Монгол улсын хошин шогийнхонд

Нийтэлсэн: 2013-06-01 22:01:59

Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Миний хувьд уран бүтээлч урлагын хүнийг бол оюун санааны эмч гэж үздэг. Одоо хүмүүс оюун санааны хүнд өвчинд нэрвэгдсэн, шуналын сэтгэл, хувиа хичээх сэтгэл, атхаг дүүрсэн энэхүү цөвүүн цагт урлагынханы дуу хоолой бол ард түмний оюун санааны өвчнийг засах эм байх ёстой гэж бодож явдаг.


Ардчилал бадарсан Монгол улсад адилхан эмч мэргэжилтэн гэж үздэг Монгол улсын хошин шогынхонд хэдэн үг хэлэхэд буруутгахгүй байлгүй дээ. M.Баярмагнай тэргүүтэй Монгол шогчид оо... та нараас би хэдэн зүйл асууя? "Эмэгтэйчүүдийн салтаа байцаах газар" гэсэн үүдний хаягийг Өвөрмонголын аль эмнэлэгт үзэв ээ? Өвөр монголд бол Үүдний хаягийг тусгай хянах албан газраас зөв бурууг нь хянаж үзээд Монгол бичгийг нь дээд талд нь хятад бичгийг нь доод талд нь бичиж хаддаг хуультай юм. Төвдөд бол төвд үсгийг нь дээд талд нь гэх мэт дундад улсад үндэстэн орон нутгийн хууль гэж байдаг юм. Энэ хуулийг ямар нэгэн байгууллага зөрчихөд хүрвэл үйл ажлиллагааны эрхийг хасаж үүдийг хаадаг юм.


Монгол уламжлалт эмнэлэгт анагаах ухааны есөн мод гэж байдаг. Энэ нь 9 модноос 47 салаа гарч 224 навч, 2 цэцэг 3 үр ургасанаар зүйрлэж хэдэн зуун жилийн турш манай дээдэс Монгол анагаах ухааныг эрүүл бие оношлох ухаан эмчлэх аргатай нь энэхүү 9 модоор зүйрлэж заан сургаах арга зүйгээ уламжласаар ирсэн билээ. Иймээс Өвөр Монголд эмнэлэгээ нэг мод гэж үзээд доторх тасгуудыг салаа гэж нэрлэдэг юм. Жишээ нь: Таван эрхтэний салаа, эмэгтэйчүүдийн салаа, хүүхдийн салаа гэх мэт хэрвээ та нар нүдээрээ үзсэн бол салаа гэсэн монгол үсгийг салтаа гэж буруу уншсан байна. Бас та нарын хэлдэг зайрмагыг "мөсөн мөлжүүр гэнэ" гэдэг чинь мөсийг яс мөлжихтэй адил мөлжихийг хэлж байгаа юм бишээ "мөсмөлж" гэсэн үг ээ... мөс арай болоогүй байгаа үеийг хэлдэг юм. Харин зайрмаг гэдэг чинь усны дээгүүр өрөм шиг юм тогтож зайр суухыг хэлдэг юм биш үү... Тиймээс зайрмаг гэдэг үг чинь гадуураа мөсөөр хучигдсан дотроо шингэнтэй юм уу эсхүл дээгүүрээ өрөм сууж хөлдсөн усыг хэлэх юм шиг санагдана. Хоёр хэрээ нэгнийхээ харийг гайхав гэдэг шиг мэдэхгүй юм даа... Монгол үгэнд мөсмөлжтэй адилхан үг олон байдаг. Бас бялууг Өвөрмонголчууд насан баярын боов гэдэг гээд их инээлцэх юм даа... Өвөрмонголд бялууг зөөхийтэй боов гэдэг юмаа, ер нь боов гэдэг чинь боожгойг хэлж байгаа юм бишээ... түүхээс аваад бүлдэгийг боов гэж бичсэн ном судар байдаггүй юм. боов иддэг боовоороо ... ... одоо болсон. харин та нар чинь бүлдэгээ иддэг боовоороо нэрлэчихээд хүнийг элэглэдэг чинь хачин санагдана.
Хэрэв та нар дээрх үгүүдийг хүнээс сонссон бол лав Цэвэр Монгол хүнээс сонсоогүй байх. Монгол хүн бол арай тэгэж өөрийн үндэстэндээ оргүй юм хэлэхгүй байхаа. Өөр үндэстэний нэг нөхөр юм уу эсхүл нөгөө эрлийз хурлийз нь өвөр, ар хоёр Монголын дунд яс хаясаныг олж аваад нэг их юм болгоод хошин шог зохиогоод алаг махны тасархай алтан ясны хэлтэрхийгээ муулж улсаараа үзээд инээлцэж суух нь зохисгүй ээ? Одоо бол дэлхийд тархасан монголчууд нэг нэгнээсээ үгүй дутуугаа нөхөж эв дүнжинтэй байх нь чухал болохоос хамаг монголыг хагацуулан салгах үг яриа үйл ажиллагаа явуулж байгаа хүмүүсийг бол миний хувьд монголчуудыг эвлэрэн нийлэхээс айдаг хүний үйл ажиллагаа боддог. Монгол үгэнд бичгийн үг, хар ярианы үг гэж байдаг юмаа. Монгол хэл баялаг шүү дээ... Өвөрмонголд бол та нарын хэлдэг боов гэдгийг чинь гэхэд хар ярианы үгэнд, хүүхэд үед нь мөнжөө, боожгой, бөөсөг, боов, чавга, үзэм, насма /хамрын тамхи гэсэн төвд үг/, шомбог, хувалз гэх мэтээр өхөөрдөн хэлдэг. Том хүн болоход нь халдаг, бүлдэг, шодой, балдага гэдэг. Өтөлсөн хүнийхийг бол муу мах, уруу царайт, нөгөөдөх гэх мэтээр зөвхөн эр бэлгийг хүртэл ийм олон янзаар насыг тааруулан, үйл ажиллагаанд тохируулан нэрлэдэг боловч бичигт бичихдээ эр бэлэг буюу бэлэг эрхтэн гэж бичдэг. Боов гэдэг чинь эр бэлгийн тогтоосон нэр биш шүү. ... боов гэж хэлбэл иддэг боов ... байх ёстой. харин хүүхдэд боовыг чинь авна гэвэл бөөсгийг чинь авна гэж хүүхдийг айлгасан үг болж мэднэ.
Монгол улс бол халх ястанаар гол болсон болохоор зарим газрын хүмүүс Монгол улсыг халх улс гэдэг юм.

 

Халх Монгол ах дүү нар минь ээ... оюуны эмч байх ёстой Монгол уран бүтээлч, хошин шогийнхон минь... та нар бол дэлхийн Монголчуудын дуриалал байх ёстой. Та нар бол Монголчуудын голомт нь дээр байгаа хүмүүс шүү. Та нарыг дэлхийн бүх Монголчууд харж байгаа. Та нараас их юм сурч оюун тархиа зөв байлгаж Монгол хүн Монголоороо байх дархлааг дэлхийн өнцөг буланд дэлүү шиг наалдсан Монгол хүмүүс Та нараас ... сурахыг хичээдэг шүү. Та нар минь Монгол бичиг, түүх, ёс заншилаа сайн уншихгүйгээр кирилл бичигтэй, хэдхэн хар ярианы үгтэй байж болохгүй ээ, Монгол үг баялаг шүү... хар ярианы үг ... ... нэг юмыг олон ... хэлдэг юмаа. бидний түүх зан үйл шашин шүтлэг эм эмнэлэг бүхий юмаа Монгол бичиг дээрээ Монгол бичгийн хэлээр боловсон сайхан хэллэгээр бичээстэй буй.

 

Та нар адаглаад Монгол бичгээрээ Монголын түүх, дээр үеийн уран зохиолуудыг унших хэрэгтэй байна. Тэгвэл та нарын хэлээд байгаа хэлний ядуурал чинь үндэснээсээ эмчлэгдэнэ. Тийм үгүйгээр салаа салтааг хоёрыг ялгахгүй байж Монгол бичгийг язгуур үндэс дагавартай нь өсөх наснаасаа сурсан, Монгол түүхээ уул эх бичгээр нь уншсан Өвөрмонгол ах дүү нараа доош хийж элдвээр муулж оргүй худал үгүүд зохиож хошин шог гаргаад улсаараа инээлдэж суугааг хажуугаас чинь харийнхан хараад өмдгүй нь өвдөг цоорхойгоо элэглэв гэж хэлэх вий дээ.


Өвөрмонголын эмч З. Сүхээ 2013.06.01

СУРТАЛЧИЛГАА :

156 сэтгэгдэл харуулж байна        

  1. Манай хошин шогчид зөв шүүмжлэлтэй номер тавьсан байх шүү Өвөрмонголд монгол хэлээ алдаж хятадаар ярьж уусаж бгаа урвагч өвөрлөгчидөө эхлээд засчих Өвөрлөгчид тусгаар Монголчуудад энэ тэр гэж заах эрх байхгүй Манжид урвасан өвөрлөгчидын алдааг засах гэж тусгаар Монголчууд 200 жил их хэцүү үнэ цэнээр зарцуулсан шүү Сүхээ чамаас илүү ухаантай Өвөрлөгчид жүжгийн утга санааг сайтар мэдэрч бгаан тодорхой

    Зочин, 2013-06-01 22:36:55, 122.201.18.10Хариу бичих

  2. НААД ГУРАВАА САЙН ХАР ОЙЛГОМООР ЦАРАЙ БАЙНА УУ?ИЙМ УЛСУУДАД ҮГ ХЭЛСЭН ДОРХНОО ӨВӨР МОНГОЛД БҮҮ ЯВУУЛ

    Зочин, 2013-06-01 23:14:20, 182.160.48.194

    Ер нь энэ хошин шог гэж естой урлаг гэхэд хэцуу юмнууд! Уг нь Чарли Чаплин гээд алдартай жьужигчид бол бий л дээ! Тэдний хажууд манай энэ хэдэн маанаг юмнууд дандаа л орилсон чарласан, нэгнийгээ ошиглож зодсон, эсвэл муу ходоогоо муулсан , нэг л их хун муулсан хашгичиж бархирспн юмнууд л байх юм! Жаахан хунд ухаарал огсон, амьдралын сургамжтай уьрлаг бутээгээч!

    Зочин, 2013-06-02 07:47:43, 122.201.18.206

    Mongol heliig Oros bicheg alj baigaa.Delhiin ugnuud orosjij gajaad mongoljdog ene teriig duridahgui ungurlee gehed olon Mongolchuudiin ug hellegiig gants Tuv Halhiin orosjij hatuursaar baigaa orchin tsagiin duudlaga ruu tulhseer odoo buur Tuv Halh ayalguug bodhod ertnii Mongol toi iluu oiroltsoo duudlaguudiig hazgai murui gej ertnii Mongol ug helleg ruu chuluu shavar tsatsdag bolson.Ene baidal uurgee guitsetgesen oros bichgiig halj delhiin bicheg latind duudlaga bichgiig shiljuulj davhar Mongol bichgee amidral heregtseend oruulsnaar l avarna.

    Зочин, 2013-06-02 08:06:37, 122.201.18.55

    ЭНЭ ЭМЧ МАШ ЗӨВ БИЧЖЭЭ.ХОШИН ШОГЧИДОО ХYН ИНЭЭЛГЬЕ ГЭВЭЛ АРАЙ ӨӨР СЭДЭВ ОЛОХГYЙ БОЛ БОЛОХГYЙ ШYY.ӨВӨР МОНГОЛЧУУД БОЛ ЯАХ АРГАГYЙ ХЭЛ СОЁЛ НЭГТЭЙ АХАН ДYYС МААНЬ ШYY ДЭЭ.ДЭЛХИЙ ДЭЭР БИДЭНТЭЙ АДИЛХАН АРД ТYМЭ Н ӨӨР ХААНА БАЙГАА ЮМ БЭ

    Зочин, 2013-06-02 11:25:22, 122.201.18.159

    УЛААНБААТАР ХӨХ ХОТ ХОЁРЫН ХӨГЖЛИЙГ ХАРЬЦУУЛААД YЗЭЭРЭЙ.БИД ТЭДНИЙГ ДОРОМЖЛОВЧ ДЭЛХИЙ ТЭДНИЙ ХӨГЖИЛД МЭХИЙН ЁСЛОЖ БАЙНА ШYY ДЭЭ ЗУРГАН ДЭЭР БАЙГАА ГУРВАН МАНГАРАА

    Зочин, 2013-06-02 11:36:37, 122.201.18.152

    Ovormongolchuudiig yagaad doromjilj bgaan chinad baisan geed doromjilood bgaa yumuu manai halhuudch bas gadaadruu tenej baigaad mongoldoo irdeg shvv dee

    oyunaa, 2013-06-02 14:56:05, 211.234.222.222

    өвөрмонгол хүн цэвэр монгол гэж ярьж ыичих нь утгагүй юм. Оюун санааны хувьд монгол байхыг хүсч хичээж байгаа нь үнэн ч өвөрмонголын шинэ үгийн санг нийт монголын үгийн санд зонхилуулах ямар ч боломжгүй юм. Тэгээд ч өвөр монголын хошин шиг гэж ямар юм байдаг билээ дээ...??????

    Тулгаа, 2013-06-02 15:11:05, 49.0.147.94

    Энэ өвөрмонгол хүнд баяр хүргэе.Та бол эх монгол хэлнийхээ сайн мэдрэмжтэй, Монгол хэл бичгээ мэддэг хүн байна. Ар монголд тани шиг монгол сэхээтэн олон болоосой гэж ерөөеэ.Улаанбаатарын барилгуудын хаягийг хараарай.Англи хэлний үг юм болов уу.Гадны хүнд үзүүлэхэд Ичмээр хаягууд байгаа юмдаа.Хэл соёлоо алдаж байгаа ар монголчуудад туслаарай.

    Тэгшжаргал, 2013-06-02 21:55:12, 78.128.206.139

    mash unen bichjee. hoshin shogiin hooson tolgoituud unshaasai

    Зочин, 2013-06-02 22:30:15, 24.196.148.242

    Suhee mash unen yum heljee, tand bayarlaj baina. Herev tegeed "saltaa" ene ter geed taizan deereesee haruulsan bol uzegchidee ch ogt hundleegui hereg. Ene 3 meteer harahad oilgomjtoi baina l daa. Yamar ch yumand yos zui gej neg yum baidag busuu? Minii huvid x tuts-iinhen arai gaigui, bas Lkhagvasuren zugeer. Busad ni ch dee, ene deer baigaa 3-iin adil yumnuud bdag doo.

    usa-s, 2013-06-03 12:11:12, 173.10.107.81

    Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Yavj yavj hyatad ulsad tangarag orgoson hun Mongol ulsiin heregt ingej shuud hutgaldah erhiig olgomoorgui baina shuu. Hyatad ulsadaa ter tangaragaa bieluul dee.

    Зочин, 2013-06-03 22:37:34, 126.13.195.139

    Ene zurgiig ni haraad olon huniig ingetlene zevuutsuulehiig bodohoor ed bas muugui jujigchid baih shig. Gehdee jaahan bodoj yum hiih heregtei bolov uu! Busdiig het doromjilson shoolson zuil yagaad ch urlag bish gedgiig oilgoh heregtei. Tuunees jishee ni "Aaviin tseej" gehed uneheer goyo sh dee.

    Зочин, 2013-06-06 06:14:37, 141.84.69.20

    zuv bichijee ene emch. manai hoshin shog bol unheer maluudiin tsugluulaga, zarim negen maluudad hugjiltei baidag baij magad. Agluugiin bagiihan harin gaigui. busad ni unheer uuchlaarai , dan maluud.

    UB, 2013-06-29 05:25:30, 141.89.54.11

    ZUV BICHJEE !!! ene emch. manai hoshin shog bol unheer maluudiin tsugluulaga, zarim negen maluudad hugjiltei baidag baij magad. Agluugiin bagiihan harin gaigui. busad ni unheer uuchlaarai , dan maluud.

    SUHBAATAR, 2013-06-29 05:25:56, 141.89.54.11

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  3. HOSHIN SHOGIINHON GEJ YAMARCH MEDLELGUI, ERUNHII OILGOLT BAIHGUI, ORCHIN UEEIN MEDEELLES HOZORSON BUDUULEG HUMUUS YM BN LE. YARIH GEHEER YARIHCH SEDEV OLDOHGUI. UHAAN MUUTUUD. YADAJ ULS ORNII BOLOHGUI BUTEHGUI, TURD SHURGALSAN DAISNUUDIG ELEGLEJ, MONGOLCHUDIN UHAARAHAD HUVI NEMREE ORUULAHAA CH MEDEHGUI. ZAAVAN YMNUUD SALTAA YARIAD, EMEGTEI BOLJ CHDADAN YADAN INEELGEH GEJ OROLDSON HOZROGDMOL ALIA SALBADAINDUUD

    Зочин, 2013-06-02 00:07:05, 49.0.170.196Хариу бичих

  4. Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Yavj yavj hyatad ulsad tangarag orgoson hun Mongol ulsiin heregt ingej shuud hutgaldah erhiig olgomoorgui baina shuu. Hyatad ulsadaa ter tangaragaa bieluul dee.

    Зочин, 2013-06-03 22:38:06, 126.13.195.139

    Haana baih ni yamar hamaa baina.Adilhan Mongol hym Mongol tymendee sanaa taviadl helsen baina Yynii yu ni nuruu baigaa ym be Harin ovormongolchuudaa doosh hiilee gedeg bol het emzegleseniih baih.Manai hoshin urlagiinh taizan deer hashigachsan zagnasan hereldsen ih bydyyleg nohdyud baidag.Mongold songodog urlag baigaach tyyniig oilgodog yzegch baihgyi Omnod Mongolchuudaas uuchlal guih heregtei Yasan iisnii dotood aduudal dotoroo negdmel bish baij Hytad Mongol gej zarim hymyys tenegteh ym Arhinii tsagaan solio baihdaa

    mongol, 2013-06-07 07:42:58, 208.54.80.164

    ambii hurlee booyo 3-n ued ch hoshin shog goy baisiimoo. odoo bol hoshin shog yamarch utgagui. haaya neg uzeed haramsaad garch irdeg. dramiin jujig yumuu kino l uzehed zugeer yum shig sanagaad bgaa.

    ghj, 2013-06-08 03:07:50, 202.131.233.59

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  5. SUHEE EMCH ZUV HELJ BNA, HARANHUI HALHUUD IH BAIGA BOLOVCH, GEGEERCH MEDSEN HALHUUD BAS OLON BII

    Зочин, 2013-06-02 00:08:33, 49.0.170.196Хариу бичих

  6. Сухээ эмч хондий толгойтнуудын тархинд ганц сайн СУХ буулгажээ. Ямар ч мундаг ухэр духанд нь ганц буулгахад нь л писхийтэл унаад огдэг шуудээ. Шог байж болно тэхдээ шодой боов хоероо ялгах ухаан байх хэрэгтэй. Ер нь зугээр л нэг марзаганаж хун инээлгэхдээ бус асуудлын нарийн нандинийг хамгийн зов агаад хогжээнтэй аргаар бусдыг эгээруулэхэд орших учиртай. Дээрх гурав БООВ идэж л оссэн байлгуйдээ. Одоо баяжаад завхайраад боов гэхээр шодой л толгойд нь ордог болсон юм болов уудаа. Марзнаа багасгаж шогч билгуун ухаанаа цэцэглуулэхийг бодоорой

    Змбдмб, 2013-06-02 08:27:16, 49.0.200.72

    Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Yavj yavj hyatad ulsad tangarag orgoson hun Mongol ulsiin heregt ingej shuud hutgaldah erhiig olgomoorgui baina shuu. Hyatad ulsadaa ter tangaragaa bieluul dee.

    Зочин, 2013-06-03 22:38:17, 126.13.195.139

    ingej us zus ,hel ayalgaar n doromjilj hooloo olj idehiig Sosorbaram l gargaj irsen.Ssorbaram l 20-iod jiliin terteegees Uvs Hovdiin yastanuudiig doromjilj ehelsenees ene gajig ursgal bii bolson. Daraa n tuunii duu Bayarmagnai,Ulziihuu, Chapi geed So ahiinhaa uil hergiig urgeljluulsen.Sosorbaram,Bayarmagnai 2-iin nutag Bayanhongor bas l hetduu ayalgatai garuud bna leeshde. Sososrbaram Bayarmagnai 2 bol bosoo mongol bichigeeree SALAA, SALTAA 2-oo yalgaj chadahgui n l harin unen baih.

    Зочин, 2013-06-05 03:28:21, 98.206.10.166

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  7. Манай хошин шогчид дэндүү хоосон толгойтой улс юм. Юм уншихгүй юмыг зөвхөн гадна талаас нь элэглэдэг. Бага ч гэсэн гэгээрэх , боловсрох , юм унших хэрэгтэй байна шүү. Жүжигчин хүн гэдэг авъяастай байхаас гадна мэдлэгтэй гэгээлэг байх ёстой . Манай хошин шогчид гэдэг нөхдөөс X-түц хамтлагийнхан л гайгүй уран бүтээл хийх юм даа. Бусад нөхдүүд ч бас тиймэрхүү дээ. За тэр Бооёо тэргүүтэй нөхдүүд ч бас л биш дээ. Маск бол бүр авах юм алга. Өөрсдийгөө том од л гэж бодоцгоосон улс. Жүжигчидээ их унш. өргөн дэлгэр уран сэтгэ. Болж өгвөл бусдыг бүү хуул.

    mongol, 2013-06-02 00:24:33, 94.109.86.232Хариу бичих

  8. X-Tuts hamtlagiinhan chin hyatad jujig ih toglodog boljee

    Зочин, 2013-06-03 04:56:49, 203.91.117.4

    Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Yavj yavj hyatad ulsad tangarag orgoson hun Mongol ulsiin heregt ingej shuud hutgaldah erhiig olgomoorgui baina shuu. Hyatad ulsadaa ter tangaragaa bieluul dee.

    Зочин, 2013-06-03 22:39:07, 126.13.195.139

    X-TUTS hyatad jujigend nugasgui shdee. Odnoo Afluu, Onon 3-iig tsus n hatgaad bna. yah ch arga alga daa.

    Зочин, 2013-06-05 03:20:43, 98.206.10.166

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  9. ee chaavasdaa ne 3-iin zurgiig ni har daa. jijigchin bish zugeer l setgeciin uvchtei humuus bna. uruvduj bna . uursdiiguu od gej nerelheesee ichih heregetei.

    mongol, 2013-06-02 00:28:17, 94.109.86.232Хариу бичих

  10. Jujigiinhee turhud l bna sde. Jinheneeree yu gej iim bhiim be. Suuliin ued harin hooson marzganahaas iluu niigmiin bolohgui umiig shuumjleed bdag bolson um shig sanagddag shde. Tegeed ch unuudriin gunigtai niigemd bidniigee gants bayasgaj bgaa um hoshin shog boljdee. Hun ineelgeh ch bas amar zuil bishee. Uran saihnii hetruuleg bh ch bas busdiig doromjilson mayagiin um bol bolohgui bhaa

    Зочин, 2013-06-03 06:38:56, 208.54.80.182

    Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Yavj yavj hyatad ulsad tangarag orgoson hun Mongol ulsiin heregt ingej shuud hutgaldah erhiig olgomoorgui baina shuu. Hyatad ulsadaa ter tangaragaa bieluul dee.

    Зочин, 2013-06-03 22:39:52, 126.13.195.139

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  11. yeh saihan yeh uhalag helsen bnaa, buh delhiin mongolchuud nig nignee oilgaj denmjij yavah heregtai,harin hudlaa nig nignee muulaj gaduurhah bishi.

    mongol, 2013-06-02 00:28:45, 180.149.101.97Хариу бичих

  12. Таны нэр:

    Тайлбар:

  13. Za harin neg oilgoh hund bol oilguulhaar sain ch tailbarlaj, hun huleej avbal avhaar ch unguur helj dee.Uhaantai, buuritai hun neg iimerhuu l bichdeg dee.

    Зочин, 2013-06-02 00:46:14, 188.63.0.103Хариу бичих

  14. Нээрээ манай баруун монголчууд, ойрадууд яг эртнийхээ цэвэр сайхан монгол хэлээрээ ярьдаг юм шуу! Хуучин монгол бичгийн хэлтэй яг таардаг юм! Энэ эмчийн тайлбарласан угнууд бугд ойрад хэлэнд байдаг. Эх сайхан монгол хэлээрээ ярьж, бичиж байя! Цоохон монголчууд нэг нэгнээ битгий муулж бай! Энэ хошин шог гэж манайханы тавьж байгаа хэлбэр нь зугээр л нэг гудамжны тэнэг бацаанууд орилж чарлаж, зодолдож байгаа л дур зураг. Оор юу ч биш! Ийм тэнэг юмнууды г узэхгуй байвал таарна! Ямар ч ухаарлын, хумуужлийн унэр байхгуй. Зугээр л гудамжны алиа салбадай, шал тэнэг юмнууд!

    Зочин, 2013-06-02 07:59:06, 122.201.18.19

    Chonotoi niilsen nohod chononooso hetsuu gedeg. Ovor Mongolchuud naimaa hiiheer ochson Mongolchuudig ih shuldag humuusde.

    Tulga, 2013-06-02 08:06:38, 198.228.228.175

    Эртний Монгол хэлийг хэзээ хаана яаж сонссон хүн бэ та?

    Зочин, 2013-06-03 01:33:13, 202.179.20.227

    Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Yavj yavj hyatad ulsad tangarag orgoson hun Mongol ulsiin heregt ingej shuud hutgaldah erhiig olgomoorgui baina shuu. Hyatad ulsadaa ter tangaragaa bieluul dee.

    Зочин, 2013-06-03 22:40:12, 126.13.195.139

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  15. үнэнийг хэлсэн байна шүү. нээрээ ингэхэд яс үндсээр нь доромжилдогоо хошин шогийнхон болих хэрэгтэй...

    Зочин, 2013-06-02 01:43:43, 122.201.18.185Хариу бичих

  16. Таны нэр:

    Тайлбар:

  17. Er hi hoshin shog gedeg gedeg chini odoogiin ene salbadainuudiin uzuulberuudiig uzej oyun sanaagaa buu gashilgaachee.Uzeh yum mash tsuuhun sh dee.Suhee gedeg emchtei sanal neg baina. hel,biye erhtenii galbiraar humuusiig gutaahaa bolivol yasan yum be.

    j.bold, 2013-06-02 02:09:18, 76.104.130.52Хариу бичих

  18. Таны нэр:

    Тайлбар:

  19. Mongolchuudiig undesten yastnaar ni yalgavarlahiig bolih heregtei! Mongoliin olon undesten yastan niilj baij Mongol gesen oilgolt bii bolj baigaan. Gants Halhuud gantsaaraa mongolchuud bish shuu! Hujaagiin erliizuud bolon mongoloor yardag bolson hujaa nar l mongolchuudiig hagalgan butargah gesen sanaagaar muu helleg gargaj hoorond ni yas hayaj baina gej bi bodoj baina!

    Зочин, 2013-06-02 03:52:44, 194.230.155.123Хариу бичих

  20. Би бол Өвөрмонголын энгийн нэгэн эмч хүн юм. Хүмүүний бие махбодыг зовоодог өвчин зовлонг эмчлэх тангарагтай хүн. Yavj yavj hyatad ulsad tangarag orgoson hun Mongol ulsiin heregt ingej shuud hutgaldah erhiig olgomoorgui baina shuu. Hyatad ulsadaa ter tangaragaa bieluul dee.

    Зочин, 2013-06-03 22:41:20, 126.13.195.139

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  21. Ene 3 jinheneesee ingej zurgaa avhuulsan yumuu? Esvel Photoshopoor zassan yumuu? he he hugiin haragdaj baih chine!

    Зочин, 2013-06-02 03:54:14, 194.230.155.123Хариу бичих

  22. Mongolchuudiig undesten yastnaar ni yalgavarlahiig bolih heregtei! Mongoliin olon undesten yastan niilj baij Mongol gesen oilgolt bii bolj baigaan. Gants Halhuud gantsaaraa mongolchuud bish shuu! Hujaagiin erliizuud bolon mongoloor yardag bolson hujaa nar l mongolchuudiig hagalgan butargah gesen sanaagaar muu helleg gargaj hoorond ni yas hayaj baina gej bi bodoj baina!

    Зочин, 2013-06-04 08:13:19, 108.172.219.56

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  23. Манай хошин шогийн жүжигчид маань зөв шүүмжлэлийг бол хүлээж авах чадвартай гэж найдаж байна. Дараа дараагийн уран бүтээл тань төгс төгөлдөр ард түмэндээ өгөөжтэй бүтээл байж амжилтаар дүүрэн байхыг хүсье. Мөн Өвөр Монголын ард та бүхэндээ Монгол хэл ёсоо хадгалж ирсэнд баяр хүргэж цаашид Монгол хүн бүр Монгол хэл соёлоо хадгалахыг хүсье. Зарим өвөр Монгол Монголоор маш муу ярьж анзаарагдаг,бүр зарим цэвэр Хятадаас дор. Өвөр Монголчууд та нар манай Монгол ах дүү нар шүү.

    монгол, 2013-06-02 03:56:58, 70.68.116.84Хариу бичих

  24. Mongolchuudiig undesten yastnaar ni yalgavarlahiig bolih heregtei! Mongoliin olon undesten yastan niilj baij Mongol gesen oilgolt bii bolj baigaan. Gants Halhuud gantsaaraa mongolchuud bish shuu! Hujaagiin erliizuud bolon mongoloor yardag bolson hujaa nar l mongolchuudiig hagalgan butargah gesen sanaagaar muu helleg gargaj hoorond ni yas hayaj baina gej bi bodoj baina!

    Зочин, 2013-06-04 08:13:51, 108.172.219.56

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  25. Зөв өө зөв юм бичиж

    Зөв, 2013-06-02 06:01:09, 193.83.224.57Хариу бичих

  26. Таны нэр:

    Тайлбар:

  27. Ali erguu maluud erguutehiig ter gehev dee , naad hed chine moodnoos ali ujee garchihsan ,hiih umaa olj yadahdaa l erguutej baisan baih bitgii too tedniig

    Зочин, 2013-06-02 08:09:25, 174.54.200.32Хариу бичих

  28. Таны нэр:

    Тайлбар:

  29. zegsen mgl heltei umaa. gehdee manai hed ch arai tegj hetruuleegui blgui

    uuld dagdan beisiin b.baasanjargal, 2013-06-02 08:54:24, 109.255.226.98Хариу бичих

  30. Таны нэр:

    Тайлбар:

  31. Өнөөдрийн бидний царай төрх, үзэгч ч үзүүлэгч ч яг адил байгаа болохоор бие биеэ ад үзээд юу хийхэв. Харин энэ эмчид баярлалаа. Эх хэлний минь төлөө санаа зовсонд. хэл үеээс үедээ төгөлдөржиж байх жамтай. залуу үе маань үндэс угсааны авианы дуудлага, бичвэрийн дүрмээс хазайгаад эхэллээ

    зочин, 2013-06-02 09:20:52, 182.160.20.44Хариу бичих

  32. Таны нэр:

    Тайлбар:

  33. Suhee emchiig demjij baigaa Mongol tumen olon bgaa gedegt bi naidaj ba. ugaasaa Ted narn ter doromjilson uzuulber taalagdaagyi oorsdoo tsever mongol utgaara nerlsen ner ug hovor bj hudlaa unench gesen ner ug uguulberee mongolooro nerlsen bgaa ovormongol ah duusee doromjilson uzuulber olon hund taalagdaagyi.. suhee emchee ta ih zov shuumjilsen ba taniig Mongol ahan duus bid demjih bolnoo. tsever Mongol bichig ugsaa garlaa mash Chand avch uldsen ovormongol ahan duuseere baharhaj baidag shuu bid.. oorsdoo yuch ygyi bj tsever mongolooro yarij bichdeg humuusee doromjloj mongo olson argaasa icheesee bilee.. teneg yum hiij chadhaa baisan mask Metiin hoshin shogiinhon yum bodoj ichij amidraasai.. tsag hugatsaa buhniig haruulana biz dee suhee emchee.. Ugaasaa olon hund ter uzuulber n taalagdaagyi. Ovor Mongold ochih nuurgyi bolson amitad yaana odoo

    Зочин, 2013-06-02 10:06:05, 67.188.183.205Хариу бичих

  34. Таны нэр:

    Тайлбар:

  35. Өмдгүй нь өвдөг нь цоорхойгоо шоолов гэж. Манай малнууд хэл, бичиг, түүх, соёлоо мэдэхгүй байж өвөрлөгчдөө өөнтөглөж өөрсдийгөө хэн бэ гэдгээ ичихгүй нотлоод л . Үнэн тэнэг юмаа.

    Зочин, 2013-06-02 10:08:07, 114.31.70.18Хариу бичих

  36. Таны нэр:

    Тайлбар:

  37. Өвөр монголчууд хятадаар сэтгээд монгол хадмал орчуулгаар, ихэд хятаджсан яалгаар ярьдаг юм байсан. Өвөр монголчууд монголоос илүү монгол болно гэж байхгүй дээ. Худлаа гэвэл хүүхдүүдээ хар. Тэдэн дунд чинь дөрвөн настай ар монгол хүүхдийн дайны ярих нь хэд байгаа бол. Өөрсдийгөө Өвөр монгол гээд байгаа залуусыг би л лав хужаагаас нь ялгаж харж чадахгүй л юм билээ. Бичгийн тухайд харин ч монгол улс өнөөгийн энэ бичгээ хэрэглэсэн нь биднийг Өвөрлөгч нараас ялгаж, тэдний хятаджуулах нөлөөнд огт орохгүй байх олон дархлааны нэг болдог. Би уг нь монгол бичгээ мэднэ л дээ. Гэхдээ өвөр монголд хаяг дээрх бичиглэл нь уншиж ойлгоход маш хэцүү. Баахан Фан фун шин шун гэсэн хятад үгийг л монгол бичгээр биччихсэн байх юм билээ.

    gan, 2013-06-02 10:10:17, 49.0.159.177Хариу бичих

  38. Монгол бичгийг бүх нийтээр хэрэглүүлэх гээд байдаг нь буруу юм. Хуучны, сурахад хэцүү бичигний орон латин үсэгт бид шилжих хэрэгтэй. Хуучин бичгийг хэл судлалынхан эсвэл сонирхсон улсууд сурахад л хангалттай.

    Зочин, 2013-06-03 01:36:23, 202.179.20.227

    орсын колоон явсаар толгой нь эргүү болсон үхэр монголчууд мөн дөө. орос үсэг монголын дархлаа ч гэх шиг. та нарлуу огимоор санагдлаа. Зөвхөн монгол бичиг монголыг монголоор нь үлдээнэ. Эн ухаантай өвөр монгол хүний үгийг ав.

    ёо ёо, 2013-06-03 02:35:01, 202.21.113.141

    Хамаг Монголчуудын холбооны (төв Монгол, өмнөд Монгол, баруун Монгол, умард Монгол) улсууд нэг дээвэр дор орсон цагт л Монгол бичгээ түгээж хэрэглэх болно... Ядаж Өвөрлөгч гэгдэх монголчууд Хятадаас тусгаарлаж Өмнөд Монгол (ядаж South Korea гэдэг щиг) болж бэхэжсэн цагт л Төв Монгол уйгаржин бичгийг төрийн бичиг болгоход болно доо... Хятад, тэгэх тусмаа БНХАУ бол ЧИН гүрэн огт биш шүү дээ... Тийм байтлаа Манж, Монгол, Уйгур, Түвд гэх мэт улсуудыг өөрийн салшгүй хэсэг гэж үздэг нь үндэсээрээ буруу ш дээ...

    ссс, 2013-06-03 11:42:12, 122.254.127.66

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  39. МОНГОЛЫН ХОШИН ШОГЧИД ОЮУН УХААН,АВЪЯАСААРАА БИШ, ТӨРСӨН БИЕНИЙХЭЭ ДЕФЕКТ ГАЖИГ, ХООСОН МААЗРАЛААР ХООЛОО ОЛЖ ИДДЭГ ЮМ БАС ЗАРИМ НЬ ГАВЪЯАТ ЖҮЖИГЧИН МҮЖИГЧИН БОЛООД БАЙХЫГ НЬ ЯАНАА ЭЭ БУРХАН МИНЬ ГЭЖ...

    Зочин, 2013-06-02 10:14:09, 203.91.117.4Хариу бичих

  40. Таны нэр:

    Тайлбар:

  41. Mahan tolgoinuudiig haraad baigaarai ushigluud hayamaar

    Bat, 2013-06-02 11:30:27, 166.147.104.143Хариу бичих

  42. Таны нэр:

    Тайлбар:

  43. Сүхээ гуай ёстой нүдийг нь олж хэлжээХошиг шог нэртэй боловсролгүй, маш онгироо биеээ тоосон баярмагнай мэтийн новшнуудыг ичээч гэж хэлмээр байна бүр сүүлдээ өвгөд эмгэд, үр хүүхдээ шоолж өөрсдийн бие эрхтэнний гажгийг харуулан нүцгэн шалдан алиалагчаа болж мөнгө олох гэж оролддог энэ нөхдүүдээс үнэндээ залхах юм Ийм мөхөс амьтадын үе дуусан шүү

    Зочин, 2013-06-02 11:30:59, 122.201.18.38Хариу бичих

  44. Таны нэр:

    Тайлбар:

  45. Bi ene emchtei sanal neg baina. Uvur mongold iim helleg bi sonsoogui. Harin ch unuu ued ereed oniig bodvol uvur mongolchuud ar mongolchuudiig duuriaj yaridag bidend iluu oilgomjtoi bolson baina lee. Getel ene hediig har l daa . Humuus uursdiig ni shoolj ineej baigaa bolohoos ednii togloson dur dotor unuugiin niigmiig shoolj busdad hosnoor uhaaruulaad baigaa zuilsiig ni shoolj ineej baigaa ni hed bol? Yamar ch jujiglelt baihgui, uhvar muchid , uzegchdiih ni auditor uursudtei ni oiroltsoo iimerhuu l hoshin shog mongold baina . Getel ed nar gadaad hel surch , angli oros hel deer hoshin shog yu uzuulj baigaag neg harmaar yu. Er ni tsirkiin alialagch, yumorist, parodist gedeg bol shal uur oilgoltuud gedgiig salbadai naraas gadna uzegchid bas todorhoi hemjeend uhaarch baij hunii tolgoig sergeesen hoshin shog bii bolno. Unuugiin manaih bol deer ueiin haanii erh huuhdiig zugaatsuuldag salbadai nariin negdel mayagiin yumiig hoshin shog gej nerlechiheed terendee itgechihsen gajguudiin tsuglaan boljee.

    Unshigch, 2013-06-02 11:39:35, 122.201.18.23Хариу бичих

  46. Таны нэр:

    Тайлбар:

  47. Өрөвдөлтэй мангуунууд Ядарсан нийгмийн бухимдлаар 20 жил хооллосон новшнууд Ичиж үхээсэй Юцных нь урлаг бөйхав Хошин шог гэпэг шал өөр мэдрэмж бөйхгүй юу Энэ марзан мангуунууд хэзээч ойлгохгүй л дээ

    Зочин, 2013-06-02 11:54:22, 116.115.145.135Хариу бичих

  48. Таны нэр:

    Тайлбар:

  49. Mongoliin hoshin shogchid delhiin haana ch huleen zuvshuurdeggui huniig aris unge,niigmiin garval,shashin shutleg,nas huis,bie erhten,hel soyoloor ni yalgan dairch doromjilj mungu hiideg.Niigem ed nariig udaan huleej avahgui.

    AVYASGUI BAYARMAGNAI, 2013-06-02 12:17:59, 122.201.18.11Хариу бичих

  50. Таны нэр:

    Тайлбар:

  51. 2025 on gehed KAZAKHSTAN ULS LATIN BICHIGT SHILJIHEER TOLOVLOJ BAIGAAG NAZARBAYEV MEDEGDEV. OROS HEL MEDDEG BOL N E W S L A N D. C O M SAITAAS DELGERUULJ USNHAARAI

    LATIN BICHIG, 2013-06-02 12:43:20, 49.0.132.207Хариу бичих

  52. aihtar yum boloh ni kkkkkkk

    Зочин, 2013-06-02 17:34:01, 188.63.0.103

    latin bichigt shiljihed odoo asuudalgui shdee. adgiin naad zahiin huuhed l msg-g oilgoj baigaa bizdee.

    xcvhn, 2013-06-08 03:04:07, 202.131.233.59

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  53. zuv yum bichjee bid delhiin buh mongolchuudiin ulger duurialal baih yostoi ternees bish ar uvur halh buriad gej yalgah yosgui shuu dee

    turuu, 2013-06-02 13:45:06, 202.179.11.34Хариу бичих

  54. Таны нэр:

    Тайлбар:

  55. Yag unen. Ene hediin hoshin shogiin uzuulberiig uzeheer uur gutral zereg hurdeg, chaavaas daa gemeer l boldog yum. Hamgiin gol n uzeed baysaad bgaa humuus bas bainaa baina. Mongoliin neg emgenel..

    Zuv, 2013-06-02 14:18:23, 64.46.5.222Хариу бичих

  56. Таны нэр:

    Тайлбар:

  57. Хаана нь боожгой байна ве? Харагдахгуй байна. Голынх нь умай биш юмуу

    Haana ni boojgoi bna.?, 2013-06-02 14:26:37, 122.201.18.149Хариу бичих

  58. Таны нэр:

    Тайлбар:

  59. Ar mongolchuudaa bid adilhan l mongol hvn mongol vndesten bas mongol helten bid bvgd l olon yanziin yastan vndestentei shvv dee mongol ulsaa gazar nutgaa bid l negdej hamgaalna hariihand mai geed eh ornoo ogchihoj bolohgvi

    oyunaa, 2013-06-02 14:46:46, 211.234.222.222Хариу бичих

  60. Таны нэр:

    Тайлбар:

  61. Энэ яг дүрээрээ бна. хэдэн ТВ ч тээваа. Хаширгираад л орилоод л та нартай таарсан мигий пацаны-ууд дагаж хөөрөөд

    зоч, 2013-06-02 15:46:42, 182.160.21.0Хариу бичих

  62. Таны нэр:

    Тайлбар:

  63. Mongoliiin byh hoshin shogiin groupyydees hamgiin ytgagyi hoshignol hiideg ni Bayarmagnai tergyytei Mask. Internet deer ch Maskiin togloltiig yseh dyrgyi.

    zochin, 2013-06-02 16:00:21, 70.68.116.84Хариу бичих

  64. Таны нэр:

    Тайлбар:

  65. Хошин шогийнхон ч гэж дээ. Заримдаа үзэхээр огиудас хүрдэг. Сайн жүжигчид байгаа. Гэхдээ ихэнх нь шал т1. Оюуны таашаал авах аргагүй. Мэдэх юм алга. Сүхээ эмчийн хэлдгээр жаахан юм уншиж судалж, жаахан ч гэсэн логиктой юм хийж бай л даа. Дээр бас Монголд үйлдвэрлэв гэсэн билүү хошин шог гарсан юм шиг байна лээ. Монгол чадвар муутай байж болно, юм хийдэггүй байж болно гэхдээ та нар өөрсдөө монгол юм бол яах нь вэ дээ. Ядаж та нар нэг удаа ч гэсэн халуун төмөр давтаад, нэг удаа ч гэсэн хавар ногооны үр гараар суулгаад үзээрэй дээ. Та нарын дээрх зураг дээр гарсан байгаа байдал чинь их зохиж байна шүү

    лыобөлыоб, 2013-06-02 16:08:50, 180.149.97.110Хариу бичих

  66. yag umen uilj oriloh zodoldoh hereldeh shaldan nustgen guih em hun bolj dooshloh ene ter n uzeshgui muu yoriin geech ter bayarmagnai gedeghugshin hust shig amitan emegtei huniig gutaan doromjlogch jinhen uzehed ogiudas hurdeg ted dahin buu uzegdeg

    Зочин, 2013-06-02 18:50:00, 183.81.171.2

    Жүжигчид юм уншиж судлах нээг их шаардлага байхгүй. Харин жүжиглэх авяас хэрэгтэй. Тэдэнд авъяас бий нь бий. Харин сайн зохиол байдаггүй л байхгүй юу.

    Зочин, 2013-06-03 01:38:29, 202.179.20.227

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  67. xoshin shogiinxon gej jostoi ediin shunaltai xumuus baix jum daa, baaxan shanar muutai ineedemiin kino xiigeed l tegeed l neg n neg kino shig jum xiixeer bugdeeree dagaad xiideg, xund abax jum gej erццsцц baixgui xeden xaltar zaasnii tцlцц yaaxaas sh buzaxgui xumuus shuudee ta nar....tolgoidoo jum xii unsh bolobsroloo deeshluul...

    Зочин, 2013-06-02 16:14:37, 84.142.68.226Хариу бичих

  68. Таны нэр:

    Тайлбар:

  69. Сүхээ эмч манай эмч нарыг бодвол мэдлэгтэй бөгөөд юмыг зөв талаас нь хардаг хүн бололтой манай улсын боловсролын тогтолцоо үндсэндээ уламжлал ёс заншил,өв соёлоосоо салаад арилсан.Одоо зөвхөн хар таамаг,худлаа номлол төдийхөн ТОВЧИЛЖ бичээд түүнийгээ уншиж багш нар нь цалингаа авна,сурагч оюутангууд нь худлаа сонсмор болж төлөвөрөө өгнө гүйцээ.Хошин шог бол хошин марзагнал болж нэг тоглолт үзхэд ганц үзүүлбэрт нь мушийх төдий болоод хайран мөнгөө хаячихлаадаа гэж хармасдаг.ард түмний ухамсар нийтээрээ доройтсон одоо үед иймэрхүү юмаар зугаа гаргах төдий болж байх шив!!Сонгодог үзээд,сонсоод ойлгоно гэж тэнэгтвээ??

    ачу, 2013-06-02 16:15:46, 194.230.159.208Хариу бичих

  70. Таны нэр:

    Тайлбар:

  71. ene zurgand ineedtei zyil yuch alga. harin ch durgyi hyrch bna. setgetsiin emnelegiin uvchtunyyd shig. hoshin shogiinhon gej zygeer l hoson tolgoitoi hyn eleglej doromjilson, hudlaa hyn ineelgeh gej yadsan yaduuhan urlagduu yum. hymyys yzeh gej shuuraad bdagiig oilgodoggyi. ene niitlel taalagdaj bna zuv shuumjilsen bna.

    ttm, 2013-06-02 16:32:28, 211.208.194.84Хариу бичих

  72. Таны нэр:

    Тайлбар:

  73. manai hoshin shogiinhon goe shuudee uuniig oilgodogui humuus mongol bish l baihgui yudaa

    Зочин, 2013-06-02 16:47:53, 77.7.97.198Хариу бичих

  74. hereldeh hashgarahad ta tiim durtai yumuu tegveljinhen emchid handah heregtei yaraltai shuu

    Зочин, 2013-06-02 18:52:16, 183.81.171.2

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  75. Сүхээ эмч голыг нь олж хэлжээ. Бидний цөөхөн монголчууд нэг нэгнээ элдвээр гоочлолгүй эв найртай байхсан даа. Гэтэл хэрэг дээрээ халх монголчуудыг монцамэ-ийн модон хэлээр ярьдаг гэж Бямбын Ренчин гуай ёжилж байсан биз дээ

    уншигч, 2013-06-02 16:50:33, 84.19.71.162Хариу бичих

  76. Таны нэр:

    Тайлбар:

  77. maskiinhan harin ch hamgiin sain n tenegtej neg tal ruugaa tuilshrahaa boli tegeel heg yum bichiheer dandaa tuilshrah yum ene setgegdel bichsen humuus ingeed l hunii tald orj ццrsdiigцц muuldag mongolchuud yag mцn dцц

    Зочин, 2013-06-02 16:51:50, 77.7.97.198Хариу бичих

  78. Таны нэр:

    Тайлбар:

  79. Medeej buruu eleglel hiiseen bol nohdvvd buruugaa oilgoj baigaa bizdee.harin ovorlogch nar min ta nar hytad hvn bolzon gedegee meddeg bizdee.mongolooroo yrij medehgvi.

    Julio, 2013-06-02 17:15:34, 122.201.18.38Хариу бичих

  80. Таны нэр:

    Тайлбар:

  81. Hoshin shogiinhonii zov. Ovorlogchid ta nar Mongol gehee boli. Huvi zayataigaa evler. Mongol uls huchirheg baisan bol butsaagaad avah l bailaa. Odoo duugai zov hyatadjaad yavj. Mongol undesteng negmoson nuraah tulhuur ni ta nar oorsdoo bolchihood bgaagaa anzaar. Bid ta naraar hoshignood bgaa ni Mongol ulsaa l darhlaajuulj bgaa helber. Ta naraas oorsdiigoo zaaglah arga zam. Oilgo za

    zovoo, 2013-06-02 17:31:38, 122.201.18.42Хариу бичих

  82. Таны нэр:

    Тайлбар:

  83. Baraan geheer tas har gej haduurch, tsaivar geheer tsav tsagaan gej hetruuleh shaardlagagui humuusee.Mongol ulsiin irged bid uvur mongolchuudiig shoololtgui uursduuu hel bichgiin soeloo aldaj ehelsen humuus ni unen.Uvur mongolchuud ch mongol soel, hel bichgiig aldaj baigaa ni unen, uvur mongol zaluusaas uudtei mgl-oor yarichih hun barag baihgui l yum bn leeshdee, hyatad helnees orchuulaad baigaam shig yaridag.Tiim bolhoor ar uvur mongolchuud ali ali ni hel soeloo aldaj baigaa ni unen.Harin hoshin shogiinhonii huvid, bi neg ih uzej baigaagui, 2002 ond neg uzeed tuunees hoish bur hyalaij harhaa ch baisan.Ene humuusiin uzuulj haruulaad baigaa ni urlag, ene humuus jujigchid yum bol manai huuchin ueiinhen dan burhaduud, burhanii buteel gargadag baisan yum bn l daa.Ehendee ene hediig za ingej baigaad arai uur tuvshind ochih biz, yum ehlehdee dandaa sain baihgui, ulam saijirna gej boddog baisan.Dordsonuu gehees deerdsen shinj alga.Tegsen murtluu bugd bair mashin mungutei, eldviin tsol hergemtei bolj.Ednii buruu yu, golj shileh, shuumjleh chadvargui bidnii buruu yu?

    Зочин, 2013-06-02 17:42:57, 188.63.0.103Хариу бичих

  84. Таны нэр:

    Тайлбар:

  85. Хошин шогчид їнэхээр мунхаг єрєвдєлтэй хоосон толгойтой нєхдїїд дээ

    Иргэн, 2013-06-02 17:54:18, 122.201.18.231Хариу бичих

  86. Таны нэр:

    Тайлбар:

  87. ovor mongol gej yu bdiin hujaa l bizdee hujaagaasaa muuhai sanaatai humuus sh t

    Зочин, 2013-06-02 18:08:07, 202.170.69.194Хариу бичих

  88. Таны нэр:

    Тайлбар:

  89. Сүхээ эмч зөв агаад хэрэгтэй санаа хэлжээ. Санаж авах хэрэгтэй. Өвөр монголчуудад сайн талаар нөлөөлөхийг бодох хэрэгтэй. Чадвал эх хэлний талаасаа ч гэсэн. Харин хошин шогийнхны хувьд бол тэд бүгд дэндүү мунхаг, харанхуй, залуучуудын сэтгэлгээг доройтуулж байгаа хүмүүс. Энэ урлагийг хэдэн мөнгө олох хамгийн хялбар арга л гэж үзсэн хүмүүс бололтой байдаг. Тэдэнд ямар ч зохиол гэж байдаггүй. Дэлхийд ийм байдаггүй юм даа. Хэн нэг нь мунхаг толгойндоо орсон юмыг л найруулсан болоод тоглох аяддаг. Сэхээтнүүд бол тэдний тоглолтыг үздэггүй шүү дээ. Харин учир мэдэхгүй, юм мэддэггүй, харанхуй хүмүүс л жаал марзагнаж авах гэж үздэг бололтой юм билээ. Хошин урлаг оролдох аядаж байгаа хүмүүс та нар ухаарч ойлгож өөрсдийгөө шинэчлэх хэрэгтэй байна: Ийм маягаар бол хол явахгүй. Мөнгөний хойноос хэтэрхий хөөцөлдөх нь тусгүй шүү. Залуус минь.

    Төгс, 2013-06-02 18:47:40, 103.9.88.18Хариу бичих

  90. Таны нэр:

    Тайлбар:

  91. Сүхээ эмч зөв бичсэн байна. Танд баяраллаа. Өвөр Ар Монгол бид ахан дүүс, Их хаан Чингэсийн минь яс махны тасархай. Бид хамт байх ёстой. Хамтарч амьдрах ёстой. Энэ талаар Элбэгдорж ерөнхийлөгч маш зөв зүйл хэлснийг санаж байгаа байх. Энэ хэлсэн үгийг хэрэгжүүлэх хэрэгтэй.

    Зочин, 2013-06-02 19:19:22, 202.5.196.203Хариу бичих

  92. Таны нэр:

    Тайлбар:

  93. Сүхээ эмчид баяр хүргэе. Дээрх хэдэн маанагууд ойлгож авдаг л байгаадаа? Үндэстэн ястны асуудлыг шог хошин болгож доромжлох нь үнэхээр ядуу дорой боловсролтой байгаагийн шинж. Оросуудын дотор иймэрхүү бүдүүлэг их гүрний шовенист үзлийг нэвт шингээсэн шоглолууд их байдаг. Задорнов гэж нэг фашист зэвүүн царайтай, шамшийсан шар юм үүнийг их ид бах болгож ярьдаг. Энэ мэт хүн хогнуудын шоглол ухааны юмыг дуурайж байгаа ухаан нь тэр.

    Зочин, 2013-06-02 19:49:48, 180.149.101.250Хариу бичих

  94. Таны нэр:

    Тайлбар:

  95. eo eo, eleg avah yum aa. emegteichuudiin saltaa baitsaah gazar baih daa yahav dee.

    Emegteichuudiin saltaa baitsaah gazar, 2013-06-02 20:28:08, 61.148.18.50Хариу бичих

  96. Таны нэр:

    Тайлбар:

  97. Hoshin shogchdiig bol unen heljee.Harin bichgiin tuhaid bol Mongol uls l bosoo bichgiig alban yosoor heregledeggui bolhoos bi l lav yamar ch baisan gargaad unshchihtaigaa.Bid hedii Europiin soyold orson humuus ch gelee undesnii ulamjlal duu huur maan haa ochij unagan helbereeree hadgalagdaj chadsan. Uvurmongolchuud uursduu Halhjchihaad etsest n maniustaa buruug ugch shogtohgui biz dee?

    Зочин, 2013-06-02 20:56:32, 180.149.101.88Хариу бичих

  98. Таны нэр:

    Тайлбар:

  99. Энэ нийтлэлийг бичсэн Сүхээ эмч зөв шүүмжлэл бичсэн байна. Хэл, соёл, угсаа гарал нэгтэй цөөн хэдэн монголчууд бие биесээ муулах, гоочлох зохисгүй. Тэр тусмаа олон нийтэд хандсан урлаг соёлын хэлээр дамжуулж илэрхийлэх гэдэг байж болохгүй ээ.

    ББ, 2013-06-02 20:59:49, 124.195.169.116Хариу бичих

  100. Таны нэр:

    Тайлбар:

  101. Сүхээ эмч зөв хэлсэн байна, манай хошин шогийн хэдэн юм хэдэн өвөө, эмээ, өвөрмонголчуудыг доромжлоод би зурагтаар хараад дургүй хүрдэг.Оросын инээдмийн жүжигчид нэг үг хэлээд инээлгэдэг манайх бол үг хэлээд өөрөө инээж хөтлөнө үүнийг хошин шог гэхэд хаашаа юм Дашка, Жаймаа 2 бол жинхэнэ жүжигчид байлаа хөөрхий...

    зочин, 2013-06-02 21:13:25, 49.0.154.245Хариу бичих

  102. Таны нэр:

    Тайлбар:

  103. Монголчууд тоож үзэхгүй болохлоор өвөрмонгол явж байгаа юм. Үздэг улсууд нь хүүхдүүд хөдөөний хүмүүс байх. Доржсүрэн авгайтайгаа үүнийг мэдээд гарсан юм байх. Хошин урлагийнхан анхаарах цаг болжээ. Өвөө,эмээ, Өвөрмонголоос өөр сэдэв ол доо та нар..

    ард, 2013-06-02 21:16:59, 49.0.154.245Хариу бичих

  104. Yamar neg muu um bolohoor huduuhun gedeg hotiinhnii sindrom bnaa. Yos surtahuunii huvid hamgiin tsever, baigal delhii orchintoigoo haritsah hamgiin undur soyoltoi, tuuh yos zanshlaa hundetgen deedeldeg humuus mongoliin huduu tald l bna daa. Hotiin coyol

    Зочин, 2013-06-03 06:58:41, 208.54.80.182

    Hotiin soyolgui soyoltnuud aa

    Зочин, 2013-06-03 07:00:16, 208.54.80.182

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  105. ТЭР ҮНЭН ҮГ ШҮҮ

    Зочин, 2013-06-02 21:40:37, 122.254.126.50Хариу бичих

  106. Таны нэр:

    Тайлбар:

  107. Suhee, mash zuv.manai hoshinshogiig uzehiin arga baihgui buduuleg yum uzuuldeg...

    bid, 2013-06-02 21:51:26, 124.158.109.241Хариу бичих

  108. Таны нэр:

    Тайлбар:

  109. mongol hoshig shog geech ium gutmaar. iag oorsoddoo zoriulsan oi gutam, hund ogoh goo saihnii ium hovor. iimees hil hiazgaaraasaa hezee ch garch chadahgui, tuuniig ni uzdeg hedhen huntei. oi gutam, ene emch ovor mongolchuudiig mongolchuud iaj doromjilj baidgiig sain bichjee, gehdee ovor mongolchuud bas mongolchuudiig doromjijlj zalildgiig bicheegui baina

    Зочин, 2013-06-02 22:28:38, 92.106.57.177Хариу бичих

  110. Таны нэр:

    Тайлбар:

  111. mundag medlegtei hun bna. zov shuumjleliig huleej avch chadah bolov uu daa hoshin shogiinhon gegch uud

    Зочин, 2013-06-02 22:33:20, 24.196.148.242Хариу бичих

  112. Таны нэр:

    Тайлбар:

  113. namaig hvvhed baihad DANZAN,SODNOM geed l LATIV ch gesen tuhain niigemiinhee boloh bvtehgvi zviliig estoi chimheed avsan ym shig hvnd oiluuldag tegsen mortloo vhtel ni ineelgedeg mundag jvjigchid baij bilee !!!!! bi DANZAN ,SODNOM guai 2-n " toli" gedeg elegleliig ni odoo hvrtel martaagvi!!!!! getel odoonii ene hoshin shogchid geed baigaa nohodiig tanih ch vgvi vzdeg ch vgvi zuragtaar zarimdaa garch bui ni yag galzuu , soliotoi ,bvr argaa barsan ymnuud haragddag yun hvnd ym oilguulah ve???????? odoo ene deer baigaa 3-n amitanii zuragiig har daa oi gutachihlaa.

    Зочин, 2013-06-02 22:58:20, 88.68.42.106Хариу бичих

  114. Таны нэр:

    Тайлбар:

  115. emch hyn gehed mania heden setgyylchdees ilyy mongol heltei yum.manaihan uvur mongoloos hel surnuu gehees zaana gej bhgyi ter dundaa ene hoshin shogiinhon gej uursdiiguu nerleed bgaa hedn gajigtai yumnuud.mongoloor yarij chadahgyi neg ih gadaad heltei uls shig 2 ygniihee negiig angliar heleh gej oroldono.ynen hereg deeree angliar neg uguulber ch bichij chadahgyi

    Зочин, 2013-06-02 23:55:34, 76.111.5.215Хариу бичих

  116. Таны нэр:

    Тайлбар:

  117. Suhee emchid mongolchuudad sanaa avah surgamjtai saihan zuvulguu ugsund bayarlalaa. Buh ar mongolchuud ingej buduuleg handdaggui, er ni haana ch hoshin shogchid hun doromjlol ih ashigladgiig ta bas oilgoooroi.

    batbold, 2013-06-03 01:53:24, 98.116.101.133Хариу бичих

  118. Таны нэр:

    Тайлбар:

  119. эрхэм өвөр монгол эмчтэй 100 хувь санал нэг бна. эцсийн эцэст ар монголчууд бид үг нь л осолдохгүй монгол болхоос биш орос маягтай ярьдаг болсон улс шүү дэ. цагаан идээгээ сүүн бүтэгдэхүүн гэж орсоор л ярьж бн шүү дэ:)

    жабаа, 2013-06-03 02:20:31, 202.21.113.141Хариу бичих

  120. Таны нэр:

    Тайлбар:

  121. xoshin shogiig yamar urlag gexew de xodoonoos oeutan bolj irsen tengvvd ixenx ni bga vzdeg geruuden oorsdtein taarsan maanag yumnuud vzdii shd

    xalx, 2013-06-03 03:27:53, 202.179.20.254Хариу бичих

  122. Таны нэр:

    Тайлбар:

  123. mack uud buduuleg

    Зочин, 2013-06-03 04:05:04, 74.134.37.178Хариу бичих

  124. Таны нэр:

    Тайлбар:

  125. uul n bid chin omnod mongoloo aldaad udaagui baigaashuudee tegeed hel yriagaar n doromjlood baij bolohgui baihaa

    s, 2013-06-03 07:48:01, 50.13.13.114Хариу бичих

  126. Таны нэр:

    Тайлбар:

  127. omnod mongolchuudaasaa uuchlal husey

    s, 2013-06-03 07:50:24, 50.13.13.114Хариу бичих

  128. Таны нэр:

    Тайлбар:

  129. yun surtei yum herev tsever eh heleeree zuv yariad baival hun buhend ineedtei baihuu bas ta nar ineehuu

    zochin, 2013-06-03 08:23:22, 163.152.151.7Хариу бичих

  130. Таны нэр:

    Тайлбар:

  131. Uvur mongol manjid urvasan bol xalxuud ch bas urvasan shuu dee. Dolnuurt xalxiin 550 noed ochij Manj tsol xergem, beleg selt avch Oird mongolchuudiinxaa esreg baildaxaar amlaad irsen tuuxiig odoo xaash ni nuux ve

    j, 2013-06-03 08:43:50, 202.179.24.103Хариу бичих

  132. Таны нэр:

    Тайлбар:

  133. SHUNALTAI BAIJ BOLNO.GEHDEE MUNGUNII TULUU ZUTGEHED BAS UCHIR BAIDAG YUM.HOSHIN SHOGIINHON HUMUUSIIG DOROMJILJ MUNGU HIIDEG.

    Зочин, 2013-06-03 08:53:20, 122.201.18.230Хариу бичих

  134. Таны нэр:

    Тайлбар:

  135. ZUV SHUUMJLEL BNA.GOL NI MONGOL UGSIIN SAN BAYALAG SHU.MONGOL UGEE ZUV SONGOJ HEREGLEH HEREGTEI.

    Зочин, 2013-06-03 08:54:21, 202.72.243.101Хариу бичих

  136. Таны нэр:

    Тайлбар:

  137. энэ хэд захиалгатайгаар ард түмнийг доромжлох эрх аваад хариуд ньсоёлын тэхгүүн гэдэг 15 грамм төмөр зүүгээд байгаа хүнийг төөрөгдүүлэх мэхлэх арчаагүй аргаар хоол олж идэж байгаа өөдгүй новшнууд даа

    Зочин, 2013-06-03 10:13:15, 182.160.22.134Хариу бичих

  138. Mongolchuudiig zorchild oruulah gesen negen yanziin hyatad arga biz. Ovor mongold baigaa engiin irged unendee bol hyatadiin zasaglaliig muulaj chadahgui suugaa. Yadag yum Mongolchuud bid ovor mongoloo yogtlon helj sanuulaj hyatad zasgiin muu muuhaig ni helehees bish. Hezee mongold iim bailaa daa. ovor mongold ch ter ar mongold ch ter neg l ugeer yarij oilgodog baisan. Hyataduud ovor mongoliig herhen yaj bidnees holduulaj baigaag iltgeed baina shuu.

    Зочин, 2013-06-04 16:33:52, 60.152.102.10

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  139. Сүхээ эмч зөв бичжээ. Өөрсдөө урлаг гээд нэрлэсэн хошин шогч хэрүүлчдийг цэгцлэх цаг болжээ.

    зочин, 2013-06-03 10:13:29, 103.9.88.162Хариу бичих

  140. Таны нэр:

    Тайлбар:

  141. Баярмагнайгийн нүцгэн зургийг хараад гайхлаа. Энэ хүн чинь эрэгтэй хүн үү? эсвэл эмэгтэй хүн үү? Баярмагнайгийн "халдаг, бүлдэг, шодой, балдага" гэдэг нь хаана байна вэ? Зурган дээ харагдахгүй байна.

    эмч, 2013-06-03 10:17:00, 202.72.245.122Хариу бичих

  142. харин ч том халдагатай юм байна. Турсик нь хоёр төмсөгнийх нь дундуур зураас татаад орчихсон харагдана. ккккк

    Зочин, 2013-06-07 16:12:02, 202.21.105.1

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  143. Zov zuil heljee. Hoshin shogiinhon oorsdoo shog baidgaa medeesei! Zaluus, huuhduud hogiin hariltsaatai boloh ni ene humuusees hamaarch baidag. Chadvarlag zohiolchiin zohioliig togloh heregtei. Oorsdoo zohiodog gej hogtei yum hiij baigaa ni ter. Icheesei

    Зочин, 2013-06-03 10:22:56, 202.179.6.155Хариу бичих

  144. Таны нэр:

    Тайлбар:

  145. Гавьяат, МУСТА авахын хэнээ туссан малууд.Тэр төмрүүдээ авах гэж бие биеэ хэмлэж атаа жөтөө болдог гээ биз дээ

    Зочин, 2013-06-03 10:59:33, 202.5.196.86Хариу бичих

  146. Таны нэр:

    Тайлбар:

  147. Лхагвасурэн бооео геж орилоо гарууд байнаа

    T, 2013-06-03 11:35:41, 122.201.18.234Хариу бичих

  148. Таны нэр:

    Тайлбар:

  149. ta nariig yamar mongol gedeg yum be.naad yarij bgaa hel yaria chini bugd hyatadiin yavuulga.medej yadaad baih yum alga.olon yum hutsalgui ovor hyatadruugaa tonil

    mongolhuu, 2013-06-03 11:58:08, 202.179.27.51Хариу бичих

  150. Оросхүү минь амаа тат:)

    eee, 2013-06-03 12:03:13, 202.21.113.141

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  151. Хошин шогыг одоо бол тэнэгүүд л үздэг болоод удсан. Марзганасан юмнууд. Одоо наадуул чинь барилаа өөрчилөөд кино руу ороод байгаа. Та нар анзаарсан бол сүүлийн үеийн кинонууд нэг л марзганасан өнгө аястай болсон. Жинхэнэ кино гэж нэг ч байхгүй. Хошигнож болно. Гэхдээ мах цусны тасархайнуудаа хэллэг аялагаар нь доромжилж мөнгө олох бол хүний мөсгүй явдал шд. Өөр хүн инээлгэх юм олдохгүй бнуу.

    Зочин, 2013-06-03 12:19:23, 202.21.105.1Хариу бичих

  152. Таны нэр:

    Тайлбар:

  153. hoshin shogiin hamtlaguudaas hamgiin buduuleg ni edniih sanagddag.humuusiig hucheer ineelgeh geed bur yadchihdag.yamarch uran chadvar baihgui.hervee oorsdoo sain jujigchid bol erdoo Ravdan guai shig eldev mayag jujiglel baihguigeer huniig ineelgej bolno.hooloigoo sootol orilj, sonin huvtsas omsood salbaganasan humuusees odoo zalhmaar!

    zochin, 2013-06-03 12:35:24, 94.109.124.178Хариу бичих

  154. Таны нэр:

    Тайлбар:

  155. mask-iinhan aimag, oron nutgaar ni doromjlono ih uvaigui, jishee ni dornogoviin simba hamtlag ch geh shig. tiim l aimag heregtei bgaa bol uuriinhuu tusun aimgaar jishee avah heregtei bizde.

    Зочин, 2013-06-03 13:48:10, 103.9.90.130Хариу бичих

  156. Таны нэр:

    Тайлбар:

  157. uvurmongolchuudiig doromjilj taashaal awdag erguu halhiig cerrluuleh shig amar ajil alga.hhhtod irheer ni caash ni haruulaad tawih d l boloo.olon ugenii hereg baihgui shuudee.

    amarhan ajil, 2013-06-03 13:58:18, 116.113.106.62Хариу бичих

  158. Таны нэр:

    Тайлбар:

  159. бид хэзээ ч оросийн колони баигаагүй. Дээр 1 хүний сэтгэгдэл дээр колони байсан гэж бичсэн байна. Тэрнээс гадна ЯАМАРХУУ боловсрол соелтой болох нь хэрэглэсэн хэл яарианаас тань ойлгогдож байна.

    zochin, 2013-06-03 14:02:41, 70.68.116.84Хариу бичих

  160. Таны нэр:

    Тайлбар:

  161. Ovor mongoliig yaaj ch doromjilg baina u shoolj baina u esvel alj bn u nadad lav hamaagui. Ene hoshin shogiig uzeed ineej baival nadad saihan.

    OB, 2013-06-03 14:11:35, 108.197.99.146Хариу бичих

  162. Таны нэр:

    Тайлбар:

  163. 3 teneg momgonoos oor iuch medehguy

    Зочин, 2013-06-03 14:17:41, 124.158.92.16Хариу бичих

  164. Таны нэр:

    Тайлбар:

  165. Suhee gegch hujaa chamd helchii. ta nart oorsdiigoo mongol yndesten geh erh baihgyi shyy. hynd hetsyy tsag yed hytadad urvachihaad odoo bolhoor mongol ah duu ch geh shig. ta nar yaj ch bodson hari ulsiin erhend baij baij yaj ov soeloo hadgalsan gej helj chadjiina. Hoorondoo yarij baigaa hel amnaaschini ehleed idej bgaa hool hyns huvtsas hunar ger oron ahui bygd MONGOL ULSiin irged bidnees shaaal oor hytad taldaa ih adil baidiim baina lei dee. ta nart bidend handah erh baihgyi shyy. tsaad beejin talruugaa l hand za. ta nart hairtai bid bol ygyi.

    swedees, 2013-06-03 14:36:18, 79.102.62.207Хариу бичих

  166. Таны нэр:

    Тайлбар:

  167. uwur Mongolchuud undesnii bichgee hadgalj uldeed bna uu tedend heregluuleed bna uu krill bichig heregleh bolson ni ch tsaanaa uchirtai bh aa hel bol yur ni bainga hugjij baih l yostoi baih hussen huseegui

    zochin, 2013-06-03 14:37:33, 203.91.118.156Хариу бичих

  168. Таны нэр:

    Тайлбар:

  169. Suhee gegch hujaa chamd helchii. ta nart oorsdiigoo mongol yndesten geh erh baihgyi shyy. hynd hetsyy tsag yed hytadad urvachihaad odoo bolhoor mongol ah duu ch geh shig. ta nar yaj ch bodson hari ulsiin erhend baij baij yaj ov soeloo hadgalsan gej helj chadjiina. Hoorondoo yarij baigaa hel amnaaschini ehleed idej bgaa hool hyns huvtsas hunar ger oron ahui bygd MONGOL ULSiin irged bidnees shaaal oor hytad taldaa ih adil baidiim baina lei dee. ta nart bidend handah erh baihgyi shyy. tsaad beejin talruugaa l hand za. TED ta nart hairtai, BID TA NART DURGUI: swedees , 2013/06/03 14:36:18

    swedees SYHEE mald:, 2013-06-03 14:39:22, 79.102.62.207Хариу бичих

  170. Таны нэр:

    Тайлбар:

  171. Уг нь зөв л санаа гаргасан байна. Монгол бичгээ сурах нь маш зөв санаа. Харин хошин шогийнхонд хандана гэдэг нь арай жаахан ахадсан юм даа. Хошин шог болон урлагт хэтрүүлгэ байдаг. Дан ялангуяа хошин шогт бол хэтрүүлгэ бүүр илүү байх хэрэгтэй харин үзэгчид нь харин хэтрүүлгэ болон дүрслэлээ ялгаж ойлгох хэрэгтэй.

    санаа, 2013-06-03 14:40:35, 122.201.18.18Хариу бичих

  172. Таны нэр:

    Тайлбар:

  173. Uvurmongold haana tiim mongol bichgeer bichsen mongol Geed baihaar yum bgaan be tuw huhhotodchine mongoloor yaridag hun baina uu?

    Galbadrakh, 2013-06-03 15:08:08, 211.36.138.211Хариу бичих

  174. Таны нэр:

    Тайлбар:

  175. ' lalruudaa ta he'd vzed ineegeegvi gj bitii hudalaa shagaarai. Heneer yu zaalgulad bga lalruud we hoshin urlag gedeg chin malnuuda hvniig eleglej doogoldog yum bish har atsnuuda hezeenees vmhi hujaagin sheenvvded iim sain boltson yum lalruud

    mongol, 2013-06-03 15:15:59, 117.111.11.5Хариу бичих

  176. Таны нэр:

    Тайлбар:

  177. зөв хэлсэн байна.тусгаж авах хэрэгтэй

    зочин, 2013-06-03 15:20:03, 122.201.18.128Хариу бичих

  178. Таны нэр:

    Тайлбар:

  179. gutsdag sda nar ve

    tribal, 2013-06-03 15:22:21, 223.62.180.31Хариу бичих

  180. Таны нэр:

    Тайлбар:

  181. Манайхан одоо ойр зуур хэлцдэг хэдэн үгнээсээ цааш гарч Монгол хэлээ мэдмээр байгаа нь үнэн шүү, за бараг 100 үгэн дотор ч эргэлдэж байж мэднэ, тэгээд дээр нь орос англи янз бүрийн үг хольж ярьсан болж байгаа шүү. Ийм маягаар байвал нэг мэдэхэд аль ч хэлний төрөлд орохгүй тэнэгүүдийн хэлтэй болж Монгол хэл мартагдах аюул бий. Энэ хүн өвөрмонгол нь үнэн бол хөдөө өссөн байх, түүнээс хот суурин газарт өссөн, бас амьдардагууд нь бидэнд Монгол хэл заана ч гэж юу байхав

    Зочин, 2013-06-03 15:49:10, 124.158.79.148Хариу бичих

  182. Таны нэр:

    Тайлбар:

  183. uwurmongol exleed xytadaasaa salchxaad daraa n xel soeliin talaar yriarai

    zochin, 2013-06-03 17:32:37, 202.9.47.132Хариу бичих

  184. Таны нэр:

    Тайлбар:

  185. UHSEN BAAS.BUUDALD YANHAN AVCH ORDOG BAYARMAGNAIGIIN HOSHIN SHOG GEJ YU BAISAN YUM.

    OLNII TANIL HUN NEREE BODOH HEREGTEI, 2013-06-03 17:43:58, 122.201.18.30Хариу бичих

  186. Таны нэр:

    Тайлбар:

  187. цvцruud ццrsdiigцц mongol gedeg mongoloor tsever yarij baigaa n haana baina,unen цrцvdцltei yaduu yariatai tegeed bas mongolchuudiig yaj yariihiig zaahnee eo eo eo....

    Зочин, 2013-06-03 18:03:41, 217.50.57.95Хариу бичих

  188. Таны нэр:

    Тайлбар:

  189. hun muulahiin dontonguud

    Зочин, 2013-06-03 18:04:37, 217.50.57.95Хариу бичих

  190. Таны нэр:

    Тайлбар:

  191. хаха, уул нь бөлдөг гэдэг юм байх гэсэн чинь бүлдэг гэдийн байна ш дээ. Шууд нүдэнд харагдтал хэлдийн байна ш дээ өвөрлөгч нар маань ха ха дахиад нэг хошин үг сурав. Сөрөлтийн хошин шогийг юу гэж шүүмжлэх болоо манай өвөрлөгч нар. Гэхдээ Одон телевизээр тийм юм угаасаа гардийн ш дээ. Хачин хачин юм яриад л байдын ш дээ. Манайхыг шүүмжлэх биш өөрсдөө тэр хачин яриануудаа засмаар юм. Хятад үгийг махчлаад буулгачихсан балай балай үгнүүд зөндөө ш дээ. Харин манай хошин шогийнхноос сургамж аваад үг хэллэгээ боловсронгуй болгомоор юм өвөрлөгч ах дүү нар минь

    Зочин, 2013-06-03 20:39:04, 140.112.234.50Хариу бичих

  192. Таны нэр:

    Тайлбар:

  193. Хошин шогийн хэдэн юм ойлгох хэрэгтэй,та нарын тэр үзүүлээд байгаа юмыг тоодог хүн ховор даа. Лхагваа гэж нэг боож үхэх гэж байгаа ухна шиг дуутай нөхөр залуучуудыг руу татахаа боль... дүгнэлт хийх цаг нь болж дээ

    ард, 2013-06-03 21:23:19, 49.0.155.205Хариу бичих

  194. Таны нэр:

    Тайлбар:

  195. Буриадад "хээлтэй басгадуудын поликлиник" хэдэн жилийн өмнө байсан даа. Энэ бол буриад ах дүү нарын буруу биш юмаа. Манй хэдэ жаахан юм ойлгох цаг болж дээ. Өөрсдөө хөгширөхгүй юм шиг хэдэн өвөө, эмээ өвөрмонголчуудаар тоглохоо болих хэрэгтэй шүү

    ард, 2013-06-03 21:30:50, 49.0.155.205Хариу бичих

  196. Хээлтэй басгаднай совет өгөх бюро гэж байсымаа. Би хэлж ярьж байж нэг юм болиулсан.

    Зочин, 2013-06-07 16:16:46, 202.21.105.1

    Таны нэр:

    Тайлбар:

  197. эхлээд өвөрлөгч нар өөрсдийн дотоод хэргээ шийдвэрлэж чаддаг болсны дараа бусдын хэрэгт хошуу дүр. монгол үндэстэнг мөхөөх бодлогыг та нар л хэрэгжүүлж байгаа.

    алим , 2013-06-04 14:05:36, 180.149.80.121Хариу бичих

  198. Таны нэр:

    Тайлбар:

  199. za yun surtei yum be,neg muu цvцr mongol soliorsnii tцlцц ta nar margaldaad baixdaa yadgiim.deer neg nцxriin xelsneer ter hyatad ulsdaa цrgцsцn tangaragtaa unenz baij hyatad mongol 2 xelnees xulgailj buruu orzuulsan saltaa baizaax gazartaa suuj baival barav.

    Зочин, 2013-06-04 19:57:53, 78.52.70.72Хариу бичих

  200. Таны нэр:

    Тайлбар:

  201. Маскынхан, миний бодлоор та нарын тоглолт овор ч бай ар ч бай монголчуудын эмзэг сэдвийг хондсон, яг овчтэй газарыг нь олж хатгасан тоглолт болжээ. Энд уншиж барахын аргагуй коментууд бичигджээ. Та нарыг элий балайгаар нь дуудаж л байг. Хэрвээ ийм урлаг байхгуй бол нийгэм оорийнхоо элий балайг хэрхэн мэдэх билээ. Та нарт амжилт хусэе.

    Тоншуул, 2013-06-05 00:25:44, 98.210.190.214Хариу бичих

  202. Таны нэр:

    Тайлбар:

  203. Zarim 1humuus tuuhee unshchaad setgegdel bicheech , zarimiinh ni omnoos nuur ulaichlaa , tiim baij bs oorsdiigoo Mongol gd bodchijee .mongol gsen unemlehtei l bolgn Mongol bishee,. Zarim 1humuust helhed gazar uzej nud tail

    Sonin, 2013-06-05 14:26:13, 27.123.214.109Хариу бичих

  204. Таны нэр:

    Тайлбар:

  205. Ar mongol ch gej ar mongol, uvur mongol ch gej uvur mongol,bid bugd adilhan taarsan taar shyydainyyd hen n heniigee geh ve de,neg n tysgaar togtnood tuundee byalyyrsan guzeenuud,neg n hariin turemgiilel dor ychraa oloh gej byi huurhii amitsad.etsest n 2langiin byrhan iveeg dee huurhiis

    Zochin, 2013-06-05 16:30:33, 183.81.169.21Хариу бичих

  206. Таны нэр:

    Тайлбар:

  207. Manaixan olon aldaa xiixguil baigaasai

    sss, 2013-06-06 07:34:05, 203.226.198.210Хариу бичих

  208. Таны нэр:

    Тайлбар:

  209. Xun xunee xundelj amidarya.

    Sss, 2013-06-06 07:46:30, 203.226.198.210Хариу бичих

  210. Таны нэр:

    Тайлбар:

  211. mack uudad avragiin shanaa dutaad baina munhsaihan ch bol ym uldehgui shuu

    Зочин, 2013-06-07 01:30:24, 74.134.37.178Хариу бичих

  212. Таны нэр:

    Тайлбар:

  213. erdenezaan 20mi nam bol bayrmagnai 10mi nam unana munhsaihan chi uurd bayrtai shuu ok

    Зочин, 2013-06-07 01:35:37, 74.134.37.178Хариу бичих

  214. Таны нэр:

    Тайлбар:

  215. mask marzganaxaas oor yu ch bxgui tolgoi ni olgoi garuudda xumuus uzeed tataj unaad bxaar gaixdag durakuudad taarsan yum uzuuleed taarsan taar shuudainuud niigmiin olonx ni durak bgaa tsagt mask xezee ch dampuuraxgui tegexeer maskiin durakuud uxaantai ch yum shig

    zaanaa, 2013-06-07 13:42:20, 182.160.46.232Хариу бичих

  216. Таны нэр:

    Тайлбар:

  217. zuv bichijee ene emch. manai hoshin shog bol unheer maluudiin tsugluulaga, zarim negen maluudad hugjiltei baidag baij magad. Agluugiin bagiihan harin gaigui. busad ni unheer uuchlaarai , dan maluud.

    Ulaanbaatar, 2013-06-29 05:24:26, 141.89.54.11Хариу бичих

  218. Таны нэр:

    Тайлбар:

  219. Сайн байна уу? Сүхээ эмчийн бичиж байгаа үнэний ортой л зүйл гэж санагдаж байна манай хошин шогыхон агай л дэндсэн юм шигээ одооны хүүхэдүүд монгол хэлээрэй ярьдаг ч мсж бичэж байгаа нь хүн уншаад ойлгогдохгүй юм бичцгээх болсон ба уугаржин монгол үсэгээр бичэх нь битгий хэл уншиж ч чадахгүй .өв соёл их ярьцгаах болсон өнөө үед ядаж уугаржин монгол бичгээ 10 жилийхэнд илүүхэн зааж сургаж болохгүй гэжүү.

    Болор, 2013-09-10 18:45:31, 27.123.214.109Хариу бичих

  220. Таны нэр:

    Тайлбар:

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэл нь Sonin.mn сайтын нийтлэлийн бодлоготой холбоогүй зөвхөн тухайн хүний үзэл бодол тул сайт хариуцлага хүлээхгүй болно. Эрхэм та өөрийн үзэл бодлоо илэрхийлж, сэтгэгдэл бичихдээ бусдын нэр төр, эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү? Бусдыг гүтгэж, доромжилсон сэтгэгдлийг сайтын модератор устгах эрхтэй.

Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 88195646 дугаарын утсаар хүлээн авна.

Таны нэр:

Тайлбар:

Фотог:

Айдсан хамгаалалт л хийж дээ

Хичээлийн шинэ жил эхэлсэн энэ өдрүүдэд нийслэл хот хел хөдөлгөөн ихтэй байна. Мөн түүнтэй уралдаад барилгын ажлууд ч эрчимтэй явагдаж байгаа. Угаас манай орны бүтээн байгуулалт хийхэд таатай ганц улирал нь бараг дуусах нь.

Фотог:

Идүүлж дуусдаггүй бут 52

Ардчилсан нам бол Н.Энхбаярыг гадаадад хорьж, хоёр намыг салангид нь байлган өөрсдөө үеийн үед төр барих.

Фотог:

Э.Бүрнээбаяр: Авьяас хэзээ ч тэтгэвэрт гардаггүй7

Байнга олон хүнтэй уулзаж, өөр өөр орчинд ажилладаг учраас муу муухайг бодох зав байдаггүй юм. Тэгээд ч харьцангуй нам жим байхыг хүсдэггүй.

Монголын сонгуулийн байгууллага сорилтыг давж, сонгуулийг амжилттай зохион байгуулав гэж дүгнэжээ

НҮБ-ын Хөгжлийн хөтөлбөрөөс “Монгол Улсад үзүүлсэн сонгуулийн туслалцааны сургамж 2008 -2012 он” сэдэвт тайланг хэвлэн гаргажээ.

Адуу (Фото нийтлэл)

Говийн нүдэн дэх адуун сүрэг

Идүүлж дуусдаггүй бут

Ардчилсан нам бол Н.Энхбаярыг гадаадад хорьж, хоёр намыг салангид нь байлган өөрсдөө үеийн үед төр барих.

Э.Бүрнээбаяр: Авьяас хэзээ ч тэтгэвэрт гардаггүй

Байнга олон хүнтэй уулзаж, өөр өөр орчинд ажилладаг учраас муу муухайг бодох зав байдаггүй юм. Тэгээд ч харьцангуй нам жим байхыг хүсдэггүй.

Их өрийг Н.Энхбаяраар төлүүлье

Үнэн чанартаа айлчлал, томилолт бүхнээрээ л энд тэндээс гуйлга гуйж явах. Ингэсний эцэст ирээдүй хойч үе маань төлж дуусашгүй өрөнд унаж байна.

Хөсөр хэвтэх төмөр ч бүтээл болон амилахаараа “баярлалаа” хэмээн жингэнэдэг гэнэ

Сонин сонсогдож байна уу. Эзэмшсэн мэргэжилдээ эзэн нь байж, сэтгэлээ өгөхийн цагт хөсөр хэвтэх зэвтэй төмөр ч гарынх нь аяст хөтлөгддөг аж. Тэр бүү хэл...

Сталин бидэнтэй хамт

Үхсэн арсланг илжигнүүд тийрч өшиглөхөөс айдаггүй, учир нь одоо бол яаж ч чадахгүй гэдгийг адгуусны зөнгөөрөө мэдэж байдаг. Энэ илжигнүүд Сталинг зүсэн бүрээр гүтгэн гүжирдэж байвч тэд Түүхэн Үнэний Тулаанд гарцаагүй ялагдах болноо. Уинстон Черчилл

Миллиард байхгүй хүн тонилж л байг…

Тэд өнөөдөр амьдрахыг хүсч байна, одоо тэд хувийн аз жаргалаа дараа гэж хойшлуулахыг хүсэхгүй.

Д.Отгонбаяр: Гитар бол миний бас нэгэн шүтээн