛДАНА БИЗ! ЭНЭ ТОГТОЛЦОО БИШЭЭ

    Зочин, 2017-05-21 00:58:55, 202.9.41.33Хариу бичих

  58. МАНАН-г хамгаалахаар М.Энхболд ерөнхийлөгчийн суудлын төлөө Хятадын мөнгөөр ард түмнийг зодно. Хятадын мөнгөөр зодуулсан ард иргэд ухаалаг алхам хийхгүй өгсөн мөнгөнд нь болон МАН гэж үнэнч царайлах бол үр хүүхдүүд чинь Хятадын эзэмшлийн нутаг дээр амьдрах болно гэдгийг өдөр бүр санаж сэрч амьдрах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-05-21 01:41:07, 202.9.41.33

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. ЭРХ МЭДЭЛ, АЛБАН ТУШААЛ ОЛОХ ХУВИЙН ХҮСЭЛД ШУНАЖ, ГАДНЫ ХҮНЭЭС ХАХУУЛ АВДАГ ХҮН ГАЗАР НУТГАА ХАМГААЛЖ ЧАДАХ УУ? МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ЭСРЭГ, ХУУЛЬ БАТАЛСАН НЭРЭЭР ЖИРИЙН ИРГЭДИЙГ ДАРАМТАЛЖ, ГАДНЫ УЛСЫН ХАРААТ, ГАДНЫ ХҮНИЙ БООЛ, ДУУГҮЙ АЛБАТ ЗАРЦ БОЛЖ, УЛС ОРОН, ГАЗАР ШОРООГ ХУДАЛДАНА БИЗ! ЭНЭ ТОГТОЛЦОО БИШЭЭ

    Зочин, 2017-05-21 01:23:29, 202.9.41.33Хариу бичих

  60. МАНАН-г хамгаалахаар М.Энхболд ерөнхийлөгчийн суудлын төлөө Хятадын мөнгөөр ард түмнийг зодно. Хятадын мөнгөөр зодуулсан ард иргэд ухаалаг алхам хийхгүй өгсөн мөнгөнд нь болон МАН гэж үнэнч царайлах бол үр хүүхдүүд чинь Хятадын эзэмшлийн нутаг дээр амьдрах болно гэдгийг өдөр бүр санаж сэрч амьдрах хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-05-21 01:41:16, 202.9.41.33

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Ганбаа баярцогттой харгалдаад юу ч хэлж чадахгүй үнэндээ бол ядахдаа үнээнь минийх манайх гэж хэлж чадахгүй ялагдсан тэгхээр х.баттулгийг сонгох хэрэгтэйбайхаа ард түмээн жэнко бол хийсэн юмтай шүүдээ ганбаад юу байгаа юм бэ?

    Зочин, 2017-05-21 01:59:00, 66.181.176.188Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Duugaa l duulj baihgui

    Зочин, 2017-05-21 09:06:00, 70.211.131.241Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Эсгий хийх газар нохой хэрэггуй л байдаг байхгуй юу.

    Зочин, 2017-05-21 09:52:24, 82.145.209.139Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. ЖАВХЛАН УИХ-Д ЭЛБЭГДОРЖ, М.ЭНХБОЛД НАРТАЙ ТОХИРОО ХИЙЖ ХАР МАШИНААР ОРЖ ИРСЭН!!! ОЙРЫН ХҮМҮҮС БҮГД МЭДНЭ. ЖООМ БААСАНХҮҮ Ч БАС АДИЛ!! ЭНЭ ДҮР ЭСГЭСЭН ЭХ ОРОНЧИД ЭРДЭНЭТИЙГ ЛУЙВАРЧДАД ӨГӨХ ГЭЖ, ЛУЙВАРЫН СОНГУУЛИЙГ ҮНЭМШИЛТЭЙ БОЛГОН ХАРАГДУУЛАХ ГЭЖ МАН ААС ТАВъСАН БУЗАРУУД!!!!

    ЖАВХЛАН УИХ-Д ЭЛБЭГДОРЖ, М.ЭНХБОЛД НАРТАЙ ТОХИРОО , 2017-05-21 11:03:47, 66.181.183.236Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Боловсрол мэдлэг, ухаан чухал шүү дээ. Жавхланд бол эх орноо гэсэн сэтгэл нь байна, нөгөө хоёр нь алга. Одоо ерөнхийлөгчийн сонгууль дээр энэ алдаагаа давтаж болохгүй. Сэтгэлгүй, мэдлэггүй, боловсролгүй гурван гар цаана чинь ерөнхийлөгч болно гээд гүйж явна.

    Алдаанаасаа суралцахуй, 2017-05-21 12:00:02, 82.145.211.91Хариу бичих

  70. Жавхланд сэтгэл байсан бол сурах ёстой шүү дээ Эх оронч хүнд бэрхшээлийг боломжинд хувиргах маш ухаалаг алсын хараатай байх чадварыг эзэмших учиртай Гэтэл түүнд гоншигнохоос өөр сэтгэлгүй хоосон толгой байна

    Зочин, 2017-05-21 14:57:33, 150.129.142.113

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. jawxlan min gishvvnesee buu temtsej chadaxgvi baij baasan xvvg xarl da gantsaaran suugad temtseed bolool bna

    Зочин, 2017-05-21 14:52:35, 103.26.194.156Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Эхнэрийнхээ аврөөс эртхэн гарч ажилдаа цагт нь ирж сураагүй бяруугийн төр түших гэж юу байхав дээ. Их хурал дээр юу яриад байгааг ойлгохгүй үүргэлж суудаг зовлонгоосоо сал аа, чадахгүй байж дэмий дээл бүс ярьж байхаар гишүүнээ өгөөд дуугаа дуулаад айргаа уугаад чөлөөтэй яв даа.

    Зочин, 2017-05-21 20:27:31, 104.6.184.33Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Эргүү пацаан уу

    Зочин, 2017-05-21 21:44:52, 202.9.41.133Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. iim huniig songoj baigaa ter humuus ni yamar humuus baihuu

    Зочин, 2017-05-22 00:13:44, 122.201.22.97Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Баянзүрх дүүргийн 8, 10, 20, 23, 28-р хорооныхон энэ тэнэгээ эртхэн аваачээ та харын нэрийг улам их халууцууландаа тэр үхэр тэргээ хөтлөөөд аргал түүгээд л явж байг хөөрхий

    зочин, 2017-05-25 12:45:10, 202.179.27.223Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. жавхланг сонгосон та нар мөн ч тэнэг шүү, чулуунбатыгаа сонгосон бол арай өөрөөр та нарын хорооны нэр түүхэнд үлдэх байж

    Зочин, 2017-05-26 01:03:49, 202.9.40.114Хариу бичих

  82. Харин Жавкаг сонгосноороо түүхэнд нэрээ үлдээж байгаам энэ ХОРОО

    Зочин, 2017-05-26 16:17:06, 202.9.40.54

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. юун алтжин, жавхлан хар машинаар хавсайдаж эбэ-н өрөөнд уулзалт хийн байж чулуунбатыг ялсан гэнэ лээ угаасаан ялсан хүн нь хар машинаар 200 хүний, ялагдаж хуйвалдсан нь 20000 хүний санал авдаг юм гэсэн шүү хар зах дээр монголын ард түмэн ярьж байна лээ

    зоо, 2017-05-26 01:18:46, 202.9.40.114Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Тэнэг нөхрөөс ухаант дайсан дээр.

    Зочин, 2017-05-26 16:15:34, 202.9.40.54Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: