Х.Бадамсүрэнг Ч.Ганзоригоор солих тухай яригдаж эхэллээ

Нийтэлсэн: 2017-02-16 17:00:00

Эрдэнэт үйлдвэрийн гүйцэтгэх захирал Х.Бадамсүрэнг солих тухай МАН дотор ярих болжээ. УИХ-аас 49 хувийг төрд авах шийдвэр гарсан, хувийн хэвшлийнхэн болоод Оросын тал олон улсын шүүхэд хандах өндөр магадлалтай байгаа энэ үед Х.Бадамсүрэнгийн фигур “жулдаад” байгаа тухай намын хүрээндээ ярьж байна.
 
МАН Засгийн газраа хамгийн хурдан хугацаанд эмхлэн байгуулсан хэрнээ Эрдэнэт үйлдвэрийн захирлыг томилох гэж олон сар маргалдсан.
 
Энэ урт хугацааны тэмцэлд Ш.Бадамжунайн хүн гэгддэг Х.Бадамсүрэн ялалт байгуулж “Эрдэнэт”-ийн сео болсон билээ. Тэрээр гүйцэтгэх захирал болонгуутаа амьдрах байрандаа 200 сая төгрөгөөр засвар хийлгэж, цоо шинэ Lexus машин хөлөглөх болсон нь “Эрдэнэт”-ийг саалийн үнээ болохыг баталсан үйлдэл гэж дургүйцэж байна. Төрийн өмчийн бодлого зохицуулалтын газраас хийсэн шалгалтаар хамгийн өндөр цалинтай алба гэж Эрдэнэт үйлдвэрийн гүйцэтгэх захирлыг цохож, бууруулах чиглэл өгч байсан билээ. Тэгвэл Х.Бадамсүрэн захирал тэрхүү чиглэлийг үл тоомсорлож, өдгөө нэг сард арван мянган долларын цалинтайгаар ажиллаж байна. Өөрийнхөө хангамжинд ийнхүү анхаарахаас гадна орон тооны зөвлөхөө зургаа болгож, хоёр дахин өсгөөд тус бүрт нь цалин хангамжийг “тултал” нь өгдөг болжээ.
 
Энэ мэт үйлдэл нь Х.Бадамсүрэнг “түймрийн үед” гал дээр тос нэмэх этгээд хэмээн үзэхэд хүргэж, илүү зангарагтай, олон нийтэд хүлээн зөвшөөрөгдсөн хүнээр солих нь зүйтэй гэж намын удирдлагын түвшинд хүчтэй яригдаж байна. МАН олонхоороо юуг ч шийдэж чаддаг хойно, хамгийн магадлалтай хүнээр өнөөх Ч.Ганзориг дахин яригдаж эхэллээ.
 
Ш.Даваа
 
СУРТАЛЧИЛГАА :

37 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. ganzorigoo taviad 1mur dollariin terbumtan bolgochih.hanadgui lalar hulgailsan munguuru huuge UIH gishuun bolgono huun ichihgui boln.odo uuru dahinaa mongoliin emegnel

    Зочин, 2017-02-16 19:12:41, 202.9.40.199Хариу бичих

  2. Чихрийн шижин, Таргалалт, Өвдөгний зөөлөн эдийн гэмтэл, Хоолой өвдөх, Ходоодны шарх, Ходоодны Хеликобактери, Элэгний Б, Ц вирус, Цус багадалт, Нойр булчирхайн үрэвсэл, Бамбай булчирхайн өвчин, Түрүү булчирхайн үрэвсэл, Нурууны өвчин гэх мэт өвчин эмгэгүүдийн талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл: healthnewsmn.blogspot.com

    Зочин, 2017-02-16 23:22:23, 66.181.185.201

    НЭГ ДЕБИЛИЙГ НӨГӨӨ ДЕБИЛЭЭР СОЛИОД ЧАНАРЫН ЯМАР Ч ӨӨРЧЛӨЛТ ГАРАХГҮЙ.

    Зочин, 2017-02-20 12:38:44, 112.72.15.234

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. Ганзоригоос өөр Эрдэнэтийг аваад явчих хүн алга байна шдээ ялангуяа энэ хэл амтай,олон улсын арбитражын шүүх хурал дээр асуудал яваа үед

    Зочин, 2017-02-16 19:16:05, 66.181.189.56Хариу бичих

  4. erdenet 100 sayaiin or tolj bgaa ni unen bol shorond bh uostoi hub biz dee ene ganzorig chin

    Зочин, 2017-02-17 10:20:29, 202.9.42.232

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. БАДАМСҮРЭН ЖААХАН ДУУМУУТАЙХАН БАЙХ Л ДАА ГАНЗОРИГ БОЛ НЭЛЭЭД ДУУТАЙ ХҮН ШҮҮД ЭЭ

    Зочин, 2017-02-16 19:19:46, 80.218.144.91Хариу бичих

  6. Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. БСүрэн нь улсын хөрөнгийг хайрлахгүй гэдгээ харуулсан ч ГЗориг-г идэж ууж зувцуулахдаа бүүр илүү туршлагатай гэж үзэж бгаа юм бна

    Зочин, 2017-02-16 20:10:41, 213.55.176.220Хариу бичих

  8. Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. Орос болон хувын хэвшилийнхэн олон улсын шүүхэд хандаад юу олж долоохын төр ард түмэний хөрөнгийг цөөнх авч дураараа иднэ гэсэн юм байхгүй оросууд яагаад бүхэл бүтэн улсын төр гэж байхад хажуургаар нь гараад хувийн хэвшилийнхэнтэй наймаа хийсэн юм ? Гэдэг асуултанд хариулах нь уу?

    цэцэг, 2017-02-16 20:36:18, 202.9.41.121Хариу бичих

  10. Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. "Идээний бага нь амттай" гэсэн үг байдаг Та Эрдэнэт-ээс хангалттай хуссан , хүү чинь УИХ-ын гишүүн болсон одоо ХВАТИТ

    Зочин, 2017-02-16 20:38:50, 150.129.141.109Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. ali ali n yalgaagui shdee, ganzorig n nogoohoo bodbol arai jaahan sovesttoi bh

    Зочин, 2017-02-16 21:48:28, 66.181.178.50Хариу бичих

  14. Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. Ганзориг хулгайч Батхүү, Сугартай нийлж Эрдэнэтийн 51 хувийг 160 сая доллараар тавьж туусан новш. Идэж барахгүй энэ их мөнгөө аваад авсандаа орох уу

    Зочин, 2017-02-16 23:00:55, 202.9.40.10Хариу бичих

  16. Сбаярыг орхичихлоо

    Зочин, 2017-02-18 14:26:14, 66.181.176.189

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Оросын тал заргалдахгуй ее! Энэ яриа зовхон ашиг хонжоо хайсан утгагуй яриа! Хулгайчид хулгайн монгоор нь юм зарсан бол хамт бурууддаг байхгуй юу!!! Ростех оороо олон улсын санкццанд байж гадаадад уйлдсэн энэ булхайгаа юу гэж зарлахыг хусэх вээдээ!!!

    Уншигч, 2017-02-16 23:59:01, 103.26.195.76Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Gereendee naaduul chini ingej shogtokhiig medeed tusgai zaalt torguuliud oruulchikhsan bgashdee! Deerees ni UIKhural chini shyykh bish. Yamar ch arbitraar orson Mongol uls burrutna! Yamaan deer temeenii garz gdg bolno doo! Ene Ganzorig gdg khulgaich bol odoo bolno! Khamaagyi tsusalbal khagardag tal bii shyy!!!

    Man, 2017-02-17 00:26:53, 66.181.190.186Хариу бичих

  20. Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Badamsuren uudtei hun bish. Huviin sonirhol ihtei, hyataduudtai ih Dotno gedeg

    Zochin, 2017-02-17 00:34:08, 103.229.120.47Хариу бичих

  22. Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. turiin ezemshil, medeld baihleer ard tumniih gej anduurdag chin ene shuu dee. bizness aj ahuig huviin hevshil ajilluulj, tur hyanalt tavij, tatvaraa avch niigemd ur ashigtai zartsuulna gesen undsen zarchimd tulguurlahgui bol turiin erhend garsan eeljten ashig honjoo zuvchuulah geed ulsyn hurungu ursana daa. ulsyn nerees udirdana gedeg ni urgelj ashig sonirhlyn zurchiltei bna gesen ug.

    zochin, 2017-02-17 07:48:31, 66.181.185.172Хариу бичих

  24. Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Зөвхөн Бадамсүрэн биш МАН хан Эрдэнийг булаан аваад яг л иим нүүр царайтай болгоно доо.

    Зочин, 2017-02-17 08:13:42, 66.181.160.52Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. 1 лаларыг нөгөө лалараар нь сольж байгаа юм биз дээ

    Зочин, 2017-02-17 09:24:18, 103.26.194.8Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. ЗӨӨЛЧИЛЖ БАИХАД ГАНЗОРИГ ДЭЭР ЮМ БАИНА Л ДАА

    Зочин, 2017-02-17 10:14:21, 202.179.29.84Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Нэг хулгайчийг нөгөөгөөр солидогоо болих цаг болоогүй юу? Арай л дэндэж байна. Шуналтай дээрэмчдийг хооронд нь уралдуулж байгаад Эрдэнэтийн захирал болгодог ,Эрдэнэт Монголынх биш Ганзоригийнх гэж зарлавал таарна. Хагартлаа баяжсан ,офшорчин Ганзориг офшорынхоо мөнгийг үржүүлж,Эрдэнэтээс ахин дахин саан бас нэг хүүхдээ их хуралд суулгах нь л дээ. Ямар идэж ханадаггүй сэтгэл вэ?

    Зочин, 2017-02-17 10:37:58, 150.129.140.220Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Энэ нийтлэлийг Ч.Ганзориг sonin.nm-д хэдэн ₮ төлж нийтлүүлсэн юм бол доо хөөрхий.

    Бадмаа, 2017-02-17 10:47:59, 202.179.23.11Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. ganzorigiin idej uusan n toimgui Jast n Bathuud hurtel batalgaa gargaj ugj 51% aa aldah deeree tulj bga bizde

    Зочин, 2017-02-17 11:29:40, 218.39.138.50Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. МАН -ЫН ЛУЙВАРЧИД МУУ ХУЛГАЙЧАА САЙНААР СОЛИХ НЬ ГЭХЭЭС ӨӨР ЮМ ОЙЛГОСОНГҮЙ. ШУНАЛТАЙ ХҮНИЙ НАСАНД ЦӨВТЭЙ Л АЛБАН ТУШААЛ ДАА.

    Зочин, 2017-02-17 12:16:36, 202.9.43.3Хариу бичих

  38. Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. ene ued hamgiin zov shiidver odoo zangaragtai hun l heregtei uildveree ch medne

    Зочин, 2017-02-17 12:55:18, 27.123.214.116Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Энэ хулгайч нь идэж цуслаж ханаагүй юм байхдаа

    Иргэн, 2017-02-17 14:31:45, 202.5.196.34Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Ямарч ялгаа байхгүй. Ганзориг нь илүү сайн гаршсан хулгайч. Өөр илүү юм байхгүй. МАН ингээд л нөөц нь дуусаж байх шив дээ зайлуул.

    Зочин, 2017-02-17 20:40:00, 103.10.22.33Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. ali ali n ulaanluivarchin.Badamsuren UIHurlyn gishuun baikhdaa amidarch baisan DSNK iin hajuugiin 2 kvartiriig solongos kompanias tulburiig tuluhgui luivardaad avsnyg ter kompaniihan sain medne..Mun ter horoollynkhan sain mednedee..

    damiran, 2017-02-17 22:01:10, 43.242.243.72Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Badamsuren chini ulaan avilgach hun bna bilee. Ded said hiih boginohon hugatsaand hujaa kompanaas avilga avah shig bolson do

    Zochin, 2017-02-17 23:02:16, 66.181.185.93Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. ганзориг хүүтэйгээ нийлж байгаад нэг хүнээр бичүүлждээ өөрөө их идсэн хүүгээ юм идэхийг сургах ажилд сайн сургаж байгаа хүндээ

    зочин, 2017-02-18 00:54:18, 103.26.195.16Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. Meregjlin ajilsag khicheengui khunig luivarchingaar solij buur balarkh ni ene MAN. ganzorig bkh khugatsandaa yaj zuvtsuulj yaj khulgailakhig deed zergeer uzuulsen. tegj yarikh yum bol ganzorig enkhbayarin khun bsan.

    Зочин, 2017-02-18 08:02:50, 103.229.122.245Хариу бичих

  52. Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. Бадамсурэн чадвар муутай захирал нь унэн.харин ганзориг туунээс муугийн дээр олон олон тэрбумын хулгайчшуу дээ

    Эрдэнэт, 2017-02-18 09:25:42, 103.26.195.76Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. ЯМАР ӨНДӨР ЦАЛИНТАЙ ХУЛГАЙЧ ВЭ?

    Зочин, 2017-02-18 10:34:38, 202.9.42.166Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Монголд хулгайч биш хүн хэн байнаа .Бүгд хулгайч! Сайн хүн тавиач гээд байх юм.Тэр сайн хүн нь хэн юм! Нэрлээч !Байхгүй юмыг байгаа гэж хуцах хэрэггүй! Бүгд хулгайч худалч луйварчингууд!!!Одоо ойлгосон уууу.

    Зочин, 2017-02-18 12:43:32, 95.85.69.53Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Ganzorig hulgaich l hereggyi shyy

    Зочин, 2017-02-18 15:14:17, 50.202.91.18Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. МОНГОЛОО, АРД ТҮМЭНЭЭ, ИРГЭДЭЭ Л ГЭСЭН СЭТГЭЛТЭЙ, ЗҮРХТЭЙ ХҮН БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭРНЭЭС БИШ 2-УУЛАА НҮДНИЙ ШИЛТЭЙ, ХЭН ГЭДГИЙГ ЯМАР ДУХАН ДЭЭР НЬ БИЧЭЭТЭЙ БАЙГАА БИШ.

    Зочин, 2017-02-18 15:41:15, 43.228.130.73Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Энэ Комсмолын сургууль нэртэй бошитгтын сургууль төггсөн нэртэй шааруунуудыг бодохлоор ой гуьаж байна. Улс орноор ингэж тоглох гэж!!!!! Бошигтын сургууль гэж ямар юу байсаныг бидний үе дэндүү мэднэ ш дээ!!!!!!!

    Зочин, 2017-02-20 00:00:57, 202.9.40.173Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Ганзориг өөрийгөө дэмжих үгүйг сонин.мн дээрээ тавьж туршиж байгаа юм байна. Тэмүүлэн,Ганзориг нарыг муулсан комментийг сонгуулийн үеэр бүгдийг устгадаг байсан даа энэ сонин.мн.

    Зочин, 2017-02-22 11:19:14, 150.129.141.201Хариу бичих

  66. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар: