Ерөнхий сайд асан Н.Алтанхуяг шоронгоос гарсан зөвлөхтэйгээ караокед дуулж явна

Нийтэлсэн: 2017-03-17 14:44:26

Ерөнхий сайд,АН-ын дарга асан Н.Алтанхуяг саяхан хорих ангиас суллагдсан Л.Гансүхтэй хамт дуулж буй бичлэгээ өөрийнхөө цахим хуудсанд оруулжээ.

 

СУРТАЛЧИЛГАА :

82 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ЯАГААД БОЛОХГҮЙ ГЭЖ

    Зочин, 2017-03-17 15:53:41, 124.158.112.3Хариу бичих

  2. Нээрээ яагаад болохгvй гэж

    Зочин, 2017-03-17 17:51:31, 27.123.214.105

    Алтанхуягийн золиосонд шоронд явсан хүн дээ. Мөнгө хүнийг ингэж эвдэж байгаа юм. Тэрнээс энэ хоёрын сайн анд гэж юу байдаг юм. Алтанхуяг нь шоронд орсон хойгуур эхнэрийг нь өвөртлөөд л унтаж байсан гээ биз дээ.

    Зочин, 2017-03-17 20:01:49, 59.153.112.217

    bondiin tsavchaagaa temdeglej bn daa, tansag amidral ehellee

    Зочин, 2017-03-17 20:24:31, 150.129.140.8

    Нэг нь Оюу Толгойн гэрээг хийж ногоодох нь Таван Толгойд хургэн охин хоероо шахсан АНы ялагдсан талын мафихан цугларсан юм биз дээ

    Зочин, 2017-03-18 00:07:09, 67.111.249.66

    Болохгүй юу? Эд хүн бишүү? Дуулах баярлах эрхгүй юу?

    Зочин, 2017-03-18 00:56:20, 76.121.230.81

    мэдээж дуулж бололгүй яахав, болно ш дээ. гэхдээ монголыг эдийн засгийг элгээр нь хэвтүүлчихээд худлаа яриад явж байгаа тул хүмүүс зэвүүцэж байгааг ойлгохыг хүсэхгүй байна уу

    Зочин, 2017-03-18 01:06:38, 139.5.216.103

    Бэлэг эрхтнийг томруулах боломжтой юу? Хэт хурдан дур тавилтыг хэрхэн эмчилж зохицуулах вэ? Бэлгийн сулрал юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн эм тангүйгээр эмчлэх вэ? Эмэгтэй хүн дур тавьж чадахгүй байх юунаас үүдэлтэй вэ? Түүнийг хэрхэн зохицуулах вэ? Эмэгтэй хүн сексдэх үед өвддөг бол яах вэ? Түрүү булчирхайн үрэвслийн талаар мэдээлэл Үргүйдэлт юунаас үүдэлтэй вэ? гэх мэт сексологитой холбоотой сонирхолтой мэдээ, мэдээлэл www.iEmch.mn

    Зочин, 2017-03-18 12:06:15, 122.201.24.29

    Элбэгдоржийг шоронд хий! Эрдэнэтийг хятад эзэнтэй Худалдаа Хөгжлийн банкаар дамжуулж хувьдаа авсан. Худалдаа хөгжлийн банкны хувь эзэмшигч 62% нь Оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани. Монголд үйл ажиллагаа явуулдаг боловч эзэд нь оффшорт бүртгэлтэй хятадын компани.Элбэгдоржийн сонгуулийн саалийн үнээ Эрдэнэт. Эрдэнэтийг хуйвалдаж, луйвардаж, хулгайлж авсан Элбэгдоржийг Солонгосын ерөнхийлөгч шиг гутамшигтайгаар яг одоо огцруул. Бос, жагс, тэмц!!! Огцруул! Шоронд хий!!! Үндсэн хууль өөрчилж хэмжээлшгүй эрхт олигархи засаглалыг тогтоох хэрэгтэй байна гэж МАНАН гийн гүйцэтгэгчид гадаад далайн эздээсээ авсан даалгавар шүү дээ. Сүүлийн 25 жил нийгмийн өмчийг хувьдаа хумж авсан хэд одоо үндсэн хууль хэрэггүй одоо зөвхөн баяжсан давхрагийн баталгаат мөлжигч давуу талыг олгогч дарлагч эрхийн хууль зүйн баталгааг бий болгож дарангуйлагч ангийг хамгаалах хууль хэрэгтэй байна, үндсэн хууль болохгүй байна гэж дайрж байгаа. Үр дүнд нь гадаадын дарангүйлагч эздийн дуулгавартай зарцын мандатыг баталгаажуулсан үндсэн хууль бэлдээд байгаа. Гучин размерийн гуталтай Гуравдугаар ангийн формтой Хүүхдийн ертөнцөөс хувцасладаг Хүүлэгч ангийн тэжээвэр Тайван Батчимэг дэвсгэртэй Таван сантиметр хуйтай Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Элбэгдоржийг шүүе - Impeach Elbedorj Уучлал: Халтар пилипин 2 Халзан америк 1 Өршөөл эрэн өргөдөл өглөө Гучин таван тэрбумийн луйварыг өршөө Гурваны нэгийг өөрт чинь өгөе гэлээ Халтар пилипин 2 Халзан америкийг 1 өршөөх Амархан мөнгөний зарлиг байлаа. Монголоо хамгаалаад тэнэгтэх үү, өөрийгөө баяжуулах боломжоо алдах уу. Монголоо бодох уу, доллараа тоолох уу. Би доллартаа хайртай. Хулгайч луйварчдад өршөөл үзүүлэн Худал ярих их амархан шийдвэр байлаа Өрийгөө бодож хэдэн доллар авч Монголоо доромжлон даапалан хараах Өгсөн хэдэн доллар гарт имрэгдээд Энэ долларт Элбэгхудалч би ямар их Хайртай хамааралтайгаа бодоод сууна Хошгороод байвал баяжаад л байна Эх оронд аюул тулгарлаа! Элбэгдорж: Манай хужааг дэмжээрэй, бид саяхан Хятад банк оруулж ирсэн бөөн хятад эрээн цаас зээллээ, хариуд нь алт, мөнгө, байгaлын баялагаа үнэгүй өгөхөөр боллоо, газар нутгаа худалдахаар боллоо, эхнэр хүүхдээ, үр садаа, ирээдүйгээ хятад банкны зээлэнд хүүлүүлж, мөлжүүлж үүрдийн үүрд боолчлуулхаар боллоо, монгол түмнийг газар нутаггүй, эрх чөлөөгүй, палестин, гүйлагчин цыган шиг, үгээгүй ядуу тэнэмэл, эх оронгүй болгохоор боллоо, харин МАНАН хятад эрээн цаастай болохоор боллоо. Одоо тэр Пүтинээс айлгүй Хятад улсын өмнө сөгдөж, толгойгоо бөхийлгөж, улыг нь долоож, боолын боол, босгоны зарц болж хормойгоо тос за юу гэж урвагч дүлзэн Элбэгдорж аргадан, тулган шаардах үгээ, өнхрүүш шиг, тоть мэт давтан, давтан данжаад аятай инээвхийлэн, баярлан хэлтэл нүүрнийх нь цоохор бараг арилав. Ардчилалын ёроолоос дэвшсэн Атга худлаар зуурсан Санхүүгийн хуйвалдаанаар томорсон Шанага луйвраар бэхэжсэн Эмгэн өвгөн хоёрыг Ягаан цэнхэр тасалбараар хуурсан Орос хүрэн байвгайг Олон удаа молигдсон Хятад шар луунд Тусгаар тогтнолоо худалдсан Монгол түмнийг молигдсон Муу бүхнийг дэлгэрүүлсэн Микрофон барих мэргэжилтэй Молигдож хуурах увдистай Малын эмч прокурортой Мянгуужингийн философтой Ардчилал Ардчилал гэж Ард түмнийг мунхруулсан Авлига Авлига гэж Ардын намаа айлгасан Эцэст нь толгойг нь эргүүлсэн Эрээн хятад цаасаар Эх орныг нь худалдсан Эгдүүтэй хөөрхөн өнхрүүш байна Олон долоон хошгорсон Огт баригдахгүй хулхидсан Долоон сарын нэгнийг санаачилсан Дараан сайхан нил мурьсан Баярцогт хужаагаа хамгаалсан Баттулга эх орончийг дарамталсан Бат Үүлээ баатар болгосон Байгал орчноо будаа болгосон Хятад улсад хайртай Монгол улсад халтай Хятад банкны цаасаар Монгол шороог солих Газрын хуулийг хурдан Хурдан батал гэж шахсан Гайгүй монголыг гадагшлуулж Гамин хятадыг нутагшуулж Онгорхой хууль батлуулж Олон хятад орогнуулж Худал хоосон хошгорсон Хорон санаагаа нуусан Олны толгойг эргүүлсэн Олон түмэнд хараагдсан Олон нийтийн телевизийн Онц сурвалжлагчийг занасан Утас телевиз интернетийг Урд зүгээс хянадаг болгосон Заль нэг заль хоёрын дунд Зон олныг гүйлгэж захирсан Орой болгон худал ярьж Ойр ойрхон хошгорноо Ард монгол чамайг Газар нутагтай чинь хамт Гадаадад хэвлэсэн эрээн цаасаар Гайхалтай хулхидаж худалданаа Ингэж өнхрүүш дуулж хуурдаж Хятад гоймонгоо идэнгээ Чингэсийн судасгүй ч гэлээ Чин гүрний бэлтгэгдсэн Чимээгүй худал инээх Чинээнд нь тултал хуурах Худал ярьж Ардчилал сургаж Хулгай хийж Авлига авж Алтан ургийн удамгуй ч Алиа салбадайн цустай Баатар болохгүй биетэй ч Бяцхан төрсөндөө харамсаж Эцэг эхдээ гомдсон Эх монгол орныг занасан Арван сантимертийн тахтай Алцан майга алхаатай Тарвага зурам гэшгээтэй Таамаг худал яриатай Өндөг шиг бөөрөнхий Өнхрүүш болон төрсөн Одой бяцхан биетэй Онигоо болсон намтартай Намын жагсаалт гэдэг Нарийн залийн ачаар Ард түмний сонгуулийг Ардчилсан хайрцагаар тоолуулж Монголын сонгууль мэтээр Машинаар луйвардан ялж Төрийн ордонд сууж Тэрбум хужаагийн төлөө Үхэн үхтэлээ зүтгэж Үндсэн хууль өөрчилж Үүрдийн ерөнхийлөгч болох Үнэн хятадын өнхрүүш байна Гэж хошгоров Элбэгдоржийг шүүе - Огцортол шүүе - Share ! УИХ өмнө тангараг өргөж байгаад Худлаа яриулья! Арван сантимитер тахтай Алцан майга өнхрүүш Хорин янзаар хошгордог Холион бантан өнхрүүш Хорин мянган хувьсагчтай хөөрцог Баярцогт Хахуулын мөнгөө оффшорддог хүүхэмсэг Баярцогт Өндөр биетэй ухаан богинотой Урвагч сэтгэлтэй худалч яриатай Утсан хүүхэлдэй уймраа яриатай Гадны гар хөл болсон Гамин чандруугий үлдэгдэл болсон Долдой биетэй долигнуур зантай Элбэгдоржоор халхлуулсан эрүүгийн элэмент Сайханбилэг нэртэй муухайбалаг үйлдэлтэй Тоглоомийн засагт тооройн үүрэгтэй Худал ярж хулгай хийж Оффшор дансанд мөнгөө нууж Оффистоо харин гэм хийж Удахгүй яллагдах гэдгээ ойлгодог Урвагч дүлзэн уйлагнан улалзан Гадаад банкны эзэддээ долигнон Гарз хохиролтой тоглоомын гэрээг Хулгайч цариалан хурдан зурдаг Хувь хүрсэндээ баярлсан урвагч Элбэгдоржийг шоронд хий! Жинхэнэ алуурчид Элбэгдорж, Бат Үүл, Баяр, Багабанди зохион байгуулалтай хуйвалдан С.Зоригийг онц хэрцгийгээр хөнөөсөн! Элбэгдоржийг шоронд хий!

    Чингэс, 2017-03-19 11:11:36, 172.56.7.80

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Истерээсээ тайлж бологүй гэж үү. МАН -хан ингээд л хүний эрхийг боогдуулаад коммунист зангаа боль доо. Өөрсөө болохоор ордонд нийрлаад л завгүй байгаа шүү.

    Зочин, 2017-03-17 15:59:37, 124.158.109.140Хариу бичих

  4. stress gej bichdeg yumaa. MAN iig shuumjleh yahav jaahan yum unsh

    Зочин, 2017-03-17 17:09:23, 66.181.180.222

    Нэг нь Оюу Толгойн гэрээг хийж ногоодох нь Таван Толгойд хургэн охин хоероо шахсан АНы ялагдсан талын мафихан цугларсан юм биз дээ

    Зочин, 2017-03-18 00:08:07, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. chuluutei shdee . bolno shuu dee . yun bolohgyuu yum ?

    Зочин, 2017-03-17 16:02:28, 104.34.149.38Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. why not ? bujiglej ch bolno sdee .

    Зочин, 2017-03-17 16:02:48, 104.34.149.38Хариу бичих

  8. Нэг нь Оюу Толгойн гэрээг хийж ногоодох нь Таван Толгойд хургэн охин хоероо шахсан АНы ялагдсан талын мафихан цугларсан юм биз дээ

    Зочин, 2017-03-18 00:08:48, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ene neg kommunist-fashist teneflel bn . shorond orhoor caraoked duulj oldoggyuii yum uu ? erunhi sad asan hun duulj bolohgui yu ? huuhed hiij ch bolno sh dee FREE COUNTRY ? erh chuulutei ardchilsan zah zeelin edin zasagtai uls aa MONGOL chin ODOO !

    bayar hurgee ! sain saihnig husee !, 2017-03-17 16:04:40, 104.34.149.38Хариу бичих

  10. idsen yysan mengeeree ingej tansaglah ni mongoliin ard tymeniig basamjilan tenegyyd ta nar yu ch hiij chadahgyi gesentei ytga neg yum!bid iim tenegyydiig eegsyylen ikhe hyral zasagin gazar ajiluulaj irlee!odoo jaahan eerchileh chag ni bolj dee!!!

    asar ikhe menge idsen luibarchid?..., 2017-03-18 23:54:37, 148.60.92.227

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. хүний эрх

    Зочин, 2017-03-17 16:10:54, 124.158.110.82Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. WHY NOT? Xarin ingej baigaa ni sain yum bish uu?

    Зочин, 2017-03-17 16:12:33, 182.160.1.104Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Дажгүй л дуулчихдаг юм байна. Нээрээ энэ Гансүхэд шорон зохижээ. Таргалаад, царай орчихож...

    Зочин, 2017-03-17 16:25:16, 150.129.140.39Хариу бичих

  16. хүнийг зовж зүдэрч байгаад гарч ирэхэд нь ингэж хэлж болох уу, хаван ч юм уу, хэн мэдлээ

    зочин, 2017-03-17 17:51:57, 103.10.22.2

    Нэг нь Оюу Толгойн гэрээг хийж ногоодох нь Таван Толгойд хургэн охин хоероо шахсан АНы ялагдсан талын мафихан цугларсан юм биз дээ

    Зочин, 2017-03-18 00:09:14, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. МАНгарууд дандаа бичлэг хийж заваарч явдгаа болимоор юм, бүүр сурцан. Су.Батболд гэж гомо нь Эрдэнэчимэг Уянга хоёрыг алсан. Оюунхоролыгоо алсан, Намын дарга Сундуй хоёроо алсан. Одоо энэ хоёрыг. Та нар ийм бичлэгийн алба ажиллуулдаг юмуу хаашаа юм

    Зочин, 2017-03-17 16:25:29, 150.129.140.39Хариу бичих

  18. Эби нь хийлгэчихсэн юм биш үү

    Зочин, 2017-03-17 19:24:52, 202.21.106.122

    Су. Батболд сайн ажилласан байна. Ийм л байх хэрэгтэй АНы тактикийг оорт нь хэрэглэсэн байна

    Зочин, 2017-03-18 00:14:40, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. ХАМУУД ЮМ ЧИНЬ ШОРОНГООС ГАРСАН НЭГНЭЭ ООД НЬ ТАТАХ НЬ ЗОВ ШУУ

    ХАМУУД, 2017-03-17 16:35:20, 85.117.113.207Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Одоо нөгөө хуссан хэдэн тэрбумаараа ч наргиж өгөх цаг мөн биз дээ

    Иргэн, 2017-03-17 16:37:47, 202.179.26.27Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Дээр нэг мал Истерээс гэж юугаа бичээд бнаа. Стресс гэдэг юм. Ганц үг ч гэсэн мэдэж ав

    Иргэн, 2017-03-17 16:39:33, 202.179.26.27Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Hoer luivarchin pizda.altanhuyg hamgiin gol ediin zasagaa samraasan.2012onoos 1dollar 1300tog baisan.2013onoos dollaroo 1900tog bolgoson. nuursee ger horoololin hymd boondoj ulaanbaatar hotod utaa ihdej bohirduulsan.

    Zochin, 2017-03-17 16:47:26, 66.181.184.91Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Энд хараал жатга хийгээд байгаа хүмүүс нөхөрлөл гэж байдгийг ойлгоход ухаан нь хүрэхгүй өрөвдөлтэй амьтад юм даа. Бурхан тэднийг ивээг...

    Зочин, 2017-03-17 17:01:47, 66.181.189.220Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Болж дээ. Одоо жаахан амар л даа. Албан тушаал хөөцөлдөөд хэрэггүй дээ

    Зочин, 2017-03-17 17:06:12, 66.181.180.222Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. hulgaich hulgaichaa barina. hulgaich hulgaichaa shiirgej shorond chuluudna

    unshigch, 2017-03-17 17:14:25, 62.203.140.214Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Er hurga... zovson ch jargasan ch neg l zangaaraa...

    Зочин, 2017-03-17 17:47:23, 103.229.121.111Хариу бичих

  34. Алтанхуяг чинь харин нэг зангаараа эрүү

    Зочин, 2017-03-18 00:58:09, 76.121.230.81

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. хүн шүү дээ. нэгнийгээ хэтэрхий битгий ингэж бай

    зочин, 2017-03-17 17:50:04, 103.10.22.2Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Энэ бичлэгийг аль нам нь хийсэн юм болдоо. Арай АН-ынхан өөрсдөө хийчихсэн юм биш биз. Нам гэж талцацгаан гэдсэндээ хөлөө хийлцэж байдгаа болимоор юм.Намаар талцан хувааж идэхээ энэ нам нэгдэж сэм нийлэгсэд зогсоо.

    Зочин, 2017-03-17 18:06:27, 103.9.89.18Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Yagaad bolohgui gj.Hunii saihan chanar haragdaj bnaa.Zarim n bol utasdahgui bga da.Duulj zovlongoo horom ch gesen martag.

    Zochin, 2017-03-17 18:14:58, 202.9.43.135Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. АН-ынхан ингээд л бие биенээ доош нь хийгээд муулаад байдаг балиар хоббитой хулгайчууд шүү

    Зочин, 2017-03-17 18:31:50, 43.242.242.122Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Why not

    Зочин, 2017-03-17 18:36:08, 187.253.190.149Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Гансүх сэтгүүлчидтэй хамгийн зөв харьцдаг улс төрчдийн нэг.Ухаалаг хэлсэндээ хүрдэг юм билээ.Нэгэн цагт энэ нь өөрт нь зөвөөр тусна даа.Хүмүүс ажигласан бол Гансүхийг сэтгүүлчид элдвээр хэлээгүй шүү.

    Зочин, 2017-03-17 19:38:48, 66.181.184.48Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Aagii ah zovson ch jargasan ch tsugtai odoo tsagt bol sain naiz baina.

    zochin, 2017-03-17 19:53:44, 82.154.158.202Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Altanhuyag er Hun ym Baina. Odoo Tsagt iim er hun novor bolsondoo .idsen uusan ch naizaa hayaguil baihgui you.

    Jabold, 2017-03-17 20:37:22, 108.28.73.221Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. sonin.mn -iin comment-d зөвхөн АН -ийнхан бичдэг юм уу? Ой гутчихлаа

    иргэн, 2017-03-17 20:53:00, 182.160.0.202Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Алтанхуяг шиг ерөнхий сайд бараг байхгүй дэ

    Зочин, 2017-03-17 22:05:16, 222.74.198.90Хариу бичих

  54. Монгол Мозамбике хоерт л ийм ЕС байж болно

    Зочин, 2017-03-18 00:12:56, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Хун чанартай хумуус л бна. АН - д Алтанхуяг л еронхийлогчид дэвших боломжтой хун.

    Зочин, 2017-03-17 22:43:10, 27.123.214.124Хариу бичих

  56. Нэг нь Оюу Толгойн гэрээг хийж ногоодох нь Таван Толгойд хургэн охин хоероо шахсан АНы ялагдсан талын мафихан цугларсан юм биз дээ

    Зочин, 2017-03-18 00:10:35, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. GANSUKH SHOROND SUUSAN UM U, SAIN AMRALTAND BAISAN HUN SHIG L HARAGDAJ BN. BAS UHEH GEJ BAIGAA EHNERTEIGEE AMID BAIGAA DEER N UULZAJ NUD ANITAL HED HONOG HARJ SUVILAH HEREGTEI BAINA GEED GARCH BAISAN DAA!!!

    Зочин, 2017-03-18 01:10:09, 139.5.216.103Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Sain baitsgaana uu? Nohorlovol Nohorloson Shig Nohorlodog, Hanilval Hanilsan Shig Hanildag, Andalval Andiin Chineeteei Andaldag ni Hunii Yosoo gej.

    YUM-UZ, 2017-03-18 02:45:26, 216.240.89.20Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. yamar hunii muud durtai nohor ve? hun l yum chini, chinii hiidegiig hiine shuu!

    Зочин, 2017-03-18 04:13:35, 91.178.150.14Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. МОНГОЛЫН ТӨР ЯЛЗАРЧ. ЭНЭ 2 ЯЛАЛТАА ТЭМДЭГЛЭЖ БАЙГААМ УУ?!?!?!!

    Эмгэнэл, 2017-03-18 07:06:03, 202.9.43.127Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Өрд баригдаж илгээрээ хэвтэж эстрээст орсон олон уйлж байхад энэ хоёр дуулаад байхдаа яадийм Караакийнаас хөөж гарга.

    зочин, 2017-03-18 08:31:55, 202.9.41.26Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. МАН-ынхан шиг юу ч мэдэхгүй УИХ-ын гишүүн болчихоод туршлага судлана гээд гадаадын орнуудаар тэнүүчилсэн биш яамай байна даа. Оффшоорт олон саяыг чулуудсан биш дээ. Үлдсэн хэдэн мөнгол төгрөгөөрөө караокидоход яадаг юм. 60 тэрбум цуглуулж, гэмгүй хүмүүсийг халаад шахааны хүмүүсээ байршуулаад завгүй байгаа биш завтай хүнд хүний эрх ээ хө!

    Зочин, 2017-03-18 10:28:16, 59.153.87.204Хариу бичих

  68. АНы бузарууд ам нээвэл худлаа ШААНА гар ходолвол хулгай хийнэ. Дандаа хууль бус юм хийнэ тэрнийгээ Ардчилал гэж ХУЦАХЫГ нь яана

    Зочин, 2017-03-20 00:35:22, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. удахгүй бас нэг нөхөр ажилгүй болоод каплагаас авсан тэрбумуудаа эрдэнэтийн 49 хувиа рио тинтогоос авсан 3 сая доллараа тэмдэглэж авгайтайгаа караокед дуулна.

    Зочин, 2017-03-18 10:39:10, 182.160.37.154Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. er hunii nuhurlul goe yma.busad n shorond orson gd hayad zugatsan da.Altanhyag shig erchuud mongold ulam tsuurch byalduuch bugs doloogchid manddag hugiin tsag ued amidarch bnda

    mongol busgui, 2017-03-18 11:44:45, 202.9.40.159Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. Хоёулаа ажилгүй байж караокед орох мөнгө хаанаас олов? Буцаагаад шоронд хий.

    Зочин, 2017-03-18 13:48:18, 202.179.23.26Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Яагаад болохгүй гэж энэ сайт үнэхээр хлгийн сайт шүү хүний мууг үзэх гэсэн та бүхэн хараарай хүн муулах харлуулах гэсэн л бичвэрүүд дүүрэн энэ сайтад харин нь ч Япон мэтийн газар стресс тайлах шилдэг арга караоке гэж үздэг юм билээ уугаа л биз дуулаа л биз хүний ул бүү шагайцгаа АН-хаан

    Зочин, 2017-03-18 14:14:50, 66.181.164.211Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Болж байна. Хүн хэвээрээ л хүмүүс байна даа

    иргэн, 2017-03-18 16:01:10, 202.9.41.77Хариу бичих

  78. Ямар гавьяа байгуулсан гэж дуулж хуурдаж байна муу омхий луйварчид

    Зочин, 2017-03-20 00:34:42, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Дуулж хуурдаж бололгүй яах вэ. Хүн бүхэнд байдаг л асуудал. Гэхдээ энэ 2-ын идсэн уусан нь даанч их л дээ.Тэрнийх нь тухайд мэддэг хүмүүс нь дургүйцээд зэвүүцээд байгаа байх л даа.

    Од, 2017-03-18 18:41:27, 66.181.177.183Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Алтанхуягийг тун давгүй найз гэх юм билээ. Тэр нь харагдаж л байна!

    Зураач, 2017-03-18 18:44:10, 94.3.199.96Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. ГАЛ ХАМУУД

    Зочин, 2017-03-18 21:17:35, 202.179.29.87Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Zarim hymuusiin ychiriig oilgohoon bailaa!Altanhuyagiig erenhiilegchid debsihed sain hyn ch geh sig?negee luibarchidaasaa salya gesen ergyyleed syydaliig ni ylam endersgej olgiorhyydiin luibarchidiin toroor negdeh ni ldee!!!yaj ene lolgiorh Elbegdorjoos salaya gej baihad ergeed neg luibarchin garbal ta bid nar zoboh l baih daa!!<Mongoliin hegjil debsiliin talaar yarih ni neg iim hebiin olgoirhoh yildliig demjeed baibal saijrahgyi ni labtai dag!!!ard tymen jaahan yhaajih heregtei!heblel nom gadaad orchinii sonin delhiitei erseldej ynsij syrya!chaana chini delhii eerchilegdej hybi zaya asar eedreg tengertei ylam byr yragslah satandaa orj hyychin byrangyi byriig halj baigaa chag ye syy!!!edgeer luibarchid bol Mongoliin telee hezeech zytgehgyi ni ilt haragdaj bna?...

    luibarchidiin yzel bodol yag hebeeree!!!!, 2017-03-19 00:02:16, 148.60.92.227Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Altanhuyg neg zangaaraa shudraga hun.zov golidroloor yvah gj ih hicheesen.gantsaardsan.buzar luivart zalgiulah ni holgui bgaa hun.uneniig oilgoh heregtei

    zochin, 2017-03-19 00:36:53, 27.123.214.124Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. ер хун ... менге ч шаан, шоронд ч орно , бааранд ч дуулна. Монгол енеедер. Гаги Агийн емнеес суусан уу? Суусан , Аги ертей юу ? ертей , уух уу ? ууяа . Яадгийн ... Их менгетей юу ? менгетей... Одоо ухлее жаргах уу? яаг тийм...

    Зочин, 2017-03-19 07:00:59, 79.172.193.32Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Дуулна уу ууна уу та нарт ер нь ямар хамаа бнаа. энэнийг бичсэн хулгайч бол нааш гэх найзгүй, май гэх хүнгүй хогийн новш хүнд атаархаа биз хахаха

    Зочин, 2017-03-19 13:32:59, 202.9.43.223Хариу бичих

  92. Ямар гавьяа байгуулсан гэж дуулж хуурдаж байна муу омхий луйварчид

    Зочин, 2017-03-20 00:34:11, 98.169.180.19

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Алтанхуяг сайн хүн. Танил тал ах дүү амраг садандаа туслаагүй дээд албан тушаалтнууд байна уу. Харин Гансүхийг бол цэвэр гүжирдэн хэлмэгдүүлсэн.

    Зочин, 2017-03-19 13:33:36, 66.181.160.54Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. удахгүй алтанхуягтайгаа шоронд дуулна

    Зочин, 2017-03-19 14:49:22, 182.160.39.37Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Hudaldaa naimaa Online chigleleer ajilah baraa buteegdehuun borluulah Surtahclah ajiluudiig hiij huitsetgene. Ta doorhi linkeer orj delgerengui medeelel awna uu ? BURTGUULSNII DARAA TANII MAIL RUU /SERTIFICATTAI BONUSTAI BELEG OCHIH BOLNO. • Ажлын байранд тавигдах шаардлага http://Cash4Visits.com/ref.php?refId=345172 энэ линкээр нэвтэрч ороод Register now дарж бүртгүүлсэнээр 2$ таны дансанд орох бөгөөд цаашид таны линкээр зочилсон хүний тоогоор 0,5$ нэмэгдэж орох болно. Хамгийн багадаа 30$ хүрэхэд та мөнгөө авах эрхтэй болох бөгөөд тус веб сайтаас олон улсын карт бэлэглэх бөгөөд Голомтбанк болон Капитрон банк ашиглан мөнгөө авах боломжтой. Одоогоор тус сайтад 380000 гаруй мянган гишүүн бүртгэлтэй байгаа бөгөөд өдөртөө 5-30$ доллар сардаа 150-900$ долларын цалинтай ажиллаж байна. Интернет хандалтын тоогоор тус сайтад интернетийн компаниуд мөнгө төлдөг бөгөөд хичээнгүйгээр линкэн дээрээ хүн элсүүлээд хийгээд үз. Харин үр дүнг гагцхүү та л гаргаж чадна. Мянга сонсохоор нэг үз гэдэг, линкээр ороод үзээрэй. Таниас элдэв бусын нэмэлт зүйл шаардахгүй. Маш амархан шүү. Амжилт.

    CHANCE@XXK, 2017-03-19 15:05:12, 183.177.98.34Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Altanhuyagiin zolios, uchnuun udaan hugatsaand umnuus n shorond suusan hernee yum boddoggui teneg ve?!

    Zochin, 2017-03-19 16:35:13, 66.181.186.117Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Тэнэг, хэрвээ би экс ерөнхий сайд байсан бол ингэж байх зав надад байхгүй байлаа.Үнэн санаанаасаа улс орныхоо тийм хариуцлагтай ажил хийж явсан бол энэ хүнд наргиж дуулах уйлах цаг байх уу, энэ үед.

    Зочин, 2017-03-19 17:56:01, 103.229.122.225Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Хүн ийм л байх хэрэгтэй А сайн байна

    Сүх, 2017-03-19 18:13:02, 27.123.214.119Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Ene 3 trillion togrog hevlej mgl ulsiin irgen buriin harmaanaas hilgai hiij oyutolgoin buh shahaanii tenderuudiig uvsiinhand ogson altanhuyg odoo iim mundag hun boloo yu

    Зочин, 2017-03-19 19:51:51, 202.9.41.159Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Ганц хоёр жил суусан болоод хэдэн тэрбумыг хийж байгаа хоёр чинь баяраа тэмдэглэлгүй яахав дэ. Хямралын жилд наранд байсан бол харин ч ийм их мөнгө хийж чадахгүй.

    Зочин, 2017-03-19 21:11:32, 124.158.93.56Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. Яаж ч салахгүй наалджээ энэ хоер...

    Сандаг, 2017-03-19 21:21:13, 202.9.43.150Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. 2 umhii debil ANuus ard tumniig doromjlohoo boli!!! Bas yun erunhiilugch, seruun zuudlehee boli!!!

    Ard, 2017-03-19 22:01:33, 122.201.24.32Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Элдэв муу бүхнийгээ марттал сайхан дуу дуулж дотроо онгойлгоорой

    зочин, 2017-03-20 10:18:56, 183.81.171.135Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. өнөөдөр дэнзэн нь шоронд явна доо, дараа нь өөрөө, харин ялаа эдэлчихсэн гансүх л наранд үлдэх байх

    Зочин, 2017-03-20 11:14:40, 202.9.40.122Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Энэ Гансүх чинт хэдэн жилийн ял авсан хүн юм бэ? Саяхан л шоронд орлоо гээд байсан. хэдийдээ ял нь дуусчихдаг юм?

    Зочин, 2017-03-20 17:52:04, 202.131.230.70Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Улс орныг маань өрөнд оруулж, бидний тэтгэврийг холдуулж, баахан татвар нэмэхэд хүргэсэн луйварчид дуулж жаргаад байхдаа яадаг юм?

    иргэн, 2017-03-21 01:58:49, 182.160.3.65Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: