Ардчилсан хөдөлгөөний анхдагч Э.Бат-Үүл Монголд ардчилал байхгүй гэдгийг хүлээн зөвшөөрлөө

Нийтэлсэн: 2017-03-16 18:28:00

"Ардын их хурлын төлөө” хөдөлгөөнөөс  өнөөдөр хоёр танхимтай парламент бий болгох тухай зөвлөлдөх уулзалтыг  Монголын Залуучуудын Холбооны байранд зохион байгууллаа.
 
Уг хөдөлгөөнийг Э.Бат-Үүлийн багт ажиллаж байсан, Нийслэлийн Ерөнхий Менежер асан н.Бадрал тэргүүтэй хүмүүс удирддаг аж.Хачирхалтай нь энэ үеэр Ардчилсан хувьсгалыг манлайлсныхаа төлөө Монгол Улсын Баатар цолоор шагнагдсан, Нийслэлийн Ардчилсан намын дарга Э.Бат-Үүл Монголд ардчилал байхгүй хэмээсэн юм.
 
Тэрбээр  уг уулзалтанд үг хэлэх үеэрээ: "Монголын нийгмийг ардчилсан нийгэм гэж хараад байгаа. Үнэндээ тийм биш болсон. Монголын нийгэм өнөөдөр олигарх дэглэмтэй, олигархи нийгэм болсон. Эдийн засаг ч  зах зээлийн харилцаагаар хөгжих боломжгүй болсон. Жишээ нь дөрвөн айл хашааны газраа нийлүүлээд 40 айлын орон сууц барих боломжгүй, харин УИХ-ын гишүүн орон сууцны хороолол барьж болно.
 
1992 онд бид Үндсэн хуулийг батлахдаа хэд, хэдэн зүйлийг урьдчилж харж чадаагүй. Жишээ нь сонгогчид саналаа худалддаг болно чинээ тооцоолоогүй. Сонгогдсон хууль тогтоогч нь эрх мэдлээ ашиглаад ёс зүйгүй нийгэм тогтоочихно чинээ бодоогүй.
 
Монгол Улсын Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулж хоёр парламенттай болох хэрэгтэй байна. Нэг нь нөгөөгөө хянадаг байх.УИХ, Засгийн газрын төвшинд Үндсэн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах ажлын хэсэг байгуулсан. Үнэхээр Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах хүсэл эрмэлзэл байгаа бол Үндсэн хуульд өөрчлөлт оруулах санаачилга гаргаж байгаа хөдөлгөөнүүдээс төлөөллийг нь багтаах ёстой гэж би бодож байна." гэв. 
 
Э.Бат-Үүл эрх баригч  байх үедээ буюу 2016 оны 4 сарын 10-нд  “Улаанбаатарын хавар” Нийслэлийн Ардчилсан намын баярын үеэр үг хэлэхдээ : "Монголын ардчилал бол Америкт ч гайхуулж болох пост модерн ардчилал.... Цогтсайхан маань, Зоригоо маань, нөхөд маань харсан ч болоосой... 26 жилийн хугацаанд ардчиллынхаа хүрсэн үр дүнгээр бид өнөедөр бахархаж болно. " хэмээж байсан билээ.
 
 
Э.Мягмардорж
СУРТАЛЧИЛГАА :

97 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Энэ салга буриад С.Зоригийн хэргийг нуун дарагдуулсан зүйл ангиараа ялаа эдлээд Тахир Соёотод сууж байх ёстой

    Зочин, 2017-03-16 14:42:28, 202.9.41.213Хариу бичих

  2. ЦУС ШИНГЭЛЖ, СУДАС ЭРҮҮЛЖҮҮЛЭГЧ ЛИ ЭР КАН Тус бүтээгдэхүүн нь МУ-д албан ёсны зөвшөөрөлтэйгээр 12 дахь жилдээ борлуулагдаж байгаа бөгөөд ЦУС шингэлж, ХОЛЕСТРИНЫГ бууруулан СУДАСНЫ ХАТУУРАЛ НАРИЙСЛЫГ ЭРҮҮЛЖҮҮЛСНЭЭР Атесклероз буюу Судасны хатуурал нарийслаас шалтгаалах ТАРХИ /цусан хангамжийн дутагдал, бусад зовиур/, ЗҮРХ /цусан хангамжийн дутагдал, хэм алдалт, шигдээс, ишеми/, ДАРАЛТ ба ХУЯН, бусад эрхтэнүүдийн /элэг, бөөр, хөлийн гэх.м/ судасны хатуурал нарийсалтай холбоотой эмгэгүүдийг эрүүлжүүлж, хүндрэлүүд болох ХАРВАЛТ, ШИГДЭЭС зэргээс урьдчилан сэргийлэх үйлчилгээтэй. Та бүхэн биед илрэх зовиуруудаа дараад өнгөрөх үү? Өвчин үүсгэж буй шалтгааныг нь арилгах уу? Тухайн өвчлөл /эмгэг/-үүдийг үүсгэж буй шалтгаан нь ганцхан судасны хатуурал байвал ТА зөвхөн ШАЛТГААНтай нь тэмцсэн нь илүү үр дүнтэй байх болно. ҮНЭ: 1 курс- 3 сар хэрэглэх 660’000₮, 1 сараар хэрэглэх нь 220’000₮ Лавлах утас: 96665038 ЛИ ЭР КАНы танилцуулга бичлэг: https://www.youtube.com/watch?v=XZjH7-ny-ac

    Зочин, 2017-03-16 14:46:48, 202.179.24.10

    Ардчилсан хөдөлгөөний анхдагч нь Э.Бат-Үүл биш шүү дээ. Шатны харанхуй хонгилд нуугдаж байсан гээ биз дээ?

    Зочин, 2017-03-16 16:20:57, 103.26.193.39

    Жишээ нь дөрвөн айл хашааны газраа нийлүүлээд 40 айлын орон сууц барих боломжгүй, харин УИХ-ын гишүүн орон сууцны хороолол барьж болно. Тийм юм байна. Эрдэнийн Бат үүлийн Эрдэнийн төгөл хотхон сайхан хотхон барьсан байна

    Зочин, 2017-03-16 19:05:25, 202.9.40.190

    БАЛАЙ ЮМ Ч БОЛОХ Л ЮМ ДАА ЭНЭ НӨХРИЙГ ЭБЭ УЯАНЫХ НЬ УРТ БОГИНЫГ ТААРУУЛААД БАЙХ ШИГ ХАРАГДАХ ЮМ ДАА ИХ Л НЭЭНТГЭНД ОРЧИХСОН ЮМ БАЙНА ДАА ТЭР ЭЦГИЙНХЭЭ НЭРИЙГ ХҮНДЛЭЭД ИНГЭЖ БАЛАЙРЧ ЯВХАА БОЛЬЧИХООЧ ИХ Л ТЭНЭГТЭЖ БАЙНА ДАА

    Зочин, 2017-03-16 20:15:06, 43.242.243.214

    Ene lalar hulgaich Chin jiliin omno l Mongold ardchilal baina geed huzaad baisan biz dee lalar hulgaichiin ug mon doo

    Зочин, 2017-03-16 23:49:41, 212.95.7.14

    Бузар хамелеон юм даа чи, Бат Үүлээ! Чи одоо Монголд хэрэггүй шүү дээ. Хэн чамд одоо итгэх юм? Хэн чамайг сонсох юм? Монголыг бузарлаж ханаагүй юу? Ичдэг нүүр гэж байна уу

    Зочин, 2017-03-17 08:29:15, 50.159.60.154

    ene salga nobsh darga boloxooroo ardchilsan bolchixdog dargaas buuxaaraa ardchlalaa yzen yadagch bolj jyjig toglox yum daa ali ni zub yum bol oo...salgalsan xar shaaraa ....

    Зочин, 2017-03-17 15:54:17, 202.21.119.94

    Ardchilal yardag buh hulgaich nar hulgai hiigeed duussan tul ardchilal baihgui bolson ene unen lalar hulgaich terbumtan oligarhi elbegdorj batuul nar ardchilagch baisan gej haa negtei jorlond hoshnogo archsan soningiin tasarhai deer bichseniig unshih bolno mongolchuudaa bidniig horin heden jil baihgui ardchilal yarij bidniig doromjilson zairsan hulgaich elbegdorj batuul hoeriig tolgoigoo tasalj zaazaar avah heregtei jorlond hevtej baih estoi tolgoinuud

    Зочин, 2017-03-17 19:50:26, 212.95.7.41

    Lalar hulgaich unen heljee

    Зочин, 2017-03-18 09:18:05, 212.95.7.41

    Odoo Mongold ardchilal gedegiig oodon chotgor hulhi hulgaich elbegdorj omhii amaaraa hiij baina

    Зочин, 2017-03-18 09:21:17, 212.95.7.41

    Ардын Их Хурлын төлөө хөдөлгөөн чинь тэгвэл Бат-Үүл,Эбэгийн карманы хүмүүсийн байгуулсан хөдөлгөөн юм шив дээ хөөрхий.Дэмжие гж бодсон буруутах шахлаа.Шоронд орчихгүйн тулд үзэж тарж бхшив,Бат-Үүл.

    Зочин, 2017-03-24 08:46:14, 139.5.218.14

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. С.Зоригийн эхнэр Булгантай сексддэг байсан байж одоо Зоригоо маань ч гэх шиг худалч новш

    Зочин, 2017-03-16 14:43:32, 202.9.41.213Хариу бичих

  4. Chuluudain opshor gj yu bhv bat uuliin l opshop bga.hogiin amitan shopond opohguin tul ih uzej bh shv

    Зочин, 2017-03-16 21:51:26, 202.9.41.87

    Булган Зоригийн эхнэр юу байхав дээ ,тэр үед нийгмийн хонгор шиг ЖИБО байсан юм биш үү.

    ЗОчин, 2017-03-17 03:59:30, 207.181.228.79

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. Tiim l yum bol naad baatar interee yah gej avsiin chuham l bi chine ardchilaliin altan haraatsai shuu geed gutsaad idej uuchhaad suudlaasaa multrahaar olon yum shaadagiin chi er ni odoo bol zailah bolson hogiin uul mine nar uzehsen

    Зочин, 2017-03-16 15:01:32, 98.232.65.9Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. ZORIGIN ASUUDAL BOL END PADGUIL BAIHGUI YU

    Зочин, 2017-03-16 15:08:12, 202.9.40.199Хариу бичих

  8. cham sig sine ardchilsan yanhan hol yabahgyi ee!!!chinii chag ni bolj senesen?Ta nar sig zalit har yneg hosyygaaraa soroo ymeheh chini ene dee?Argaa barahgdaa Mongold ardchilal baihgyi gej gonginob yy?Hyz!!!muu mal aa!!!!muugaan yzej ard tymenii nyden deer tarchilnaa!!!muu haraal idsen nobs?....

    ardchilsan yanhan Bat-yyl,,,????!!!!, 2017-03-16 17:05:23, 148.60.92.227

    Яагаад? Зоригийг малгай алчираа юу?

    Зочин, 2017-03-16 19:21:04, 66.181.177.119

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. тиймээ монголд ардчилал үнэхээр байхгүй.

    Зочин, 2017-03-16 15:18:23, 202.9.43.172Хариу бичих

  10. Ardchilaliig ygyi hiisen hyn ni ta eereen Elbegdorj naiztaigaan hamtarch bylsilsan biz dee!yu geed hyzaad baigaa geleg be?Muu har luibarchin chini!!!!hol ochij hyzbal barab?...

    Hylhi Bat-yyl?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 2017-03-17 18:07:01, 148.60.92.227

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. Odoo l huleen zuvshuurch bna u

    Зочин, 2017-03-16 15:40:00, 103.10.20.34Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. үгүй болгоход нь та мөн их гар бие оролцсон доо

    зочин, 2017-03-16 16:00:57, 203.91.118.180Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ардчилалыг жинхэнэ утгаар нь хэрэгжүүлж чадаагүй нь үнэн.Одоо л үнэнээ хэллээ дээ

    Deccи, 2017-03-16 16:07:01, 202.179.31.109Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Ардчилсан хөдөлгөөний анхдагч нь Э.Бат-Үүл биш шүү дээ. Шатны харанхуй хонгилд нуугдаж байсан гээ биз дээ?

    Зочин, 2017-03-16 16:20:40, 103.26.193.39Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Zuvuu zuv. Uter turgen togtoltsoogoo oorchlie, ur huuhdiinhee tuluu!

    Uvgun, 2017-03-16 16:29:38, 43.228.129.109Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Дарга байхад сайхан ардчилсан орон байжээ гэж... Харин жирийн иргэн болчихоор ардчилал гэдэг юм нь алга болчихож байгаа юм байна л даа. Бат-үүл эргээд дарга болохыг л мөрөөдөж байгаа байлгүй дээ.

    Зочин, 2017-03-16 16:50:13, 103.57.92.20Хариу бичих

  22. Кккк яг үнэн элийдоржийнхоо яг өрөөсөн дугуй дүр эсгэгч луйварчин хулгайчид

    Зочин, 2017-03-16 16:52:04, 39.7.51.222

    яг үнэнийг хэлэхэд ардчилал байхгүй шүү.

    Зочин, 2017-03-16 19:30:48, 202.9.43.172

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Салга зөнөг өвгөн гуай одоо болно 28 жил наа хоосон ардчилалаараа монголыг самарлаа там руугаа тонилж үз

    Зочин, 2017-03-16 16:52:52, 39.7.51.222Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. хүүдээ тендер өгөөд ардчилсан гэж өөрийгөө дөвийлгөөд байсан баас шүү дээ.

    Зочин, 2017-03-16 16:57:03, 182.160.35.160Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Ер нь энэ хүмүүсийн итгэл алдралт, ардчиллыг харааж зүхээд байгаагын гол буруутан нь АН ын албан тушаалын төлөө хууль дүрэм, журмаа уландаа гишгэж улайрсан шунал тачаал юм. Эрх мэдэлтэй байхдаа юуч хийгээгүй байж одоо ниргэсэн хойно нь хашгирч байгаа нь эмгэнэлтэй.Энэ нь тэднийг ямар алсын хараагүй, мэдрэмжгүйг нотлоод байна.

    Чи, 2017-03-16 17:04:40, 45.117.34.6Хариу бичих

  28. ARDCHILALIN BUYANGAAR AMID YAVJEEJ

    Зочин, 2017-03-16 17:16:07, 202.9.40.199

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. Монголын Ельцин шүү дээ малнуудааааааааааааааааа

    Зочин, 2017-03-16 17:18:40, 202.9.41.206Хариу бичих

  30. Тэгвэл жинхэнэ дампууруулагч хулгайч юм байна шүү дээ.

    Зочин, 2017-03-16 19:19:51, 103.26.193.39

    Ельциныг Оросын ард тумэн хараадаг юм шуу тархины тураалаа

    Зочин, 2017-03-17 02:28:16, 67.111.249.98

    ГУДАМЖНЫ АРДЧИЛАЛЫНХАНД БОЛ БАТҮҮЛИЙГ ЕЛЬЦИНТЭЙ АДИЛТГАНА

    Зочин, 2017-03-17 06:37:58, 80.218.144.91

    elitsingee taniagyi maanag bas busdiig malaar duudna aa bas uuruu tsementen tolgoitoi xogiin shaar bj...

    Зочин, 2017-03-18 10:48:33, 202.21.119.94

    Ельцин Оросыг сүйрүүлсэн, Бат-Үүл Монголыг сүйрүүлсэн.

    Зочин, 2017-03-18 12:55:42, 202.179.23.26

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Hussen huseegui AIH iig baiguulnaa muu MAN iin lalaruudaa.

    Зочин, 2017-03-16 17:30:23, 43.228.129.109Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Монголд Чингисийн эзэнт гүрэн байна уу байхгүй, Манжийн колони байна уу байхгүй, богд хааны шашин-төр байна уу байхгүй, коммунизм байна уу байхгүй, ардчилал байна уу байхгүй, өр байна уу байна, тэнэгрэл хийрхэл байна уу түүнээс их юм алга. Солэтойооооо

    Зочин, 2017-03-16 18:09:28, 202.9.41.242Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. ан- зэрлэгүүд засаг бхаар ардчилалтай болчихдог , өөр нам засаг барихаар олигархиас сална , ардчилал бхгүй гээд бдаг. өнгөрсөн 4 жил жагсах хэлэх ярих хаалттай бсан. одоо чи трактортой жагсаал шигээ юм бодоод бвал эндүүрэл.

    Зочин, 2017-03-16 18:13:35, 122.201.21.56Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Худалч чавганц хилллари,Монгол бол Азийн үлгэр жишээ ардчилсан улс гэж шаасан түүхтэй.Харин сайн санаат Аун Сан Су Чи чин үнэнээр нь "Дүр эсгэсэн хуурамч ардчилал дарангуйллаас доор" гэж хэлсэн юм.Гэвч Ан-н гамингууд үүнийг үгүйсгэж өөрсдийгөө маш чухал хуьсгал хийсэн гэж донгосцгоодог юм.Өөрсөддөө л том хувьсгал лдаа.Далан жилд бүтээн босгосон бүх ард түмний өмчийг өмч хувьчлал нэрээр хулгайлж цөлмөх гэсэн хэсэгхэн хулгайчуудын хийсэн самуун л байсан шүү дээ.Шоронгийн хулгайчууд сайн сайхан хувьсгал хийнэ гэж байх уу.Хэн ч бодсон үгүй шүү дээ.Өмхий хиллари чавганц монголоор даажигнасныхаа горыг амсч Трампад ялагдсан даа.

    зочин, 2017-03-16 18:20:27, 150.129.142.49Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. Бат-Үүл чинь жаахан мэдрэл муутай галзуу маягийн хүн шүү дээ. Үе үе л сүржигнээд, бас Ленинтэй үзэлцэнэ гэж дөвчигнөөд байдаг юм.

    Ггл, 2017-03-16 18:21:49, 202.9.41.254Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Монгол улсад 27-н жил дүр эсгэсэн хуурамч ардчилал оршин тогтносон байна. Одоо үхэр монголчууд ардчилал гэж хоосон солиорч явдагаа болих хэрэгтэй.

    Зочин, 2017-03-16 18:22:19, 202.9.43.172Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Ийм мэдрэл муутай хүн ерөнхийлөгч болох нь дээ!!!!

    Доо яам, 2017-03-16 18:23:22, 202.9.41.254Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. салга хүн хог одоо бас юугаа хуцан улиад байгаа өгөр вэ? замаас зайлаач ховдог шунахай гахай чинь

    Зочин, 2017-03-16 18:25:15, 182.160.38.229Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Chi negen

    Zochin, 2017-03-16 19:51:26, 172.58.140.234Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Бат уул ажилтаи хуухэд нь тендертэи уед ардчлалтаи Бат уул ажилгуи хуухэд нь тендергуи уед ардчлалгуи болчихдог ямар сонин ардчлал вэ???????????

    democracy, 2017-03-16 19:54:57, 85.117.112.49Хариу бичих

  50. Яг үнэн. Ха ха

    Иргэн, 2017-03-16 20:35:07, 182.160.0.202

    Erdeniin togol gj ih tom hothonii ezen dee ene hun.anh nadad mashin ch bhgui gj heruul hiigeel bogs uhaal bdg bsn da

    Зочин, 2017-03-16 21:53:12, 202.9.41.87

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Ard tumen bugd teneg bish shuu. Olson huuli bus orlogpo butsaaaaaa. Son or tuv bur tsetseglej baigaag bugd harj baigaa shuu Dee. Bitnii tenegt. Olson buh zuilee ezded ni butsaa

    Zochin, 2017-03-16 21:17:21, 202.21.125.17Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Элбэгдорж та хоёр ардчилсан хувьсгалыг өөрсөдөө устгаж улсаа гударч идсэн. Өөрсдийнхөө баяжсан хүмүүсийн турсаныг хар.

    Зочин, 2017-03-16 21:51:01, 103.57.94.128Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Uneheer muuhai hun ym .mgliin ard tumniig ih l basaj doromjilj bn da salga lalar

    Зочин, 2017-03-16 21:54:00, 202.9.41.87Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. энэ лалрын анхдагч гэж ямар юм байсийн. хөгийн нэг муу хөшөө дурсгал эвдэгч өчүүхэн муу ховдог гахай

    Зочин, 2017-03-16 22:00:11, 182.160.39.74Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. сэтгэцийн өвчтэй энэ ардчилсан хочтонгуудыг төрөөс хол байлга

    Зочин, 2017-03-16 22:02:05, 182.160.39.74Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Энэ нэг юм гөгий толгойлчихоод мөн ч их бөнжигнөх юм даа. Одоо болиосой. Модноос гарсан гэдэгээ мэддэггүй юм байхдаа. Зүгээр л гэртээ суугаад өнгөрсөн 4 жил хогны уут энэ тэрээс олсон жаал зугаа юмаа гудраад хэвтэж байхгүй зүгээр.

    Энх, 2017-03-16 22:07:21, 202.21.106.109Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Sain baitsgaana uu? HUMUUNII HAMGIIN AIMAAR NI HUVIGAL BOLOH #OOROO GEGCH BI# NI DIILEED BUHNIIG BUGDIIG SANAAN ZORGOOROO, BODLIIN DURAARAA GAZAR DEEREE HED HED OORCHLOGDOH, HEDEN ARVANTAA HEDEN TIISHEE HOLBIROH, HORVOH. BUUR AIMSHIGTAI AGAAD HORLONTOI HORTOI NI HUN GEGDEHIINHEE UTGA UCHIR UCHIG BOLOH ALIVAAN UZUUR YOZOOR, MON CHANARIIN NI ULEMJIIG TOLIDOH MELMIIDEH "BI GEECH BODI" YUM SHUU BUYU AMITAI, AMID, HIIMORI-SUR-SULDTEI YUM-ED-BIE BUHII JAM JANTSAN YOS TSAAZ TSADIG ZAADAS BUHIITEI BIET GEDGEE #OOROO GEECH BI#-GEEREE BUSDIIN AMAND, HEVLEMEL TSAASAN NOMOND TOLGOIGOO OGCH ALDAAD USTGAGCH SONOOGCH. HIHIHI, Bat-Uul hiigeed, Baabraar, Elbegdorjoor, S.Bayaraar, Ch. Saihanbilgeer, Bayartsogtoor gehchlenguud, edgeeriin hoinoos yavj ogch bui zaluus EDOO L SUNSGUI SUGUUD.

    YUM-UZ, 2017-03-16 22:59:22, 216.240.89.20Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. MAN iin tulburt lalaruud ajlaa sain hiij baih shig. Tegeh tusam bid changarnaa. Sheesee dusluul dusluul oligarhuudaa.

    MAN, 2017-03-16 23:43:39, 59.153.113.110Хариу бичих

  66. Ингэж амьд явахаар амиа хоролчооч АНы дебилээ

    Зочин, 2017-03-17 23:54:26, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. Энэ найзынхаа эхнэртэй завхайрч явдаг бөгсний донтой сэжгийн лалар чухам ямар золбин ноход ардчиллын үзэл санааг булшилсан талаар хэлэхгүй байгааг та нар анзаарав уу.Монголын ардчиллын дайснууд бол Ан-н гамингууд өөрсдөө юм.Тэд буруу замаар орсныг талийгаач Бошигт олон жилийн өмнө хэлж майхан бариад эсэргүүцэл зарлахад нь баабар гэдэг хулгайч нохой хулгай хийхэд нь саад боллоо гээд зүсэн зүйлээр харааж байж билээ.Одоо ардчиллын үзэл санаанд үнэнч /Ан-д биш шүү/ иргэд Ан гэгч өмхий жорлонгоос гарч жинхэнэ ардчилсан үзэл санаа,арга барилтай шинэ ардчилсан нам байгуулах хэрэгтэй.Эс тэгвэл монголын ардчилал Ан гэгч өмхий жорлонтой хамтдаа Титаник шиг живж алга болно.

    зочин, 2017-03-17 01:04:16, 122.201.21.152Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. omhii salga hutsaa. chinii ooriin chini hiisen ajil. idej tsusalj chadahgyi bolohlooroo onoo uligaln magtdag namaa gutaahchaa boljee. omhii salga hyyteigee niilj heden munharsan maluudiig amjij jaal shullaa. odoo hulgain zoosoo ideed suu. shorond jargah tsag chini irj baina

    unshigch, 2017-03-17 02:16:58, 62.203.140.214Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. Hoorhii Batuuliin ehneriig orovdoh yum,araaraa taviulaad

    Zochin, 2017-03-17 06:41:10, 172.56.13.100Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. УЛААНБААТАРЫН ГУДАМЖИНЫ АРДЧИЛАЛЫНХАНД БАТҮҮЛ САЛГА ОЛДОХГҮЙ УДИРДАГЧ МӨН АРДЧИЛАЛЫН АЛТАНХАРАЙЦАА ГЭГЧ САЛГА, ГЭР УХДАГ ХУЛГАЙЧ САЛГА БАТҮҮЛ ЗОРИГИЙН АВГАЙ ДЭЭР ГАРЧИХААД ОВОГНОЖ БАЙХ ҮЕД ЗОРИГ ГЭРТЭЭ ОРЖ БАТҮҮЛД АЛУУЛСАН ГЭДЭГ Л ҮНЭН БАЙХ

    Зочин, 2017-03-17 06:44:57, 80.218.144.91Хариу бичих

  74. Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. МАНЫХАНЫ АМИА БОДСОН ХОНЗОГНОЛ ХУДАЛЧ ХУЛГАИЧ ЛУИВАРЧИДЫН ШУНАЛ ЭХ ОРНЫГ МИНЬ ДАМПУУРАЛД ХҮРЭГСЭН ҮНЭН

    Зочин, 2017-03-17 08:22:05, 202.179.29.87Хариу бичих

  76. Ингэж амьд явахаар амиа хоролчооч АНы дебилээ

    Зочин, 2017-03-17 23:54:07, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. Батүүл ажилтай хүүхэд нь тендертэй үед ардчилалтай. Батүүл ажилгүй хүүхэд нь тендергүй үед ардчилалгүй болчихдог ямар сонин хагас галзуурсан ардчилал вэ???????????

    Зочин, 2017-03-17 08:29:43, 182.160.35.49Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Ta nar uursduu ardchilaliig ustgasan sht ergyy novsh

    Зочин, 2017-03-17 09:43:53, 202.9.43.223Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Ирээдүйд байгуулагдах Ардын Их Хурлын Тэргүүлэгчдийн дарга /Ерөнхийлөгч/, Улсын Баатар Эрдэнийн Бат-Үүлийн төлөө саналаа өгцгөөе!

    Зочин, 2017-03-17 09:45:13, 202.179.23.106Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Сонгогчид саналаа худалддаг болно чинээ тооцоолоогүй. Сонгогдсон хууль тогтоогч нь эрх мэдлээ ашиглаад ёс зүйгүй нийгэм тогтоочихно чинээ бодоогүй. Э.Бат-Үүл 76 нь мөнгөөр, бэлгээр, худлаа яриагаар хахуульдаад УИХ-ын гишүүн болно гэдгийг тооцоогүй. Зочин нөхөр Бадрал бол шударга гар шүү.

    Зочин, 2017-03-17 10:14:34, 59.153.87.204Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. АЛБА ТУШААЛ ЭРХЭЛЖ ХҮҮДЭЭ ТЕНДЕР ӨГЧ БАЙХДАА арчилалын буян УХААНЫ ЮМ ЯРИАД ЯВЖ БАЙСАН АРД ТҮМНЭЭС ТАСАРААД ОДОО ГУДАМЖИНД ГАРАХААРАА АРД ТҮМНЭЭ БОДДОГ ХҮМҮҮС БОЛДОГ.ҮҮНИЙГ ЧИН ДҮР ЭСГЭСЭН АРДЧИЛАЛ ГЭЭД БАЙГАА ЮМ.ТА НАР ЗОРИЛГО арчилал ГЭЖ ХУДАЛ ҮЛГЭР ЗОХИОЖ АРД ТҮМНИЙ ӨМЧ ХӨРӨНГӨ ХУЛГАЙЛЖ АРД ТҮМНИЙГ ЯДУУ БАЙЛГАХ ШҮҮ ДЭЭ.1996-2000 ОНД ӨМЧ ХУВЬЧЛАЛ НЭРЭЭР БААХАН ИДЭЖ УУСАН 2012-2016 ОНД БОНД,ХОГНЫ УУТ ГЭР ХОРООЛЛЫН БАРИЛГАЖУУЛАЛТ НЭРЭЭР ХҮҮДЭЭ БААХАН МӨНГӨ ӨГЧ ОФШОРТ НУУСАН ИЙМ Л ардчилалыг БҮТЭЭСЭН ДЭЭ САЛГА ТОЛГОЙ МИНЬ

    АН ГИШҮҮН, 2017-03-17 10:53:11, 49.0.147.28Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. Manaihan hyn muulahdaa garguud yumaa Durgyi hyrchihlee Yamar muuhai yum b

    Зочин, 2017-03-17 11:41:13, 108.41.62.79Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Баасных нь ардчилал,ардчилал гэж юм ерөөс байгаагүй,харин түүгээр бамбай хийсэн луйварчингууд төрд гарч энэ улсыг идэж гүйцсэн дээ.

    Зочин, 2017-03-17 11:53:19, 103.212.117.11Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Олон сайхан залуучууд сйахан нийгэм байгуулахын төлөө сэтгэл нэгдэн Элбэгдорж Бат Үүл Эрдэнэ Баярцогт тэргүүтэнгүүдэд итгэж байсан даа. Итгэл хөсөрдүүлж амьдралыг итгэлгүй болгосны хариуцлагыг хэн үүрэх ёстой вэ?

    Зочин, 2017-03-17 14:13:31, 122.201.27.244Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Анханаасаа байгаагуй.Бээжингээсээ зохион байгуулсан онгот хувьсгал болсон.

    Зочин, 2017-03-17 14:30:07, 122.201.24.23Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. Энэ тэнэг авгай солиорсон бололтой. Ер нь Монгол орныг хагалгах бутаргах зорилготой хятадын тагнуул байгаа юм. Эрлийз хурлийз царайлчихаад ийм юм хийгээд явж байх юм. Монгол орны тусгаар тагтнолын билэг тэмдэг болсон ерөнхийлөгчийн байр суурийг ганхуулж худлаа мэдээлэл тараасныхан төлөө өөрийг нь АТГ чирч өгөх хэрэгтэй.Яасан гэж энэ эрлийзэд итгэх болж байна. Нотлогдсон, батлагдсан юм байх хэрэгтэй шүү. Элбэгдорж өөрөө АТГ шалгуулах дээрээ тулвал яваад очно. Санаа зовох хэрэггүй Уянгаа. Нөхрийнхөө идэж ууснийг сайн мэдчихээд хуц.

    Зочин, 2017-03-17 15:37:24, 124.158.109.140Хариу бичих

  96. Ингэж амьд явахаар амиа хоролчооч АНы дебилээ

    Зочин, 2017-03-17 23:52:39, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Олгиорхууд Монголыг алж байна. МАН С.Баяр, М.Энхболд, Бадамжунай,Сугар,Зоригтбаатар, Сү.Батболд, Сундуй, Нямдорж, Ганзориг, Багабанди түүнийг тойрон хүрээлэгч захиалагчид, Идэвхитэн, Яаблаг Батбаяр гээд эдгээрийг хамгаалагчид, одоо төрд үе залгамжлан гараад байгаа хүүхдүүд нь МОНГОЛЫГ ҮЕ ДАРААЛАН УСГАХ гэж байгааг ард түмэн харж байна. Одооч МОНГОЛ ЭЛГЭЭРЭЭ ХЭВТЭХ НЬ АРГАГҮЙ ЮМ. Зочин, 2017-03-17 14:15:05, 124.158.109.140

    Зочин, 2017-03-17 15:38:31, 124.158.109.140Хариу бичих

  98. Ингэж амьд явахаар амиа хоролчооч АНы дебилээ

    Зочин, 2017-03-17 23:52:47, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. АРДЧИЛАЛ БАЙХГҮЙ БОЛГОСОН МАН КОММУНИСТ ДЭГЛЭМИЙГ ХЯТАДААС АВЧ хэрэгжүүлж байна. Коммунистууд хэзээ ч ардчилагчид байдаггүй. ХЯТАДУУД КОММУНИСТ АРДЧИЛАГЧИД ШҮҮДЭЭ. Одоо МАН 37 оныг шинэ хуулбираар хийнэ. Хятадууд зааж зааварлана. Дараа нь 2020 онд МОНГОЛЫГ КИРКИЗ ШИГ ЗҮГЭЭР НЭГ АВНА. Олон улсад мэдэгдэхгүйгээр чимээгүй авах төлөвлөгөө зохиож суугаа.МАН түүнийг нь дэмжиж оронд нь доллор зээлдэнэ. Түүнийгээ аваад С.Баярын араас явцагаана даа.

    Зочин, 2017-03-17 15:49:43, 124.158.109.140Хариу бичих

  100. Ингэж амьд явахаар амиа хоролчооч АНы дебилээ

    Зочин, 2017-03-17 23:53:15, 67.111.249.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Олны үг ортой гэж хэзээнээсээ манайхан ярьдаг биз дээ.Тиймээс Батүүлийг шүүмжилж байгаа хүмүүс оргүй юм хэлээгүй л байх,зарим зүйлийг дэгэстүүлж байгаа боловуу? Бадрал гэгч хүнд хүмүүс ам сайтай байдаг юм байна лээ.Ард түмэн тэнэг биш шүү.Буруу зөвийг ялгаж салгаж харж л байгаа.Ямарч байсан Батүүл даргыг эрх мэдэлтэй байхад нь уулзах гээд уулзаж чадаагүй юм даг.Өөрийн гарын хүмүүстэйгээ уулзаж байсан нь мадаггүй үнэн.Тийм болохоор энэ хүн ямар хүн гэдэг нь тодорхой.Хувийн эрх ашгаа л дээгүүр тавьж ирсэн хүн.

    Нараа, 2017-03-17 15:54:00, 45.117.32.4Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. тэр ам сайтай батүүлийн орлогч Бадрал нь хүргэнийхээ компаниар шээдэг гүүрийг 12 саяар хийлгээд өөрөө 170 саяыг шаачихсан нөхөр шүү дээ.

    Зочин, 2017-03-17 16:49:39, 182.160.33.119Хариу бичих

  104. Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. Elbegdorj batuul hoer hoeuulaa bulgan deer zuvarch baisan

    Зочин, 2017-03-17 19:53:08, 212.95.7.41Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. За за ерөнийлөгч болчих оо

    Зочин, 2017-03-18 05:09:38, 37.163.26.236Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. 13 too urvagch too huul bol burhnii sudar

    Зочин, 2017-03-18 14:01:08, 103.229.120.49Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. Ardchilal bol setgelzuin uhaan shingesen

    Зочин, 2017-03-18 14:01:54, 103.229.120.49Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. Huulch bol yaj duudlag ogoh medlegtei baih estoi

    Зочин, 2017-03-18 14:02:56, 103.229.120.49Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. Эрүүл саруул хүн бол хүний алдааг нэг л удаа олж харвал голоод орхидог байтал бүхэл бүтэн 30 шахам жилийн хугацаанд хулгайч,худалч,журмын нөхрийнхөө эхнэртэй завхайрч байсан гэдгийг нь харсаар байж дагаж намираад яваа "ардчилсан" хүмүүсийг чухамдаа галзуу гэх үү, гэнэн тэнэгрэл гэгч сэтгэцийн өвчтэй гэх үү.Ямар ч байсан ухаан саруул хүмүүс яавч биш.

    зочин, 2017-03-18 16:00:30, 122.201.31.203Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. МАНАН бүлгийг сонгоод байгаа хоёр хөлтэй явдаг жорлонгууд байгаа цагт монголд хөгжил ярих хэрэггүй!!!!

    Зочин, 2017-03-18 18:24:57, 95.85.71.174Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. Бат-үүл ийм л нөхөр эрх мэдэлтэй, идэж ууж байхдаа үүнээс гоё аррдчилал байхгүй гээд. Эрх мэдэлгүй болж идэж чадахаа болихоор ардчилал байхгүй гээд л. Дээр хэлсн үгээрээ өөрт нь арын хаалгаар олгосон "Улсын баатар" цолоо үгүйсгээд байгаа биз дээ. Ийм л маанаг ш дээ.

    од, 2017-03-18 18:56:58, 103.26.194.228Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. Бас еронхийлогч болно гээд годьдчихсон явааг харж байгаа биз?! Олон тvмээн!! Сэрэмжтэй байхгvй бол салга, солиорсон босстой болох нь байна шvv!! Бид.

    Зочин, 2017-03-18 21:05:45, 202.70.46.221Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. дахин нэг хувьсгалд уриалаад баигаагий нь гаихаад л баигаа юм.ГЭМТ ҮИЛДЛЭЭ НУУХ ГЭСЭН МОНГОЛОО ХОРЛОХ ГЭСЭН ҮИЛДЭЛЧ ЮМУУ ГЭЖ ХАРХААР Л БАИГААМ ДАА.

    Зочин, 2017-03-20 19:48:19, 202.9.43.205Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. Alchaimer ovchin shuu dee

    Emch, 2017-03-22 17:56:57, 139.5.216.23Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. Анхнаас хэдхэн эрүүгийн хэрэгтэнүүдээс бүрдсэн луйварчидын бүлэг байсан шүү , Энд зөв хэлж ардчилал гэж юм анхнаас байгаагүй

    Зочин, 2017-03-23 21:57:58, 202.9.41.153Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. Худалч чавганц хилллари,Монгол бол Азийн үлгэр жишээ ардчилсан улс гэж шаасан түүхтэй.Харин сайн санаат Аун Сан Су Чи чин үнэнээр нь "Дүр эсгэсэн хуурамч ардчилал дарангуйллаас доор" гэж хэлсэн юм.Гэвч Ан-н гамингууд үүнийг үгүйсгэж өөрсдийгөө маш чухал хуьсгал хийсэн гэж донгосцгоодог юм.Өөрсөддөө л том хувьсгал лдаа.Далан жилд бүтээн босгосон бүх ард түмний өмчийг өмч хувьчлал нэрээр хулгайлж цөлмөх гэсэн хэсэгхэн хулгайчуудын хийсэн самуун л байсан шүү дээ.Шоронгийн хулгайчууд сайн сайхан хувьсгал хийнэ гэж байх уу.Хэн ч бодсон үгүй шүү дээ.Өмхий хиллари чавганц монголоор даажигнасныхаа горыг амсч Трампад ялагдсан даа.

    Зочин, 2017-03-23 21:59:45, 202.9.41.153Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Харин сайн санаат Аун Сан Су Чи чин үнэнээр нь "Дүр эсгэсэн хуурамч ардчилал дарангуйллаас доор" гэж хэлсэн юм.Гэвч Ан-н гамингууд үүнийг үгүйсгэж өөрсдийгөө маш чухал хуьсгал хийсэн гэж донгосцгоодог юм.Өөрсөддөө л том хувьсгал лдаа.Далан жилд бүтээн босгосон бүх ард түмний өмчийг өмч хувьчлал нэрээр хулгайлж цөлмөх гэсэн хэсэгхэн хулгайчуудын хийсэн самуун л байсан шүү дээ.Шоронгийн хулгайчууд сайн сайхан хувьсгал хийнэ гэж байх уу.Хэн ч бодсон үгүй шүү дээ.Өмхий хиллари чавганц монголоор даажигнасныхаа горыг амсч Трампад ялагдсан даа.

    Зочин, 2017-03-23 22:00:24, 202.9.41.153Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: